Articole despre "gravide alimentatie copii"

Rezultatele 1 - 4 din 4 (0.094 secunde)
Schimba cuvintele cautate
Filtreaza dupa data
Data inceput
Data sfarsit

Filtreaza dupa publicatie

Structura oaselor bebelusului depinde de dieta mamei

Joi, 02 Iulie 2009, ora 21:44 Comenteaza acest articol

Structura oaselor bebelusului depinde de dieta mamei Femeile care reusesc sa tina o dieta sanatoasa si echilibrata in timpul sarcinii vor avea copii cu oase mai puternice decat gravidele care nu se hranesc corect, potrivit unui studiu prezentat, joi, in cadrul unei conferinte sustinute de Societatea britanica de Osteoporoza.

"Informatile pe care le detinem arata ca legatura dintre mediul extern si viata intrauterina are o influenta puternica asupra structurii osoase a bebeluslui", a declarat pentru Reuters, doctorul Zoe Cole, de la Universitatea Southampton.

Cercetatorii de la Universitatea Southampton au tinut sub supraveghere dietele a 198 de femei insarcinate si au demonstrat, astfel, cat de mult depind oasele copilului de modul cum se hraneste mama.

Gravidele care au adoptat un regim alimentar bogat in fructe si legume, iaurt si cereale integrale au dat nastere unor copii sanatosi, pe cand cele care s-au axat pe o dieta mai putin sanatoasa si consumau cantitati mari de chipsuri, cartofi prajiti, zahar, paine alba, legume din conserve sau bauturi carbo-gazoase, au nascut copii care ar putea dezvolta pe parcursul vierii probleme ale oaselor.

"Copiii nascuti din mame care au mancat sanatos in timpul sarcinii au cu 11% mai multe minerale in organism decat cei ai caror mame au ales sa manance alimente din grupa celor 'nesanatoase'", a mai spus Cole.

Chiar si atunci cand au fost grupate in fumatoare sau nefumatoare, ori in functie de aportul de vitamina D in organism sau statut social, tot diferentele de ...

Alte articole despre: mame oase alimentatie, copii oase dieta, gravide alimentatie copii

Categorie: Sanatate 794 vizite [ Ziare.com ]

Suplimente pentru creier, la orice varsta

Joi, 17 Septembrie 2009, ora 19:26 Comenteaza acest articol | 2 comentarii

Suplimente pentru creier, la orice varsta Luna septembrie coincide cu reintoarcerea la scoala sau la munca, ceea ce se traduce prin faptul ca avem nevoie de un creier care sa functioneze la maximum. Dar cum il urnim?

Bebelusi

Conform Yahoo! Food, totul sta in alimentatie. Iar pentru bebelusi, asta inseamna sa consume fier.

Pana la varsta de 5 - 6 luni, bebelusii si-au folosit deja depozitele de fier cu care au venit pe lume. E momentul, deci, sa fie reinnoite cu suplimente care sa ajute dezvoltarea creierului.

Cea mai buna alegere, in cazul lor, o reprezinta cerealele fortifiate.

Copii si adolescenti

Scolarii ar trebui sa-si inceapa ziua cu un mic dejun sarac din punct de vedere al grasimilor. Pentru ei, cele mai potrivite alimente sunt cerealele, terciul de ovaz si chiflele din grau, ei avand nevoie de energie imediata.

Adulti tineri

Si in acest caz fierul este esential, din moment ce 10% dintre femei sunt anemice, dupa cum arata statisticile. Chiar si o deficienta nu foarte mare la acest capitol afecteaza procesul de invatare, memorare si atentie.

Din fericire, restabilirea nivelului de fier din organism are ca efect si o capacitate cognitiva care se intoarce la normal.

Pentru un supliment de fier, sunt indicate legumele colorate in verde inchis, fasolea, carnea si soia.

Adulti varstnici

In cazul adultilor mai in varsta, se recomanda suplimentele cu antioxidanti, obtinute tot prin alimentatie. S-a dovedit ca persoanele care consuma fructe si legume in culori deschise au un ..

Alte articole despre: alimente bune creier, suplimente creier varste, creier bebelusi alimentatie, scolari alimentatie memorie

Categorie: Diete, intretinere 1053 vizite [ Ziare.com ]

Mierea si efectele ei benefice

Sambata, 14 Iunie 2008, ora 21:25 Comenteaza acest articol | 2 comentarii

Mierea si efectele ei benefice Mierea de albine a fost prima substanta dulce folosita de om, fiind pretuita in special de preoti in cadrul diverselor ritualuri. Babilonenii si diferitele civilizatii stravechi din India si China, utilizau mierea atat ca medicament cat si la ritualuri si ceremonii.

Mierea se asimileaza foarte usor de catre organism si ne ofera energie si substante bioactive si nutritive. Prin calitatile sale nutritive, mierea este considerata un aliment de mare valoare in hrana oamenilor de toate varstele, avand utilizari largi in dietetica si terapeutica.

Mierea este foarte des folosita in alimentatie, in bucatarie sau ca medicament, fiind foarte apreciata de medicina populara. De asemenea are importante aplicatii in alimentatia artificiala, in alimentatia pre si post-operatorie, in pediatrie si ginecologie.

Mierea de albine nu are doar calitati nutritive ci, in urma studiilor, s-a demonstrat ca are si o actiune terapeutica eficienta, ce se exercita atat asupra afectiunilor digestive, cat si in afectiunile hepato-biliare, cardio-vasculare, respiratorii, afectiuni ale sistemului nervos, ale aparatului urinar, in bolile de nutritie si cele infectioase, in afectiunile sanguine si in cele cutanate.

Orice tip de miere are proprietati specifice. Astfel, mierea de levantica lecuieste tusea si durerile de gat, mierea de tei usureaza starile febrile si durerile gastrice, previne migrena, fiind un bun mijloc profilactic si remediu in pneumonii, astm bronsic, stari nervoase, tuberculoza. ...

Alte articole despre: miere, calitati, sanatate, benefica

Categorie: Sanatate 3948 vizite [ Ziare.com ]

Natiunea ca o turma

Marti, 13 Februarie 2007, ora 07:18 Comenteaza acest articol

De anul viitor, "pe teritoriul Romaniei sunt interzise importul, precum si productia si comercializarea de faina nefortifiata pentru utilizarea pe piata interna in alimentatia omului". In spatele aberantului proiect de lege avansat de Eugen Nicolaescu descoperim un revoltator amestec de prostie si cinism.

Studiile invocate de Ministerul Sanatatii au constatat, intr-adevar, o recrudescenta a anemiei la gravide si la copii. Incapabili sa combata fenomenul prin programe punctuale, "specialistii"

Categorie: Opinii 221 vizite [ Ziua ]