Articole despre "efect pepene viagra"

Rezultatele 1 - 4 din 4 (0.049 secunde)
Schimba cuvintele cautate
Filtreaza dupa data
Data inceput
Data sfarsit

Filtreaza dupa publicatie

Pepenele verde are efect de Viagra

Luni, 07 Septembrie 2009, ora 17:42 Comenteaza acest articol | 3 comentarii

Pepenele verde are efect de Viagra Natura are puteri nebanuite, pe care si le manifesta prin cele mai neasteptate mijloace. De exemplu, stiai ca banalul pepene verde, despre care creadeai ca e plin doar de apa, are asupra organismului un efect asemanator pastilelor albastre?

E drept, pentru a se ridica la eficacitatea Viagrei, ar fi nevoie sa mananci atat de mult pepene incat probabil n-ai mai avea timp de sex, pentru ca ai fi nevoit sa mergi non-stop la toaleta.

Totusi, conform unui studiu dat publicitatii in aceasta vara, si citat de msn.com, pepenele verde abunda intr-un nutrient numit citrulina, capabil sa relaxeze si sa dilate vasele de sange, imbunatatind circulatia sangvina.

Viagra functioneaza exact in acelasi mod, desi efectul acesteia se concentreaza mai mult pe anumite organe, acesta fiind si motivul pentru care este folosita in tratarea disfunctiilor erectile.

Vestea proasta este, in caz ca te-ai hotarat sa faci o cura de pepene verde, ca citrulina se gaseste mai ales in coaja, asa ca n-o arunca la gunoi si bucura-te de efectele ei.

Alte articole despre: pepene Viagra, efect pepene Viagra, pepene disfunctie erectila

Categorie: Diete, intretinere 1042 vizite [ Ziare.com ]

Pepenele rosu are efect de Viagra

Joi, 03 Iulie 2008, ora 17:31 Comenteaza acest articol | 5 comentarii

Pepenele rosu are efect de Viagra O felie delicioasa de pepene rosu are un efect similar cu administrarea unei pastile de Viagra, desi efectul nu dureaza o noapte intreaga.

Pepenele rosu contine un ingredient numit citrulina care are proprietatea de a relaxa vasele de sange ale corpului, efect asemenator cu consumul de Viagra, au anuntat specialistii de la un centru de cercetare din Texas, informeaza site-ul My Way News.

Citrulina reactioneaza cu enzimele din corp cand este consumata in cantitati mari si schimba subtanta argin intr-un amino acid benefic pentru inima si circulatia intregului sistem.

"Substanta din pepenele rosu relaxeaza vasele sangelui pe acelasi efect pe care a fost creata Viagra, care trateaza disfunctiile erectile", a declarat Bhimu Patil, cercetator la Texas A&M Fruits and Vegetable Improvment Center.

"Este un efect interesant insa nu poate substitui nici un tratament medicamentos", a declarat un alt cercetator de Universitatea din Carolina de Nord.

Alte articole despre: rosu, consum, efect, Viagra, pepene, similar

Categorie: Sanatate 3988 vizite [ Ziare.com ]

O felie de Viagra

Sambata, 05 Iulie 2008, ora 00:00 Comenteaza acest articol

STUDIU. Consumul de pepene rosu poate creste libidoul masculin, avand un efect similar cu cel al pastilei Viagra.La aceasta concluzie au ajuns cercetatorii americani de la Texas AM University, releva "Daily Telegraph". Specialistii cred ca zemosul fruct poate fi folosit pentru a-i ajuta pe barbatii care sufera de disfunctii erectile. Potrivit lor, pepenii au o cantitate foarte mare de citrulina care are proprietatea de a relaxa vasele de sange, Viagra avand un efect similar.

Categorie: Sanatate 475 vizite [ Evenimentul Zilei ]

Viagra ar putea contribui la tratamentul bolii Crohn

Vineri, 24 Februarie 2006, ora 21:35 Comenteaza acest articol

Viagra ar putea contribui la tratamentul bolii Crohn Pilula albastra ar putea avea efecte nebanuite.

Potrivit rezultatelor unui recent studiu, Viagra ar putea contribui la tratamentul bolii Crohn, instaurate pe fondul unui sistem imunitar slabit. Boala Crohn presupune o inflamatie cronica producatoare de ulceratii la nivelul intestinului subtire, facand ca procesul de digestie sa fie dureros.
Boala Crohn este o afectiune cronica de etiologie necunoscuta in care procesul inflamator afecteaza orice segment al tubului digestiv.

Specialistii de la University College din Londra au comparat raspunsul sistemului imunitar la afectiuni ale pielii sau alte rani, atat in cazul unor pacienti ce sufereau de boala Crohn cat si in cazul unor persoane sanatoase. Astfel,s-a descoperit ca in cazul celor afectati de boala Crohn, fluxul sanguin a fost intr-o oarecare masura corectat de Viagra, permitand formarea unor anticorpi, care incep sa lupte impotriva bacteriilor ce penetreaza peretele intestinal.

Oricum, cei afectati de boala Crohn, sunt sfatuiti sa urmeze cu strictete un regim alimentar potrivit.
Alimentele cu efect iritativ la nivel intestinal ce trebuie evitate sunt: grasimile animale; varza; conopida; napi; fasole; broccoli; alcool; cafea; zahar; fructe uscate sau cu continut crescut in zahar (struguri, pepene, ananas).

Categorie: Sanatate 465 vizite [ Ziare.com ]