Ziare.com
Argument pro-regionalizarea lui Basescu: dispare UDMR (Opinii)

Vineri, 17 Iunie 2011, ora 13:19

Argument pro-regionalizarea lui Basescu: dispare UDMR (Opinii)

Politica / reorganizare teritoriala Romania

Sunt de inteles frustrarile USL legate de anuntul lui Traian Basescu privind regionalizarea. Si eu mi-as fi pus teava de esapament in gura daca stiam ca peste trei zile lansez public proiectul reformei administrativ-teritoriale si ma uit siderat la televizor cum inamicul public numarul unu vorbeste exact despre chestiune si-mi confisca subiectul, lasandu-ma in chiloti. Daca lucrurile ar fi...

30 comentarii
Care e cea mai buna varianta de reorganizare a Romaniei? - Sondaj Ziare.com

Vineri, 17 Iunie 2011, ora 11:59

Care e cea mai buna varianta de reorganizare a Romaniei? - Sondaj Ziare.com

Politica / reorganizare teritoriala Romania

Proiectul de reorganizare administrativ-teritoriala a Romaniei propus de PDL si presedintele Traian Basescu a starnit o ampla dezbatere pe scena publica romaneasca si a dus la aparitia unor variante alternative, doua venite din partea USL si una venita din partea UDMR. In timp ce PDL vrea 8 judete, suprapuse peste actualele regiuni de dezvoltare, UDMR propune deocamdata doar reorganizarea...

48 comentarii
Revista presei: Boc recunoaste ca proiectul celor opt judete e al lui Basescu

Vineri, 17 Iunie 2011, ora 08:03

Revista presei: Boc recunoaste ca proiectul celor opt judete e al lui Basescu

Politica / reorganizare teritoriala Romania

Premierul Emil Boc vine si confirma, in contextul scadalului iscat de reorganizarea teritoriala, care tine si vineri prima pagina a ziarelor, ca proiectul apartine in fapt presedintelui Traian Basescu. Politicienii maghiari propun o "macroregiune" care corespunde cu teritoriul obtinut de Budapesta, in 1940, prin Dictatul de la Viena, proiect insa respins de PDL. Si numele lui sorin Ovidiu...

13 comentarii
De 9 milioane de ori "da" pentru plecarea lui Basescu (Opinii)

Joi, 16 Iunie 2011, ora 13:08

De 9 milioane de ori "da" pentru plecarea lui Basescu (Opinii)

Traian Basescu / presedinte

De atatea voturi va fi nevoie pentru demiterea lui Traian Basescu, adica optiunea a jumatate plus unu din numarul alegatorilor inscrisi pe listele electorale. Este decizia Comisiei juridice a deputatilor, Camera este for decizional, iar Coalitia are majoritate. Desigur ca PD-L a incalcat, odata cu formularea amendamentului, cateva principii pe care le-a invocat de cate ori a avut ocazia....

44 comentarii
Lakatos: Reorganizarea nu trece, e pretext ca Basescu sa participe la alegeri

Marti, 14 Iunie 2011, ora 19:37

Lakatos: Reorganizarea nu trece, e pretext ca Basescu sa participe la alegeri

Politica / reorganizare teritoriala Romania

Deputatul UDMR Peter Lakatos a declarat pentru Ziare.com ca reorganizarea administrativ-teritoriala propusa de presedintele Traian Basescu nu are cum sa treaca si ca seful statului se foloseste de aceasta tema pentru a se putea implica in campania electorala din 2012. Lakatos a mai spus ca o incercare de a modifica legislatia pentru a reorganiza administrativ-teritorial Romania ar putea duce...

32 comentarii
UDMR negociaza cu USL varianta impartirii Romaniei in 16 regiuni - surse

Marti, 14 Iunie 2011, ora 14:57

UDMR negociaza cu USL varianta impartirii Romaniei in 16 regiuni - surse

Politica / reorganizare teritoriala Romania

Nemultumiti de varianta de reorganizare sustinuta de PDL si presedintele Traian Basescu, UDMR a initiat discutii cu reprezentantii Uniunii Social Liberale, pentru proiectul ce ar contine 16 regiuni, au declarat, pentru Ziare.com, surse din cadrul Coalitiei. Uniunea vrea ca in cele 16 regiuni sa fie inclus si Tinutul Secuiesc, varianta ce se pare ca a fost respinsa in sedinta de marti...

28 comentarii
Discordie in Coalitie: UDMR nu vrea opt regiuni precum PDL

Vineri, 10 Iunie 2011, ora 15:57

Discordie in Coalitie: UDMR nu vrea opt regiuni precum PDL

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Dupa ce presedintele Traian Basescu, sustinut si de PDL, a cerut opt regiuni in planul de reorganizare administrativa, partenerii de Coalitiei de la UDMR nu sunt de acord. Semnalul l-a dat vicepremierul Marko Bela. "UDMR nu este de acord cu aceasta solutie si nu cred ca vom putea accepta - fie ca e vorba de asumarea raspunderii, fie ca e vorba de alte forme de legiferare - un astfel de...

55 comentarii
Revista Presei: Basescu ii forteaza mana lui Isarescu

Vineri, 27 Mai 2011, ora 07:51

Revista Presei: Basescu ii forteaza mana lui Isarescu

Emil Boc / Traian Basescu

Vant de instabilitate bate in tabara de la guvernare. In timp ce premierul cauta solutii pentru salvarea aparentelor promitand ca la anul se vor recupera integral pierderile salariale din anul 2010, cei de la UNPR se cearta cu cei de la UDMR pe Tinutul Secuiesc, iar presedintele Traian Basescu e in cautare de premier si ii forteaza mana lui Isarescu, scrie presa centrala in editia de vineri....

6 comentarii
Antonescu avertizeaza UDMR sa nu sustina un nou Guvern propus de PD-L

Luni, 16 Mai 2011, ora 14:39

Antonescu avertizeaza UDMR sa nu sustina un nou Guvern propus de PD-L

Crin Antonescu / presedinte PNL

Presedintele PNL, Crin Antonescu, a avertizat Uniunea Democrata a Maghiarilor din Romania ca nu se mai poate gandi la o constructie politica alaturi de USL daca va sustine un nou Guvern propus de Traian Basescu. "Spun public ca, in ipoteza inlocuirii domnului Emil Boc si a constituirii unui nou guvern Traian Basescu, UDMR e in fata unei decizii cruciale. Daca UDMR se angajeaza si sustine un...

21 comentarii
Ponta: Basescu si Viktor Orban au in comun valorile bolsevismului, fascismului si nazismului

Miercuri, 11 Mai 2011, ora 18:24

Ponta: Basescu si Viktor Orban au in comun valorile bolsevismului, fascismului si nazismului

Victor Ponta / presedinte PSD

Presedintele PSD, Victor Ponta, a declarat miercuri la Pitesti ca seful statului, Traian Basescu si premierul Ungariei, Viktor Orban, au in comun valori "bolsevice, fasciste sau naziste", dar si o strategie comuna pentru divizarea comunitatii maghiare din Romania si slabirea UDMR. "Exista o strategie comuna a dnului Viktor Orban, primul ministru al Ungariei, si a dnului presedinte Traian...

9 comentarii
Kelemen Hunor: Nu cred ca va fi posibila o amendare a Constitutiei in viitorul apropiat

Joi, 05 Mai 2011, ora 21:12

Kelemen Hunor: Nu cred ca va fi posibila o amendare a Constitutiei in viitorul apropiat

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, apreciaza ca, in ciuda rezultatelor referendumului si a declaratiilor presedintelui Traian Basescu, revizuirea Constitutiei in viitorul apropiat nu este posibila din cauza lipsei unei majoritati necesare in Parlament. "Eu, in acest moment, nu cred ca exista majoritate pentru modificarea Constitutiei: doua treimi in Parlament, doua treimi intr-o comisie...

Revista presei: Basescu l-a concediat pe Lazaroiu pe motiv de UDMR

Vineri, 29 Aprilie 2011, ora 07:25

Revista presei: Basescu l-a concediat pe Lazaroiu pe motiv de UDMR

Sebastian Lazaroiu / consilier prezidential

Plecarea lui Sebastian Lazaroiu de la Cotroceni si nunta regala din Marea Britanie sunt subiectele care tin prima pagina a ziarelor de vineri. Consilierul prezidential a ales sa intrerupa colaborarea cu Traian Basescu, la fel ca multi alti dintre consilierii sai, iar un posibil motiv ar fi vorbele cu bataie lunga catre UDMR. Sebastian Lazaroiu pleaca de la Cotroceni dupa un sir lung de...

9 comentarii
Kelemen Hunor ii da replica lui Lazaroiu: UDMR nu va disparea

Joi, 28 Aprilie 2011, ora 12:40

Kelemen Hunor ii da replica lui Lazaroiu: UDMR nu va disparea

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a afirmat joi ca Uniunea nu va disparea, adaugand ca nu are date care sa ateste ca Sebastian Lazaroiu, consilier prezidential, a facut declaratii privitoare la viitorul politic al UDMR ca un mesaj din partea sefului statului, Traian Basescu. "Daca domnul Lazaroiu vorbeste in calitate de consilier prezidential atunci intr-adevar aceste afirmatii trebuie...

2 comentarii
Basescu: Nu am sesizat vreo exagerare, conditionari sau santaje din partea UDMR

Duminica, 17 Aprilie 2011, ora 15:40

Basescu: Nu am sesizat vreo exagerare, conditionari sau santaje din partea UDMR

Traian Basescu / presedinte

Presedintele Traian Basescu a declarat, duminica, intr-o conferinta de presa la Covasna, ca nu a sesizat pana acum "conditionari" din partea UDMR, mentionand ca Uniunea a avut un deziderat al ei privind Legea Educatiei. "Deci, nu am sesizat in momentul de fata vreo exagerare, conditionari sau santaje din partea UDMR. Trebuie inteles in acelasi timp ca si ei ca formatiune politica au anumite...

5 comentarii
Dragnea: PSD era in competitie cu Basescu care il da primul jos pe Boc

Vineri, 18 Martie 2011, ora 15:42

Dragnea: PSD era in competitie cu Basescu care il da primul jos pe Boc

Liviu Dragnea / PSD

Secretarul general al PSD, Liviu Dragnea, a declarat vineri ca partidul pe care il reprezinta a fost la un moment dat in competitie cu Traian Basescu pentru schimbarea premierului, insa acum seful statului s-a razgandit din cauza ca nu ar mai putea trece un alt Guvern prin Parlament. "Am ajuns intr-o competitie cu Traian Basescu, care il da mai repede jos pe Boc? Cred insa ca Traian Basescu...

8 comentarii
Basescu muta si castiga: un liberal, premier? (Opinii)

Joi, 17 Martie 2011, ora 09:03

Basescu muta si castiga: un liberal, premier? (Opinii)

Bogdan Olteanu / PNL

Traian Basescu prefera mutarile simple care destabilizeaza. Genul de lovitura de biliard care provoaca miscare in toate bilelele de pe masa. PD-L nu e inca decis. O parte din partid vrea un nou premier politic. UDMR la fel. O alta parte din PD-L prefera un tehnocrat. Cum sa ii impaci pe toti? Un premier tehnocrat-politic e greu de gasit. Politicienii sunt pe la partide, iar tehnocratii pe la...

75 comentarii
Antonescu: Basescu este un vasal al conducatorului Ungariei

Marti, 15 Martie 2011, ora 23:01

Antonescu: Basescu este un vasal al conducatorului Ungariei

Crin Antonescu / Traian Basescu

Crin Antonescu, liderul PNL, acuza ca presediintele Romaniei, Traian Basescu, este "un vasal politic" al premierului Ungariei, Viktor Orban, care face presiuni asupra UDMR si asupra maghiarilor pentru sustinerea guvernarii. Liderul liberal se arata nemultumit de faptul ca presedintele Basescu nu reactioneaza la declaratiile oficialilor ungari, care vorbesc despre autonomia Tinutului...

18 comentarii
Traian Basescu: UDMR ramane o formatiune politica a echilibrului

Sambata, 26 Februarie 2011, ora 13:06

Traian Basescu: UDMR ramane o formatiune politica a echilibrului

Traian Basescu / presedinte

Consilierul de stat Catalin Avramescu a transmis, sambata, un mesaj din partea presedintelui Traian Basescu reprezentantilor UDMR, in care seful statului apreciaza ca Uniunea este un partener de incredere si un factor de echilibru. "Sunt unul dintre cei care cred ca minoritatile fac o tara mai frumoasa si mai puternica, atat timp cat isi pot pastra valorile culturale si istorice. UDMR a fost...

6 comentarii
Kovacs: Daca voi ajunge presedinte UDMR, demisionez de la Cotroceni

Miercuri, 16 Februarie 2011, ora 17:41

Kovacs: Daca voi ajunge presedinte UDMR, demisionez de la Cotroceni

Peter Kovacs / stiri Peter Kovacs

Consilierul prezidential, Peter Eckstein Kovacs, candidat la sefia UDMR, a declarat, miercuri, in cadrul unei conferinte de presa sustinuta la Satu Mare ca daca va fi ales presedinte al formatiunii la congresul din 26-27 februarie, va demisiona din functia de consilier pe probleme de minoritati al presedintelui Traian Basescu. "Daca voi ajunge presedinte al UDMR-ului voi demisiona din postul...

2 comentarii
Basescu nu il schimba inca pe Boc - vezi reactiile si ce urmeaza

Marti, 15 Februarie 2011, ora 23:59

Basescu nu il schimba inca pe Boc - vezi reactiile si ce urmeaza

Traian Basescu / Emil Boc

Traian Basescu a anuntat marti seara, la finalul intalnirii cu liderii PD-L, ca s-a discutat doar relansarea increderii in actualul Guvern. Despre eventuala schimbare a lui Emil Boc de la sefia Executivului, Basescu a spus ca exista multe solutii, dar discutiile sunt premature pana la Congresul UDMR. Cat despre un premier independent, Basescu nu crede ca aceasta solutie ar avea sustinere in...

128 comentarii
Kelemen: UDMR prefera premier politic, decizia se ia in 2 saptamani

Marti, 15 Februarie 2011, ora 21:16

Kelemen: UDMR prefera premier politic, decizia se ia in 2 saptamani

Kelemen Hunor / UDMR

Liderul UDMR Kelemen Hunor a declarat, marti seara, ca, in cadrul discutiilor care au existat inclusiv cu Traian Basescu, s-a stabilit ca fiecare membru al Coalitiei sa evalueze guvernarea pentru ca o decizie sa se ia in doua saptamani, adaugand ca Uniunea prefera varianta unui premier politic. "Au fost mai multe discutii, exista aproape permanent, a ramas ca fiecare face evaluarea despre...

1 comentariu
Basescu vrea sa schimbe stilul de guvernare, dar asteapta alegerile din UDMR

Marti, 15 Februarie 2011, ora 18:29

Basescu vrea sa schimbe stilul de guvernare, dar asteapta alegerile din UDMR

Traian Basescu / PDL

Presedintele Traian Basescu a declarat, marti seara, la finalul discutiilor cu parlamentarii PD-L, ca toate consultarile pe care le-a avut in ultima perioada cu conducerile formatiunilor din arcul guvernamental au vizat gasirea de solutii privind o schimbare a "stilului de guvernare" prin care sa se recastige increderea populatiei. Seful statului a precizat ca actualul Executiv a incheiat cu...

49 comentarii
UDMR nu cedeaza: Nu trecem in Opozitie, Voiculescu a vrut sa testeze piata

Luni, 07 Februarie 2011, ora 14:12

UDMR nu cedeaza: Nu trecem in Opozitie, Voiculescu a vrut sa testeze piata

UDMR / senatori

UDMR nu are de gand sa se alature noului proiect politic parafat sambata de Opozitie, in ciuda faptului ca fondatorul PC, Dan Voiculescu, se arata extrem de increzator ca majoritatea parlamentara se va schimba rapid, iar presedintele Traian Basescu va fi suspendat pana pe 25 martie. Contactat de Ziare.com pentru a afla daca UDMR a fost impresionat de rapiditatea cu care s-au miscat PSD, PNL...

27 comentarii
Senator UDMR, despre pensiile militarilor: Mai bine lasam lucrurile cum erau

Sambata, 22 Ianuarie 2011, ora 21:42

Senator UDMR, despre pensiile militarilor: Mai bine lasam lucrurile cum erau

Pensii / pensii militare

Liderul grupului parlamentar al UDMR din Senat, Andras Levente Fekete, este de parere ca imaginea Guvernului "a iesit un pic sifonata" in urma scandalului recalcularii pensiilor militarilor. "Imaginea Guvernului este putin sifonata in urma procesului de recalculare a pensiilor militarilor. Poate ar fi fost mai bine sa lasam lucrurile cum erau", a declarat, sambata, pentru AGERPRES, Andras...

6 comentarii
Adrian Nastase: UDMR trebuie sa-si clarifice relatia cu Traian Basescu

Joi, 30 Decembrie 2010, ora 20:41

Adrian Nastase: UDMR trebuie sa-si clarifice relatia cu Traian Basescu

Adrian Nastase / Traian Basescu

UDMR trebuie sa-si clarifice relatia cu presedintele Traian Basescu, cel care a intins, in ultimii ani, "mai multe capcane" uniunii, a declarat joi liderul Consiliului National al PSD, Adrian Nastase. El a comentat, pe blogul personal, afirmatiile presedintelui UDMR, Marko Bela, potrivit carora "relatiile Uniunii cu PSD si PNL sunt "incarcate" de atitudinea celor doua partide fata de Legea...

10 comentarii
Laszlo Tokes: Exista si romani care sustin autonomia Transilvaniei

Luni, 13 Decembrie 2010, ora 10:40

Laszlo Tokes: Exista si romani care sustin autonomia Transilvaniei

Laszlo Tokes / stiri Laszlo Tokes

Laszlo Tokes, vicepresedinte al Parlamentului European, a declarat ca exista si romani care sa sustina autonomia Transilvaniei. Intr-un interviu recent, acesta a mai discutat si despre retragerea lui Marko Bela din UDMR si despre simpatia maghiarilor pentru Traian Basescu. Intrebat daca ar putea gasi si romani care sa sustina autonomia Transilvaniei, Laszlo Tokes a raspuns ca "Da, fiindca...

12 comentarii
Basescu: Am fost responsabil de crearea tuturor aliantelor, singura viabila e PD-L-UDMR

Vineri, 10 Decembrie 2010, ora 20:15

Basescu: Am fost responsabil de crearea tuturor aliantelor, singura viabila e PD-L-UDMR

Traian Basescu / PDL

Presedintele Traian Basescu a declarat vineri, la Covasna, ca el a fost responsabil pentru crearea "tuturor aliantelor", si PD-L-PNL si PD-L-PSD, insa singura formula viabila este PD-L-UDMR, deoarece cele doua formatiuni au valori politice comune. "Am fost responsabil de crearea tuturor aliantelor, si PD-L-PNL si PD-L-PSD, se pare ca am ajuns iata si la singura formula viabila, cam tarziu,...

24 comentarii
Basescu: Statul nu e responsabil de fiecare cetatean, ca pe vremea comunismului

Vineri, 10 Decembrie 2010, ora 14:47

Basescu: Statul nu e responsabil de fiecare cetatean, ca pe vremea comunismului

Traian Basescu / presedinte

Presedintele Traian Basescu a declarat, vineri, la Congresul Miscarii Crestin-Democrate Maghiare din Romania - platforma a UDMR, ca se incearca "acreditarea ideii ca statul este responsabil pentru fiecare cetatean", ceea ce in opinia sa nu este adevarat. "Acesta este comunismul exprimat in fiecare dimineata in mijloacele mass-media, si anume ca statul este responsabil, ceea ce nu este...

77 comentarii
K.Hunor: CASS de 5,5% pentru pensionari nu e o idee noua si nu vine de la Basescu

Luni, 06 Decembrie 2010, ora 16:52

K.Hunor: CASS de 5,5% pentru pensionari nu e o idee noua si nu vine de la Basescu

Kelemen Hunor / UDMR

Ministrul Kelemen Hunor a explicat, luni, ca initiativa introducerii unei contributii la asigurarile sociale de sanatate de 5,5% pentru pensionari nu apartine presedintelui Traian Basescu, ci este mult mai veche, colegul sau, ministrul Sanatatii Attila Cseke anuntand inca din luna aprilie "deficitul urias" in acest sector. "Discutiile sunt de foarte mult timp, s-a discutat si anul trecut...

7 comentarii
Basescu glumeste cu UDMR, la sedinta de Guvern: Va vad inca aici!

Miercuri, 17 Noiembrie 2010, ora 20:17

Basescu glumeste cu UDMR, la sedinta de Guvern: Va vad inca aici!

Traian Basescu / presedinte

Traian Basescu a glumit cu Marko Bela, la inceputul sedintei de Guvern, despre posibila iesire de la guvernare a UDMR. Cand a inceput sedinta de Guvern de miercuri, presedintele Traian Basescu a glumit cu liderul UDMR, Marko Bela, spunandu-i ca se astepta sa nu-l mai gaseasca la aceeasi masa cu Emil Boc, dupa ce proiectul Legii Educatiei a esuat, potrivit Realitatea TV. Premierul Emil Boc...

4 comentarii
Marko: Nu Opozitia este de vina pentru problemele cu Legea pensiilor si a educatiei

Marti, 09 Noiembrie 2010, ora 21:48

Marko: Nu Opozitia este de vina pentru problemele cu Legea pensiilor si a educatiei

Marko Bela / UDMR

Presedintele UDMR Marko Bela a declarat marti ca, prin discursul din Parlament, Traian Basescu a incercat sa faca un apel catre Opozitie, dar a punctat ca totusi, intr-un Legislativ care functioneaza, responsabilitatea revine majoritatii. "Presedintele a avut o incercare de a face un apel catre opozitie - de acord, pentru ca in legatura cu unele probleme de interes national trebuie sa avem...

17 comentarii
Borbely: Momentul pentru compromis e prielnic, altfel pierdem cu totii

Marti, 09 Noiembrie 2010, ora 16:05

Borbely: Momentul pentru compromis e prielnic, altfel pierdem cu totii

Politica / guvern

Vicepresedintele executiv al UDMR, Laszlo Borbely, a declarat marti ca moratoriul de 45 de zile propus de Traian Basescu e o idee buna si ca in acest moment Romania are nevoie de un compromis pe cateva legi importante, altfel toata lumea are de pierdut. "Avem nevoie sa votam bugetul pana la sfarsitul anului, de Legea unica a salarizarii, de Legea Pensiilor si de Legea Educatiei. Toate aceste...

3 comentarii
Editorial: Maghiarii au nevoie de alta tara

Vineri, 05 Noiembrie 2010, ora 13:42

Editorial: Maghiarii au nevoie de alta tara

UDMR / stiri UDMR

Nu, nu este vorba despre sloganul peremist "cui nu-i place in tara, sa pofteasca afara!". Nu subscriu ideii, pentru ca altfel as fi de acord si cu invitatia adresata de Traian Basescu tinerilor intelectuali gatuiti de nefericirea de-a fi ajuns bugetari. Ci de viziunea minoritatii maghiare asupra spatiului in care traieste, alterata mereu de interesele unui grup politic disperat sa ciuguleasca....

22 comentarii
Presa de azi: Soarta Guvernului se joaca la Targu Mures

Vineri, 05 Noiembrie 2010, ora 08:57

Presa de azi: Soarta Guvernului se joaca la Targu Mures

Politica / guvern

Guvernul are probleme. Si nu orice fel de probleme, ci probleme mari. Asta e concluzia presei de vineri, dupa ce joi a fost o noua zi tensionata in Coalitie. Maghiarii ameninta cu iesirea de la guvernare din cauza ca se simt tradati, dupa respingerea de catre Curtea Constitutionala a asumarii raspunderii Guvernului pe Legea Educatiei. Basescu a mediat situatia joi dimineata, iar seara a...

16 comentarii
Opinii: Optiunile UDMR

Vineri, 05 Noiembrie 2010, ora 00:35

Opinii: Optiunile UDMR

UDMR / PDL

Coalitia de guvernare e febrila, iar momentul este un test important, daca nu chiar decisiv pentru ea, dupa cum spune Traian Basescu. Totusi ruptura pare mai putin probabila decat era imediat dupa anuntarea deciziei CCR in privinta Legii Educatiei. Asa ca, poate, mai relevante au fost reactiile in raport cu situatia creata. Actorii principali au fost Traian Basescu, care a descalecat de doua...

46 comentarii
Basescu: Guvernul asta mort-copt trebuie sa treaca peste urmatoarele 45 de zile

Joi, 04 Noiembrie 2010, ora 21:33

Basescu: Guvernul asta mort-copt trebuie sa treaca peste urmatoarele 45 de zile

Traian Basescu / presedinte

Presedintele Traian Basescu afirma ca Guvernul Boc "mort-copt" trebuie sa ramana in functie in urmatoarea perioada pentru ca Romania sa se achite de obligatiile fata de FMI, CE si BM si sa primeasca banii atat de necesari pentru a nu se decredibiliza. Invitat joi seara la emisiunea "Nasul" de la B1 TV, seful statului a lansat o noua rafala de acuzatii la adresa politicienilor, atat a celor...

91 comentarii
Nastase: I-a tras in piept Basescu pe liderii UDMR?

Joi, 04 Noiembrie 2010, ora 21:11

Nastase: I-a tras in piept Basescu pe liderii UDMR?

Adrian Nastase / Traian Basescu

Deputatul PSD, Adrian Nastase, crede ca votul determinant, acordat, dupa cum se spune, de judecatorul desemnat de Traian Basescu, la CCR, in privinta Legii Educatiei, a incercat sa scoata castanele din foc pentru liderii PD-L din Ardeal, foarte nemultumiti de solutiile din lege. "Decizia Curtii Constitutionale in legatura cu asumarea raspunderii de catre guvern pe legea educatiei, desi...

2 comentarii
Kelemen Hunor: UDMR va analiza mai tarziu posibilitatea iesirii de la guvernare

Joi, 04 Noiembrie 2010, ora 20:06

Kelemen Hunor: UDMR va analiza mai tarziu posibilitatea iesirii de la guvernare

UDMR / stiri UDMR

UDMR va analiza mai tarziu posibilitatea de a iesi de la guvernare, iar acest lucru il cunoaste si seful statului, Traian Basescu, a declarat joi, pentru AGERPRES, presedintele executiv al Uniunii, Kelemen Hunor, ministru al Culturii, dupa o discutie cu seful statului la Palatul Victoria. El considera insa ca iesirea de la guvernare nu este o solutie pentru deblocarea proiectelor asumate de...

1 comentariu
UDMR ameninta cu iesirea de la guvernare (Video)

Joi, 04 Noiembrie 2010, ora 13:50

UDMR ameninta cu iesirea de la guvernare (Video)

Politica / guvern

Presedintele UDMR, Marko Bela, a declarat joi, dupa intalnirea cu presedintele Traian Basescu si premierul Emil Boc, ca in acest moment Coalitia guvernamentala nu functioneaza si ca se pune sub semnul intrebarii participarea formatiunii maghiare la guvernare, dupa respingerea de Curtea Constitutionala a asumarii Guvernului pe Legea Educatiei. "In acest moment Coalitia de guvernare nu...

21 comentarii
Consultari la Cotroceni - Marko Bela: Avem nevoie de decizii clare si ferme

Marti, 02 Noiembrie 2010, ora 14:49

Consultari la Cotroceni - Marko Bela: Avem nevoie de decizii clare si ferme

Marko Bela / UDMR

Presedintele UDMR, Marko Bela, a anuntat marti, dupa consultarile cu presedintele Traian Basescu de la Palatul Cotroceni, ca nu exista divergente in Coalitie. "Suntem de acord ca avem cateva urgente si prioritati comune: Legea salarizarii, Legea bugetului de stat - si asa suntem intr-o mica intarziere - si alte prioritati aflate deja in Parlament, cum ar fi modificarea Legii pensiilor", a...

1 comentariu
Consultari la Cotroceni: PD-L, UDMR si minoritatile vor scaderea varstei de pensionare la femei

Luni, 11 Octombrie 2010, ora 20:29

Consultari la Cotroceni: PD-L, UDMR si minoritatile vor scaderea varstei de pensionare la femei

Traian Basescu / presedinte

Consultarile de la Cotroceni dintre presedintele Traian Basescu si reprezentantii PD-L, UDMR, UNPR si ai minoritatilor s-au incheiat. Concluziile au fost aceleasi: toti liderii partidelor care au participat la consultari au spus ca este necesar ca Legea pensiilor, cea a educatiei precum si Legea salarizarii unitare sa fie adoptate cat mai repede. La finalul discutiilor, premierul Emil Boc a...

52 comentarii
Membrii coalitiei de Guvernare discuta despre legile care trebuie adoptate (Video)

Luni, 11 Octombrie 2010, ora 19:00

Membrii coalitiei de Guvernare discuta despre legile care trebuie adoptate (Video)

Politica / stiri politice

Membrii Coalitiei de Guvernare s-au intalnit luni seara, la ora 19.00, pentru a pune la cale strategia de viitor in urma discutiilor avute cu presedintele Traian Basescu, la Cotroceni. Liderii coalitiei de guvernare au participat luni la consultari cu presedintele Traian Basescu la Palatul Cotroceni unde au discutat despre legile ce trebuie adoptate cu prioritate, printre acestea...

5 comentarii
Frunda: Unii parlamentari UDMR ar putea vota suspendarea presedintelui

Vineri, 24 Septembrie 2010, ora 07:07

Frunda: Unii parlamentari UDMR ar putea vota suspendarea presedintelui

Gyorgy Frunda / stiri Gyorgy Frunda

Senatorul UDMR Gyorgy Frunda crede ca vor exista si membri UDMR care ar vota suspendarea presedintelui, deoarece Coalitia este incheiata cu PD-L, nu cu Traian Basescu. "Sunt convins ca numarul de o treime de deputati si senatori se intruneste pentru semnarea cererii de suspendare. Sunt convins ca vor fi si deputati, senatori PD-L care vor vota suspendarea presedintelui. E posibil ca si de la...

8 comentarii
Frunda: Nu cred ca Basescu va asculta de opiniile noilor ministri

Vineri, 03 Septembrie 2010, ora 21:20

Frunda: Nu cred ca Basescu va asculta de opiniile noilor ministri

UDMR / stiri UDMR

Gyorgy Frunda, presedintele Comisiei pentru drepturile omului, a declarat vineri seara ca nu este de parere ca presedintele Traian Basescu va asculta de opiniile noilor ministri, mentionand ca seful statului nu este un om de echipa. "Basescu nu este un om de echipa, nu asculta de consilieri. Imi este greu sa cred ca presedintele va asculta de opiniile noilor ministri. Daca noul ministru de...

Editorial: Basescu si maghiarii. Si romanii?

Luni, 26 Iulie 2010, ora 10:49

Editorial: Basescu si maghiarii. Si romanii?

Traian Basescu / presedinte

Pentru cine poate trece peste supararea ca Traian Basescu s-a dus in miezul dezbaterii unde vara de vara se pune problema viitorului maghiarimii si se ajunge la concluzia ca dragoste cu sila nu se poate, deci mai bine autonomie, si abandoneaza ideea ca presedintele a legitimat, prin prezenta sa, selecta adunare, am niste ganduri care se invart in jurul unei intrebari: care a fost scopul sau?...

32 comentarii
Marko Bela: Nu avem nici un conflict cu Traian Basescu

Vineri, 09 Iulie 2010, ora 17:17

Marko Bela: Nu avem nici un conflict cu Traian Basescu

Marko Bela / UDMR

Presedintele UDMR, Marko Bela, a declarat, vineri, la Targu Mures, inainte de inceperea lucrarilor Consiliului Reprezentantilor Unionali (CRU), ca Uniunea nu are niciun conflict cu predintele Traian Basescu si ca nu exista nici pericolul de a aparea unul, transmite corespondentul NewsIn. "In primul rand, de ce credeti ca am fi avut un conflict latent sau am avea un astfel de conflict?! In...

11 comentarii
Gyorgy Frunda: Am actionat in interesul Romaniei in cazul ANI

Vineri, 09 Iulie 2010, ora 11:39

Gyorgy Frunda: Am actionat in interesul Romaniei in cazul ANI

Gyorgy Frunda / stiri Gyorgy Frunda

Senatorul UDMR, Gyorgy Frunda, a declarat vineri ca in cazul votului legii ANI a avut o pozitie in interesul Romaniei, pentru ca obligatia lui e sa respecte Constitutia si legile tarii, iar atacul la care a fost supus, inclusiv de presedintele Traian Basescu, este de fapt o intimidare. "Tot ce am pledat a fost in conformitate cu Constitutia, a fost in conformitate cu Conventia Europeana a...

4 comentarii
Presa de azi: Planuri de restructurare: Basescu ii face organigrama lui Boc

Joi, 17 Iunie 2010, ora 07:32

Presa de azi: Planuri de restructurare: Basescu ii face organigrama lui Boc

Politica / guvern

Desi a scapat de motiune, soarta Guvernului si a premierului Boc este incerta, dominata de tensiuni, cereri, schite de restructurare si lupte interne. Drept urmare primele variante de restrangere a Executivului suna cam asa: UDMR ar da Cultura pe Agricultura, UNPR cere Munca, iar PD-L ia in calcul comasarea Dezvoltarii cu Transporturile si Comunicatiile. Presa de joi dezbate pe larg acest...

9 comentarii
Lakatos la TV Ziare.com: Masurile lui Basescu nu sunt in totalitate pe gustul UDMR

Miercuri, 02 Iunie 2010, ora 15:16

Lakatos la TV Ziare.com: Masurile lui Basescu nu sunt in totalitate pe gustul UDMR

Petru Lakatos / stiri Petru Lakatos

Deputatul UDMR Peter Lakatos a explicat, la TV Ziare.com, ca desi membrii Uniunii nu sunt in totalitate de acord cu pachetul de masuri anticriza propus de presedintele Traian Basescu, sunt solidari cu partenerii de guvernare. "La ora actuala suntem in situatia in care trebuie sa luam masuri. Acum pachetul de masuri propus de Basescu in totalitatea nu este pe gustul meu sau al UDMR-ului....

3 comentarii
Marko Bela: Presedintele este de acord cu reducerea numarului agentiilor

Marti, 25 Mai 2010, ora 19:01

Marko Bela: Presedintele este de acord cu reducerea numarului agentiilor

Marko Bela / UDMR

Presedintele UDMR, Marko Bela, a declarat, marti, in urma consultarilor dintre presedintele Traian Basescu si parlamentarii UDMR, ca seful statului e de acord cu o reducere a numarului agentiilor. Vicepremierul a precizat ca, in cadrul discutiei cu presedintele Basescu, a fost abordat subiectul unor masuri de reforma, vizand regandirea si reducerea aparatului bugetar, precum si diminuarea...

2 comentarii
UDMR va cere protejarea pensiilor mici la intalnirea cu Basescu

Luni, 24 Mai 2010, ora 19:08

UDMR va cere protejarea pensiilor mici la intalnirea cu Basescu

UDMR / Marko Bela

Marko Bela, presedintele UDMR, a afirmat ca, luni, la intalnirea programata cu presedintele Traian Basescu de la Parlament, va insista pe importanta protejarii celor care au pensii mici. "Cel mai important este ca noi vrem sa ii protejam pe cei cu pensiile mici. Acesta este punctul cel mai sensibil pe care vrem sa il abordam, vrem sa discutam acest lucru cu presedintele", a declarat Marko...

1 comentariu
Ce le-a spus Basescu parlamentarilor, in spatele usilor inchise? (Audio)

Luni, 10 Mai 2010, ora 19:37

Ce le-a spus Basescu parlamentarilor, in spatele usilor inchise? (Audio)

Traian Basescu / criza

Presedintele Traian Basescu le-a atras atentia senatorilor si deputatilor PD-L, UDMR si independenti ca vor avea de suferit, in cazul in care nu vor scoate Romania din criza si vor continua actiunile "clientelare". "Daca veti fi cei care vor scoate Romania din criza, veti fi cei care vor culege beneficiile in 2012. Daca veti fi cei care nu vor scoate Romania din criza si vor continua...

57 comentarii
Presa de azi: Guvernarea FMI

Joi, 06 Mai 2010, ora 07:31

Presa de azi: Guvernarea FMI

Traian Basescu / PDL

Imprumutul acordat de FMI trebuia sa ne salveze economia tarii de la dezastru si implicit pe noi, insa acum suntem mai saraci si plini de datorii, iar scenariile groazei ni se perinda in fata ochilor cand ne dam seama ca de fapt ca suntem sub guvernare FMI. Dupa inca o zi de negocieri cu usile inchise romanii inca nu stiu exact ce soarta ii asteapta si sunt hraniti doar cu informatii pe...

30 comentarii
Marko Bela: Nu putem accepta un prag electoral de 10%

Vineri, 16 Aprilie 2010, ora 22:50

Marko Bela: Nu putem accepta un prag electoral de 10%

Marko Bela / vicepremier

Liderul UDMR, vicepremierul Marko Bela, afirma ca nu poate accepta un prag electoral de zece la suta, cum ar vrea presedintele Traian Basescu, adaugand ca astfel s-ar pierde foarte multe voturi si ca un partid cu un milion de voturi ar rata accesul in Parlament. Marko Bela a declarat, vineri, intr-o conferinta de presa sustinuta la UDMR Arad, ca seful statului este "in dezacord total" cu...

6 comentarii
Ponta: Basescu ma tot roaga sa vina in PSD

Joi, 15 Aprilie 2010, ora 13:03

Ponta: Basescu ma tot roaga sa vina in PSD

Victor Ponta / presedinte PSD

Victor Ponta, presedintele PSD, a declarat, joi, ca Traian Basescu ar vrea sa intre in PSD, Ion Iliescu ar vrea in PNL, iar Vadim Tudor s-ar inscrie in UDMR, raspunzand astfel grupului independentilor din Parlament, care anunta, miercuri, ca Ponta ar fi vrut sa li se alature. "Raspunsul este da, pentru ca si Traian Basescu ma tot roaga sa vina in PSD, Ion Iliescu vrea sa se duca la PNL, iar...

31 comentarii
Constantinescu si Iliescu nu vor prag electoral de 10%

Joi, 15 Aprilie 2010, ora 09:55

Constantinescu si Iliescu nu vor prag electoral de 10%

Ion Iliescu / Emil Constantinescu

Fostul presedinte Emil Constantinescu considera ca ridicarea pragului electoral la 10% ar avea un efect devastator pentru Romania prin eliminarea UDMR din Parlament, in timp ce Ion Iliescu a calificat ideea drept "nastrusnica". "Ce-a spus presedintele, 10% - un prag, inseamna eliminarea UDMR-ului. Iar aceasta ar avea - chiar daca in Romania ar avea un efect, in strainatate ar avea un efect...

23 comentarii
Vosganian: Un prag electoral de 10% ar fi un atac la adresa UDMR

Marti, 13 Aprilie 2010, ora 17:28

Vosganian: Un prag electoral de 10% ar fi un atac la adresa UDMR

Varujan Vosganian / PNL

Vicepresedintele PNL Varujan Vosganian a declarat marti ca propunerea lui Traian Basescu privind introducerea pragului electoral de 10% nu reprezinta un model regasit in tarile democratice, iar afirmatiile presedintelui reprezinta un atac frontal la adresa UDMR. "Asa prag ridicat, de 10%, nu cred sa existe undeva in tarile democratice. Practic, un partid care ar castiga un milion de voturi...

12 comentarii
Geoana: Nu ar surprinde o colaborare Traian Basescu-Viktor Orban

Marti, 13 Aprilie 2010, ora 14:57

Geoana: Nu ar surprinde o colaborare Traian Basescu-Viktor Orban

Politica / Senat

Mircea Geoana considera ca rezultatul alegerilor din Ungaria ar putea duce la consolidarea PCM, iar o actiune concertata a lui Traian Basescu si Viktor Orban in dauna UDMR nu ar fi surprinzatoare. "Rezultatul alegerilor din Ungaria trebuie privit, in primul rand, din perspectiva relatiilor care leaga FIDESZ-ul, proaspat castigator in alegeri, de radicalii maghiari din Romania. Rezultatul...

2 comentarii
UDMR vrea revizuirea Constitutiei, dar nu si Parlament unicameral

Luni, 15 Martie 2010, ora 17:05

UDMR vrea revizuirea Constitutiei, dar nu si Parlament unicameral

UDMR / stiri UDMR

UDMR doreste revizuirea Consitutiei, insa vrea ca Romania sa aiba, in continuare, un Parlament bicameral, a declarat Tanczos Barna, reprezentantul maghiarilor la consultarile avute, luni, cu Traian Basescu. "Am precizat ca suntem parteneri pentru revizuirea Constitutiei si reducerea numarului de parlamentari dupa o analiza bine gandita, insa trebuie sa precizam ca suntem consecventi in ceea...

20 comentarii
Consultari la Cotroceni pe tema revizuirii Constitutiei

Luni, 15 Martie 2010, ora 09:12

Consultari la Cotroceni pe tema revizuirii Constitutiei

Traian Basescu / stiri Traian Basescu

Liderii partidelor parlamentare, cu exceptia UDMR, dar si independentii, vor fi prezenti luni, incepand cu ora 15.00, la consultarile cu Traian Basescu pe tema transpunerii in Constitutie a rezultatului referendumului din 2009. Mentinerea unui Parlament bicameral, sanctionarea migratorilor cu pierderea mandatului, intarirea controlului parlamentar asupa Guvernului, limitarea atributiilor...

3 comentarii
Il vrea Basescu pe Diaconescu in locul lui Geoana la Senat?

Luni, 08 Martie 2010, ora 20:36

Il vrea Basescu pe Diaconescu in locul lui Geoana la Senat?

Traian Basescu / Mircea Basescu

PD-L il vrea pe Mircea Geoana plecat de la sefia Senatului si UDMR s-a alaturat acestei initiative. Insa e aceasta o strategie a lui Traian Basescu de a-l numi in functia vizata pe Cristian Diaconescu? Surse avizate au declarat ca asa ar fi, insa doar cu conditia ca fostul social-democrat sa renunte la afilierea la grupul independentilor condus de Gabriel Oprea. Informatia a fost data dupa...

11 comentarii
Basescu, invitat in Parlament sa prezinte starea natiunii, pe model american

Marti, 26 Ianuarie 2010, ora 19:18

Basescu, invitat in Parlament sa prezinte starea natiunii, pe model american

Traian Basescu / presedinte

Deputatul UDMR Lakatos Petru considera ca Traian Basescu ar trebui sa prezinte in fata Parlamentului adevarata stare a natiunii, considerand ca acest lucru ar fi un semnal ca presedintele isi doreste normalizarea relatiei cu Legislativul. "Mai in gluma, mai in serios, cred ca am descoperit de unde vine toata chestiunea aceasta cu dezbaterile despre culoarea mov. In campania electorala,...

3 comentarii
UDMR nu l-a invitat pe Traian Basescu la aniversarea de sambata

Joi, 14 Ianuarie 2010, ora 09:58

UDMR nu l-a invitat pe Traian Basescu la aniversarea de sambata

Traian Basescu / stiri Traian Basescu

UDMR va aniversa, sambata, la Cluj-Napoca, implinirea a 20 de ani de existenta. La eveniment sunt asteptati, printre altii, liderii principalelor partide din Romania, dar vor fi si absente importante. Printre cei invitati se numara Emil Boc (PD-L), Mircea Geoana (PSD), Crin Antonescu (PNL). Vicepresedintele executiv al UDMR Cluj, Kovacs Peter, a declarat ca alaturi de presedintele...

3 comentarii
Puterea si raspunderea lui Traian Basescu

Joi, 24 Decembrie 2009, ora 15:10

Puterea si raspunderea lui Traian Basescu

Traian Basescu / PDL

In acest moment presedintele Traian Basescu are intreaga putere. A instalat un guvern care reprezinta, probabil, adevaratul sau vis, adica un cabinet de dreapta, dominat copios de PD-L, in asociere cu UDMR, partener, de regula, corect si cu o pondere, oricum, prea mica pentru a provoca probleme. Premierul este cel mai apropiat si fidel colaborator al sau, probabil singurul om despre care poate...

106 comentarii
Emil Boc si Marko Bela au semnat protocolul de guvernare

Sambata, 19 Decembrie 2009, ora 17:41

Emil Boc si Marko Bela au semnat protocolul de guvernare

Traian Basescu / Emil Boc

Presedintele UDMR, Marko Bela, a avut, sambata, o intalnire cu presedintele Traian Basescu, cu premierul desemnat Emil Boc si celelalte persoane care ar urma sa preia ministere. In urma intalnirii au fost definitivate protocolul de guvernare si regulamentul de functionare a coalitiei PD-L-UDMR, semnate de ambii sefi de partid. "Se lucreaza la finalizarea programului Guvernului, am...

19 comentarii
Confruntare Basescu-Antonescu: Schimb acid de replici pe marginea guvernului

Miercuri, 16 Decembrie 2009, ora 16:50

Confruntare Basescu-Antonescu: Schimb acid de replici pe marginea guvernului

Traian Basescu / Crin Antonescu

Intalnirea de luni de la Cotroceni dintre presedintele Traian Basescu si liderul liberalilor, Crin Antonescu, a parut mai mult o continuare a dezbaterii din timpul campaniei electorale. Dupa ce Basescu a prezentat in cateva cuvinte motivul intalnirii - "Romania nu are guvern de aproape 3 luni, criza economica nu e un lucru care sa poate fi gestionat fara un guvern cu depline capacitati de...

39 comentarii
UDMR il felicita pe Basescu si reconfirma cooperarea cu PD-L

Miercuri, 16 Decembrie 2009, ora 15:58

UDMR il felicita pe Basescu si reconfirma cooperarea cu PD-L

Traian Basescu / PDL

Reprezentantii UDMR s-au intalnit, miercuri, cu presedintele Traian Basescu, la Palatul Cotroceni, profitand de ocazie pentru a-l felicita pe acesta pentru castigarea alegerilor si a-l asigura de sprijinul pe care urmeaza sa-l acorde PD-L pentru constituirea unei majoritati parlamentare si a unui Guvern. "UDMR a raspuns invitatiei PD-L, dupa consultari cu toate partidele, si a convenit in...

2 comentarii
Marko Bela discuta cu Emil Boc si Liviu Negoita

Marti, 08 Decembrie 2009, ora 16:05

Marko Bela discuta cu Emil Boc si Liviu Negoita

Emil Boc / Traian Basescu

Presedintele UDMR Marko Bela discuta la aceasta ora, la Guvern, cu premierul interimar Emil Boc si cu Liviu Negoita, premierul desemnat de presedintele Traian Basescu, inainte de alegerile prezidentiale. - continua -

2 comentarii
Sa meritati, domnule presedinte!

Marti, 08 Decembrie 2009, ora 12:10

Sa meritati, domnule presedinte!

Traian Basescu / presedinte

Victoria lui Traian Basescu a fost anul acesta infinit mai grea decat in 2004. A luptat practic singur, sprijinit doar de partidul sau, impotriva unei coalitii infernale si puternic uzat fiind de un mandat marcat de imense greseli si de o criza economica mondiala. Daca in 2004 avea de partea sa si PNL, si UDMR, de aceasta data a infruntat si adversitatea acestor partide. Violenta campaniei de...

137 comentarii
Marko Bela: Nu am fost contactati de PD-L

Marti, 08 Decembrie 2009, ora 10:30

Marko Bela: Nu am fost contactati de PD-L

Traian Basescu / presedinte

Presedintele UDMR, Marko Bela, spune ca la nivelul conducerii partidului vor avea loc intalniri si consultari pentru a stabili in ce directie se va merge mai departe, insa a precizat ca nu a fost contactat de PD-L, partidul care a dat castigatorul alegerilor prezidentiale. "Intre timp, eventual vom mai avea consultari, trebuie sa facem o analiza a campaniei electorale, a rezultatelor turului...

18 comentarii

 1 2 3 4 5
 

Ce cred cititorii despre Traian Basescu

Penetrator
Rank user: x1
05.06.2016Penetrator
Un mare ***
Nu a facut decat rau romanilor, daca spunea Merkel sa spanzure fiecare al 3-lea roman, boul asta asta facea. Daca iti spune cineva la telefon ce sa faci si tu faci, asta inseamna ca esti un mare presedinte? Rusine acestui ***...
Penetrator
Rank user: x1
05.06.2016Penetrator
Un mare ***
Traian Basescu este un mare *** al Romaniei,la fel ca tine. Un presedinte trebuie sa fie alaturi de popor, nu impotriva. El a fost ales de *** la fel ca tine, fara creier si - normal - fara discernamant. La al doilea mandat a...
mister pedros
Rank user: x5
11.01.2014mister pedros
Citeste toate parerile

Sondaje despre Traian Basescu

1. Cine este cel mai influent om politic roman din ultimii 20 de ani?
2. Mai aveti incredere in Traian Basescu?
3. Cu cine ati vota, daca duminica viitoare ar avea loc alegeri prezidentiale?
4. Cine credeti ca ar putea fi noua locomotiva a PD-L, in locul lui Traian Basescu?
5. Cu ce lider politic international crezi ca seamana Traian Basescu?
6. Cine este vinovat pentru declinul Justitiei?
7. Ati vota pentru demiterea lui Traian Basescu?
8. Credeti ca Vintu este o victima a lui Traian Basescu?
9. Cata incredere mai aveti in presedintele Traian Basescu?
10. Cine e vinovat si trebuie pedepsit pentru situatia in care se afla Romania
11. Cine trebuie pedepsit pentru debandada din Parlament?
12. Cine este de vina ca nu suntem doriti in Schengen?
13. Cum a fost primul an din al doilea mandat al lui Traian Basescu?
14. Care este cel mai apreciat primar din Bucuresti din ultimii 10 ani?
15. Cine e cel mai apreciat politician din ultimii zece ani?
16. Care a fost cea mai tare declaratie a lui Traian Basescu?
17. Cine a facut cea mai sugestiva declaratie despre starea presei?
18. Cine are de castigat din Alianta PNL-PC?
19. Va demara Opozitia suspendarea lui Basescu?
20. Cine este de vina pentru dezastrul de la bacalaureat?
21. Ati vota o alianta PDL-PNL in 2012?
22. Cine e de vina pentru respingerea aderarii Romaniei la Schengen?
23. Cine castiga din noua suspendare a lui Basescu?
24. Cine e autorul celei mai amuzante declaratii politice din 2011?
25. Cine poate scoate PDL din criza?
26. Cine e principalul responsabil de esecul lui Ungureanu?
27. Cine ar trebui sa reprezinte Romania la Consiliul European de la Bruxelles?
28. Sunteti de acord cu suspendarea lui Traian Basescu?
29. Veti vota pentru demiterea lui Traian Basescu?
30. Cine iese din viata politica dupa referendumul din 29 iulie?
31. Cine este de vina ca nu avem un presedinte?
32. Ce urmeaza pentru USL, dupa decizia Curtii Constitutionale?
33. Cine este vinovat ca Tezaurul Romaniei se afla (inca) in Rusia?
34. Cine pierde in razboiul insultelor dintre Basescu, Ponta si Antonescu?
35. Cine va fi jucatorul cheie al alegerilor parlamentare din 9 decembrie?
36. Care a fost cel mai important eveniment politic al anului 2012?
37. Cine este prezidentiabilul PDL la care s-a gandit Traian Basescu?
38. Ar trebui sa fie gratiat Gigi Becali de Traian Basescu?
39. Ati vota o femeie pentru functia de presedinte al Romaniei?
40. Va reusi Miscarea Populara sa ia fata PDL?
41. Cine este de vina ca nu functioneaza coabitarea intre presedinte si premier?
42. Cine are de pierdut in urma atacurilor dintre Traian Basescu si Victor Ponta?
43. Este posibila o dreapta unita fara Traian Basescu?
44. Cine a fost politicianul anului in Romania?
Vezi toate sondajele
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor