Peştele, cerealele, iaurtul şi alte alimente de bază pot fi foarte sănătoase, până ajung pe mâinile producătorilor. Cu cât aceste alimente sunt mai procesate, cu atât devin mai nesănătoase şi pline de conservanţi, spun specialiştii site-ului livescience.com, citaţi de HotNews. Mâncarea sănătoasă nu are listă de ingrediente şi nici E-uri sau aditivi alimentari. Iată câteva dintre produsele sănătoase, dar devenite adevărate “bombe
98 vizite [ Click ]
Nr. 629. Marti, 2 decembrie 2008 Viitoarele mămici trebuie să aibă grijă să nu-şi “otrăvească” bebeluşii, în timpul sarcinii, mâncând alimente care conţin multe chimicale. Pentru ca să aibă un copil sănătos ele ar trebui să renunţe la produsele cosmetice şi de îngrijire corporală. Substanţele din produsele de machiaj, săpunuri, deodorante, fixativ de păr sau cremele cu factor de protecţie solară pot trece foarte uşor prin placentă în ... [citeste mai mult]
12 vizite [ Click ]
Nr. 603. Joi, 6 noiembrie 2008 O echipă de cercetători britanici a venit în întâmpinarea celor care vor să slăbească, dar nu au voinţa necesară pentru a ţine regim. Soluţia lor: au inventat alimente care induc rapid senzaţia de saţietate. La Institutul de cercetare alimentară din Norwich, expertul Peter Wilde şi colegii săi dezvoltă alimente care încetinesc funcţionarea sistemului digestiv şi transmit către creier un semnal care suprimă apetitul. ... [citeste mai mult]
114 vizite [ Click ]
Medicina indiană foloseşte calităţile celor şase gusturi fundamentale pentru a reda echilibrul organismului Nr. 614. Luni, 17 noiembrie 2008 Teoria gusturilor joacă un rol important în medicina ayurveda, în selectarea medicamentelor, a regimului alimentar, în diagnosticarea bolilor şi tratarea lor. Există şase gusturi în toate substanţele comestibile, dulce, acru, picant, sărat, amar, şi astringent. Dacă alimentele care conţin aceste gusturi sunt folosite ... [citeste mai mult]
43 vizite [ Click ]
Nr. 605. Sambata, 8 noiembrie 2008 Pentru a-şi obişnui copiii cu un stil alimentar sănătos, părinţii trebuie, la rândul lor, să se schimbe. Deoarece, începând cu vârsta de doi ani, copiii tind să imite preferinţele...
61 vizite [ Click ]
Nr. 614. Luni, 17 noiembrie 2008 O alimentaţie bogată în cereale integrale poate contribui la menţinerea unei greutăţi optime. Studiile clinice arată că persoanele care consumă zilnic alimente ce conţin cereale integrale, ca parte a unei alimentaţii echilibrate şi a unui stil de viaţă sănătos, au o probabilitate mai mică de a înregistra în timp creşteri în greutate. Incidenţa obezităţii în rândul celor care consumă trei sau mai multe porţii de ... [citeste mai mult]
44 vizite [ Click ]
În perioada anotimpului rece, posibilităţile de a ne lua vitaminele şi mineralele din alimentaţie sunt mai limitate decât în timpul verii. O alimentaţie bogată în legume şi fructe ajută sistemul imunitar să funcţioneze şi ne protejează de acţiunea microbilor şi a viruşilor. La fel de utilă e respectarea câtorva reguli elementare de igienă. Medicii spun că alimentaţia e foarte importantă în prevenirea răcelilor şi a
42 vizite [ Click ]
Un studiu al cercetătorilor austrieci arată cum ne afectează sănătatea alimentele arficiale Nr. 621. Luni, 24 noiembrie 2008 Un studiu prezentat de Ministerul austriac al Agriculturii şi Sănătăţii, în cadrul unui seminar ştiinţific ce a avut loc la Viena, indică faptul că organismele modificate genetic pot afecta capacitatea de reproducere. În consecinţă, specialiştii cer retragerea de pe piaţă a acestor produse, informează Mediafax. Studiul prezentat de Guvernul ... [citeste mai mult]
39 vizite [ Click ]
Nr. 619. Sambata, 22 noiembrie 2008 Trei ceşti pe zi ţin obezitatea departe, ne asigură cercetătorii australieni. Ceaiul verde ne ajută să ne păstrăm silueta, chiar dacă mâncăm alimente care îngraşă. De asemenea, ajută la menţinerea tensiunii arteriale la o valoare normală, la fel ca sâmburii de strugure şi frunzele de măslin. Doctor Lindsay Brown, de la Universitatea Queensland (Australia), a studiat efectele ceaiului verde asupra sănătăţii la grupuri de ... [citeste mai mult]
50 vizite [ Click ]
Dependenţa de Internet a fost clasificată ca afecţiune clinică de către psihologii chinezi, alimentând controversele globale privind recunoaşterea utilizării neîncetate a Internetului ca tulburare mintală. Apariţia şi persistenţa panicii, atunci când subiectul nu se poate conecta la Internet reprezintă un simptom al Afecţiunii de Dependenţă la Internet (IAD). Pe lângă acesta, mai pot apărea: dependenţa de cumpărăturile online, de jocurile
38 vizite [ Click ]
Are alergie la produsele din carne de Dana Enache Nr. 616. Miercuri, 19 noiembrie 2008 Solista are mult de suferit din cauza alergiei pe care o manifestă la preparatele pe bază de carne. Din cauza faptului că a fost internată cu perfuzii din cauza unor cremvurşti, Anamaria Ferenţ se vede nevoită să consume un număr limitat de alimente. Astfel, ea este clienta fidelă a câtorva restaurante, la care chelnerii i-au învăţat meniul pe de rost. Dar asta nu e tot. Atunci când ... [citeste mai mult]
36 vizite [ Click ]
Răceli, infecţii ale căilor respiratorii, chiar gripă. Toate acestea ne “pândesc” în sezonul rece, mai ales că avem imunitatea scăzută. O alimentaţie bogată în legume şi fructe ajută sistemul imunitar să funcţioneze, şi în acest fel ne protejează de acţiunea microbilor şi a viruşilor. Medicii ne sfătuiesc aă introducem în dieta zilnică o serie de fructe şi legume care sunt adevărate
77 vizite [ Click ]
Nr. 605. Sambata, 8 noiembrie 2008 Persoanele predispuse la obezitate pot fi identificate printr-un simplu test de sânge, care măsoară reacţia trigliceridelor din sânge la o masă bogată în alimente grase. Trigliceridele reprezintă...
74 vizite [ Click ]
Există o serie de alimente-cheie, care introduse în alimentaţie vă prelungesc viaţa. Asta susţin cercetătorii englezi de la Universitatea din Leeds, conform “Daily Mail”. Vestea bună e că în lista celor 20 de alimente “funcţionale” sunt incluse şi micile noastre plăceri “vinovate”, cum ar fi cafeaua sau ciocolata. Cele mai multe alimente “de viaţă lungă” sunt fructe şi legume. Conform
148 vizite [ Click ]
Bacteriile din alimentele incorect preparate şi păstrate pot ucide Nr. 545. Marti, 9 septembrie 2008 În bucătăria dumneavoastră se pot as cunde adevărate otrăvuri! Ajunge să uiţi să pui un aliment la frigider sau să-l prepari pe fugă, în condioeii precare, pentru ca sănătatea să-ţi fie grav afectată. O toxiinfecţie alimentară sau, mai grav, un episod provocat de o bacterie ca E-Coli te poate trimite direct la spital. Specialiştii americani de la ... [citeste mai mult]
108 vizite [ Click ]