Ziare.com

Basescu: Nu am fost si nu sunt ofiter acoperit. Doctorul Ponta e mincinos!

de Camelia Badea
Miercuri, 05 Decembrie 2012, ora 19:30

   

Basescu: Nu am fost si nu sunt ofiter acoperit. Doctorul Ponta e mincinos!
Presedintele Traian Basescu a sustinut, miercuri, noi declaratii de presa la Palatul Cotroceni. El a dezmintit informatiile lansate de premierul Ponta, cum ca ar fi ofiter acoperit, negand orice legatura cu serviciile de informatii de dinainte sau de dupa 1989.

Seful statului a reamintit ca a castigat un proces in instanta cu Mugur Ciuvica, dupa ce acesta l-a acuzat ca a colaborat cu Securitatea, si a prezentat si dovada de la CNSAS. In ceea ce priveste calitatea de ofiter acoperit sau de contrainformatii, Traian Basescu a explicat ca nu este asa ceva, dar daca ar fi fost ar fi trebuit sa faca public acest lucru, pentru a nu putea fi supus unei "duble comenzi", adica unui santaj.

Pe de alta parte, presedintele a prezentat cateva pagini din corespondenta electronica a USL care arata ca este tinta predilecta a campaniei electorale a Uniunii, fara a spune insa cum a obtinut acele informatii.

Totodata, Traian Basescu a lansat grave acuzatii la adresa Guvernului Ponta. In primul rand, l-a acuzat pe premier ca a mintit din nou cand a sustinut ca s-au deblocat fondurile pe POSDRU fara sa adauge ca a acceptat, fara negociere, corectii "uriase", adica de 25%, ceea ce face ca beneficiarii de bani europeni sa dea inapoi un sfert din cat au primit in cadrul POSDRU.

Acuze grele au fost lansate si in legatura cu alte aspecte ce vizeaza relatia Guvernului Romaniei cu Uniunea Europeana, inclusiv cu intrarea in spatiul Schengen.

De asemenea, presedintele a cerut Guvernului sa faca imediat public numarul romanilor cu drept de vot, existand altfel riscul aparitiei de suspiciuni de frauda la alegeri. In plus, a solicitat Guvernului sa le permita romanilor care lucreaza sau invata in strainatate de mai mult de 6 luni sa voteze.

La final, Traian Basescu a precizat inca o data care vor fi conditiile in care se vor derula consultarile de dupa alegeri, pentru desemnarea viitorului premier, si a dat asigurari ca nici Calin Popescu Tariceanu si nici Ioan Rus nu se afla pe lista sa scurta, adaugand, razand, ca se gandeste sa testeze opinia publica cu doua variante de premier: Adrian Nastase si Dan Voiculescu.


Ziare.com a transmis principalele declaratii ale presedintelui in format LIVE text:

- (Mihai Tanasescu premier?) As accepta oricand, dar il vedeti plecand de la BEI? Apoi, nu a participat la aceasta campanie, e un om extraordinar de bun, dar nici prin cap nu mi-ar trece sa il desemnez premier in conjunctura actuala.

- (daca USL nu vin decat impreuna?) Voi invita partidele, daca nu vin inseamna ca nu vor sa vina la consultari. Miza e constitutionala, nu imi pot permite sa incalc procedura cand e vorba de investirea unui nou cabinet.

Vor trebui sa inteleaga ca nu am nicio posibilitate de a fi dragut cu ei, sa spun veniti toti. De fapt, sa aiba incredere unii in altii, le e teama sa nu le scape piciorul...

- (veti da in judecata pe Ponta pentru afirmatia cu ofiterul?) Ii fac altceva. Eh...(rade)

- (Cezar Presa spunea ca nu poate sa apara la televizor din cauza dvs. Le incurcati campania?) Pe a lui Cezar Preda sigur o incurc, daca a ajuns sa se planga.

- (ati spus ca nu vor depune juramant de ministru cei cu dosare penale. Ii veti refuza pe Dragnea si Fenechiu?) Legal vorbind, nu am dreptul sa nu semnez decretul daca este un vot al Parlamentului. Daca nu vor fi parlamentari, odata cu decretul de investire semnez si decretul de suspendare din functie.

- (cine nu va fi desemnat premier?) Era o gluma. Cu siguranta nu Nastase, nu Voiculescu, nu Tariceanu, nu Rus.

- (Victor Ponta e pe lista dvs?) Puneti-l pe lista dumneavoastra.

- (la consultari veti invita partidele sau si uniunile?) Categoric partidele, in Constitutie, art 103 face referire la partide, iar in legea partidelor definitia pentru partide si aliante e diferita.

In plus, daca as accepta sa discut cu aliantele, nu mai am dreptul sa consult celelalte partide, daca USL ia peste 50%. Scrie in Constitutie, cand un partid obtine 50% numai cu el se face consultarea.

Daca as spune tratez ca pe un partid o alianta care a obtinut peste 50%, pe celelalte nu am dreptul sa le consult.

- (ca presedinte sustineti ideea participarii romanilor la vot in numar mare) Categoric da!

- (de unde aveti message boxes?) Deja le-am dat adresa de mail, poate mi le dau direct.

- (aveti informatii despre fraudarea alegerilor?) Nu, am doar istoria lor, la referendum au furat consistent. Pui tot procesul sub semnul intrebarii, daca nu anunti public cifra de control a acestor alegeri.

Avem dreptul sa stim cati cetateni cu drept de vot are Romania. Nu vi se pare firesc sa fie anuntata? E o solicitare elementara. Se creeaza suspiciuni.

Daca nu se anunta nici numarul romanilor din strainatate, faptul ca nu se recunosc acte de identitate ale celor care au activitati temporare mai mult de 6 luni in spatiul UE e un alt element de suspiciune.

Eu spun ca atata timp cat au introdus aceste necunoscute, suspiciunea asupra procesului electoral este mare.

- (Ce pasi s-au facut in numirea procurorilor?) Nu am primit nimic, nici solicitare de discutie, nici documentele. Zero actiune din partea ministrului.

- (premierul isi poate crea majoritate dupa desemnare?) Niciun premier nu are majoritatea pana nu si-o creeaza in Parlament. Majoritatile nu se declara, se constata in Parlament.

Intrebari:

Domnule Tariceanu, domnul Rus, nu va mai perpeliti

- (ati desemna un premier de la PDL?) Deocamdata, pe lista mea scurta nu se afla Tariceanu si Rus, fac un test cu Nastase si Voiculescu. Desemnarea primului ministru va fi rezultatul consultarilor dupa alegeri.

Mi-e usor sa spun cine nu poate fi desemnat, dar nu o sa spun acum cine poate.

- Desemnarea primului ministru: Nu o voi aborda in profunzime. Am inteles ca doctorul Victor Viorel Ponta stie lista scurta pe care o am, dar surprinzator este ca unii sar sa se afle in treaba. Domnul Tariceanu spune ca nu s-ar dezonora primind aceasta functie. Cine a vrut sa te onoreze? Nici nu mi-a dat prin cap, nu am transmis niciun mesaj.

Tariceanu: Daca mi s-ar propune functia de prim-ministru, as refuza

Altul este Ioan Rus de la Cluj.

Domnule Rus, iti spun si tie ca si lui Tariceanu ca nu sunteti pe lista mea scurta. Nu va mai perpeliti, ca ramaneti cu onorul nereperat.

Pot sa testez: Ce ar fi daca pe lista mea ar fi Adrian Nastase? Dar ce ar fi daca ar fi domnul Voiculescu?

O scrisoare de la CE pentru Guvernul Ponta "de o ironie rece si dura"

- M-as mai referi la o chestiune hazlie. Guvernul a cerut sa poata sa utilizeze bani europeni pentru plata mai buna a celor care lucreaza cu fonduri. Ei au oricum 75% in plus la salariu, fara criterii de performanta.

Personal, nu as fi vrut sa fi fost unul dintre cei care au primit scrisoarea din 15.11. in care se spune 'poate va reformati, poate va faceti o evaluare a personalului, poate gasiti criterii de plata, poate introduceti oamenii in cursuri de specializare, si pe urma discutam sa dam bani europeni pentru a le creste salariile'.

Scrisoarea este de o ironie rece si dura si nu as vrea sa fi fost destinatarul ei vreodata. Solicitarea a fost neinspirata atata vreme cat performantele sunt atat de slabe.

Spatiul Shengen: Guvernul a dormit in ghete

- Alta problema e in zona Schengen. La nivelul Consiliului European se recunosc progresele Romaniei si Bulgariei. Termenul era septembrie 2012, cand Romania trebuia sa primeasca data de intrare, octombrie pentru frontierele maritime si aeriene si martie pentru rutier.

Guvernul a dormit in campanie. La Consiliul JAI de maine, nu numai ca nu se reia problema datei de acces a Romaniei, dar suntem inclusi intr-un raport care vizeaza functionarea spatiului Schengen si doar ca nu ni se stabileste o noua monitorizare.

Doctorul Ponta sa ia foarte in serios raportul care va fi maine pe masa Consiliului JAI si sa dea mandat reprezentantului Guvernului sa se bata pentru stabilirea unei date. Romania nefiind membra Schengen, nu trebuie sa accepte astfel de remarci, ca si un stat deja membru care are probleme.

Atrag atentia Guvernului, numai sa nu inteleaga sa se duca sa dea cu veto.

E evident ca Guvernul a dormit in ghete daca s-a ajuns ca in raport sa avem lucruri care ne dau inapoi. Apel la Guvern: sa gestioneze maine, in Consiliul JAI, cu responsabilitate, referirile la Romania.

POSDRU, alta minciuna

- Scrisoarea CE din 5 decembrie pe ANRE, in care Guvernul e atentionat ca desemnarea in conducerea ANRE e inacceptabila - netrasparenta, si fara informare publica.

- Putea sa negocieze o corectie mai mica, 25% e uriasa.

- In aceeasi scrisoare, toate facturile trebuie refacute cu aceasta reducere de 25% pana la data de 15 decembrie, pentru ca pana la 31 decembrie sa se faca plati pana la 130 de milioane de euro, pentru ca Romania sa nu aiba sume dezangajate.

Avem o problema pe care o vor suporta beneficiarii de resurse pe POSDRU si domnul Ponta a preferat sa nu le spuna acest adevar inainte de 9 decembrie.

- Relatia cu UE: Constat ca se deterioreaza continuu. In luna noiembrie, Guvernul a primit o avalansa de scrisori care nu ii aduceau neaparat cele mai bune vesti.

O sceneta cu un jurnalist de la Cluj: Vesti bune domnule Ponta! S-au deblocat POSDRU! I-au mintit pe romani, face parte din modul lui de guvernare. A spus: S-au deblocat banii!

In scrisoare scrie ca s-au constatat progrese, si era timpul. Pe urma insa vin realitatile: Guvernul Ponta, de dragul de a putea sa faca sceneta cu ziaristul de la Cluj, a acceptat anulari de finantari cu 25%. Asta inseamna ca toti cei care au primit finantari pe POSDRU trebuie sa ramburseze 25% din ce au primit. Si vorbim de universitati, IMM, oameni care au vrut sa isi faca o afacere.

Pentru ca in timpul campaniei sa poata avea loc sceneta cu ziaristul cazut in extaz, Guvernul a acceptat fara nicio retinere corectii de 25% pe banii pe care i-a dat deja.

Guvernul a fost incompetent in negociere si pentru ca nu a facut nimic de la instalare si pana la audit a acceptat fara remuscari. Sunt sume foarte mari.

Cati romani sunt cu drept de vot? Exista suspiciuni de frauda

- Evidenta se afla la Ministerul de Interne. Atentionez Guvernul ca le ia romanilor drept de vot. Sa nu dai drept de vot celor care au sederi statuate legal pe teritoriul altor state de mai mult de 6 luni e frauda. Avem studenti care au rezidenta stabilita in pasaport, oameni cu contracte de munca, cercetatori la studii, acestor oameni doctorul Victor Viorel Ponta le-a interzis dreptul de vot.

Stiu ca se feresc de cei care lucreaza afara, pentru ca pe aceia nu ii pacaleste nici trustul Antenelor, nici Gusa, nici Ghita.

Imi imaginez ce ar face un cetatean german sau francez daca ii iei dreptul de vot.

Guvernul trebuie sa faca public numarul de electori inainte de inceperea alegerilor si sa ii introduca pe cei 500 de mii de catateni romani cu domiciliul in strainatate.

- In ceea ce priveste alegerile, actualul guvern condus de dr. Ponta este predispus la fraudarea alegerilor. Mai sunt 3 zile si creeaza conditii de fraudare prin neanuntarea numarului de electori. Este obligatia Guvernului sa faca public numarul de cetateni romani cu drept de vot.

Ii atentionez sa nu ii uite, ca la referendum, pe cei 500 de mii de cetateni romani cu domiciliul stabil in strainatate, in colegiile din diaspora.

- Despre alegeri, relatia cu UE si premier.

Message box USL: 25 de referiri la Traian Basescu in 4 pagini

- Un alt mesaj ridicol: "Pentru ca Traian Basescu sa nu mai conteze in viata ta". Victor Ponta sa stie ca am contat mult in viata lui, dar nu stiu cat o sa mai contez. Sunt mesaje de tip bolsevic.

Cu Antonescu nu am nicio surpriza, dar cu Ponta, care are masterate la Catania, message box-ul il descalifica.

- ce scrie pe pagina 2: "sa venim la vot cat mai multi, pentru infrangerea lui Traian Basescu". Cand e cinstit Ponta, cand vorbeste de coabitare sau cand face tinta din presedinte care nu e in campanie? Trebuie sa ma apar.

- Partea a doua a dreptului la replica: Vreau sa vedeti cutia de mesaje a USL pentru 5 decembrie. Unde vedeti subliniat cu rosu este vorba de Traian Basescu. In 4 pagini sunt mentionat de 25 de ori! Este foarte interesant ca in cel de ieri sunt 19 mesaje.

Este unul foarte interesant care arata cat de mincinos este Victor Viorel Ponta, doctorul cu coabitarea.

"Nu am avut niciodata calitatea de ofiter acoperit, nu am nicio legatura cu serviciile de informatii"

- La aceasta afirmatie a lui Ponta raspund fara rezerve: nu am avut niciodata calitatea de ofiter acoperit, nu am nicio legatura cu serviciile de informatii. Pentru a nu fi un politician cu dubla comanda, obligatia era sa anunt public.

- Mai grav e ca un premier spune despre un sef de stat ca a fost ofiter de contrainformatii. Declar public ca nu am fost nici ofiter de contrainformatii, nici ofiter de securitate acoperit, nici SIE acoperit, nici SRI acoperit.

Nu am avut nicio astfel de calitate, daca as fi avut, nu m-ar fi impiedicat sa exercit functia de presedinte, dar ar fi trebuit sa o fac publica. Era o obligatie morala. Un om care a trecut prin calitatea de ofiter intr-un astfel de serviciu, inainte sau dupa Revolutie, poate ramane un om cu dubla comanda. Or, in politica, atunci cand ai fost ofiter acoperit al unui serviciu de informatii de dinainte sau de dupa Revolutie, nu ai decat o solutie, sa faci public acest lucru, altfel poti fi supus oricarei interpretari, santaj.

Ponta: Basescu a fost ofiter al Securitatii

- Incep cu un drept la replica pe care i-l adresez dl prim ministru. Era framantat ca as fi putut face politie politica sau, mai grav, ca as fi fost ofiter de contrainformatii. In legatura cu prima, va prezint aviz din 2004, cand eram in Opozitie, eliberat de CNSAS.

Am avut si proces cu Ciuvica, pe aceste afirmatii. Nici acum nu a platit jumatatea de milion ca daune morale.

- Buna seara. Nu am vrut sa ii stric lui Oprescu aprinderea luminilor de iarna, am zis sa intarziem.

Ultima saptamana de campanie

Este cea de a doua iesire publica a presedintelui Traian Basescu in aceasta ultima saptamana de campanie electorala, premergatoare alegerilor de duminica, 9 decembrie.

Luni seara, Traian Basescu a criticat USL pentru faptul ca il implica in campania electorala, desi el nu este candidat si tot USL este cea care ii reproseaza ca se amesteca in lupta politica.

Basescu: Ii rog pe romani sa nu voteze candidatii cu dosar penal

Tot atunci, presedintele a anuntat ca va sustine in aceasta saptamana o noua conferinta de presa pe tema prevederilor legale si constitutionale care creioneaza cadrul in care vor avea loc consultarile cu partidele pentru desemnarea premierului, dupa alegerile din 9 decembrie.


Sursa: Ziare.com

Articol citit de 7647 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
80 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Pai ofiter nu, subofiter cumva ? :)

Hai ma Base, nu mai vinde flori la gradinari !

Ti pup !

Arde-i pe toti politicienii...

 
 

 

domnule basescu

constat ca iar va autointitulati seful statului! Nu sunteti domnule, poporul v-a demis! In alta ordine de idei, uzurpator cum sunteti, ati putea mima macar, ca faceti ceva! din cate se vede, stati toata ziua si vorbiti la televizor! va amintesc ca nu sunteti in campanie!

 

Nu există sitangma de "șef al statului" + că ește demis 8,4...

...mil de votanți...este DEMIS>

Mitomanie.

Registrul cu persoanele din rindul membrilor PCR Constanta pentru care s-a dat aprobarea să sprijine munca de Securitate
Pentru membrii PCR care erau racolati de Securitate era obligatorie aprobarea din partea primului secretar PCR Constanta. Acestă procedură se datora pozitiei privilegiate pe care membrii de partid o aveau fată de Securitate. Calitatea de membru de partid iti dădea posibilitatea de a refuza să devii turnător. Nu este cazul lui Traian Băsescu, care, desi avea posibilitatea să refuze, a intrat de bună voie in slujba Securitătii.
In Registrul cu membrii PCR Constanta pentru care s-a dat aprobarea să sprijine munca de Securitate figurează, la pozitia 19 de la litera B, Băsescu Traian, născut la 4.11.1951, in comuna Basarabi, judetul Constanta, care lucra ca ofiter II la intreprinderea de Exploatare a Flotei Maritime (IEFM) Constanta. Celelalte rubrici ale tabelului ne arată in ce calitate era folosit Traian Băsescu de Securitate, cind a fost trecut in Registru (probabil data la care a devenit membru de partid) si cine era securistul căruia ii raporta. Traian Băsescu a fost trecut in Registrul cu membrii PCR Constanta pentru care s-a dat aprobarea să sprijine munca de Securitate in data de 9.09.1978, si era folosit ca sursă in Portul Constanta de către locotenentului major de Securitate Mihai Avramidis (Avramides).

2. Registrul Jurnal pentru evidenta retelei informative din Judetul Constanta
In 1972, general-maior Pavel Constandache, seful Centrului de Informatică si Documentare al Securitătii, a trimis către fiecare dintre inspectoratele judetene de Securitate un ordin prin care cerea ca toti informatorii Securitătii din judetul respectiv să fie trecuti intr-un "Registru Jurnal" pentru evidenta retelei informative. Registrul Jurnal pentru evidenta retelei informative este practic lista tuturor informatorilor din fiecare judet.

In Registrul Jurnal pentru evidenta retelei informative din judetul Constanta, figurează cu numărul de inregistrare 17592 din data de 25.02.1977, Băsescu Traian, născut la 4 noiembrie 1951. Documentul arată că Traian Băsescu era colaborator al Securitătii si, in această calitate, avea dosarul personal numărul 3990. Documentul mai arată că, la data de 03.08.1978, dosarul personal de colaborator al lui Traian Băsescu a fost primit la arhiva Securitătii cu adresa de insotire numărul 0043467. Dosarul personal numărul 3990 al lui Traian Băsescu figurează ca distrus pe baza procesului verbal cu numărul 58212 din 15.08.1979.

Ponta=nulitate politica

Chiar credeti ca pe el in intereseaza de binele national, ca se gandeste la noi? Normal ca nu, doar n-o fi nebun.. Ce conteaza ca pe duce in sapa de lemn, daca lui ii este bine??? Victor Ponta este omul baronilor locali si omul lui Dan Voiculescu. Actioneaza in interesul acestora, nu in interesul romanilor. Ce ofera Ponta : Guvernul Ponta oferă romanilor minciuni in loc de reforme, stagnare in loc de dezvoltare, izolare in loc de integrare

 

HaHaila se crede smecher, pai cine a zis ca ar fi

ofiter de securitate (ca sa fi ofiter de securitate trebuie sa te duca putin mintea,la el nu este cazul)pai HaHaila nu a fost decat un turnator ordinar, calitate care poate sa o aiba orice amarat, pai cui ii spune el ca a ajuns mare sef la Anveres( pus de ceauseasca in persoana)fara sa semneze un acord de delator ordinar al securitatii?
Minte cu nerusinare.

Criminalii si tradatorii sunt in usl

De cand Basescu este presedintele Romaniei,usl nu a facut altceva decat sa boicoteze si sa saboteze interesele romaniei si romanilor.Acum,cand Romania este ruinata la maxim,tocmai datorita sabotajului usl-ist,Basescu a inteles ca unica sansa a lui de a ramane curat in fata natiunii, de a demonstra natiunii ca a vrut doar binele pentru tara si popor,este sa ii aduca pe sabotorii usl la conducereDe la suspendarea presedintelui din vara si pana acum,Basescu a reusit foarte mult sa demonstreze ca usl face doar promisiuni si se lupta doar pentru putere nu si pentru interesele natiunii.Din pacate insa, Basescu este presedintele unui popor netrebnic,incapabil si slugarnic,un popor de oameni care prefera sa-si dea pantalonii jos decat sa lupte pentru interesele lor.Se pare ca acest popor se simte mult mai comod sclav infometat decat cetatean responsabil pentru viitorul copiilor lor,lucru pe care Basescu nu l-a descoperit inca iar mafia usl merge exact pe aceasta premiza.

Doar intarziații portocalii il crede pe mitoman...

Pe baza acestor documente, CNSAS a emis Decizia nr. 310/26.09.2006. Pentru că nu a primit nici o notă informativă semnată de Traian Băsescu, CNSAS a decis că acesta "nu a colaborat cu Securitatea ca politie politică".

La punctul 23 al acestei Decizii se arată că CNSAS a primit “adresa de răspuns a SRI nr. S/113959/19.09.2006, prin care s-au transmis către CNSAS in conformitate cu decizia Comisiei Mixte din data de 18.09.2006, următoarele documente:
- Registrul inventar – arhivă al fondului retea păstrat la Constanta, volumul 5, coperta si fila 118 (copie autentificată de SRI), in care apare mentionat la pozitia 17592 numele domnului Traian BĂSESCU, cu datele de identificare, cu numărul de inregistrare a dosarului personal nr. 3990 cu următoarea mentiune: «Dosar personal distrus cu procesul-verbal nr. 58212/15.08.1979»,
- Procesul-verbal de distrugere nr. 0058212/15.08.1979 (copie autentificată de SRI), incheiat in data de 15 august 1979 de I. J. Constanta".

La punctul 26 al Deciziei se spune că CNSAS a primit “Adresa de răspuns a MApN – Directia Sigurantă Militară nr. I 872/25.09.2006, prin care s-a transmis, la solicitarea CNSAS, o copie xerox a filelor 64 verso si 65, declasificate, din «Registrul Jurnal pentru retea informativă, al U.M. 02150 Mangalia», in care figurează domnul Traian BĂSESCU in calitate de colaborator, fără nume conspirativ, cu dosarul nr. 3990/1973, ce a fost transferat la Inspectoratul Judetean Constanta al M.I cu nr. 00151392/29.09.1976".

Documentele citate in Decizia nr. 310/26.09.2006 a Colegiului CNSAS demonstrează că:
- Traian Băsescu a fost colaborator al Securitătii.
- Traian Băsescu a avut dosarul personal nr. 3990/1973.
- Traian Băsescu a fost racolat de Directia a IV-a a Securitătii in 1973, pe vremea cind era student la Institutul de Marină.
- Numele lui Traian Băsescu se regăseste in Registrul Jurnal pentru retea informativă al U.M. 02150 Mangalia, registru care cuprindea toti colaboratorii Securitătii de la Institutul de Marină.
- După ce Traian Băsescu si-a terminat studiile, dosarul său de retea cu nr. 3990 a fost transferat la Securitatea Constanta, in 1976, cu adresa nr. 00151392/29.09.1976.
- Numele lui Traian Băsescu se regăseste in Registrul inventar – arhivă al fondului retea Constanta, registru care cuprindea toti informatorii Securitătii din judet.
- Dosarul de colaborator nr. 3990/1973 al lui Traian Băsescu a fost distrus in 1979 cu Procesul-verbal de distrugere nr. 0058212/15.08.1979.

D'aia este disperat...mai e puțin...

O sa fii curand langa Ceausescu

Poate chiar Duminica seara

Basescu tradator voluntar!

Se pare ca e un securist autodidact....asta vrea sa ne spuna!
Ca sa parvina ar fi vandut si pe maica-sa!

Despre care popor este vorba?

Cel din Teleorman sau Vrancea sau de cel din Mehedinti sau Gorj unde s-a votat in procente de 150-200% ?Corect ar fi sa vorbesti doar in numele tau ,nu sa te faci purtator de cuvant al altora,care ,mai ales, nu vor sa fie amestecati in magariile usl.

Mitomania distruge ROmania...ne referim la DEMIS.

Alegerile nu se mai doreau furate ca-n 1946 cu Armata Sovietică la urne, ci prin comasate. Prin presiunea străzii, au renunțat la ele. Comunismul lui Băse nu arborează steagul roșu ca atunci pe instituții, ci le vopsește cu totul in portocaliu. Lenuța lui Traian e mult mai opulentă și mai grandomană decat cea a lui Nicu, iar retardul lui EBA nu se compară cu intelectul Zoei, al lui Nicușor sau al lui Valentin.

Dăscălescu cat era el de șters, nu cădea in platou ca Boc la emisiunea lui Gheorghe, nici nu ținea loc de purtător de cuvant al Comandamentului de Iarnă, cum a făcut Premierul nostru drag aseară.

Comunismul, ca orice dictatură, se consolidează pe Securitate. Securitatea lui Ceaușescu avea sub 14 mii de angajați, la o populație de 23 de milioane. SRI-ul lui Băsescu și al lui Maior are 16 mii de angajați, cu salarii incepad de la 3000 de lei/lună. Cand ai securiști mai mulți decat SUA, te mai intrebi dacă avem o Dictatură? Trăim in țara in care pensionarul cu 1000 de lei e considerat căpușă și trebuie impozitat, dar 300 de milioane de euro pentru SRI e considerat un buget normal. Cine il mai crede pe Băse cand spune că trăim liber doar că avem dreptul să-l porcăim in piețe?? S-o spună zecile de mii care se tem să vorbească de rău Puterea la telefon, cei care sunt amenințați sub puterea anonimatului pe canalele sociale.

Aseară mai făcea apel și la oamenii de bine din societatea civilă, la intelectuali. Păi astăzi intelectualii lui Traian nu compun ode Preaiubitului ca Eugen Barbu și Vadim Tudor. Intelectualii bolșevici precum Tismăneanu, Mihăieș și Patapievici sug din bugetul țării cu ICR-ul lor și aruncă cu lături din noua Scanteie, EVZ-ul. EVZ care nu se vinde deloc, dar e intreținut cu publicitate de la stat și cu abonamente obligatorii ale membrilor PDL.

Asta e libertatea lui Traian Băsescu! O fi comunism? O fi dictatură? Da,este...

decit Ambidextru Ponta, mai bine Basescu...

pai Ambidextru e un escroc sinistru care ziua face pe PM si fura bugetu, iar noaptea scrie pe ziare.com...

Nu toti securistii sunt banuiti de crima

http://www.exploziv-news.ro/special/847-victor-ponta-este-asasinul-procurorului-cristian-panait-dupa-9-ani-exploziv-news-redeschide-un-dosar-bine-ascuns-de-catre-complicii-psd-dosarul-117p2002-dosarul-crimei.html

iar?

ce-o sa ne mai spui acum Basescule? ca vrei sa il pui premier pe seful SRI dupa ce am avut un premier sef SIE? se pare ca ai multe datorii de platit

 

Demagogie mincinoasă + campanie electorală pentru mafia oranj

3. Documente ale MApN referitoare la colaborarea lui Traian Băsescu cu Securitatea
- Adresa nr. DGZ- S/92 din 28 iulie 2004, trimisă de generalul locotenent Gheorghe Rotaru, seful Directiei Generale de Informatii a Apărării (DGIA), generalului de brigadă dr. Gheorghe Nicolaescu, seful Directiei Sigurantă Militară. Prin această adresă se solicită identificarea in arhiva MApN a documentelor care privesc colaborarea lui Traian Băsescu cu Securitatea.
- Raportul olograf al sefului Departamentului Arhivă din cadrul Directiei Sigurantă Militară, Marin Deaconu, cu privire la identificarea documentelor referitoare la colaborarea lui Traian Băsescu cu Securitatea.
- Adresa nr. 0860 din 16 august 2004, trimisă de generalul de brigadă dr. Gheorghe Nicolaescu, seful Directiei Sigurantă Militară, generalului locotenent Gheorghe Rotaru, seful DGIA. Adresa confirmă colaborarea lui Traian Băsescu cu Directia a IV a Securitătii (Contrainformatiile Militare).
Din aceste documente reies următoarele:
1. Traian Băsescu a fost recrutat in 1973, in perioada in care era student la Institutul de Marină, cu dosarul de colaborator nr. 3990/09.11.1973. Traian Băsescu a fost colaborator al Directiei a IV a Securitătii (Contrainformatiile Militare).
2. In arhiva Directiei Sigurantă Militară de la Pitesti, exista “Registrul-jurnalul pentru evidenta retelei informative a Comandamentului Marinei Militare Constanta", din care reiese că Traian Băsescu a fost colaborator al Directiei a IV a Securitătii.
3. In arhiva Directiei Sigurantă Militară de la Pitesti, exista adresa nr. 00151392 din 29.09.1976 prin care dosarul personal de colaborator al Securitătii nr. 3990/09.11.1973 al lui Traian Băsescu a fost transferat la Inspectoratul judetean Constanta al Ministerului de Interne (Securitatea Constanta).

4. Decizia CNSAS referitoare la colaborarea lui Traian Băsescu cu Securitatea
In septembrie 2006, CNSAS a primit de la SRI si de la Directia Sigurantă Militară din Ministerul Apărării Nationale documentele care dovedesc că Traian Băsescu a fost colaborator al Securitătii. Aceste documente sint:
- Registrul inventar – arhivă al fondului retea Constanta, in care se regăsesc toti colaboratorii Securitătii din judetul Constanta
- Registrul Jurnal pentru retea informativă al U.M. 02150 Mangalia, in care se regăsesc toti colaboratorii Securitătii de la Institutul de Marină.
- Procesul verbal de distrugere al dosarului nr. 3990/1973, dosarul de colaborator al Securitătii al lui Traian Băsescu.

Cine sunt cei care doresc un premier mincinos???

Doar USLihotii si inca vreo cativa borfasi vor vota candidatii USL, adica sub 30%. Asta pentru ca nu trebuie sa fi foarte destept ca sa-ti dai seama ca USL este o organizatie politica a infractorilor care au furat avutia poporului roman, iar acum vor sa puna mana pe Parlamentul Romaniei, dupa care sa-si subordoneze justitia ca sa scape de condamnari, sa scoata Romania din UE si sa o vanda rusilor.

Cu atatea b8be pe cap,PONTA poate spune LA REVEDERE. Imi iau ...

.......ficusul si plec.
Golanasii de cartier ma asteapta demult !
Bye-bhye ,prijmk ministru.!

@ioanaiiiiii 19.39

- usor cu poporu' pe trepte , ca "ie" nevoie de mai multi ! nu e ca like-urile pentru badea !

Te obliga cineva sa-l asculti? Foloseste telecomanda daca ai

... si daca stii ce e aceea. Indiferent de compania de cablu, ai peste 60 de canale...

 

.

Negresit ! Pentru Presedintele ales al Romaniei nu au fost scrise versuri atat de frumoase, dar sant sigur ca le merita cu prisosinta !

Mi-a fugit dorul de-acasa, dorul
Cat a fost vremea frumoasa, dorul
Si-a fugit cam dezbracat
L-a prins vremea rea plecat
Si mi-e teama c-a-nghetat, dorul..

Dar s-a-ntors la saptamana, dorul
Cu trei flori de gheata-n mana, dorul
Jumatate nins cu nea, jumatate viorea
Parca leganat de-o stea, dorul...

Partea jumatate ninsa, dorul
S-a topit de steaua-ncinsa, dorul
Si din dorul calator a ramas doar dorul dor
Numai lacrima si zbor, dorul....

Face bine chiriasul de la Cotroceni ca iese asa

..des in vazul romanilor in aceasta campanie. Pe linga faptul ca alianta aia in care se ascunde PDL-ul lui scade de fiecare data cind iese in fata romanilor, la fel aceste aparitii ale sale nu-i lasa pe romani sa uite cine ii anunta ca veniturile lor se vor injumatatii, iar scolile si spitalele le vor fi inchise.
Luni iesise sa ne anunte ca ne-a pacalit, ca desi avea un dosar penal de fraudare a statului roman a ajuns presedinte. Azi nu mai merge cu minciuna si pacaleala, iar asta il dispera pe chiriasul de la Cotroceni. Ceea ce ii era la indemina sa-i manipuleze pe cetateni, nu-si mai arata efectele.
A crezut ca urma dosarului sau de la Securitatea ceausista s-a sters. Pe hirtie, poate, a avut grija sa se intimple acest lucru, dar ce ghinion, colegii lui inca nu au disparut, vhiar si pe cale naturala asa cum ii socotea Boc cind ne vorbea despre pensii.
N-am urmarit aberatiile lui, sint obisnuit cu iesirile sale in afara cadrului constitutional, si bine am facut. L-a vazut, insa, mama. Atit mi-a zis: merg sa votez sa nu-l mai vad pe asta. Ea care n-a mai mers la vot din 1992.

Mda,

Campania electorala din aceasta toamna a fost una anosta, nu a entuziasmat pe nimeni, de fapt nici politicienii nu au venit cu nimic nou, aceleasi baliverne, aceleasi clisee din care nu au putut sa iasa nici cei de stanga, nici cei de dreapta, pur si simplu praf in ochii electoratului. Basescu nu a mai reusit sa atate spiritele, nu a mai produs nici zguduiri, nici clainari de situatii, nici nu stiu daca a facut rau sau bine Aliantei ARD prin aceste iesiri publice. Observ ca oamenii sunt dezinteresati de campania electorala, de politica in general. Nu cred ca se vom avea o prezenta mare la vot.

Conform celor observate de tine, prezenta la vot

va fi una foarte scazuta. Cui convine asta? In niciun caz USL.

@un cetatean european 23.40

- si nu i-ai spus mamei , ca nu sunt alegeri prezidentiale ?

niculaie

In articol e vorba de ala ce sade la Cotroceni si isi zice presedinte. Cind mai are de gind sa iasa la televizor ar face bine sa citeasca mai intii Constitutia.

Nu mai stie Ponta cu ce sa-l mai atace pe Base.

Presedintele Basescu este intai de toate un barbat adevarat,luptator,curajos,taios,care a stiut sa faca fata tuturor provocarilor,un presedinte model al Romaniei democratice! Restul sint niste politruci,comunisti odiosi,formati de Ilici si ajunsi prin mijloace meschine sa ocupe posturi importante in politica.

 

Toată lumea...

...știe că specimenul e cel mai mare mitoman din lume...Baronul Miunhauzen e un copil...

Regimul comunist al lui Traian Băsescu și acoliții.

Marele Pirat Băsescu ne comunica aseară pe un ton imperativ că e comandant de navă, și n-a greșit niciodată destinația. A uitat să ne spună insă care e aceasta. După cum sunt toate semnele, Nava Romania are aceeași soartă ca și Costa Concordia cu Băse Carmaci.

Crezandu-se Moise, vrea să treacă poporul prin Criză, dar intrebarea e de ce *** ne-a impotmolit in ea, cand puteam s-o ocolim? De ce prin acoliții săi, hoția a devenit reflexul natural al Puterii?

Se leapădă de PDL și de Boc ca de Satana, dar Iadul ăla a fost creat de el insuși.

E supărat că i s-a pus odată cu protestele naționale anatema de Dictator, și scoate mumia lui Iliescu prăfuită din nou la fereastră, ca trecătorii să scuipe peste comunism. Iliescu rău, bun, cu morții Revoluției pe conștiință sau nu, a plecat de la Cotroceni din 2004. Ceea ce se intamplă de atunci incoace in țărișoara asta, e vina lui Băsescu.

In confruntarea cu Năstase din 2004, Băse recunoștea că romanii-s blestemați să aleagă intre 2 comuniști. Deci, pe atunci admitea cu nonșalanță că și el e! Comunismul băsescian e astăzi mult mai veninos și mai pervers decat lancezirea fesenistă.

Pentru că nu construiești comunismul numai cu naționalizări ca-n 1948, ci azi se face prin lichidarea a peste 500 de mii de firme, cu impozite usturătoare și controale la sange pentru cei neinregimentați in sponsorizări portocalii; azi reeducarea nu se mai face la Pitești sau Aiud, ci prin inducerea la nivel de mase a sentimentului că putem muri cu cei de-acum, că și restul politicienilor de pe baricadele Opoziției sunt la fel ca cei de la Putere, că furtul e virtute atata timp cat ,,se face ceva". Comunismul de azi nu inchide cu lacătul gazete și televiziuni, ci trimite CNA-ul să le plice amenzi inchipuite, le dirijează contractele de publicitate către propriile portavoci și Oficioase. Comunismul portocaliu aduce in faliment Opoziția și subfinanțează orice primărie de sătuc din teritoriu, pentru ca presiunea pe aleși să fie intr-atat de mare incat fie aceștia să cedeze și să treacă in barca potrivită, fie să aibă mandate ratate și să nu mai fie aleși.

 

ambidextru

cere-i sefului sa-ti updateze informatiile, sunt depasite. Si incearca sa fii si tu original. Altfel devii neinteresant.

Rusinea sau mandria a fi securist ? !

Securistii isi fabrica de zeci de ani un blazon special : au fost aparatorii , au fost eroii , au fost specialii dintre romani ! Asa este , dar au fost aparatorii sistemului nedemocratic ceausist , au devenit eroi pentru ca au nenorocit destinele unor adevarati eroi , au fost speciali pentru ca nu oricine avea caracterul marsav de a se inrola in acel sistem al partidului comunist si nicidecum al tarii si romanilor . Sunt destui romani care-i lauda pe fostii (si actualii) securisti . Dar toti securistii incearca cu disperare sa-si ascunda trecutul . Pentru ca ei stiu ceea ce au facut : treburile murdare ale partidului comunist !

Păi, sa fi avut Voiculescu si Patriciu dovezi ca presedintele

... ar fi fost ofiter sub acoperire, il executau de cand si nu se mai faceau ei de ras cu referendumuri si canale tv, ca sa-l atace... N-aspeptau ei un Ponta sau un Antonescu...

Sigur nu a fost,pica testul psihologic este nebun.

iar cei care l-au votat ori sunt mai nebuni decit el, ori sunt prosti de nu disting culorile.

Dezmintirea lui base este la fel cu alta

dezmintire mincinoasa precum ca "Nu l-am lovit nici in plex, nici cu pumnul in fată"(era vorba de acel copil lovit de base din filmul din campania 2009)
pai este clar ca in prezent nu este ofiter de securitate din moment ce este presedinte.Numai un *** putea spune asemenea stupizenie.Aceasta stupizenie este facuta smecherec combinata cu sintagma "nu am fost" lipsita de complementul "ofiter".Smecherie basista !

felicitari pt d-l presedinte Basescu..Felicitari..si

felicitari pt d-l presedinte Basescu..Felicitari..
si Rusine pt Prim Mistretul poNta..Rusine si iarsi Rusine. ati spus-o tare si raspicat la acuzatia prim Mistretului.." nu am fost si nu sint ofiter de securitate" poNta mincinosul sa aduca dovezi scrise daca nu este un Sarlatan de prima mina" Sarlatan si mincinos tov pONta plagiatorul!!!

 

varza

normal ca a acceptat corectii de 25% ca altfel nu mai vedeam un leu pt POSDRU si ramaneau sute de mii de oameni fara locuri de munca, asta insemna si taxe la buget si tot...

 

Ete,una tare dă tot:...

Stefan Andrei: "Băsescu, trimis la Anvers cu acordul Securitătii"

Fostul ministru comunist de externe si al comertului exterior, Stefan Andrei, a declarat că Traian Băsescu nu putea să fie trimis la Anvers sau intr-un alt post in străinătate decat cu acordul Securitătii.
Andrei a spus că acordul pentru plecarea la un post in străinătate era dat de sectia de cadre a PCR condusă de Elena Ceausescu, dar că această comisie era, de fapt, subordonată Securitătii. Stefan Andrei a acordat un interviu la un post de televiziune incercand să explice dezvăluirile din ziarul Adevărul despre legăturile nepotului său, Dan Andrei, cu firmele Securitătii din exterior. Prin declaratiile sale, Andrei nu a negat dezvăluirile, dar a precizat că nu ar fi intervenit pentru trimiterea nepotului său la Geneva, in anii 80, pentru a conduce firma Securitătii, Trawe. El nu a precizat insă cum explică faptul că, in 2005, nepotul său a lichidat această firmă.

Mitomania distruge ROmania...priviți-l pă ăla DEMIS de 8,4 mil de votanți...†††

Ce are s.ula cu prefectura

Pai si normal ca securitatea trebuia sa-si dea acordul dar asta nu inseamna ca cel in cauza a fost securist!

Din nou, nu se sesizeaza nuantele sau mai precis se ignora voluntar in scop demagogic si de dezinformatre.

Tipic bolshevik!

Desteapta-te romane!

...

...bine mai ca-l asculti pe andrei ala de 112 ani care nici nu stie pe ce lume se afla si cat e ceasul...ala spune ce vrea gadea pentru o banana si un cico!

si ce-ai fi pretins

sa spuna un fost ministru comunisto-securist prin definitie? Doar nu-ti imaginezi ca ministri de externe ceausisti erau altceva decat niste securisti notorii?

Pentru mine, tocmai faptul ca un fost securist ca Andrei il acuza pe Basescu de securism, ma face sa ii dau mai mult credit lui Basescu. Asa functioneaza si trebuie sa functioneze logica omului sincer si sanatos la cap.

Cand il vezi in conflict deschis cu niste securisti/colaboratori ai securitatii notorii precum Voiculescu si Rosca Stanescu si daca esti om,in mod instinctiv te situezi de partea presedintelui.

A propos, poate nu stiti dar marele liberal si patriot Rosca Stanescu, intre anii 80-89, lua pranzul pe gratis cu inca un "preten" soptitor, tot gazetar ca si maria-sa, in restaurantul condus de un nene din Bolintin. La masa lor veneau tot timpul baieti tunsi tovaraseste ca sa 'schimbe idei" (citeste rapoarte). Eram in primul an de facultate si nenea sef de rstuarant ne-a avertizat sa avem grija ce vorbim ca "aia de-acolo sunt securisti si sunt in special cu ochii pe voi".

Varza au fost toti politicienii in aceasta campanie,

nimic de remarcat, nimic de subliniat. Ce frumos ar fi fost daca venea societatea civila cu o alternative la clasa politica actuala, alta era situatia si alte sperantele noastre. Ar fi adus o rivigorare a vietii politice si un procent de 10 % de candidati independenti. Ce pacat ca nu stim si nu avem puterea sa ne organizam!

Zi-mi si mie un miting in ultimii 23 de ani (fara

Revolutia din decembrie) care a avut ca subiect niste principii. Zi-mi si mie un post TV care sa judece evenimentele din tara nepartinitor, care sa se fereasca sa analizeze persoane ci numai idei. Zi-mi si mie o asociatie, ONG, orice care sa aiba in componenta oameni deasupra oricarei banuieli si care sa poata fi formatori de opinie. Zi-mi si mie niste repere morale in tara asta? Djuvara? A zis Antonescu ca este un mos senil si prostimea il crede pe repetent! Si Regele Mihai ar fi considerat un basist daca maine i-ar da dreptate lui Basescu (vezi cazul Hertei Muller, laureata a premiului Nobel, o fiinta foarte evoluata intelectual si spiritual, al carei mesaj nu "prinde" deloc la pulimea romaneasca).
Deci ... doar in ziua in care nu o sa mai avem grija burtii o sa avem o sansa ca natie. Pana atunci, nu vedem padurea din cauza copacilor.
PS Citez .. "Oamenii inteligenti discuta idei, mediocrii evenimente iar prostii persoane"

corect...asa e...iioanii@...

oricum se stie ca FSN sa despartit in doua partide dupa o cearta pe ciolan...PSD si PD...PSD sunt Comunisti...iar PD sunt Securisti...toti formati in Republica asta socialista adusa din URSS...Jos comunismul...

 

@Boxyro

Ai dreptate, dar nu sub toate aspectele. Gandeste-te cum a pornit Revolutia de la 1921, la cea din 1848 sau chiar la cea din 1989, in ce stadiu de dezvoltare era societatea romaneasca, cum si cine a apins valvataia. Nu, nu avem nevoie de satietate pentru a proni o revolutie, dimpotriva, cu cat avem stomacurile mai pline, cu atat ne va fi mai lene sa ne sculam de pe scaun. Nu despre asta este vorba. Nu avem o clasa intelectuala unita, de fapt nu prea mai avem intelectuali, visatori, idealisti ... In 1989 aveam, invatamantul romanesc luase avant, cultura si cercetarea la fel. Acuma abea daca mai vedem doi, trei intelectuali preocupati de soarta tarii si a poporului roman, restul sunt prea preocupati de propria soarta pentru a gandi si la a altora.
Asta-i necazul nostru.
Si totusi sperante mai sunt, un cap intelept poate rasturna o lume.

O sa fii curand langa Ceausescu

Poate chiar Duminica

 

ziare.com

- de ce corespunde comentariu' lu' danix ? deoarece n-a precizat data ?

Prin impostura si minciuna BASESCU Traian se descalifica ca OM.

Atunci cand afirma ca nu a fost colaborator al securitatii Basescu Tr.insulta SRI si Directia Siguranta Militara din Ministerul Apararii Nationale,deoarece aceastea dovedesc ca Basescu Traian a fost colaborator al Securitatii stalinist-nazist-PCR-iste.CNSAS a primit de la serviciile secrete documentele care dovedesc ca Traian Basescu a fost colaborator al SecuritatiiIn septembrie 2006, CNSAS a primit de la SRI si de la Directia Siguranta Militara din Ministerul Apararii Nationale documentele care dovedesc ca Traian Basescu a fost colaborator al Securitatii. Aceste documente sint:
Registrul inventar - arhiva al fondului retea Constanta, in care se regasesc toti colaboratorii Securitatii din jud.Constanta.Registrul Jurnal pentru retea informativa al U.M. 02150 Mangalia, in care se regasesc toti colaboratorii Securitatii de la Institutul de Marina. Procesul verbal de distrugere al dosarului nr. 3990/1972, dosarul de colaborator al Securitatii al lui Traian Basescu. Decizia CNSAS referitoare la Traian Basescu este atasata. Decizia CNSAS si raspunsul adresat de SRI Instantei in procesul Basescu-Ciuvica la adresa:
http://www.grupul.ro/files/basescu-securist/
Grupul de Investigatii Politice publica Decizia nr. 310/26.09.2006 a Colegiului Consiliului National pentru Studierea Arhivelor Securitatii referitoare la Basescu.
La punctul 23 al acestei Decizii se arata ca CNSAS a primit "adresa de raspuns a SRI nr. S/113959/19.09.2006, prin care s-au transmis catre CNSAS in conformitate cu decizia Comisiei Mixte din data de 18.09.2006,
urmatoarele documente: Registrul inventar - arhiva al fondului retea pastrat la Constanta, volumul 5, coperta si fila 118 (copie autentificata de SRI), in care apare mentionat la pozitia 17592 numele lui BASESCU,cu datele de identificare, cu numarul de inregistrare a dosarului personal nr. 3990 cu urmatoarea mentiune: "Dosar personal distrus cu procesul-verbal nr. 58212/15.08.1979", Procesul-verbal de distrugere nr. 0058212/15.08.1979 (copie autentificata de SRI), incheiat in data de 15 august 1979 de I. J. Constanta"
La punctul 26 al Deciziei CNSAS se spune ca CNSAS a primit "Adresa de raspuns a MApN - Directia Siguranta Militara nr. I 872/25.09.2006, prin care s-a transmis, la solicitarea CNSAS, o copie xerox a filelor 64 verso si 65, declasificate, din "Registrul Jurnal pentru retea informativa, al U.M. 02150 Mangalia", inventariat sub numarul 39/1972, in care figureaza BASESCU in calitate de colaborator,fara nume conspirativ, cu dosarul nr. 3990, ce a fost transferat la Inspectoratul Judetean Constanta al M.I cu nr. 00151392/29.09.1976".
http://www.romanialeaks.org/2010/12/traian-basescu-colaborator-al.html

Domnule presedinte, daca nu ati fost si nici nu sunteti ofiter......

....sub acoperire, sunteti vinovat. De ce nu ati fost, si de ce nu sunteti? Vedeti ca sunteti vinovat? Pentru USL oricum sunteti vinovat. Daca da, de ce da, daca nu de ce nu?

 

Basescu Traian este spion sovietic,astfel indentificat de CIA,

Terminati cu batjocora. Din vina securistului Basescu au murit oameni.DOC43766.Departamentul anti kgb al CIA a cerut lui ceausescu nicolae arestarea lui Basescu Traian.De ce l-a reactivat in 1990 iliescu ion vom afla in curand.Ceausescu a creat propria Securitate, UM 0920/A, devenita apoi UM 0110. O divizie secreta, aparte de restul DSS (Departamentul Securitatii Statului). Era secreta chiar si fata de DSS, care nu stia nici macar care sunt agentii si nici unde este sediul.
UM 0110 si-a facut bine treaba, avand in arhiva detalii despre reteaua KGB in Romania, numele sovieticilor de legatura si numele agentilor sovietici din Romania. DOC&^ED737.Basescu Traian spion sovietic la Anvers.Amiralul Gheorghe Anghelescu, a sef al Marinei Comerciale, era seful lui Traian Basescu, comandantul navei Biruinta. Intre 1987-1989, Anghelescu il trimite pe unul dintre preferatii sai, Traian Basescu, cu avizul Securitatii, la Anvers, ca reprezentant al NAVROM. Tot atunci, Silviu Predoiu, este ofiter sub acoperire DIE, este trimis la Anvers, ca reprezentant comercial, avand biroul alaturat de cel al lui Traian Basescu. Mentorii tripletei Traian Basescu-Gheorghe Marin-Silviu Predoiu sunt suspectati sau au fost urmariti ca agenti sovietici/rusi. Vasile Ionel era in grupul "Corbii" (Iliescu-Militaru), Gheorghe Anghelescu era urmarit de UM 0110 biroul Constanta, Adrian Isac a fost in atentia UM 0195, Gheorghe Fulga era urmarit de UM 0110 biroul Brasov, Mihai Caraman era in atentia UM 0195, iar Petre Roman era in atentia 0544 (din cadrul DIE).Mai trebuie adaugat ca Silviu Predoiu a fost numit in 1992 de Ion Iliescu, la propunerea lui Gheorghe Fulga, in postul de de director al Directiei Generale de Securitate a SIE. CIA a semnalat faptul ca Adrian Isac a colaborat neoficial cu Serghei Lavrov, ministrul de Externe al Rusiei, agent al FSB, serviciul secret rus (continuatorul KGB).Traian Basescu a fost pupilul, protejatul, favoritul agentului sovietic/rus Gheorghe Anghelescu. Acesta l-a racolat si instruit pe Traian Basescu in directia servirii intereselor ruse... Iata legatura lui Traian Basescu cu FSB, serviciul rus de informatii. doc543&
Basescu a fost urmarit pas cu pas de agentii lui ceausescu. s-a cerut arestarea lui Basescu. ceausescu a preferat continuarea filarii pentru a prinde intreaga filiera apoi a ezitat arestarea de frica reactiei rusesti. doc2&d2

http://www.romanialeaks.org/2010/12/raport-secret-cia-traian-basescu-spion.html

Ofiter reesapat

n-ai arma capitane??? sau iti tremura mina?

 

vorbesti cu bombo ?

- gata ! s-au scazut zilele in care bradisteanu i-a simulat sinuciderea ! pregateste-te de colindat !

 

 

Deci,

USL nu scade in sondaje cu toate iesirile lui Basescu. Se pare ca nici degradarea vietii de zi cu zi a romanilor, nu duce la scaderea USL in alegeri. Mi se pare ceva ciudat aici, mult prea ciudat. In mod logic USL nu poate obtine un scor cu mult mai mare decat cel obtinut la referendum, nu prea are cum. Nu inteleg cum a crescut la peste 60%. Este adevarat ca ARD a fost aproape inexistata pe toata perioada campaniei electorale si ca doar Basescu a mai scos cate ceva, totusi mi se pare ca USL are un procent prea mare. De ce o vorbi iar Base de fraudarea alegerilor?!

 

ba scade m.omiduta, si nu numai in sondaje, ca astea-s cu stai

f si dedicatie, dar scade dramatic in optiunea unica a rromansului ahtiat dupe razbunare; si ei stie ca scad si asa se explica si atacul concertat al ambi, execut, ioanni, maxi samd. Efectu simplu reactiune la actiune; cu cat te doare mai tare cu atat urli mai vocal chiar daca nu te doare nimic, inca. Problematica este mai delicata: adica dupa 23 de ani de victorie pesedista ordinara, adica si pesedeu si restu care-i facea jocul, acu vii si-o botezi cinstita si vrei sa o iei de la capat: adica nu mai este Ceausescu, ca l-am tacut definitiv, da e Basescu!!!, nu mai e comunism, e pursisimplu mai abbitir cu toata cloaca de miliardari carora le tremura fundu de frica si umfla grosier flasneta crinutzei: ieuropa e dusmanu nostru, ca-l sprijina pe base sa ne-nchida, da noi suntem cinstiti de ti se f a c e s i la, de atata cinste. Daca alegrile isi vor urma cursurile natural intrevad o sansa de exploatare a plagiatului de clasa: cu usl-u lipsit de vocalitatea vulgara specifica, cu un pdl remaniat si retras poate evolua vocea tanara din ard care nu are decat o sansa si un sens: acela de a copia evolutionismul polonez, mai ales ca europa, nato incurajeaza astfel de initiative. Asta-i chestia care doare rau de tot uniunea lu felix si imobilismu pdl: statutu si averile obtinute cu "truda" lor si credulitatea noastra.

De acord cu tine, Nolticus!

Lupul isi schimba parul, dar naravul ba! Asa si Basescu sau PSD. Nu pot sa se schimbe, deoarece nu au reformat nimic,toate sunt la fel, chiar daca le zic altfel. Societatea romaneasca este letargica, apatica si fara putere. Speranta iti da puterea de a lupta, cand nu mai speri in nimic bun, nici nu ai pentru ce lupta. Trebuie sa aducem independenti in politica, deoarece chiar avem nevoie de o schimbare.

Uitati-va si voi la Securistii astia bine informati????

Uitati-va si voi la Securistii astia bine informati????de pe ziare.com...vin cu date f. imprecise. pina la urma spun si ce s-a intimplat in 3004..si 4004. astia i-ati vazut maxi si cu paxi si cel mai bun ambidicretu...

 

Nu Maxi, Paxi, Struli si Buli sunt problema noastra, B22

Problema noastra este ca ne lipsesc oamenii din politica. Avem nevoie de oameni, avem nevoie de competenta si profesionalism la conducerea taraii. Daca asta minte, ala minte, ala constata, ce facem?! Cine mai si munceste in Parlament, Guvern sau la Presedentie? Cine se mai ocupa de noi si de tara?!

nava lu base e in deriva....totala...

printre multe minciuni mai scapa cate un adevar, adica el chiar daca era securist cu acte el putea fi si presh fara probleme, dar altu daca era ofiter acoperit sau neacoperit nu poate avea o functie inalta in stat pt ca are comanda dubla, ok dar numele de mihai razvan ungureanu va spune ceva, asta are state vechi in servicii dar tine el mortis sa-l puna prim-ministru, oare de ce ??? in rest deranj mare pe nava, scapa cine poate.... usl a ajuns la 75 la suta....

 

@bundy79

"dragule", esti foarte prost informat!
usl are 150%; 250%; in ultimele 20 de secunde a ajuns la 500%.....
pana duminica o sa se inghesuie toata planeta sa voteze usl!!!!!!!!!!!
o informatie oficiala care poate fi verificata: jud. TR are conform rapoartelor de statistica aproximativ 360.000 de locuitori, DAAAAR inscrisi pe liste de vot sunt 320.000 de persoane!!!!!!! se pare ca sunt in tot judetul 40.000 de persoane sub 18 ani!
sunteti PENIBILI!
uite asa au iesit procentele din sondaje!

In loc sa se jure ca o baragladina,mafiot Basescu sa dea explicatii

pentru toate acuzatiile de asasin securist ,de spion sovietic si de complice la terorism international alaturi de Viktor Bout existente pe internat, argumentate si dovedite cu documente oficiale.Deputatul Ion Stan a adus grave acuzatii securistului si tradatorului Basescu Traian acuzatii ce sunt argumentate in plenul Parlamentului roman;reactia incriminatului Basescu Traian?I-a fabricat dosar politic si lui Ion Stan in timp ce PICCJ/corupt nu SE SESIZEAZA pentru incriminarea cu dovezi a mafiotului Basescu Traian.Deputatul Ion Stan il acuză pe Băsescu de trădare si promovarea amantelor.Vicepresedintele comisiei parlamentare de control al SIE, Ion Stan, sustine ca Traian Basescu, in timpul guvernarii CDR, a blocat prelucrarea cuprului de la Zlatna si Baia Mare pentru ca minereul sa fie exportat in stare bruta, la preturi mult mai mici, pentru a servi unor interese private. Stan sustine ca acest lucru s-a facut in mod deliberat, motiv pentru care presedintele se face vinovat de tradare.In declaratia politica "Dezinformari si raspunderi penale prezidentiale", pe care Ion Stan a prezentat-o in plenul Camerei pe 18 aprilie, se spune ca, in calitate de coordonator al implementarii programelor PSAL I si II, fostul ministru al Transporturilor Traian Basescu a cauzat prejudicii majore industriei miniere romanesti.

http://jurnalul.ro/stiri/politica/deputatul-ion-stan-il-acuza-pe-basescu-de-tradare-si-promovarea-amantelor-611067.html

PT.a stapani clanuri interlope BASESCU =ruda rromi

Inalegerile parlamentare din 2012 securistul Basescu se bazeaza pe clanurile interlipe cu care se si inrudeste prin incumetriri, dea ceea stie sa se si jure ca o baragladina,de aceea il uraste atat d emult pe procurorul-premier Victor Ponta de care Basescu Traain se TEME.

http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/interlopii-primii-agenti-electorali-86937

iesirea ca iesirea ....ma asteptam

e caracteristic stolului pe care il are nu ma mira iesirea din seara aceasta .
Oamenii oricum nu inteleg mare lucru , ca are el dreptate , ca are Ponta dreptate ...in realitate lumea nu are timp sa stie cine are dreptate ...asta e realitatea , acuma toata lumea se cauta de bani , sarbatori , etc ....restul e poveste .
Cine cu cine voteaza e clar ...lumea e cam decisa la ora asta .
Interesanta insa este "marturisirea" legata cu activitatea de ofiter de contrainformatii . Si daca ar fi fost ....nu inteleg de ce l-ar deranja asa de mult . Aici cred ca a "muscat-o " si daca se gandea bine ...poate trebuia sa raspunda altfel.
Oare nu ar fi trebuit Romania sa aiba servicii de spionaj inainte de '90 ?...undeva lucrurile sunt privite cu naivitate la nivel prea inalt .Bush nu a fost sef CIA ? ....totusi nu inteleg care e problema ?
Aici a gresit ....nici nu trebuia sa abordeze aceasta problema , nu mai intereseaza pe nimeni la ora asta , nu de asta pierde pdl in sondaje .
Dupa 23 de ani atitea informatii au aparut de diversi "jurnalisti" si " disidenti " plantati de fapt afara inainte de '89 incit ....nu mai e interesant .

 

@delta: De ce nu-i intrebi pe cei care urla impotriva

Securitatii urmatoarele:
- cati nu au interfon la bloc sau caine de paza la casa?
- daca ar avea paznic la blocul in care locuiesc sau la fabrica in care lucreaza, nu ar povesti cu el?
- de ce nu sunt judecati si condamnati securistii care au facut ABUZURI in functie? Toti au fost rai?

Pe aceasta cale ii rog pe cei carora le-am adresat intrebarile de mai sus, ii rog sa doarma cu usa descuiata si sa scrie afara in strada numarul apartamentului.

Ce-as vrea, Delta?!

Pai ce sa vreau, vreu si eu oameni nu nevertebrate in Parlament. Vreau si eu sa vad valorile asezate pe locul lor si pe lichele la gunoi. As vrea si eu o tara frumoasa, asa cum o visam in noptile lungi de iarna cu bunicul, atunci cand imi spunea cum era demult, pe timpul Regelui sau mai demult, pe timpul cand nici nu stiam ca ne numim romani.

Delta,

Degeaba stam si despicam firul in patru, sincer m-am saturat de Base, Ponta si Antonescu! Ar trebui sa vedem ce-i de facut, in conditiile in care se prefigureaza un card de penali in Parlament. Trebuie sa fim atenti ce vota si pe cine votam. Avem nevoie de oameni seriosi, nu de lichele si penali!

draga omidutzo ,

dupa atita amar de postat , cred ca ti-ai dat seama ca eu zic ce am de zis , ca place ca nu place ...dar cine se gandeste putin obiectiv ( cit se poate ) isi da seama ca nu sunt un impatimit al propagandei ieftine .
In primul rand pentru mine e clar ca nu votez ard , dar in acelasi timp la mine in oras nu voi vota un candidat usl care a urcat in ierarhie carand servieta unor psd-isti . E simplu....acum e mare om respectivul dar eu nu dau doi bani pe el precum multi altii care ii cunosc ascensiunea de pupincurist.
Omidutzo ...pdl-ul trebuie sa-si ia o palma serioasa , au pierdut pe barba lor . Usl-ul a crescut enorm pe baza oamenilor mediocrii din fruntea partidului .
Suntem in data de 5 ...ce sa alegi cu cap in 4 zile cite mai sunt ?...de unde supermani aparuti peste noapte ?
Pai , uita-te si tu ce iesire a avut azi Basescu ...ce vrei mai mult ?....parca nu ar avea consilieri .
Nu e nimic deosebit in definitiv , maine vor fi mai virulente atacurile si de-o parte si de alta , poimaine si mai si ....totul pentru "victoria finala" .
Sunt si oameni valorosi in actuala clasa politica , dar prea putini ....asta e .
Ma bucur ca lumea in general incepe sa se trezeasca ...cine va da mai multi bni la buzunarel , ala sa domneasca . Si asa e normal , vremurile de genul " las ca am incredere ca va fi bine " s-au dus ....a ajuns cutitul la os la foarte multa lume .
Sti ce e prin sate ?...jaaaaaleeee !!!!!, lumea a cincea suntem in mediul rural ... economic , sanatate , educatie , social , etc ....da' bani aruncati in servietele multora , din greu.
E o lectie buna pentru pdl ...trebuie sa si-o ia . S-a jucat prea tare cu sfidarea omului de rand .
Asta e .
La ora asta jocurile sunt cam facute .
Ca de pe 10 decembrie incep alte jocuri de palat ( guvern ) , binenteles . Dar ce-ai vrea ?...aici nu e Elvetia .


Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor