Rezultatele 1 - 30 din 100

Articole despre "romani litoralul pentru toti"

28 Ianuarie 2024 - De ce se înghesuie lumea să ajungă în Dubai: "E o Mecca a kitsch-ului și cocalarismului. E normal ca românul să fie atras"
22 August 2023 - Cazare ieftină la mare, de la 1 septembrie, prin programul ”Litoralul pentru toți”. Pachetele turistice, reduse cu până la 70%
04 Septembrie 2023 - Sumele generoase pe care le au la dispoziție unii români pentru vacanțe. "Mă simt săracă"
30 Iulie 2023 - "La ora 13 s-a deschis restaurantul, la 13:15 nu mai era mâncare". De ce vor banii înapoi unii turiști care merg pe litoralul românesc
05 Iulie 2023 - Dezamăgirea unor români la a cincea vacanța în Grecia: "Pentru anul viitor mă gândesc serios spre o altă destinație"
03 Iulie 2023 - Cea mai mare țeapă pe care românii le-o dau hotelierilor din Grecia. Motivul pentru care elenii din turism ne consideră neserioși
Analiză: Turismul, pe mâna miniștrilor analfabeți în domeniu
19 Iulie 2023 - Analiză: Turismul, pe mâna miniștrilor analfabeți în domeniu
15 Iunie 2023 - Ce efecte va avea ”viitura” de pe fluviul Nipru pentru litoralul românesc. Analiza cercetătorilor români. Rolul important al Dunării
02 Mai 2023 - 14 cetățeni străini arestați preventiv la Constanța pentru trafic de droguri. Au fost prinși cu stupefiante la festivalurile organizate de 1 Mai pe litoral
21 Aprilie 2023 - Vacanțele, un lux pentru mulți români. Câți și-au permis, în ultimul an, mai mult de 5 zile de relaxare STUDIU
24 Aprilie 2023 - Cât costă două nopți de cazare la Mamaia în vacanța de 1 mai: ”Este un adevărat fenomen”
07 Ianuarie 2023 - Vacanță în România sau în străinătate? "Mă duc tot în Bulgaria, deși mi-am luat țeapă"
31 August 2022 - Vacanța de vis a unor români în Bulgaria: "Ne-am întors cu ceva bani. Peisaje spectaculoase, apă turcoaz"
27 August 2022 - Turistă după vacanța pe litoralul românesc: "Nu recomand această stațiune pentru o familie cu copil mic. Mi-am făcut niște răni incredibile"
01 Septembrie 2022 - Insula din Grecia pe care românii revin ani la rând: "Când am plecat, proprietarul m-a strâns în brațe ca pe un fiu"
18 August 2022 - Românii care au distrus liniștea unei plaje virgine din Bulgaria. "Mai întâi s-a auzit muzica bubuind. Era o melodie cu multe înjurături"
04 August 2022 - Țara europeană cu 528 de km de litoral, neexplorată de români: "Altceva, dom'le! Sunt sătulă de Turcia, Grecia și Mamaia"
18 August 2022 - Turist care merge de 7 ani pe litoralul elen: "Este evident că s-a schimbat ceva. Românii au trăit deja dezamăgirea litoralului românesc"
16 August 2022 - Glume despre aglomerația de pe litoral în weekend-ul prelungit: "Dacă pierzi un copil pe plajă, mai bine faci altul decât să-l cauți"
01 August 2022 - O plajă plină de români din Grecia s-a adunat să privească o țestoasă rănită: "Avea capul spart și se tot întorcea la mal"
05 August 2022 - Vacanța cu ghinion a unor români în Grecia: "La 12 noaptea căutam cazare pentru 9 persoane"/ "Să mai ziceți că nu începe Thassos-ul să semene cu litoralul nostru"
20 Iulie 2022 - Există și români fericiți după vacanța la Mamaia: "Am plătit la restaurant pentru două meniuri de adulți undeva la 50 de lei"
10 Iulie 2022 - Dan Negru critică aspru Grecia: ”Litoralul pare o Eforie a anilor '90. Atena a ajuns demult un ghetou”
30 Iulie 2022 - Experiență de coșmar a unor români în vacanța din Bulgaria: "Fetița nu a mâncat absolut nimic. Ciorbele aveau un gust ciudat. Unele mezeluri sunt alterate"
06 Iulie 2022 - Jumătatea lunii iulie aduce un nou val de scumpiri pe litoralul românesc. Creșteri de peste 30%.
10 Iulie 2022 - Vacanțele în Grecia nasc dezbateri aprinse pe internet. „E nasol, tavernele alea n-au hamsii ca la Costinești. Ia porumbu', neamule”
12 Iulie 2022 - Diamantul turistic neșlefuit al Europei. Țara din afara UE cu plaje superbe și ape liniștite unde mănânci o ciorbă cu 3 euro: "Pare foarte faină după o săptămână"
02 August 2022 - Ponturile românilor care au mers 13 ore cu trenul până la mare: "Am folosit WC-ul de la ei și am mers să ne răcorim la cușetă"
25 Iunie 2022 - Teroarea manelelor lovește și în Thassos: „dacă eu nu vin să vă deranjez cu hard rock-ul ascultat de mine în căști, voi de ce veniți să deranjați cu boxa pe plajă?"
04 Iulie 2022 - Obiceiuri românești sancționate în Grecia: "La tavernă vă duceți cu ciorbă în gamelă? "
  1. O bătrână din Italia i-a lăsat casa moștenire româncei care o îngrijește de mai mulți ani. Nepoții italiencei au dat-o în judecată pe femeie
  2. Patru taxe aberante pe care românii nu trebuie să le mai plătească
  3. Sinceritatea unui hotelier român rămas fără clienți: "Mă plictisesc îngrozitor. În ultimele 45 de zile am fost vizitat de două grupuri de turiști și o echipă de control. Atât"
  4. Cine sunt primarii care au atras companii de top în orașele din România
  5. Județele care intră sub cod portocaliu de vijelii puternice. Rafalele de vânt vor ajunge la 90 de kilometri la oră
  6. Cine sunt femeile pe care Dreapta Unită le trimite în Parlamentul European
  7. Priveghi cu vedete pentru Costel Corduneanu. Maneliști celebri vor cânta în memoria liderului celui mai de temut clan interlop din Moldova VIDEO
  8. Negocierile secrete ale Simonei Halep. Ar fi lovitura anului în sportul românesc
  9. Singurul domeniu din Rusia neatins de sancțiuni: De necrezut, creștere de 200% la exporturile unui produs vital în Vest
  10. Verdict oficial în cazului celei mai așteptate autostrăzi din România. Când va fi gata A7: „Nu avem emoții!”