Daca te afli in cautarea unui meniu care sa fie si bun, sa nu ingrase si sa-ti ofere senzatia de satietate pentru mai multa vreme, incearca sa incluzi cerealele integrale.
Pe buna dreptate, acestea sunt asociate cu un index de masa corporala mic si cu o senzatie de satietate care tine mai mult decat in cazul altor alimente.
In plus, conform unui studiu realizat in Olanda, riscul de obezitate, in cazul femeilor, este cu 4% mai mic pentru fiecare gram de cereale ingerale consumate, relateaza Health.com.
Oamenii care si-au facut un obicei in a consuma asa ceva au un nivel optim al zaharului din sange, au o tensiune arteriala mai mica si un risc de diabet si boli ale inimii mai mic in comparatie cu cei care nu consuma indeajusn de multe cereale integrale.
Beneficiile cerealelor integrale vin din faptul ca sunt extrem de nutritive, ele fiind bogate in fibre, antioxidanti, acizi grasi esentiali, componente care se reflecta printr-o stare de sanatate excelenta in cazul celor care le consuma.
Se recomanda ca zilnic sa fie consumate 48 de grame de cereale integrale. Studiile arata, insa, ca doar 11% din populatia din SUA, de exemplu, reusesc sa consume cantitatea recomandata.
O buna sursa de cereale integrale o reprezinta floricelele, cu singura mentiune ca untul ar trebui sa lipseasca.
Categorie: Diete, intretinere 434 vizite [ Ziare.com ]
Ai auzit probabi de curele de slabire cu alimente fast food si nu le-ai crezut. Precum toata lumea si tu esti convins ca junk food-ul (hamburgerii, shaorma, cartofii prajiti sau snacks-urile) are numai efecte daunatoare asupra organismului.
Tot o forma de junk food este si popocornul, porumbul de floricele care era desertul preferat in copilarie. In prezent, floricelele sunt nelipsite din cinematografe, iar cererea este din ce in ce mai mare, informeaza suite101.com.
Un studiu al cercetatorilor americani a aratat ca porumbul de floricele preparat cu putin unt si sare dupa gust nu numai ca nu dauneaza sanatatii, dar are si efecte benefice.
Contine antioxidanti si polifenoli, substante ce se gasesc in legume, fructe si ceai verde, care actioneaza intr-un mod pozitiv asupra metabolismului.
Mai mult, specialistii americani au aratat ca popcornul elibereaza radicalii liberi, cu rol de protejare a celulelor. Consumul de floricele este benefic in bolile cardiovasculare si cancer.
Porumbul de floricele, ca toate cerealele, este bogat in vitamine, minerale si fibre, tocmai de aceea induc starea de satietate. Se recomanda persoanelor care vor sa piarda in greutate, daca sunt gatite fara unt, doar cu putina sare, pentru continutul scazut de calorii.
Pentru prepararea porumbului de floricele sanatos pentru organism, specialistii americani recomanda evitarea margarinei. Se prepara cu putin unt si tot atata sare.
Pentru a avea un gust deosebit, specialistii recomanda ..
Activitatea ta preferata atunci cand privesti un film, respectiv rontaitul banalului popcorn, ar putea sa-ti aduca beneficii nebanuite, cum ar fi acela de a te apara de cancer.
Si asta pentru ca aceasta gustare contine cantitati surprinzator de mari de antioxidanti numiti polifenoli, care se gasesc si in cereale, dupa cum au descoperit cercetatorii citati de The Independent.
Despre polifenoli se crede ca sunt vitali in lupta cu cancerul, bolile de inima si alte afectiuni, relateaza si The Sun. Surprinzator este insa ca polifenolii din banalele "floricele" se afla in cantitati mult mai mari decat cei care se gasesc in cereale sau chiar in fructele proaspete, legume, ciocolata, vin, cafea si ceai.
Descoperirea apartine profesorului Joe Vinson si echipei sale de la Universitatea Scanton din Pennsylvania si a fost facuta publica marti, cu prilejul unei intalniri anuale de profil din Washington DC.
BENEFICII. Popcornul reprezinta o varianta de gustare mult mai sanatoasa decat celelalte snacksuri si poate face bine la inima, arata un studiu recent al cercetatorilor americani, citat de Reuters. Cercetatorii de la Centrul pentru Nutritie din Nebraska au descoperit ca persoanele care mananca popcorn consuma mai multe cereale integrale si mai putina carne decat persoanele care recurg la alte gustari. De asemenea, au in organism o doza mai mare de magneziu decat cele
Categorie: Sanatate 548 vizite [ Evenimentul Zilei ]
In cadrul eforturilor de a limita pirateria pe internet, International Federation of the Phonographic Industry, un grup ce reprezinta interesele industriei muzicale, cere legislatorilor europeni sa impuna providerilor de internet folosirea de filtre pentru a bloca transferul ilicit de material protejat prin copyright, potrivit unui articol aparut in 29 decembrie in New York Times (NYT).
Electronic Frontier Foundation, o organizatie sustinatore ai intimitatii pe internet, a raspuns prin trimiterea unei scrisori Parlamentului European, in care argumentau ca astfel de filtre ar fi "o masura ineficienta intrucat ar aduce beneficii infime concernelor care detin materiale protejate de copyright, in vreme ce drepturile individuale ale cetatenilor europeni ar fi masiv afectate", se mai arata in NYT.
Tehnologiile folosite pentru filtrari ar fi ineficiente, sustine organizatia, pentru ca piratii pur si simplu ar encripta fisierele pentru a trece de filtre, in acelasi fel in care bancile encripteaza informatiile despre cartile de credit.
Intre timp, utilizatorilor legitimi de materiale cu copyright li s-ar limita capacitatea de a posta clipuri audio si video pe internet. Iar costurile, cel mai probabil, ar fi suportate de catre providerii de internet si, in cele din urma, de utilizatorii finali, se mai arata in prestigioasa publicatie.
Companiile media si grupurile comerciale din Statele Unite au cautat sa adopte masuri similare. Intr-o foarte ridiculizata scrisoare ...