Articole despre "cacao boli cardiovasculare"

Rezultatele 1 - 4 din 4 (0.160 secunde)
Schimba cuvintele cautate
Filtreaza dupa data
Data inceput
Data sfarsit

Filtreaza dupa publicatie

Cacaua previne bolile inimii

Vineri, 23 Octombrie 2009, ora 22:37 Comenteaza acest articol | 3 comentarii

Cacaua previne bolile inimii O ceasca de cacao neindulcita, cu lapte slab, este o bautura perfecta in zilele friguroase. In plus, cacaua are potentialul de a preveni bolile cardiovasculare.

Intr-un studiu realizat in Spania, 42 de persoane, barbati si femei, au baut zilnic cate o ceasca de cacao, bautura in a carei componenta intrau 40 de grame de pudra de cacao neindulcita si lapte slab. Dupa o luna, s-a observat ca cei care o consumasera zilnic aveau un risc mai coborat de boli de inima decat cei care consumasera doar lapte.

Iar cei cuprinsi in studiu aveau varste de peste 70 de ani si un risc cardiovascular crescut, multi fiind diabetici, altii fumatori, hipertensivi, cu un nivel al colesterolului marit, obezi sau cu antecedente de boli de inima in familie, dupa cum relateaza HealthDay.

In plus, in grupa celor care consumasera cacao s-a observat si cresterea nivelului de colesterol bun, acesta avand proprietati antiinflamatorii si antioxidante, dupa cum se mentioneaza in raportul aparut in American Journal of Clinical Nutrition.

De mentionat este ca participantii la studiu nu au luat vitamine sau suplimente pe durata testelor si nici nu au consumat altfel de cacao decat cea furnizata de echipa de cercetatori din cadrul Universitatii Washington din St. Louis.

Alte articole despre: cacao beneficii, cacao boli cardiovasculare, cacao boli inima, cacao colesterol

Categorie: Sanatate 548 vizite [ Ziare.com ]

Ciocolata neagra, buna pentru cardiaci

Duminica, 05 Octombrie 2008, ora 22:05 Comenteaza acest articol

Ciocolata neagra si cacaoa ar putea preveni bolile de inima, sustin cercetatorii italieni. Potrivit acestora, 6,7 grame de ciocolata mancata in fiecare zi reprezinta cantitatea ideala impotriva inflamatiilor si a bolilor cardiovasculare. Specialistii afirma ca ciocolata neagra si cacaoa ajuta sistemul cardiovascular prin simplul fapt ca aceste ingrediente imbunatatesc curgerea sangelui prin vene si reduc tensiunea arteriala. De asemenea, cacaoa ar putea ajuta si la

Categorie: Sanatate 194 vizite [ Gandul ]

Top Forbes: Cele mai sanatoase alimente

Sambata, 09 August 2008, ora 09:10 Comenteaza acest articol | 4 comentarii

Top Forbes: Cele mai sanatoase alimente Forbes.com a realizat un top zece al celor mai sanatoase alimente recomanate de cei mai renumiti nutritionisti.

Doctorii spun ca alimentele, denumite "supermancaruri", previn bolile, ajuta metabolismul si ajuta la digestie.

Cele mai sanatoase zece alimente alese de Forbes sunt ciocolata bruta, mierea bruna, avocado, dovleacul, ceaiul negru, oul, scortisoara, pasta de tomate, afinele inghetate si wasabi, potrivit studiilor citate de Forbes.com.

Potrivit doctorilor, orice fel de ciocolata care contine cacao in proportie de peste 70% are o valoare nutritionala ridicata. In afara acizilor grasi omega 3, care ajuta la scaderea riscului de boli cardiace, ciocolata contine magneziu, fier si feniletilamina, care produce o senzatie de euforie, similara cu cea simtita de indragostiti.

Desi mierea este considerata un aliment hiperglicemic, cea bruna insa neutralizeaza nivelul zaharurilor, potrivit nutritionistului Steven G. Pratt. Ii sunt recunoscute si proprietatile anti-inflamatorii si contine anti-oxidanti, care ajuta creierul dar si inima.

Avocado este un fruct bogat in potasiu (care ridica riscul hipertensiunii arteriale), vitaminele B si E (lupta impotriva bolilor cardiovasculare), si vitamina K (care imbunatateste sanatatea oaselor).

Dovleacul contine antioxidanti precum carotenoidul, luteina si zeaxantin, care ajuta la prevenirea cataractelor, iar ceaiul negru previne dementa si coboara nivelul colesterolului.

Desi se spunea ca oul este unul din alimentele ..

Alte articole despre: ciocolata, alimente, scortisoara, Forbes, wasabi, ou

Categorie: Sanatate 4055 vizite [ Ziare.com ]

Ciocolata tine inima tanara

Marti, 28 Februarie 2006, ora 22:53 Comenteaza acest articol

Ciocolata tine inima tanara O echipa de specialisti olandezi au efectuat un set de cercetari potrivit carora se poate ajunge la o reducere a tensiunii si a riscurilor de deces pentru oamenii in varsta.

Inca din anul 1700, s-au facut asocieri intre cacao si sanatatea inimii, insa, abia acum s-au putut aduce dovezi in acest sens. Uleiurile speciale continute imbunatatesc functionarea celulelor si a fluxului sanguin.

Studiul condus de Brian Buijsse de la Institutul National pentru Sanatate Publica si Mediu din Bilthoven a cautat sa descopere legatura dintre cacao si sanatatea cardiovasculara la 470 de barbati iuntre 65 si 84 de ani.

Pe langa examenele fizice, persoanele au fost intervievate si in privinta modului lor de viata, in special a dietelor urmate la inceputul cerectarii, in 1985, apoi in 1990 si in final in 1995.

Astfel, s-a vazut ca, pe o perioada de 15 ani, cei care au consumat cacao, in special ciocolata, au avut imbunatatiri semnificative in privinta sanatatii cardiovasculare.

Avand in vedere ca 314 persoane au decedat pe parcursul cercetarii, s-a putut dovedi ca din cele 152 de cazuri ce au survenit in urma unor boli de inima, nu se consumase cacao, in timp ce persoanele care au avut un alt tip de comportament nu au avut probleme cardiovasculare.

Evident, acest consum trebuie dozat, caci exista riscul excesului si cresterii numarului de calorii peste limita. Magneziul, arginina, fibrele si antioxidantii din ciocolata neagra sunt substante benefice organismului, spre ...

Categorie: Sanatate 499 vizite [ Ziare.com ]