Asta, chiar daca pentru ea acest lucru inseamna sa traiasca si mai putin si mai putin bine, dupa cum demonstreaza statisticile.
Barbatii care isi aleg neveste cu 15 - 17 ani mai tinere decat ei sunt cu 20% mai feriti de moartea prematura decat ceilalti, arata un studiu recent.
Chiar si daca isi aleg o sotie cu 9 ani mai tanara, riscul de a muri inainte de vreme se reduce cu 11%, a demonstrat un studiu realizat la Max Planck Institute, in Germania, care a monitorizat decesele din Danemarca, in perioada 1990 - 2005.
Explicatia ar putea consta in faptul ca femeile tinere isi pot ingriji sotii mai bine decat o pot face femeile mai varsnice. Ar putea fi, insa, vorba si despre selectia naturala; doar barbatii sanatosi, de succes, dar e drept, mai varstnici, sunt capabili sa atraga femei tinere.
Pentru femei, insa, lucrurile nu stau prea bine, indiferent cum ar proceda. Daca isi iau un barbat mai in varsta sau mai tanar cu 7 pana la 9 ani, riscul de moarte prematura ajunge la 20%, iar daca sotul este ccu 15 - 17 ani mai mare, riscul sa moara prematur ajunge chiar la 30%.
Mai putina carne
Din pacate pentru barbati, doar o sotie tanara nu le garanteaza o viata lunga si fericita, fiind nevoie si de ceva eforturi personale in acest sens. Alimentatia conteaza, iar carnea, mai ales cea procesata, ar trebui evitata pe cat posibil.
Cu cat carnea este gatita la o temperatura mai inalta, cu atat proteinele (deghizate in arsura, partea intunecata a gratarului sau ...
Mijlocasul lui Real Madrid a fost surprins de paparazzi in timp ce saruta un barbat la iesirea dintr-un restaurant.
Scandalul in care este implicat starul madrilenilor a luat amploare din cauza faptului ca acesta este casatorit cu o frumoasa prezentatoare TV, pe nume Arancha de Benito, cu care are doi copii, Aitor si Zaira.
Jucatorul, care este considerat un sex-simbol printre femei, a suportat de-a lungul timpului atacuri verbale din partea suporterilor adversi cu tenta homosexuala.
Guti nu a avut pentru moment nici o reactie fata de fotografiile publicate in presa spaniola, iar prioritatea sa ramane prelungirea contractului cu Real Madrid pe viata, asemenea coechipierilor sai Iker Casillas si Raul.
Afrodisiacele sunt acele substante care maresc dorinta si stimuleaza activitatea sexuala, de aici si denumirea lor inspirata de Afrodita, zeita greaca a dragostei si dorintei.
Din cele mai vechi timpuri s-au aflat in atentia oamenilor, fiind deosebit de pretuite de toate civilizatii.
In prezent, ele sunt consumate de un numar crescut de persoane, conform revistei Descopera, pe fondul cenusiului cotidian, plictiselii, anostului si lipsei de tandrete, inspiratie sau dragoste care predomina societatea postmodernista actuala.
1. Muira puama
Denumit si "lemnul potentei", muira puama este un foarte puternic stimulent si afrodiziac, derivat din scoarta copacului cu acelasi nume. Coaja arbustului care creste in jungla amazoniana este mestecata cruda sau fiarta, pentru a obtine un ceai cu efecte afrodiziace, consumat de obicei de catre amerindienii din triburile care traiesc in preajma fluviilor Amazon si Orinoco.
Afrodiziac unic, muira puama este folosit si la tratamentul afectiunilor neuromusculare, gripei si problemelor menstruale. Printre altele, poate preveni calvitia. Muira puama poate oferi senzatii erotice atat de puternice incat cel care l-a consumat poate chiar lesina in timpul actului sexual.
Administrarea sa este o problema ce tine de moralul si liberul arbitru al fiecaruia, datorita faptului ca acest puternic stimulent poate oferi dependenta atat femeilor, cat si barbatilor. Muira puama este foarte apreciat de triburile amazoniene datorita senzatiei ..
Duminica, 4 ianuarie, vor exista localitati din centrul tarii in care se vor inregistra -20 de grade Celsius, avertizeaza meteorologii.
In urmatoarele 48 de ore, temperaturile vor scadea progresiv. Luni noapte vom avea minime de -17 grade. La polul frigului, Miercurea Ciuc (foto), e posibil ca temperaturile sa scada pana la 20 de grade sub 0.
Nici gerul Bobotezei nu se dezminte. Pe 6 ianuarie, in depresiunile din Transilvania vom avea chiar si -18 grade, conform PRO TV.
Din pacate, si numarul victimelor frigului ameninta sa creasca. Un batran din Cugir este in pericol sa ramana schilodit si sa isi piarda ambele picioare dupa ce a degerat. S-a intamplat in mai putin de o ora. Batranul nici nu si-a dat seama ca i-au inghetat picioarele. Din cauza frigului, i-au amortit talpile si n-a mai simtit durerea.
Barbatul are 74 de ani si a fost dus, initial, la Ambulanta din Cugir si transferat apoi in Alba. Medicii incearca sa evite o amputatie dubla. Chiar daca ii salveaza picioarele, pacientul nu va putea merge cateva saptamani.
Este, clar, un context periculos nu numai pentru oamenii strazii, cei mai expusi mortii subite prin inghet. Cardiacii, de pilda, risca sa faca pusee hipertensive si accidente vascular cerebrale. Sunt indemnati sa stea la caldura si bolnavii cu diabet, guta si astm bronsic.
In Bucuresti au fost, in ultimele doua zile, trei situatii de hipotermie severa. Un barbat de 28 de ani si altul de 85 de ani au fost salvati. In schimb, un al treilea a ...
Ne imprietenim la o cafea, ne despartim la o cafea, asteptam un telefon la o cafea, pierdem un tren la o cafea. Ghicim in zatul ei viitorul, uneori si trecutul. Ne da idei de cadouri (toti avem macar o cana cu "Astazi e ziua ta", "Cana de sef" sau "Hai la o cafea").
Cafeaua noastra cea de toate diminetile face sa miroasa a sambata o zi de luni, la serviciu. Ce e, totusi, cu bautura asta aproape diavolesc de neagra ? De ce iubim cafeaua? Hai sa o cunoastem, mai intai...
Istoria cafelei
Originea cafelei se afla pe continentul african, intr-o zona a Etiopiei, numita Kaffa. La inceput, cafeaua era considerata aliment. Triburile africane macinau boabele crude si, prin amestecarea cu grasime, obtineau o pasta pe care o modelau sub forma de bile, consumate de razboinici pentru a avea energie in lupte. Etiopienii obtineau si un fel de vin din fructele de cafea, prin fermentarea in apa a boabelor uscate. De altfel, la inceputurile aventurii ei europene, cafeaua era cunoscuta ca "vinul de Arabia".
Prima referinta la cafea dateaza din secolul al IX-lea. Din secolul XI, cafeaua a fost preparata in Peninsula Arabiei ca bautura calda. In lumea veche araba, cafeaua era un produs principal al vietii de familie si unul dintre motivele de desfacere a casatoriei putea fi refuzul barbatului de produce cafea pentru sotia sa.
Proprietatile stimulative ale cafelei au fost asociate extazului religios, iar cafeaua si-a castigat o reputatie mistica, de aceea nu este surprinzator ca ...
Categorie: Dezvaluiri 2489 vizite [ Ziare.com ]