Articole despre "efecte alaptare copil"

Rezultatele 1 - 4 din 4 (0.080 secunde)
Schimba cuvintele cautate
Filtreaza dupa data
Data inceput
Data sfarsit

Filtreaza dupa publicatie

Copiii alaptati in primele sase luni sunt mai inteligenti

Marti, 28 Iulie 2009, ora 15:48 Comenteaza acest articol

Copiii alaptati in primele sase luni sunt mai inteligenti Copiii alaptati exclusiv cu lapte in primele sase luni de la viata au un coeficient de inteligenta mai mare cu opt puncte in comparatie cu cel al copiilor hraniti cu cu alte produse precum ceai, apa sau suplimente alimentare.

In cadrul studiului Probit, lansat de UNICEF, s-au analizat beneficiile alaptarii din perspectiva copilului, a mamei si a societatii, informeaza Mediafax.

"La prima vedere poate parea putin, dar aceasta crestere poate fi esentiala atat pentru copil, cat si pentru mama si societate. Adversarii alaptarii dau exemple de persoane inteligente, bine adaptate social care nu au fost alaptate, argumentand ca IQ-ul tine si de genetica si de educatie, ceea ce este perfect adevarat.

Dar sa ne uitam si cealalta parte, un copil cu o mostenire genetica nu tocmai favorabila, care creste intr-un mediu neprielnic invatarii poate beneficia enorm de cele 6-8 puncte. Pentru el, aceste puncte pot reprezenta diferenta dintre un intelect normal si unul deficitar. La celalalt pol, o crestere de 6-8 puncte in IQ poate propulsa un copil din categoria de intelect mediu in categoria de intelect superior", a declarat profesorul dr. Michael Kramer.

De asemenea, tot in urma studiului s-a aflat ca fierul din laptele matern se absoarbe mai bine, chiar daca se gaseste intr-o cantitate mai mica decat in substituenti, astfel incat alaptarea amelioreaza anemia sugarului.

Alte articole despre: alaptare copil coeficient inteligenta, beneficii alaptare copil, efecte alaptare copil

Categorie: Sanatate 456 vizite [ Ziare.com ]

Carnea rosie mareste riscul de cancer la san

Sambata, 27 Iunie 2009, ora 08:52 Comenteaza acest articol

Carnea rosie mareste riscul de cancer la san Daca prima idee pentru o cina rapida include carnea rosie, mai ganditi-va. Studii recente arata ca exista o stransa legatura intre aceasta si cancerul la san.

In cadrul unui studiu realizat de Harvard Medical School, expertii au cercetat arhivele mai multor institutii medicale, gasind dosarele medicale ale 90.000 de femei din SUA, chestionate in 1991, 1995 si 1999 cu privire la obiceiurile lor alimentare.

Concluzia cercetatorilor a fost ca predispozitia catre cancer se afla in stransa legatura cu banala carne rosie. In mod paradoxal, femeile care consuma mai multa carne rosie sunt, de obicei, supraponderale si fumeaza, au mai concluzionat specialistii citati de Yahoo! Health.

Chiar si daca se elimina acesti doi factori, riscul de a dezvolta cancer la san ramane mai mare decat in randul femeilor care nu consuma, de obicei, carne rosie.

Din pacate, studiile nu au putut determina cantitatea exacta de carne rosie ce poate fi consumata in siguranta, fara riscuri.

Daca nu vor sa traiasca cu teama zilei de maine, femeile ar trebui sa invete cate ceva din alimentatia popoarelor mediteraneene, unde masura si diversitatea inseamna totul, explica specialistul consultat de Yahoo! Health, Lillie Shockney.

Schimba-ti viata pentru ca boala sa nu-ti dea tarcoale

Cand ne gandim la aceasta boala, de-a dreptul hidoasa, presupunem ca nu putem face nimic pentru a preintampina aparitia ei. Din start gandim ca e vorba de mana soartei, cand, in realitate, exista cateva ...

Alte articole despre: carne rosie cancer, carne cancer san, exercitii cancer san, exercitii fizice cancer, alaptat cancer san, alcool cancer san, greutate cancer san

Categorie: Diete, intretinere 652 vizite [ Ziare.com ]

Test pentru alcoolul din laptele matern

Duminica, 15 Februarie 2009, ora 18:19 Comenteaza acest articol

Test pentru alcoolul din laptele matern Un test care avertizeaza mamele cand cantitatea de alcool din laptele matern este mult prea mare pentru bebelusi va fi scos pe piata in Marea Britanie in aceasta saptamana.

Testul da unda verde la alaptat mamelor care au baut alcool numai daca laptele contine alcool in proportie de 0,03%. Medicii avertizeaza insa ca femeile nu ar trebui sa consume alcool deloc, informeaza The Daily Mail.

Expertii sunt insa ingrijorati, in conditiile in care se crede ca mamele ar putea fi astfel incurajate sa bea in limita in care au voie iar bebelusii proceseaza foarte greu alcoolul, chiar si in cantitati extrem de mici.

Producatorii testului "Milkscreen" sustin insa ca testul se bazeaza pe studii care arata ca alcoolul din laptele matern are un efect asupra ciclului de hranire si somn al bebelusului. Producatorii mai sustin ca testul nu este destinat femeilor dependente de alcool, ci mamelor responsabile.

Nu se stie care este cantitatea de alcool pe care o poate consuma o femeie fara sa afecteze copilul. Unele studii arata ca 2% din alcoolul consumat trece in laptele matern iar nivelul de alcool continua sa creasca si dupa 90 de minute dupa ultimul pahar.

"Este riscant sa existe un astfel de test in ceea ce priveste alcoolul si copiii. Alcoolul poate ramane in organismul unei femei pana la 12 ore, insa in corpul copilului poate ramane pana la 72 de ore. Asta inseamna ca exista un real pericol ca bebelusii sa acumuleze alcool in sange", spune Susan Fleischer, fondatoarea ...

Alte articole despre: test alcool, lapte matern

Categorie: Sanatate 896 vizite [ Ziare.com ]

Aproape jumatate dintre romance au ramas insarcinate intamplator

Miercuri, 16 Ianuarie 2008, ora 16:45 Comenteaza acest articol | 3 comentarii

Aproape jumatate dintre romance au ramas insarcinate intamplator Mai mult de jumatate dintre romance nu isi planifica sa ramana insarcinate, releva un studiu realizat, in noiembrie 2007, de Gallup Romania, la cererea Companiei Elevit Pronatal.

Conform studiului, doar 41% din femeile insarcinate sau care au nascut si-au planificat sarcina: si-au facut analize, si-au urmarit ovulatia, au luat vitamine. In acelasi timp, 48% recunosc faptul ca au ramas insarcinate \'din intamplare\', fara a acorda importanta perioadei de preconceptie.

Concluziile studiului au reliefat aspecte importante legate de perioadele de planificare a sarcinii, de sarcina si post-sarcina, de efectuarea analizelor si consultatiilor medicale, de alimentatie si posibilitati financiare.

Lipsa banilor sau construirea unei cariere sunt considerate principalele argumente care le fac pe femei sa amane sau chiar sa nu-si doreasca sa aiba copii.

Pentru perioada sarcinii, cele mai importante aspecte, in opinia femeilor care au participat la studiu, se afla o alimentatie sanatoasa, urmata de grija fata de sanatate, eliminarea consumului de alcool, tutun sau cafea, confortul psihic, efectuarea analizelor medicale si renuntarea la efortul fizic.

In ceea ce priveste perioada post-sarcina, adica de alaptare a copilului, alimentatia sanatoasa a mamei este considerata cel mai important aspect.

O treime dintre femeile chestionate (34%) nu pot mentiona spontan niciun motiv pentru care este indicat consumul de suplimente nutritive cu acid folic in perioada de ...

Categorie: Sanatate 1802 vizite [ Ziare.com ]