Nu mai este nici o noutate pentru nimeni. Iaurtul inseamna sanatate, indiferent daca se consuma simplu sau in combinatie cu alte alimente. Este o sursa bogata de calciu si vitamine si intareste structura osoasa.
Oricine poate consuma iaurt, chiar si persoanele care au o sensibilitate ridicata pentru lactoza. In cazul celor mici, este bine sa fie nelipsit din alimentatie, pentru ca are rol in intarirea danturii si oaselor, informeaza organicfacts.net.
Pentru cei care nu s-au convins inca de faptul ca iaurtul este un aliment absolut indispensabil, iata cateva argumente in favoarea consumului regulat.
Pentru ca se prepara din lapte iar produsul realizat in casa nu este obtinut prin niciun procedeu chimic si este cu atat mai hranitor, este cea mai importata sursa de calciu din alimentatie.
Patru motive esentiale pentru a consuma iaurt
Contine potasiu si magneziu, necesare organismului pentru un bun echilibru general. Contine vitaminele B2 si B12, esentiale pentru prevenirea anemiilor.
Vitaminele D si E pe care le contine fac minuni pentru tenul imbacsit. Tocmai de aceea iaurtul intra in componenta mastilor de fata sau de par, impreuna cu oul, otetul sau uleiul de masine.
Este dejunul perfect si hranitor pentru ca el contine proteine animale, care sunt usor de digerat, iar senzatia de satietate se va instala rapid.
Iaurtul poate fi folosit cu succes si pentru indepartarea problemelor digestive, iar un consum regulat joaca un rol important in cresterea ...
Doua portii de iaurt pe zi reduc riscul de aparitie a cancerului de vezica urinara, conofrm unui studiu al cercetatorilor suedezi.
Studiul, realizat pe 80.000 de persoane timp de noua ani, a aratat ca persoanele care au consumat zilnic iaurt au avut un risc mai mic de aparitie a cancerului de vezica urinara. La barbati riscul s-a redus cu 45% iar la femei cu 36%, informeaza Healthday.com.
Cercetatorii de la Institutul Karolinska sustin ca alte produse lactate nu au acelasi efect, si ca bacteriile continute de iaurt au dus la reducerea cancerului de vezica si la sobolani.
Persoanele care urmeaza un tratament bazat pe antibiotice trebuie sa se alimenteze corect pentru a trece cu brio de aceasta perioada.
Pentru a scapa de durerile de stomac provocate de antibiotice trebuie sa consumi cat mai multe produse bogate in vitamine, informeaza Corriere dela Serra.
Anna Tagliabue, doctor la Universitatea de Nutritie Umana din Pavia, ne recomanda sa consumam alimente care se digera usor cum ar fi fructele proaspete, legume si sucuri naturale de fructe.
Puteti manca de asemenea si carne fiarta, paste, orez fiert cu ulei de masline si parmezan. Este recomandat sa evitati alimentele bogate in fibre si legumele care se digera greu.
Pentru a mentine un echilibru caloric puteti consuma si dulciuri, dar nu trebuie sa contina crema de ciocolata. Un alt aliment care o sa va ajute in perioada tratamentului cu antibiotice este iaurtul care contine probiotici. Fermentii continuti de iaurt ajuta la echilibrarea florei intestinale.
Conform datelor statistice aceasta afectiune este una dintre cele mai frecvente cauze ale absenteismului la locul de munca, fiind intrecuta doar de raceala sezoniera. Profesor Dr. Mircea Diculescu, Directorul Institutului de Gastroenterologie si Hepa-tologie Fundeni, sustine ca remediu pentru mentinerea sanatatii intr-o lume care ne agreseaza zilnic prin agentii sai poluanti, consumul de iaurt alaturi de fructe, legume si painea neagra. Iaurtul care contine probiotice - definite ca
Va raspunde prof. dr. Gheorghe Mencinicopschi, directorul Institutului de Cercetari Alimentare.
Ionut: "Este sanatos sau nu iaurtul pasteurizat? E sanatos sa consumam lapte nefiert daca s-a transformat in iaurt (a fermentat)? Mai exista riscul sa preluam germenii patogeni de la animal (daca acesta este bolnav) sau se distrug prin procesul de fermentare?"
