Articole despre "cereale integrale silueta"

Rezultatele 1 - 3 din 3 (0.358 secunde)
Schimba cuvintele cautate
Filtreaza dupa data
Data inceput
Data sfarsit

Filtreaza dupa publicatie

Cereale integrale pentru o talie fina

Vineri, 30 Octombrie 2009, ora 16:04 Comenteaza acest articol

Cereale integrale pentru o talie fina Daca te afli in cautarea unui meniu care sa fie si bun, sa nu ingrase si sa-ti ofere senzatia de satietate pentru mai multa vreme, incearca sa incluzi cerealele integrale.

Pe buna dreptate, acestea sunt asociate cu un index de masa corporala mic si cu o senzatie de satietate care tine mai mult decat in cazul altor alimente.
In plus, conform unui studiu realizat in Olanda, riscul de obezitate, in cazul femeilor, este cu 4% mai mic pentru fiecare gram de cereale ingerale consumate, relateaza Health.com.

Oamenii care si-au facut un obicei in a consuma asa ceva au un nivel optim al zaharului din sange, au o tensiune arteriala mai mica si un risc de diabet si boli ale inimii mai mic in comparatie cu cei care nu consuma indeajusn de multe cereale integrale.

Beneficiile cerealelor integrale vin din faptul ca sunt extrem de nutritive, ele fiind bogate in fibre, antioxidanti, acizi grasi esentiali, componente care se reflecta printr-o stare de sanatate excelenta in cazul celor care le consuma.

Se recomanda ca zilnic sa fie consumate 48 de grame de cereale integrale. Studiile arata, insa, ca doar 11% din populatia din SUA, de exemplu, reusesc sa consume cantitatea recomandata.

O buna sursa de cereale integrale o reprezinta floricelele, cu singura mentiune ca untul ar trebui sa lipseasca.

Alte articole despre: cereale integrale silueta, cereale integrale sanatate, cereale integrale dieta, popcorn beneficii, floricele cereale integrale

Categorie: Diete, intretinere 427 vizite [ Ziare.com ]

Ce sa mananci ca sa ai un abdomen plat

Joi, 18 Septembrie 2008, ora 15:10 Comenteaza acest articol

Ce sa mananci ca sa ai un abdomen plat Dietele si regimurile de slabire au inceput sa devina un fel de a fi, un stil de viata.

Insa nu toate dietele pe care le gasim pe internet sau in revistele pentru femei sunt sanatoase pentru corpul nostru.

Cea mai recenta cercetare realizata de nutritionistii de la Spitalul Universitar din Copenhaga anunta ca cea mai recomandata metoda de a pierde din greutate este inlocuirea carhohidratilor din zahar si cereale rafinate cu carbohidratii din fructe si legume, informeaza site-ul ediet.

Daca vei consuma fructe si legume bogate in fibre te vei simti plina de energie pentru o perioada mai lunga de timp. Nutritionistii spun ca portocalele fac parte din categoria alimentelor care te ajuta sa iti pastrezi abdomenul plat. Produsele lactate cu un procent mic de grasime cum ar fi iaurtul slab si laptele degresat te ajuta sa te mentii in forma.

Seleniumul este o alta substanta care te ajuta sa ai silueta dorita. Gasiti un continut bogat de seleniu in cereale integrale, nuci si fructe de mare. Un pahar de vin rosu pe zi te relaxeaza si te ajuta sa pierzi din greutate.

Si nu in ultimul rand trebuie sa consumati grasimi bune. Grasimile monosaturate le veti gasi in peste, ulei de masline si avocado.

Alte articole despre: alimente, abdomen, plat, seleniu

Categorie: Diete, intretinere 3438 vizite [ Ziare.com ]

Dieta care te slabeste si intinereste

Marti, 21 Octombrie 2008, ora 11:02 Comenteaza acest articol | 1 comentarii

Dieta care te slabeste si intinereste Nutritionistii au descoperit dieta minune care te ajuta sa pierzi kilograme si in acelasi timp sa arati cu zece ani mai tanara.

"Mancarea este un mijloc extraordinar de a estompa ridurile si de a reda energie si prospetime tenului tau. Daca vei alege alimentele cu intelepciune vei intineri si iti vei mentine si greutatea ideala", a declarat nutritionista Carina Norris, informeaza The Mirror.

Dieta pe care o propune doctorul Nicholas Perricone are efect anti imbatranire. Dieta Perricone propune un consum mare de ulei de peste care contine multi antioxidanti si elimina radicalii liberi care afecteaza elasticitatea pielii.

Cele mai bune uleiurile sunt cele de somon, ton, scrumbie si sardine. Nivelul mare de proteine pe care il contin mentine elasticitatea pielii.

Apa face minuni pentru frumusetea ta

Cea mai buna metoda impotriva imbatraniri este apa. Chiar daca ai auzit asta de nenumarate ori, apa este esentiala pentru sanatatea si frumusetea ta.

Daca pielea ta este terna e din cauza ca ai consumat prea mult alcool, care ti-a deshidratat pielea. Bea suficienta apa ca sa elimini efectul daunator, asigura-te ca tenul tau are resursele necesare ca sa curete toxinele.

Si laptele de soia este foarte bun pentru frumusetea si silueta ta. Acesta sporeste productia de colagen, inamicul imbatranirii pielii.

Fructele iti intineresc pielea

Daca vrei sa arati tanara, consuma cat mai multe fructe. Primul pe lista este fructul de kiwi, una dintre cele mai ...

Alte articole despre: dieta, alimente, slabi, elasticitate

Categorie: Diete, intretinere 6045 vizite [ Ziare.com ]