Dezvoltatorii imobiliari fug din Romania

   

Dezvoltatorii imobiliari fug din Romania
Problemele de pe piata imobiliara se accentueaza. Dupa ce au observat ca preturile locuintelor vechi s-au ieftinit de la o luna la alta, potentialii cumparatori ai apartamentelor noi au refuzat sa mai faca achizitii in aceasta perioada, preferand sa astepte corectiile pietei, sustin reprezentantii agentiei imobiliare CB Richard Ellis/Eurisko.

Vazand ca apartamentele situate in complexurile rezidentiale pe care le dezvolta se vand tot mai greu, investitorii straini se gandeasc tot mai serios la posibilitatea de a parasi business-ul din Romania.

Daca se retrag, investitorii ar putea lasa un gol imens pe piata imobiliara din zona Capitalei. La ora actuala, pentru a se putea acoperi cererea, in Bucuresti mai este nevoie de cateva sute de mii de locuinte.

"Daca acest ritm va continua, foarte multi dezvoltatori se vor retrage de pe piata, creand un deficit de oferta imens intr-o piata cum e Bucurestiul, care are nevoie de 200.000-300.000 de apartamente. Pe piata exista foarte multi cumparatori, cei mai multi dintre ei au deja creditele aprobate de catre banci, insa nu cumpara sperand intr-un miracol, un pret mai mic peste o saptamana sau peste o luna", a explicat Ionut Bordei, seful departamentului rezidential al companiei imobilire.

El a apreciat ca aceste asteptari sunt nerealiste, deoarece costurile de constructie sunt mari si in continua crestere. In plus, acesta i-a sfatuit pe cei care au intr-adevar nevoie de o casa sa faca o analiza mai atenta a pietei inainte de a cumpara, nu neaparat din presa.

"Va fi surprinzator pentru multi dintre acesti cumparatori sa constate ca proprietatile nu s-au ieftinit, pentru ca nu au cum, atata timp cat costurile sunt imense. In acelasi timp, vor realiza ca pe piata oferta este foarte mica, pentru ca multi dezvoltatori au renuntat intre timp la proiectele noi, iar cererea este foarte mare si preturile au inceput sa creasca din nou. Surpriza va fi si mai mare cand vor observa ca nici macar credite nu vor mai putea lua in acel moment", a completat reprezentantul Eurisko.
Vineri, 08 August 2008, ora 15:16
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 4879 ori

Vezi toate cele 49 comentarii
 
Rank user: x2

08.08.2008, 23:04

Pozitie rezervata

Poftim ???

"Bucurestiul, care are nevoie de 200.000-300.000 de apartamente"!!! Poftim ???
Du-te, ma expertule, si ... expertizeaza altceva! Eventual competenta ta ...
Pfui ... Toti *** isi dau cu parerea!
Da' de ce nu 2 milioane? Ca toti bucurestenii vor locuinta! Inclusiv cei pe ... drum!
Offffff... du-te ma ...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
15 voturi

 

roman din california

    raspunde:

08.08.2008, 23:55

manipulare

Mai fratilor ,nu pleaca nimeni nicaieri de-acolo unde-i atita nevoie de ei iar bancile vor trebui sa gaseasca solutii, pentru ca lucreaza mina-n mina cu constructorii...Asa-i peste tot in lume, preturile sufera modificari mici de 5-6% cind economia are probleme , iar cele din arii bune precum zone centrale chiar cresc citeva procente ...cereti agentilor sa va arate case ce au pierdut din pret in zona Casin Kiseleff ori MALIBU CALIFORNIA,...agentii va mint pentru ca ei vor sa achizitioneze cu preturi mici, ca apoi sa revinda cu preturi normale mai mari....

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
10 voturi

hopewell

    raspunde:

09.08.2008, 06:28

paralele

Cred ca in Romania se intimpla la o scara mai mica si cu un
defazaj de vreo 2 ani ce s-a intimplat si se intimpla in America. Valoarea de piata e stabilita de cerere si oferta,dar pe linga asta intervine si suportabilitatea. In alte cuvinte chiar daca cererea depaseste oferta,cresterea preturilor e limitata si chiar scazuta de nivelul general al salariilor. Cresterea preturilor la locuinte nu poate continua la nesfirsit,daca nu e suportata de o crestere similara a salariului real. Intr-o economie serioasa salariile nu pot creste ca Fat Frumos

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
6 voturi

Nedumerit

    raspunde:

18.08.2008, 17:38

sexoaso

Esti tare si gura ta face minuni.Mai dute tu...!Sa vezi ce bine e.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

xxl

spune:

08.08.2008, 15:42

ha,ha,ha

Incepe sa se darame sandramaua si fug baietii destepti! "E cerere mare de locuinte domle", da de unde, paginile agentiilor imobiliare sunt pline dar lumea numai cumpara ca nu mai au de unde sa dea sumele astronomice cerute de speculati. Fiti atenti cade piata imobiliara!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
45 voturi

 

Frasco

    raspunde:

08.08.2008, 17:38

nu va scade piata imobiliara ci numai depinde de locatie.Atit timp cit costurile cresc nu are cum sa scada pretul apartamentelor.Ca va fi o stagnare,da,dar nu mult timp.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,1
Neimportant
25 voturi

Imobiliarul

    raspunde:

08.08.2008, 18:23

Nu va scade piata imobiliara,ci vor scade preturile.....

Asa s-a intamplat in State...au scazut intre 50 % -30%,functie de locatie....cu cat esti mai aproape de ocean,cu atat au scazut mai putin,dar au scazut.....si sunt in scadere....asta e realitatea...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
21 voturi

AristotelCostel

    raspunde:

21.08.2008, 15:48

specialisti cu cap gumat

Piata imobiliara e la pamant. In ultimul an au fost doar cateva preluari ametite. Vanzarile catre cumparatorii finali au scazut drastic...cererea solvabila pentru garsoniere in Rahova fiind alcatuita din top-manageri de multinationale.
In functie de locatie va fi ...prabusirea preturilor.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

JONNY_MOBILE

    raspunde:

08.08.2008, 19:04

BAI_ECONOMISTULE

costul e constructia plus terenul. terenul pica ca e pres scump, constructie nu e mai mult de 60 euroi pe o viloi. asa ca laso mai moale cu logica de BULA .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
16 voturi

IMG

    raspunde:

08.08.2008, 20:13

baietii destepti de care vorbesti au ridicat economia romaniei

Romania a avut cel mai mare salt economic din europa in 2007, crezi ca acest lucru sa intamplat din cauza productiei de lapte sau recolta de grau a influentat acest lucru,nu baiete , meritul cresterii economiei se datoreaza exclusiv pietei imobiliare, si stai tu linistit ca baietii pe care i-i numesti tu speculanti nu vor pleca mai au cel putin vreo 15 ani de lucru de acum incolo, avem un deficit imens de locuinte in zonele urbane si asta datorita faptului ca suntem o tara predominant rurala (pe intelesul tau suntem o tara de tarani) si in ultimii ani sa constatat ca migratia di n mediul urban spre cel rural este in continua crestere cu aproximativ 25% pe an

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,8
Acceptabil
18 voturi

IMG

    raspunde:

08.08.2008, 20:18

CORECTEZ

MIGRATIA ESTE DIN MEDIUL URBAN SPRE CEL URBAN DE 25% IN CRESTERE DE LA AN LA AN

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,3
Acceptabil
7 voturi

arki

    raspunde:

08.08.2008, 21:19

e tun!!!!

alt tun finantat de agentiile imobiliare ca doar doar or mai insela pe vre-o unul sa-i bage pe git vre-o locuinta la pret supraumflat.auzi cica va fi criza de locuinte!!!!! pai ba nene,daca omul are bani si vrea casa,plateste lucratori si si-o face singur,nu are nevoie de bisnitari imobiliari

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
11 voturi

ploiesteanu

    raspunde:

08.08.2008, 23:31

speri *** dar

toate au plecat de la cererile de locuinte false, amplasate prin ziare chiar de interesati. Materialele de constructie, betonul, caramida, fierul beton , au crescut (preturile cele mai mari in Europa) tot ca o consecinta a acestui fenomen.O piata umflata artificial de bisnitari care se vor orienta , fiti siguri spre alte genuri de tunuri.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
7 voturi

Maxim

spune:

08.08.2008, 16:02

Intentie vadita

Se vrea reluarea cresterii preturilor pe piata.
Pare un articol platit de cei interesati

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
29 voturi

 

makena

    raspunde:

08.08.2008, 20:19

ai dreptate

nu pare, sigur e platit tembelul pt. articol

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
7 voturi

piticul haios

    raspunde:

08.08.2008, 23:56

si eu cred ca articolul e pe comanda

...dar asta nu e o scuza sa scrie atatea prostii . vorba aia: "minte-ma, da' minte-ma frumos"...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,2
Bun
5 voturi

kross

spune:

08.08.2008, 16:44

eurisko

cine sunt astia ( eurisko ) pina la urma in afara de o companie imobiliara care incearca sa supravietuiasca? voi ati vazut cate articole sunt doar pe tema unor comunicate de la eurisko? vreti un pret corect pentru apartamente in blocuri ceausiste? 3 camere la 50 mp nu pot valora mai mult de 50k-60k EUR pe o piata normala ... si mai lasati-o moarta cu cererea de apartamente ca in momentul de fata nimeni din administratie in romania habar nu are cati locuitori sunt exact in bucuresti - cati fac naveta - cati au murit. si scoateti din punga cererea de 100k apartamente ... de unde? cine sunt astia? da-ti date concrete verificabile nu baliverne ale vreunui reprezentant comercial direct interesat de castiguri materiale.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,4
Bun
21 voturi

 
SM

spune:

08.08.2008, 16:49

SM

Parerea mea este ca preturile in Ro sunt mult umflate,intretinute artificial! Peste tot scad preturile din SUA pana in Ungaria,numai in RO tara de miliardari sunt exagerat de mari.Locuiesc in SM la 17 km de granita cu Ungaria si va spun ca in urma cu doi ani se putea cumpara o casa cu doua-trei camera cu 12-15 ari gradina cu toate utilitatile(gaz,apa,canalizare acces lainternet)cu 12-15.000 euro,in timp ce o casa similara ca dotari si suprafata in se putea cumpara cu 50.000-75.000 euro.Acum au crescust putin preturile in Ungaria ptr.ca romanii si-au vandut apartamentele sau caele si au cumparat acolo la un sfert de pret.Oricum daca se face naveta in RO pana la granita e impecabil iar pana in SM 17 km nu sunt o problema.De ce sunt preturi asa mari in RO? Pai de ce sunt cele mai mari in RO fata SUA+UE la toate chestiile? Pentru ca suntem fraieri si inghitim toate balivernele legate de constructiisi energie pe care le servesc baietii care ne fura la buzunare cu legea in mana.Suntem o... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,5
Excelent
25 voturi

 
leo

spune:

08.08.2008, 16:53

Ce prostii spuneti

Auzi pleaca saracii de dezvoltatori de bani facuti rapid,pai din cauza acestor ticalosi marea majoritate a populatiei nu-si poate permite o locuinta deoarece au preturi astronomice si asta si din cauza jigodiilor care au condus tara si nu au construit nimic fara sa fie firmele lor si comisioane plus toate zonele verzi care au fost distruse pentru blocuri,la asazisa revolutie eram in stare sa opresc tancurile cu un pietroi dar acum regret si imi este rusine ca am participat la aceasta mascarada ca sa traim aceste vremuri cu corupti care nu au scrupule.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
12 voturi

 
EUGENIA PRO

spune:

08.08.2008, 17:01

normalitate

PRETURILE INCEP SA AJUNGA LA VALOAREA REALA,ADICA UN APARTAMENT DE 3 CAMERE IN DRUMUL TABEREI NU VA DEPASI 100000 DE EURO,IAR UNUL NOU CONSTRUIT PE CAMPURILE PATRIEI NU SE VA VINDE CU MAI MULT DE 400000 EURO. AM INCEPUT ,VREM NU VREM, SA VASLIM IN ACEASI DIRECTIE CU EUROPA. ABERATIILE PE CARE CEAUSESCU LE NUMEA APARTAMENTE SUNT DIN CE IN CE MAI MULT OCOLITE ,IAR CARTIERE CA DRUMUL TABEREI ,BERCENI ,FERENTARI ,BALTA ALBA SAU TITAN NE VOR ADUCE INTODEAUNA AMINTE DE PERIOADA CEA MAI NEAGRA A ISTORIEI ACESTEI TARI.DE ACEEA AR TREBUI DARAMATE DIN TEMELIE (CUM S-A FACUT IN VECHEA GERMANIE DEMOCRATA ) IAR PE LOCUL RAMAS LIBER SA SE CONSTRUIASCA ANSAMBLURI DE LOCUINTE DECENTE ( NU UMILITOARE CUM SUNT CELE DIN ACESTE CARTIERE ) .POATE ACUM ZAMBITI SI VEI SPUNE CA ESTE IMPOSIBIL SA FACEM ASA CEVA ,DAR IN 20 DE ANI ACEST LUCRU VA FI O NECESITATE.UITATI-VA LA BLOCURILE CONSTRUITE IN URMA CU 30 ,40 DE ANI ;BUCATI INTREGI DE BETON SE DESPRIND DIN ELE ,TEVI DE CALDURA SI APA SE CRAPA IN PERETI... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,8
Bun
16 voturi

 

EUGENIA PRO

    raspunde:

08.08.2008, 17:07

ERATA

IN LOC DE 100000 SI 400000 SE VA CITI 10000 SI 40000

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
11 voturi

florin_m

    raspunde:

08.08.2008, 17:46

viseaza

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
9 voturi

un taran roman din california

    raspunde:

09.08.2008, 00:18

cunoscator

Da ce ba sunteti milogi , 10 000 vreti case confortabile la preturi de bordee...pai construiti-le singuri atunci... peturile inca-s mici pentru o tara europeana ca Romania...nu va trece mult si se vor tripla preturile....aveti rabdare....

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2
Neimportant
8 voturi

norocul

    raspunde:

09.08.2008, 07:20

tarane din California

nu-i asa ca ti-e ciuda ca ai cumparat scump si acumai de platit de nu te vezi?

Pe cand cei care cumpara acum, cumpara cu jumatate pretul?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Q

    raspunde:

09.08.2008, 07:48

10000 euro ptr un gard

Eu vreau sa fac un gard la strada , am fost sa vad pretul materialelor si cam 10000 euro ma costa doar materialul pentru un gard decent din fier forjat de 50 metrii.
Cam cat credeti ca ar costa materialele pentru o casa ?
niciodata nu o sa vedeti case in valoare de 10000 euro.

Deschideti ochii si mintile fratilor si incercati sa judecati CORECT ceea ce vedeti ...

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
1
Foarte prost
3 voturi

EU

    raspunde:

16.08.2008, 13:09

Ba Da

Cunoscuti de-ai mei si-au ridicat vile de 3-400 metri patrati cu 80.000 euro. Mai lasa-ne cu vrajeala speculantule! Regretam ca-ti spulberam speranta de imbogatire fara limite dar fraierii s-au desteptat. ia spune, cu cate case stai blocat? Daca esti lacom, le vei avea mult si bine !!!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

ala din romania europeana

    raspunde:

09.08.2008, 10:51

romania e tara europeana?

titlul.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

Fieraru' Betonist

spune:

08.08.2008, 17:40

Logica de fier beton

Deci, fiindca nu exista cerere in piata dezvoltatorii isi strang jucariile si pleaca. Concluzia acestui domn este ca preturile vor creste. De unde sa creasca, daca nu exista cerere nici la nivelul actual? Jenant. Penibil.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,3
Bun
16 voturi

 

PROdemocrat

    raspunde:

08.08.2008, 22:37

Cu ZILISTEANU tot inainte

Prostul asta de mare specialist imobiliar trage toate sforile. Feriti-va de el ca dracu de tamiie!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
8 voturi

Rank user: x2

08.08.2008, 17:47

foarte amuzant ...

"La ora actuala, pentru a se putea acoperi cererea, in Bucuresti mai este nevoie de cateva sute de mii de locuinte. "
Sute de mii de oamani au gramezi de bani pe care din lipsa de alte preocupari ii vor da pe blocuri vechi, care in curand nu vor mai valora nimic, doar pentru ca "AU NEVOIE" de o locuinta.
Adica daca am un venit de 1.200-1.500 pe familie, eu nu am alt lucru mai bun de facut decat sa cumpar niste pereti de caramida si beton, doar pentru ca toti avem NEVOIE de o "propritate" personala.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
11 voturi

 
auch

spune:

08.08.2008, 18:16

sa extindem "experienta"

Daca ar fi romanul un pic mai dashtapt cu un pic de solidaritate nationala am extinde experimentul si pe combustubili energie ulei,.... adica sa nu cumparam cateva zile, saptamani, luni, doar strictul necesar poate am scapa si de OMV si de alti barosani carora le-am servit pe tava atat produsele noastre cat si in prostia noastra, piata de desfacere. Uite, de maine dau jos bicicleta din pod si mai bag benzina in masina doar daca e strict nevoie, intrebarea e: mai gasesc oare 100.000 de romani care sa procedeze la fel ???

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
6 voturi

 

SOLO

    raspunde:

08.08.2008, 22:37

Ideia este foarte buna :Un fel de greva a consumatorilor !!!!!

Sa incercam sa nu mai consumam GAZ, cateva zile sa vedem ce vor face cei de la gaz ? oare vor mai scumpii gazul metan Eu nu cred! Sau sa incercam si cu produsele alimentare , (ULEIUL )de exemplu .
Inca nu santem constienti de puterea pe care o avem , de tehnologia de comunicare in masa etc . Cine stie ?

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
8 voturi

Gogu

spune:

08.08.2008, 19:42

Sa ne aducem aminte

Pe vremea parintilor (prin anii 1970)salariul era putin peste 1000 lei,cererea era cred ca mai mare ca acum,avintul economic era puternic,productivitatea cel putin la fel,dolarul(la oficial) era in jur de 2.5 lei,populatia era cu probabil 2-3 mil. mai putina iar un apartament cu 3 camere nu sarea de 100.000 lei(~ 40.000 $).Observati ca nu am bagat factorul politic (regimul comunist) ci numai variabile economice. Sa zicem ca inflatia sa triplat timp de 30 de ani, asta ar insemna ca un apartament astazi ar fi ~ 120.000$(~80.000 euro), la acest pret mai adaugi un profit "decent" al dezvoltatorului de 20% si ar rezulta un apt. de 3 camere nu mai scump de 100.000 euroi.Nu ma injurati, este ceea ce cred eu,atit. :)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,5
Bun
8 voturi

 

Ghita

    raspunde:

08.08.2008, 21:24

Cam are dreptate

Gogule, cam ai dreptate tu, sa stii...parerea mea.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
5 voturi

Corector

    raspunde:

08.08.2008, 22:32

calcule

In 1980 dolarul era 12 lei, iar salariile in jur de 2500 de lei. Deci, un apartament de 3 camere intr-un bloc " ceaushist"intr-un carteir plasat semicentral costa cca 10 mii de dolari adica 50 de salarii lunare ( adica cinci ani ).Dca erau in familie doua surse de venit se putea deveni proprietar cu o rata suportabila . Dar nu aveam " developeri " veniti de aiurea ca sa obtina " un profit decent(?)"

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,9
Bun
7 voturi

Pintenogu

    raspunde:

08.08.2008, 23:37

Eu incerc din ianuarie sa vand apartament !

Si nu reusesc . Am coborat pretul la 100.000 Euro(3cam Iancului) i nu gasesc cumparatori . Sunt pe piata , in schimb , indivizi care spun ca vor sa cumpere , dar practic speculeaza legislatia .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,4
Acceptabil
5 voturi

hopewell

    raspunde:

09.08.2008, 06:19

valoarea dolarului

valoarea dolarului era stabilita artificial, asa ca tot
calculul e bazat pe o prezumtie gresita.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
3,7
Bun
3 voturi

carcotasu'

    raspunde:

09.08.2008, 06:23

factoru' politic si economia

Ba tata, trebuie bagat factorul politic (regimul comunist) ca "ieconomia" era cu totu' alta atunci!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

2dv

spune:

08.08.2008, 21:45

ai dreptate. bun calculul.

ai dreptate. bun calculul.
si eu tot asa am calculat. preturi pe vremea parintilor, dolar, venituri (le-am pus ceva ceva mai mari), inflatie, cam atat iese.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
2,3
Neimportant
3 voturi

 
ADEVQARUL ABSOLUT

spune:

08.08.2008, 22:16

ARTICOL COMANDAT

ACEST ARTICOL ESTE COMANDAT DE SPECULANTII IMOBILIARI.
SANDRAMAUA A INCEPUT SA SCARTAIE SI PRIN INTERMEDIUL UNOR ASTFEL DE PSEUDOANALIZE SE INCEARCA O REVITALIZAREA TEMPORARA A VANZARILOR DE APARTAMENTE ACHIZITIONATE ANTERIOR IN SCOPUL REVANZARII SPECULATIVE!
NUMAI PROSTII VOR CREDE MANIPULAREA VOASTRA!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
10 voturi

 
SOLO

spune:

08.08.2008, 22:23

NU DEZVOLTATORII IMOBLIARI , FUG DIN ROMANIA !!!

Nu dezoltatorii fug din romania !,fug SPECULANTII imbobiliari care au sperat sa faca bani in Romania ,
Au profitat de lipsa de locuite si legislatia favorabila .
Va trebuii sa treaca ani de zile , ca preturile sa ajunga
la valuarea reala .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
4,6
Excelent
10 voturi

 
Razvanovici

spune:

09.08.2008, 01:09

costurile de constructie sunt mari ?

Asta-i nebunie curata !
Calculati va rog pretul materialelor ce includ constructia uni apartament in cadrul unui bloc . Daca adunam cantitatea de beton , fier ... etc , plus manopera si terenul pe care se construieste blocul , in nici un caz nu se va ajunge la suma aberanta pe care o pretind "dezvoltatorii imobiliari" . Tinand cont ca ansamblurile de blocuri se construiesc pe terenuri marginase capitalei , indiferent de costul "ridicat" , ganditi-va ca pretul repsectivei suprafete se imparte la numarul de apartamente continute in acea cladire , ceea ce ne duce la o valoare simbolica .
Astfel , preturile apartamentelor ne se justifica in nici un fel , sunt chiar aberante si dovedesc lacomia "dezvoltatorilor imobiliari" de a se imbogati peste noapte !
Mafia imobiliara impreuna cu indiferenta guvernului au dus la o cerere mai mare decat oferta , criza alimentata pana in prezent de catre creditele bancare . Sarmanii cumparatori creditati , au ajuns la lingura de lemn si nu mai pot... (arata tot comentariul)

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
5
Excelent
9 voturi

 

Prima   1   2   Ultima

Vezi toate cele 49 comentarii