Nu este indicat sa fie consumat nefiert deoarece nu stim provenienta si nici daca au fost respectate conditiile de igiena. Exista
Categorie: Sanatate 229 vizite [ Evenimentul Zilei ]
Nr. 594. Marti, 28 octombrie 2008 Consumul zilnic de iaurt poate reduce riscul aparitiei cancerului de colon, prin actiunea bacteriilor lactive active existente in acest aliment, a declarat pentru Mediafax, profesorul Radu Voiosu, medic primar hepatologie si gastro-enterologie si vicepresedinte al Societatii Romane de Gastroenterologie. Iaurtul este un aliment cu multiple beneficii in pastrarea si promova-rea sanatatii, care deriva atat din continutul sau nutritional cat
Conform unui studiu efectuat de Societatea Romana de Gastroenterologie, consumul zilnic de iaurt poate preveni aparitia cancerului de colon. Produs cu un continut echilibrat de nutrienti si bacterii lactive active, iaurtul amelioreaza digestia lactozei, stimuleaza raspunsul imunitar nespecific si reduce riscul de cancer de colon prin promovarea fermentatiei in defavoarea putrefactiei. Fermentul de adaos din iaurt, bacterii din tulpina Bifidobacterium Animalis, sunt cunoscute
Categorie: Sanatate 139 vizite [ Evenimentul Zilei ]
Un studiu al Institutului Karolinska din Suedia a demonstrat ca un consum zilnic de iaurt scade riscul de imbolnavire de cancer de vezica urinara cu 45%. Responsabil...
Adultii isi pot micsora greutatea cu 22% si diminua masa grasa in exces cu 60% daca consuma trei portii de iaurt light pe zi. Iar consumatorii de iaurt pierd cu 81% mai multa grasime din zona abdominala decat cei care au o dieta saraca in calciu. Oamenii de stiinta ne sfatuiesc sa nu mai abuzam de supa de varza, pastilele pentru slabit, sa nu ne mai infometam si sa nu mai traim toata ziua cu cinci felii transparente de mar, intrucat niciuna nu reprezinta
Cei care mananca frecvent iaurt si alte alimente care contin acid lactic au o cavitate bucala mai sanatoasa, releva un studiu efectuat la Universitatea Kyushu, Japonia. Cercetatorii au descoperit ca iaurtul face bine gingiilor si ajuta la prevenirea parodontitei. Parodontita este o afectiune cronica bacteriana care duce la pierderea dintilor la adulti si la sangerarea gingiilor. In afara de spalatul pe dinti in mod regulat, nu exista alte masuri care sa previna
Danone nu va mai pune in vanzare lotul de iaurturi cu data de expirare 11 septembrie, chiar daca analizele la laboratorul de referinta din Budapesta au aratat ca este bun pentru consum, a declarat, ieri, Jacques Ponty , directorul general al producatorului de lactate. Lotul va fi distrus, deoarece compania nu este sigura ca a fost respectat lantul de frig, pe perioada depozitarii sub sechestru. Ingredientul suspectat de contaminare cu dioxina a fost prezent in mai multe loturi de iaurt produse
Colorantii sintetici si aditivii alimentari nu lipsesc din nici un produs si este aproape imposibil sa ne ferim din calea lor. Toate aceste substante sunt prezente in alimente, in hainele noastre si chiar in jucariile copiilor.
Inspectorii sanitar-veterinari au retras de pe piata loturi de iaurt Danone cu visine si Danone cu fructe de padure, deoarece exista suspiciunea ca sunt contaminate cu dioxina. Substanta scade fertilitatea organismului si favorizeaza aparitia cancerului.
Produsele au
Categorie: Sanatate 226 vizite [ Libertatea ]
Un produs bun in toate dietele. Aditivi zero, sursa buna de calciu, nu ingrasa... Sunt argumente ca sa invitati mai des la masa acest sortiment de iaurt. Desigur, in functie de gust si de toleranta.
Profesorul doctor Gheorghe Mencinicopschi spune ca este un produs fabricat numai din lapte proaspat pasteurizat si culturi lactice selectionate specifice iaurtului. Este un iaurt natural fara alte adaosuri, ceea ce ii confera calitatea de aliment probiotic, datorita microflorei lactice de
Categorie: Sanatate 420 vizite [ Jurnalul National ]
CE MANCAM, CE BEM
Un amestec cremos si dulce de arome si coloranti. Mai mult crema decat iaurt autentic, cu continut mare de glucide. Motiv serios ca asa zisul iaurt sa fie un musafir nepoftit la masa persoanelor "cu greutate".
O eticheta si multe, multe ingrediente: lapte pasteurizat, piersici 10,8% (cu sirop de glucoza): coloranti naturali: E 160a betacaroten, extract de ardei rosu, E 150d, E 150b, E 150a sau E 150c, unul dintre acesti coloranti, nu stim care, deoarece este nespecificat
Categorie: Sanatate 757 vizite [ Jurnalul National ]
de Geanina Furdui Nr. 510. Marti, 5 august 2008 Produsele lactate sunt esentiale pentru o dieta sanatoasa deoarece au un bogat continut de proteine, calciu, vitamine si minerale. Care sunt aceste alimente, cum sunt obtinute, si ce beneficii aduc ele pentru sanatate, ne spun specialistii site-ului www.sofeminine.co.uk. Produsele lactate contin o cantitate importanta de calciu, care joaca un rol esential in procesul de crestere si dezvoltare a oaselor, a celulelor, a muschilor