Ziare.com
Turul 2 al prezidentialelor. Iohannis vs. Dancila

Neputinta liberalilor (Opinii)

de Ioana Ene Dogioiu, Senior editor
Sambata, 30 Martie 2013, ora 15:26

   

Neputinta liberalilor (Opinii)
Liberalii ar da orice pentru a-l impiedica pe Victor Ponta sa faca numirile devenite foarte probabile in fruntea parchetelor. Cel mai rau ii doare Laura Codruta Kovesi. Implinirea jumatatii de rocada intre DNA si Parchetul General, indiferent cum ar ajunge ea sa fie impachetata, va fi extrem de greu de digerat pentru PNL.

Va crea tensiuni, dupa cum a marturisit Klaus Iohannis, intr-un interviu pentru Ziare.com.

Dupa ce Laura Kovesi a fost una dintre tintele predilecte ale Antenei 3, dupa ce procurorul general si Daniel Morar au jucat pentru USL rolul celor mai detestati romani, dupa Traian Basescu, revenirea unuia dintre ei ar echivala cu o infrangere de proportii. Si chiar cu o cadere in ridicol, dupa ce liberalii s-au chinuit din rasputeri sa captureze Justitia cu Mona Pivniceru si au pierdut jocul in cateva zile.

In plus, mesajul transmis ar fi ca in USL Victor Ponta poate face jocurile pe cont propriu, fara sa tina cont de parerea liberalilor. Si-ar consolida asadar un profil de lider. O alta forma de infrangere pentru Crin Antoenscu.

Numirea lui Kovesi pare insa inevitabila si nu pentru ca ar fi capatat Victor Ponta vreun drag de fostul procuror general. Doar ca Victor Ponta este in acest moment mai lucid si, paradoxal poate, mai inghesuit. De ce, ne-a explicat Sorin Frunzaverde.

Un politican atat de versat ca baronul de Caras nu scapa porumbei, cum s-a grabit sa titreze o parte din presa. El, daca vreti, elibereaza porumbei purtatori de mesaj controlat. Practic Sorin Frunzaverde a dat cheia intregii situatii.

Guvernul Romaniei are probleme financiare. Nu stiu daca atat de grave incat sa se puna chiar problema neplatii pensiilor si a salariilor, dar, in mod cert, suficient de grave incat sa nu-i lase lui Victor Ponta prea mult spatiu de manevra.

De la premier la presedinte, toti au negat amenintarea intrarii in incapacitate de plata, dar nu am auzit pe cineva negand informatia ca incasarile bugetare pe primele doua luni ale anului au fost sub asteptari. Asta inseamna ca deficitul creste, deci si nevoia de bani pentru acoperirea lui.

Este cel mai prost moment cu putinta sa scoti limba catre Bruxelles. Ultimul lucru de care are acum nevoie Guvernul Ponta este sa i se taie si fondurile europene. Si nu este vorba numai despre bani, este vorba si despre imaginea in fata unor investitori care si asa nu fac coada la frontierele Romaniei.

Iar Comisia Europeana a fost explicita in privinta solicitarilor adresate Bucurestiului. Ele se refera, in principal, la statul de drept, independenta Justitiei si anticoruptie.

Nu lui Traian Basescu ii face pe plac Victor Ponta. Nu cred ca pactul dintre ei se bazeaza pe vreo sincera afinitate. Nevoia este cea care il impinge pe premier sa mearga pe singura cale pe care o are spre liman. Daca sub guvernarea lui Romania va ramane fara bani, asta ar insemna sfarsitul carierei lui politice.

Este motivul pentru care liberalii ar trebui sa fie pregatiti sufleteste nu doar pentru Codruta Kovesi, ci si pentru inlocuirea lui Relu Fenechiu.

Singura modalitate prin care PNL il putea bloca pe premier ar fi fost sa fie in stare sa-i puna pe masa rapid o propunere cu adevarat viabila pentru Ministerul Justitiei, una pe care premierul sa nu aiba niciun motiv sa o refuze, astfel incat altcineva sa ii ia rapid locul Monei Pivniceru, cu totul depasita de situatie, in jocul dur cu Traian Basescu.

PNL nu are asa ceva in maneca. Ca dovada, nu au fost in stare sa produca mai mult decat numele unui obscur secretar de stat, cu anvergura cel mult de director de directie. Si lipsa aceasta enorma i-a lasat lui Victor Ponta spatiul necesar.

Este clar ca momentul procurorilor va lasa urme adanci in USL si ar putea fi primul pas spre rupere. Singurul contraargument ar fi ca dl. Antonescu sa inteleaga ca fara masinaria PSD va ramane pe veci doar interimarul de la Cotroceni. Dar asta ar presupune o luciditate de care mi-e totusi greu sa-l suspectez.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 6500 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
97 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Liberalii sub Crin Antonescu sunt fosilele vii ai politicii Romaniei

O cădere a lor in ridicol? Se poate spune că ridicolul cade in ridicol?

 

Putirinta liberalilor de lemn: intre blazon si caruta au ales ce-i

reprezinta; cu speranta desarta ca episodu paturica se va reedita la nesfarsit in ferma administrata de varan. Caruta in care s-au suit cu frenezie se indreapta lent spre groapa de gunoi a istoriei: paradoxal, nu moartea cailor magari ii atrage catre origine, ci legile fizicii clasice, care a inregistrat performanta de a face cercu patrat ca sa alunece catre riddicolu pennabil! Alaturarea expresiei liberate de cursul responsabilizarii justitiei arata clar dimensiunea enorma a caricaturii PeNeLe: pe deplin sinonima cu presedintia adormitului national.

