Articol citit de 1097 ori
q
1. poporul va respinge clasa politica in bloc
2. saracie
3. intoleranta etnica
4. emigrarea intelectualilor si a personalului inalt calificat
5. venirea la putere a extremei drepte si a demagogilor
broscoiu
raspunde:
05.07.2009, 19:15
pt. alcool
ai punctat cum nu se poate mai bine o foarte posibila evolutie in viitorul apropiat desi imi doresc nespus sa nu ai dreptate.
Parafrazand::
Dar si ele-s cifre reci/ prinse-n teci/ de vise seci…
Intrebarea este: dar cu onoarea nereperata cum ramane?
Ce schimbari vor aduce in Romania masurile anticriza?
Raspuns corect: O noua criza!Guvern si politicieni sub-mediocri.la ei nu este criza..criza este ptr oamenii simpli
LUPA
raspunde:
05.07.2009, 13:01
cred eu
Schimbari? Numai cel de sus stie daca aceste masuri sunt cele mai nimerite! Cert este ca in Romania este criza in toate, in economie, in politica, in viata sociala. In cele 6 luni care au trecut am vazut foarte multe ordonante care au fost contestate si foarte multe certuri politice. Singurul lucru CERT este ca intr-un moment de CRIZA apar multi profitori care reusesc sa faca AVERI colosale. Cred ca cea mai buna masura in acest moment este 'pacea politica'! In acest moment adevaratul adversar politic al partidelor este unul singur si se numeste CRIZA ECONOMICA!
MASURILE CRIZEI
Un om avea cinci obiective in gospodaria sa:
1. Sa praseasca cele doua hectare de cartofi.
2. Sa cumpere douasute de saci.
3. Sa schimbe clanta la usa.
4. Sa repare cotetul la gaini
5. Sa deratizeze pivnitza.
Dupa trei luni de munca, omul constata ca:
• Pivnitza a deratizat-o exemplar, cotetul l-a reparat, clanta a schimbat-o, sacii i-a cumparat la pret bun, si doar cartofii nu i-a prasit, din cauza soarelui dogoritor.
• Adica, din cele cinci obiective, a realizat patru, adica, una peste alta, 80 %, ceea inseamna ca sta bine.
• Adica destul de bine.
Dl. Boc, care a atins 90 % sta si mai bine.
Menelaos
raspunde:
05.07.2009, 22:32
completare
nu si pentru guvernanti si prietenii lor, speculantii imobiliari
CRIZA?
Criza e doar pentru noi,ptr politicieni nu!
De ce arunca cu banii in stanga si in dreapta?
Schimbari? NIMIC IN BINE PENTRU ROMANIA!
Deja suntem pe lista neagra ca tara pentru incapacitate de plata!
Ady de la Valcea
raspunde:
05.07.2009, 12:53
mishto !!!
Mishtooooo !!!!!!!!! , noua manelishtilor ne este bine .
spune:
05.07.2009, 13:16
Boc povestitoru
Toate masurile anticriza anuntate de guvern au ramas pina acum la stadiul de poveste. Investitiile in infrastructura sint aproape zero pina la aceasta ora si oricum este destul tirziu sa le pornesti acum ,reabilitatea termica a blocurilor este un esec pentru ca nu are suport legislativ si nu sint bani iar programul prima casa este prea firav ca sa relanseze economia.
LUPA
raspunde:
05.07.2009, 13:26
&
Programul 'prima casa' are 'tinta' precisa si nu are legatura cu criza! Vedeti diferenta de schimb valutar !
Clitemnestra
raspunde:
05.07.2009, 22:42
limitare actiunii legii cererii si ofertei
Da, are ca tinta fixarea unei limite inferioare de pret astfel incat cei-putini- care au investit 15-20 de mii de EUR in urma cu cca 7-10 ani sa nu obtina un pret mai mic de 60-65 de mii acum.Profit 399%. Sursa : taxele tuturor: Halal!
spune:
05.07.2009, 13:29
o analiza tendentioasa de 2 bani , fabricata de tonomate
Si spune acest Hainarosie (nume predestinat).
- " Multe dintre cele 28 de masuri anticriza au fost adoptate recent.... motiv ptr. care ,nu au produs si nu vor producea prea curand efecte ..."
Pai mai anali-istu lu' peste economia e o stiinta exacta termeni ca "aproape" sau "prea" nu au ce cauta intr-o astfel de analiza .Mai mult ca o masura sa produca efecte trebui sa treaca mai mult de 120de zile (min.) .Sau .
- Spui ca societatile de stat de stat se pregatesc sa disponibilizeze >1/3 din personal .Dar stii cu cat au umflat cooperatistii din p.n.l.srl organigramele, ptr. satisfacerea clientelei politice ? O gramada de specialisti fara nici o meserie au invadat pe vremea tariceanului tot ce inseamna institutie de stat pe baza legaturilor de rudenie cu smecherii din coop p.n.l srl .
Apoi compari in mod tem"bell cresterea de 2,6%din a.c cu cele din 2007 si 2008 . Oare n-ai aflat ca e criza economica globala comparabila cu cea din '29 '33 ia anii citati au fost ani de varfuri de...
(arata tot comentariul)
somer
raspunde:
05.07.2009, 13:38
este mana cereasc pt. tine!
Pe tine te-a imbogatit aceasta criza? Se pare ca DA ca prea esti suparat pe articol!
Domnule arssene ! Sunt singurul care v-am dat cu "plus" .
Tin sa adaug ca Guvernul Boc , printre altele , se lupta si cu schema supraincarcata de "specialisti , consilieri , referenti" lasati in urma de Tariceanu , care nu vor sa plece , incurca locul si dau statul in judecata in grup sa-si ceara fel de fel de drepturi , sporuri si alte alea .
Asta e ciochie pe fata , o marshavie liberala asa cum se pricep ei sa le faca .
Urat joc pe carca romanilor .
Dublat de o propaganda desantata , imorala .
Pana acum manevre de succes multumita multor cozi de topor de prin aparatul de stat si presa .
Mai tineti minte personalul care deserveste Camera Deputatilor si Senatul !?
Este in slujba lui Nastase si Tariceanu .
Peste 4000 de oameni , o mica armata . Ascultatoare , conform instructiei primite .
Agamemnon
raspunde:
05.07.2009, 22:36
spate puternic
dar ii are in spate pe afacerisii din domeniul imobiliar cu stocurile lor nevandute de apartamente; Pentru ei a intervenit pe piata in detrimentul pretului platit de cumparator
Cum s-a manifestat criza in Romania?
S-a manifestat ca un EFECT al crizei financiare, urmata de una economica, din Statele Unite, "raspandita" apoi si in restul lumii, in Europa Occidentala, mai ales.
Efectul resimtit de Romania a constat in diminuarea cererii la export si in oprirea creditarii de catre bancile cu actionari majoritari straini. A existat si o diminuare a volumului de lucrari in constructii, dar acesta este numai partial legat de criza occidentala, in Romania se "cocea" de mult o criza a terenurilor si a constructiilor, din cauza cresterii aberante a preturilor, in perioada 2004-2008!
Fata de aceasta situatie, SINGURA masura "anticriza" poate fi considerat programul "Prima casa", fara efect deocamdata, deoarece abia a fost lansat! Oricum, efectele nu pot fi decat foarte limitate!
In rest, au fost niste masuri generale, mai bune sau mai proaste, la care li s-a pus eticheta "anticriza"!
Ce schimbari vor aduce?! NICIUNA!! Romania va iesi din criza taras-grapis, mai "shifonata", mai saraca decat in 2008,...
(arata tot comentariul)
un realist
raspunde:
05.07.2009, 14:50
ptr. vasi
Mai dar mare economist mai esti.Ia zi,cum ramine cu baietii nostri de elita,astia cu terminatia ESCU care au tot umflat nota de plata la nesfirsit.Spre exemplu,acum vorbim de la economist la economist:Cit costa un apart. cu 2 camere in anii sa zicem 2000-2004?cit a costa un apart. acum in momentul de fata?Cine a ingrosat suma?Aia din America,sau astia din Romanica?Cine a tot vindut ternuri la preturi aberante?Cit costa mp in anii 2000-2004 si cit costa acum?Cine a umflat nota de plata?Aia din America sau noi astia din Romania.Cine a lasat terenurile in paragina?cine a vindut tot in Romania?Cine a inselat poporul prin preturi si reclame false?Cine a indemnat omul sa emigreze in spre vest?Cine a facut afaceri la burse?Cine a ingrosat nota de plata la magazine?Cine a vrut sa se rupa in figuri cu masini straine care mai de care mai deocheate?Cine sa rupt in figuri cu mobile de 500 E bucata?Cine si-a cumaprat cite 10 apartamente,sa le tina goale,doar sa speculeze piata imobiliara?Sa nu... (arata tot comentariul)
Amice REALIST,
1.In primul rand, nu sunt economist, am comentat articolul ca simplu cititor si am postat o opinie, nu un studiu, sau o analiza serioasa!
2. Nu obisnuiesc sa dau postarilor mele caracter etnic, sau rasial! Aluziile la ESCU sau BERG nu-si au rostul, crede-ma, oamenii sunt buni sau rai, indiferent daca sunt romani, evrei, unguri, sau tigani!
3. Daca aveai rabdare sa citesti tot ce am postat, ai fi vazut ca si eu am prezentat problema preturilor locuintelor drept o chestiune interna, romaneasca, fara legatura intrinseca , directa, cu criza imobiliara din America!
###
raspunde:
05.07.2009, 15:05
Criza
Nu e Boc specialist in economie si nici nu sunt economisti genii in guvern. Asta stiam cu totii.
Dar acolo in USA unde sunt si genii in Administratie si au si luat o serie de masuri costisitoare inca nu au reusit sa opreasca cresterea somajului. Se pare ca Administratia USA nu trebuie sa se supuna constrangerilor Fondului Monetar International si rezultatele de la ei nu arata temperarea crizei!
Badea Cirtan pe net
raspunde:
05.07.2009, 15:44
ptr. ###
Asa este,acolo sint genii,sint si in Romania genii,sint si in alte parti genii,dar e o problema grava.Si am sa iti dau un expemplu.Daca se rupe un baraj,crezi ca daca se pune un petec,se repara barajul?Economia mondiala este in cadere libera,si nimeni nu poate opri nimic,exact ca si cu barajul,doar pune petece.Poate se va opri navala,poate nu,incearca fiecare sa faca ce poate.Un lucru este cert,sint unii vinovati,de pe mapamond,cum crezi ca sau facut miliardari peste noapte in mai toate tarile lumii?De unde au acumulat miliardarii astia sume colosale?De unde asa de multi milionari in Romania?De unde aceste milioane si miliarde?Din salariu muncit la fabrica?Ei zic din tranzactii,eu zic ca din furat legal.Legea le-a dat voie sa fure legal fara limita.Si aia nu e doar la noi sau doar la ei,este peste tot.Poate noile legislatii vor aduce schimbari,ceea ce ma indoiesc.Se zice ca lacatul nu este ptr. hoti.Asa ca creierele alea luminate,nu vor lucra in folosul cetateanului,niciodata.Cum... (arata tot comentariul)
spune:
05.07.2009, 13:58
MIRARE
MARE MIRARE ,DAR NU DE CELE SPUSE DE DOMNUL BOC; CI DE FAPTUL CA PANA ACUMA CEI TREI COMUNISTI FALITI(GELU, GHITZA SI EMINESCU) NU AU POSTAT NICI UN COMENTARIU DE ***.
Pai a facut Vanghelie excursie cu pensionarii .
La Bran .
ETC
raspunde:
05.07.2009, 15:51
Nu, va inselati nu la Bran, astazi joaca fotbal in curte la Cazarma din Baneasa, dupa care plaeca impreuna cu famiile in carute sa mai caute prin gunoaie.
Drum Bun.
spune:
05.07.2009, 16:25
guvernul chiar face ceva
e important sa existe un program bine stabilit pentru a putea depasi criza. Guvernul Boc, ne-a demonstrat ca este capabil, prin hotararile si masurile adoptate, astfel ca cetateanul s aresimt acat mai putin criza mondiala.
Un alt economist
raspunde:
05.07.2009, 16:35
domunul boc
Nu comentez inca despre domnul Boc,ma abtin,deoarece cum a zis Obama,e inca devreme sa sarim la concluzii.Gaura sa intimplat de multi ani in urma si in Romania si va dura multi ani sa se astupe.Ca domnul Boc a atentat sa astupe gaura,felicitari,ca a reparat gaura,nu se vede nimic inca.Mai este de lucru multi ani de acum inainte.Si doamna Merkel a incercat si altii la fel,nu sa astupat nimic,dar sa incercat ceva,e totusi ceva.Opinia mea personala e ca petecim soseau cind soselei ii trebuie asfalt nou.Va tine cit va tine petecul,pina se va dezlipi din nou,asa cred eu.Mai bine s-ar lupta sa introduc noi legislatii ptr. corupere,mai multe legislatii sa protecteze consumatorul,mai multe legislatii sa se previna o viitoare catastrofa mondiala.Apropo de gaura,felicitari domnule Badea.
spune:
05.07.2009, 16:54
Vorbe o droaie, fapte O LAE.
Si asta de fo 20 de ani.Ce vreau sa spun e ca atit clasa politica ( si nu sunt singurul) cit si jurnalistii isi bat joc de un popor intreg, unii mintindu-l ceilalti vorbind despre minciunile lor.Si nimeni nu face un pas concret sa iesim din minciuna.