Cercetători din 18 ţări au analizat variaţiile genetice ale ADN-ului a peste 15.000 de persoane şi au reuşit să identifice predispoziţia genetică vinovată...
201 vizite [ Click ]
Nr. 547. Joi, 11 septembrie 2008 Ţigări, cafele, prăjeli, stres. Pe scurt, aceştia sunt “vinovaţii” pentru apariţia ulcerului duodenal. Specialistul Click!, dr. Cristina Bălănescu, ne-a explicat că, în următoarea perioadă, numărul pacienţilor cu astfel de probleme va creşte, pentru că toamna recidivează crizele. Iată cum vă puteţi feri de această boală şi ce tratamente naturiste sunt recomandate. Cine sunt "vinovaţii"? Riscul de a face ulcer creşte odată cu
195 vizite [ Click ]
Există o serie de alimente-cheie, care introduse în alimentaţie vă prelungesc viaţa. Asta susţin cercetătorii englezi de la Universitatea din Leeds, conform “Daily Mail”. Vestea bună e că în lista celor 20 de alimente “funcţionale” sunt incluse şi micile noastre plăceri “vinovate”, cum ar fi cafeaua sau ciocolata. Cele mai multe alimente “de viaţă lungă” sunt fructe şi legume. Conform
148 vizite [ Click ]