Daniel Buda: Intre cele doua camere sunt legi blocate si de trei ani

   

Daniel Buda: Intre cele doua camere sunt legi blocate si de trei ani
Renuntarea la Parlamentul bicameral nu ar reduce doar costurile, ci ar fluidiza si procesul legislativ, este de parere democrat-liberalul Daniel Buda, presedintele Comisiei juridice, de disciplina si imunitati din Camera Deputatilor.

Invitat la TV Ziare.com acesta a preciza ca in momentul de fata se afla blocate in Parlament legi vechi si de trei ani.

Urmariti AICI inregistrarea emisiunii cu deputatul Daniel Buda.

"Exista doar un termen constitutional de 45 sau 60 de zile, in functie de complexitatea proiectului de lege, in care prima camera trebuie sa ia o decizie. In ipoteza in care proiectul nu se adopta in acest interval, se considera adoptat tacit si apoi merge la cealalta camera unde, din pacate, nu exista un termen in care trebuie luata o decizie. Acesta este motivul pentru care astazi exista la proiecte de legi din 2006 care stau in Parlament din varii motive", a declaart Daniel Buda.

Intrebat daca nu ar fi mai utila o delimitare mai clara a atributiilor celor doua camere, astfel incat procesul decizional sa nu mai fie ingreunat asa cum se intampla in prezent, deputatul PD-L a precizat ca acest lucru ar foarte greu de realizat.

"Din pacate nici democratiile cu vechime nu au, sub acest aspect, o diferentiere a atributiilor. Ar fi foarte greu sa faci acest lucru si pe aceasta cale, nu cred ca ar trebui sa facem neaparat un referendum. In momentul de fata si unele democratii incerca sa reenunte la bicameralism. In multe state, camera superioara are atributii doar de reprezentare si nu atributii de legiferare", a completat Daniel Buda.

Explicatiile sunt de datoria partidelor

In acest context, liderului PD-L Cluj a punctat faptul ca datoria de a explica electoratului daca este mai util un Parlament cu doua sau o singura camera cade in grija partidelor politice.

"Poate ca romanii nu sunt bine informati cu privire la diferentele de atributii intre cele doua camere. Este sarcina partidelor politice de a le explica oamenilor ce insemana un Parlament bicameral sau unicameral sub aspectul atributiilor".

Deputatul PD-L mai sustine ca actuala clasa politica trebuie sa aiba in vedere reformarea structurilor, astfel incat acestea sa faca fata cerintelor actuale: "Nu trebuie sa fim incorsetati in gandire. Trebuie sa avem capaciatea de a ne adapta nevoilor societatii. Ritmul de dezvolatare a societatii este altul si noi trebuie sa avem o capacitate de reactie mult mai mare decat cei care au creat constitutia in urma cu 200 de ani. Pentru ca asa a fost si pe vremea lui Cuza, nu insemana ca Romania trebuie sa stea cantonata in aceleasi mentatlitati invechite", a mai precizat Daniel Buda.

In cadrul aceleiasi emisiuni, democrat-liberalul a mai declarat ca initiativa sefului statului trebuie privita ca pe o incercare a acestuia de a reforma statul si nu ca pe o tentativa de capitalizare a voturilor, asa cum incearca sa acrediteze ideea PSD, PNL si UDMR

Desi liderii acestor trei partide vad in orice gest al lui Traian Basescu o incercare de manipulare, Daniel Buda considera ca persoanele care vor opta pentru un Parlament unicameral nu vor putea fi "pacalite", prin forma in care se va pune intrebarea la referendum, sa-i acorde automat votul lui Traian Basescu.

"In momentul de fata, electoratul din Romania este la un nivel mult mai ridicat, este extrem de matur. Nu i se poate intinde o capcana prin forma in care se poate pune intrebarea la referendum. Nu cred ca vom avea parte de o manipulare a opiniei publice pentru a-i acorda votul lui Traian Basescu. Nu aceasta a fost tinta, de a capitaliza in zona lui TB un numar mai mare de voturi decat ar fi avut in mod normal. Trebuie sa avem capacitatea de a-l credita pe Traian Basescu cu buna credinta. Este o incercare de reformare a statului roman", a declarat presedintele PD-L Cluj.

Vot separat pentru unicameral si mai putini parlamentari?

Invitatul Ziare.com a precizat ca PD-L va analiza si posibilitatea ca la referendum populatia sa se exprime cu privire la o singura cerinta a presedintelui, fie doar reducerea numarului de alesi, fie doar Parlament unicameral.

"In ceea ce priveste optiunea doar pentru reducerea numarului de parlamentari sau o singura camera, eu cred ca modalitatea in care vor puse intrebarile va permite acest lucru. Vom propune solutii ca unii sa-si exprime punctul de vedere doar pentru reducerea numarului de parlamentari, dar pastrarea Parlamentului bicameral", a completat Daniel Buda.

Intrebat daca nu considera ca populatia ar trebui intrebata la referendum daca nu doreste ca Romania sa fie republica semiprezidentiala, parlamentara sau chiar monarhie, deputatul nu a exclus nici aceasta varianta.

"Orice intrebare poate fi pusa. E bine sa consultam populatia si in aceasta privinta", a mai precizat liderul PD-L Cluj.

Intrebat de ce PD-L nu a pledat pentru un referendum pentru Parlament unicameral inainte de alegerile din toamna trecuta, Daniel Boda a replicat ca nu stie ce sanse ar fi avut sa fie validat un astfel de referendum.

"Nici PSD, nici PNL si nici UDMR nu trebuie sa se supere ca ne intoarcem la cei care ne-au ales si in fruntea carora ne aflam. Nu stiu care ar fi fost soartea acelui referendum daca ar fi fost organizat atunci cand s-a pus intrebarea si pentru alegerile uninominale", a adaugat presedintele Comisiei Juridice din Camera eputatilor.

Acesta a mai precizat ca in situatia in care referendumul va fi validat, Romania va avea Parlament unicameral abia dn 2012, fiind de datoria actualilor alesi sa legifereze schimbarea.

"Eu cred in succesul referendumului. Cred ca romanii au capacitatea de a intelege ce este bine pentru ei. Este clar ca doar din 2012 se pune in discutie un Parlament unicameral. Actualul Parlament va trebui sa-si duca la capat mandatul, lui revenindu-i sarcina de a legifera trecerea la Parlamentul unicameral".

Nu in ultimul rand, Daniel Buda a precizat ca organizarea unui referedum in ziua alegerilor prezidentiale nu va creste costul decat cu 5%.

Romania are nevoie de un presedinte cu mana de fier

Intrebat cu cine va vota, Daniel Buda l-a numit pe Traian Basescu deoarece, in opinia sa, actualul presedinte este "singura garantie reala ca in Romania se va face reforma".

"Este nevoie de un om cu mana forte pentru a iesi din criza. Eu cred ca Traian Basescu, impreuna cu Emil Boc, are capacitatea de a duce corabia numita Romania cu bine prin aceasta furtuna, pe care o numim criza economica, pe care o traversam in momentul de fata", a conchis invitatul Ziare.com
Vineri, 25 Septembrie 2009, ora 16:58
Sursa: Ziare.com
Autor: Lucian Hainarosie

Articol citit de 1498 ori

Vezi toate cele 51 comentarii
 
Rank user: x5

25.09.2009, 14:04

Pozitie rezervata

De ce acum?

"Reprosandu-i-se faptul ca PD-L nu a pledat pentru un referendum pentru Parlament unicameral inainte de alegerile din toamna trecuta, Daniel Boda a replicat ca nu stie ce sanse ar fi avut sa fie validat un astfel de referendum."

Q.E.D.

De asta! Pentru ca acum se alege Base! Da ce, acum se stie? Nu! Dar acum se alege Base si trebuie tema!

Pai de ce sa mai vorbeasca bufonul?

De trait bine? Nuuuu! De coruptie??? Nuuuu!!!! De reforma clasei politice? Cu EBA la Bruxelles, nuuuu!!!! De criza??? Doamne, NUUUUU!

Si asta era ultima tema pe lista, cu voia dumneavoastra!

Asa vom face economie!!!!! (de neuroni si de democratie...)

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
41 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
47 voturi

 
 
Rank user: x5

25.09.2009, 13:53

Romania are nevoie de un om cu mana de fier. Indiferent care va fi acela.

Trebuie un presedinte care sa oblige institutiile statului sa aplice legea.

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
41 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
47 voturi

 

Potzekalnikov

25.09.2009, 13:58

Domnului Buda, pt ca in timpul emisiunii spatiul de 200 de caractere nu a permis aceasta parere:

Cum trebuia procedat si atunci nu aveam nimic de obiectat:

In 2005 Presedintele Basescu anunta poporul ca va initia la un moment dat un Referendum pentru reformarea statului roman care sa clarifice blocajele pe care le genereaza actualul sistem. Pentru asta forma o comisie prezidentiala care analiza situatia Romaniei pana la ora respectiva si propunea urmatoarele solutii:

- Republica prezidentiala ( model SUA )
- Republica semi-prezidentiala ( model Franta )
- Republica parlamentara ( model Germania )
- Monarhie constitutionala ( model Suedia )

Si fiecare model venea cu tipul de Parlament care este cel mai optim, unicameral sau bicameral.

Acest Raport era remis societatii civile, partidelor etc pentru a se informa si a propune eventuale modificari, dupa un termen in care toata lumea se informa si stia in deplina cunostinta de cauza ce sa aleaga. Aveam timp berechet sa facem asta din 2004 pana azi. Cine l-a oprit pe actualul presedinte sa ne propuna asa ceva?

De... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
4,1
De acord
30 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
35 voturi

Rank user: x4

25.09.2009, 14:37

FELICITARI DOMNULE BUDA,SUNTETI CEL MAI ONEST,MODEST SI INFORMAT POLITICIAN

dintre cei care au aparut la tv ziare.com!
Desi am mai scris o data referitor la prestatia dvs ,mesajul a disparut in eter!
Va doresc mult succes si va mai astepatm!

Pro / Contra
2
Impotriva
53 voturi
Calitatea comentariului
1,9
Neimportant
60 voturi

Rank user: x4

25.09.2009, 14:43

BASESCU A FOST BLOCAT IN TOATE INITIATIVELE LUI ,DUPA

tradarea lui Tariceanu,si apoi de coalitia ad-hoc care vietuieste din 2007 in Romania!
Poate traiesti in diaspora pe fata ...nevazuta a Terrei!

Pro / Contra
1,8
Impotriva
59 voturi
Calitatea comentariului
1,6
Neimportant
62 voturi

portocala mechanica

    raspunde:

25.09.2009, 14:43

Basisme antiromanesti

Romania nu e SUA, nu e Franta, nu e Germania, nu e Suedia. Romania e o tara altfel. In teorie, da se face economie si se dinamizeaza procesul legiferarii. In teorie. Daca se va restrange numarul celor care au puterea de a vorbi in numele poporului, se va crea rapid o gasca de "alesi" care vor reprezenta numai propriile lor interese. Pentru ca asta e Romania, o tara mafiota. In Romania e necesar in practica un numar si mai mare de parlamentari, care sa se divida intre ei, sa se scuipe si sa se paruiasca, care sa se zbata cu frica pentru asi atribuii ciolanul, in cazul unei inflatii de alesi, astfel ca poporul de rand sa nu fie complet inselat si batjocorit.
Din mai multi macar cativa tot vor fi onesti si se vor impotrivii hotiilor. macar vor striga unii la altii "Hotii" si va mai ramane ceva in tara asta in picioare, neinsusit in mod fraudulos. Pentru ca de fapt asta e adevarata democratie. Restul e aristopolticianism.

Pro / Contra
3,8
De acord
36 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
42 voturi

AAVORTON

    raspunde:

25.09.2009, 15:16

PUTE RAU DL.BASSSSSSS

Dl.pres in dinte sal,ar dorii ca pe buletinul de vot sa nu fie trecut numele lui alaturi de ceilalti pretendenti la Cotroceni ci obtiunea romanilor pentru reducerea parlamentuli,odata votat referendumul sa fie dat castigator bas in dinte sal.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
28 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
34 voturi

25.09.2009, 15:18

Polemica lui nenea Iancu din ziarul Epoca de pe la 1896:

“ De unde a pornit ea? De unde porneste orice polemica – dintr-o regretabila scapare din vedere. Apoi , tine-te!
Am avut mai intai articolul de fond critic – (apoi) o denuntare de plagiat:
- Plagiat? Eu plagiator, cand tu nu stii nici gramatica elementara?
- Eu! Nu stiu gramatica elementara? Dar versurile tale ce este?
- Dar ce zice cititorii de proza ta cand o citeste? “

Morala? Mi-am pus un avatar dar totusi uneori la insistente raspund dar nu prefer polemica de mai sus, deci:

Prea simpatica si onorabila, bela aparitie, lumea in care am trait eu sigur este diferita de cea in care ai trait domnia ta, care este cea reala prefer sa tin secret si sa nu spun la nimeni.

Spuneam de blocajul institutiilor statului, pentru aceasta presedintele Basescu facea la fel ca acum, chema poporul suveran la referendum, dupa ce avea acel raport al comisiei prezidentiale, observati ca pana aici totul este in atributiile presedintelui, votul parlamentului fiind consultativ iar... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
4,5
Total de acord
8 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
13 voturi

Rank user: x3

25.09.2009, 17:41

Buda: un nume predestinat...politician peste noapte cu un cv "aranjat" ca Duda a evitat intrebarile incomode...

oportunismul l-a tradat...cine stie cite dosare de coruptie are si nea Buda care-si merita numele...

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
13 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
17 voturi

valderama

    raspunde:

25.09.2009, 17:43

hartie igienica ii mai trebuie

lui Buda asta ca in rest are de toate - p*iip*i si c.aa.c.aa cat cuprinde - miroase de la o posta

Pro / Contra
4,4
De acord
14 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
19 voturi

valdeverde

    raspunde:

25.09.2009, 17:45

si lui aaron

ii trebuie hartie igienica asa cum spunea Rebengiuc - mananca c.aa.ca.t cu polonicul de la Buda Daniel

Pro / Contra
4,6
Total de acord
18 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
23 voturi

Rank user: x5

26.09.2009, 05:33

Sint si legi aminate de 20 de ani

Legea Lustratiei

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

Deschideti bine ochii !

    raspunde:

25.09.2009, 14:01

Nu chiar indiferent cine va fi

Mai ales unul care plange mereu. Nu are discernamant, vorba batranului Ilici.

Pro / Contra
4,3
De acord
17 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
22 voturi

 

Comentariu inadecvat  ( dr pt aaron )

323

    raspunde:

26.09.2009, 01:38

pentru tovasul deschide bine ochii

Bai tovarase tu esti in continuare cu deviza noi muncim noi nu gandim si soarele rasare Iliescu apare, Iliescu presedinte pe viata si conducatur iubit prim criminal si miner al tarii Dute domne cu Iliescu tau cu tot. Ia ti-l si agatal in perete ca tablou si roaga-
te la el ca la dumnezeu sau tatuca Ceausescu. Asa ca plimba ursul ca rugineste lantul

Pro / Contra
1,7
Impotriva
6 voturi
Calitatea comentariului
1,7
Neimportant
6 voturi

Prea_Mirata

Rank user: x2

25.09.2009, 14:04

o mana de doctor, care stie sa taie raul de la radacina ! OPRESCU, presedinte !

vor ramane mirati ! Oprescu va fi ales de romanii pe spinarea carora cloaca politica si-a asigurat traiul. indiferent de sloganurile tendentioase, nu mai putem fi pacaliti.

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
37 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
43 voturi

vreau Oprescu !

    raspunde:

25.09.2009, 14:09

te iubesc !

Sa-ti fie gura aurita !

Pro / Contra
2
Impotriva
22 voturi
Calitatea comentariului
1,9
Neimportant
28 voturi

raddeprosti

    raspunde:

25.09.2009, 14:17

Daca-l iubiti

Luati-l la voi acasa si faceti-l presedinte de asociatie, noua nu ne trebuie alt securist, am avut unul kgb-ist, deja e prea mult...

Pro / Contra
4,3
De acord
16 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
19 voturi

Rank user: x5

25.09.2009, 14:25

Deocamdata Oprescu nu a dovedit nimic!

In afara de un pasaj la Universitate nu prea am auzit sa fi facut ceva notabil. Oare chiar avem nevoie de asa ceva?

Pro / Contra
2,4
Impotriva
32 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
37 voturi

Rank user: x5

25.09.2009, 14:29

Si inca o remarca

Oprescu a trait toata viata in PSD. Acuma se da independent. Eu nu cred ca dintr-o data te lecuiesti de ciuma (rosie) si esti curat ca lacrima. Oprescu presedinte = Iliescu presedinte = mineriade = inflatie galopanta = degringolada institutiilor statului. Poate altcineva dar Oprescu NU!

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
35 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
40 voturi

Rank user: x4

25.09.2009, 14:34

DA SI EU AM AUZIT

stia sa taie bine ombilicul!

Pro / Contra
2
Impotriva
41 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
41 voturi

PAULiosca

    raspunde:

25.09.2009, 15:24

NEMERNICIA NU MAI ARE LIMITA

PUR SI SIMPLU NU SE DEZMINTE - ESTE UN ORDINAR! IN PRIMUL RAND NIMENI NU GARANTEAZA CA 300 DE SLUGOI DINTR-UN PARLAMENT UNICAMERAL NU CHELTUIE MAI MULT DECAT UN PARLAMENT CU 471 DE PARLAMENTARI. DESI NE GARANTA ECONOMII LA SANGE, BOC CHELTUIE CU 50% MAI MULT LA GUVERN IAR ROMANIA O DUCE 70% MAI GREU DECAT PE VREMEA LUI TARICEANU SAU NASTASE. DESI BASESCU PROMITEA CA E LANGA POPOR IN CRIZA, NETREBNICUL SI-A DUBLAT BUGETUL LA COTROCENI, ASADAR CINE GARANTEAZA CA CEI 300 PROPUSI DE ALCOOLIZAT NU VOR CHELTUI MAI MULT CA CEI DE AZI? NIMENI! - DECI ARGUMENTUL ECONOMIC CADE - BASESCU IAR A MINTIT CA IN CAZUL JURNALISTILOR DIN IRAK, FI-SA SI APARTAMENTUL DE UN MILION ETC.... IN CE PRIVESTE CELE DOUA CAMERE DE ASTAZI? OK SI POATE NU E DESTUL - CELE DOUA CAMRE SUNT CONTRAPONDERE LA ABERATIILE EMISE AGRAMAT LA GUVERN SI DOVEZILE DE SIFILIS IN STARE AGRAVATA PROVENITE DE LA COTROCENI. PARLAMENTUL JUDECA. PARLAMENTUL ESTE FRANA IMPOTRIVA DEMENTEI UNORA CA BASESCU, BOC, UDREA....CUM SA RENUNTAM... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,9
De acord
11 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
16 voturi

unom

Rank user: x2

25.09.2009, 14:42

jos, comunistule

Mana de fier, a? Vai de capul nostru, lasa-ne comunistule!

Tara are nevoie nu de o mana de fier, tara trebuie sa-nvete din trecutu-i tuciuriu si sa nu mai repete greselile! Tara are nevoie de coloana vertebrala si de cineva independent!

Pro / Contra
2,4
Impotriva
30 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
36 voturi

Rank user: x5

25.09.2009, 16:56

Comunist e Oprescu

Eu nu am apucat perioada comunista decat foarte putin. Comunist esti tu caci sustii un fost comunist! De oameni ca tine trebuie sa scape tara ca sa progreseze.

Pro / Contra
2,1
Impotriva
19 voturi
Calitatea comentariului
1,8
Neimportant
24 voturi

Pentru ziare . com cititi articolele 26 si 30

    raspunde:

26.09.2009, 00:33

Pentru tovarasul gelu securistul care ramane blocat pe o idee fixa

Bai nene ori dumneata esti senil ori tam, pit deabinelea. Bai nene tu ai citit constitutia pentru ca se pare ca nu. Ai citit ce scrie la aticolele 1 si 2.Daca nu iti spun eu poporul Roman este suveran si are dreptul sa aleaga ori prin alegeri parlamentare si prezindential ori pri referendum. Ori acest lucru nu poti sa-i ei poporului Roman iar rezultatul referendumului este obligatoriu si nu consultativ cum spuneti voi comunisti si securisti si tot constitutia Romaniei ii da dreptul presedintelui sa organize referendum asa ca nu domnul Basescu hotaraste *** fi viitorul parlament ci poporul ROMAM do, bit. toc ule .

Pro / Contra
1,7
Impotriva
6 voturi
Calitatea comentariului
1,7
Neimportant
6 voturi

Pentru ziare . com cititi articolele 26 si 30

    raspunde:

26.09.2009, 00:45

Pentru tovarasi de la ziare . com

Vreau sa-mi dati si mie o explicatie de ce mi-ati sters cuvintele *** fi

Pro / Contra
1,7
Impotriva
6 voturi
Calitatea comentariului
1,7
Neimportant
6 voturi

Pentru ziare. com. cititi articolele 26 si 30

    raspunde:

26.09.2009, 00:49

Penrtu ziare . com

Am scris c .u. m. v a fi dar tovarasii de la ziare. com mi-au sters in mod nejustificat cuvintele

Pro / Contra
1,7
Impotriva
6 voturi
Calitatea comentariului
1,7
Neimportant
6 voturi

Rank user: x2

25.09.2009, 13:55

Buda, nume predestinat ! :) retoric, vorbind !

Basel propune referendumul in aceeasi zi cu alagerile mizand pe o prezenta mai mare de 50 % la vot a poporului suveran, ce bascalie :)) Parlamentul nu va deveni unicameral, Constitutia trebuie modificata> Durata este de minim un an, abia apoi se poate discuta de un referendum. Romanii nu se vor prezenta la vot. In plus, in afara de alegerile prezidentiale, niciun alt scrutin nu strange electoratul la vot in proportie de 50%. Cioace !

Pro / Contra
3,8
De acord
37 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
43 voturi

 

lalaiala fara de sfarsit

    raspunde:

25.09.2009, 14:07

Vorbeste Buda sau din buda ?

Din buda se vorbeste cu alt organ. Pacaliciul asta si-a dat aere de democrat si reformator cu mot. Un referendum nu se face de azi pe maine, ca legile prapadite ale lui Boc. Romanii trebuie sa penalizeze aceasta optica aventurista si de provizorat permanent pe care o are presedintele. Sa ne invatam sa facem ceva trainic si durabil pentru noi si copiii nostri.

Pro / Contra
3,8
De acord
36 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
36 voturi

ruginitu

    raspunde:

25.09.2009, 14:42

lalaiala !

AU facut ( cei3/4 din alegatori) ceva F. TRAINIC :
au constituit cea mai SCIRBOASA negustorie :
"Tirgul pentru Vinzarea Viitorului Copiilor din Romania" - Tirg unde beneficiaza de "produse" NUMAI Criminalii Comunisti si Copii lor, acum apàrind si alti "pretendenti" la PROFIT = NCC -Nepotii Criminalilor Comunisti !!!

Pro / Contra
2,3
Impotriva
16 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
21 voturi

TĂRICEANU

    raspunde:

25.09.2009, 14:51

Buda-i o budă portocalie și rapid sasaitoare,nu-nțelegi tot ce vorbește ci doar sasaie!

Absolut toți portocaliii,cu budă cu tot,sunt sasaitori,HOȚI,mincinoși,demagogi,ipocriți,mărlani,
bădărani,incapabili,incompetenți,iresponsabili,.......
-buda nu face excepție!

Pro / Contra
4,6
Total de acord
27 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
32 voturi

aaron

Rank user: x4

25.09.2009, 14:47

VORBESTI SAU SCRII CA SI O FAMA DE PE CENTURA!

Alo parerile tale politice diferite,nu trebuie sa te duca in delir si sa te exprimi aiurea!

Pro / Contra
1,4
Total impotriva
36 voturi
Calitatea comentariului
1,3
Foarte prost
40 voturi

 

Comentariu inadecvat  ( aaronn )

02.10.2009, 20:17

muftiu

n-ai disparut ba portocalule?
lasa ca in 2 luni te radem...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Rank user: x5

25.09.2009, 14:02

@ giv

Presedinte mana de fier trebuie intradevar, dar nu care isi pune amanta ministru,fica in Parlamentul European si la 10 vorbe 8 sunt minciuni in folosul propriu sau al camarilei.
La noi totul este invers,scara valorilor s-a rasturnat si zootehnistii au ajuns specialisti in drept constitutional si conferentiari universitari la FF

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
23 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
33 voturi

 

giv

Rank user: x5

25.09.2009, 14:23

De acord!

Ati spus corect.

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
13 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
19 voturi

123

spune:

25.09.2009, 14:04

lasa gargara

nu conteaza ca ajunge s-au nu Basescu presedinte,problema este sa scapam de "mulgatori" posdecembristi s-au mai bine spus problema celor 322, acum incepe lupta cutitelor lungi ,ignatul politicienilor,ha ha unde veti mai dormi?

Pro / Contra
2,1
Impotriva
19 voturi
Calitatea comentariului
1,8
Neimportant
24 voturi

 

tarass

    raspunde:

25.09.2009, 18:24

securitatea srl,zisa si pd-lepre

Nu ti-ai dori o asa noapte,pede-licheaua!Raul poarta un nume pd-lepra!

Pro / Contra
3
Si da, si nu
4 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
8 voturi

123

    raspunde:

25.09.2009, 23:36

raspuns

dupa mine toate " partidele " care defileaza pe scena mioritica sint fragmentele PCR ideea este ca un singur om incearca sa faca ceva si asta este marinarul,de ce nu a facut-o ilici comunistul s-au motcicleanu ? cred ca tu ai o problema poate cumva vei ramane fara paine ?lumea se misca, si ....invata sa nu se lase furata de unul de altul

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Rank user: x2

25.09.2009, 14:33

pfff

Traian Basescu este deranjat de Parlament. Comisiile parlamentare au descoperit jafurile de la ministerele Tineretului si Turismului. Presa a relatat pe larg aceste aspecte. Nu mai e mult si Basescu va propune un referendum pentru introducerea cenzurii. Ne putem astepta la orice din partea acetui om! Radu Berceanu a spus clar: fireste ca este o strategie electorala a lui Basescu. Vor urma si altele.

Pro / Contra
4
De acord
31 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
31 voturi

 

cassanostra

    raspunde:

25.09.2009, 14:55

care-i ipocritul?!

Bai observatorului, mai bine nu mai bate apa-n piua si mai bine gaseste niste solutii ca sa combati spalarea la creier de care suferi. Pentru ca, doar fiind spalat la creieri, poti crede in spusele lui Basescu!

Pro / Contra
1,3
Total impotriva
12 voturi
Calitatea comentariului
1,5
Neimportant
17 voturi

observ

spune:

25.09.2009, 14:34

apa in piua

Esti dus rau ..ipocritule, nu vedeti in jurul vostru ce se intampla?Dupa Sf Neculai, toti o s-o luati, unde trebuie, politrucilor!

Pro / Contra
1
Total impotriva
7 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
12 voturi

 
Gaga

spune:

25.09.2009, 14:50

bineinteles

Da, exact, referendumul nu poate pacali electoratul. Basescu exact asta a vrut. Toti pupincuristii care-l sterg pe presedinte la fund cu limba sa o lase moarta. O sa va creasca nasul plin de maro de la atatea minciuni! Cat de bolnav psihic trebuie sa fii sa simpatizezi cu Basescu? Toti am simtit pe pielea noastra cum este sa fim sub conducerea marinarului. Masochism sau prostie?

Pro / Contra
4,3
De acord
11 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
17 voturi

 
 

Comentariu inadecvat  ( aaronn )

 
Rank user: x3

25.09.2009, 15:02

Pai daca e asa...

...cum urla toti antenistii, irealistii si maciucarii din Kisseleff, anume ca romanii nu pot fi "prostiti" de Basescu prin astfel de manevre, poate ne explica de ce s-au basicat cu totii si se opun cu toate puterile acestui referendum?

Pro / Contra
1,5
Impotriva
16 voturi
Calitatea comentariului
1,4
Foarte prost
21 voturi

 

Apostolul

    raspunde:

25.09.2009, 16:08

De unde știți că nu este decat televiziune?

Se joacă,se fac și se desfac scenarii.
Simplu.Maine este maine altă piesă!
Și anteniștii fac piese de teatru in direct!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
8 voturi

kkkkkkkkkkkkkkkk

    raspunde:

25.09.2009, 18:22

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Buda..numele spune totul...mai lipseste si o Pesta,si ne ia ciortul...Chiorul,pardon...un taliban buda asta pentru promovarea propriilor interese..zis Romania,si se gandesc la ei si familia lor,sau la mafya lui bok...personaje parca din "Valea Lupilor"(Kurtlar Vadisi,pentru cunoscatori..) Musca si fug.

Pro / Contra
4,2
De acord
10 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
15 voturi

ionescu adina

spune:

25.09.2009, 19:52

Domnule Buda, FELICITARI !!!

Felicitari pentru articol !!!
alte comentarii sunt de prisos .

Pro / Contra
1,7
Impotriva
6 voturi
Calitatea comentariului
1,4
Foarte prost
11 voturi

 
Rank user: x2

26.09.2009, 19:04

Avem nevoie de un parlament unicameral mult mai functional!

Este o idee foarte buna. Procesul legislativ ar fi fluidizat si s-ar crea mai multa liniste. Totul s-ar desfasura mult mai bine si mai rapid in tara. Pentru a se elimina o buna parte din birocratia care exista in sistemul bugetar. Sunt foarte multi parlamentari care nu isi fac treaba cu responsabilitate, si un parlament unicameral cred ca i-ar responsabiliza intr-o masura si mai mare. Sunt de acord cu aceasta masura, si cred ca ar aduce un plus de bine acesta masura.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 

02.10.2009, 20:15

tenzbang budo

eshti un pradalau si un frecator de tzipar. nu ai facut nimic de cand eshti sluga lui boc

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 


Vezi comentarii inadecvate
Vezi toate cele 51 comentarii