Marti, zi decisiva: Pleaca Nica, pleaca si PSD

   

Marti, zi decisiva: Pleaca Nica, pleaca si PSD
PSD il sustine in continuare pe Dan Nica pentru fotoliul de ministru de Interne si va iesi de la guvernare in cazul in care presedintele Traian Basescu accepta demiterea inaintata de premierul Emil Boc, a anuntat luni seara liderul social-democratilor, Mircea Geoana.

"Consideram ca decizia primului ministru e nefondata si ca argumentele invocate in cadrul Coalitiei reprezinta pretexte politice care ascund de fapt interesul politic direct al domnului Traian Basescu.

Conform Constitutiei Romaniei si prevederilor protocolului semnat intre PSD si PD-L, decizii cu privire la revocarea ministrului se pot face numai cu acordul partilor, si fiind vorba de schimbarea compozitiei eventual a Guvernului, numai cu acceptul presedintelui si acordul Parlamentului Romaniei", a declarat Mircea Geoana.

Decizia apartine acum sefului statului, a adaugat Mircea Geoana, adaugand ca acesta trebuie sa aprobe propunerea premierului Emil Boc. Liderul PSD a avertizat insa ca, in caz ca presedintele accepta revocarea lui Nica, intreg grupul ministerial pesedist se va retrage din Guvern.

"Biroul executiv a luat nota de faptul ca intreg grupul ministerial al PSD este solidar cu Dan Nica, si in caz de demisie a acestuia, s-ar retrage din actul guvernarii", a adaugat Mircea Geoana.

Motivul remanierii, fraudarea alegerilor?

"Adevaratul motiv in spatele acestei incercari de fortare a unei crize politice este dorinta evidenta si obsesia permanenta a lui Traian Basescu de a frauda alegerile prezidentiale din noiembrie", sustine Mircea Geoana, adaugand ca PSD face apel la stabilitate politica si la responsabilitate, si nu doreste o astfel de criza politica.

Situatia afecteaza grav situatia economica si reputatia externa a Romaniei, iar oamenii au nevoie de raspunsuri la criza economica, si nu de crize politice, adauga liderul PSD. Social-democratii considera ca Basescu este singurul vinovat de situatia creata, adauga Geoana.

"Consideram ca o decizie a presedintelui Traian Basescu de acceptare a propunerii premierului echivaleaza cu ruperea protocolului de guvernare si intreaga responsabilitate pentru o criza periculoasa apartine in exclusivitate domnului Basescu si PD-L-ului", a declarat Geoana.

Mircea Geoana a adaugat ca ii va transmite, luni seara, o scrisoare premierului Emil Boc, in care ii va face cunoscuta decizia PSD si consecintele unei eventuale remanieri a lui Dan Nica.

Ion Iliescu: Premierul sa nu se joace cu focul

Presedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, a explicat dupa sedinta Cex a partidului ca gestul premierului Emil Boc este unul neconstitutional.

"Ceea ce a facut Boc azi este un gest de samavolnicie, este un act neconstitutional, nu are dreptul sa demita un ministru. Cand remanierea duce la modificarea compozitiei politice a Guvernului, nici macar presedintele nu poate aproba o asemenea remaniere, trebuie sa treaca prin Parlament", a precizat Iliescu.

Fostul presedinte al Romaniei il acuza pe Emil Boc ca ignora atat protocolul cu PSD, cat si Constitutia.

"Nu il poate numi pe Vasile Blaga interimar. Noi il sustinem pe Nica. Nu are dreptul sa faca remaniere. Daca ar fi o guvernare monocolora, ar trebui sa ii propuna presedintelui remanierea si acesta sa o aprobe ulterior. In conditiile actuale, decizia trebuia sa mearga la Parlament", a mai spus Iliescu, care considera ca lucru va duce la o reactie fireasca: o criza politica.

"Premierul sa nu se joace cu focul", a avertizat Ion Iliescu.

Mitrea: Un alt Guvern ar putea sa cada in Parlament de doua ori

Miron Mitrea a declarat, la postul de televiziune Realitatea, ca este posibil ca in cazul in care PSD se retrage de la guvernare, un nou Cabinet sa nu obtina votul de incredere din partea Legislativului.

Mitrea nu a precizat daca punctul sau de vedere reprezinta o decizie a PSD sau daca este vorba despre o posibilitate teoretica. Fostul secretar general al PSD a spus ca plecarea lui Nica si a PSD din Guvern schimba componenta politica a Cabinetului Boc si, pentru validarea unei noi structuri a Executivului, este nevoie de un nou vot al Parlamentului. "Probabil ca va cadea de doua ori in maximum 45 de zile", a spus fostul lider al PSD.

De asemenea, Mitrea a mai spus ca, din punctul sau de vedere, PSD ar fi trebuit sa-si retraga ministrii din Cabinetul Boc imediat dupa anuntul actualului premier referitor la propunerea sa de a fi remaniat Dan Nica din fruntea Internelor.

Vasile Blaga: Nu cred ca PSD se va tine de cuvant

Secretarul general al PD-L, Vasile Blaga a declarat, dupa anuntul privind iesirea din Guvern a ministrilor PSD daca Dan Nica va fi revocat, ca nu crede ca premierul Emil Boc va renunta la propunerea de revocare si ca demisiile ministrilor PSD vor fi puse in practica in 15 zile, potrivit legii.

Blaga a explicat, la Realitatea Tv, ca, din punctul sau de vedere, Protocolul nu a fost incalcat, pentru ca premierul Boc a consultat PSD, ca nu se schimba componenta politica a Guvernului, cat timp PSD va depune un alt ministru de Interne si ca nu se incalca Constitutia pentru ca aceasta prevede posibilitatea asigurarii unui interimat pentru 45 de zile, informeaza NewsIn.

"Nu cred ca premierul nu se va tine de cuvant", a spus Blaga. El a sustinut ca, daca ministrii PSD isi vor da demisiile, acestea vor fi puse in practica in 15 zile, potrivit Legii raspunderii ministeriale, dupa care pot urma 45 de zile de interimat.

Premierul Emil Boc a anuntat remanierea ministrului de Interne Dan Nica, in urma unor declaratii ale acestuia legate de o posibila frauda electorala la alegerile prezidentiale.

Partidul Social Democrat a anuntat insa ca il sustine pe ministrul Nica si a dat un ultimatum de 24 de ore pentru reconfirmarea acestuia in functie.
Luni, 28 Septembrie 2009, ora 23:46
Sursa: Ziare.com
Autor: Livia Stroie

Articol citit de 3221 ori

Vezi toate cele 56 comentarii
 
Rank user: x3

28.09.2009, 20:14

Pozitie rezervata

NU PLEACA NICI UN PSD DE LA GUVERNARE

Mi-a soptit o pasarea
PSD ramane-asa!(?)
Cu Nica sau fara Nica
Nu se va-ntampla nimica(adica NICA)!

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
60 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
68 voturi

 
 
Rank user: x5

28.09.2009, 20:11

Macar de si-ar pastra pozitia.....

La atata cearta... cred ca solutia cea mai corecta ar fi cea propusa de Antonescu: UN GUVERN DE TEHNOCRATI-insa apolitici....

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
69 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
74 voturi

 

Boby 23

Rank user: x5

28.09.2009, 20:24

Criza economica si criza politica, ce ne mai lipseste ?

Nu exista in tara asta oameni care sa sustina un guvern de tehnocrati... Poate Antonescu si liberalii ar vrea, dar nu au puterea...u prea putini reprezentanti in Parlament, iar UDMR-ul este, ca intotdeauna pe post de ...c.v.a....Astde la UDMR-sint in stare sa se alieze cu oricare partid care formeaza un guvern...Hotarirea PSD-ului, mi se pare corecta. Cel care a prezentat cel mai bine situatia, a fost...tot Iliescu...Se pare ca asa-zisa revocare a lui Nica, nu este constitutionala....Am citit si eu adineauri, si asa este...Procedura este lunga...Ma mir cum de nu a stiut BOC, doar este dr.in Drept Constitutional..Sau l-a luat valul...Ce i-a spus Basescu si Udrea, gata, s-a conformat...Imi aduc aminte de declaratia duduii Udrea, care a spus la un post de tv.ca PSD-ul va fi scos de la guvernare, cu doua luni inainte de alegeri... Uite ca s-a adeverit...

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
84 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
91 voturi

Rank user: x3

28.09.2009, 20:57

Cine s-a speriat? Da ce ce urla ca lupu la stana?

Putrezeste ciolanul?
Turistii electorali felicitati de Nica vor lua o nica?
Fara Nica nu va avea Vanghy, nica?
Ne promitea rezultate la cercetari, la Europarlamentare!!! ,,Au ramas Euromaperlamentuare" De la margine de realitate?

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
40 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
46 voturi

Rank user: x3

28.09.2009, 22:47

mai bine pleaca amindoi: si Nica si PSD....

sa plece scandalagii...

Pro / Contra
3,5
De acord
38 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
42 voturi

29.09.2009, 00:08

Nica n-a mintit nimica

Nica n-a mintit nimica,
Cand a zis că Fraudica,
In zilele de votare,
Se plimbă cu autocare.

Nica n-a mintit nimica,
Nici spunand că Fofarlica,
Å¢uguindu-si cele buze,
Se plimbă cu autobuze.

Nica n-a mintit nimica,
Doar ceva a uitat Nica…
Cand te plimbi cu Fraudica
Nu vorbesti de Fofarlica!

www.alinfarcas.ro

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
20 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
26 voturi

Rank user: x2

29.09.2009, 01:50

Nu se poate asa ceva!

Imi tremura degetele de emotie si plang,cand aflu ce se intampla in biata noastra tarisoara.
De ce sa plece Nica?

Pro / Contra
1,6
Impotriva
21 voturi
Calitatea comentariului
1,5
Neimportant
26 voturi

Rank user: x2

29.09.2009, 04:38

Da'plecati odata,ca ne-am saturat de voi!

De fapt,decizia este acum in mana sefului statului.
Uite ca au ajuns si social-democratii la mila presedintelui Basescu si trebuie acum sa se roage in genunchi sa nu aprobe propunerea premierului Emil Boc.
E sigur ca nu se va retrage intreg grupul ministerial pesedist din Guvern,riscul pierderii ciolanului fiind prea mare.
Bravo,d-le Basescu,umileste-i ca si ei si-au batut joc de noi in Piata Universitatii si ne-au ciomagit spinarile cu "florile" minerilor!!!

Pro / Contra
4,2
De acord
29 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
34 voturi

Rank user: x5

29.09.2009, 09:48

vorba romanului...

...pe care "prostanacul" a uitat-o, cand a vrut sa guverneze cu Basescu :))
"daca te bagi in tarate, te mananca porcii"

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

Rank user: x4

29.09.2009, 09:53

ALARMA GRADUL 0!

DUPA CE NICA A GRESIT FATAL PENTRU UN MINISTRU DE INTERNE,ASEARA LA ANTENA 3 A CONTINUAT DENIGRARILE LA ADRESA LUI BASESCU SI A PDL!
Rog respectuos pe domnul presedinte al Romaniei,Traian Basescu sa nu faca jocul lui Ion Cristoiu care la RTV ii sugera ...in LIVE presedintelui sa dea dovada de "intelepciune "si sa nu semneze revocarea lui Nica!
Ar fi cea mai mare inabilitate sau gafa politica a sefului statului care ar duce automat la infrangerea lui politica si a PDL!
Acest jurnalist "pocait" nu este decat o vulpe sireata care si-a schimbat tactica clasica de a ataca de la distanta,infiltrandu-se chiar in randul"aparatorilor"presedintelui!
Daca Basescu nu va semna revocarea, premierul Emil Boc va pierde intreaga credibilitate in fata guvernului si a romanilor!
Gestul demiterii este unul absolut corect si mai ales oportun.
DECLARATIILE LUI NICA,(PENTRU CARE AM AVUT TOATA STIMA PANA ACUM)AU FOT MINCINOASE,IRESPONSABILE ,RISCANTE,AROGANTE SI AU AVUT DREPT TINTA PDL,A... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

GELU FLOCEA

Rank user: x5

28.09.2009, 20:28

Bine ar fi pentru societatea romaneasca.

Dar ciolanul e mult mai important decat reforma.
PDL trebie sa dea dovada de maturitate politica si sa nu accepte santajul aliantei fostilor comunisti si a fostilor securisti din alianta maro PSD&PC.

Pro / Contra
3,8
De acord
76 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
80 voturi

Rank user: x5

28.09.2009, 20:56

Chiar daca PD a fost restructurat in totalitate,PD inca mai sufera de cancerul FSN.

Nu acelasi lucru se poate spune de PSD.

Pro / Contra
3,7
De acord
56 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
61 voturi

Rank user: x5

28.09.2009, 21:07

PSD e deja in metastaza!

.

Pro / Contra
4
De acord
42 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
51 voturi

Rank user: x5

28.09.2009, 23:11

Am sonor pe Ralitatea si vorbeste Sarbu impuscatu si Berceanu 42 Km

Daca erau 42 Mile ca in America era ceva mai bine. Amandoi au fost astazi dimineata cand Boc a anuntat remanierea lui Nica. Declaratiile lor nu se potrivesc si se cearta . Mi s-a facut scarba si am preferat sa inchid sonorul . Asta este Romania ,asta este guvernul si va rog multumiti-i lui Basescu . Nu o spun eu, o spune majoritatea politicienilor si a presei .Traim intr-o tara unde minciuna si inselaciunea a ajuns la rang de presedinte.

Pro / Contra
2,3
Impotriva
24 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
28 voturi

GELU FLOCEA

Rank user: x5

28.09.2009, 20:32

Ideal ar fi ca motiunea liberalilor sa treaca.

Si sa renunte Basescu la candidatura pentru o reapropiere a relatiilor dintre democrati-liberali si nationali-liberali.
Asta ar fi bomba care ar pune capat mafiei patronate de fostii comunisti si fostii securisti din alianta maro PSD&PC.
Dar cred ca vrem prea mult...

Pro / Contra
3,5
De acord
44 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
51 voturi

Rank user: x5

28.09.2009, 20:42

Nu este capabil de un asemenea gest..iubeste prea mult puterea

Da, cred ca vrem cam mult... Vi se pare, ca dl.Basescu, ar fi in stare sa renunte ? Sub nici o forma. Are motive foarte serioase, mult mai grave, nu poate sa nu mai candideze...Multe ar iesi la iveala...Si pe urma ce sa faca pupilele domniei sale, atit cele din familie cit si "colaterale"...Nu, nu este in stare de un asemenea gest. Este mult prea bolnav de putere...Cine nu si-a dat seama pina acum, cred ca s-a dumirit...Omul este bolnav de putere, dar nu de una mica, vrea o putere cit mai mare...Faptele o dovedesc.

Pro / Contra
2,4
Impotriva
53 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
58 voturi

Rank user: x5

28.09.2009, 21:02

Basescu sa renunte?

Ar fi bine,dar nu cred ca ar face-o vreodata.
Si ce ar rezolva!?
Probabil ca ar fi avut sprijinul populatiei daca ar fi facut un referendum pentru schimbarea din republica prezidentiala intr-una parlamentara;sau in monarhie constitutionala.
Cu regele in fruntea statului roman,cred ca i s-ar fi potrivit mai mult rolul de prim ministru decat de presedinte.
E bun,dar ii lipseste diplomatia.

Pro / Contra
3,7
De acord
51 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
56 voturi

Rank user: x2

29.09.2009, 06:16

Cum sa treaca motiunea?

Cine o voteaza,PSD?
Ca e mai interesant ciolanul!

Pro / Contra
4,5
Total de acord
17 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
22 voturi

Prea_Mirata

Rank user: x2

28.09.2009, 21:12

esti liberal, nu ma mira afirmatia ta. dar de ce nu un presedinte independent : OPRESCU ?

nu v-ati saturat de liberali ? nu s-au perindat destul la guvernare ? parac-l vad pe Tariceanu.. la inundatii, raspunzand cu impertinenta unei batrane disperate, care-i cerea ajutorul, (alaturi de zeci de suflete care au votat liberalii). Oprescu este singura alegere corecta. Romani, votati > Oprescu, presedinte

Pro / Contra
1,6
Impotriva
53 voturi
Calitatea comentariului
1,6
Neimportant
58 voturi

Rank user: x5

28.09.2009, 21:51

Rezista Oprescu la o presiune de felul asta !?

Haida-de !

Pro / Contra
3,9
De acord
25 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
30 voturi

Rank user: x5

28.09.2009, 23:36

Sa plece FSN-ul.

Este singura solutie ca sa scapam de hiene.

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
27 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
32 voturi

Rank user: x2

29.09.2009, 06:17

Oprescu presedinte?

Unde,in Bucuresti?

Pro / Contra
3,5
De acord
19 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
23 voturi

Yahoo

Rank user: x3

28.09.2009, 21:50

,,Dan Nica, dat afara de la Interne. PSD da ultimatum "

Mafia stradala sa inmultit precum gandacii de bucatarie..
Nu se poate trece peste afirmatiile lui, ironice si nepotrivite cu functia care o avea. Mai avea si oblibatii fata de cetaceni pe care le-a calcat in picioare urmand doctrina de partid. Rusinica voua...
Deci ati masluit si Europarlamentarele!!!

Pro / Contra
3,7
De acord
17 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
22 voturi

Rank user: x5

29.09.2009, 10:21

HA! HA! HA! Sa traiti bine! HA! HA! HA!

Si sa va bagati picioarele....
HA! HA! HA!
Deci, daca asa zice Base... si cu Hrebe :))
Chiar e necesar sa-i schimbam pe toti din noiembrie. Toti fesenistii astia migratori dupa ciolan, trebuie sa plece. Ne-au indatorat pana peste cap si pentru ce ?!?!
HA! HA! HA!
Base vezi cum faci ca acum 20 de ani prin decembrie a mai fost un dictator pe care l-a dat jos poporul. Fraudeaza tu alegerile astea cu Boc si Blaga si vom vedea ce va face tara asta care nu va mai vrea.
HA! HA! HA! Hai sa traiesti bine ! HA! HA! HA! Baga-ti picioarele in apa reca ! HA! HA! HA!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Rank user: x3

28.09.2009, 20:15

NU PLEACA NICI UN PSD DE LA GUVERNARE

Mi-a soptit o pasarea
PSD ramane-asa!(?)
Cu Nica sau fara Nica
Nu se va-ntampla nimica(adica NICA)!

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
42 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
47 voturi

 

Mos bazil

Rank user: x5

28.09.2009, 20:39

CORECT .

Mult zgomot pentru...niNICA (as zice eu )
Nica a facut ninica ....(ca tot guvernul)

Pro / Contra
4
De acord
31 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
36 voturi

Rank user: x3

28.09.2009, 21:10

"EI" SUNT RAUL DE CARE E MUSAI SA SCAPAM DEFINITIV

"Ex nihilo, nihil"! - Din nimic, nu se creeaza nimic!

Pro / Contra
4,2
De acord
32 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
37 voturi

28.09.2009, 20:18

Daca aveti cocohenes bagati-va !!!

Ar fi momentul sa arata-ti ca voi sante-ti CASTIGATORII alegerilor !! Masina de speculat voturile creata dupa chipul si infatisarea sufletesca a lui basescu se pare nu va mai fii asa de vigilenta in toamna !! Se pare ca sa cam terminat cu MAGARIILE astea ! Sa cam ajuns la OS si nu stie nimeni [ vezi decembrie '89 ] unde se infiripa aceasta bataie de joc pe fata !!!! Cam mult serios !!!!!!

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
52 voturi
Calitatea comentariului
2,7
Acceptabil
56 voturi

 
Rank user: x2

28.09.2009, 20:21

bre, mai aveti timp sa credeti in cioraniile astora ? romani... suntem spectatorii unui film prost regizat. CU ALMANAHE LA conducerea 2 si un sfert, rasu lumii..afara .. hotii.

sa plece, si asa.. au luat si iau banii degeaba. ce ne ofera ? lupta pentru putere, ciolanu' ii obsedeaza. toti, sunt o apa siun pamant. dragnea a stat doua saptamani, si-a luat zbor', mare scula... nica, alt mafiot... pe banii nostri si-au facut averi, azi.. se tradeaza unii pe altii in lupta pentru caraiman...

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
42 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
47 voturi

 

Yahoo

Rank user: x3

28.09.2009, 21:03

Nea Marine, ce bine spui!

,,Afara hotii" si sa vina familia de hoti, te-a operat Doc la organul sanatos? Nu vezi ca nici in Bucuresti nu are sanse? Va renunta la Bucuresti si va pirde totul...si stii cine va castiga? Sah-Mat. Vanghelie...Desteapta-te Marinica si suie pe magar, fuggggiiiii!!!!!!!!!!totul este aranjat!

Pro / Contra
4,4
De acord
25 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
30 voturi

Rank user: x2

28.09.2009, 21:18

Yahoo-le... mai, tu esti Marean a' lu' Vanghelica ? de ce nu ma mir ?

stimabile, esti oportunist. pesedist manjit cu portocaliu. rusine. Oprescu a condus cel mai mare spital din tara mai bine de 20 de ani si nu a avut niciodata probleme. In plus, a realizat intr-un an, ca primar, ce Videanu si acolitii au facut intr-un mandat. Despre ce vorbim ? Du-te si te-mpusca... baga-ti picioarele in apa rece:))

Pro / Contra
2,3
Impotriva
39 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
44 voturi

Rank user: x3

29.09.2009, 00:29

Prea mirata ni cuvantata!

Esti Boby in replay?
Vreau sa te intreb...Spitalul ala...la condus sau la jefuit cu afacerile lui si a lui fiisu?
Si cine plateste?
Bucurestenii cu punga plina!
Stii ce afaceri face fiul lui cu semnatura Oprescu?
Vii ca Nea Marin cu palaria intre picioare si ne explici viata hotilor din Romania?

Buna dimineata si nani, Eu sunt platitor de impozite, nu sunt platit de...excroci!

Pro / Contra
3,8
De acord
17 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
22 voturi

Rank user: x2

28.09.2009, 20:28

Marti, zi decisiva: Pleaca Nica, pleaca si PSD!!!

Oh, da!!! DECISIV!!!!
Si pleaca si PD-L de la "guvernare"!!!
Mai, dar ma lashi!!!!

Pro / Contra
2,4
Impotriva
38 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
43 voturi

 

28.09.2009, 20:31

coalitia

Domnul Geoana dupa ce este fudul mai da si cu prostia de pamint,dinsul are impresia ca electoratul este "prostanac"ca dinsul mai bine isi vede de presedintia partidului ca tot l-a dus la groapa.Crede ca daca toata ziua se ia de presedinte rezolva ceva?,consilierii dinsului nu sunt bine informati cu realitatea din Romania,acest partid arunca banii pe fereastra si la alegeri o sa arate cu degetul pe ceilalti ca dumnealor au facut tot,dar electoratul nu s-a orientat spre ei.Multumesc.

Pro / Contra
4,1
De acord
47 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
53 voturi

 
Rank user: x5

28.09.2009, 20:36

Hai ca a inceput sa-mi placa ....

...astia de la pedele! Intrucit marinarul sta prost cu procentele si cam ii fuge pamintul de sub picioare ce s-au gindit ei. Daca to t a zis Nica ca se fura la alegeri pai hai s-o facem, il dam jos pe nica si-l punem pe buldogul nostru! Bun daca nu le mai place de Nica de ce nu pune un alt PSD-ist daca este portofoliul lor? Geoana nu este numai prostanac .....daca se lasa a nu stiu cita oara smecherit de acest marinar mincinos, mitocan si badaran. Votati doctorul!

Pro / Contra
1,9
Impotriva
63 voturi
Calitatea comentariului
1,8
Neimportant
65 voturi

 
Rank user: x2

28.09.2009, 20:55

Vai... pleaca hotii de la guvernare, unde-am avea norocul acesta ?

20 de ani de minciuni, 20 de ani de manipulare, 20 de ani de indiferenta fata de romani. Sa plece ! Drum bun ! Ajunge cu hotia. Romanii nu mai pot fi manevrati de jocurile perfide, care le-au asigurat traiul imbuibatilor. Romani, votati OPRESCU, presedinte. Votul vostru conteaza.

Pro / Contra
1,9
Impotriva
51 voturi
Calitatea comentariului
1,8
Neimportant
56 voturi

 

GINU

Rank user: x5

28.09.2009, 21:05

Si ce smecherie am facut?

Pleaca reprezentantii fostilor comunisti si ne pricopsim cu omul securitatii!?
Voi chiar nu vedeti mai departe?
Cand vorbim de rege ...sariti ca arsi.

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
44 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
48 voturi

Ambigua

Rank user: x5

28.09.2009, 21:06

Adica votati aripioara Iliescu si Nastase!

Pleaca hotii, vin...tot hotii.
Multumim de invitatie, dar nu! Mai avem si alte optiuni.

Pro / Contra
3,8
De acord
36 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
41 voturi

28.09.2009, 22:14

Ambigua... nu fi ambigua :))

- Oprescu este un candidat independent sprijinit de populatia Romaniei.
- Oprescu este un politician de stanga care practica o meserie liberala.
- Oprescu nu imparte PSD, Geoana si baronii locali din PSD au falimentat PSD, firesc, unii pesedisti sa-l sprijine pe Oprescu.
- Decat un prostanac, mai bine un om cinstit, dorit de romanii adevarati.

Pro / Contra
2,2
Impotriva
36 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
47 voturi

Rank user: x2

29.09.2009, 06:26

Sorin Oprescu candideaza pentru Cotroceni?

Si atunci de ce in urma cu 10 luni, declarase ca va candida la presedintie dupa trei mandate ca primar?
Acum bucurestenii tac chitic, ba chiar se vor duce la vot si-l vor vota, doar sa scape de belea.
Aici se vede valoarea lui Oprescu ca primar.

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
29 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
34 voturi

Rank user: x5

29.09.2009, 18:02

Draga Titana, nu sunt deloc ambigua.

Mereu am avut oroare de stanga. Am alergie si la centru-stanga. Mi-au ajuns anii petrecuti sub dictatura stangii. Iar intre noi fie vorba, stangistii nu se lecuiesc de naravurile rele. E o gena care se transmite si la urmasi. Pe bune, nu glumesc!
Eu sunt de centru - dreapta. Atata cata e in tara asta.

Oprescu e fecior de cecurist, fost PSD-ist, fost medic ciucucar, care sta in casa muncita de altii. Adica furata de la fostul proprietar. Asadar, numai "cinstit" nu e. S-a bucurat de toate binefacerile sistemului comunist, in care milioane de romani au trait ca-n iad.

Populatia nu-l sprijina, nici macar
bucurestenii nu-l mai vor. Cei 8-10 la suta cat are din intentiile de vot, spun totul.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

UN_TARANIST

Rank user: x3

28.09.2009, 21:20

NU FITI NAIVA!

Prea_Mirata dar si Oprescu face parte din aceiasi "sleahta", adica "EI CU EI" si nu cred ca fiul generalului de securitate s-a convertit asa peste noapte!

Pro / Contra
4,3
De acord
52 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
56 voturi

Rank user: x5

28.09.2009, 20:59

Ca sa fie tacimul complet....

...cred ca BoK va primi ordin de la Cotroceni ca responsabila cu turismul (electoral) sa preia temporar si fotoliul de la interne pina se alege din nou chiorul!

Pro / Contra
1,9
Impotriva
58 voturi
Calitatea comentariului
1,8
Neimportant
68 voturi

 
Rank user: x5

28.09.2009, 21:23

VEZI EMISIUNILE

PSD a pierdut mult deja, in planul imaginii, ramanand la guvernare, pe post de fazani!

Deci, dupa scandalul de rigoare, dupa injuriile si blestemele devenite ceva obisnuit in Romania fesenista, vor desemna, cuminti, alt maimutzoi in locul lui Nica, intrucat plecarea de la "butoane" este de neconceput pentru majoritatea baronilor si plescarilor PSD, iar aerianul domn GEO nu are forta si puterea de convingere necesare contracararii presiunilor exercitate de profitocratia de partid! Foamea a fost mare, nu s-a saturat lumea de miere, iar banii de la FMI, pe mana cui sa-i lase?!
Deci, maine, cu 1001 de motivari puerile, patriotarde, oportuniste si bovinarde, PSD va ramane la guvernare, spre dezamagirea bocilor si chiorilor!

Pro / Contra
2
Impotriva
27 voturi
Calitatea comentariului
1,9
Neimportant
32 voturi

 
Rank user: x2

29.09.2009, 09:36

Base, esti tare!

Cine va face strategiile electorale, domnule presedinte? Poate va da idei si pentru iesirea din criza. Sau le aveti si pe astea? Doamne, ajuta-ne sa scapam de PSD-isti! Doamne intoarce-ti fata si catre tara noastra!

Pro / Contra
4,6
Total de acord
11 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
11 voturi

 

29.09.2009, 09:59

De Fazan....dar

Dar ce rezolvam daca se remaniaza guvernu??niNica.Base KaGBitanul de vas ramane oricum singur la comducerea Romaniei,pe care oricum o conduce sub influienta romului...din Anver..Lasand Mistoul la o parte,suntem de fapt in *** cu sau fara PSD-ul la guvernare. Manipularea opiniei publice este principalul atu al politicienilor si in special al presedintelui,care acum 5 ani ne spune Ranjind intr-un ochi"Sa traiti bine"iar acum a schimbat Sloganul si va plange cu un ochi,pentru Tarisoara sa"Romania este in colaps".De fapt constatam ca am trait 20 de ani de manipulare si ca ne-am intors la faza 1989,ba mai rau.O posibilka solutie sa scapam de toti politicienii de Krtoon ar fi si alegerile anticipate ceea ce nu iar conveni nici macar lui Base,iar la aceste alegeri sa se aleaga si presedintele,asa ca la locale.....Sau ar mai fi una O Rivolutie la a 20 aniversare 22 dec 2009 vs 1989 so luam de la momentul 0....

Pro / Contra
1
Total impotriva
5 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
5 voturi

 

29.09.2009, 10:11

Ce veste buna!!!

Sa plece PSD-ul de la guvernare odata cu Nica, ha ha nici in visele unora. Ei nu vor renunta asa usor fiindca stiu ca nu vor mai ajunge aici niciodata si vor face mare circ pe subiectul acesta ca sa mai atraga cateva voturi de partea lor. Dar tot nu vor castiga nimic sau poate da dispretul unora.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 

Prima   1   2   Ultima

Vezi toate cele 56 comentarii