PSD, UDMR si PNL au batut palma: Guvern de tehnocrati condus de Johannis

   

PSD, UDMR si PNL au batut palma: Guvern de tehnocrati condus de Johannis Foto: TVR
PSD, UDMR, PNL si minoritatile nationale s-au inteles in privinta propunerii si sustinerii unui prim ministru independent si a unui guvern de tehnocrati, a anuntat marti seara liderul social-democratilor, Mircea Geoana.

"Noul guvern va avea mandatul sa asigure alegeri libere si corecte si restabilirea increderii in mediul economic intern si international si a partenerilor sociali intr-o buna guvernare in Romania", a declarat Geoana.

"Am invitat conducerile partidelor mentionate maine, (miercuri, n.red) la Senatul Romaniei, pentru o runda finala de negocieri. De asemenea, l-am invitat la Senat, pentru o discutie clarificatoare, pe primarul Sibiului, domnul Klaus Johannis", a adaugat liderul PSD.

"Avand in vedere esecul previzibil al discutiilor de la Cotroceni in vederea gasirii unei majoritati, prin acest guvern exista in acest moment o majoritate transparenta in Parlament, capabila si dispusa sa asigzre stabilitate si sustinerea unui Guvern care sa organizeze alegeri libere si corecte.

Maine la ora 11.00, aceasta consultare pe care am initiat-o va avea o runda finala, in care sunt convins ca cele anuntate vor deveni o realitate", a conchis Mircea Geoana.

Presedintele PNL, Crin Antonescu, s-a intalnit marti seara cu presedintele PSD, Mircea Geoana, si cu reprezentanti ai UDMR pentru a discuta despre un nou prim-ministru si un guvern de tehnocrati.

Liberalii l-au propus pe Klaus Johannis pentru functia de premier, iar propunerea a fost acceptata si va fi sustinuta de cele trei partide parlamentare.

Antonescu: Avem majoritate parlamentara

Presedintele PNL Crin Antonescu a declarat marti seara, dupa anuntul intelegerii PNL-PSD-UDMR si minoritati pentru sustinerea lui Klaus Johannis premier, ca in acest moment exista o majoritate parlamentara si si-a exprimat speranta ca Traian Basescu va actiona cu responsabilitate.

Antonescu s-a aratat "bucuros" ca la doar cateva ore de la caderea Guvernului Boc se contureaza o solutie "pentru un nou inceput". "Avem o majoritate parlamentara", a anuntat presedintele PNL, sustinand ca Johannis este un om care are si prestigiu, si este independent in raport cu prezidentiabilii. "Pornesc de la premisa ca presedintele Basescu va actiona cu responsabilitate", a continuat el, mizand pe "obligatia de a gasi o solutie rapida".

In cadrul unei discutii televizate la Antena 3, s-a pus in discutie ipoteza ca presedintele Traian Basescu sa vina cu o propunere de alt premier, dar tot din zona societatii civile. "Daca domnul presedinte ar putea aduce in discutie o personalitate cu datele acestea nu ar fi suficient, pentru ca suntem intr-un spatiu politic, e vorba de un Guvern care are nevoie de sustinere parlamentara.

Cred ca in persoana lui Johannis avem reunite elementele care sa ne scoata din acest impas", a afirmat Antonescu, precizand ca vrea sa porneasca de la premisa ca presedintele va actiona "rational si responsabil".

Pe de alta parte, in ipoteza ca ar fi ales presedinte al Romaniei, liderul PNL a spus ca nu exclude varianta mentinerii Guvernului Johannis, daca va fi investit. "Din punctul meu de vedere, presedinte sau nu, un Guvern, pentru a-si continua activitatea are nevoie de doua conditii fundamentale: trebuie sa performeze in exercitiul guvernarii si sa aiba sustinere politica", a sustinut presedintele PNL.

PD-L nu renunta la Emil Boc

PD-L il propune tot pe Emil Boc la conducerea noului Guvern (VIDEO)

PD-L il sustine in continuare pe Emil Boc pentru conducerea noului Executiv, facand apel la responsabilitate si invocand continuarea reformelor si respectarea angajamentelor luate atat in plan intern, cat si extern.

In cadrul consultarilor de la Cotroceni, Traian Basescu a anuntat ca isi doreste sa nu tergiverseze numirea unui nou Guvern si ca militeaza pentru o decizie rapida.

"Trebuie actiune rapida, decizie politica responsabila si lucrurile sa mearga inainte, asta e punctul meu de vedere", a precizat seful statului, care a tinut sa-i multumeasca personal presedintelui PD-L Emil Boc pentru curajul cu care a condus Guvernul timp de aproape un an.

