Ziare.com

Clotilde Armand: Cerem limitarea numarului de parlamentari la maxim 300. Sa munceasca efectiv 8 ore pe zi

Luni, 20 Iunie 2016, ora 13:12

   

Clotilde Armand: Cerem limitarea numarului de parlamentari la maxim 300. Sa munceasca efectiv 8 ore pe zi
Clotilde Armand, consilier local in Sectorul 1 din partea USB, a cerut, luni, limitarea numarului de parlamentari la 300, afirmand ca acestia ar trebui sa munceasca 8 ore pe zi, cinci zile pe saptamana, aratand cum stau lucrurile in SUA, unde sunt mai putini parlamentari la o populatie mult mai mare.

"Cerem limitarea numarului de parlamentari la maxim 300, din care 100 pentru Senat si 200 pentru Camera Deputatilor. Propunem cate doi senatori si 4 deputati pentru fiecare judet, sector al Bucurestiului si Diaspora.

Cerem ca parlamentarii sa munceasca efectiv 8 ore pe zi, 5 zile pe saptamana si sa nu aiba decat maxim 5 saptamani de vacanta pe an, la fel ca restul angajatilor.

SUA au 535 parlamentari la o populatie de peste 300 milioane locuitori, in timp ce Romania are 588 de parlamentari pentru numai 20 milioane de locuitori", a scris pe Facebook Clotilde Armand, fost candidat la primaria Capitalei.

Armand a aratat ca un guvern mai mare nu aduce niciun fel de plus, mai ales ca in Romania procesul legislativ a fost preluat de Guvern: "Un parlament mai mare nu aduce beneficii. In Romania post-1990, procesul legislativ a fost in fapt preluat de Guvern, care legifereaza prin Ordonante de Urgenta, fenomen necunoscut in SUA.

Intre 2003-2014 au fost emise 15.48 ordonante de urgenta, in medie 145 OUG pe an, sau o situatie de urgenta la fiecare 2,5 zile".

Masurile propuse de USB sunt menite sa ajute procesul legislativ sa se desfasoare in Parlament "cu o viziune pe termen lung", spune Armand, iar OUG sa nu mai fie folosite decat in cazuri cu adevarat exceptionale.

Nu in ultimul rand, Armand observa ca "numarul si costul parlamentarilor devine de nesuportat pentru populatia Romaniei. Numarul de parlamentari, salariile parlamentarilor, bugetele Camerei Deputatilor si Senatului, pensiile si avantajele materiale ale parlamentarilor cresc metastazic de la un an la altul".

Citeste mai multe despre Clotilde Armand, care a fost observata inclusiv de presa straina.





Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 6339 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
42 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Exista un referendum din 2009, validat! Sa se respecte vointa

... populara! Interesele-i unesc pe politicieni! Noi ce facem, ce asteptam?
In anul 2009, s-a votat pentru un parlament unicameral cu 300 de membri, referendum validat.
In 2012, s-a format un parlament de aproape 600 de membri pentru că asa au vrut Ponta+PSD să-i facă in ciudă presedintelui de atunci, domnul Băsescu.
In 2015, prin luna mai, parcă, pornind de la numărul de parlamentari din 2012, s-a votat pentru un parlament cică mai mic, cu 450 de membri, ignorandu-se vointa populară. Păi, cam 450 de membri avea parlamentul in 2009, cand s-a votat pentru 300 de membri.
Ce facem domnilor? Dacă nu actionăm acum, imediat, cand mai avem cateva luni pană la parlamentare, dacă nu ne facem auziti, pătim ca si cu alegerile locale, nu mai urnim nimic.
Să nu ne lăsăm pe vorbele si promisiunile politicienilor. Toti politicienii de acum, indiferent de culoarea afisată si intentiile declarate, se vor in parlament la stat degeaba si fără obligatii, pe salarii mari si favoruri si mai mari ca să nu mai pomenim de spagă.
Ce facem, cui ne adresăm, cum actionăm?
Timp de 4 (patru) ani, mai intretinem iar pe banii nostru sute de trantori in parlament care să-si bată joc de noi, să ne sfideze si să ne umilească?

 

Este important pentru bucuresteni sa aiba un partid ca USB prin care

....sa-si faca auzita vocea in politica lor locala,care pana acum a fost un cuib de neispraviti.

Bucurestiul trebuie sa fie al bucurestenilor, prin USB si nu al altor smecheri politici.

 

au revoir

Clotilde Merci pour votre participation

 

Alba ca smoala !

Sprijini tot ce ar defavoriza Romania !

albakazapada e neagra in cerul gurii

Intotdeauna cand se ia cineva de numarul sparlamentarilor ori de anularea pensiilor speciale.
-Io fi frica sa nu ramana someroaica ?

tovarasa vasilisk,ce faceai atumci,faci si acum...

inainte te vindeai pe copeici,acum pe centi...cea mai veche meserie din lume...nu ai evoluat prea mult...aceeasi cea mai veche meserie ! tonomat portocaliu,degeaba scrii corect,daca minti si nu ai voie sa spui adevarul ! nu te compari cu paunescu sau cristoiu,dar o masa calda primesti si tu in lipsa altei calificari,asa-i ?! cunoastem "valorile" gen matale !

Nu mai vrem hoti in primarii

@Ioan cel adevarat: te inseli prietene, nu am nevoie absolut deloc de partidul USB si cu atat mai putin, de madame Clatita sau de Neicusor Dan ... nu vreau sa fiu furat de ungurul american Soros, de rusi, de ucrainieni sau de francezi ... si asa ne-au jupuit destul secole la rand !

 

Majuscul BURUCEAGA, nu ma mira defel lentoarea ta

privind sinapsele, dendritele si axonii neurologiei democratiei, drept care mi-as si da silinta sa iti explic ce este aceea democratie reprezentativa despre care scrie aici buna noastra colega Silvia.
Ar fi chiar necesar s-o fac, fiindca vad ca atat tu cat si inca fo doi d'acilea, nu ati inteles nu atat le toarea agricola potrivit careia - vorba Eccleziastului -"E un timp pentru toate...", ca de aceea un guvern insamantzeaza iar urmatorul culege ce-a semanat precedentul si ca din tocmai aceasta absenta de consecinte aliniate ordonat, aiasta lipsa de judecata simpla de la cauza la efect - vezi bine la noi - "bboii ara si caii mananca", conform regulii nenorocit impamantenite la noi "Ia bataie numai juncanul care trage".
Dincolo de aptitudinile intelegerii general reduse, si a zbieratului tardivca la dinozauri unde cade stanca peste scurmus acum si zbiara peste hat vreme fiindca neuronul duce greu si mintea-i cat nuca, ei bin este preocupanta numai atotstiinta ta plina de insulte.
La asa minte-mintenas cu hartzag si stuchit de matza, ma rezum sa-ti spun ca nici nu-mi tarai, nici nu-mi var, bag nici atat, screm nicidecum, iar susur cand e nevoie si unde e voie.
La urma urmei, "A vorbit si nea Ion, ca si el e om.
Iata cel "Iarta-le caci nu stiu ce fac" si efortul de sublimare, caci, vorba de roman, "Daca te latra un caine, il latri si tu ?!"
Mi-e inalt si bine, sper ca si Silviei noastre.

Madam ...

..acest fapt ,parlament de 300 de hoti este votat de poporul roman inurma unui referendum. Si ,culmea ,validat de curtea constitutionala. Dar penalii din parlamentul rusinii nu au aplicat-o ,ba mai mult numarul de hoti parlamentari sa dublat. Nu mai vorbiti vorbe. Fapte .

 

Ce-si doresc Dragnea+PSD

... Pentru parlamentarele din toamnă, condamnatul penal pentru fraudă electorală, Liviu Dragnea isi propune un scor uriaș de peste 40%, dacă nu chiar direct, măcar la redistribuire. Scopul declarat al infractorului cu drepturi ca ale unui cetatean onest: "Cu scorul ăsta, președintele nu va avea de ales decat să ne dea Guvernul."
Incă 4 (patru) ani de guvernare PSD-istă inseamnă mai multă sărăcie si boală, mai mult analfabetism si stagnare, mai multa coruptie. Cu PSD la guvernnare, Romania nu are nici o sansa de schimbare, de progres.
Treziti-va romani, treziti-va cat nu e prea tarziu.

Conform indicatiilor silviei_h

"Cu PSD la guvernnare, Romania nu are nici o sansa de schimbare, de progres". Foarte corect. Daca vrem progres, la guvernare trebuie sa vina ciuma portocalie, in frunte cu basalaul, boc, udrea, anastase, toader, oltean, predescu, vass, si clanul lor. Hai cu depunctarea!

Aoleu, cucoana !

Mi s-a facut pielea de gaina cand am vazut ce zici tu ca ne asteapta ! Si cine sa ne salveze, duduie, de PSD ? Liberalii ? Aia condusi de Alinutza si Vasilica ?! Ha, ha, ha ! Desigur, tu visezi sa ne conduca pemepistii lui Basescu al tau, nu ? Inca nu te-ai trezit la realitate si mai crezi ca ne dorim iar sa ne alegem cu salarii taiate ?! In concluzie, tu chiar nu intelegi ca PSD va castiga in primul rand pentru ca nu are adversar ? Nu-ti convine ? Pleaca din tara ! Oricum, nu cred ca te-ar regreta cineva pe aici !

Un parlament de 300

Devine inaccesibil pentru partidele mici, noi. Se va impărți intre PSD și PNL.
Băsescu a propus acest proiect cand pdl avea 30%

Fapte sunt,

ceace face ea este un fapt, treaba proasta este ca doar ei, parlamentarii, decid si voteaza acest lucru, asa ca... la "Sf. asteapta". "Gagauzii" lui Dragnea, Tariceanu, Oprea, dar si ceilalti mai mici, ai lui "ala micu", in nici-un chip nu doresc acest lucru, aproape jumate dintre ei ar urma sa-si piarda "scaunele".

alina.a

,,Băsescu a propus acest proiect cand pdl avea 30%,,
Aceasta afirmatie este gresita !!!
Nu Basescu a propus acest referendum !

Acest referendum a fost propus de catre 4 ONG-uri: Pro Democratia,Centrul pentru Resurse Juridice, Transparency Romania si Agentia de Monitorizare a Presei.

Nu e prima si nici ultima care cere treaba asta...

Atata timp cat rezultatele unui referendum nu duc la obligatia decidentilor de a pune in practica rezultatele vorbim degeaba...

Toti politicienii, absolut toti, nu sunt de acord cu reducerea numarului de parlamentari... PSD+PNL/PDL+UNPR+ALDE +++...

Cat despre Clotilde Armand din pacate este sefa Egis (companie de stat franceza) care a primit din partea statului roman 213 milioane de lei pentru a superviza Bechtel, stim cu totii cati km de autostrada a facut Bechetl.

Blatul americanilor (ambasadorilor) + francezilor de a suge bani din Romania, legal...

Ambasadorul americii o sustine pe Lulutza in public, in schimb Lulutza nu face nici o miscare in dosarul Bechtel, iar in dosarul Microsoft nici un cetatean american nu este trimis in judecata, asa sta treaba in acest moment...

Sanatate...

Unde dai si unde crapa!

Daca doamna Clotilde Armand a facut ceva nepotrivit ,inseamna ca referendumul validat de popor nu este valabil !
Halal gindire logica !!!!

Who is Clatita?

Intr-adevar, ai mare dreptate ...
Ma surprinde tupeul acestei duduitze, care de ani de zile jupoaie bugetul de stat, comploteaza sustinuta de firmele franceze sa devalizeze acum primaria sectorului 1.
Felicit locuitorii sectorului 1 pentru ca nu au ales-o pe madame Clatita, aceasta ciumafaie "capitalista" aciuata aici pe langa Neicusor Dan, o alta paiatza pusa in fata de capitalul sovietic (pentru cine nu crede, rog sa consulte Panama Papers).
P.S. Nu vreau sa dau apa la moara sustinatorilor PSD, asa ca domnilor si doamnelor, nu va bucurati, ca nu sustin acest partid catastrofal pentru Romania.

M-as fi asteptat sa ceara si pentru romanii de rand ceva

In fond firmele parlamentarilor si a celor din administratie sunt singurii beneficiari ai fondurilor europene.

 

@electronistul Rank user: x5 20.06.2016, 14:49

Pace tie!

Mai citeste odata, gandeste, analizeaza textul si revino...

Esti din categoria lui @shiit, pardon @schmit (fictional carachter) si altii...

Repede aruncati cu acreala... nici macar nu ai inteles ce am scris, atata poti...

Si se mai mira unii de ce PSD-ul a castigat la locale cu asemenea propagandisti "de dreapta".

Stilul arogant, jignitor si ipocrizia multora care se dau "de dreapta" face ca randurile votantilor pro-Psd sa creasca pe zi ce trece.

Slava Domnului ca PSD-ul nu este un partid nationalist (moderat, binenteles), alfel le ingrosam randurile cu inca vreo 200 de diasporeni...

Cu ceva zile in urma imi spunea un "domn" intr-un comentariu ca mi-as fi dorit eu sa vizitez unele tari din Vest, ce sa-i raspund unuia ca asta?, altul ma intreba care e ultima carte care am citit-o,ce sa-i raspund? Dictator by Robert Harris, dupa care probabil imi spune ca sunt adeptul dictatorilor, cu tot ca e fictiune... de unde am cuparat-o? Din aeroport din Amsterdam (Ako shop) in drum catre casa, cat a costat? 11.95 Euro, In ce limba este? Engleza... Culmea e ca turma spumega de bucurie, mama ce l-au facut astia pe "Android"...

Aerul de superioritate al unor romani este gretos tare...

Again, pace tie!

Sanatate.

Android,va respect dar am niste neclaritati

,,Toti politicienii, absolut toti, nu sunt de acord cu reducerea numarului de parlamentari... PSD+PNL/PDL+UNPR+ALDE +++...,,
Cu aceasta pozitie sint total de acord cu Dv.

,,Atata timp cat rezultatele unui referendum nu duc la obligatia decidentilor de a pune in practica rezultatele vorbim degeaba...,,
Eu nu sint jurist. De aceea as dori sa-mi explicati de ce rezultatele unui referendum nu duc la obligatia decidentilor de a o pune in practica rezultatele.
Atunci de ce se mai fac??
Rezultatele referendumului din Marea Britanie va duce sau nu va duce la obligatia de a o pune in practica???
Cit despre doamna Armand oare a contribuit cumva la rezultatele referendumului?

 

Acum 6 zile

Judecatoria Sectorului 1 a admis cererea D-nei Clotilde Armand de a se trimite la CCR contestatia cu privire la alegerea primarilor intr-un singur tur.Cu efecte pentru alegerile viitoare,desigur.
Cererea limitarii numarului de parlamentari la 3oo,perfect legala,este corecte.
Nu am inteles cui ii este adresata.Sunt convinsa,insa,ca va reveni cu precizari si cadrul juridic adecvat pentru punerea in aplicare.
Desigur,daca PSD preia Guvernarea,vorbim vorbe.
PS Cei care nu au respectat un referendum validat de CC,nu sunt pasibili de nici un fel de pedeapsa?

 

De ce 300 parlamentari ?!

cand in tară avem 41 judete
deci 41 de parlamentari adică cate un reprezentant
pe judet este destul si normal.

 

ai dreptate 1 pe judet e extrem de econom dar nu se vrea

ca le ia casul de la gura multor taietori de frunze
exact cineva a vehiculat cifra 300 fara niciun rationamenet si turma de bizoni recita ca berbecii aceasta pros.tie

Memorex H 14:46 si 14:55, Clotilde a reluat zisa..

...unui referendum vaildat socotind 300 de gealatzi, carevsazica de tuburi digestive parzite, iar nu findca n-ar fi buni, cat :
Limbrici si tenii cate judete are administrativ-teritorial doar foamea... autarhic patrunjelizanta à autarhului roman votac de i-au sarit plombele in '90 si mai pe urma si dintii de Falconetti, si chiar si mahmudelele in colb, pe drum spre Casa, de la vot.
Scria mai devreme oareshcine p'acilea ca trebuie sa tragem apa pana ca inundam Tarile de Jos recte Bruxelles, daca tragem cu totii apa, probabil un om vast cunoscator sau dibaci al... "vastului" (argotic !) despre o denumire "Tarile de Jos" ce se rezuma azi la politicul si economicul Be-Ne-Lux ça prima forma de EU, a 3-a puterea Economica à continentului EU dupa Germania Franta, din care se adapa cu apa ne-nceputa sheptelul votac... prin reprezentii saii, caci restul mocofanimii isi da coate si genunchi la cisterna aghezmuita clerical din cisterna anrirazmerita, de la Prea-din-prea Cuvioasa Parascheva.
Stau si ma intreb care apa trage el caci ne eliberam la groapa, ori la soseaua construita de inaintasii romani, tinundu-ne de borna de kilometraj de-atunci, ori de aia din '9 de la "Km. Zero" printre mandre panselute mineresti.
Din parte mea, memorex, ramana doar cei pe care i-am botezat eu.
Dar !
Daca sunt 600 si fiecare din ei este doar capul teniei cea cu nepotism, fii, frati, cumnati si amante, plus N-shpe sotii de care au divortat de care ii santajeaza, spune, rogu-te, cati isi voteaza plecarea acasa, plecarea... tribala ?!
Nu pana sa ramana 40, "Doamne, fer", ci 300...

300 a devenit o obsesie ca la evrei 6 milioane

dar de ce nu 100 de parlamentari? 50 sau niciunul. aici se vede cat de tam.pi.ti sunt politicienii. vrei sa reduci vrei sa maresti iti trebuie repere. numarul de judete cati pe judet etc nu se da cubanu si se zice 25 ca asa vrea norocul sau ghinionul. la fel si cu camerele parlamentului. poate nu e nevoie de doua ci de unu sau trei sau niciunul. impresia e ca astia habar nu au ce e un parlament si la ce foloseste. probabil il confunda cu un bloc de locuinte sau un hotel de cinci stele.

 

Felicitari Clotilde!!!

Ai perfecta dreptate!!! La noi politicienii isi fac plinul in timpul mandatelor.sper sa devii Joan D" Arc a Romaniei,dar sa avem un final fara in care ei politicienii si poate psd sa aiba aceeasi soarta...

 

Asa doamnă,

votăm partidul care cere și iși asumă acest lucru și abrogă nesimțirea cu pensiile puturoșilor-penali din parlament

 

100 de parlamentari si 50 de senatori sunt arhisuficienti pentru o

tara de 20 de milioane - restul sunt degeaba, balast pentru buget si sursa de coruptie - cheltuielile nesabuite ale statului tin populatia in saracie

 

Protest matematic pentru... democratie(?!)

Ce se intampla cand un om este victima unei inscenari judiciare sau politienesti, caz des intalnit in tara noastra. N-ai bani de avocat, ca dac-ai avea, nu s-ar lua astia de tine... In Statele Unite, ai posibilitatea de a te adresa senatorului tau, pe care l-ai votat sau nu l-ai votat. El poate sa-i cheme in fata parlamentului pe cei in cauza: judecatori, procurori, politisti, agenti c.i.a. Ei au traditie democratica, noi nu. Vrei ca 2 senatori sa reprezinte 1 milion si jumatate de oameni (populatia Bucurestiului) adica un senator la 750000 oameni saraci, toti susceptibili de a fi victime ale abuzurilor statului. Imi poate spune dna aproape-primar cum poate sa-si exercite sarcinile de serviciu acel senator, cand ei nu reusesc nici pe ei sa se apere in fata abuzurilor? (nu ca le-as tine partea).
Avem aprox. 18000000 cetateni. Daca avem 300 de parlamentari, vine unul la 60000 de oameni diversi cu diverse opinii. Ipotetic vorbind, daca am avea 3000 de parlamentari, ar veni unul la 6000 de oameni, deci o reprezentativitate mult mai buna! Stiu, se va spune, sunt cheltuieli, bla bla... (in democratia ateniana erau 50000 de parlamentari, si asta in plin sistem sclavagist, presupus nedemocratic).
Trebuie parlamentarul sa "munceasca" 8 ore pe zi, cinci zile? Daca el isi face datoria o data, venind la serviciu si scapand un om persecutat de guvern si supus abuzurilor de catre serviciile secrete, iar celelalte patru zile lipseste, inseamna ca nu e bine? E mai bun unul constiincios, supus guvernului, care voteaza in mod salutar, transpirand de greutatea ridicarii maini in mod aprobator catre statul totalitar, 8 ore pe zi, cinci zile pe luna...

 

Oh, dragul meu Comment, plangaciosul meu mic, iubire strasnica

Vino in b'atze la mine aicisha sa te consoleze duios maicutza batrana cu braul - si dintii - de lana !

Hai ca nu-i greu !
Spune fata, colo, pe romaneste chiar, anume cati senatori si reprezentanti are tzara aia cu puhoi de lume, si cati avem noi, atentie, fara de "Ia sama, bre !" la cati au mai ramas, ba chiar pune la socoata si diaspora, adicate,ea aia de si-au luat lumea-n cap.
Ea mai zice acolu'sha ca te poti duce (la aia) la nea senator si te doftoriceste el la nedreptati.
Acusha, te i treaba ma dea, recte "maicutza batrana...", cam cati romani ai vazut tu rezolvati de vreun fel cu jalba in protap fara shpaga adiacenta ?!
Fiindca pentru mine e ca si cum ai raspuns, iti intind o prajina sa te scot din smarcul gandirii:

Senatorii si deputatii pe care ii vrei cata frunza si iarba, daca-i imputinezi, ei bine spune tot frantzuzoaica aia, ca ii pui, vere, la munca opt ore pe zi si adaug :
Cu salariu mic precum pensia (si, odinioara, simbria) "Generatiei de Sacrificiu", si le p,atesti in plus orele suplimentare, sporul de inaltime, splrul de toxicitate, sporul de vechime, sporul de noapte si alocatiile de familie numeroasa, bani de salopete, de bocanci si sosete d'a,ea mama bataturilor, spor de intemperie si sporul de natalitate.
Dar si "10 la suta pe trei luni" ca de sa... "le ia bitterashul de la gura copiilor", si iesire la defilare obligatorie, si festivitati religioase sarbatorite prin munca, fiindca din acele munci si zile, nopti si nesomn s-a facut "Greaua mostenire" din care au facut matzul cat ciorapul si cocarul baro.
Iar pe doamna care sparge la nara lusafirii Occide tali cu tinutele de receptie, as imbraca-o nu in salopeta si cizme de guma neagra ca buba, ci in haine de second hand cu care se imbracina juma de tzara cu toalete... in fundul gradinii.

Si i-as mai pune pe toti sa strige ca la "Ani de lupta, drum de glorii" :

"Servim patria !"

Caci etimologic, termenul Ministru nu inseamna stapan de sclavi, ci sluga !

Asadar striga cu mine :

"Sluga !"

In mod precis va veni ministrul sa ne intrebe :

"Ce sa dea mama la baieti ?!"

Will this earth be good to you?

"Fata" esti dumneata, nu ti-am ales eu avatarul. Daca te osteneai sa citesti inainte de a scrie, era ceva. In America exista democratie si un simt al datoriei la senatorii de acolo. Ei apara pe cetatenii supusi abuzurilor, la noi nu exista asa ceva. Parlamentarii nu apara pe omul abuzat de regimul de la putere, ei doar ridica mainile. Daca 600 de parlamentari nu isi fac datoria, cum isi vor face datoria doar 300? Asta trebuie sa-mi explici dumneata, mai inainte de a scrie prostii. Proportia strict matematica: populatie/nr.parlamentari nu functioneaza, pentru ca la noi nu avem democratie. Nu suporti democratia, domnule (sau doamna, dupa caz)?
ps. Parca era vorba ca nu e voie de adresat insulte? Draga "fata", redactie, cum vrei sa te numesti, cei care au "gandirea" politica "adecvata" sunt mai presus de reguli?

Costul, cel de nesuportat

"Numarul si costul" sunt de nesuportat pentru populatia... Daca (ipotetic vorbind) un parlamentar roman isi face datoria catre cetateanul nedreptatit de stat, atunci isi merita costul "de nesuportat" (desigur, nu e cazul absurdistanului). Care or fi costurile cu serviciile secrete? Tara noastra are un numar de agenti ai serviciilor mai mare decat au Franta si Germania la un loc (fiecare din cele doua tari are populatia mai numeroasa decat a noastra!). Care sunt costurile cu autostrazile care se construiesc de ani de zile, dar nu exista nici acum? Care sunt costurile cu atata politie si jandarmerie, toti salarizati de la buget? Cat costa echipamentul ultra-performant al jandarmilor (sistem de ochire cu laser etc)? Dar salariile imense (7000 - 10000 lei) ale magistratilor si procurorilor? De ce nu protesteaza dna Armand si pentru aceste lucruri?
ps. Chiar sunt curios de unde or proveni atatia bani. Tot dna Armand va fi sa ne spuna...

 

Comment, draga, imi reprosezi ce n-am zis. Scriam mai sus...

..."Spune fata", adica Spune Clotilde Armand ca".
Sexul tau nu ma... conteshte.
Ideile tale nici atat.
Propagarea ideilor tale, raspndirea lor insa, ma ingrijoreaza, fireshte.
Nu te-am insultat. Nici nu stiam ça existe, nici ca esti articulate, nici ca ne vei... "articula vreo doua".
Bonjour.

Si cu asta, gata!

Doresc doar sa inchei o polemica ce a mers prea departe. Era doar o opinie a mea (la care am dreptul), mu o "idee", o ideologie care trebuie raspandita. Nu "raspandesc" nimic si nu "articulez"(?!) (Doamne fereste!) pe nimeni. Era vorba de reprezentarea in parlament a omului de rand, incluzandu-ma aici si pe mine. Mi-e frica de aceste devieri de la democratie, acum cat am voie sa spun (inca!) acest lucru. Ma gandeam ca sintagma "plangacios mic" ar fi o insulta. Nu, nu plang, desi poate ar trebui, stiind incotro ne indreptam. Daca asta te ajuta, domnule, nu sunt sustinator al p.s.d., ce-i drept, nici al p.n.l. Daca as putea propaga ceva, ar fi ideile P.n.t. si ale lui Iuliu Maniu. Sunt taranist convins, dar, desigur, nu sustin facatura lui Pavelescu. E un pericol raspandirea ideilor taraniste, ale marelui luptator anti-comunist (si anti-fascist!) Iuliu Maniu?

 

Comment, "Urma scapa turma". Eu vreau doar cativa parlmentari

Pe care sa-si responsabilité, sa+i trag de maneca si chiar de franchie la esafod. "Infernul e ceilalti" à lui Jean-Paul Sartre ne-a haladit.
Vreau la frunte oameni de frunte cu responsabilitati nediluate defel.
Slariul lor si cinstirea au un pretz:
Cinstea intai, si-apoi raspunderea cu capul.
Cat despre PNTCD, batranul Coposu, incercat si de puscarie grea si de apelativul C.a.posu, l-a invrednicit pe Constantinescu, desigur sordida gresala.
Sa stii insa ca Istoria nu poate judecata despre ceea ce ar fi trebuie facut ca despre lumi posibile, nici macar despre iremediabilul.
Este doar ce ii.
Eu insumi, dupa ce voi fi banuit deja din 31 décembre 1989 si voi fi din 6 ianurie 1990, luat pe coaja in "Podul de flori", luat in gura in Duminica Orbului si luat in freza in iunie tôt 90, imi marturisesc stradania inepta si insistent idioata dupa ani de refus al evidentelor, deunzi la votul celor din puscarii.
Numim talharii Haiduci, iata evidenta.
Cu asta nu faci natiune, nici progres. Faci doar baute mocca la bodega comunala si tainuire de raufacatori.
Noi nu votam, noi facem balade cobzarind pungasi..."Carele da si ei o shparla, vreo ceva, orishice"
De aceea, restul e folclor.
Cu strashnic prieteshug,
T. Basilic
PS. Mea culpa.

 

 

Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor