Ziare.com
Cezar Preda, mesaj pentru primarii traseisti: Sa se duca unde or vedea cu ochii

Miercuri, 17 Decembrie 2014, ora 22:18

Cezar Preda, mesaj pentru primarii traseisti: Sa se duca unde or vedea cu ochii

Cezar Preda / PDL

Deputatul PDL Cezar Preda este categoric impotriva revenirii in partid a alesilor locali care au migrat la PSD in ultimele luni. Si liderul deputatilor PNL sustine ca cine a plecat din partid "e bun plecat". "Cei care au plecat pentru bani, momiti si mituiti si santajati de Ponta si Dragnea pentru a castiga alegerile, in viitorul apropiat nu vor sti ce sa faca. Mesajul meu e sa se duca unde or vedea cu ochii, la PDL nu vor mai avea intrare. Aici trebuie sa fie oameni care ne-au fost alaturi la greu. Mai am un mesaj pentru cei care au plecat: in 2016 nu vor mai fi pe nicio lista. Vom face tot ce ne sta in putinta din punct de vedere juridic sa nu mai fie pe nicio lista. La Buzau, s-au dus cu Bigiu si Boscodeala si s-au dus intr-un colt. Din 2016, nu mai au unde sa se duca, acesta este mesajul meu", a spus Cezar Preda, citat de Mediafax. CCR a respins legea migratiei primarilor: E neconstitutionala De asemenea, liderul...

3 comentarii
Lider ACL: Nu avem niciun merit in alegerea lui Iohannis. A fost supararea poporului pe Ponta

Marti, 18 Noiembrie 2014, ora 14:35

Lider ACL: Nu avem niciun merit in alegerea lui Iohannis. A fost supararea poporului pe Ponta

Cezar Preda / PDL

Cezar Preda, deputat PDL de Buzau, a declarat marti ca PNL si PDL nu au avut niciun merit in decizia romanilor de a-l alege presedinte pe Klaus Iohannis, candidatul sustinut de cele doua partide. "Stim ca nu noi suntem cei pe care i-a votat poporul, ci oamenii l-au votat pe Iohannis. (...) Nu am avut niciun merit, nu ca a fost Preda bun sau altul de la PNL sau PDL, ci a fost supararea...

20 comentarii
De ce e mai bun Iohannis ca Ponta: "Neamtul a facut planton si de garda"

Joi, 25 Septembrie 2014, ora 09:19

De ce e mai bun Iohannis ca Ponta: "Neamtul a facut planton si de garda"

Klaus Iohannis / Victor Ponta

Primii doi candidati la prezidentiale, asa cum sunt ei acum clasati in sondajele de opinie, Victor Ponta si Klaus Iohannis, sunt diferiti intr-un punct esential, in opinia deputatului PDL Cezar Preda: Doar unul a facut Armata! "Romanii nu au ajuns in stadiul in care sa-si voteze presedinte un om care a fugit de Armata. Ponta a fugit zece ani de Armata. Il cautau sa-l ia in Armata si el era...

12 comentarii
Va mai fi sau nu fuziune? Greii PDL il avertizeaza pe Iohannis: A facut primul pas spre esec!

Sambata, 28 Iunie 2014, ora 19:53

Va mai fi sau nu fuziune? Greii PDL il avertizeaza pe Iohannis: A facut primul pas spre esec!

Emil Boc / PDL

Fostul presedinte al PDL Emil Boc a declarat, sambata, ca nu ar renunta la numele formatiunii, in cazul aliantei cu PNL, deoarece partiul sau are un blazon de aparat. Si Cezar Preda a spus ca presedintele PNL, Klaus Iohannis, va avea probleme cu PDL-ul de acum inainte. De asemenea, si Ioan Oltean a contestat declaratia primarului Sibiului. "Nu fac parte din nicio structura de conducere a...

14 comentarii
Cezar Preda: PMP canibalizeaza zilnic PDL. Sunt mincinosi ordinari, ipocriti si perfizi

Vineri, 28 Martie 2014, ora 16:27

Cezar Preda: PMP canibalizeaza zilnic PDL. Sunt mincinosi ordinari, ipocriti si perfizi

Cezar Preda / PDL

Deputatul Cezar Preda a lansat, vineri, un atac dur la adresa Partidului Miscarea Populara, care ar "canibaliza" zilnic PDL, el numindu-i pe cei din PMP "mincinosi ordinari, ipocriti si perfizi", care vor "sa puna mana" pe PDL. Cezar Preda a declarat, vineri, intr-o conferinta de presa, ca PMP ataca zilnic PDL si, desi clameaza unificarea dreptei, urmareste doar "sa puna mana" pe Partidul...

19 comentarii
Cezar Preda: Basescu si Ponta au incalcat Constitutia

Joi, 06 Martie 2014, ora 13:36

Cezar Preda: Basescu si Ponta au incalcat Constitutia

Politica / guvern

Deputatul PDL Cezar Preda sustine ca validarea Guvernului Ponta 3 este neconstitutionala, pentru ca presedintele Traian Basescu si premierul "au incalcat Constitutia in baza unei intelegeri in doi inainte de pronuntarea CCR". Preda le-a cerut colegilor democrat-liberali "sa ia pozitie ferma" in fata unor astfel de intelegeri "pe incredere", potrivit Mediafax. Basescu a explicat...

6 comentarii
Cezar Preda ii da replica lui Antonescu: Sa stea linistit, PDL nu se grabeste sa construiasca ceva cu PNL

Luni, 24 Februarie 2014, ora 12:26

Cezar Preda ii da replica lui Antonescu: Sa stea linistit, PDL nu se grabeste sa construiasca ceva cu PNL

Cezar Preda / PDL

PDL va discuta cu toate partidele de dreapta, deci si cu PNL, dupa alegerile europarlamentare din luna mai, declara la deputatul democrat-liberal Cezar Preda. El ii raspunde la RFI Romania presedintelui liberal, dupa ce Crin Antonescu a afirmat la Pro TV ca daca se rupe USL, PNL si PDL sau alt partid de Opozitie pot actiona impreuna doar pe principiile apararii statului de drept. Cezar...

2 comentarii
Cezar Preda, atac la colegi: Vitejii de la Bucuresti, care se fofileaza, sa vina la Buzau!

Vineri, 14 Februarie 2014, ora 15:33

Cezar Preda, atac la colegi: Vitejii de la Bucuresti, care se fofileaza, sa vina la Buzau!

Cezar Preda / PDL

Deputatul PDL Cezar Preda spune ca nu va reveni asupra deciziei de a demisiona din functiile detinute in partid si ii invita pe "vitejii de la Bucuresti", care "se fofileaza", sa vada "cum e la Buzau" si sa obtina rezultate mai bune decat cele obtinute de el. Cezar Preda a declarat vineri, intr-o conferinta de presa la Buzau, ca nu va reveni asupra deciziei si nu va prelua din nou conducerea...

3 comentarii
Predoiu: Organizatia PDL Buzau functioneaza, va fi aleasa o noua conducere

Miercuri, 12 Februarie 2014, ora 12:30

Predoiu: Organizatia PDL Buzau functioneaza, va fi aleasa o noua conducere

Catalin Predoiu / PDL

Prim-vicepresedintele PDL Catalin Predoiu da asigurari ca organizatia Buzau, de la sefia careia a plecat recent deputatul Cezar Preda, functioneaza si isi va alege miercuri o noua conducere. "Dupa plecarea domnului Cezar Preda, organizatia functioneaza normal si este condusa in calitate de presedinte interimar de Raul Ioan Florescu, primvicepresedintele organizatiei Buzau. Facem o vizita...

1 comentariu
Predoiu, responsabil de PDL Buzau, dupa demisia lui Cezar Preda

Marti, 11 Februarie 2014, ora 23:10

Predoiu, responsabil de PDL Buzau, dupa demisia lui Cezar Preda

PDL / stiri PDL

Prim-vicepresedintele democrat-liberal Catalin Predoiu si presedintele PDL Constanta, senatorul Gigi Chiru, sunt responsabili de conducerea organizatiei judetene a PDL Buzau, dupa demisia din functie a lui Cezar Preda. "Domnul Catalin Predoiu a fost imputernicit de Biroul Permanent National sa vina sa se ocupe impreuna cu secretarul regional, domnul Gigi Chiru, de Organizatia Judeteana a PDL...

1 comentariu
Cezar Preda: Blaga mi-a fost prieten. L-am sustinut neconditionat, iar el s-a fofilat

Vineri, 07 Februarie 2014, ora 07:59

Cezar Preda: Blaga mi-a fost prieten. L-am sustinut neconditionat, iar el s-a fofilat

Cezar Preda / PDL

Cezar Preda a explicat, joi, de ce a decis sa renunte la toate functiile detinute in PDL. Aceasta a spus ca a luat decizia respectiva dupa ce Vasile Blaga, despre care spune ca i-a fost prieten, nu l-a aparat cand a fost criticat. Deputatul a spus la o televiziune locala, citata de Mediafax ca el l-a sustinut "suta la suta, neconditionat" pe Blaga, dar ca nu a avut parte de acelasi tratament...

8 comentarii
Udrea: Nu-l primim pe Cezar Preda in PMP. Ce tip de politicieni vrea sa evite

Miercuri, 05 Februarie 2014, ora 14:32

Udrea: Nu-l primim pe Cezar Preda in PMP. Ce tip de politicieni vrea sa evite

Elena Udrea / Partidul Miscarea Populara

Elena Udrea a negat posibilitatea primirii lui Cezar Preda in Partidul Miscarea Populara, spunand despre acesta ca are frustrari si s-a opus parteneriatului presedintelui Basescu cu PDL. "Nu au existat si nici nu vor exista discutii cu domnul Cezar Preda. Domnul Cezar Preda reprezinta exact ceea ce noi spunem ca a reprezentat motivul plecarii noastre din PDL. El a avut un discurs impotriva...

25 comentarii
Cezar Preda a renuntat la functiile din PDL: Ma pot lupta cu Ponta, Udrea, dar nu cu colegii mei

Miercuri, 05 Februarie 2014, ora 12:27

Cezar Preda a renuntat la functiile din PDL: Ma pot lupta cu Ponta, Udrea, dar nu cu colegii mei

Cezar Preda / PDL

Deputatul PDL Cezar Preda a anuntat, miercuri, ca demisioneaza din functiile de vicepresedinte al PDL la nivel national si de presedinte al PDL Buzau, spunand ca a luat decizia dupa ce a fost criticat in partid pentru afirmatiile sale potrivit carora "PDL a creat un monstru numit USL". Cezar Preda a anuntat, intr-o conferinta de presa sustinuta la Buzau, ca a luat decizia de a demisiona din...

28 comentarii
Inca o demisie din PDL - Cezar Preda anunta ca paraseste partidul

Miercuri, 05 Februarie 2014, ora 08:16

Inca o demisie din PDL - Cezar Preda anunta ca paraseste partidul

Cezar Preda / PDL

Deputatul Cezar Preda a anuntat ca isi va da demisia din toate functiile pe care le detine in PDL. Cezar Preda este vicepresedinte al PDL si presedinte al PDL Buzau. Deputatul a declarat pentru Agerpres ca a decis sa plece din PDL, dar nu se gandeste deocamdata sa se inscrie in Partidul Miscarea Populara, potrivit B1. Deputatul Florin Popescu anunta ca mai multi parlamentari PDL vor...

11 comentarii
Deputat PDL de Buzau: DNA sa ancheteze deszapezirile la Buzau. E o fratie crunta!

Joi, 30 Ianuarie 2014, ora 08:55

Deputat PDL de Buzau: DNA sa ancheteze deszapezirile la Buzau. E o fratie crunta!

Cezar Preda / PDL

Cezar Preda, vicepresedinte PDL si deputat de Buzau, spune ca motivul pentru care in fiecare iarna localitatile din acest judet stau acoperite sub zapada zile intregi este acela ca, de 24 de ani, contractele pentru deszapezire se acorda clientelar, deszapezirea nu se face, banii se iau, dar DNA nu intervine. In fiecare iarna, cum ninge mai tare si e viscol, zeci de localitati din judetul...

27 comentarii
Cezar Preda: Va veni si randul ministrului Transporturilor sa-si dea demisia!

Vineri, 24 Ianuarie 2014, ora 15:09

Cezar Preda: Va veni si randul ministrului Transporturilor sa-si dea demisia!

Cezar Preda / PDL

Ministrul Transporturilor ar trebui sa-si dea demisia dupa accidentul de avion din Muntii Apuseni, este de parere vicepresedintele PDL, Cezar Preda. El spune pe de alta parte ca ministrul de Interne ar fi trebuit sa-si dea demisia inca de luni seara. Radu Stroe ar fi trebuit sa demisioneze inca din ziua accidentului de avion din Muntii Apuseni, crede Cezar Preda. "Daca e vorba de onoare...

6 comentarii
Cezar Preda despre Udrea: Cand va depasi linia rosie, va pleca, nu-i nimeni de neinlocuit

Vineri, 24 Ianuarie 2014, ora 13:58

Cezar Preda despre Udrea: Cand va depasi linia rosie, va pleca, nu-i nimeni de neinlocuit

Cezar Preda / PDL

"Daca Elena Udrea a depasit linia rosie, daca are alt proiect politic, trebuie s-o spuna" si va pleca din partid, este de parere vicepresedintele PDL, Cezar Preda, care spune ca "nimeni nu este de neinlocuit" in PDL. Cezar Preda mai precizeaza ca "excluderea unui membru nu e un lucru foarte bun pentru un partid". "Ce am observat eu la doamna Udrea este urmatorul lucru: isi ia avant, in...

7 comentarii
Cezar Preda, mesaj dur pentru Udrea: Nu mai inventati candidati la prezidentiale

Vineri, 17 Ianuarie 2014, ora 20:33

Cezar Preda, mesaj dur pentru Udrea: Nu mai inventati candidati la prezidentiale

Cezar Preda / PDL

Vicepresedintele PDL, deputatul Cezar Preda, a sfatuit-o vineri pe democrat-liberala Elena Udrea "sa nu mai inventeze noi candidati pentru alegerile prezidentiale de anul acesta" si "sa respecte decizia partidului". "O sfatuiesc pe Elena Udrea sa-si pastreze aceste analize pentru ca este inca membru PDL care a luat o decizie - Catalin Predoiu este candidatul PDL la alegerile prezidentiale",...

14 comentarii
Cezar Preda: PDL poate face opozitie si fara Basescu. El isi face jocul lui

Marti, 14 Ianuarie 2014, ora 14:27

Cezar Preda: PDL poate face opozitie si fara Basescu. El isi face jocul lui

Cezar Preda / Traian Basescu

Ideea ca singura Opozitie este Traian Basescu este depasita, iar PDL a atacat de 11 ori la Curtea Constitutionala si de trei ori a avut succes, a declarat, marti, in cadrul unei conferinte de presa vicepresedintele PDL, deputatul Cezar Preda. "Marota ca singura Opozitie este Traian Basescu, romanii nu cred ca asa gandesc. (...) Basescu nu este singura Opozitie in Romania, domnia sa isi face...

5 comentarii
Cezar Preda: Ponta face poltica anti-americana ! N-are consilieri sanatosi la cap

Vineri, 10 Ianuarie 2014, ora 14:05

Cezar Preda: Ponta face poltica anti-americana ! N-are consilieri sanatosi la cap

Cezar Preda / PDL

Vicepresedintele PDL Cezar Preda l-a acuzat dur pe premierul Victor Ponta, spunand ca acesta face politica anti-americana si anti-europeana, referindu-se la faptul ca nu s-a intalnit cu secretarul de stat adjunct al SUA, Victoria Nuland, aflata in vizita la Bucuresti, sub motivul ca e plecat din tara. Intr-o declaratie pentru Ziare.com, deputatul de Buzau i-a atacat si pe consilierii lui...

28 comentarii
Protest inedit la Buzau: PDL a iesit in strada cu magarii "Vio" si "Crinuta"

Miercuri, 11 Decembrie 2013, ora 22:30

Protest inedit la Buzau: PDL a iesit in strada cu magarii "Vio" si "Crinuta"

PDL / stiri PDL

Aproape 100 de membri PDL Buzau, in frunte cu Cezar Preda, au protestat, miercuri, intr-un mod inedit fata de taxele introduse de actuala guvernare. Democrat-liberalii au scos in strada un magar si o magarita pe care i-au botezat "Vio" si "Crinuta", animale ce carau in spate saci pe care scria "taxe si impozite", respectiv "taxe si accize", transmite Romania TV, citand agentia Mediafax....

1 comentariu
PDL nu contesta bugetul la CCR. Cezar Preda: E un buget al evazionistilor!

Miercuri, 04 Decembrie 2013, ora 18:48

PDL nu contesta bugetul la CCR. Cezar Preda: E un buget al evazionistilor!

Cezar Preda / PDL

PDL nu va contesta Legea bugetului la Curtea Constitutionala pentru ca nu a fost adoptat cu incalcarea procedurilor, explica Cezar Preda. Vicepresedintele PDL ii acuza insa pe guvernanti ca au facut un buget care incurajeaza evaziunea si ii taxeaza in plus pe cei care muncesc pentru a da de pomana celor care voteaza USL. Legea bugetului pentru 2014 a fost dezbatuta in doar 24 de ore, un...

4 comentarii
Un lider PDL cere Parchetului sa se autosesizeze in cazul terenului lui Basescu: USL nu are curaj

Vineri, 22 Noiembrie 2013, ora 15:57

Un lider PDL cere Parchetului sa se autosesizeze in cazul terenului lui Basescu: USL nu are curaj

Cezar Preda / PDL

Vicepresedintele PDL, deputatul de Buzau Cezar Preda, a lansat, vineri, intr-o conferinta de presa, un apel catre procurorul general al Romaniei sa se autosesizeze in cazul terenului agricol cumparat de fiica presedintelui, Ioana Basescu. "Solicit procurorului general al Romaniei sa se autosesizeze in cazul terenului din comuna Nana. Vad ca delatorii politruci ai USL nu au curaj sa faca...

33 comentarii
Descentralizarea la secret: UDMR are o intelegere ascunsa cu PSD?

Marti, 19 Noiembrie 2013, ora 15:38

Descentralizarea la secret: UDMR are o intelegere ascunsa cu PSD?

Cezar Preda / PDL

Vicepresedintele PDL Cezar Preda a declarat, marti, ca era de asteptat ca UDMR sa nu sustina motiunea de cenzura propusa de democrat-liberali, deoarece "UDMR are o intelegere ascunsa cu PSD-ul lui Ponta si Dragnea ca prin descentralizare sa se federalizeze tara". "Era de asteptat reactia UDMR avand in vedere ca au o intelegere ascunsa cu PSD-ul lui Ponta si Dragnea prin care prin asa-zisa...

2 comentarii
Cezar Preda, dur cu Basescu: S-a purtat nedemn! Uneori e foarte-foarte rau!

Vineri, 18 Octombrie 2013, ora 18:55

Cezar Preda, dur cu Basescu: S-a purtat nedemn! Uneori e foarte-foarte rau!

Traian Basescu / presedinte

Vicepresedintele PDL Cezar Preda i-a dat o replica dura presedintelui Romaniei, Traian Basescu, dupa ce acesta l-a atacat pe prim-vicepresedintele PDL Catalin Predoiu, acuzandu-l ca a mintit. "Noi n-am avut niciodata vreo reactie urata la adresa presedintelui, niciodata public nu ne-am exprimat intr-un fel sau altul si eu am fost deranjat de minciunile ca s-a ales Blaga pentru ca era acuzat...

24 comentarii
Cezar Preda, despre gazele de sist: "Glumite" si "aberatii" la Guvern

Vineri, 18 Octombrie 2013, ora 17:46

Cezar Preda, despre gazele de sist: "Glumite" si "aberatii" la Guvern

Cezar Preda / stiri Cezar Preda

Vicepresedintele PDL Cezar Preda considera ca premierul Victor Ponta trebuie sa le explice oamenilor, chiar mergand la Vaslui, adevarul despre gazele de sist si califica drept "aberatii" afirmatiile consilierului acestuia, Mirel Palada, proaspat numit purtator de cuvant al Guvernului, cel care scrisese pe Facebook ca "banii rusilor" intarata "un sat", aluzie la comuna Pungesti, sa protesteze....

2 comentarii
Cezar Preda: Basescu a vrut sa faca un partid de maicute, i-a iesit unul de frustrati

Luni, 07 Octombrie 2013, ora 17:07

Cezar Preda: Basescu a vrut sa faca un partid de maicute, i-a iesit unul de frustrati

Cezar Preda / PDL

Vicepresedintele PDL Cezar Preda a lansat, luni, un atac la adresa Partidului Miscarea Populara si a lui Traian Basescu, spunand ca presedintele "a vrut sa faca un partid de maicute, dar nu i-a iesit" si a facut "un partid de frustrati", adaugand ca "atat a putut, atat a facut". Vicepresedintele PDL, deputatul Cezar Preda, a declarat, intr-o conferinta de presa, ca din Partidul Miscarea...

6 comentarii
Cezar Preda (PDL): USL, arogant cu protestatarii. Confuzie in capatanile celor din comisie

Joi, 26 Septembrie 2013, ora 14:19

Cezar Preda (PDL): USL, arogant cu protestatarii. Confuzie in capatanile celor din comisie

Rosia Montana / protest

Vicepresedintele PDL Cezar Preda acuza USL pentru modul in care gestioneaza scandalul legat de exploatarea de la Rosia Montana, spunand ca manifesta aroganta fata de protestatari, dar si ca a facut o comisie speciala pentru a trage de timp. "In primul rand, ce comisie e aceasta? Intrebati-i pe membri la ce comisie sunt membri si care e titulatura comisiei. Or sa va spuna ca nu are nicio...

Un singur candidat la sefia PDL Buzau. Cezar Preda il sustine

Duminica, 22 Septembrie 2013, ora 17:48

Un singur candidat la sefia PDL Buzau. Cezar Preda il sustine

PDL / stiri PDL

Avocatul Ciprian Ene, 28 de ani, este singurul candidat la sefia organizatiei municipale a PDL Buzau la alegerile de saptamana viitoare. "Fac parte din generatia tanara, generatie care doreste o altfel de politica. Mitingurile de amploare din ultima vreme sunt o dovada in plus ca noua generatie doreste o schimbare in modul de a face politica", a declarat duminica in cadrul unei conferinte de...

1 comentariu
Cezar Preda: De martea trecuta, Antonescu nu mai e candidatul USL la prezidentiale

Vineri, 20 Septembrie 2013, ora 19:41

Cezar Preda: De martea trecuta, Antonescu nu mai e candidatul USL la prezidentiale

Cezar Preda / PDL

Vicepresedintele PDL Cezar Preda a declarat, vineri, ca liderul liberalilor Crin Antonescu nu mai este candidatul USL la prezidentiale de martea trecuta, dar el nu stie acest lucru. Preda a mai spus ca PNL va trebui sa treaca in Opozitie, in conditiile in care PSD va avea propriul candidat, scrie Mediafax. Antonescu: Nu am discutat cu Ponta despre prezidentiale, e o discutie pentru 2014...

6 comentarii
Cezar Preda: Ne-am intalni si cu Ponta, si cu Necuratul!

Vineri, 23 August 2013, ora 19:16

Cezar Preda: Ne-am intalni si cu Ponta, si cu Necuratul!

Cezar Preda / PDL

Vicepresedintele PDL Cezar Preda le recomanda celor care nu sunt de acord ca PDL sa aiba o intalnire cu Victor Ponta pe teme economice sa taca din gura, spunand ca s-ar intalni "si cu Necuratul", daca i-ar putea prezenta solutii care ar aduce bine tarii. "Sfaturi cu cine ne intalnim nu acceptam, sa-si tina sfaturile pentru ei, desteptii pamantului! Daca eu am solutii pentru tara, ma...

16 comentarii
Cezar Preda (PDL): Liberalii n-au solutii, Sapunaru e din gasca veche

Vineri, 23 August 2013, ora 12:22

Cezar Preda (PDL): Liberalii n-au solutii, Sapunaru e din gasca veche

Cezar Preda / PDL

Vicepresedintele PDL Cezar Preda considera ca PNL il propune pe fostul sef al Vamilor, Nini Sapunaru, pentru ca nu are nicio solutie si roteste pe functii aceiasi oameni controversati. "Parerea mea e ca se dovedeste inca o data o lipsa acuta de cadre pregatite sa ia portofolii. Cabinetul pe care Victor Ponta l-a anuntat ca fiind cel mai curat cabinet din istoria postdecembrista s-a dovedit a...

11 comentarii
Cezar Preda: Hasotti nu este in masura sa spuna cand e posibila o alianta PNL-PDL

Joi, 22 August 2013, ora 19:07

Cezar Preda: Hasotti nu este in masura sa spuna cand e posibila o alianta PNL-PDL

Cezar Preda / PDL

Vicepresedintele PDL Cezar Preda a declarat, joi, pentru MEDIAFAX ca aprecierea lui Puiu Hasotti ca nu vede posibila o colaborare a PNL cu PDL, cel putin patru-cinci ani, este "o declaratie de vacanta", iar liberalul "nu este in masura" sa spuna "cind e necesara o alianta" intre aceste partide. "Este o declaratie de vacanta. Nu sunt de acord cu Puiu Hasotti. Cand se coace, se coace, Hasoti...

Blaga se increde in sinceritatea lui Udrea: Nu e interesata de alt partid

Joi, 08 August 2013, ora 08:32

Blaga se increde in sinceritatea lui Udrea: Nu e interesata de alt partid

Vasile Blaga / presedinte PDL

Presedintele PDL, Vasile Blaga, a confirmat, inca o data, miercuri seara faptul ca Elena Udrea ramane in PDL, aceast lucru avand loc dupa ce deputatul a fost acuzat de duplicitate de Cezar Preda. "Am avut o discutie foarte sincera cu Elena Udrea. A discutat si cu ceilalti colegi apoi. Si-a declarat devotamentul fata de partid, a spus ca nu o intereseaza o alta constructie politica. I-am...

7 comentarii
Cezar Preda: Udrea sa iasa din duplicitate. E "si-n caruta si-n teleguta"

Vineri, 02 August 2013, ora 12:06

Cezar Preda: Udrea sa iasa din duplicitate. E "si-n caruta si-n teleguta"

Cezar Preda / PDL

Elena Udrea trebuie sa iasa din duplicitate si sa decida daca ramane in PDL sau pleaca la Miscarea Populara, a declarat vicepresedintele PDL, Cezar Preda. "Daca domnia sa iese din aceasta duplicitate si se pozitioneaza ori in interiorul Partidului Democrat Liberal si adversarul principal este USL-ul sau se pozitioneaza in Miscarea Populara si atunci din cand in cand mai ataca si partidul,...

7 comentarii
Cezar Preda: Argumentul Guvernului privind CSAT este o gaselnita

Vineri, 02 August 2013, ora 11:13

Cezar Preda: Argumentul Guvernului privind CSAT este o gaselnita

Cezar Preda / PDL

Convocarea CSAT "nu este o joaca" si nu tine de "agenda de concedii a cuiva", declara vicepresedintele PDL, Cezar Preda. El eticheteaza, intr-o declaratie pentru RFI Romania, argumentele Guvernului drept "gaselnite". Asta dupa ce Executivul a calificat drept "fortare" decizia presedintelui Traian Basescu de a convoca "de urgenta" CSAT pe tema privatizarii CFR Marfa. In opinia lui Cezar...

Cezar Preda: Ma mira pasivitatea lui Basescu fata de violarea justitiei de catre Ponta

Miercuri, 10 Iulie 2013, ora 16:32

Cezar Preda: Ma mira pasivitatea lui Basescu fata de violarea justitiei de catre Ponta

Cezar Preda / PDL

Vicepresedintele PDL Cezar Preda, s-a declarat mirat de "pasivitatea" presedintelui Traian Basescu fata de "comportamentul abuziv" al prim-ministrului Victor Ponta, deputatul democrat-liberal facand referire la "derapajul si violarea justitiei romanesti". "Pentru mine este mult mai important derapajul si violarea justitiei romanesti de catre Victor Ponta decat infiintarea de functii in PDL....

9 comentarii
Voicu (PNL): Ne-am obisnuit cu boicotul PDL. Doar manifestatiile le-au ramas

Vineri, 21 Iunie 2013, ora 10:56

Voicu (PNL): Ne-am obisnuit cu boicotul PDL. Doar manifestatiile le-au ramas

Politica / constitutie

Purtatorul de cuvant al PNL, Mihai Voicu, a comentat posibilitatea ca cei de la PDL sa recurga la manifestatii de strada si boicot impotriva proiectului noii Constitutii, asa cum a promis vicepresedintele PDL Cezar Preda. "Cu boicotul din partea PDL noi ne-am obisnuit. Cand nu mai au prize la public, apeleaza la boicot. Sigur, e dreptul fiecaruia sa se manifeste pe scena politica, in...

7 comentarii
Cezar Preda (PDL): Facem manifestatii de strada, boicotam "Constitutia bosorogilor vopsiti"

Miercuri, 19 Iunie 2013, ora 15:01

Cezar Preda (PDL): Facem manifestatii de strada, boicotam "Constitutia bosorogilor vopsiti"

Politica / constitutie

Vicepresedintele PDL Cezar Preda spune ca partidul din care face parte vrea sa recurga la manifestatii de strada impotriva proiectului USL de revizuire a Constitutiei si chiar la boicotul referendumului pentru adoptarea acesteia, considerand ca noua lege fundamentala va fi "plina de tampenii" introduse de reprezentantii Puterii. "Asta nu e proiect de modificare a Constitutiei, e razbunarea...

53 comentarii
Cezar Preda: Cei care fac valuri n-au sanse sa fie pe liste la europarlamentare

Duminica, 16 Iunie 2013, ora 17:35

Cezar Preda: Cei care fac valuri n-au sanse sa fie pe liste la europarlamentare

Cezar Preda / PDL

Vicepresedintele PDL Cezar Preda spune ca partidul ii va sustine la alegerile pentru Parlamentul European pe europarlamentarii care isi fac treaba, nu si pe cei care "deja fac valuri si sunt intotdeauna in contre cu PDL", el propunand ca pe primele 10 pozitii de pe lista sa se afle reprezentanti ai tuturor regiunilor. "Asa cum ii vedeti ca se comporta, asa sunt si sansele lor de a mai fi pe...

6 comentarii
Cezar Preda: PDL sa nu se arunce orbeste in referendumul propus de Basescu

Duminica, 16 Iunie 2013, ora 14:55

Cezar Preda: PDL sa nu se arunce orbeste in referendumul propus de Basescu

Politica / referendum

Vicepresedintele PDL Cezar Preda spune ca PDL nu trebuie "sa se arunce orbeste" in referendumul propus de Traian Basescu, sustinand ca tema Parlamentului unicameral a fost deja transata intr-un alt referendum, iar daca Puterea nu a respectat rezultatele primului referendum nu o va face nici acum. Cezar Preda a declarat, duminica, intr-o conferinta de presa sustinuta la Constanta, ca sambata...

13 comentarii
Cezar Preda: Se fac pariuri pe cine da afara PDL-ul si pe cine nu

Sambata, 01 Iunie 2013, ora 15:19

Cezar Preda: Se fac pariuri pe cine da afara PDL-ul si pe cine nu

Cezar Preda / PDL

Vicepresedintele PDL Cezar Preda sustine ca ceea ce se intampla in PDL, cu excluderile recente, reprezinta un subiect pe agenda publica si ca in aceasta faza "se fac si pariuri pe cine da afara PDL-ul si pe cine nu da afara". "Dupa ce mai multi au cantat prohodul PDL, iata ca PDL are in ultimele cercetari sociologice 18-19% increderea electoratului. (...) Ce are de facut PDL-ul? Sa respecte...

4 comentarii
Cezar Preda: Nici Antonescu, nici Ponta nu vor ajunge presedinte al Romaniei

Duminica, 12 Mai 2013, ora 21:40

Cezar Preda: Nici Antonescu, nici Ponta nu vor ajunge presedinte al Romaniei

Cezar Preda / PDL

Vicepresedintele PDL Cezar Preda spune ca nici Crin Antonescu, nici Victor Ponta "nu vor ajunge sa ocupe functia de presedinte al Romaniei", desi amandoi isi doresc, sustinand insa ca PDL "va juca un rol important" la alegerile din 2014 - va avea un candidat care va intra in turul al doilea. "Nici Crin Antonescu si nici Victor Ponta nu vor ajunge sa ocupe functia de presedinte al Romaniei,...

8 comentarii
Cezar Preda, despre Miscarea Populara: S-au gasit desteptii si curatii pamantului

Duminica, 12 Mai 2013, ora 20:37

Cezar Preda, despre Miscarea Populara: S-au gasit desteptii si curatii pamantului

Cezar Preda / PDL

Vicepresedintele PDL Cezar Preda s-a lansat intr-un atac dur la adresa fundatiei Miscarea Populara, afirmand ca in randul acestora s-au gasit "desteptii si curatii pamantului" si ca organizatia nu va avea succes. "S-au gasit acum desteptii pamantului, curatii pamantului care sa arate Romaniei ce nu a avut pana acum. Sunt chestiuni care pot sa pacaleasca 0,01 la suta din populatia Romaniei",...

6 comentarii
Cezar Preda, despre asumarea regionalizarii: Ponta il va pune la punct pe Dragnea

Vineri, 26 Aprilie 2013, ora 18:07

Cezar Preda, despre asumarea regionalizarii: Ponta il va pune la punct pe Dragnea

Cezar Preda / PDL

Vicepresedintele PDL Cezar Preda a declarat, vineri, ca vicepremierul Liviu Dragnea va fi pus la punct de prim-ministrul Victor Ponta, dupa ce ministrul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a spus ca Guvernul isi asuma raspunderea pe regionalizarea tarii. "Cred ca prim-ministrul isi va pune colegul la punct imediat, pentru ca numai un om care nu cunoaste importanta proiectului...

1 comentariu
Cezar Preda: Regionalizarea nu se va face. PSD nu risca sa piarda alegerile

Vineri, 19 Aprilie 2013, ora 17:26

Cezar Preda: Regionalizarea nu se va face. PSD nu risca sa piarda alegerile

Cezar Preda / PDL

Deputatul PDL Cezar Preda considera ca regionalizarea nu se va concretiza sub actuala putere, intrucat cei care o vor face vor pierde alegerile, lucru pe care PSD nu si-l doreste. Punctul de vedere a fost exprimat vineri, intr-o conferinta de presa, cand vicepresedintele Partidului Democrat Liberal a spus si ca reorganizarea teritoriala a tarii nu ar face altceva decat sa dezvolte "lantul...

Cezar Preda, despre relatia Basescu-Ponta: Si pe noi ne-a apreciat si apoi s-a saturat

Marti, 16 Aprilie 2013, ora 11:22

Cezar Preda, despre relatia Basescu-Ponta: Si pe noi ne-a apreciat si apoi s-a saturat

Cezar Preda / Traian Basescu

Vicepresedintele PDL Cezar Preda a declarat marti ca, in opinia sa, "curtoazia" pe care seful statului o manifesta fata de Guvernul Ponta este "marca Traian Basescu", spunand ca presedintele i-a apreciat ani la rand si pe democrat-liberali, apoi s-a saturat de ei. "Este o confuzie in a aprecia Guvernul pentru ceea ce de fapt a decis piata economica. Curtoazia pe care o face Basescu...

3 comentarii
Cezar Preda: Basescu este dezinformat de tabara Elenei Udrea

Duminica, 24 Martie 2013, ora 16:52

Cezar Preda: Basescu este dezinformat de tabara Elenei Udrea

Cezar Preda / PDL

Presedintele Traian Basescu este dezinformat de tabara Elenei Udrea, a sustinut prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda, care a criticat, de asemenea, reactia acesteia in urma Conventiei extraordinare prin care democrat-liberalii si-au ales presedintele. Elena Udrea a contestat procesul de vot prin care Vasile Blaga a fost reales liderul PDL. Membrii Comisiei pentru organizarea alegerilor din...

32 comentarii
Cezar Preda: Cred ca intr-o luna vom avea numirile la Parchetul General si DNA

Marti, 12 Martie 2013, ora 17:04

Cezar Preda: Cred ca intr-o luna vom avea numirile la Parchetul General si DNA

Cezar Preda / PDL

PDL asteapta numirea cat mai rapida a procurorului general al Romaniei si a procurorului-sef al DNA, estimand ca in cel mult o luna si jumatate aceste desemnari pe functii se vor produce, a declarat marti prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda, vicelider al deputatilor partidului. "Si noi asteptam aceste numiri, iar presedintele Romaniei a cerut, cu prioritate, sa se faca aceasta selectie....

Cezar Preda: Motiunea lui Blaga, trandafirul - celelalte, ghiocei

Sambata, 09 Martie 2013, ora 18:22

Cezar Preda: Motiunea lui Blaga, trandafirul - celelalte, ghiocei

PDL / Vasile Blaga

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda a declarat ca motiunea lui Vasile Blaga este "trandafirul" deoarece are "o tulpina puternica" si rezista "pana toamna tarziu", in timp ce motiunile Elenei Udrea si Monicai Macovei sunt "ghiocelul 1 si ghiocelul 2", intrucat sunt "suave si cu capul plecat". Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda a afirmat, duminica, la Targu Mures, la prezentarea motiunii...

4 comentarii
Udrea, despre Cezar Preda: Nu isi mai are locul in fruntea partidului

Joi, 07 Martie 2013, ora 09:21

Udrea, despre Cezar Preda: Nu isi mai are locul in fruntea partidului

Elena Udrea / PDL

Elena Udrea, aspiranta la functia se presedinte al PDL, a declarat ca deputatul Cezar Preda nu-si mai are locul in fruntea partidului, din cauza rezultatelor slabe obtinute constant la alegeri. In acest context, Elena Udrea a declarat ca, daca va castiga sefia partidului, va organiza alegeri in mai multe filiale, inclusiv in Buzau, und este presedinte Cezar Preda, relateaza Mediafax....

31 comentarii
Ce spune Cezar Preda despre revenirea lui Basescu: Ce-si poate dori mai mult?

Miercuri, 27 Februarie 2013, ora 17:55

Ce spune Cezar Preda despre revenirea lui Basescu: Ce-si poate dori mai mult?

Traian Basescu / presedinte

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda a comentat declaratia sefului statului, Traian Basescu, prin care anunta ca va reveni in politica din 2014, insa nu neaparat in PDL, spunand ca ""fiecare cetatean e liber". "Fiecare cetatean e liber in optiunile sale, poate sa faca ce doreste. Pana in decembrie 2014 are tot timpul sa se hotarasca", a spus deputatul PDL pentru Ziare.com. El nu crede ca...

17 comentarii
Cezar Preda: PDL nu se conduce cu pumnul sau cu banii

Sambata, 23 Februarie 2013, ora 15:11

Cezar Preda: PDL nu se conduce cu pumnul sau cu banii

Cezar Preda / PDL

Cezar Preda a declarat sambata, la sedinta CNC, ca privind in sala poate sa spuna fara retinere ca multi dintre democrat-liberali au profitat de pe urma acestui partid si multi au muncit pentru asta, el afirmand totodata ca s-a pierdut spiritul PDL si mandria cu care se purta "trandafirul la rever". "Uitandu-ma in sala si ascultandu-i chiar pe unii pot sa spun fara nicio retinere: Doamne,...

3 comentarii
Cezar Preda, despre PDL: Inca mai e sange pe pereti, din decembrie

Luni, 18 Februarie 2013, ora 16:44

Cezar Preda, despre PDL: Inca mai e sange pe pereti, din decembrie

Cezar Preda / PDL

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda a continuat seria discutiilor despre situatia din partid si despre posibilul presedinte al PDL, apreciind ca in formatiune inca mai este "sange pe pereti". "Inca mai e sange pe pereti, din decembrie", a spus Cezar Preda, luni, adaugand ca el a dus "acest sange in ringul de box" si ca "lucrurile se vor linisti". Liderul democrat-liberal a vorbit si...

Cezar Preda: Resping modul de adresare jignitor al domnului Ponta la adresa mea

Luni, 18 Februarie 2013, ora 15:16

Cezar Preda: Resping modul de adresare jignitor al domnului Ponta la adresa mea

Cezar Preda / PDL

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda a reactionat dupa ce prim-ministrul a spus ca nu asculta "toti prostii", facand referire in context la liderul democrat-liberal. "Resping modul de adresare jignitor al domnului Ponta la adresa mea! Propunerea mea cu privire la problematica relatiilor romano-ungare era tocmai ca institutia Parlamentului sa aplaneze conflictul si sa cimenteze relatiile...

33 comentarii
Ponta, despre Cezar Preda: Nu ascultati toti prostii (Video)

Luni, 18 Februarie 2013, ora 13:19

Ponta, despre Cezar Preda: Nu ascultati toti prostii (Video)

Victor Ponta / premier

Premierul Victor Ponta a comentat, luni, solicitarea prim-vicepresedintelui PDL Cezar Preda ca Parlamentul sa adopte o declaratie referitoare la scandalul diplomatic al steagurilor, premierul spunand ca nu trebuie ascultati "toti prostii" si ca ar fi o greseala ca Preda sa fie bagat in seama. Solicitat sa comenteze faptul ca PDL a cerut convocarea unei sedinte reunite a Parlamentului roman...

10 comentarii
Cezar Preda: Eu nu am un meci cu presedintele Romaniei, am un meci cu Ponta!

Duminica, 17 Februarie 2013, ora 13:13

Cezar Preda: Eu nu am un meci cu presedintele Romaniei, am un meci cu Ponta!

Cezar Preda / PDL

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda a declarat, duminica, ca, personal, nu e implicat intr-un meci cu presedintele Traian Basescu, in ciuda declaratiilor acestuia din ultima vreme, ci cu seful Guvernului, Victor Ponta. Cezar Preda: Ce face Basescu, nimic nou sub soare. Am preferat meciul "Eu nu am un meci cu presedintele Romaniei, am un meci cu Ponta", a declarat el, mentionand, insa,...

12 comentarii
Cezar Preda: Ce face Basescu, nimic nou sub soare. Am preferat meciul

Vineri, 15 Februarie 2013, ora 11:27

Cezar Preda: Ce face Basescu, nimic nou sub soare. Am preferat meciul

Traian Basescu / PDL

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda a comentat atacurile lui Traian Basescu la adresa liderului partidului, Vasile Blaga, spunand ca acesta se implica in campania pentru alegerea presedintelui formatiunii. "Am auzit ce a spus domnul Basescu, am vazut cateva minute, dar am preferat sa ma uit apoi la meciul Inter-CFR Cluj, a fost mult mai interesant. Nu fac comentarii, nu e nimic nou sub...

28 comentarii
Cezar Preda: De cand a plecat Basescu, PDL nu a avut lider care sa-l tracteze

Joi, 14 Februarie 2013, ora 22:16

Cezar Preda: De cand a plecat Basescu, PDL nu a avut lider care sa-l tracteze

Cezar Preda / Traian Basescu

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda a declarat, joi, ca, de cand a plecat de la partid Traian Basescu, PDL nu a avut un lider care sa tracteze formatiunea, aratand ca "nici Emil Boc nu a fost niciodata cu procente peste partid" si ca solutia este echipa. "Stiam pozitia presedintelui Traian Basescu, de cand a plecat domnia sa, noi nu am avut un lider care sa tracteze partidul. Nici Emil Boc...

3 comentarii
PDL infiinteaza un comitet de monitorizare a absorbtiei fondurilor UE

Duminica, 10 Februarie 2013, ora 13:16

PDL infiinteaza un comitet de monitorizare a absorbtiei fondurilor UE

Cezar Preda / PDL

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda a declarat, duminica, in cadrul unei conferinte de presa, ca PDL va infiinta un comitet de monitorizare a absorbtiei fondurilor UE si ca acesta va fi condus de Theodor Stolojan. "Am vazut iesirile acestea ale premierului care continua sa minta, sa se infoaie nepermis, pentru ca un premier nu trebuie sa se infoaie, ci sa actioneze. (...) Nu putem...

12 comentarii
PDL cere demisia lui Rusanu de la sefia Comisiei de Buget: A comis un abuz!

Miercuri, 06 Februarie 2013, ora 12:54

PDL cere demisia lui Rusanu de la sefia Comisiei de Buget: A comis un abuz!

Mihai Stanisoara / PDL

Prim-vicepresedintii PDL Mihai Stanisoara si Cezar Preda au acuzat USL ca a comis un abuz refuzand dreptul Opozitiei de a-si sustine amendamentele depuse la bugetul de stat si au cerut explicit demiterea liberalului Dan Radu Rusanu de la sefia Comisiei de Buget Finante. Cei doi au facut declaratii la finalul reuniunii grupurilor parlamentare ale PDL pentru consultari, dupa ce...

10 comentarii
Basescu respinge superimunitatea parlamentarilor - Reactii

Luni, 04 Februarie 2013, ora 17:04

Basescu respinge superimunitatea parlamentarilor - Reactii

Politica / parlamentari

Refuzul presedintelui Traian Basescu de a promulga legea privind statutul senatorilor si deputatilor a starnit furtuna in mediul politic. Reprezentantii USL l-au acuzat imediat ca "face jocuri politice", sustinand ca statutul prevedea sanctiuni la fel de aspre pentru alesi ca in parlamentele din Europa. Presedintele Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, a declarat ca respingerea de catre...

11 comentarii
PDL ii cere lui Ponta sa il demita pe Fenechiu

Luni, 04 Februarie 2013, ora 14:13

PDL ii cere lui Ponta sa il demita pe Fenechiu

Cezar Preda / PDL

Partidul democrat-liberal ii cere premierului Victor Ponta, prin vocea vicepresedintelui Cezar Preda, sa il demita din Guvern pe ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu. "In ceea ce priveste MCV, PDL va solicita in Birourile Permanente ale Camerelor organizarea unei sedinte comune a Parlamentului dedicate raportului MCV si ii solicitam premierului Ponta sa il demita pe ministrul Fenechiu,...

5 comentarii
Cezar Preda crede ca Victor Ponta va sfarsi ca originalul Che Guevara

Vineri, 01 Februarie 2013, ora 21:35

Cezar Preda crede ca Victor Ponta va sfarsi ca originalul Che Guevara

Cezar Preda / PDL

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda a criticat, vineri seara, in cadrul unei conferinte de presa sustinute la Galati, Guvernul condus de Victor Ponta si noile masurile fiscale, afirmand ca "Che Guevara a descoperit din nou ca exista chiaburi in Romania si ei trebuie imediat omorati". "Astazi, 1 februarie, Che Guevara (referire la Victor Ponta - n.r.) a descoperit din nou ca exista chiaburi...

25 comentarii
Cezar Preda: PDL anunta candidatul in colegiul lui Voiculescu, dupa ce Guvernul ia o decizie

Joi, 31 Ianuarie 2013, ora 21:41

Cezar Preda: PDL anunta candidatul in colegiul lui Voiculescu, dupa ce Guvernul ia o decizie

Cezar Preda / PDL

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda a declarat, joi, intr-o conferinta de presa, ca partidul va anunta un candidat in colegiul vacantat in urma demisiei senatorului Dan Voiculescu, iar democrat-liberalii iau in calcul sa sustina o modificare a Codului de procedura penala care sa stipuleze mentinerea completului de judecata atunci cand o persoana este trimisa in judecata si are un anumit...

2 comentarii
Cezar Preda: Udrea poate reveni in prim-planul PDL, daca se autopropune

Joi, 31 Ianuarie 2013, ora 17:33

Cezar Preda: Udrea poate reveni in prim-planul PDL, daca se autopropune

Elena Udrea / PDL

Prim-vicepresedintele PDL, Cezar Preda, a declarat, joi, intr-o conferinta de presa, ca Elena Udrea ar putea sa revina in prim-planul partidului daca se autopropune si Conventia sau CNC al PDL va lua aceasta decizie, el adaugand ca nu are nimic impotriva niciunui coleg care a muncit. El a facut aceste declaratii intrebat daca ideea cooptarii Elenei Udrea in schema restructurarii PDL este una...

6 comentarii
Cezar Preda: Il voi sustine pe Vasile Blaga pentru candidatura la sefia PDL

Joi, 31 Ianuarie 2013, ora 15:48

Cezar Preda: Il voi sustine pe Vasile Blaga pentru candidatura la sefia PDL

Cezar Preda / PDL

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda a declarat, joi, ca el personal il va sustine pe Vasile Blaga pentru o noua candidatura la presedintia partidului, deoarece democrat-liberalul este un om care a muncit si caruia nu i se poate imputa situatia in care este partidul in acest moment. Fiind intrebat cum vede criticile aduse partidului, in special pe cele ale lui Gheorghe Falca,...

6 comentarii
Cezar Preda: Sunt multumit de activitatea Elenei Basescu

Joi, 31 Ianuarie 2013, ora 15:08

Cezar Preda: Sunt multumit de activitatea Elenei Basescu

Cezar Preda / PDL

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda a declarat, joi, ca PDL isi propune sa obtina la alegerile europarlamentare numarul de mandate pe care le are in prezent si ca el personal este foarte multumit de activitatea lui Traian Ungureanu si a Elenei Basescu ca parlamentari europeni. "PDL este interesat de toate alegerile, inclusiv de cele de duminica (locale partiale n.r.), pentru noi orizontul...

8 comentarii
Cezar Preda exclude scindarea PDL, dar crede ca pot exista derapaje

Vineri, 25 Ianuarie 2013, ora 21:56

Cezar Preda exclude scindarea PDL, dar crede ca pot exista derapaje

Cezar Preda / PDL

Prim-vicepresedintele PDL, deputatul Cezar Preda, exclude scindarea PDL, dar sustine ca pot exista "derapaje sau propuneri de alte partide". "Faptul ca altii vor sa faca alta constructie politica nu am auzit, sa fiu sincer. Pot insa sa va spun ca la ultimele intalniri si analize pe care le-am avut la nivelul filialelor exista o dorinta totala a fiecarui lider PDL de a ne reinventa ca un...

2 comentarii
Cezar Preda: USL umileste zeci de mii de educatori si invatatori

Miercuri, 16 Ianuarie 2013, ora 15:24

Cezar Preda: USL umileste zeci de mii de educatori si invatatori

Cezar Preda / PDL

Prim-vicepresedintele PDL Cezar Preda cere premierului Ponta sa anuleze imediat OUG emisa in decembrie 2012 care le cere educatorilor si invatatorilor fie sa termine o facultate, fie sa iasa din sistem. "Acum vad cadrele didactice adevarata fata a guvernarii USL: ce li s-a dat cu o mana, li se ia cu zece maini. Cabinetul Ponta forteaza zeci de mii de educatori si invatatori sa 'opteze' doar...

2 comentarii

 1 2 3 4 5
 
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor