Articole despre "mame oase alimentatie"

Rezultatele 1 - 5 din 5 (0.118 secunde)
Schimba cuvintele cautate
Filtreaza dupa data
Data inceput
Data sfarsit

Filtreaza dupa publicatie

Structura oaselor bebelusului depinde de dieta mamei

Joi, 02 Iulie 2009, ora 21:44 Comenteaza acest articol

Structura oaselor bebelusului depinde de dieta mamei Femeile care reusesc sa tina o dieta sanatoasa si echilibrata in timpul sarcinii vor avea copii cu oase mai puternice decat gravidele care nu se hranesc corect, potrivit unui studiu prezentat, joi, in cadrul unei conferinte sustinute de Societatea britanica de Osteoporoza.

"Informatile pe care le detinem arata ca legatura dintre mediul extern si viata intrauterina are o influenta puternica asupra structurii osoase a bebeluslui", a declarat pentru Reuters, doctorul Zoe Cole, de la Universitatea Southampton.

Cercetatorii de la Universitatea Southampton au tinut sub supraveghere dietele a 198 de femei insarcinate si au demonstrat, astfel, cat de mult depind oasele copilului de modul cum se hraneste mama.

Gravidele care au adoptat un regim alimentar bogat in fructe si legume, iaurt si cereale integrale au dat nastere unor copii sanatosi, pe cand cele care s-au axat pe o dieta mai putin sanatoasa si consumau cantitati mari de chipsuri, cartofi prajiti, zahar, paine alba, legume din conserve sau bauturi carbo-gazoase, au nascut copii care ar putea dezvolta pe parcursul vierii probleme ale oaselor.

"Copiii nascuti din mame care au mancat sanatos in timpul sarcinii au cu 11% mai multe minerale in organism decat cei ai caror mame au ales sa manance alimente din grupa celor 'nesanatoase'", a mai spus Cole.

Chiar si atunci cand au fost grupate in fumatoare sau nefumatoare, ori in functie de aportul de vitamina D in organism sau statut social, tot diferentele de ...

Alte articole despre: mame oase alimentatie, copii oase dieta, gravide alimentatie copii

Categorie: Sanatate 794 vizite [ Ziare.com ]

Cum sa va hraniti sanatos copilul mic

Joi, 21 Mai 2009, ora 12:47 Comenteaza acest articol

Cum sa va hraniti sanatos copilul mic Cate dintre mame nu si-au pus macar o data problema daca isi hranesc sanatos copilul mic? Care sunt nutrientii de care are nevoie micutul si in ce cantitati? Academia Americana de Pediatrie are cateva raspunsuri.

Alimentele care contin calciu, fier, vitamina A, vitamina D, zinc si vitamina C nu ar trebui sa lipseasca din meniul zilnic al unui copil de 2-3 ani.

Calciul

Conform sursei citate, la aceasta varsta necesarul de calciu este de 500 mg pe zi, iar dupa varsta de 4 ani creste la 800 mg. Calciul este esential pentru dezvoltarea oaselor si dintilor, pentru buna functionare a sistemului nervos si a muschilor, dar si pentru activarea enzimelor care convertesc alimentele in energie.

Cateva surse de calciu: o jumatate de ceasca de iaurt- 190 mg, 15 grame de branza Cedar - 153 mg de calciu, o jumatate de ceasca de lapte-150 mg de calciu, o jumatate de ceasca de lapte de soia-150 mg, 18 g mozzarella -75 mg de calciu, un sfert de ceasca de broccoli -15 mg de calciu.

Fierul

In ce priveste fierul, un copil de 2-3 ani are nevoie de 7 mg de fier in fiecare zi. Fierul este important pentru formarea hemoglobinei. Lipsa fierului poate cauza anemia, manifestata prin oboseala, iritabilitate. Fierul are un rol important si in dezvoltarea creierului.

Nutritionistii atrag atentia ca este o diferenta intre sursele de fier animale si cele vegetale. Fierul provenit din surse animale - carne, peste, pasare - este usor absorbit de corp, dar organismul are nevoie si de fierul ..

Alte articole despre: alimentatie sanatoasa copil, hraniti sanatos copil

Categorie: Sanatate 1342 vizite [ Ziare.com ]

Cinci pasi pentru a-i asigura copilului tau un somn linistit si sanatos

Duminica, 11 Octombrie 2009, ora 08:56 Comenteaza acest articol

Cinci pasi pentru a-i asigura copilului tau un somn linistit si sanatos Sa doarma suficient este extrem de important pentru copilul dvs din mai multe motive - de la restabilirea necesarului de energie pana la construirea conexiunilor creierului (ca sa nu mai vorbim de faptul ca si mama si tata au nevoie de o pauza).

In plus, stiinta a aratat ca somnul are rol esential in procesul de crestere. Cresterea este un proces complex, care necesita mai multi hormoni de stimulare a diverse evenimente biologice in sange, organe, muschi si oase. Un hormon proteic secretat de glanda pituitara numit hormonul de crestere este un actor-cheie in aceste procese.

Mai multi factori afecteaza productia acestuia, printre care alimentatia, stresul si exercitiile fizice. La copiii mici, insa, factorul cel mai important este somnul. Hormonul de crestere este eliberat pe parcursul zilei. Dar, pentru copii, perioada cea mai intensa de eliberare este la scurt timp dupa inceputul somnului profund.

De cat somn au nevoie copiii

Copii cu varsta intre doi si trei de ani au nevoie de 12 - 14 ore de somn la fiecare 24 de ore (o combinatie de aproximativ 12 ore de somn noaptea si de la o ora si jumatate la trei ore de somn de dupa-amiaza). Copiii de 4 ani au nevoie de aproximativ 11-13 ore, cu aproximativ 11 de ore somn de noapte. De mentionat ca fiecare copil are nevoile sale individuale de somn, care pot diferi de cele ale copiilor de aceeasi varsta.

In lipsa unei perioade adecvate de somn pot aparea probleme de crestere. Productia de hormoni de crestere, de ...

Alte articole despre: somn linistit sanatos copil

Categorie: Sanatate 393 vizite [ Ziare.com ]

Banane, sex si soare, pentru sanatatea femeilor

Miercuri, 29 Iulie 2009, ora 12:25 Comenteaza acest articol | 4 comentarii

Banane, sex si soare, pentru sanatatea femeilor Crezi ca daca ai implinit 20, 30, 40 sau chiar 70 de ani esti detinatoarea adevarurilor absolute in ceea ce priveste sanatatea ta? Intotdeauna e loc de mai bine.

Desigur stii ca a fi curata e cel mai important lucru. Poate, dar ca la orice lucru bun, ce e mult strica. Cei care fac aceasta afirmatie sunt medicii britanici, care au aratat ca femeile care folosesc in exces produse speciale de igiena, antibacteriene, sunt, in realitate, mai vulnerabile la infectii decat cele care folosesc banalul, dar mult mai eficientul sapun.

Sapunul, cel mai bun

Si asta pentru ca produsele antiseptice distrug echilibrul bacterial al organismului, facand ca agentii patogeni sa se raspandeasca, scrie Pravda.

Unda verde la anticonceptionale

In ceea ce priveste contraceptivele orale, acestea nu sunt doar cea mai buna metoda de a preveni sarcinile nedorite, ele contribuind si la starea de sanatate a femeilor. In ce fel? Prevenind in proportie de 20% cancerul ovarian, chiar la 30 de ani de la ultima pastila anticonceptionala luata.

Ceaiul negru, mai sanatos decat cel verde

Ceaiul negru este de preferat pentru ca iti apara cavitatea orala de contaminarea cu bacterii. Consumul ceaiului verde poate avea ca rezultat cariile si formarea unor mici cheaguri de sange, care in final pot duce la un infarct. Ceaiul negru previne toate acestea.

Mai bine fara suc!

Cola dietetica nu este mai sanatoasa decat bautura clasica, pentru ca o substanta continuta, E338, care nu este decat ..

Alte articole despre: reguli sanatate femei, sex femei, soare femei, boli femei, beneficii banane

Categorie: Sanatate 3428 vizite [ Ziare.com ]

Dietele online, un dezastru pentru sanatate

Marti, 19 August 2008, ora 10:42 Comenteaza acest articol | 2 comentarii

Dietele online, un dezastru pentru sanatate Evitati pestele gras, eliminati produsele lactate, folositi suplimentele alimentare, iata numai cateva dintre sfaturile pe care le primesti daca te gandesti la o dieta sanatoasa. Cu toate acestea, exact asta ti se spune sa faci de catre expertii in diete de pe internet, daca, spun ei, vrei sa-ti imbunatatesti sanatatea.

Nu mai putin de 110.000 de site-uri iti pot oferi sfaturi despre alimentatie numai in Marea Britanie, informeaza Daily Mail. Multe site-uri spun ca isi fac clientii mai sanatosi si ii ajuta sa slabeasca, desi nu i-au vazut niciodata si nu au nici o calificare pentru a da astfel de sfaturi. Mai mult decat atat, sfaturile primite online sunt, de cele mai multe ori, nu numai gresite, dar si periculoase.

Recent, un caz a demonstrat cat de periculoasa poate fi o dieta incorecta. Mama a doi copii, o femeie de 52 de ani din Faringdon, Wiltshire, a castigat in instanta 800.000 de lire sterline de la un terapeut nutritionist care o sfatuise sa urmeze o dieta care presupunea sa bea o cantitate suplimentara de apa pe zi si sa elimine consumul de sare. In decurs de o saptamana, femeia a ajuns in spital cu o criza de epilepsie, iar doctorii nu au putut face nimic pentru a preveni o deteriorare permanenta a creierului.

Ceea ce este si mai grav, nu exista nimic care sa opreasca pe cei interesati sa apeleze la astfel experti nutritionisti, cu atat mai putin cand astfel de servicii sunt oferite pe internet. Cu toate acestea, este interzis sa te numesti nutritionist ...

Alte articole despre: dieta, nutritie, intretinere

Categorie: Diete, intretinere 1910 vizite [ Ziare.com ]