Vinul rosu este recomandat chiar si bolnavilor de cancer, in cazul acestora un pahar inainte de sedinta de chimioterapie fiind benefic.
Si asta pentru ca vinul este in stare sa limiteze efectul toxic al terapiei cu radiatii, dupa cum relateaza MSNBC, citand Reuters.
Studiul, efectuat in Italia, care a concluzionat ca un pahar de vin, zilnic, inainte de chimioterapie este bun, a fost realizat pe 348 de femei diagnosticate cu cancer la san.
Tot secretul sta in polifenolii si taninele continute de bautura, a explicat Dr. Gabriella Macchia, de la Universitatea Catolica din Campobasso.
In cazul femeilor care consuma un pahar de vin inainte de sedinta de chimioterapie, riscul ca pielea lor sa sufere de pe urma toxicitatii radiatiilor este redus cu 75%, fata de cel al femeilor care nu beau.
Efectul vinului asupra pacientelor bolnave de cancer la san poate fi generalizat si in cazul altor bolnavi de cancer, el neafectand eficacitatea radiatiilor menite sa lupte cu tumoarea, a mai spus cercetatoarea.
Vindeca berea bolile de inima? Ciocolata inlatura riscul aparitiei cancerului? Desi vin intotdeauna cu o erata, studiile care ne indeamna sa mancam sau sau sa facem lucruri "rele" sunt o mana cereasca.
Berea a stat mereu in umbra verilor alcoolici mai sanatosi. Desi nimeni nu va indeamna sa schimbati paharul, plin de antioxidanti, de Pinot Noir cu o halba de bere, anumite studii au aratat ca bautura din hamei imbunatateste functiile cardiovasculare.
Daca sunteti o persoana care strange toate supararile pentru a exploda ulterior, ar fi mai bine sa va schimbati stilul de viata. Unele studii arata ca rabufnirile ocazionale de manie fac numai bine la sanatate. Furia, la fel ca si frica, iritarea sau dezgustul, face bine in portii mici. Altfel, riscati sa suferiti de tensiune, insomnii sau chiar sa aveti probleme cu plamanii.
Cafeaua este un subiect pus mereu in discutie. E buna? E rea? Amandoua? Cunoscatorii va vor spune ca este o sursa de antioxidanti si ca poate scadea riscul aparitiei diabetului. In plus, se crede ca o substanta din boabe poate amana aparitia cirozei. Vesti bune pentru cei care petrec toata noaptea si asteapta o cana de cafea aburinda dimineata.
In niciun caz nu incurajam consumul de droguri. Pe de alta parte, doze mici de LSD ajuta la dezintoxicarea alcoolicilor. Multi pacienti care au avut parte de acest tratament au reusit sa stea ani buni departe de bautura.
Expunerea la lumina soarelui este necesara, dar in exces poate ucide. Totusi, ...
Cercetatorii americani au descoperit ca o dieta bogata in vitamina D si substante naturale antioxidante (flavonoizi) reduce riscul aparitiei cancerului de san si a celui ovarian. Flavonoizii sunt prezenti in ceaiul verde, vinul rosu, in legume si fructe. Vitamina D, denumita si vitamina "soarelui", se gaseste in pestele gras, galbenusul de ou, ficatul, laptele integral si produsele lactate nedegresate (unt, in special). Printre factorii de risc pentru cancerul mamar si cel ovarian se numara
Crezi ca daca ai implinit 20, 30, 40 sau chiar 70 de ani esti detinatoarea adevarurilor absolute in ceea ce priveste sanatatea ta? Intotdeauna e loc de mai bine.
Desigur stii ca a fi curata e cel mai important lucru. Poate, dar ca la orice lucru bun, ce e mult strica. Cei care fac aceasta afirmatie sunt medicii britanici, care au aratat ca femeile care folosesc in exces produse speciale de igiena, antibacteriene, sunt, in realitate, mai vulnerabile la infectii decat cele care folosesc banalul, dar mult mai eficientul sapun.
Sapunul, cel mai bun
Si asta pentru ca produsele antiseptice distrug echilibrul bacterial al organismului, facand ca agentii patogeni sa se raspandeasca, scrie Pravda.
Unda verde la anticonceptionale
In ceea ce priveste contraceptivele orale, acestea nu sunt doar cea mai buna metoda de a preveni sarcinile nedorite, ele contribuind si la starea de sanatate a femeilor. In ce fel? Prevenind in proportie de 20% cancerul ovarian, chiar la 30 de ani de la ultima pastila anticonceptionala luata.
Ceaiul negru, mai sanatos decat cel verde
Ceaiul negru este de preferat pentru ca iti apara cavitatea orala de contaminarea cu bacterii. Consumul ceaiului verde poate avea ca rezultat cariile si formarea unor mici cheaguri de sange, care in final pot duce la un infarct. Ceaiul negru previne toate acestea.
Mai bine fara suc!
Cola dietetica nu este mai sanatoasa decat bautura clasica, pentru ca o substanta continuta, E338, care nu este decat ..
Dupa cum bine stim ca suntem ceea ce mancam, acelasi principiu se aplica si cand este vorba de sanatatea noastra. Exista alimente care ne salveaza viata si reduc substantial riscul unor afectiuni grave de care ne putem imbolnavi in acest secol al vitezei.
Printre acestea se numara piersicile, coacazele negre, vinul rosu, ceapa, busuiocul, cafeaua si altele, anunta Supanet.
Piersicile ne ajuta sa reducem riscul de imbolnavire cu cancer la san, afectiuni ale inimii si incetinesc procesul de imbratranire datorita nivelului ridicat de antioxidanti si vitamina A, care reduce colesterolul.
Coacazele negre combat raceala si simptomele acesteia. Acestea contin antocianina care intareste sistemul imunitar.
Un pahar de vin rosu previne riscul imbolnavirii de inima deoarece contine antioxidanti.
Fructele goji, numite si fructele viagra, au un nivel ridicat de betacaroten si vitamina B care protejeaza tenul de efectele nocive ale razelor ultraviolete. Mai mult chiar, goji combate celulita si creste libidoul sexual.
Daca veti consuma macese veti reduce riscul inflamatiilor datorita continutului ridicat de vitamina C. Acestea sunt un tratament eficient si impotriva sindromului Crohn, cancer cervical, boli de inima si SIDA.
Merisoarele, fruct rosu care seamana cu afinul, stopeaza raspandirea cancerului in corp datorita antioxidantilor. Acestea cresc si la noi in Romania in zonele muntoase.
Cercetatorii au descoperit ca bananele actioneaza la fel de eficient ca ...
Categorie: Diete, intretinere 4752 vizite [ Ziare.com ]
De crezut sau nu, intr-un an lucrurile se pot schimba esential in lume si, implicita in viata oamenilor.Si nu este vorba numai de alegerile prezidentiale din SUA sau de criza economica mondiala.
La sfarsitul a inca un an poti face bilantul la ceea ce ai aflat in plus fata de ceea ce nu stiai, arata informeaza wsls.com.
Printre nouatile pe care le-ai aflat in 2008 se numara si faptul ca:
1. Doua kilograme de plante uscate, care s-au dovedit a fi cel mai vechi din foi marijuana din lume dateaza de acum 2.700 de ani si au fost descoperite intr-un mormant din Desertul Gobi.
2.Cainii pot fi gelosi sau mandri.
3. Oamenii de stiinta au descoperit o mai eficienta modalitate de a construi genom sintetic, care ar putea conduce la crearea de viata artificiala.
4. Dupa un deceniu de crestere a numarului de persoane care au telefoane mobile, in acest an efectul a fost invers, piata fiind in scadere.
5. Nivelul oceanelor lumii este in crestere, fenomen care poate duce la perturbari majore pentru corali, homar, stridii, crabi, midii si melci, care au dificultati in construirea de crustelor de calciu in astfel de conditii.
6. Utilizarea site-urilor de retele sociale precum Facebook si MySpace de pe calculatoarele companiei conduce la cresterea productivitatii.
7. Copii la 5 la 11 de ani care petrec mai putin timp dormind au un indicele de masa corporala crescut si sunt mai susceptibili sa fie obezi, atunci cand sunt mai in varsta.
8. Vinul rosu poate reduce ..