 

Kovesi si Morar vinovati de favorizarea infractorului!

Cel putin Morar in cazul FLOTA, l-a albit pe Basescu, ...Navele au disparut, transporta pt Grecia, China,Siria si Israel, le aduc bani alora dar cica noi nu avem prejudiciu.... le-a dat Base ca sa-si faca pile in politica!
Cum sa-i numesti pe astia in inalte functii in loc sa-i dai pe mana justitziei!?
In cazurile Otchim, Hidroelectrica, Alro astia au dat NUP-uri pe banda rulada pt Udrea, Videanu, SIda .... functzionari milionari din coruptie si spaga!

 
 

Acordul de Coabitare trebe ratificat de Parlament!

Altfel, se poate trage concluzia, ca Basescu si-a asumat puteri legislative, a uzurpat atributzii constitutzionale ale Parlamentului ROmaniei!
Doar Parlamentul poate da ordine, poate impune o conduita Guvernului si nimeni altcineva!
T.B. trebuie arestat fara a fi suspendat in prealabil!

maxi,"trebe" este pluralul substantivului "treabă"

?

Nu este neputinta doamna Ene,sunt calcule politice

De numirea Laurei Kovesi se vorbeste de saptamana trecuta, de demisia doamnei Pivniceru si numirea la CCR la fel. Adica dinainte de participarea presedintelui la congresul PDL si de iesirea neconstitutonla de sambata trecuta. Ma asteptam ca imediat USL sa inceapa procedura de suspendare, dar ideea a fost respinsa categoric atat de Ponta cat si de Antonescu. Mai mult, de cateva zile premierul afirma ca cei doi procurori sef vor fi numiti in urma consultarilor cu Basescu si CSM !! Ce s-a schimbat? Probabil dorinta PNL de a parasi ALDE si a se alatura grupului popular din PE, probabil discutia lui Hollande cu Ponta, deoarece numirea se va face direct de catre premier, fara a se mai urma procedura sugerata de CE dar care culmea va fi cel mai probabil punctata ca un lucru pozitiv tot de catre CE!
Lucrurile sunt clare, cele doua functii sunt negociate cu Basescu. M-as mira sa fie nominalizata Kovesi pentru ca deja presedintele a punctat indiferent cine va fi numit. Deja "semnalul" a fost dat .. adica cu toate ca USL are 70% in Parlament, de justitie nu se poate atinge interesul de partid, ba mai mult, presedintele este inca la "butoane"! As fi preferat ca Ponta si Antonescu sa spuna cinstit ce anume i-a convins, sa recunoasca faptul ca totusi "butoanele" sunt la CE si ceea ce se intampla nu este meritul lui Basescu. Dar nu pot face asta, electoratul si lozinca 'Huo Basescu" nu-i lasa. Trebuie acreditata ideea ca viitorii procurori sunt oameni presedintelui ... ii ajuta in vitoarele procese "politice" !

Așa vrea Europa!

Nu are nici o treaba pnl-ul in această numire, totul este dictat de UE, noi nu suntem decat o simplă colonie, așa cum am fost mereu! Ați văzut ce s-a intamplat in Cipru? Așa se poate intampla și la noi, oricand, dacă vor barosanii europeni!

Daca gandesti ca un sclav esti sclav!

Daca gandesti ca un invingator esti un invingator!
Nu suntem colonia nimanui, romanii au supravietzuit tuturor imperiilor care au avut candva intre granitze si teritorii romanesti!

Dar ce avem noi in spate,

ca sa nu mai fim tratati drept colonie? Coruptie endemica? O parodie de justitie? Productivitate scazuta? Puhoaie de emigranti rromi?

@ma(r)xi 08.06

- n'auzi bre , ca de bani au nevoie , nu de ordine !

Fara Basescu, pana acum, cu banditii acestia la guvernare,

... chiar ca s-ar fi ales praful si pulberea de Romania. Iata cum Cineva acolo, sus, ne mai iubeste inca, si l-a lasat printre noi pe acest mare si devotat politician.
Astept ripostele, dar mai cu mila, va rog, ca-i frig afara...

@ma(r)xi

- daca nu gandesti , nu te doare capu'(var.3).

Ati vazut?

De luni de zile le tot explic acest lucru simpatizantilor dezinteresati ai USL, dar ei o tin langa ca TB trebuie demis. Cred ca vor neaparat sa ajunga muritori de foame.

Doctore, cred ca Basescu trebuia sa isi dea

demisia anul trecut. Nu imi pot imagina un USL tare in sondaje, cu Basescu in opozitie, fara "scutul" care sa le mascheze incompetenta! Acum, de bine de rau, il scot pe presedinte mereu la inaintare, monopolizand atentia populatiei cu acest conflict. Dar, usor usor, "virusul" Oltchim si Mechel se extinde. Trezirea populatiei va fi foarte rapida si violenta.

Ponta face jocul lui Basescu

Ponta isi tradeaza alegatorii si daca s-a vazut la putere a uitat de promisiunile din campania electorala.
Sau si mai grav, Basescu il santajeaza cu ceva foarte murdar si nu vrea sa afle presa.
Faptul ca incepe sa joace cum canta Basescu nu este ceva curat.
Crin se amagaste ca va fi presedinte, dar Ponta il va trada in preajma alegerilor aducand aceleasi motive ce le aduce acum la alegerea sefilor procuraturii.
Mai ramane sa duca UDMR-ul la guvernare si sa inlature PNL-ul.

 

draga Felix 3 litere!

Am folosit trebe in loc de trebuie ca sa fac economie de niste litere, sa pot scrie un titlul!
Sper ca te-a infuriat mai tare continutul postarilor decat greselile de scriere din text ...
Esti de acord ca Acordul de Coabirate Basescu Ponta nu are nici o valoare daca nu e ratificat de Parlament?! Ponta, daca nu-l denuntza, ar putea sa aibe si el probleme cu justitzia ...

Ca semianalfabet, faci mari economii de gramatică.

Ăsta este adevărul ascuns de tine cu dibăcia unui fost milițian tablagiu fruntaș in intrecerea socialistă.

@ma(r)xi

- ai rank 5 ,deci litere garla , idei sa ai la litere !
- "Coabirate" ! aici unde-i economia ?

25 DE puncte cu felicitari doamna Ene!

Sunteti cel mai lucid si logic exponent al jurnalismului,

cel putin din cei care publica la ziare.com!

Inafara de rautatile inerente femeilor vis a vis de raca

proverbiala la adresa Elenei Udrea si rabufnelile...

periodice impotriva presedintelui...paradoxale aproape

intotdeauna,analizele dvs sunt indigou al realitatii!

Nu ati mentionat in text de ce Cacarau tine neaparat sa

inlature de la varful justitiei pe cei mai apreciati

profesionisti in fata UE!!!??????!!!!

La randul sau Plagiatorul,ca de obicei,se intreaba ca

proasta,ce trebuie sa facacand MCV este explicit si

pentru Vanghele de Ferentari???!

Avem in randurile politicienilor circa 45% borfsai,dar

aflati sub sabia lui ...Zamolxis justitiarul,o mana de

mafioti.Pentru acestia co-presedintii ar fi in stare sa

arunce din nou Romania in ...Dunare!

Sa vedem daca Victoras cu dezinvoltura lui

baschetbalisto-tupeista de mangalita va mai gasi o

gaura de iesire de sub presiunea penalilor si deopotriva

a Europei!

Te inseli ..

1. Ponta nu face niciun joc, ci vrea sa se asigure ca va fi bagat in seama in continuare de UE, CE sau FMI.
2. Acordul cu presedintele, cred, mai inseamna si gharantia numirii lui Ponta ca premier in cazul ruperii USL.
2. Avand garantia functiei (a se citi puterea) cel putin pana in 2014, Ponta poate face ce vrea. Niciodata un lider nu a fost dat jos de catre partid atunci cand are painea si cutitul. Exemple: Nastase, Roman, Tariceanu, Geoana.

Strange@ Puhoaie de emigranti rromi

Rromii nu-s ai Romaniei, sunt ai Europei! Au venit de unde au venit si au incercat sa se aseze in europa dar, de mai multe ori in istorie, au fost alungati si au ramas in Romania si Bulgaria, au fost toleratzi aici!

@Maxi

Aveti dreptate, dar occidentalii considera ca este mult mai bine sa ramana campati in Balcani, decat sa navaleasca peste ei pentru a-i cheli de ajutoarele sociale. Moral, au intr-un fel dreptate. In Evul Mediu nobilii din Vest isi foloseau supusii conationali pentru a-si lucra ogoarele, in timp ce boierii romani opreau pe mosii satrele nomade de tigani pentru a le folosi ca forta de munca ieftina.

In clipa in care Mona Pivniceru si-a depus demisia

... PNL trebuia sa vina cu omul gata pregatit sa-i ia locul, dar n-a venit, dovada ca liberalii nu au cadre bine pregatite.
E totusi de semnalat ca oamenii capabili, bine pregatiti, responsabili, competenti si dornici sa faca treaba, stau pe delaturi si privesc neputinciosi la zbaterile USL.
- Cu ce alta catastrofa de ministru va veni PNL peste 45 de zile?

@ secera_si_ciolanul

- asta e ! ciolanu' bate secera ! lol.

Sa gindim ca Voiculescu si sa facem ca Basescu

ca sa nu aratam guvernului cateaua , ca grevistii de la Valcea, dupa ce tot noi l-am numit pe Ponta salvatorul Romaniei , nascut din lacrimile grevistei din Caracal .

Cind va da Voiculescu faliment sau va fi plimbat cu mascati, ca sa nu mai bage banii in actiuni idioate si personale , poate le vine si mintea la cap politicienilor ce viseaza suspendari de obligatii si bani PARA MALAIATA

DAN-795 - iata ce spune jurnalistul Mircea Marian

pe facebook:
"Stirea zilei (nu o veti vedea la tv): saptamana viitoare se trimit in somaj 1.000 de oameni de la Oltchim, 500 intra in somaj tehnic, furnizorii de energie intrerup livrarile. Practic, combinatul se inchide. USL isi indeplineste programul electoral."

 

Posibil scenariu

Ponta nu are intentia de a o numi pe Kovesi sefa la DNA . Este destul de siret si provoaca o stare publica emotionala puternica . S-a vazut ca este sprijinit in demers de Antena 3 . Nenumirea lui Kovesi va fi prezentata ca o noua are infrangere a lui Basescu dupa aceea reusita de Blaga . In plus , Ponta se va departa si mai mult de povara acelui acord de coabitare .

 

Ești penetrat ipotetic. Adanc!

.

Este stiintifico-fantastic.

S-a vazut clar ca Ponta habar nu are pe cine va propune, dar se asteapta ca TB sa i-o propuna pe dna Kovesi. Si s-a mai vazut la fel de clar ca orice oferta i-ar propune TB, pentru el va fi una de nerefuzat.

@George2 .. tu te informezi inainte sa postezi ?!?

" ....este sprijinit in demers de Antena 3" - eu am urmarit aseara toata emisiunea in care Dana Grecu si Radu Tudor mai aveau putin si il strangeau de gat pe Ponta pentru ca nu exclude numirea lui Kovesi ca procuror sef DNA. De unde *** ai dedus tu ca il sprijina? Lui Ponta i-au dat dreptate cativa din invitatii de la emisiunea urmatoare, adica CTP, un parlamentar PSD, etc, dar nicun redactor al postului nu a acceptat numirea lui Kovesi .. vezi Mircea Badea care a spus ca merge sa-l dea pe Ponta cu capul de pereti .. vezi cazul Danei Grecu care sugera ca ar trebui sa demisioneze daca face numirea.
Nu mai vorbi ca sa te afli in treaba.

Cand e arestat inculpatul Traian Basescu ? :)))

Justitia: Inculpatul Basescu Traian trebuie sa raspunda penal pentru savarsirea infractiunilor de:

- Tradare - Art. 155 - Cod penal
- Atentat care pune in pericol siguranta statului - Art. 160 - Cod penal
- Atentat contra unei colectivitati - Art. 161 ? Cod penal
- Subminarea economiei nationale - Art. 165 - Cod penal
- Propaganda in favoarea statului totalitar - Art. 166 Cod penal
- Actiuni impotriva ordinii constitutionale - Art. 166 indice 1 Cod penal
- Complot Art. 167 - Cod penal
- Comunicarea de informatii false, Art. 168, indice 1 Cod penal
- Amenintare Art. 193 Cod penal
- Santaj Art. 194 Cod penal
- Inselaciune Art. 215 Cod penal
- Ultraj Art. 239 Cod penal
- Abuz in serviciu contra intereselor publice Art. 248 Cod penal
- Abuz in serviciu in forma calificata Art. 248, indice 1 Cod penal
- Purtare abuziva Art. 250 Cod penal
- Trafic de influenta Art. 257 Cod penal
- Asocierea pentru savarsirea de infractiuni Art. 323 Cod penal
- Instigare publica si apologia infractiunilor Art. 324 Cod penal
- Genocid Art. 357 Cod penal

Pentru incalcarea:

- art. 52 alin 1 si 3 - din Legea 3/2000 ? privind organizarea si desfasurarea referendumului
- art. 2 - din Legea nr. 14/2003 - a partidelor politice
- art. 54 - din Constitutia Romaniei - Fidelitatea fata de tara
- art. 80 - din Constitutia Romaniei - Rolul Presedintelui

Ce acordul lui peste prajit?!

Presedintele nu poate sa faca alte intzelegeri decat ce a jurat la Investire!
Sa apere legile tarii, Constitutzia nu acorduri scrise pe colt de masa, hartii fara valoare, neretificate de Parlament!
Daca Basescu isi aroga puteri legislative, santajeaza Guvernul cu hartii camataresti, armata romana ar trebui sa-l aresteze, ce face el poate fi considerat ca fiind o seama de acte ostile impotriva Romaniei, acte de subminare a Statului roman!

 

Care armata romana, dle Maxi

cele cateva regimente risipite prin Afganistan? Puhoiul de generali care se caciulesc cu cererile in mana sa li se amane pensionarea? Vrabia malai viseaza!

Adevarul : Basescu ,un cadavru politic !

Basescu este acum un cadavru politic . Toti romanii stiu asta (inclusiv pedelistii fideli) dar o stiu la fel de bine si stapanii sai europeni . Cand esti eliminat pana si de partidul caruia i-ai fost parinte , asta a picat extrem de greu stapanilor sai europeni ! Sigur ca USL-ul si mai exact Ponta care este seful guvernului , nu au nici un interes sa afirme aceasta realitate arhiperceputa public . Dimpotriva , se vaicaresc ca nu pot mai mult din cauza acestui cinic Basescu si a uneltelor sale , din care unele mai umbla si cu para la gardul Europei . Media creaza atmosfera necesara . Chestiunea ii avantajeaza , au mereu pe cine arata acuzator cu degetul pentru a-si motiva eventualele nereusite . Si atunci de ce sa nu fie Basescu mare si tare ?

Cum poti sa fii asa de naiv????ca sa nu spun prost

tu traiesti cu speranta si ai sa mori cu regrete.Mai george dute de te impusca cu tot cu Kakarau

Domnule SRL!

Ai o obsesie cu crematoriile!? De la revolutzie?!
Erai fochis cand securistii tai au ars cadavrele a 40 de revolutzionari din Timisoara, eroii care prin jertfa lor ne-au scapat de comunism, de Ceausescu!?

Domnule maxi, nu eu am zis-o. Dar dacă ai starnit

discuția, cați dintre ei au fost oare impușcați cand impingeau in ușa catedralei blocată de socrul lui Ponta, pentru că trebuiau să fie cați mai mulți morți conform planului loviturii de stat?
Și te mai intreb, cum rămane cu 1500 de copii de romani masacrați de clica odioasă condusă de Iliescu pentru a confisca puterea?
Și iar te mai intreb: ești sănătos?

...........................AR FI PACAT DE GLONT!.............

......SIGUR depinde din ce metal este, ca ALA de argint nu merge in recesiune! Cu austeritate ar putea folosi un fular, sa zicem 'tip nastase'! Dar vai, si ala-i scump! Iar postac ca ASTA, nu i-a prea mult! Vreu sa zic ceva neglijabil! Si totusi cit efort, pentru NIMIC [george2]!
viorel ratiu cincinnati oh usa

"iata ca mai m.o.r si catarii(magarii) cand vor cainii.."

spunea fenechiu.. o vorba de duh care i se potriveste ca "tichia de margaritar" pe capul fudul, "ca nu m.o.r caii cand vor cainii". Cum carnea de cal a facut deja inconjurul europei si deliciul presei, se pare ca vorba de duh asa cum spuneam nu-l imbraca pe fenechiu mai deloc.
"Musca de pe caciula" zbarnaie ca o vuvuzea si pasul inapoi, nu facut de fenechiu ci de impingerea in spate a acestuia va fi miscarea de pe tabla de sah. Un pion doar, nu se pierde nimic doar, ci chiar se castiga.
Asa cum marga-calorifer va fi pus la fiare vechi cat de curand asa si transformator-vopsit va merge spre aceeasi destinatie..
Tot raul spre bine, ca tot n-a facut nimic de cand e ministru..si va fi acolo un umar al noricai nicolai pe care sa boceasca..

 

@ma(r)xi

- care comunism ? ala care-l regreti tu?

Romania este colonie sub vulgul Basescu!

Nu suspendarea, ci camasa de forta ar aduce linistea romanilor.

Autoritatile (mafiotii comunistului basescu) din Romania au sfidat interesul national, munca, demnitatea si suferinta de secole a romanilor, asa cum sfideaza si in prezent interesul national, munca si demnitatea generatiei prezente si a generatiilor viitoare de romani.

E grav, pe,tru voi, George 2, daca

"Basescu este acum un cadavru politic" dar va dezice de unul singur toate jocurile. Adica, vrei sa spui ca marele conglomerat USL se tot impiedica intr-un "cadavru politic" ?! Pai cum vine asta ? Chiar asa de nuli sunteti ?!

Hera comentariu ora 10:05 - exact asta voiam si eu

... sa scriu. Mi-ai luat-o inainte!
Iata cum doi oameni pot gandi la fel.

Sa fie inceput prost sau neterminat acest dottore

al carui cap pare facut din baros sau blumingul de la Calan , cind era pana de curent ?

Daca iLIESCU a investit timp si stiinta de care a fost capabil , pentru a fi succesorul comunistilor mitomani , si Voiculescu i-a slefuit grobianismul cu machiavelismul sau primitiv sustinut de averea satanei , care se pare ca a ajuns la faliment si ca se va termina in puscarie .

Condoleante , pentru slugile sale in prag de somaj sau pentru cei ce s-au gindit sa-si puna capat suferintei

Asteptam necrologul CTP-ului !!!

Am inteles in ultimile zile cum a reactionat

E U R O P A .

Si constat ca reactia a fost extraordinar de dura , fara insa sa faca public absolut NIMIC .

Daca Philip Gordon (secretar de stat adjunct pentru Afaceri Europene și Eurasiatice) , a reusit in numai cateva minute sa-l faca terci pe numitul Crin Antonescu , uite ca nici batrana Europa nu a stat cu mainile in san si a luat masuri .

Madam Kovesi a plecat la specializare la Bruxelles - ca asa a fost ordinul .
Nimeni din guvernul lui Ponta nu a miscat in front .
Iar daca dupa specializarea facuta ordinul zice ca sa mearga la DNA si sa-i aresteze pe corupti -- chiar asta se va intampla .

Cred ca de PNL se va alege praful ....
dar nici cu actualul PDL nu ma simt in siguranta ......

USL nu mai exista de facto!

Exista doar un presedinte si un prim-ministru foarte slab care raspunde la ordine.
Ponta nu face nimic altceva decit jocurile lui basecu.
Rusine!

 

Ai dreptate stimate coleg ETC!!

De acum inainte vom vedea a alianta formala cu un prim-ministru sluga la basescu, marioneta perfecta, portavoce perfecta a presedintelui.
Vedem un ponta numit de basescu care sta sub poala acestuia, dominat si santajat.
Este vizibila chiar influienta acestuia la alegerile din pdl cind il ataca pe blaga in favoarea lui udrea.
Ponta este un slugoi perfect al lui basescu!

 

off topic

chiar intelegi greu de tot ca subiectul e altul .
inteleg ca incasezi un comision ceva sa scrii aceleasi lozinci voiculescene ofilite si neinteresante . crezi ca N0049 nu il baga in fundul ocnei pe TB cand l-a avut in mana , lipsit de imunitate si acuzat de aceleasi chestii ?

Nu confundati PNL-ul cu lieralii

Acest partid,care sub conducerea lui Antonescu a trecut de la dreapta la stanga,nu mai este liberal. Un partid,candva a elitelor,a ajuns sa aibe numai actiuni socialiste,sa aibe in conducere mitocani,penali,farisei si "Voiculesti". A trecut de mult mai la stanga de PSD.

 

PNL e tot ce are mai bun, in politica, Romania!

Chiar daca in ultimul timp au intrat cu zecile de PDL-isti ramasi pe drumuri, fara partid, dupa politica falimentara a lui Basescu-Udrea-Boc, PNL are in componenta sa cei mai activi membrii ai societatzii, cei care produc pentru romani si Romania, oameni cu initziativa!
Prin prezenta PNL in USL populatia a avut incredere ca PSD_ul nu va face excese fiscale, de a impune noi taxe si impozite, va pastra politica liberala impusa de Guvernul Tariceanu!

Bun de aruncat in crematoriul incins la peste 1000

grade!

PNL nu face realpolitik.

A ramas cu unele angoase traditionale impotriva serviciilor si in final va avea soarta PNTCD. Asta pentru ca intre timp serviciile s-au reformat si au sprijinul total al licuricilor, ceea ce liberalii nu par sa inteleaga.

Maxi, un guvern, ca cel condus de Tariceanu,

care in 2008, pe fondul unei cresteri economice de 7%, a avut un deficit de 6%, datorita masurilor cu caracter social, nu poate fi numit un guvern cu viziune liberala!

Ai dreptate, Adsal

Antonescu nu ii lipseste doar numai mintea si flerul politic, dar este si incapatinat. Putea sa se lupte mult mai cu spor cu Basescu daca ar fi pastrat directia liberala a partidului, ar fi avut mult mai multe argumente si, in plus, avea ocazia de as face o imagine pe plan extern, asa a cazu din lac in put. In situatia unei coabitari prietenoase dintre Ponta si Basescu, Antonescu va trebui sa-l atace si pe Ponta, ceea ce-i va fi fatal. In ochii europenilor va fi un fel Vadim Tudor 2, iar, pe plan intern, va trebui sa iasa din USL.

Exact cum afirmam!

Ruperea USL-ului se va concretiza cu numirea lui Kovesi! Si simt , pe zi ce trece , cum se dezintegreaza PNL-ul cat la conducere este , inca, Cacarau!

@ Categoric ca ai dreptate,adsal

De unde si pana unde actualul partid liberal este de dreapta?M-am saturat sa-l aud pe Crin(Ca,ca,rau) reprezentantul li=beralilor antebelici si pe Ponta delimitatorul stangii si dreptei din guvernul pe care-l conduce.Sarmanul,nici el nu intelege ce mutatii s-au propus pe esichierul politic si cu toate aparantele,el conduce un guvern monocolor in care liberalii numai de dreapta-sau centru dreapta-nu sunt.
Am constatat multi comentatori de buna credinta care au sesizat adevarul si se pronunta categoric de partea cea buna.Scuze ca nu-i nominalizez,ii vedeti singuri ,iara eu ii felicit!

Kovesi este nimic.

Sa vedeti cand o anunta Ponta ca PSD-ul il sustine pe Oprescu ce fete vor face papagalii liberali.

 

Abia astept ...

Vreau sa-i vad pe Antonescu, Chiuariu, Fenechiu, Calimente, Stroe, Ghise, Nicolaescu adusi cu picioarele pe pamant.

Pe unii cred ca o sa-i vedem

si zoritzi putin de la spate de mascati.

Silvia draga,

simt nevoia sa te contrazic. Spui : "In clipa in care Mona Pivniceru si-a depus demisia... PNL trebuia sa vina cu omul gata pregatit sa-i ia locul" ; ei bine , eu cred ca are oameni calibrati pentru un guvern uslinos : un alde chiuaru, om cu dosare, ca toata "'lumea bine" din guvern, ori stalinista shorica nikolai, vechi neo-bolsevic de incredere.

Hera - crezi ca astora le-ar fi semnat vreodata

... numirea seful de la Cotroceni?... Sa ne amintim cum, cu niste ani in urma, Norica a trecut printr-o perioada destul de neplacuta pentru ea, asteptand sa i se semneze numirea la MJ, dar domnul Basescu nici ca s-a lasat induplecat.

@ma(r)xi 08.14

- ce produc , "gauri" in tot ce ating ?

Asa ca idee

Ce ar castiga Poanta daca ar fi presedinte Oprescu si nu Antonescu?Ca de pierdut are! In primul rand ar pierde sustinerea PNL,care in mod sigur s-ar intari cu pedisti care ar pleca daca ar fi contraPSD. In al-2-lea rand ar bloca presedentia 2 mandate caci el cu tradarea lui Antonescu ar pierde increderea electoratului (cjhiar si al lui!). In al 3-lea rand ar fi asociat cu Basescu care numai asset nu mai e ,deci iar pierdere electorala.Deci pe total ar fi o prostie,iar Ponta numai prost nu e!Aaaa,ca va doriti voi basescienii sa se rupa USL e clar,dar mai asteptati pana dupa 2016,caci nu va iese.Cat despre madam Ene cu ariculul asta si-a scos indemnizatia si saptamana asta,vad ca salariul sotului ni-i ajunge.
Apropos,poate ne dati si nou nestiutorilor un exemplu in care justitia e executat un ordin al liberalilor si a facut scapat un justitibil USL. Caci de falca,Blejnar,Videanu,Udrea,Cocos,Berceanu sau Ridzi vad ca nu se ocupa,nici de sesizarile penale ale guvernului!

Mesiou,esti tare alambicat!

De fapt oe cine sustii?Ai in fata un partid liberal aflat in mare deringlorada ,in cadere libera si un partid pesedist -chipurile in ascensiune- macinat de interese contradictorii.Desigur ,Ponta se agata de protocolul incheiat cu Basescu si se simte pe cai mari,ceea ce i-ar fi in final :coliva" demersului sau politic.Momentan nu are ce face ,este incorsetat si isi asteapta deznodavantul.

E cam greu,nici asa si mai ales nici altfel!!!!!!

liberalii au o singura varianta-sa iasa de sub talpa lui felix

Pactul repetentului cu felix este unul dezastruos pentru tara;felix il santajeaza pe adormila ,doar astfel se explica supunerea acestuia.Birurile puse sub guvernarea usl,cresterea preturilor si inflatia au dus la scaderea dramatica a nivelului de trai a romanilor.Nici taierea salariilor si pensilor sub guvernul Boc[necesare]nu au fost atat de dureroase[nu au afectat toata populatia].

 

Ipotetic corect dar nu suficient, nusual; pactu crinutei cu

felix rezida din pleiada de interese comune, santaju nu mai este predominant. Cei 2 seamana ca doua picaturi lichide cu diferenta remarcabila de varsta/acumulatura. Din pacate, aceasta vointa lichida se regaseste in sufletul multor cetateni obisnuiti cu chiverniseala si certati cu ratiunea civica: cam asa se explica proliferarea liberalismului de balta, oarecum similar efectului major al democratiei orriginale; care a impartit tara in victime si ielita.

@nusual .. Chiar daca se distanteaza de Voiculescu

cine sa convinga votantul? Chiuariu, Calimente, Fenechiu, Nicolaescu sau Ghise? Cred ca sansa PNL sta doar in ruperea USL. Atunci ar fi premisele alegerii unei noi conduceri liberale si schimbarea mesajului partidului. Au destui oameni in partid, care au un mesaj decent.

@nolticus

Nu uitati/ignorati radacinile comune ale tuturor celor care ni se vara pe ochi ,zilnic, pe sticla: elita securistica si de partid,de partid atunci si de partid acum si de partid forever!.... Partidul Banilor!!!

neputinta de a termina cu felix

Repetentul este scavul lui felix-turnatorul.Pactul diavolilor dintre cei doi a dus pnl la tacere.Dorinta de a lupta pentru ca felix sa nu faca puscarie a transformat acest partid in vasalul lui felix.Intrebarea este: ce a primit adormila?

 

@nusual

- presedintia pertidului , cu "103%" si iluzia ca va fi presedintele tarii ! si ceva "maruntis" probabil !

singura cale de urmat a PNL-ULUI,ar fi;

jupuirea varanului,s-au ruperea in doua a motanului si trasul apei in buda(pentru a scapa de cacarau!!!!mai ar fi de luat in seama si un scurtcircuit la transformatoare!!

 

Chiar crezi in aceasta varianta?

Eu,una,nu!

maxi,tu chiar existi ?

ai consumat ceva,omule ?
acordul de care pomenesti nu poate fi ratificat de parlament,mai documenteaza-te si tu.
parlamentul nu are treaba cu relatiile dintre 2-3 indivizi...

 

Regimul mafiot Băsescu-Ponta

Legea Băsescu-Ponta urmăreste să asigure instăpanirea rapidă a Ungariei si a ungurilor asupra Ardealului !

In paralel, continuă acordarea extrem de rapidă a cetăteniei ungare pentru romanii get-beget.

Urmarea sigură va fi Diktatul de la Bruxelles, pregătit pentru anul 2014, impotriva Romaniei.

Se impun cel putin următoarele:

1. Guvernul Ponta II să renunte la angajarea răspunderii in Parlament si să supună dezbaterii publice si parlamentare proiectul de lege privind finalizarea procesului de restituire.

2.Să fie adoptată o ordonantă de urgentă privind infiintarea Comisiei Speciale de verificare, impreună cu Parchetul, a tuturor dosarelor de restituire si a legalitătii solutiilor date.

3.Sesizarea de către Guvernul Ponta II a Consiliului Suprem al Magistraturii si a Procurorului general al Romaniei in legătură cu faptele penale săvarsite pentru aparitia si improprietărirea Statusului romano-catolic.

4.Convocarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării pentru a analiza si decide in legătură cu actiunile Ungariei si U.D.M.R.(reteaua ruseasca) vizand dezmembrarea teritorială a Romaniei si obtinerea autonomiei Ardealului.

5.Prezentarea in Parlament a unor rapoarte de către directorii S.R.I. si S.I.E. privind actiunile revizioniste ale Ungariei, U.D.M.R., bisericile unguresti si statusului romano-catolic, in special prin acordarea cetăteniei ungare pentru romani si prin retrocedările in natură bazate pe fals si uz de fals in inscrisuri oficiale.

Hai si©tir in þizda þizdei ḿătii de ©ăcat!

.

Bheyyii, Ne_Bunica ...Vezi ca Nu mai scapi ... :)):))

Te DAU coorand cu "OPERE" Alese ... :)):))

tradatorul iscusit

i-l santajeaja cu bruxelul pe ponta, pentru a o numi la DNA pe corupta de kovesi, cea care impreuna cu morar l-au facut curat din murdar. Sper ca ponta sa repete lectia data bascuristului de catre PDl-blaga.

 
 

 

Nu'i numai prostie!

Este vorba si de lacomie,caci probabil ca nu este in stare sa-si castige banii decat de la putinii sponsori basescieni ramasi,din motive necunoscute!Culmea si dupa ce PD era dimineata "salvatore della patria" ,iar seara la perdeluta, 50%+1 tradatorii "idealurilor" de dreapta caci nu au ales-o pe Udrea! Ramane si intrebarea lui Ponta:de ce vine lumea la Basescu sa intervina in justitie si nu se duc la USL? Chiar si Tariceanu a procedat la fel,deci cine poate si vrea o poseda pe coana justitie si astia nu sunt Antonescu sau Ponta!

esti mojic !

rau crescut si mai ales *** . poti sa-ti exprimi ideile si folosind un ton civilizat ? sau esti din tagma celor care nu pot altfel ? ca eu sunt de alta parere si anume ca damblagiul national e kkrau iar daca le reusea planul cu demiterea lui TB eram exact cum am fost timp de 15 ani dupa mineriade . si inca avem de recuperat 50-60 de ani fata de tarile cu apa calda permanent unde oamenii se si spala . la noi nu se spala . ce rost ar avea ?

Da' DE CE Consideratiunea MEA fata de N_UE, ... :))

Se agata N_UE de Astia DOI ?
Sunt CUMVA Agenti Straini ?
NU mai sunt Altii"
STA Statuu' de Drept, dreeee....eeept in ASTIA Doi ?

SI, DE CE Domana Dogioiu NU se revolta
Ca_Romanca, banui,

ca :

- N_UE ne trateaza ca pe Niste Sclavi din Colonii, dupa CE Ioropa NE-A Luat TOT ce a fos BUN ca Industrie,

- si NE-A SILIT sa demolam TOTUU', in Loc sa ne AJUTE sa corectam Relele din Industria Non_Buna ?

ASTA NU ne spune, DOCT si AROGANT Autoarea ...
In Schimb NE baga in capatani ca Statuu; de Drept STA doart in Astia DOI ?

Repet Intrebarea :

SUNT Astia DOI Agenti Straini ?

Iar sa tte BUCURI sadic, precum Autoarea, ca mai Jos, mi se pare execrabil ...

"Este cel mai prost moment cu putinta sa scoti limba catre Bruxelles. Ultimul lucru de care are acum nevoie Guvernul Ponta este sa i se taie si fondurile europene. Si nu este vorba numai despre bani, este vorba si despre imaginea in fata unor investitori care si asa nu fac coada la frontierele Romaniei."

Auzi, ce Expresiuni de Ferentari :
"Sa scoti Limba ..."

Adică dacă vrem sa avem ALTII in Locuu' ASTORA Doi,
NU avem Voie ?
Numai ASTIA in_dreapta STATUU' Im_Blegit ?

Imaginea in Fata unor Investitori care se fac a avea Gretzuri ?

Pheiii sa dam un "Egzamplu" dintr-un STAT Asiatic,

STAT care STA Drept, la Fel ca si Considerațiunea MEA in Fata uni ANUME Iorope,

AIA_In_Koorvita Poolitic, de care ARE Admiratiunea Intreagă, Doamna Dogioiu,
NU intru in Detalii DE CE, este Treaba Danșii CE Modele ARE ... :))

STAT care NU este CHINA, deci MARE ...

VIETNAMUL, Tara care si-a castigat prin Lupta DREPTUL de a fi Libera.

Acolosha, Investitorii NU faca Nazuri !

Ca NU ar fi Alde Duetuu' ASTA la Locuu' CERUT de Stapanii Investitorilor.

Investitorii VIN cu Palaria in Labboutze la Nenea Partiduu' "COMUNIST" ...

"Nea' Partidule, DA-Mi si MIE, te rog mumos o Bucata de Domeniu ECONOMIC de investit ..."

Nenea Partiduu SIGUR de Puterea LUI in Tara, Putere asigurata de

ARMATA si
SECURITATE,,

ca de Alt_FEL ȘI in TOATE Tarile din Ioropa care NE dau Lecțiuni de Damacratie și Capitalism, numai ca
NU se VAD asa de CLAR, si, le zice altfel ii spune ODATA si SCURT :

- DAI o Suma pentru Buna_Starea Loculu, ca Occidentuu' a FURAT DESTUL O Suta de Ani AICI.
Si, a UCIS, UCIS, UCIS
numai in Razboiul dintre 1964 -1975 UN MILION de Vietnamezi

- IEI un Vietnamez, Omuu' NOSTRU in Societate care ARE Grija sa NU pleci cu Bani FURATI,

ASA_CUM fac To'arasii TAI in Tari_COLONII ca Romania,
unde dupa CE le-au ADUS in Sapa de Lemn in Juma' de Secol,
LE mai dau si Lectiuni
Si im_PUN in Functii de Justitie si NU Numai ...
Oamenii LOR de la Havane ...
Gauleiterii ...
.

Iar Comisia Europeana a fost explicita in privinta solicitarilor adresate Bucurestiului. Ele se refera, in principal, la statul de drept, independenta Justitiei si anticoruptie.

 

"gabierul"Evropa nu a luat nimic din industrie

Mafia fsn-ista a oferit TOTUL.Pentru ca ilici a avut grija sa suspende Legea 18 si pedeapsa cu moartea.Din 1990 pana in 2004 statul roman si legile au existat doar pentru amarati-DE CE?

finca

finca un popor care trebuia sa se destepte (conform imnului national) in maxim 20 de ani (brucan) continua sa doarma . iar somnul (ratiunii) naste chestia pe care o vedem azi . un popor care a dat jus psd-ul de 2 ori in 23 de ani a considerat ca psd-ul e ... cea mai buna solutie . ori cata vreme se voteaza hormonal si nu rational ( absurda cerinta sa votezi rational daca esti roman , nu-i asa ?) . si iata ca la 4 luni dupa vot in unele locuri a inceput deja chestia aia cu jos guvernul de parca nu ei au vgotat cu turma sa iasa usl-ul , sa 'jos TB'si ce au mai votat ei anul trecut . iar minunatii nostri guvernanti au grija mare ca boborul sa ramana la stadiul de scoala usa pana egaleaza numarul de clase al trenului finca prostii sunt mai usor de condus .
iar de prosti nu ducem lipsa . sa votezi parlamentari (chiar si europeni) mazete ca becali sau penali ca voiculescu si fenechiu e o performanta greu de egalat . e buna alternanta la putere , nu zic nu , dar parca un pic de utilizare a creierului , macar 1 minut odata la 4 ani nu ar trebui sa fie greu . pentru unii insa se pare ca e chiar greu de tot . de aia ne merge bine (foaie verde de dudau) si o sa ne fie si mai bine in viitor .


Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor