Salariile marite ale bugetarilor vor costa fiecare roman 2.000 de euro pe an

   

Salariile marite ale bugetarilor vor costa fiecare roman 2.000 de euro pe an
Cresterile salariale din domeniul bugetar, atat cele aprobate pentru cadrele didactice, cat si cele solicitate de sindicatele din celelalte sectoare, vor putea fi acoperite doar daca nivelul anual al taxelor si impozitelor platite de fiecare roman va creste cu 2.000 de euro anual, sustine Calin Popescu Tariceanu.

Afirmatia premierului a fost sustinuta si de guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei, Mugur Isarescu.

"Daca se va introduce o impozitare care sa ia de la fiecare roman 2.000 de euro, asa cum a calculat Guvernul, probabil ca bugetul ar putea sa suporte cresterile salariale din toate sectoarele bugetare", a precizat seful Bancii Centrale.

In acceptiunea acestuia, daca se doreste cu adevarat o crestere economica sustenabila, care sa nu se limiteze la un singur ciclu electoral, viitoarele guverne ar trebui sa acorde o importanta mai mare domeniilor aflate in blocaj, si mai putin cresterilor salariale, a caror pondere in buget este deja cea mai ridicata la nivel european.

Totodata, Isarescu a reiterat riscurile pe care le implica posibilele cresteri salariale, cu mult peste rata productivitatii.

Potrivit acestuia, in ultimii ani, sistematic, cresterile salariale au depasit productivitatea muncii, acestea fiind acoperite prin largirea deficitului de cont curent.

"In mod obiectiv, pentru a putea reduce deficitul de cont curent, ma tem ca romanii vor trebui sa accepte cresteri salariale sub rata productivitatii", a completat guvernatorul.

La randul sau, Tariceanu le-a reamintit profesorilor ca au beneficiat de cresteri salariale de 93% in ultimii patru ani, fiind campioni la acest capitol.

In plus, inaltul oficial guvernamental s-a aratat ingrijorat de faptul ca majorarea salariala aprobata de Parlament va sili institutia pe care o conduce sa intre intr-o "sarabanda fara sfarsit a cresterilor salariale, fara acoperire economica".

"Daca acordam salarii cu mult peste rata productivitatii, nu facem decat sa ne intoarcem la situatia anilor "90. O astfel de masura iresponsabila a fost adoptata si de Ungaria in 2002, tara care nu si-a revenit nici dupa sase ani. In aceste conditii, prefer sa-mi asum riscul electoral, decat sa duc Romania intr-o infundatura", a subliniat seful Executivului.

In ceea ce priveste posibilele efecte negative pe care le-ar putea avea criza financiara globala asupra Romaniei, cei doi oficiali au precizat ca sunt gata sa "intervina acolo unde va fi nevoie, daca va fi nevoie, si cu atat cat va fi nevoie" pentru a proteja sistemul bancar autohton, care reprezinta 90% din sistemul financiar al Romaniei.
Luni, 06 Octombrie 2008, ora 22:25
Sursa: Ziare.com
Autor: Lucian Hainarosie

Articol citit de 2976 ori

Vezi toate cele 30 comentarii
 
Rank user: x2

06.10.2008, 18:00

Pozitie rezervata

Bugetarii.

Ar trebui sa platim 2000 euro peste ce platim acum (si suntem tara cu cele mai multe impozite) pentru bugetari.Insa cei mai mari consumatori si cei cu productivitate 0% sunt parlamentarii si guvernul,deci se impune renuntarea le cel putin doua treimi din ei.Apoi ar trebui urmat sfatul lui Isarescu "sa se acorde o importanta mai mare domeniilor aflate in blocaj",ca sa nu spun ca trebuia intrebat inainte de a se ajunge aici pentru ca este singurul care stie ce rezerve are tara.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,7
Excelent
13 voturi

 

Contribuabil

    raspunde:

06.10.2008, 20:48

Sa plece bugetarii la capsuni

Sunt de parere ca ar trebui sa se intoarca cei care muncesc cu adevarat. Adica aceia care au avut curajul sa-si puna osul la munca in Europa. Acestia merita cu adevarat sa fie sustinuti de statul roman. Si nu cu 2000 euro pe cap de locuitor. Iar bugetarii actuali sa incerce la capsuni si spalat vase, poate acolo tine figura cu grevele.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,9
Acceptabil
15 voturi

un cetatean RRRoman

    raspunde:

06.10.2008, 22:53

salariile bugetarilor il ingrijoreaza pe ?

lasa ba ca am vazut la ce au pus osul, nu ne mai da exemple din diaspora....

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
8 voturi

Alt contribuabil

    raspunde:

07.10.2008, 12:07

Bugetari = suzetari

Bugetarii sug la biberonul natiei, asteptand sa la faca altii lefuri mari. Sectorul privat a pompat in buget 18 ani, secat de toate guvernele care s-au perindat la putere. Bugetarii sunt si cei mai corupti si cei mai coruptibili. Asta e realitatea trista.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

MAHETlN

Rank user: x2

06.10.2008, 21:01

Partidul MAFIE

Trebuie sa oprim Coruptia Generalizata, ne-am saturat...
de mafia lui Miron Mitrea& Adrian Nastase si...
de furturile Baronilor PSD de la buget, din banii cetatenilor.

PSD (Partidul Securistilor si Delapidatorilor)
,Partidul Mafie si-a infipt coltii in Romania.

PSD este la ora actuala Frana si Bariera in fata oricarei intiative, in fata oricarei privatizari.
Fara sa fii din PSD sau fara sa dai spaga la PSD-isti nu poti face nimic.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
5 voturi

Unu

    raspunde:

06.10.2008, 22:51

pe cine costa salariul marit al bugetarului

o intrebare retorica si-ar avea rostul in legatura cu articolul respectiv daca si Isarescu cu salariul lui de 20.000 ron lunar s-a avut in vedere atunci cand a tras semnalul de alarma sau cei de la Fondul proprietatea care au salarii de 1000 euro /cap de secretara.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

la patron

spune:

06.10.2008, 17:25

Adica in loc sa ne cresca salariile ....

...ne vor creste impozitele si taxele, din cauza ca celor din invatamint li se maresc nejustificat salariile cu 50%.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
21 voturi

 

Jigodia

    raspunde:

06.10.2008, 17:50

Esti cumva papagal?

..pai nu asa ceva a scris in articol?; si culmea mai este cineva care te mai si voteaza :)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,2
Neimportant
13 voturi

Cristi

spune:

06.10.2008, 17:48

Sa o vedem si pe-asta !

Daca domnul Tariceanu are curaj sa refuze aplicarea masurilor aberante votate cu veselie de iresponsabilii nostri parlamentari, cu riscul electoral de rigoare, primeste de la mine o bila alba ! Si un vot la 30 noiembrie in ciuda tuturor prostiilor pe care le-a facut in cei patru ani de guvernare... De data asta in conditiile unei crize mondiale fara precedent dupa al doilea razboi mondial, chiar nu ne mai putem permite experimente economice total aberante... Riscam sa ne intoarcem la instabilitatea economica din 1997. Va mai amintiti stimati concetateni cum a ajuns dolarul de la 4000 lei la 9000 de lei intr-o saptamina ? Asta doriti ? Poate domnii bugetari se mai uita putin in oglinda dimineata cind se spala pe fata si-si raspund la intrebarea: " Pentru salariul meu de 300-500 EURO + sporuri de inca 300-500 EUR cite ore pe zi muncesc efectiv ? Doua ? Trei ?". Daca vreti bani "fara numar" asa cum va (in)cinta manelistii pe care-i adorati poftiti la munca in sectorul privat ! Aici... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
22 voturi

 

oarecare

    raspunde:

06.10.2008, 18:25

de acord cu bila alba

sunt de acord cu cristi

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
7 voturi

Un observator

    raspunde:

06.10.2008, 18:43

ne pierdem timpul!!!

Ne uitam in gura acestui infatuat ca si cum nu stiu ce mare adevar ar grai... El nu spune nimic. Pentru ca nu stie. El se afla in treaba. Toti guvernantii se afla in treaba. Daca pe parlamentari ii inteleg (e vorba de un MANDAT), pe omul asta nu-l inteleg deloc. El ar putea sa ramane in istorie ca un economist tare. Draci: ramane in istorie ca un mascarici. Pacat!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
9 voturi

George

    raspunde:

06.10.2008, 18:57

o mica coectura, de principiu

Rationamentul e corect, infailibil. Nu uita, insa, TE ROG, ca esti in Romania lui Basescu si a lui Tariceanu. Orice doleanta in aprecieri e criterii de competenta, inseamna porti deschise spre coruptie!
Pai, pot sa-ti spun eu, de pe acum: cei mai priceputi vor fi nepotii, sau copiii lor... si, cele mai ricepute... amantele lor.
ASA, NU VREAU!!!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

michy mouse

    raspunde:

06.10.2008, 19:48

aia din stergerea datoriilor si somaje prelungite

Banii de 20 de ani, din ajutoarele de somaj , din salriile compensatorii , din somajul prelungit din stergerea datoriilor. somajul compensator era cat salariul bugetarilor. Miile de mii de miliarde din stergerea datoriilor si salariile compensatorii. cati banii s-au cheltuit cu proletarii tarii pe spinarea intelectualilor. Platitii acum si munciti si voi dragilor nu banii ca sa furati intreprinderile si sa le devalizati. la munca,

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
3 voturi

Maxim

    raspunde:

06.10.2008, 21:23

Ptr CRISTI

Te-ai gandit daca nu cumva toata treaba asta este pregatita astfel incat sa-l scoata in evidenta pe eroul Tariceanu? Crezi ca acei consilieri straini iau banii pe degeaba? N-ai decat sa votezi, fara sa te gandesti ca de fapt tariceanul si pneleul lui (nu numai) au provocat nebunia asta.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4
Bun
4 voturi

bugetaru' sarac

    raspunde:

06.10.2008, 21:49

jos intelectualii! Asta vrei?

Daca tu consideri ca un bugetar nu produce nimic, retrage-ti copilul de la scoala, trateaza-te cu ierburi, debranseaza-te de la utilitati ca oricum n-ai unde sa le platesti (sau poate asta ti-e de fapt dorinta)... Un profesor face 4-5 ani de facultate, un doctor 6 plus inca 3-7 de rezidentiat, un functionar public sta 8 ore in spatele unui birou si isi bate capul cu mii de hartoage sau cu sute de solicitanti... Toata lumea se plange de coruptie, dar nimeni nu intelege ca saracia naste coruptie. Nu-i vina mea ca nu ti-a placut cartea si tragi la saiba la patron...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
5 voturi

mi-e lehamite de ipocriti

    raspunde:

06.10.2008, 23:15

pacat

din pacate se pare ca tu chiar daca lucrezi in sectorul public nu iti dai seama ce inseamna economia de piata, si stii de ce? pentru ca aveti un salariu bunicel si stati bine mersi pana la pensie si va doare in *** de restul lumii asta chiar daca economia va fi la pamant, tu nu te gandesti ca si TU poti sa iti pierzi pozitia si salariul tocmai datorita faptului ca esti de acord cu o astfel de aberatie, nimeni nu spune o marire de 10-15% dar cand se doreste cu 50% sau mai mult asta inseamna aberatie. Economia romaneasca nu se bazeaza pe sectorul public, de ce? este un sector de servicii, adevarata economie se afla la producator, gandestete ca daca tu iti maresti salariul si producatorul mareste pretul si adio cu totul o duci bine cate-va luni apoi...colaps iar tu iti iei adio si de la bani si de la post, vezi ce spun oamenii care sunt economisti si stiu cea ce spun, nici unu nu este de acord cu maririle de salari din cauza prabusiri economiei, si asa economia mondiala este in colaps,... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Mircea

spune:

06.10.2008, 18:19

omul asta ne spune povesti din 1990!!!!

e o problema in Romania? vino draga si spune ce trebuie facut! Ce spun maimutoii astia, pot spune si eu, ca somer.
Daca asta inseamna guvernare (la BNR sau la guvern...) apoi... lasa-ne draga...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
6 voturi

 
Mircea

spune:

06.10.2008, 18:35

nici dracu nu mai intelege nimic

Noi, alegatorii, ne uitam la TV si vrem sa intelegem ceva din harababura asta politica. Eu, unul, am inteles asa: 99,99% din parlamentari sunt niste zapaciti. Dupa ce spun una, aud ca sefii lor (intre doua chiolhanuri), viseaza alta. Si, saracii, nu mai stiu ce sa zica (si sa voteze). Oamenii astia sunt normali?
Vreau sa va consult: anormali suntem noi, ca nu intelegem nimic, sau ei ca nu reusesc sa spuna nimic?
Am o mare nedumerire: ei pe cine reprezinta? nu cumva pe noi?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
7 voturi

 
HAI LA LUPTA CEA MARE // HOT CU HOT SA NE UNIM !

spune:

06.10.2008, 18:53

VAD

ca putini au idee cat se fura si se risipeste in cotreanta asta de tara .Se fura energie electrica in mod crunt , se fura din banii publici alocati investitiilor mai mult de jumatate , evaziunea fiscala este uriasa , prostia in administratie duce la pierderi enorme . Am amintit putin din totalul jafului . In aceste conditii marirea salariilor functionarilor statului cu 50% este o jucarie . Dar daca nimeni nu poate clinti mafia securisto-comunista absolut cu nimic , trebuie sa inghitim gogosile manechinului si guzganului armean care habar n-au pe ce lume traiesc si mai sunt si sculele sistemului marilor pradatori.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
10 voturi

 
aaa

spune:

06.10.2008, 19:44

banii din buzunarele politicienilor si rudelor

vrajala. De 19 ani de democratie comunista s-au furat salriile bugetarilor. Nu au fost bani ca nu a fost productivitate si profit . Vrajala banii s-au furat si ii gasiti in averile secrete ale porcilor care se numesc demintari si parlamemntari si politicieni. Salariile bugetarilor se gasesc in banii de somaj prelungit in miliooanele de salarii compensatorii,stergerea datoriilor, ajutoare sociale care se dau la toti puturosii si evident se scurg in buzunarul alara care le manipuleaza. Au zacut proletarii tarii cate 3 ani pe ajutoare de somaj cat salariul bugetarului din sanatate. vedeti voi salariile sefilor de la puscarii salariile din politie si securitate si pensiile astora. pensiile parlamentarilor. Lasati frectia. In sanatate salariile de *** ca sa trateze doctorii romani care nu pleaca sub sloganul mitei si al spagii ca banii lor de salarii il inhata cei care nu platesc asigurari, la privatii sanatatii, in buzunarul farmacistilor, si la toti hotii care vand marfa de proasta... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
7 voturi

 
nicolai

spune:

06.10.2008, 20:34

daca se maresc impozitele

Daca trebuie sa platesc atat, eu ma las de munca; ma bag in economia paralela shi muncesc la negru .
Pai, ce sa fac?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
6 voturi

 
delta

spune:

06.10.2008, 21:32

frumos discurs d-le Isarescu

tot acest joc de "scena " este cumva pregatirea pentru marirea impozitului in mod "justificat " ?
Zici ca nu sunt bani pentru ca nu suntem productivi .Scoala Bilderberg a fost buna Isarescule . Poate le explici romanilor cum in Slovenia s-a putut introduce euro la o tara de 2 milioane de locuitori cu industrie cit a unui judet si cum Slovacia din 2009 a primit verde la euro ....ca de e o productivitate pe-acolo de dai pe spate ( stiu de ce spun ceea ce spun ) .
Ce mai trebuie ingenunchiat in Romania ? Scad profiturile multinationalelor din cauza cresterilor salariale ce vor fi nevoite sa le faca daca mariti salariie la bugetari ? ....probabil e ordin sa devalorizezi RON-ul ca sa ramin profiturile la fel de mari .
CIOCOI sunteti cu totii !!!.....creati o mie de scenarii de 19 ani incoace numai ca sa ridicati romanii unii impotriva altora si ca sa ve vedeti voi de miliardele acumulate pe mai departe .Invatati-ne si pe... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
5 voturi

 

SCLAVU' care traieste in COLIBAsi

    raspunde:

07.10.2008, 00:48

ai perfecta dreptate

...transnationalele care au cotisat la politicieni fac presiuni pe astia ca salariile sclavilor-angajati romani sa ramana la limina 'nici sa moara nici sa traiasca'
Exemplu: La Dacia Colibasi sclavii primesc 3-400 euroi pe luna salariu si o masa calda...aceasi munca e platita la uzine identite din Europa la 2-3000 euro pe luna.
Din profitul uzinei Dacia se pot plati salarii
de 7-800 euroi fara a periclita situatia economica a fabricii...Da ce sunt prostii patronii de la Dacia sa faca majorarii salariale daca guvernoiu' isi bate joc de proprii cetateni iar sindicate sunt corupte...Ii ameninta pe angajatii de la Dacia cu somajul...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

unu care s-a saturat

spune:

06.10.2008, 23:07

Pacat ca suntem fraieri...

Din pacate in romania parlamentarii si-au marit pensiile, preturile au explodat cu 10-50%, iar maririle salariale de 50% date de parlamentarii nostrii nu se dau sau se dau dar...
Dupa mine ar fi normal sa nu se mareasca salarile, dar nici preturile sa nu se mareasca, acum dupa ce s-a auzit ca se maresc salarile toata lumea a urcat preturile. Economia romaneasca nu poate sustine o marire de asa natura si sincer colapsul economic mondial va fi mic copil pe langa colapsul care va fi in romania dupa marirea asta de salarii, pentru o perioada vom fi multumiti dar este ca atunci cand iei o raceala sau un virus si totul este bine pana intr-o zi cand ajungi la pat si apoi spui ca mai bine nu ma apropiam sa iau virusul. Asa vom fi noi, dar prea tarziu, toti vor puterea chiar daca asta va insemna o tara in colaps economic, de ce? pai cei de la putere se vor imbogatii pe spatele prostilor care vor ajunge cersetori.Tariceanu daca va lupta sa nu se promulge legile astea aberante cu marirea... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

 
domitiana

spune:

06.10.2008, 23:32

sofisme

oriunde privim dam de abureli, probabil scrie pe fruntea noastra ca suntem fraieri si cred tot

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

 
BURSUCU' CHELOS DE LA FISC

spune:

07.10.2008, 00:37

...NU MAI SPERIATI POPULATIA DOMNULE GUVERNATOR

Ca GUVERNATOR al acestei tarii responsabilitatea dumneavoastra PRINCIPLALA este calmarea inflatiei.
Nimic mai fals cu cele 2000 de euroi pe persoana...Marile companii nu sunt taxate cum trebuie, exista prea multe alte companii exonerate de taxe si impozite, Garda financiara nu e eficienta nu isi face datoria iar despre sistemul organu'-bulanu' nu am ce sa mai spun...
Intelegeti ca salariile angajatilor de la firmele private pe care le conduce Vacaroiii acestei tari vor trebui majorate dupa ce bugetarii primesc drepturile salariale.
ASTA E PROBLEMA CARE VA INGRIJOREAZA DOMNULE GUVERNATOR CA SCLAVII-ANGAJATII LA FIRMELE PE CARE LE CONDUC POLITICIENII ROMANII VOR TREBUI REMUNERATII CORECT SI DECI PROFITURILE BAROSANILOR SE VOR INJUMATATII. NU VA DOARE BURTA DE PLEBEA PROLETARA. VA TREBUIE O NOUA POLITICA FISCALA DEMNA DE ACEST SECOL NU DE SECOLUL SCLAVAGISMULUI...TREZITI-VA SI NU MAI VENITI CU SLOGANE NEOLIBERALE....

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 
GUVERNATORU' MELCILOR

spune:

07.10.2008, 02:54

...DIVIDE ET IMPERA

...Ati invatat lectia Dl Guvernator divizati romani intre ei ca sa puteti guverna mai bine...Patetic

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 
antonio1

spune:

07.10.2008, 04:39

prostii, nebunii

Adevarul este ca spuneti niste prostii mai mari ca voi. Mai ieri spuneai ca dezastrul mondial nu afecteaza Romania, caci avem o economie prea slaba, prea mica ca sa fie afectata. Reactia mea a fost, ce prostii poti spune. Acum caci Romania e afectata, scoti alte tampenii, marirea salariilor bugetarilor costa fiecare roman 2000 eur, nu mai bine il va costa pe fiecare parlamentar? Sau de unde suma asta mare? Un lucru sa fie clar!!!!! Daca salariile cresc pentru ca sa ne aliniem si noi cu Europa, nu inseamna ca producatorii sa creasca direct proportional si preturile, adica profiturile lor sa ramana constante, de 10 ori mai mare decat ale omologilor din Europa, si totul sa fie suportat de muncitori. Mana ieftina de lucru nu va fi la infinit in Romania. Uneori ma sperii cum ganditi, mai slabiti profiturile la ceva modest, decent, caci buzunarele producatorilor sunt destul de pline. Si inca ceva foarte important, nu mai vorbiti de salarii, cresteri, cresteri, atata timp cat alimentele au... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 
Rank user: x2

07.10.2008, 06:14

PROPUNERE

Sa-i impartim in doua cete...si sa-i impuscam...oricum pentru joi prevad un scenariu ce va degenera in scantei .De ce ?Daca da bugetarilor si pensionarilor sar la bataie celelalte categorii care nu primesc nimic si printre care se afla cele productive-MULT MAI NUMEROASE-+armata cu pensionarii ei[peste 1 milion ] si altii -ATENTIE MIROASE A PAC,PAC===URMEAZA MARIRI DE PRETURI SI UTILITATI ,ACESTI OAMENI SUNT AI NIMANUI ? Bun ,daca nu da nimic sar demonstrntii.IA FOC TARA FRATILOR, GUVERNANTI SIMPLA DEMISIE NU VA SALVEAZA DE MANIA MULTIMII,,,CINE-I M O T O C ???

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 

Prima   1   2   Ultima

Vezi toate cele 30 comentarii