
Crezi ca stii ce e bun pentru tine? Nu fii atat de sigura; in spatele majoritatii alimentelor sanatoase se ascunde si cate un pericol. Din fericire, si reversul e valabil. In spatele unui aliment aparent nesanatos se pot ascunde beneficii nebanuite.
Ramane doar sa pui in balanta beneficiile si pericolele pentru sanatate, pentru a alege in cunostinta de cauza, conform The Telegraph.
Ce beneficii ti-ar putea aduce insa cateva felii de sunca, un pahar de vin si o cupa de inghetata? Mai multe decat iti imaginezi.
Nesanatoase doar in aparenta
Gemul
Chiar daca nivelul zaharului ajunge la cote alarmante, gemul este neasteptat de sanatos. Un studiu realizat in Marea Britanie a aratat ca pectina continuta poate bloca dezvoltarea celulelor canceroase din organism.
Sunca
Consumata cu moderatie, aceasta intra in categoria superalimentelor. Aproape jumatate dintre grasimile continute sunt monosaturate, adica sunt capabile sa coboare nivelul colesterolului.
Branza
Poate ca nu e cea mai buna pentru talia ta sau pentru inima, din moment ce portia zilnica de grasimi saturate este continuta de doar trei felii, insa branza este excelenta pentru dinti, si nu doar datorita calciului continut. Putina branza dupa masa va neutraliza acizii din gura, prevenind cariile.
Inghetata
O portie mica de inghetata iti va ridica moralul, dupa cum a demonstrat Institutul de Psihiatrie din Londra. Potrivit cercetatorilor, inghetata actioneaza asupra centrilor placerii din ...
Categorie: Diete, intretinere 1249 vizite [ Ziare.com ]
Barbatii care au o dieta bazata pe produse de fast-food care abunda in carne au toate sansele sa ramana fara urmasi, arata un studiu recent.
In cadrul unei cercetari care s-a intins pe durata a patru ani, timp in care 61 de barbati au fost monitorizati, s-a descoperit ca lichidul seminal al barbatilor care consumau regulat produse de fast-food era de calitate inferioara, fiind inferior si din punct de vedere cantitativ comparativ cu al celor care urmau o dieta bogata in fructe si legume.
Concret, spermatozoizii celor ahtiati dupa burgeri, spre exemplu, erau mai putini si mai inceti, dupa cum relateaza The Sun.
Studiul a concluzionat ca o dieta bogata in antioxidanti garanteaza o fertilitatea crescuta in cazul barbatilor.
In prezent, profesorul Jaime Mendiola, care a efectuat studiul in doua clinici de fertilitate din Spania, incearca sa determine daca exista vreo diferenta intre calitatea lichidului seminal a barbatilor care obtin antioxidantii din hrana si cei care isi iau antioxidantii din pastile.
Si antidepresivele risca sa lase barbatii infertili
Nici antidepresivele nu lasa nealterat lichidul seminal, scazandu-i calitatea si putand aduce, in cazuri extreme, infertilitatea, relateaza Chicago Tribune.
Conform unui alt studiu, realizat de aceasta data la New York, jumatate dintre barbatii care iau antidepresive au de suferit cand vine vorba de fertilitate, de pa urma medicamentelor (Seroxat, Paxil etc.).
Fumatul, alcoolul, caldura si steroizii ...