Persoanele care au supravietuit unui atac de cord si mananca ciocolata de trei ori pe saptamana risca mult mai putin sa moara din cauza unei boli de inima, potrivit unui nou studiu.
Studiul a demonstrat ca ciocolata reduce riscul mortii din cauza bolilor de inima in cazul barbatilor in varsta si in cazul femeilor aflate la postmenopauza, informeaza AFP.
Anumite studii anterioare au stabilit o legatura puternica intre produsele bazate pe cacao si reducerea tensiunii arteriale si o imbunatatire a fluxului sanguin.
Cantitile mici de ciocolata ofera o protectie mai mica, insa arata o imbunatire fata de situatiile in care nu se consuma deloc.
"Este ceva specific ciocolatei, nu am gasit beneficii ale dulciurilor in general", a declarat Kenneth Mukamal, un cercetator de la Beth Israel Deaconess Medical Center din Boston si co-autor al studiului.
"Se pare ca datorita antioxidantilor din cacao", a mai spus cercetatorul.
Studiul, condus de Imre Janszky de la Istitutul Karolinska din Stockholm, a fost facut pe 1.169 de persoane care nu sufereau de diabet, cu varste cuprinse intre 45 si 70 de ani si a inceput prin anii `90, cand aceste persoane au fost internate dupa ce au suferit un atac de cord.
Inainte de a parasi spitalul, persoanele care au participat la studiu au fost intrebate despre obiceiurile alimentare, inclusiv cat de multa ciocolata au mancat. Au fost examinati la trei luni dupa ce au suferit atacul de cord si a apoi au fost monitorizati timp de opt ...
Cei care iubesc cu adevarat ciocolata stiu care sunt beneficiile acesteia: mentine inima sanatoasa, mentine buna-dispozitie, si te pastreaza in forma.
Un studiu aparut in "Journal of Nutrition" arata ca persoanele care consuma ciocolata neagra au sanse mai mici sa faca atac de cord.
Ciocolata creste si nivelul de serotonina din creier, potrivit specialistilor, care sustin ca pana si gustul, textura, si mirosul de Ciocolata ne pot face sa ne simtim mai bine, informeaza Health.com.
Mai mult, Ciocolata poate fi o crema de corp perfecta, pentru ca acidul lactic si antioxidantii pe care ii contine inmoaie si catifeleaza pielea.
Combinati doua cani de lapte cu Ciocolata cu doua linguri de sapun lichid si o lingura de miere, si turnati amestecul in cada, cand faceti baie, pentru o piele perfecta.
Se pare ca Ciocolata ajuta chiar si la eliminarea poftelor: mai precis, cei care poftesc la snacksuri, dulciuri sau mancaruri grase isi iau gandul de la aceste mancaruri nesanatoase atunci cand mananca putina Ciocolata.
Consumul zilnic de ciocolata neagra, timp de doua saptamani, poate reduce semnificativ riscul producerii unui atac de cord, arata un studiu realizat de cercetatorii italieni in colaborare cu cei americani.
Ciocolata neagra consumata frecvent reduce tensiunea arteriala si riscul de diabet, ambele afectiuni fiind responsabile de producerea atacurilor de cord si a atacurilor cerebrale, arata studiul, citat de DailyMail.
Ciocolata neagra contine o concentratie mare de cacao (75%), ingredient bogat in flavonoide. Cercetatorii au mai evidentiat faptul ca Ciocolata cu lapte sau cea alba nu are acelasi efect benefic.
Consumul zilnic de ciocolata neagra, timp de doua saptamani, poate reduce semnificativ riscul producerii unui atac de cord, arata un studiu realizat de cercetatorii italieni in colaborare cu cei americani, citati de DailyMail.
Explicatia consta in faptul ca ciocolata neagra consumata frecvent reduce tensiunea arteriala si riscul de diabet, ambele
Daca in Statele Unite moda hamburgerilor si a portiilor duble a facut ca multe persoane sa fie supraponderale, in unele tari femeile au obiceiuri care le mentin sanatoase.
Cu siguranta nu putem sa trecem dintr-o data pe dieta norvegiana, cu supa de legume si peste sau sa mergem toti cu transportul in comun. Insa exista o rutina a sanatatii pe care o poti introduce usor in programul zilnic, arata That's Fit.
In Japonia, femeile au cea mai mare speranta de viata. Cel putin 40% dintre japoneze mananca in fiecare zi dimineata supa din soia. Chiar daca nu are un gust extraordinar, putina soia nu strica niciodata.
Frantuzoaicele au inimi puternice: mai precis, ele sufera rar un atac de cord pentru ca beau destul de des vin. Studiile au aratat ca un pahar de vin in fiecare zi reduce riscul de a face un atac de cord cu 40%.
Obiceiul italienilor si al spaniolilor de a face o mica pauza pentru somn dupa-amiaza nu inseamna ca sunt lenesi. Cele cateva ore de odihna iti dau mai multa energie: asta inseamna mai putine snacks-uri pline de calorii.
Elvetia e tara ciocolatei si a branzeturilor fine, insa nu e greu sa-ti pastrezi silueta daca mergi pe jos ca elvetienii. Ei fac 30% din plimbari numai pe jos si 10% cu bicicleta.
Se stie de ceva timp ca un regim alimentar care contine mult peste iti poate aduce buna-dispozitie. De aceea, femeile din Islanda sunt printre cele mai fericite din lume: ele consuma aproape 100 de kilograme de peste in fiecare an.
Categorie: Diete, intretinere 970 vizite [ Ziare.com ]