Consultarile partidelor cu Traian Basescu, minut cu minut

Pe cine va desemna Traian Basescu?

Din moment ce presedintele Traian Basescu s-a declarat in favoarea unei actiuni rapide, ne putem astepta ca miercuri sa aflam numele viitorului premier al Romaniei, desemnat de seful statului. Intrebarea este pe cine va alegere presedintele?

Klaus Johannis, primarul Sibiului, este una dintre variante, acesta fiind sustinut de o majoritate parlamentara formata din reprezentantii minoritatilor, UDMR, PSD si PNL.

Pe de alta parte, presedintele s-ar putea orienta tot spre Emil Boc, sustinut in continuare de PD-L si caruia presedintele i-a apreciat public activitatea, in cadrul consultarilor de la Cotroceni.

In al treilea rand, Traian Basescu ar putea prezenta o alternativa la cele doua nume, o propunere proprie, un independent surpriza. Sau ar putea, dupa cum afirma chiar Emil Boc, prim-ministrul interimar, sa ceara sa i se prezinte si alte propuneri.

Ramane de vazut daca presedintele Traian Basescu va rasturna situatia, daca Emil Boc mai are vreo sansa la fotoliul de premier sau daca previziunile liderului PSD se vor implini si guvernul de tehnocrati condus de Klaus Johannis va deveni o realitate.
Miercuri, 14 Octombrie 2009, ora 00:30
Sursa: Ziare.com
Autor: Elena Enache

Articol citit de 6944 ori

Vezi toate cele 95 comentarii
 
Rank user: x5

13.10.2009, 23:01

Pozitie rezervata

Nu va mai bucurati degeaba.

Basescu nu-l va accepta,decat daca d-l Klauss chiar vrea sa intre in PDL.
Si Monica Macovei a fost minstru independent si mai apoi s-a inscris in PDL.
Tot anticipatele va face curat in Parlamentul Romaniei.
Parerea mea e ca PNL se afla in cadere libera si i s-a creeat o bresa lui Oprescu.
Asa ca rolurile s-au inversat,Antonescu pica pe lociul 4 acolo unde va si ramane.

Pro / Contra
3,5
De acord
150 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
153 voturi

 
Rank user: x5

13.10.2009, 22:19

Pozitie rezervata
VEZI EMISIUNILE

Guvern de tehnocrati independenti si tehnicieni

Felicitari celor 3 partide, conform constitutiei Basescu este obligat sa ia in considerare cererea noii uniuni nationale.

Pro / Contra
2,4
Impotriva
230 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
227 voturi

 
Rank user: x2

13.10.2009, 22:23

NU SI NU NU NU

VADIM & GIGI BECALI.
astia sunt bunii de condus oile ratacite.

Pro / Contra
2,2
Impotriva
118 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
120 voturi

 

homo.politicus

Rank user: x3

13.10.2009, 22:27

L-ai uitat pe pretenul nostru

Vanghelie.

Pro / Contra
3,7
De acord
119 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
114 voturi

Rank user: x3

13.10.2009, 22:39

rizi tu, rizi

dar, parca vad ca vanghelia va ajunge ministru invatamantului in guvernul tehnocarat a lui Johappis !

Pro / Contra
3,7
De acord
133 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
132 voturi

Rank user: x3

13.10.2009, 22:57

Nu stiu ce sa zic

Eu cred ca Vanghelie s-ar potrivi mai bine la cultura iar Nastase la justitie ca sa-si dea foc la dosare.

Pro / Contra
4,3
De acord
120 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
114 voturi

Rank user: x2

13.10.2009, 23:53

Johannis ar putea fi un premier bun

Johannis este neamt si a facut treaba buna la Sibiu. In plus este independent, deci nu e un simplu executant al ordinelor de la cotroceni. Guvernul de tehnocrati e mult superior unui guvern pdl; lui videanu nu ii convine asta probabil fiindca ii/le incurca ploile. Un primar care a dovedit ca poate face treaba, chiar cu fonduri limitate, este o alegere logica. Guvernul tb. sa munceasca pt. tara, nu ptr. a mentine la putere un partid. Nici un partid nu are monopol asupra "reformei".

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
72 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
69 voturi

Rank user: x5

14.10.2009, 00:23

Romania are urgent nevoie de ,

un PM "neamt" si un rege in locul bisnitarului.

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
77 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
73 voturi

Rank user: x3

14.10.2009, 00:36

Pina la Dumnezeu te maninca sfintii!!

Doar cu un PM si un presedinte NU POTI FACE NIMIC!!!

Romaniei ii trebui
- o noua constitutie
- o lege a lustratiei
- o reevaluare a "valorilor" promovate in ultimii 20 de ani.

Cu parlamentarii actuali nu avem nicio sansa.

Pro / Contra
4,2
De acord
83 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
79 voturi

14.10.2009, 04:58

PRESEDINTELE ROMANIEI TREBUIE SA ACTIONEZE URGENT ,FERM SI INTRANSIGENT:

Functia de premier a fost si ramane o functie politica!
Cum caderea guvernului nu inseamna noi alegeri parlamentare,deci schimbari in componenta parlamentului,PDL ramane partidul cu cele mai multe mandate si prin urmare Basescu are toate prerogativele sa numeasca un premier din randurile acestui partid!
Prin urmare in fruntea guvernului poate fi recomandata aceeasi persoana sau alata din cadrul PDL!
Primarul Sibiului este o unealta (se stie) a PSD!
Desigur Romania a intrat intr-o profunda criza politica datorita coalizarii comunistilor de ieri si de astazi!
Basescu si membri PDL raman singurii politicieni pe baricada anti comunista!
Desigur si majoritatea romanilor!
Daca monstruoasa coalitie,orbita de putere si orgolii nu s-a gandit la consecintele motiunii,pentru care sunt total responsabili,Basescu nu trebuie sa cedeze santajului,urii si ipocriziei,ci sa numeasca un premier intr-o asa maniera incat sa se ajunga la anticipate,singura modalitate prin care se va face... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
43 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
41 voturi

14.10.2009, 05:19

PRESEDINTELE ROMANIEI TREBUIE SA ACTIONEZE URGENT ,DIRECT SI INTRANSIGENT:

Functia de premier a fost si ramane o functie politica!
Cum caderea guvernului nu inseamna noi alegeri parlamentare,deci schimbari in componenta parlamentului,PDL ramane partidul cu cele mai multe mandate si prin urmare Basescu are toate prerogativele sa numeasca un premier din randurile acestui partid!
In fruntea guvernului poate fi recomandata aceeasi persoana sau alta din cadrul PDL si nu o persoana aservita intereselor gloatei parlamentare,care se pronunta impotriva intereselor romanilor,iata sondajul arata procente de peste 80% in favoarea referendumului si a noii legi a pensiilor,pe care "alesii" le ignora!!!
Primarul Sibiului este o unealta (se stie) a PSD!
Desigur Romania a intrat intr-o profunda criza politica datorita coalizarii comunistilor de ieri si de astazi!
Basescu si membri PDL raman singurii politicieni pe baricada anti comunista,dar si majoritatea romanilor!
Daca monstruoasa coalitie,orbita de putere si orgolii nu s-a gandit la consecintele motiunii,pentru... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
2,1
Impotriva
34 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
28 voturi

Rank user: x5

14.10.2009, 06:08

Ioane din Chicago(????),

Rădăcina marelui rău in Romania este faptul că are prea multi de-alde tine. Oricine ar conduce tara, din coadă de caine nu poate face sită de mătase!

Pro / Contra
2
Impotriva
31 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
28 voturi

george 2

Rank user: x5

13.10.2009, 22:53

Ce-a demonstrat de fapt, acest succes ?

Mai important decat plecarea lui Boc este faptul ca PSD-ul si PNL-ul au demonstrat tuturor ca nu au putut fi divizate asa cum se laudau si sperau cei dispusi la racolari si dare de mita. Cred ca daca vor pierde definitiv puterea, pedelistii se vor risipi cersind mila celor pe care au vrut sa-i sparga. Mai rau cu ultimii traseisti. Vor ramane pe afara.

Pro / Contra
2,1
Impotriva
148 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
145 voturi

Rank user: x5

13.10.2009, 23:03

Mai vorbim in pragul anticipatelor.

Sa vezi ce "uniti"vor fi si se vor devora intre ei.

Pro / Contra
3,7
De acord
134 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
131 voturi

satisitul

Rank user: x5

13.10.2009, 23:48

Nu am nimic cu Johannis, este un om de afaceri si un primar care cu adevarat a facut ceva nu ca altii in Bucuresti si d'aiurea, dar

chiar nu mai exista romani neaosi in tara asta ?! Chiar trebuie sa ne conduca din nou un neamt chiar daca nu rege ci prim-ministru ????!!!!!

Pro / Contra
2,1
Impotriva
72 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
69 voturi

Rank user: x3

14.10.2009, 01:52

pentru ce semanati confuzie ?

Daca spunem ca Johannis e sibian sau ardelean, toata lumea e de acord. Daca spunem ca e roman, nu mai e de acord, pentru ca nu ne mai gandim la spatiul romanesc, ai carui cetateni suntem toti cei nascuti pe aceste meleaguri, ci ne gandim la etnie. Pentru ce facem asta? Ai scotocit matale in actele stramosilor tai sa vezi in ce proportie esti de etnie romana? Ce importanta are etnia, atata vreme cat esti cetatean roman ? Sper, pentru binele nostru, ca domnul Johannis sa dovedeasca mai bine decat domnul Boc ca-si iubeste concetatenii, tara in care traieste si-n care s-a nascut si sa fie mai competent in functia de prim ministru, daca va fi desemnat.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
58 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
62 voturi

Rank user: x5

14.10.2009, 03:09

Cineva a avut o initiativa.

Este bine cand oamenii au atitudine, dovedind ca le pasa de ceea ce se intampla in jurul lor.
Inactivismul, imobilismul nu sunt de natura sa asigure progresul.
Nici lamentarile.
Nici cenusa pusa in cap.
Nici privirile catre Cer, in asteptarea minunii divine.

Cineva a avut o initiativa.
Alti multi au raspuns acestei initiative.
Intrati pe blogul urmator si hotarati daca merita sau nu sa va hotarati singuri ce traseu vor urma destinele domniilor voastre.

www.politikolukul.blogspot. com.

“08 septembrie 2009
Klaus Johannis nu uita, Romania-i tara ta!
(scrisoare deschisa adresata in primul rand oricarui nascut pe teritoriul Romaniei si abia apoi dansului)

Stimate Domn,

Sunteti si neamt, asa ca n-am sa pierd timpul si am sa va spun direct: va rog frumos sa participati la alegerile prezidentiale din noiembrie 2009. Probabil ca agenda dumneavoastra este diferita, dar nu prea avem ce face: situatia actuala este foarte grava."

Continuarea fragmentului de... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
3,7
De acord
43 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
46 voturi

Rank user: x5

14.10.2009, 03:33

Revin cu o precizare

Intrucat link-ul respectiv pare intrerupt, iata un altul:

http://politikolukul.blogspot.com/search?q=

Pro / Contra
3,6
De acord
25 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
31 voturi

Rank user: x5

13.10.2009, 22:24

VEZI EMISIUNILE

Președintele Romaniei trebuie sa ia act de noua majoritate constituita si sa il propuna pe candidatul noii majoritati parlamentare.

Klaus Johannis viitorul nou prim-ministru.

Pro / Contra
2,3
Impotriva
181 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
179 voturi

 

george 2

Rank user: x5

13.10.2009, 22:30

Presedintele va accepta

Trebuie sa arate ca interesul national este mai puternic decat interesul ca Blaga sa fie in continuare ministru la interne. Pentru ca din cauza acestui minister s-a creat toata aceasta catastrofa pentru tara. O fi asa important MAi-ul pentru alegeri ? Poate ca da, dar credeam ca suntem ceva mai sus decat Moldova de pe timpul lui Voronin.

Pro / Contra
1,9
Impotriva
114 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
118 voturi

Rank user: x5

13.10.2009, 22:41

Romania PUTE de comunism . Pana si copii nascuti dupa '90 sunt atinsi de boala .

Asta e .
Nu va da de gandit ca - de sarbatori - din ce in ce mai putini romani din strainatate vin in Romania in vacanta ?
Ca - virgula - copii lor nu mai stiu sa vorbeasca romaneste ?

Pro / Contra
3,5
De acord
154 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
152 voturi

Rank user: x3

14.10.2009, 02:05

@Ghilotina

Cred ca dumneata esti mai atins de lipsa de cultura. Din cate imi amintesc, in primele 4 clase se invata ca forma de plural cu articol hotarat al substantivului "copil" este copiii (cu 3 de i) si nu copii, cum scrii de 2 ori in mesajul dumitale. Iar putoarea comunismului nu are nici o legatura cu nivelul de cultura. Dupa cum se vede, tineretul din perioada lui Dej a fost mult mai educat decat dumneata. Alta-i buba, dar e prea greu sa-ti explic.

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
63 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
64 voturi

Cronos

Rank user: x3

13.10.2009, 22:31

guvernul klaus

in care ministrii vor fi nominalizati de PSD, UDMR si PNL ??

Pro / Contra
3,7
De acord
150 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
146 voturi

Rank user: x5

13.10.2009, 22:34

VEZI EMISIUNILE

Independenti si tehnicieni

toti ministrii vor fi independenti si tehnicieni, deci nu inregimentati politic.

Pro / Contra
1,9
Impotriva
141 voturi
Calitatea comentariului
1,8
Neimportant
146 voturi

Rank user: x3

13.10.2009, 22:43

visuri

VOR FI INDEPENTENTI DE NEAM SI DEPENDETI DE PARTID!!

NU CRED IN INDEPENDETA POLITICA DIN ROMANIA!!!!

In Ro nici macar justitia nu-i independenta si d-voasta va imaginati un guvern de independenti??

Pro / Contra
4,1
De acord
114 voturi
Calitatea comentariului
4,1
Bun
114 voturi

Rank user: x4

13.10.2009, 22:58

Johannis nu are ce cauta intr-un guvern propus de PSD si PNL!

Eu nu inteleg. Geoana a spus sa fie un guvern doar pana la alegeri si il propune pe Johannis. Johannis asta e atat de fraier incat dupa ce ca se lasa amagit de PNL si PSD sa stea doar 1 luna si jumatate la conducere? Am auzit ca Johannis are 3 apartamente si 3 case din care 2 apartamente luate in 2007 din salariul lui de bugetar. Nu are are firme.Cum o fi reusit?

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
98 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
102 voturi

Rank user: x3

13.10.2009, 23:04

averi ......

si-o fi vindut originea germana si altor politicini..:((

Pro / Contra
3,8
De acord
82 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
77 voturi

Rank user: x5

13.10.2009, 23:06

"Independenti"din alianta maro PSD&PC.

...Si tehnicieni,probabil gen Daniel Daianu,la finante,ca sa se lege faptul ca un Bogdan Olteanu i-a luat locul ca vice guvernator.

Pro / Contra
3,5
De acord
98 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
94 voturi

Rank user: x5

14.10.2009, 06:32

mahetin,

Ca să spui că in Romania există măcar o singură persoană angajată in orice institutie a statului care să fie independentă, inseamnă ori că in cap ai beznă total, ori esti de o nerusinare crasă.
Cum poti spune că la un asemenea nivel cum este guvernul este cineva independent?
Problema se pune de a găsi oameni sau găsti cat mai putin dăunătoare tării, fiindcă fete mari nici la nastere nu mai există de cand criminalii comunisti au nimicit elitele si au aplatizat societatea obligand indivizii să capete mult prea multe insusiri animalice primitive.
Retine doar că orice demnitar agreat de PSD poate fi bănuit că este un monstru. PSD este pacostea si nenorocirea Romaniei care a făcut mai mult rău acestei tări decat toate războaiele, molimele si calamitătile naturale, toate la un loc de cand ne stim!

Pro / Contra
3,5
De acord
32 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
28 voturi

tio_pepe

Rank user: x2

13.10.2009, 22:32

si ministerele cum le-ati impartit?

care pentru pnl ,care pentru psd si ce mai ramane pentru ungurasi? Prevad un razboi pe ciolan tinand cont de foametea din voi ...

Pro / Contra
4,1
De acord
114 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
116 voturi

xilopolous

Rank user: x4

13.10.2009, 22:34

Un om deosebit, nu cumva este o solutie putin pripita?

Klaus Johannis poate fii Prim Ministrul Romaniei. Este un Primar BUN, dar s-ar putea sa fie o solutie un pic cam pripita. Scena politica romaneasca se va linisti dupa alegerile prezidentiale.

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
67 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
75 voturi

Rank user: x3

13.10.2009, 22:46

...

Incepi sa te maturizezi copile :)).

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
57 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
61 voturi

G.P

13.10.2009, 22:36

NU AM AUZIT DE ALA

Cine este Ion Claus de care tot vorbesti tu mahetin. Stiu ca e primar de Sibiu dar in rest e un anonim complet.

Degeaba incearca cele trei partide sa gaseasca un om curat in randurile lor pentru ca sigur orice prim-ministru din partea lor va fi o marioneta care sa le serveasca interesele.

Boc a facut cea mai buna legea de la Ceausescu incoace: legea pensiilor care reduce pensiile nesimtite ale celor favorizati de sistemul ticalosit la nivelul contributiei fiecaruia. As fi de acord sa fie Ion Claus prim-ministru doar daca este adoptata aceasta lege.

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
121 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
125 voturi

Rank user: x3

13.10.2009, 22:40

Klaus

este si el un fost tovaras.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
86 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
92 voturi

TARGOVISTEANU

Rank user: x3

13.10.2009, 23:28

DE UMPLUTURA SI SACRIFICIU.

Fraierul fraierilor va fi primarul Sibiului daca se lasa de umplutura pentru ca apoi sa i se gaseasca cine stie ce vina ca s-au fraudat alegerile...si apoi ce sa mai mute lucrurile din Sibiu la bucuresti pentru cateva zile?

Pro / Contra
3,7
De acord
51 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
59 voturi

Rank user: x5

13.10.2009, 22:25

@ mahetin - Basescu are propia lui constitutie

si in constitutia lui Klaus Johannis nu apare. In schimb apare Boc. Cel mic si care era vorba sa plece acasa. Dupa ce a cazut guvernul Boc a zis: "numai pt. putin timp vom fi opriti" asta e omul care pleaca acasa il demiti si el tot pe scaun sta, il dai afara pe usa se intoarce pe geam - numai cu tancurile mai scapam de asta

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
130 voturi
Calitatea comentariului
2,5
Acceptabil
135 voturi

 

homo.politicus

Rank user: x3

13.10.2009, 22:43

Klaus

apare in statutul PCR al lui Iliescu.

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
61 voturi
Calitatea comentariului
3,1
Acceptabil
67 voturi

TARGOVISTEANU

Rank user: x3

13.10.2009, 23:32

CORECT,pe ***

Corect....oamenii fara pata sunt bagati in seama numai pentru a spala mizeria liderilor care au distrus Romania pana azi.

Pro / Contra
3,8
De acord
42 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
49 voturi

13.10.2009, 22:27

O solutie f buna

PDL si Basescu isi vor da arama pe fata daca vor refuza o astfel de solutie: si legala si si bine aleasa

Si fiti atenti : veti vedea un Basescu disperat.
El isi joaca cartea liberatii sale aici.
Puscarie sau putere si razbunare.
O va refuza.

Pro / Contra
2,4
Impotriva
99 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
103 voturi

 
Rank user: x5

13.10.2009, 22:28

Geoana asta spera ca el va ajunge presedinte !?? Oare ce mai pune la cale ?

Tare sunt curios .

Din partea mea , sa fie Johannis . Mi-e mila de el .

PS El o fi auzit de Ciorbea , de COCOPO de COCOPA , de cum ii radeau ai lui in nas ca nu are functie in partid ...

Pro / Contra
3,1
Si da, si nu
109 voturi
Calitatea comentariului
3
Acceptabil
119 voturi

 

roion

Rank user: x5

13.10.2009, 22:48

Gelatina.

In apa calda gelatina se dizolva.La rece se formeaza o masa care are forma proprie(piftie sau aspic), pana cand este agitata,dupa care ia forma vasului in care este pusa.
Putin fortata, piftia sau aspicul au proprietati reologice.
Si Ghilotina mai incearca sa-si pastreze forma,cel putin cat timp e platita.Se pare ca nu au sa mai fie parale.Deocamdata nu se stie cand doarme,dar se fac cercetari.Atentie sa nu fie miscata!

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
87 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
82 voturi

Rank user: x5

13.10.2009, 23:09

Parca ai fi parlamentar . Nu inteleg nimic .

Ce vrei sa spui ?

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
71 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
76 voturi

Rank user: x5

14.10.2009, 06:44

roioane, hai mai zi-i cate ceva! Esti grozav de nostim si prin tine Bulă rămane supravietuitor. Se cunoaste că esti din stolul lui almanahe goagăl, hotzule!

.

Pro / Contra
2,8
Si da, si nu
20 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
16 voturi

Rank user: x2

13.10.2009, 22:30

Sper ca PSD-ul sa regrete guvernul de tehnocrati!

Mi-e greu sa cred ca Basescu se va lasa asa de usor infrant, dar daca asa gandesc cele 3 partide, presedintele nu cred ca mai poate sa se opuna. Din pacate!

Pro / Contra
2,4
Impotriva
84 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
88 voturi

 
Rank user: x5

13.10.2009, 22:34

Nu-l subapreciati pe presedintele Basescu!

Ar fi neverosimil de simplu sa existe doar varianta Klauss Iohannis vs. Emil Boc. Fiti siguri ca nu este de calibrul lui Traian Basescu o asemenea strategie previzibila. Vom vedea care este varianta-surpriza cu care ne va uimi...sub nicio forma nu va trebui sa fie sub calibrul propunerii adversarilor politici...

Pro / Contra
4
De acord
90 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
101 voturi

 

Ghilotina

Rank user: x5

13.10.2009, 22:48

Voi fi uimit cand Basescu va castiga alegerile din prima cu peste 75 % .

Ca sa nu mai existe discutie .
Si , iarasi as fi uimit sa se faca alegeri anticipate si PNL sa nu mai intre in Parlament iar PSD-PC sa aiba sub 15 % .
Daca simt ca e posibil , ma inscriu intr-un partid -alternativa . Gen Renasterea Nationala .

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
99 voturi
Calitatea comentariului
3,2
Acceptabil
103 voturi

Rank user: x4

13.10.2009, 23:25

vise

visezi cu ochii deschisi, ghilotina, se numeste reverie. O sa ramaii cu visele, din pacate tine, vei fii foarte trist pe 6 Decembrie. Sau ma insel eu?

Pro / Contra
3,2
Si da, si nu
53 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
56 voturi

Rank user: x3

13.10.2009, 23:39

asta era stabilit de o luna

Maestre taietor de grumazuri, abia acum ti-ai dat seama ca asta va fi viitorul ? Eu banuiam asta de cateva zile....si cred ca PNL va avea soarta PRM nici impreuna nu vor mai vedea parlamentul........asa sa ne ajute dumnezeu.

Pro / Contra
2,2
Impotriva
46 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
43 voturi

Rank user: x5

14.10.2009, 00:17

Lui Ares , zeul razboiului : dezamagit , scarbit am fost astazi .

Pentru ca ceea ce au programat PSD-PC cand au iesit de la guvernare , a mers ceas . Inclusiv cu "aruncartul" pe piata a vezi - Doamne !- unei solutii cu guvern de "independenti" de tehnocrati . Faptul ca s-a tot vehiculat de unii postaci numele lui Johannis - era deja clar .
Comunistii si securistii manipuleaza eficient . Nu si pe mine , dar ce folos !?
Poate doar sa-mi ajute sa fiu atent pe unde calc . In rest ....
Nu am functii in PD-L , in guvern sau in administratia prezidentiala .
Dar speram intr-o reforma , intr-un viitor pentru Romania . Pentru ca eu stiu cum este intr-o tara straina si as fi vrut sa fie bine si la mine acasa .
Dar daca nu se poate ... asta e .

Pro / Contra
2,6
Si da, si nu
56 voturi
Calitatea comentariului
2,6
Acceptabil
49 voturi

Rank user: x5

14.10.2009, 02:40

PENTRU PRIMA DATA TU SCRII CEVA FOARTE APROAPE DE ADEVAR

Categoric vor fi alegeri parlamentare anticipate, dupa ce Basescu va castiga alegerile din primul tur, sa nu exageram...poate cu 51-52%, printr-o mobilizare exmplara a populatiei la vot, facuta de monstruoasa alianta PSD-PC-PNL-UDMR!
PNL nu mai intra in parlament pentru ca nu mai are cine sa-l mai voteze, si-a terminat nervos tot electoratul cu aliantele iliesciene si adunari in proprietatile lui Voiculescu! Posibil, sa fie sansa PNT-CD (7-8%)sa reintre in Parlament. Iar, PSD-PC nu va trece de 17%. UDMR orice prostie politica ar face nu este atins pentru ca nu este un partid politic ci un partid etnic si maghiarii inca nu fug din tara, deci au electorat stabil (6%). Se face loc, pentru reintrarea lui Vadim Tudor (10%) din nou in Parlament.
Restul va fi PD-L aproximativ 55-57% cu presedintele Basescu din primul tur!
Va fi stabilitate pentru noi romanii si cutremur pentru mafioti.

Pro / Contra
2,7
Si da, si nu
40 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
33 voturi

Rank user: x2

13.10.2009, 22:34

INTERESANT

Vrem premier independent, dar ATENTIE propus de noi. S-o credeti voi ca aburiti poporul. Numirea premierului este atributul lui Basescu. Avand in vedere ca Boc a reusit sa scoata la lumina legi care contribuie la asanarea smecheriilor din tara, trebuie sa fie numit din nou. Sa vedem daca sunt capabili acesti nerusinati sa refuze guvernul pana la desfiintarea parlamentului. Abia astept sa merg la vot si sa votez impotriva PSD-PNL. Poporul trebuie sa se trezeasca.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
100 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
97 voturi

 

george 2

Rank user: x5

13.10.2009, 22:42

Poporul s-a trezit

Toti injura satisfacuti ca au scapat de Boc, de udrea, de berceanu... Sau acesti "apostoli" ai neamului erau siguri ca lumea va iesi in strada pentru a face zid pentru ei, asa cum au procedat ei, toti ca unul pentru Ridzi.

Pro / Contra
2
Impotriva
83 voturi
Calitatea comentariului
1,9
Neimportant
78 voturi

Rank user: x3

13.10.2009, 22:55

S-ar potrivi de minune niste anticipate la primavara

Sa vedem ce zice poporul. Eu cred ca PDL-ul a crescut in detrimentul interlopilor de la PSD si PNL.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
70 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
67 voturi

ares

Rank user: x4

13.10.2009, 23:29

eroare

Presedintele desemneaza premierul, nu il numeste, PARLAMENTUL ESTE CEL CARE-L VOTEAZA, DECI IL SI NUNMSTE, SAU IL RESPINGE, DECI NU-L NUMESTE.

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
39 voturi
Calitatea comentariului
3,6
Bun
35 voturi

Rank user: x2

13.10.2009, 22:34

Ei cred ca, aducand acest tehnocrat vor schimba totul?

In acest fel un lucru este cat se poate de clar, si anume ca din aceasta situatie nu au stiut decat sa profite si sa isi apere interesele, unul fiind pensiile lor de lux care vor ramane la fel, poate chiar mai mari.Ei cred ca, aducand acest tehnocrat vor schimba totul?Viseaza si viseaza, dar cel mai rau este ca toate astea se resfrang asupra romanilor si ei au de suferit..

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
85 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
79 voturi

 

13.10.2009, 22:37

deci asa incepe

Deci in Romania asa incepe totul. Interesant, interesant! rece si distrugator. Dzeu sa va ajute

Pro / Contra
2
Impotriva
36 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
31 voturi

 
Rank user: x5

13.10.2009, 22:39

VEZI EMISIUNILE

O alegere extrem de inspirata!

Sunt foarte curios sa vad ce pretext va gasi fostul marinar sa refuze desemnarea dlui. Johannis!
L-au bagat dusmanii in stare de insomnie, daca nu cumva o fi prea turmentat sa injure pana dimineatza!

Pro / Contra
2,2
Impotriva
96 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
96 voturi

 
Rank user: x5

13.10.2009, 22:40

VEZI EMISIUNILE

Chiar crezi ca parlamentarii Romani traiesc din pensii?

Care lege? Care pensii? Stii cati fosti parlamentari au pensie de parlamentar? Sunt 30 de fosti parlamentari care primesc pensie de parlamentar si banii sunt dati din bugetul de stat si nu din fondul de pensii. Pensiile celor 40 reprezinta circa 0,03% din toate fondurile acordate pentru pensii in Romania.

Pro / Contra
2,2
Impotriva
72 voturi
Calitatea comentariului
1,9
Neimportant
68 voturi

 

homo.politicus

Rank user: x3

13.10.2009, 22:46

Ai dreptate

Parlamentarii romani nu traiesc din pensii ci din comisioane, spagi si salarii grase.
Apropo, vezi ca ti se vad epoletii.

Pro / Contra
3,3
Si da, si nu
59 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
63 voturi

Ambigua

Rank user: x5

13.10.2009, 22:53

Nu, nu traiesc din pensii, dar nu se dau in laturi sa le inhate si pe alea, chiar daca nu le merita...

Or fi numai 40, dar au pensii cat 1.000 de amarati cu pensie sociala. Insa pe viitor, numarul lor va creste, si va tot creste. Si cuantumul pensiei, la fel...

Pro / Contra
3,4
Si da, si nu
54 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
51 voturi

ghergheataelis

Rank user: x5

14.10.2009, 02:52

lacomia este o boala cronica generata de bani multi care creaza DEPENDENTA in hipotalamus, ca orice drog!

Sigur nu traiesc din pensii dar, lacomia lor este atat de mare incat nu se pot abtine. Este o boala cronica. Banii creaza independenta ca orice drog! Dar, nu este vorba numai de parlamentari ci de toate categoriile bugetare cu pensii speciale si privilegiate, magistrati, ofiteri, securistii din toate serviciile secrete, etc. Sunt multi. In total cu reducerea acestora conform legii care tocmai a fost stopata, s-ar fi economisit la buget aproximativ 800 milioane de euro pe an! Ti se pare putin pentru o tara saraca in care populatia are cele mai mici salarii din Europa, de cel putin 10-14 ori mai mici! Timp in care la ei diferenta intre cel mai mici si cel mai mare salariu de bugetar este de 1-14, la noi acum este de 1-300 !
Au luptat nu numai pentru ei, parlamentari ci si pentru cei care ii apara sa nu ajunga in justitie si multe alte interese!

Pro / Contra
2,9
Si da, si nu
28 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
23 voturi

Rank user: x2

13.10.2009, 22:49

nemteste ungureste taraneste

asa suna TRADUCEREA.
in limba ROMANA.

Pro / Contra
2,3
Impotriva
32 voturi
Calitatea comentariului
2,4
Neimportant
26 voturi

 

satisitul

Rank user: x5

14.10.2009, 08:03

nu ti-am cerut dumitale parerea si nici nu am de gand sa intru in polemica cu dumneata si nici nu te priveste care sunt stramosii mei !

Si mai vad ca nu sunt singurul pe care nu il lasi sa aiba libertate de opinie.... Posteaza de ce opinie ai si vezi-ti de treaba dumitale !!!!

Pro / Contra
2,5
Si da, si nu
13 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
18 voturi


Prima   1   2   3   Ultima

Vezi toate cele 95 comentarii