Ziare.com
Adrian Nastase: Romania trece printr-o criza politica - USL nu are opozitie

Marti, 19 Februarie 2013, ora 16:43

Adrian Nastase: Romania trece printr-o criza politica - USL nu are opozitie

Adrian Nastase / PSD

Fostul prim-ministru Adrian Nastase vorbeste despre asteptata Conventie a PDL, afirmand ca batalia se da intre tabara pro-Basescu si cea anti-Basescu. "La Conventia PDL, batalia se da, din nou, intre tabara pro-Basescu si cea anti-Basescu, in conditiile in care Traian Basescu a dus PDL-ul inapoi la procentul de simpatie de la care l-a luat la inceputul anilor 2000", a scris Adrian Nastase,...

16 comentarii
Editorial: Domnule Basescu, alta treaba nu aveti?

Marti, 19 Februarie 2013, ora 12:31

Editorial: Domnule Basescu, alta treaba nu aveti?

Traian Basescu / presedinte

Astept din clipa in clipa ca Administratia Prezidentiala sa trimita mass-media o precizare: mesajul de pe Facebook in care Traian Basescu anunta ca intre domnia sa si PDL nu poate exista un dialog atata vreme cat conducerea partidului va fi asigurata de actuala echipa de politicieni este un fals. Desigur ca va veni, deoarece, in naivitatea mea, imi imaginez ca domnul presedinte citeste in...

76 comentarii
Baconschi: Nu vreau ca PDL sa sucombe in complezenta, in narcisism, in autism

Marti, 19 Februarie 2013, ora 12:25

Baconschi: Nu vreau ca PDL sa sucombe in complezenta, in narcisism, in autism

Teodor Baconschi / PDL

Fostul ministru de Externe Teodor Baconschi este de parere ca PDL trebuie sa se reinventeze si sa promoveze oameni integri, si "sa nu sucombe in complezenta, in narcisism, in autism", dandu-i un raspuns presedintelui Traian Basescu. "Vad o dovada a faptului ca exista o ruptura, o carenta de dialog majora intre presedinte, care e si cel care a ridicat PDL la guvernare si la un procent de...

3 comentarii
Basescu: Liderii PDL incearca sa-si explice esecul prin argumente false

Luni, 18 Februarie 2013, ora 21:52

Basescu: Liderii PDL incearca sa-si explice esecul prin argumente false

Traian Basescu / PDL

Presedintele Traian Basescu a raspuns acuzatiilor ca ar incerca sa destrame PDL printr-un mesaj pe pagina sa de Facebook, sustinand ca unii lideri ai partidului incearca sa-si explice esecul prin argumente false si populiste. In mesaj, seful statului declara ca, dupa alegerile din decembrie 2012, nu a existat nici un fel de dialog intre el si conducerea PDL si ca nici nu va exista un dialog,...

28 comentarii
Anastase: Nu sunt de acord cu atacurile la presedinte, e cel mai dificil moment din 2001

Luni, 18 Februarie 2013, ora 21:04

Anastase: Nu sunt de acord cu atacurile la presedinte, e cel mai dificil moment din 2001

Roberta Anastase / PDL

Deputatul PDL Roberta Anastase a precizat ca nu este de acord cu atacurile la adresa presedintelui Traian Basescu, apreciind ca disputele din interiorul partidului sunt normale pentru progresul formatiunii, insa PDL trece prin cel mai dificil moment din 2001, cand la conducerea sa a ajuns Basescu. "Noi vorbim de un om care a fost presedintele acestui partid si care si-a exprimat o opinie pur...

8 comentarii
Lazaroiu: Basescu nu se va intoarce niciodata intr-un PDL condus de Blaga&Co

Luni, 18 Februarie 2013, ora 19:16

Lazaroiu: Basescu nu se va intoarce niciodata intr-un PDL condus de Blaga&Co

Sebastian Lazaroiu / consilier prezidential

Consilierul prezidential Sebastian Lazaroiu ii raspunde lui Vasile Blaga, precizand ca, din declaratiile sale, reiese ca Traian Basescu nu a mai avut nicio contributie in PDL inca din 2005. "Din ce spune Vasile Blaga inteleg ca de fapt contributia lui Traian Basescu la zestrea electorala a PDL se limiteaza la perioada 2001-2004, cand partidul a crescut de la 7% la 16%. Asadar, dupa 2005,...

12 comentarii
Blaga: Eu nu o sa il atac niciodata pe Traian Basescu - Afla de ce

Luni, 18 Februarie 2013, ora 18:37

Blaga: Eu nu o sa il atac niciodata pe Traian Basescu - Afla de ce

Vasile Blaga / Traian Basescu

Vasile Blaga a declarat ca el niciodata nu o sa il atace pe Traian Basescu, deoarece ii este recunoscator pentru ca a pus umarul la renasterea partidului, dar totodata in opinia lui ministrii democrat-liberali au fost cei care au contribuit cel mai mult la evolutia PDL. Fiind intrebat daca are o strategie fata de viitoarele atacuri ale lui Traian Basescu, liderul PDL a spus ca el niciodata...

9 comentarii
De ce vrea Traian Basescu sa distruga PDL (Opinii)

Luni, 18 Februarie 2013, ora 17:32

De ce vrea Traian Basescu sa distruga PDL (Opinii)

Traian Basescu / PDL

Nu am auzit pe nimeni care sa creada sincer ca Elena Udrea in fruntea Partidului Democrat Liberal ar insemna un castig, un pas inainte fata de actuala situatie in care se afla pedelistii. Am fost atent si la sustinatorii din PDL ai doamnei - niciunul nu a avut atata tupeu incat sa spuna ca Udrea va salva partidul. Singurul om din Romania, probabil si din Uniunea Europeana, care este convins...

52 comentarii
Pavelescu: Traian Basescu reprezinta sansa unificarii dreptei

Luni, 18 Februarie 2013, ora 16:24

Pavelescu: Traian Basescu reprezinta sansa unificarii dreptei

Aurelian Pavelescu / PNTCD

Presedintele PNTCD, Aurelian Pavelescu, considera ca dreapta nu se poate unifica decat in jurul lui Traian Basescu. Astfel, el le cere celor din PDL sa gaseasca o solutie amiabila privind conducerea partidului, care sa fie in acord cu pozitia lui Basescu. Aurelian Pavelescu sustine ca Traian Basescu este perceput de electorat ca lider al dreptei, prin urmare dreapta nu se poate unifica daca...

30 comentarii
Editorial: PDL, momentul despartirii de Basescu

Luni, 18 Februarie 2013, ora 12:56

Editorial: PDL, momentul despartirii de Basescu

Traian Basescu / PDL

Presedintele Traian Basescu nu da semne ca ar intentiona sa-si ia la revedere de la partidul pe care l-a crescut la san. Multi, mai ales dintre adversarii sai, sunt convinsi ca o face dintr-un calcul personal: dupa ce-si incheie al doilea mandat ii va surade mai degraba un PDL revenit la putere decat un partid ramas in Opozitie, caci astfel va avea sanse mai mari sa scape de un dosar penal....

21 comentarii
Traian, prezidentul nabadaios (Opinii)

Luni, 18 Februarie 2013, ora 11:06

Traian, prezidentul nabadaios (Opinii)

Traian Basescu / PDL

S-a plictisit Traian Basescu si a mai dat o tura pe la B1, in vizita la prietenul Turcescu, pentru a mai explica natiunii cum sta treaba. Dupa aceea, a mers si pe la Vatican pentru a-l mai prinde pe Papa in exercitiul functiunii, pana nu se retrage. Papa Benedict al XVI-lea, nu domnia sa. De cate ori castiga o lupta contra PNL-ului si PSD-ului, Basescu tine sa isi zdrobeasca aliatii. Asa ii...

6 comentarii
De fapt, Basescu il sustine pe Blaga (Opinii)

Luni, 18 Februarie 2013, ora 10:49

De fapt, Basescu il sustine pe Blaga (Opinii)

Vasile Blaga / Traian Basescu

Pe mine nu ma duce mintea prea mult sa fac analize, sunt altii mai priceputi, eu am doar o inclinatie naturala in a trage cu urechea la ceea ce vorbesc oamenii in metrou, in cele doua tramvaie si doua autobuze ale transportului in comun, pe care le folosesc in fiecare zi. Blaga a fost strivit de scorul urias al USL-ului, a fost umilit si scos pe line moarta, dar a ramas in fruntea PDL-ului,...

5 comentarii
Aurelian Pavelescu: Blaga nu mai poate conduce PDL

Luni, 18 Februarie 2013, ora 09:42

Aurelian Pavelescu: Blaga nu mai poate conduce PDL

Aurelian Pavelescu / PNTCD

Aurelian Pavelescu, presedintele PNT-CD, sustine ca Traian Basescu a avut dreptate atunci cand l-a atacat pe liderul PDL, Vasile Blaga. Pe contul sau de Facebook, Pavelescu "analizeaza" evenimentele din iulie 2012 si ajunge la concluzia ca atunci a avut loc o lovitura de stat. "Analizand cu mai multa atentie evenimentele din iulie 2012 si ce a urmat, ajung la o alta concluzie. Nu doar a...

8 comentarii
Cu ce barfe lucreaza apropiatii lui Blaga

Luni, 18 Februarie 2013, ora 07:06

Cu ce barfe lucreaza apropiatii lui Blaga

Traian Basescu / Elena Udrea

Interventia presedintelui Traian Basescu in desfasurarea de forte pedeliste in vederea congresului din 23 martie a ascutit limbile din toate taberele. Daca armata Elenei Udrea baga mare cu suspiciunea predarii PDL in mainile USL, armata lui Vasile Blaga a lansat printre nehotarati un argument sentimental, care sa decredibilizeze interventia sefului statului. Si anume, faptul ca acesta o...

2 comentarii
Cristian Preda il felicita pe castigatorul Ursului de Aur: Ar trebui premiat de Basescu

Duminica, 17 Februarie 2013, ora 20:19

Cristian Preda il felicita pe castigatorul Ursului de Aur: Ar trebui premiat de Basescu

Cristian Preda / europarlamentar

Europarlamentarul PDL Cristian Preda l-a felicitat pe regizorul roman Calin Netzer, al carui film, "Pozitia copilului", a castigat premiul Ursul de Aur la Festivalul de Film de la Berlin. Totodata, democrat-liberalul considera ca cineastul ar trebui premiat de presedintele Traian Basescu. "Felicitari din toata inima lui Calin Peter Netzer pentru Ursul de Aur! E un eveniment pentru cultura...

1 comentariu
Udrea: 22 de milioane de romani stiu ca USL, Antena 3 si Felix il vor pe Blaga presedinte al PDL

Duminica, 17 Februarie 2013, ora 19:58

Udrea: 22 de milioane de romani stiu ca USL, Antena 3 si Felix il vor pe Blaga presedinte al PDL

Elena Udrea / PDL

Deputatul PDL Elena Udrea este de parere ca USL, Antena 3 si Dan Voiculescu isi doresc ca Vasile Blaga sa fie presedinte al PDL, lucru stiut de 22 de milioane de romani, dandu-i astfel o replica similara liderului democrat-liberalilor. "Ca sa-l parafrazez pe seful partidului, Felix, Antena3 si USL sa nu se mai oboseasca - stiu 22 de milioane de romani ca il vor pe Vasile Blaga presedinte al...

90 comentarii
Basescu: Sustin o solutie corecta in PDL, nu una care sa ingroape partidul (Video)

Duminica, 17 Februarie 2013, ora 19:37

Basescu: Sustin o solutie corecta in PDL, nu una care sa ingroape partidul (Video)

Traian Basescu / presedinte

Presedintele Traian Basescu a comentat competitia pentru functia de presedinte al PDL, dintre Vasile Blaga si Elena Udrea, afirmand ca sustine o solutie corecta pentru partid, nu una care sa il ingroape. "Sustin o solutie corecta care sa dea perspective PDL. Care sa fie aceea vor decide participantii la Conventie si cei care deocamdata sunt in competitia asta. In niciun caz nu pot sa sustin...

31 comentarii
Cezar Preda: Eu nu am un meci cu presedintele Romaniei, am un meci cu Ponta!

Duminica, 17 Februarie 2013, ora 13:13

Cezar Preda: Eu nu am un meci cu presedintele Romaniei, am un meci cu Ponta!

Cezar Preda / PDL

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda a declarat, duminica, ca, personal, nu e implicat intr-un meci cu presedintele Traian Basescu, in ciuda declaratiilor acestuia din ultima vreme, ci cu seful Guvernului, Victor Ponta. Cezar Preda: Ce face Basescu, nimic nou sub soare. Am preferat meciul "Eu nu am un meci cu presedintele Romaniei, am un meci cu Ponta", a declarat el, mentionand, insa,...

12 comentarii
Udrea: Nu mi-a cerut Traian Basescu sa candidez la sefia PDL

Sambata, 16 Februarie 2013, ora 21:37

Udrea: Nu mi-a cerut Traian Basescu sa candidez la sefia PDL

Elena Udrea / PDL

Elena Udrea a declarat, vineri seara, ca presedintele Traian Basescu nu i-a cerut sa candideze la postul de presedinte al PDL. "Au fost discutii cu colegii mei despre cine trebuie sa conduca o motiune alternativa la cea a lui Vasile Blaga, asa ca am decis sa candidez eu. Schimbarea va da impu;sul necesar PDL-ului ca sa fie capabil sa schimbe trendul, sa creasca si sa devina principalul...

37 comentarii
Invitatii Ziare.com Emilian Isaila: Criza PDL - Traian Basescu se intoarce in partid cu ajutorul Elenei Udrea

Sambata, 16 Februarie 2013, ora 18:20

Invitatii Ziare.com Emilian Isaila: Criza PDL - Traian Basescu se intoarce in partid cu ajutorul Elenei Udrea

Traian Basescu / PDL

Participarea lui Traian Basescu la emisiunea lui Robert Turcescu de joi seara, pe B1 TV, a insemnat reintoarcerea acestuia in PDL. Luna viitoare, democrat-liberalii isi vor alege seful. Dupa rezultatele catastrofale obtinute la scrutinul din decembrie, Vasile Blaga trebuie reconfirmat sau schimbat din fruntea partidului. Demult n-a mai intervenit Traian Basescu atat de brutal in viata de...

40 comentarii
Renate Weber: Udrea a dovedit ca era o trompeta a Cotrocenilor

Sambata, 16 Februarie 2013, ora 13:22

Renate Weber: Udrea a dovedit ca era o trompeta a Cotrocenilor

Renate Weber / europarlamentar

Europarlamentarul Renate Weber a spus in emisiunea "Impartial", de la Digi24, ca presedintele Traian Basescu a facut referire la problemele de imagine ale Elenei Udrea prin comparatie la probleme sale si ca in timpul referendumului din vara Udrea "a fost ascunsa". In plus, ea a afirmat ca imaginea Elenei Udrea este asociata cu inaltimea arogantei sale, si nu cu inaltimea tocurilor....

27 comentarii
Cine este prezidentiabilul PDL la care s-a gandit Traian Basescu? - Sondaj Ziare.com

Sambata, 16 Februarie 2013, ora 12:02

Cine este prezidentiabilul PDL la care s-a gandit Traian Basescu? - Sondaj Ziare.com

Traian Basescu / PDL

Presedintele Traian Basescu a generat o furtuna in PDL, joi seara, prin atacul la adresa lui Vasile Blaga, prin comparatia PDL cu FSN, dar si prin descrierea celui care ar putea fi prezidentiabilul partidului pentru alegerile din 2014. Seful statului a lasat sa inteleaga ca l-a identificat pe cel pe care PDL l-ar putea trimite in confruntarea din toamna anului 2014, catalogandu-l drept un om...

69 comentarii
Voinescu: Sunt multi pedelisti care se pot bate cu Antonescu la prezidentiale (Video)

Sambata, 16 Februarie 2013, ora 11:40

Voinescu: Sunt multi pedelisti care se pot bate cu Antonescu la prezidentiale (Video)

Sever Voinescu / PDL

Fostul vicepresedinte al PDL, Sever Voinescu, este de parere ca PDL are multi membri care pot fi desemnati candidati la prezidentiale. Afirmatiile lui Voinescu vin dupa ce presedintele Traian Basescu a spus ca PDL are un prezidentiabil cu notorietate, din generatia de 40 de ani. "Cred ca exista oameni care pot foarte usor sa se bata cu Crin Antonescu. Personajul este o caricatura, incat nu...

18 comentarii
Singura sansa la viata a PDL (Opinii)

Vineri, 15 Februarie 2013, ora 23:50

Singura sansa la viata a PDL (Opinii)

Traian Basescu / PDL

Dupa ce a ingropat de unul singur Partidul Democrat Liberal, Traian Basescu revine la locul faptei cu o idee mai extravaganta decat toate de pana acum la un loc: Elena Udrea, presedinte PDL. Dupa monologul de la B1 TV, nimeni nu cred ca mai are vreun dubiu ca presedintele va face si va spune tot ce este necesar pentru a o impune pe purtatoarea de tocuri inalte si posete luxoase in fruntea...

94 comentarii
Torta lui Basescu, "Flacara democratiei", recuperata din Dunare

Vineri, 15 Februarie 2013, ora 21:00

Torta lui Basescu, "Flacara democratiei", recuperata din Dunare

Traian Basescu / PDL

"Flacara democratiei", simbolul campaniei lui Traian Basescu de la referendumul de demitere din vara lui 2012, a fost recuperata din Dunare. Torta a fost aruncata in apa, in urma cu sapte luni, de catre primarul PNL al Orsovei, Ion Manea. Potrivit Adevarul, cel care a gasit torta este un pensionar, Iosif Luches. "Am vazut o bucata din flacara, parea la prima vedere a fi un tub de bere,...

15 comentarii
Lider PDL Mures: Traian Basescu sa ne lase in pace

Vineri, 15 Februarie 2013, ora 20:06

Lider PDL Mures: Traian Basescu sa ne lase in pace

Mihai Doru Opriscan / stiri Mihai Doru Opriscan

Liderul PDL Mures, Doru Opriscan, ii cere lui Traian Basescu sa se abtina de la comentarii in legatura cu partidul. "N-are sens sa critici PDL, abtine-te", a transmis Opriscan. "Ii cer presedintelui ca, daca tot l-am dezamagit, sa ne lase in pace, sa nu ne dea indicatii de pe margine. N-are sens sa critici PDL, abtine-te. Blaga ar fi luat presedintia PDL mai demult daca Basescu nu-l sustinea...

11 comentarii
Gusa: Basescu, gata s-o sacrifice pe Udrea! Cu cine ar inlocui-o

Vineri, 15 Februarie 2013, ora 18:35

Gusa: Basescu, gata s-o sacrifice pe Udrea! Cu cine ar inlocui-o

Traian Basescu / presedinte

Analistul politic Cozmin Gusa crede ca Traian Basescu ii face un urias deserviciu Elenei Udrea, atunci cand o sustine pentru presedintia PDL, fiind de parere ca acesta ar putea s-o sacrifice, de fapt, si sa o sprijine la sefia partidului pe fina sa, Anca Boagiu. "Sansele Elenei Udrea sunt cu atat mai mici cu cat Basescu o sprijina. Traian Basescu este omul negru al PDL, iar pe locul 2 este...

47 comentarii
Presedintele din Luna si partidul din stele (Opinii)

Vineri, 15 Februarie 2013, ora 17:56

Presedintele din Luna si partidul din stele (Opinii)

Traian Basescu / PDL

Cine, domnule presedinte, daca nu dumneavoastra, a facut din lista lunga propusa pentru functii de ministri o lista mai scurta, si pe urma una nominalizabila, pentru ca in final sa iscaleasca instalari in guvernele Boc? Cine a bagat strambe la fiecare nume care nu saruta inelul doamnei Udrea suficient de viguros, cum se numeste persoana care a decis care activist face cariera politica si...

44 comentarii
Nicolai: Basescu nu poate emite public judecati de valoare

Vineri, 15 Februarie 2013, ora 16:06

Nicolai: Basescu nu poate emite public judecati de valoare

Norica Nicolai / PNL

Vicepresedintele PNL Norica Nicolai a declarat, vineri, ca atributiile constitutionale ale sefului statului nu ii permit lui Traian Basescu sa emita public judecati de valoare cu privire la calitatea unor oameni din partidele politice, chiar daca acesta este PDL, "partidul de suflet" al sau. "Dupa parerea mea, chiar daca (PDL - n.red) este partidul de suflet al domnului presedinte, cu...

14 comentarii
Igas: Nu eram in politica pe vremea FSN

Vineri, 15 Februarie 2013, ora 14:56

Igas: Nu eram in politica pe vremea FSN

Traian Igas / stiri Traian Igas

Vicepresedintele PDL Traian Igas a declarat, vineri, comentand declaratiile sefului statului despre PDL, ca el nu facea politica atunci cand FSN era la putere, dar aproape totii liderii din PDL sunt in formatiune de cand Traian Basescu era presedinte al democrat-liberalilor. "E clar ca presedintele a fost tot timpul atasat de PDL si, la randul sau, partidul a fost tot timpul atasat de Traian...

3 comentarii
Boc despre prezidentiabilul PDL: Se poate incadra aproape oricine (Video)

Vineri, 15 Februarie 2013, ora 14:34

Boc despre prezidentiabilul PDL: Se poate incadra aproape oricine (Video)

Emil Boc / PDL

Fostul presedinte al PDL Emil Boc afirma ca descrierea candidatului PDL la prezidentiale facuta de presedintele Traian Basescu este "suficient de generica incat sa se poata incadra aproape oricine in aceasta definitie", spunand ca el raspunde la o exigenta, adica este barbat. Intrebat, vineri, intr-o conferinta de presa, cum comenteaza descrierea facuta de presedintele Traian Basescu...

17 comentarii
Blaga: Basescu a lovit in plin PDL, sunt anumite neadevaruri care au deranjat

Vineri, 15 Februarie 2013, ora 13:43

Blaga: Basescu a lovit in plin PDL, sunt anumite neadevaruri care au deranjat

Vasile Blaga / presedinte PDL

Presedintele PDL, Vasile Blaga, considera ca presedintele Traian Basescu a lovit in plin PDL cu declaratiile facute joi seara, despre partid si despre liderul acestuia. Senatorul PDL s-a aratat deranjat de mai multe declaratii spuse de seful statului, joi seara, la B1 Tv. "Au deranjat anumite neadevaruri. Nu am schimbat conducerea partidului, nu exista conduceri interimare ale filialelor...

77 comentarii
Alegerea lui Traian Basescu (Opinii)

Vineri, 15 Februarie 2013, ora 13:27

Alegerea lui Traian Basescu (Opinii)

Traian Basescu / Elena Udrea

Traian Basescu s-a dus la B1 TV pentru a-l demola pe Vasile Blaga, asa cum numai presedintele stie si cu o vehementa pe care nu i-am vazut-o decat impotriva celor mai mari adversari ai domniei sale, de la Adrian Nastase la Victor Ponta. L-a demonizat fara a-i rosti macar numele, asadar nu numai cu duritate, ci si cu dispret. Acuzatiile la adresa lui Vaile Blaga sunt in marea lor...

103 comentarii
Stolojan: Elita PDL e aceeasi de pe vremea lui Basescu, cu exceptia lui Frunzaverde

Vineri, 15 Februarie 2013, ora 13:04

Stolojan: Elita PDL e aceeasi de pe vremea lui Basescu, cu exceptia lui Frunzaverde

Theodor Stolojan / PDL

PDL de azi nu e altul decat PDL care a ajuns la guvernare in doua randuri - in 2005 cu liberalii, in 2009 cu PSD -, e acelasi partid care a condus campanii electorale, inclusiv de doua ori la Presedintia Romaniei, castigatoare, e un partid care a avut doua dezertari importante - Sorin Frunzaverde si primarul de la municipiul Slatina, dar in rest e acelasi partid, a afirmat, joi seara, intr-o...

1 comentariu
Cezar Preda: Ce face Basescu, nimic nou sub soare. Am preferat meciul

Vineri, 15 Februarie 2013, ora 11:27

Cezar Preda: Ce face Basescu, nimic nou sub soare. Am preferat meciul

Traian Basescu / PDL

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda a comentat atacurile lui Traian Basescu la adresa liderului partidului, Vasile Blaga, spunand ca acesta se implica in campania pentru alegerea presedintelui formatiunii. "Am auzit ce a spus domnul Basescu, am vazut cateva minute, dar am preferat sa ma uit apoi la meciul Inter-CFR Cluj, a fost mult mai interesant. Nu fac comentarii, nu e nimic nou sub...

28 comentarii
Basescu il desfiinteaza pe Blaga: Ce ai, frate, cu partidul asta? Vrei sa-l predai la cheie?

Vineri, 15 Februarie 2013, ora 00:03

Basescu il desfiinteaza pe Blaga: Ce ai, frate, cu partidul asta? Vrei sa-l predai la cheie?

Traian Basescu / PDL

Traian Basescu l-a atacat dur pe presedintele PDL, Vasile Blaga, pe care l-a acuzat ca se foloseste in campania interna de partid tocmai de sloganurile PSD. "Sa te bati in interiorul partidului cu echipa care a trecut tara prin criza, in loc sa te bati cu Guvernul, care ti-a marit taxele, impozitele? Ce ai, frate, cu partidul asta? Vrei sa-l predai la cheie? Nu e acceptabil sa faci...

33 comentarii
Traian Basescu: PDL are prezidentiabil, nu dau nume, dar nu este agreat

Joi, 14 Februarie 2013, ora 23:13

Traian Basescu: PDL are prezidentiabil, nu dau nume, dar nu este agreat

Traian Basescu / PDL

Presedintele Traian Basescu sustine ca in PDL se afla un om capabil sa reprezinte partidul la alegerile prezidentiale, insa acesta nu este agreat de conducerea formatiunii. "PDL-ul are acum un prezidentiabil, nu dau nume, cu notorietate, cu tot ce-i trebuie. E un barbat in interiorul acestui partid, dar nu e agreat", a dezvaluit Traian Basescu. El a mentionat ca actuala conducere a...

6 comentarii
Basescu: Elena Udrea va deveni un politician de forta, dar sa ia posete mai ieftine

Joi, 14 Februarie 2013, ora 23:03

Basescu: Elena Udrea va deveni un politician de forta, dar sa ia posete mai ieftine

Traian Basescu / Elena Udrea

Presedintele Traian Basescu a declarat, joi seara, ca Elena Udrea are sanse la presedintia PDL, in cazul in care alegerile vor fi corecte. "Elena Udrea va deveni un politician de forta", a prezis Basescu. "Elena Udrea a fost crescuta ca mine ca politician, Elena Udrea a crescut enorm, (...) va deveni un politician de forta. E un om de dreapta, nu poti sa o faci de stanga nici daca o calci in...

33 comentarii
Cezar Preda: De cand a plecat Basescu, PDL nu a avut lider care sa-l tracteze

Joi, 14 Februarie 2013, ora 22:16

Cezar Preda: De cand a plecat Basescu, PDL nu a avut lider care sa-l tracteze

Cezar Preda / Traian Basescu

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda a declarat, joi, ca, de cand a plecat de la partid Traian Basescu, PDL nu a avut un lider care sa tracteze formatiunea, aratand ca "nici Emil Boc nu a fost niciodata cu procente peste partid" si ca solutia este echipa. "Stiam pozitia presedintelui Traian Basescu, de cand a plecat domnia sa, noi nu am avut un lider care sa tracteze partidul. Nici Emil Boc...

3 comentarii
Basescu: PDL de azi seamana tot mai mult cu FSN (Video)

Joi, 14 Februarie 2013, ora 22:06

Basescu: PDL de azi seamana tot mai mult cu FSN (Video)

Traian Basescu / presedinte

Presedintele Traian Basescu a criticat, joi seara, politica dusa de PDL, apreciind ca partidul, in forma lui actuala, seamana cu FSN-ul. "Stii cum e cu PDL-ul si cu mine? Niciodata nu o sa pot sa nu ma simt aproape de ei, sa nu-i iubesc. In schimb, nu o sa tolerez sa nu mai spun ca provin din PDL care nu mai seamana cu PDL-ul care era cand am plecat. Nu mai are valoare...Seamana cu FSN-ul,...

53 comentarii
Stolojan: Cred ca Boc nu va lua decizia sa candideze la sefia PDL

Joi, 14 Februarie 2013, ora 22:00

Stolojan: Cred ca Boc nu va lua decizia sa candideze la sefia PDL

Theodor Stolojan / PDL

Liderul PDL Theodor Stolojan a declarat, joi, ca partidul nu are inca un candidat la Presedintie, iar legat de preferinta sefului statului pentru Emil Boc ca sef al PDL, a amintit ca Vasile Blaga a condus campaniile PDL, inclusiv cele prin care Traian Basescu a devenit presedinte. Intrebat cum comenteaza faptul ca Traian Basescu a spus ca il prefera pe Boc pentru sefia PDL, Theodor Stolojan...

2 comentarii
Geoana: Basescu o sustine, de fapt, pe Udrea la sefia PDL

Joi, 14 Februarie 2013, ora 21:17

Geoana: Basescu o sustine, de fapt, pe Udrea la sefia PDL

Mircea Geoana / PSD

Senatorul PSD Mircea Geoana a declarat, joi seara, ca presedintele Traian Basescu o sustine pe Elena Udrea pentru functia de presedinte al PDL. "Seful statului nu are dreptul de a se baga in alegerile partidului, insa el a ales momentul Cluj ca sa intre in aceasta campanie. De fapt, o sustine pe Elena Udrea", a precizat Geoana, la Digi 24. "Trebuie sa alegem presedinti pe o platforma...

18 comentarii
Basescu, dur cu PDL: Iesiti la lupta, nu asteptati ca USL sa faca gafe

Joi, 14 Februarie 2013, ora 20:59

Basescu, dur cu PDL: Iesiti la lupta, nu asteptati ca USL sa faca gafe

Traian Basescu / presedinte

Presedintele Traian Basescu a avut, joi, o atitudine dura fata de liderii PDL, pe care i-a acuzat de non-combat cu USL. "Asta nu este politica pe care o faceti, trebuie sa iesiti la lupta", a spus Basescu. Traian Basescu s-a intalnit cu mai multi lideri ai PDL din judetul Cluj, unde s-a dezbatut situatia din partid. "Asta nu este politica pe care o faceti, trebuie sa iesiti la lupta, nu...

28 comentarii
Basescu: PDL se indreapta catre zona marginala a politicii, nu are prezidentiabil

Joi, 14 Februarie 2013, ora 15:56

Basescu: PDL se indreapta catre zona marginala a politicii, nu are prezidentiabil

Traian Basescu / PDL

Presedintele Traian Basescu i-a facut, joi, o vizita primarului municipiului Cluj Napoca, Emil Boc. La finalul intalnirii, seful statului a raspuns la cateva intrebari ale jurnalistilor, declarand ca PDL are nevoie de o echipa de conducere, in prezent mergand catre zona marginala a politicii. Traian Basescu a subliniat faptul ca PDL trebuie sa devina o "alternativa" la actuala Putere. "Asa...

26 comentarii
Inceput de Basescu, terminat de Udrea (Opinii)

Miercuri, 13 Februarie 2013, ora 23:56

Inceput de Basescu, terminat de Udrea (Opinii)

Elena Udrea / PDL

Peste ani, placuta cu mesajul de mai sus va fi singura care va aminti trecatorilor de trecutul glorios al cladirii din Modrogan. Dedesubt, cu litere mai mici, o scurta istorie a partidului care a fost odata. Cu litere si mai mici sunt descrise principalele momente din viata intemeietorului PDL mare si puternic. In sfarsit, intr-o nota de subsol se explica, cu caractere miniscule, cine a...

53 comentarii
Adrian Radulescu demisioneaza "in principiu" din PDL pentru a fi consilierul lui Basescu

Miercuri, 13 Februarie 2013, ora 16:40

Adrian Radulescu demisioneaza "in principiu" din PDL pentru a fi consilierul lui Basescu

Adrian Radulescu / stiri Adrian Radulescu

Democrat-liberalul Adrian Radulescu a declarat miercuri ca cel mai probabil va demisiona din PDL pentru a putea ocupa o functie de consilier al presedintelui Traian Basescu, el afirmand totodata ca o decizie in acest sens se va lua "maine-poimaine". Fiind intrebat daca s-a concretizat demisia lui din PDL pentru a ocupa o functie de consilier al presedintelui tarii, democrat-liberalul a spus...

1 comentariu
Antonescu, despre candidatura lui Udrea: O femeie poate sa detina orice post ales

Marti, 12 Februarie 2013, ora 19:56

Antonescu, despre candidatura lui Udrea: O femeie poate sa detina orice post ales

Crin Antonescu / presedinte PNL

Presedintele PNL, Crin Antonescu, a comentat anuntul Elenei Udrea de a candida la presedintia PDL, apreciinsd ca o femeie din Romania poate sa candideze la orice post ales din tara. "Am comentat faptul ca oricine - nu Elena Udrea sau altcineva - e normal sa isi depuna candidatura intr-un partid, nu am niciun fel de motiv sa am retineri asupra ipotezei ca o femeie sa detina orice post din...

5 comentarii
Udrea: Nu exista un razboi intre Ponta si Basescu

Luni, 11 Februarie 2013, ora 20:17

Udrea: Nu exista un razboi intre Ponta si Basescu

Elena Udrea / PDL

Deputatul PDL Elena Udrea aprecieaza ca nu exista un razboi intre premierul Victor Ponta si presedintele Traian Basescu, ci doar un schimb de replici. "Stiu ca presa asa ar vrea, dar nu exista un razboi intre cei doi. Eu consider ca a inceput de la Ponta. El a reusit sa mute discutia de la ce va face Romania cu banii europeni, cu cele 40 de milioane, si cum sa facem sa avem o rata de...

29 comentarii
Blaga: Ponta inventeaza subiecte, sa distraga atentia de la plagiat

Luni, 11 Februarie 2013, ora 11:27

Blaga: Ponta inventeaza subiecte, sa distraga atentia de la plagiat

Vasile Blaga / PDL

Presedintele PDL Vasile Blaga a declarat, luni, ca europarlamentarii democrat-liberali sunt de acord cu bugetul multianual pentru perioada 2014-2020, iar Traian Basescu trebuie felicitat pentru banii pe care i-a obtinut pentru tara noastra, chiar daca premierul Ponta inventeaza teme de discutie pentru a distrage atentia de la subiectul plagiatului. Acordul la care au ajuns liderii europeni...

13 comentarii
Udrea: Ponta este invidios pe Traian Basescu

Luni, 11 Februarie 2013, ora 09:11

Udrea: Ponta este invidios pe Traian Basescu

Elena Udrea / PDL

Deputatul PDL Elena Udrea comenteaza disputa iscata intre seful statului si prim-ministru pe marginea bugetului UE, apreciind ca "Victor Ponta este invidios pe Traian Basescu dupa ce a incercat sa ii ia jucaria si nu a fost in stare". "A incercat in vara trecuta sa mearga la Bruxelles in locul Presedintelui, dar CCR a decis ca nu el reprezinta Romania la Consiliul European. A ramas de atunci...

42 comentarii
Elena Udrea - panseuri si previziuni (Opinii)

Sambata, 09 Februarie 2013, ora 22:17

Elena Udrea - panseuri si previziuni (Opinii)

Elena Udrea / PDL

Dupa atata frig si ceata pe care le-a indurat PDL, desi "topirea" sa a inceput oficial vara trecuta, formatiunea de cuget si simtire a domnului Traian Basescu da un firav semn al iesirii din hibernare. Prin intermediul scrierilor si declaratiilor deputatului Elena Udrea. Receptiva la remarca facuta de presedinte in cadrul recentei expuneri sustinute la Cotroceni, potrivit careia Opozitia nu...

35 comentarii
Ponta: PDL a contestat la CC bugetul ca sa nu-i mai certe Basescu

Sambata, 09 Februarie 2013, ora 18:10

Ponta: PDL a contestat la CC bugetul ca sa nu-i mai certe Basescu

PDL / Traian Basescu

Premierul Victor Ponta a declarat, sambata, ca decizia PDL pentru contestarea bugetului de stat pe 2013 a venit in urma criticilor formulate de presedintele Traian Basescu, insa acest demers va fi respins de Curtea Constitutionala, iar singura consecinta priveste majorarea pensiilor si salariilor. Premierul Ponta a fost intrebat cum vede contestatia facuta de PDL la Curtea Constitutionala in...

4 comentarii
Ponta pune cruce PDL cu ajutorul lui Basescu (Opinii)

Vineri, 08 Februarie 2013, ora 18:41

Ponta pune cruce PDL cu ajutorul lui Basescu (Opinii)

PDL / Traian Basescu

Adevarul e ca nicio pleasca nu mai intoarce PDL de la groapa. Pleasca a devenit blestem, iar din pacate fostii guvernanti de ieri nu mai au nici puterea si nici resursele pentru a intoarce roata. Cel putin nu pentru alegerile care vor avea loc la anul - cele prezidentiale si, inaintea lor, europarlamentarele. O reconfigurare bizara s-a petrecut dupa alegerile de la sfarsitul anului...

41 comentarii
Petru Filip, despre PDL: Poti sa fii eficient in Opozitie si cu 10%, mai eficient decat la Putere

Joi, 07 Februarie 2013, ora 10:01

Petru Filip, despre PDL: Poti sa fii eficient in Opozitie si cu 10%, mai eficient decat la Putere

Petru Filip / PSD

Senatorul PSD Petru Filip considera ca PDL poate fi eficient si din Opozitie, indiferent de procentul democrat-liberalilor din Parlament, dar si ca politica din Opozitie poate fi de multe ori mai eficienta decat cea de la Putere. Intrebat cum apreciaza prestatia de pana in prezent a PDL in Opozitie, fostul senator democrat-liberal a raspuns: "Conteaza foarte mult cum vor fi in masura sa-si...

3 comentarii
Opozitia de 6% (Opinii)

Marti, 05 Februarie 2013, ora 13:41

Opozitia de 6% (Opinii)

PDL / Traian Basescu

"Opozitia pierde toate ocaziile de a face opozitie", spunea recent Traian Basescu. Iar raspunsul electoratului este pe masura. La recentele alegeri partiale de duminica, PDL a obtinut in judetul Teleorman 12%, iar la Slatina 6%. In ritmul acesta la partialele din colegiul lui Dan Voiculescu nici macar un scor peste pragul electoral nu va mai scoate. Sunt de acord ca ambele sunt fiefuri...

59 comentarii
Frunzaverde: Basescu trebuie suspendat, Elena Udrea nu va ajunge in fruntea PDL

Luni, 04 Februarie 2013, ora 22:33

Frunzaverde: Basescu trebuie suspendat, Elena Udrea nu va ajunge in fruntea PDL

Traian Basescu / presedinte

Vicepresedintele PNL, Sorin Frunzaverde, se declara afectat de declinul in care se afla PDL, partidul in care a petrecut 22 de ani, si apreciaza ca fenomenul este determinat de faptul ca partidul a fost confiscat de un "grupuscul condus de Traian Basescu". "Inevitabil datorita politicii pe care PDL... si nu PDL, ci un grupuscul care a confiscat PDL, influentat de Basescu. Politica acestui...

42 comentarii
Stanisoara: Foarte bine ca presedintele a retrimis la Parlament Statutul alesilor

Luni, 04 Februarie 2013, ora 20:07

Stanisoara: Foarte bine ca presedintele a retrimis la Parlament Statutul alesilor

Mihai Stanisoara / PDL

Liderul deputatilor PDL, Mihai Stanisoara, a declarat luni ca este "foarte bine" ca Traian Basescu a retrimis la Parlament legea Statutului parlamentarilor, el reiterand astfel ca si PDL ar fi vrut sa o atace la CCR, dar din cauza unei "necorelari" au pierdut din vedere termenul limita. "Foarte bine ca a trimis-o. Si noi am dorit, insa, datorita unei necorelari cu expertii care au pierdut...

3 comentarii
Basescu respinge superimunitatea parlamentarilor - Reactii

Luni, 04 Februarie 2013, ora 17:04

Basescu respinge superimunitatea parlamentarilor - Reactii

Politica / parlamentari

Refuzul presedintelui Traian Basescu de a promulga legea privind statutul senatorilor si deputatilor a starnit furtuna in mediul politic. Reprezentantii USL l-au acuzat imediat ca "face jocuri politice", sustinand ca statutul prevedea sanctiuni la fel de aspre pentru alesi ca in parlamentele din Europa. Presedintele Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, a declarat ca respingerea de catre...

11 comentarii
Un fost senator PDL acuza Opozitia de blat cu USL: De ce se lasa toti in Basescu?

Duminica, 03 Februarie 2013, ora 09:03

Un fost senator PDL acuza Opozitia de blat cu USL: De ce se lasa toti in Basescu?

Iulian Urban / PDL

Fostul senator PDL Iulian Urban critica Opozitia pentru ca nu a contestat la Curtea Constitutionala Legea Statutului parlamentarilor, acuzandu-i pe nou-venitii in Parlament de blat cu USL. Totodata, acesta vorbeste si despre MCV, afirmand ca romanii nu sunt "pui de curca", astfel incat CE sa le gaseasca solutii, cum a sugerat Crin Antonescu. Urban i-a criticat pe actualii parlamentarii ai...

30 comentarii
Deutsche Welle: Politica de mase

Luni, 28 Ianuarie 2013, ora 19:51

Deutsche Welle: Politica de mase

Vasile Blaga / presedinte PDL

Faptul ca unii militanti PDL se gandesc la intoarcerea lui Traian Basescu arata cat de epuizat este acest partid si cata nevoie ar avea de o reforma a procedeelor sale interne. Ideea alegerilor interne pentru stabilirea candidatului la prezidentiale pare a castiga tot mai multi adepti. Dar nu la PNL, ci la PDL, partid al carui presedinte a facut cateva declaratii elocvente: "E o idee pe care...

1 comentariu
Videanu, dispus sa fie prezidentiabilul PDL (Video)

Joi, 24 Ianuarie 2013, ora 10:05

Videanu, dispus sa fie prezidentiabilul PDL (Video)

Adriean Videanu / PDL

Presedintele interimar al PDL Bucuresti, Adriean Videanu, si-a aratat disponibilitatea de a candida la presedintie din partea democrat-liberalilor, daca partidul ii va cere acest lucru si daca colegii sai ar fi de acord. Fostul deputat PDL a precizat ca partidul sau are mai multi posibili candidati pentru functia de presedinte, in anul 2014, afirmand ca o posibila devansare a alegerilor...

18 comentarii
Basescu, despre sefia PDL: Cand nu gasesc o solutie, se gandesc tot la batranul Basescu

Miercuri, 23 Ianuarie 2013, ora 21:47

Basescu, despre sefia PDL: Cand nu gasesc o solutie, se gandesc tot la batranul Basescu

Traian Basescu / PDL

Presedintele Traian Basescu s-a amuzat, miercuri seara, pe seama discutiilor din ultimele zile privind o revenire a sa la sefia PDL. "Oameni buni, cand nu gasesc o solutie, se gandesc tot la batranul Basescu? Hai sa fim seriosi! Au generatia noua de politicieni, trebuie lasati sa se manifeste intr-o Conventie", a raspuns seful statului la intrebarea unui jurnalist privind revenirea in...

12 comentarii
Udrea, despre solutiile pentru conducerea PDL: Boc, Basescu...

Joi, 17 Ianuarie 2013, ora 22:50

Udrea, despre solutiile pentru conducerea PDL: Boc, Basescu...

Elena Udrea / PDL

Deputatul PDL Elena Udrea considera ca fostul presedinte al partidului Emil Boc ar trebui sa revina in fruntea democrat-liberalilor, inaintand pentru aceasta functie si un alt nume: presedintele Traian Basescu. "Ar trebui ca Emil Boc sa candideze in conducerea partidului. E un politician convingator care aduce voturi. Sa-l lasi in afara conducerii e o pierdere. Eu mi-as dori sa se intoarca...

16 comentarii
Blaga, despre implicarea lui Basescu in PDL si ambitia lui Udrea de a conduce partidul

Miercuri, 16 Ianuarie 2013, ora 22:23

Blaga, despre implicarea lui Basescu in PDL si ambitia lui Udrea de a conduce partidul

Vasile Blaga / PDL

Presedintele PDL Vasile Blaga a comentat, miercuri seara, declaratiile Elenei Udrea, care afirma, recent, ca vrea sa faca parte din conducerea partidului si a vorbit, totodata, despre implicarea lui Traian Basescu in problemele interne ale democrat-liberalilor. "Traian Basescu nu s-a implicat in conducerea partidului, cel putin de cand stiu eu. Am mai vorbit cu domnul Basescu, dar nu si...

18 comentarii
Cristian Diaconescu, prezidentiabilul PDL?

Sambata, 12 Ianuarie 2013, ora 20:20

Cristian Diaconescu, prezidentiabilul PDL?

Cristian Diaconescu / stiri Cristian Diaconescu

Surse din PDL au declarat ca viitorul candidat la presedintie agreat de Traian Basescu este chiar consilierul sau, Cristian Diaconescu, care ar urma sa ocupe si un viitor loc de lider, fie al PDL, fie al unei grupari a fortelor de dreapta. In acest fel, Traian Basescu incearca sa se puna de acord cu gruparea Blaga, care l-ar agreea pe Diaconescu, in dauna aripii Udrea-Falca, care nu pare ca...

53 comentarii
Andreea Paul: Fara Basescu sau Boc, slovenii au scazut salariile cu 15%

Vineri, 11 Ianuarie 2013, ora 17:38

Andreea Paul: Fara Basescu sau Boc, slovenii au scazut salariile cu 15%

Andreea Paul / stiri Andreea Paul

Deputatul PDL Andreea Paul ca remarcat ca, fara presedintele Traian Basescu si fara fostul premier Emil Boc, "slovenii au apucat in anul 2012 calea batuta de romani a scaderii salariilor bugetarilor cu 15 la suta". Democrat-liberala isi incepe o postare pe blog subliniind ca a crescut cu 7,3 la suta costul orar cu forta de munca in Romania, in trimestrul al treilea din 2012, comparativ cu...

10 comentarii
Basescu si Boagiu, pe lista participantilor la summitul PPE de vineri din Cipru

Joi, 10 Ianuarie 2013, ora 19:00

Basescu si Boagiu, pe lista participantilor la summitul PPE de vineri din Cipru

Traian Basescu / presedinte

Presedintele Traian Basescu si vicepresedintele PDL Anca Boagiu se afla pe lista participantilor la summitul extraordinar al Partidului Popular European, care se desfasoara, vineri, in Cipru. Summitul extraordinar de la Limassol este dedicat bugetului UE in perioada 2014-2020, asupra caruia liderii europeni nu au ajuns la un acord la Consiliul European din noiembrie 2012, si pregatirilor in...

4 comentarii
Radu Berceanu: Ce e MRU? Mai nimic. Sunt niste "Traian Basescu" undeva in PDL

Joi, 10 Ianuarie 2013, ora 07:49

Radu Berceanu: Ce e MRU? Mai nimic. Sunt niste "Traian Basescu" undeva in PDL

Radu Berceanu / PDL

Fostul senator PDL Radu Berceanu este de parere ca lipsa unei surprize in ceea ce priveste prezidentiabilul PDL reprezinta "cazul cel mai prost" pentru acest partid. Totodata, MRU "este mai nimic", in acest moment, in timp ce PSD si PNL ar putea avea candidati separati la alegerile din 2014 - Sorin Oprescu si Calin Popescu Tariceanu. "Momentan, asta (prezidentiabilul - n. red.) este problema...

52 comentarii
Udrea, despre petrecerea de Revelion si cum va creste PDL

Marti, 01 Ianuarie 2013, ora 14:10

Udrea, despre petrecerea de Revelion si cum va creste PDL

Elena Udrea / Traian Basescu

Elena Udrea a petrecut Revelionul alaturi de familia prezidentiala, intai la un hotel de lux din Covasna, iar apoi chiar in vila de protocol in care a fost cazat Traian Basescu. De la hotelul de lux, Elena Udrea i-a urmat pe presedinte si sotie la vila de protocol a sefului de stat, la orele 3.30, unde a mai petrecut cu acestia inca aproximativ o ora, la cafea, dupa cum a declarat deputata...

23 comentarii
Prim-vicepresedinte PDL: Nu era normal ca Basescu sa faca lectiile PDL - Interviu

Duminica, 30 Decembrie 2012, ora 08:37

Prim-vicepresedinte PDL: Nu era normal ca Basescu sa faca lectiile PDL - Interviu

PDL / Traian Basescu

Presedintele Traian Basescu nu trebuia sa faca lectiile PDL, iar greselile partidului nu au aparut doar in ultimele sase luni. In plus, reconstructia PDL trebuie realizata fara demisii la varf, este de parere prim-vicepresedintele PDL si primarul municipiului Targu Mures, Dorin Florea. Clasa politica din Romania este submediocra, iar in anul 2012 a existat un derapaj fara precedent, in...

32 comentarii

 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 

Ce cred cititorii despre Traian Basescu

Penetrator
Rank user: x1
05.06.2016Penetrator
Un mare ***
Nu a facut decat rau romanilor, daca spunea Merkel sa spanzure fiecare al 3-lea roman, boul asta asta facea. Daca iti spune cineva la telefon ce sa faci si tu faci, asta inseamna ca esti un mare presedinte? Rusine acestui ***...
Penetrator
Rank user: x1
05.06.2016Penetrator
Un mare ***
Traian Basescu este un mare *** al Romaniei,la fel ca tine. Un presedinte trebuie sa fie alaturi de popor, nu impotriva. El a fost ales de *** la fel ca tine, fara creier si - normal - fara discernamant. La al doilea mandat a...
mister pedros
Rank user: x5
11.01.2014mister pedros
Citeste toate parerile

Sondaje despre Traian Basescu

1. Cine este cel mai influent om politic roman din ultimii 20 de ani?
2. Mai aveti incredere in Traian Basescu?
3. Cu cine ati vota, daca duminica viitoare ar avea loc alegeri prezidentiale?
4. Cine credeti ca ar putea fi noua locomotiva a PD-L, in locul lui Traian Basescu?
5. Cu ce lider politic international crezi ca seamana Traian Basescu?
6. Cine este vinovat pentru declinul Justitiei?
7. Ati vota pentru demiterea lui Traian Basescu?
8. Credeti ca Vintu este o victima a lui Traian Basescu?
9. Cata incredere mai aveti in presedintele Traian Basescu?
10. Cine e vinovat si trebuie pedepsit pentru situatia in care se afla Romania
11. Cine trebuie pedepsit pentru debandada din Parlament?
12. Cine este de vina ca nu suntem doriti in Schengen?
13. Cum a fost primul an din al doilea mandat al lui Traian Basescu?
14. Care este cel mai apreciat primar din Bucuresti din ultimii 10 ani?
15. Cine e cel mai apreciat politician din ultimii zece ani?
16. Care a fost cea mai tare declaratie a lui Traian Basescu?
17. Cine a facut cea mai sugestiva declaratie despre starea presei?
18. Cine are de castigat din Alianta PNL-PC?
19. Va demara Opozitia suspendarea lui Basescu?
20. Cine este de vina pentru dezastrul de la bacalaureat?
21. Ati vota o alianta PDL-PNL in 2012?
22. Cine e de vina pentru respingerea aderarii Romaniei la Schengen?
23. Cine castiga din noua suspendare a lui Basescu?
24. Cine e autorul celei mai amuzante declaratii politice din 2011?
25. Cine poate scoate PDL din criza?
26. Cine e principalul responsabil de esecul lui Ungureanu?
27. Cine ar trebui sa reprezinte Romania la Consiliul European de la Bruxelles?
28. Sunteti de acord cu suspendarea lui Traian Basescu?
29. Veti vota pentru demiterea lui Traian Basescu?
30. Cine iese din viata politica dupa referendumul din 29 iulie?
31. Cine este de vina ca nu avem un presedinte?
32. Ce urmeaza pentru USL, dupa decizia Curtii Constitutionale?
33. Cine este vinovat ca Tezaurul Romaniei se afla (inca) in Rusia?
34. Cine pierde in razboiul insultelor dintre Basescu, Ponta si Antonescu?
35. Cine va fi jucatorul cheie al alegerilor parlamentare din 9 decembrie?
36. Care a fost cel mai important eveniment politic al anului 2012?
37. Cine este prezidentiabilul PDL la care s-a gandit Traian Basescu?
38. Ar trebui sa fie gratiat Gigi Becali de Traian Basescu?
39. Ati vota o femeie pentru functia de presedinte al Romaniei?
40. Va reusi Miscarea Populara sa ia fata PDL?
41. Cine este de vina ca nu functioneaza coabitarea intre presedinte si premier?
42. Cine are de pierdut in urma atacurilor dintre Traian Basescu si Victor Ponta?
43. Este posibila o dreapta unita fara Traian Basescu?
44. Cine a fost politicianul anului in Romania?
Vezi toate sondajele
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor