Ziare.com
Cristian Preda ii scrie lui Victor Ponta, pe tema deficitului

Luni, 05 Septembrie 2011, ora 19:41

Cristian Preda ii scrie lui Victor Ponta, pe tema deficitului

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda i-a adresat presedintelui PSD, Victor Ponta, o scrisoare deschisa prin care il intreaba daca nu si-a schimbat parerea pe marginea introducerii in Constitutie a deficitului de 3%, dupa ce socialistii din Spania a aderat la aceasta masura. "Domnule presedinte Victor Ponta, Va scriu cu intentia de a va invita sa va pronuntati intr-o chestiune foarte...

13 comentarii
Cristian Preda: Oprescu joaca rolul fetei "un pic insarcinate"

Sambata, 03 Septembrie 2011, ora 17:48

Cristian Preda: Oprescu joaca rolul fetei "un pic insarcinate"

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul Cristian Preda ironizeaza candidatura independentului Sorin Oprescu sub sigla USL, spunand ca acesta incearca sa joace rolul fetei "un pic insarcinate". "Doctorul a ajuns sa joace rolul fetei 'un pic insarcinate'. E, totusi, un progres. In 2008, actualul primar a jucat comedia independentei facandu-si campanie cu ajutorul pesedistilor care nu sustineau candidatura lui...

4 comentarii
Revista presei: Ce pedelist vrea sa-i sufle Primaria lui Oprescu

Sambata, 03 Septembrie 2011, ora 08:34

Revista presei: Ce pedelist vrea sa-i sufle Primaria lui Oprescu

Cristian Preda / PDL

Lupta care se va duce in 2012 pentru sefia Capitalei este subiectul pe care il dezbat ziarele centrale, sambata, cu un an inainte de alegerile locale. Democrat-liberalul Cristian Preda a anuntat ca, in ipoteaza in care este sustinut de partidul sau, ar candida pentru scaunul de primar al Bucurestiului. Seful PDL, Emil Boc, a precizat ca, daca Preda va sta bine in sondaje, ar putea fi un...

12 comentarii
Cristian Preda: Sa urmarim ce fac Iliescu si Oprescu, nu Ponta si Antonescu

Vineri, 02 Septembrie 2011, ora 11:23

Cristian Preda: Sa urmarim ce fac Iliescu si Oprescu, nu Ponta si Antonescu

Cristian Preda / Traian Basescu

Europarlamentarul PDL Cristian Preda anunta ca Traian Basescu a gasit punctul slab al USL, iar momentan cheia unor actiuni din viitor se poate descifra din actiunile lui Ion Iliescu si Sorin Oprescu, si nu pe declaratiile lui Victor Ponta si Crin Antonescu. "USL s-a nascut din doua calcule diferite facute de protagonistii sai...Intr-adevar, Traian Basescu a gasit punctul slab al USL...Dar...

21 comentarii
Cristi Preda: Sunt disponibil sa candidez impotriva lui Oprescu pentru Capitala

Vineri, 02 Septembrie 2011, ora 08:19

Cristi Preda: Sunt disponibil sa candidez impotriva lui Oprescu pentru Capitala

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul Cristian Preda a declarat joi seara ca, daca va fi sustinut de PDL, este disponibil sa candideze impotriva lui Sorin Oprescu pentru functia de primar al Bucurestiului. "Trebuie sa discutam serios in PDL despre aceasta candidatura. Imi declar disponibilitatea de a intra in aceasta cursa electorala. Nimic nu ma va impiedica sa intru intr-o asemenea competitie, daca ma sustine...

7 comentarii
Cristian Preda, despre afisarea bogatiei la romani

Luni, 29 August 2011, ora 20:12

Cristian Preda, despre afisarea bogatiei la romani

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda sustine ca fenomenul ostentatiei de care dau dovada tot mai multi romani din ziua de azi nu a aparut recent, ci este o "patima veche a romanilor". "Ostentatia de acest fel e criticata de unii pornind de la valorile traditionale si bunul simt din vechime. Din pacate, nu e o critica indreptatita istoric. Multe surse ne vadesc faptul ca afisarea bogatiei e o...

8 comentarii
Cristian Preda: Crin Antonescu are dispret fata de urne

Duminica, 28 August 2011, ora 15:34

Cristian Preda: Crin Antonescu are dispret fata de urne

Cristian Preda / Traian Basescu

Europarlamentarul PDL Cristian Preda ataca definitia pe care a dat-o Crin Antonescu liberalismului actual si sustine ca liderul liberal nu face altceva decat sa incerce sa justifice alianta cu PSD, ura fata de Traian Basescu si sa indemne UDMR la tradare. "Crin Antonescu a sustinut ieri (sambata n,red.), intr-un discurs adresat tinerilor penelisti, ca liberalismul e o chestiune de atitudine....

3 comentarii
Preda: PNL a obtinut 41 de mandate in plus datorita sistemului de vot conceput in 2008

Vineri, 26 August 2011, ora 13:29

Preda: PNL a obtinut 41 de mandate in plus datorita sistemului de vot conceput in 2008

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul Cristian Preda reaminteste ca actualul sistem electoral a facut ca la alegerile din 2008 PDL sa piarda 32 de mandate de parlamentar, PSD-7 mandate si UDMR-1 mandat. PNL a fost partidul avantajat, el obtinand 41 de mandate la care nu ar fi avut dreptul potrivit rezultatelor votului. Sistemul de vot a fost conceput de fostul peremist Anghel Stanciu in colaborare cu Viorel...

1 comentariu
Alegerile parlamentare sa fie comasate cu cele locale - sustine Cristian Preda

Miercuri, 24 August 2011, ora 11:38

Alegerile parlamentare sa fie comasate cu cele locale - sustine Cristian Preda

Alegeri / alegeri parlamentare 2012

Eurodeputatul PDL Cristian Preda sustine comasarea alegerilor locale cu cele parlamentare, din 2012, deoarece costurile vor fi micsorate in aceasta perioada de austeritate. "Sunt de acord cu organizarea viitoarelor alegeri locale si legislative in aceeasi zi. Nimeni nu va risca, de altfel, sa ceara date diferite, adica importante costuri suplimentare intr-o perioada in care resursele...

11 comentarii
Cristian Preda, despre fraudarea alegerilor, congelarea lui Boc si premierul USL - Tv Ziare.com

Marti, 23 August 2011, ora 18:22

Cristian Preda, despre fraudarea alegerilor, congelarea lui Boc si premierul USL - Tv Ziare.com

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda a vorbit, la TV Ziare.com, despre "comedia acuzelor" de fraudare a alegerilor, Traian Basescu, Rosia Montana, "congelarea" schimbarii premierului, sansele SUE sau numirea unui nou sef al Guvernului, dupa alegerile din 2012. Preda spune ca ambele tabere, atat PDL, cat si USL, au avut tentative de a convinge prin cadouri votantii la alegerile parlamentare...

39 comentarii
Cristian Preda, despre alegerile partiale: Atmosfera generala de influentare a votului

Luni, 22 August 2011, ora 20:06

Cristian Preda, despre alegerile partiale: Atmosfera generala de influentare a votului

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda a declarat, pentru Ziare.com, ca atat PDL, cat si USL pot fi suspectate de influentarea votului la alegerile parlamentare anticipate de duminica. Preda s-a mai aratat de parere ca aceste alegeri sunt o "jumatate de victorie" pentru PDL, care a dovedit ca USL nu are nici pe departe scorurile din sondaje. In plus, el crede ca lucrurile se vor schimba si...

10 comentarii
Cristian Preda: USL, foarte departe de scorul din sondaje

Luni, 22 August 2011, ora 13:06

Cristian Preda: USL, foarte departe de scorul din sondaje

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda a comentat, luni, rezultatele alegerilor parlamentare partiale din judetele Neamt si Maramures, aratandu-se de parere ca acestea arata ca USL isi face iluzii atunci cand crede ca are si in realitate cifrele aratate de sondaje. "Alegerile partiale de ieri, din Neamt si Maramures, ne vadesc faptul ca USL este foarte departe de ceea ce spun sondajele de...

11 comentarii
Cristian Preda: Rezultatul alegerilor partiale de duminica, un semnal politic pentru toamna

Sambata, 20 August 2011, ora 14:55

Cristian Preda: Rezultatul alegerilor partiale de duminica, un semnal politic pentru toamna

Cristian Preda / PDL

Alegerile care vor avea loc, duminica, in Neamt si Maramures pentru cele doua locuri vacante din Camera Deputatilor au o miza foarte mare, fiind un semnal politic pentru toamna, sustine europarlamentarl PDL Cristian Preda. "Nu e vorba despre echilibrul de forte din Parlament. Indiferent de scor, raportul dintre majoritate si opozitie va ramane la fel de strans ca si pana acum. Deznodamantul...

6 comentarii
Cristian Preda boicoteaza Antena 3, din cauza atacurilor la Udrea: E linsaj!

Vineri, 19 August 2011, ora 14:10

Cristian Preda boicoteaza Antena 3, din cauza atacurilor la Udrea: E linsaj!

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul Cristian Preda a anuntat ca nu va mai participa la emisiunile postului de televiziune Antena 3, din cauza atacurilor pe care jurnalistii de acolo le-au intreprins la adresa ministrului Dezvoltarii Regionale, Elena Udrea. "Mi se pare inadmisibila hartuirea la care e supusa Elena Udrea de catre Antena 3. Dupa ce postul i-a consacrat o buna bucata dintr-o emisiune pentru a...

9 comentarii
Cristian Preda: Guvernul trebuie remaniat

Joi, 18 August 2011, ora 15:56

Cristian Preda: Guvernul trebuie remaniat

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL, Cristian Preda, crede ca Guvernul trebuie remaniat si ca este nevoie de "oameni credibili" sa sustina masurile Executivului. "Nu trebuie sa ne multumim cu ideea ca facem lucruri glorioase, care vor ramane in istorie si sa pierdem cu usurinta alegerile de la anul!", atrage atentia Cristian Preda. Europarlamentarul Cristian Preda spune ca Executivul condus de Emil Boc...

18 comentarii
Cristian Preda: Ponta premier ar fi o catastrofa

Joi, 18 August 2011, ora 10:45

Cristian Preda: Ponta premier ar fi o catastrofa

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL, Cristian Preda, crede ca ar fi o "catastrofa" ca Victor Ponta sa ajunga premier. Democrat-liberalul il ironizeaza pe presedintele PSD, despre care afirma ca are discursuri de "stand-up comedy". Cristian Preda nu exclude posibilitatea ca presedintele Traian Basescu sa numeasca dupa alegerile de anul viitor un premier care nu este de la PDL. "Nu cred ca Traian Basescu...

6 comentarii
Cristian Preda, despre Paleologu: E mult peste media inteligentei din PDL

Marti, 16 August 2011, ora 16:10

Cristian Preda, despre Paleologu: E mult peste media inteligentei din PDL

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL, Cristian Preda, a apreciat, marti, ca Teodor Paleologu, cel pe care l-a sustinut la sefia PDL in aceasta primavara, este mult peste media inteligentei si sensibilitatii politice din partid. "Trebuie sa luam in seama ca el, ca si alti colegi, numiti intelectualii partidului, sunt mult peste media inteligentei si sensibilitatii politice din partid. Faptul ca este...

4 comentarii
Cristian Preda: Nu cred ca Lazaroiu va candida la prezidentiale

Marti, 16 August 2011, ora 15:01

Cristian Preda: Nu cred ca Lazaroiu va candida la prezidentiale

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Diaconescu este convins ca Sebastian Lazaroiu, fost consilier prezidential si actual ministru al Muncii, nu va candida la prezidentialele din 2014. "Nu cred (ca e posibila candidatura lui Lazaroiu, n.red.). Nu se va putea lua o decizie decat dupa ce vom sti cati dintre primarii oraselor mari sunt in tabara noastra si cati parlamentari vom avea, respectiv daca...

3 comentarii
Scandalul in PDL se inteteste: Vezi ce spune Urban despre Cristian Preda

Marti, 16 August 2011, ora 14:52

Scandalul in PDL se inteteste: Vezi ce spune Urban despre Cristian Preda

Iulian Urban / PDL

Senatorul PDL Iulian Urban, despre care colegul sau de partid, Cristian Preda, a spus ca e la fel de "dezarticulat" precum criminalul din Norvegia, Anders Breivik, i-a raspuns ironic acestuia, intr-o declaratie pentru Ziare.com si i-a transmis ca ar trebui sa se uite la propria activitate. Le fel de ironic, el l-a numit pe Cristian Preda "unul din cei mai performanti europarlamentari pe care...

15 comentarii
Cristian Preda: Urban este un personaj la fel de dezarticulat ca si Breivik

Marti, 16 August 2011, ora 13:52

Cristian Preda: Urban este un personaj la fel de dezarticulat ca si Breivik

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda a declarat, marti, ca senatorul Iulian Urban incearca sa socheze opinia publica prin declaratiile sale, acuzandu-l mai ales pentru reactiile de dupa atentatul terorist din Norvegia si comparandu-l cu autorul acestei atrocitati. "Mie mi se pare ca Urban este un personaj la fel de dezarticulat ca si saracul Breivik din Norvegia. Mi se pare la fel de...

9 comentarii
Preda: De la inaltimea celor 25 de procente, Antonescu falsifica realitatea

Duminica, 14 August 2011, ora 13:04

Preda: De la inaltimea celor 25 de procente, Antonescu falsifica realitatea

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda il ironizeaza pe Crin Antonescu, spunand ca, desi nu reuseste sa depaseasca in sondaje mai mult de 25 de procente, acesta "crede ca i se ingaduie totul". "De la inaltimea celor 25 de procente de incredere pe care le inregistreaza sondajele in dreptul numelui sau, presedintele PNL falsifica realitatea. Fiindca are 15 procente peste nefericitul Boc,...

25 comentarii
Preda: Prin scenariul "Patriciu premier", Antonescu se delimiteaza de omul de afaceri

Marti, 09 August 2011, ora 10:58

Preda: Prin scenariul "Patriciu premier", Antonescu se delimiteaza de omul de afaceri

Dinu Patriciu / PNL

Eurodeputatul PDL Cristian Preda sustine ca scenariul in care Dinu Patriciu ar urma sa fie premier nu este decat o "inventie". Preda sustine ca totul reprezinta o strategie de comunicare a liberalilor, care vor astfel sa-l delimiteze public pe liderul PNL Crin Antonescu de omul de afaceri. "In opinia mea, Crin Antonescu e cel care are nevoie de separarea de Patriciu. Prost vazut in opinia...

Cristian Preda: Lezezi demnitatea oamenilor cand spui ca dupa taieri o duc mai bine

Duminica, 07 August 2011, ora 20:28

Cristian Preda: Lezezi demnitatea oamenilor cand spui ca dupa taieri o duc mai bine

Cristian Preda / PDL

Eurodeputatul PDL Cristian Preda spune ca puterea isi pierde din credibilitate in clipa in care austeritatea e infatisata ca modernizare si ca lezeaza demnitatea oamenilor atunci cand spune ca acestia o duc mai bine dupa taierea cheltuielilor. "La Bucuresti, criza are parte de doua lecturi foarte diferite. Opozitia o vede ca pe tornada pe care au provocat-o chiar guvernantii, ca si cand Boc...

6 comentarii
Cristian Preda: Victor Ponta e prea temperamental pentru jocul complicat al politicii

Miercuri, 03 August 2011, ora 14:54

Cristian Preda: Victor Ponta e prea temperamental pentru jocul complicat al politicii

Cristian Preda / Traian Basescu

Europarlamentarul PDL Cristian Preda critica reactiile liderilor Opozitiei, Crin Antonescu si Victor Ponta, despre care crede ca "isi tradeaza zi de zi fricile", iar presedintele Traian Basescu nu le va ierta greselile. "Presedintele a remarcat ca textul constitutional, prost croit, mentioneaza - atunci cand vorbeste despre majoritatea obtinuta la urne - un partid, nu o alianta de partide....

6 comentarii
Cristian Preda analizeaza relatia Patriciu-Basescu, pe blog

Duminica, 31 Iulie 2011, ora 20:02

Cristian Preda analizeaza relatia Patriciu-Basescu, pe blog

Cristian Preda / Traian Basescu

Europarlamentarul PDL Cristian Preda crede ca Dinu Patriciu si Traian Basescu critica USL din motive diferite - primul pentru ca este libertarian si orice apropiere de socialism "i se pare lipsita de onorabilitate", iar al doilea pentru ca nu agreeaza "viclenia" PSD. "Faptul ca Dinu Patriciu a criticat USL a fost luat drept semn al unei apropieri de Traian Basescu. Ziaristi, blogeri, popor...

2 comentarii
Preda: Sunt socat cum stam si ne uitam ca prostii cum ne pleaca medicii

Sambata, 30 Iulie 2011, ora 13:05

Preda: Sunt socat cum stam si ne uitam ca prostii cum ne pleaca medicii

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda si-a exprimat dezamagirea ca autoritatile romane nu iau nicio masura pentru a stopa exodul medicilor. "Sunt absolut socat cum stam si ne uitam ca prostii, sunt maniat cum ne uitam ca prostii cum ne pleaca cu zecile, cu sutele, medicii din tara. Sunt orase intregi in Alsacia - am chiar prieteni care au mers in orase de 14.000-15.000 de locuitori - sunt...

17 comentarii
Roberta Anastase il vede pe Cristian Preda candidat la Primaria Capitalei

Miercuri, 13 Iulie 2011, ora 13:32

Roberta Anastase il vede pe Cristian Preda candidat la Primaria Capitalei

Cristian Preda / PDL

Prim-vicepresedintele PDL Roberta Anastase nu exclude ca "reformistul" Cristian Preda sa fie candidat din partea PDL la Primaria Capitalei, considerand ca "e cel putin in potentialul" lui sa faca asta. "Noi suntem in evaluari. Inteleg ca si domnul Cristian Preda este unul dintre potentialii nostri candidati. Eu cred ca nu se subestimeaza. Eu cel putin cred in potentialul dumnealui. Evident...

6 comentarii
PDL nu are contracandidat pentru Oprescu la Primaria Capitalei - spune Cristi Preda

Miercuri, 13 Iulie 2011, ora 07:41

PDL nu are contracandidat pentru Oprescu la Primaria Capitalei - spune Cristi Preda

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul Cristian Preda a sustinut marti ca, in privinta alegerilor pentru functia de primar al Bucurestiului, PDL nu are un contracandidat pentru Sorin Oprescu. "E evident ca miza lui Oprescu e deocamdata recastigarea Bucurestiului la anul. Regret faptul ca in PDL nu avem inca un candidat care sa ii fie opus. Nu la prezidentiale, ci la Primarie!", a scris Preda pe blogul sau, dupa...

7 comentarii
Ciutacu: Il voi invita pe Cristian Preda la mine in emisiune, in ciuda boicotului PDL

Marti, 12 Iulie 2011, ora 10:46

Ciutacu: Il voi invita pe Cristian Preda la mine in emisiune, in ciuda boicotului PDL

Cristian Preda / PDL

Jurnalistul Victor Ciutacu ii transmite democrat liberalului Cristian Preda ca, desi acesta crede ca Antena 3 e instrumentul Partidului Conservator si se comporta ca revista "Romania Mare" in anii '90, el il va invita in emisiunea proprie, "in masura in care va considera ca prezenta lui va fi utila". "Apreciez faptul ca europarlamentarul Cristian Preda are puterea de a recunoaste ca a putut...

2 comentarii
Preda: UMDR risca sa fie ca tatarii - e sub zodia scancetelor

Marti, 12 Iulie 2011, ora 09:45

Preda: UMDR risca sa fie ca tatarii - e sub zodia scancetelor

UDMR / PDL

Eurodeputatul PDL Cristian Preda a declarat pentru Ziare.com ca UDMR se poarta, in ultimul timp, precum "un bebelus care scanceste", fiindu-i teama ca ar putea obtine rezultate dezastruoase la alegerile parlamentare din 2012. "UDMR a devenit o formatiune politica foarte fricoasa si nazuroasa. Ma obisnuisem cu UDMR mai curajoasa si bataioasa. In ultimul timp, par sa fie sub zodia scancetelor,...

34 comentarii
Preda: Votul prin corespondenta, un drept - vezi ce spune despre explozia participarii

Luni, 11 Iulie 2011, ora 20:39

Preda: Votul prin corespondenta, un drept - vezi ce spune despre explozia participarii

Politica / europarlamentar

Europarlamentarul PDL Cristian Preda e declarat, pentru Ziare.com, ca nu vede o crestere spectaculoasa a numarului celor care vor vota la alegerile din 2012, ca urmare a adoptarii votului prin corespondenta, pe care formatiunea din care face parte o pregateste. "Nu cred ca va aduce o explozie a votului. Temerea liderilor Opozitiei ca, vezi Doamne, ar pierde un mare avantaj pe care l-ar avea,...

8 comentarii
Cristian Preda: Antena 3, instrumentul unui partid minuscul si radical - ca Romania Mare

Luni, 11 Iulie 2011, ora 16:37

Cristian Preda: Antena 3, instrumentul unui partid minuscul si radical - ca Romania Mare

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda a acuzat postul de televiziune Antena 3, intr-o declaratie acordata Ziare.com, de faptul ca e instrumentul Partidului Conservator, si se comporta in stilul in care o facea revista "Romania Mare" in anii '90. Cu toate astea, in ciuda deciziei BPN al PDL, de boicotare a acestui post dupa ce acolo a fost prezentat un document fals despre ministrul Educatiei,...

30 comentarii
Cristian Preda, despre Udrea si meciul lui Bute: Nu se rezuma totul la fluieraturi

Duminica, 10 Iulie 2011, ora 20:56

Cristian Preda, despre Udrea si meciul lui Bute: Nu se rezuma totul la fluieraturi

Cristian Preda / PDL

Cristian Preda, europarlamentar PDL, a comentat duminica, la cererea jurnalistilor, evenimentul de sambata, cand ministrul Dezvoltarii si Turismului, Elena Udrea, a fost huiduita la meciul pugilistului roman Lucian Bute. Europarlamentarul roman a declarat ca "reactia publicului nu se rezuma la fluieraturi" si ca este nevoie de dialog intre cetateni si politicieni, subliniind ca in alte tari,...

34 comentarii
Blogul lui Cristian Preda, atacat de hackeri iranieni

Sambata, 09 Iulie 2011, ora 11:50

Blogul lui Cristian Preda, atacat de hackeri iranieni

Cristian Preda / PDL

Blogul europarlamentarului PDL Cristian Preda a fost atacat vineri seara de hackeri. Cristian Preda a declarat, pentru Mediafax, ca atacul cibernetic ar avea drept cauza declaratiile sale pro Israel din ultima perioada, avand in vedere ca hackerii au fost iranieni. Astfel, pe pagina de start a blogului sau apare mesajul "In The Name Of God. Hacked by: Esfahan Digital Security Team"....

1 comentariu
Cristian Preda sustine infiintarea unui minister al Afacerilor Europene

Vineri, 08 Iulie 2011, ora 08:26

Cristian Preda sustine infiintarea unui minister al Afacerilor Europene

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda este de acord cu infiintarea unui minister al Afacerilor Europene si sustine ca prezenta Romaniei in Uniune trebuie asumata institutional. "Sunt de acord cu ideea infiintarii unui minister al Afacerilor Europene. Nu e vorba doar despre fonduri, ci si despre viziuni si valori europene. Fara ele, nu putem participa la dialogul politic european, care nu...

8 comentarii
Cristian Preda: Rezultatele de la Bac nu mi-au schimbat parerea, sustin votul de la 16 ani

Miercuri, 06 Iulie 2011, ora 18:06

Cristian Preda: Rezultatele de la Bac nu mi-au schimbat parerea, sustin votul de la 16 ani

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul Cristian Preda sustine in continuare scaderea varstei de vot de la 18 la 16 ani, in ciuda lipsei de responsabilitate dovedita de absolventii de liceu prin rezultatele obtinute la examenul de maturitate din acest an. Democrat-liberalul a lansat in urma cu mai bine de o luna aceasta propunere considerata de multi surprinzatoare. "In Austria, incepand din 2007, se voteaza...

13 comentarii
Cristian Preda: Romania trebuie sa incurajeze dialogul intre Israel si palestinieni

Miercuri, 06 Iulie 2011, ora 17:26

Cristian Preda: Romania trebuie sa incurajeze dialogul intre Israel si palestinieni

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda sustine ca Romania ar trebui sa incurajeze dialogul in procesul de pace dintre Israel si palestinieni. Preda afirma ca un gest unilateral al palestinienilor privind infiintarea unui stat palestinian ar produce "o criza suplimentara". "Romania ar trebui sa urmeze pozitia exprimata de mai multe state europene si anume aceea de a incuraja dialogul" dintre...

1 comentariu
BAC 2011: Cristian Preda ataca PDL pentru ca nu reactioneaza - Pare congelat

Miercuri, 06 Iulie 2011, ora 14:32

BAC 2011: Cristian Preda ataca PDL pentru ca nu reactioneaza - Pare congelat

Scoala / bacalaureat

Europarlamentarul PDL, Cristian Preda, se declara surprins de lipsa de reactie a partidului din care face parte fata de rezultatele foarte slabe de la bacalaureatul din anul acesta. "Ma surprinde faptul ca BPN-ul recent ales nu se pronunta. E ca si cum problema n-ar exista. Pare sa fie un BPN pus la congelator. Ar trebui in primul rand sa discute problema. Acum sigur ca exista o nefericita...

4 comentarii
Cristian Preda: USL, facuta ca sa ascunda cele doua probleme majore ale lui Ponta

Vineri, 01 Iulie 2011, ora 17:32

Cristian Preda: USL, facuta ca sa ascunda cele doua probleme majore ale lui Ponta

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul Cristian Preda considera ca USL nu este decat un "dispozitiv politic" menit sa ascunda cele doua probleme majore pe care le are Victor Ponta, in calitate de sef de partid: nu este perceput de colegii sai drept un prezidentiabil cu sanse reale si nici nu va fi numit premier de Traian Basescu. "Victor Ponta a unit PSD cu PNL pentru ca, pe de o parte, pozitia de prezidentiabil...

13 comentarii
Cristian Preda: Astazi doar cruzimea si dispretul fac rating in politica

Miercuri, 29 Iunie 2011, ora 13:37

Cristian Preda: Astazi doar cruzimea si dispretul fac rating in politica

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda a comparat, citand un interviu acordat de fostul lider PNTCD Ion Diaconescu, modul de a se face politica in perioada de dinaintea venirii comunistilor cu cel de acum, pe care il considera plin de "dispret". "La 94 de ani, fruntasul taranist Ion Diaconescu spune, intr-un interviu acordat Revistei VIP, ceva demn de a fi retinut: "Sunt crescut in spiritul...

3 comentarii
Cristian Preda: USL e succesorul PRM

Luni, 27 Iunie 2011, ora 13:24

Cristian Preda: USL e succesorul PRM

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda este de parere ca USL e succesorul PRM, Victor Ponta si Crin Antonescu construind o masinarie politica al carei combustibil e furnizat de radicalismul peremist. "Cei doi fruntasi USL se plaseaza in succesiunea lui Vadim Tudor. E o adevarata intrecere intre ei pentru a gasi tonul cel mai vadimist cu putinta. Acum cativa ani, atunci cand a venit la...

9 comentarii
Preda: Nu sustin ideea lui Basescu privind abdicarea, dar sunt posibile interpretari

Sambata, 25 Iunie 2011, ora 19:28

Preda: Nu sustin ideea lui Basescu privind abdicarea, dar sunt posibile interpretari

Cristian Preda / PDL

Eurodeputatul PDL Cristian Preda a declarat sambata ca nu impartaseste viziunea presedintelui Basescu privind abdicarea regelui Mihai, dar crede ca e nevoie sa existe mai multe interpretari ale faptelor istorice, iar societatea nu trebuie sa stigmatizeze orice opinie diferita de cea a majoritatii. "Nu imbratisez parerea presedintelui referitor la abdicare, dar cred ca suntem intr-o epoca in...

2 comentarii
Cristian Preda: Ne-am facut de ras cu proiectul reorganizarii

Vineri, 24 Iunie 2011, ora 23:16

Cristian Preda: Ne-am facut de ras cu proiectul reorganizarii

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul democrat-liberal Cristian Preda considera ca PDL ar trebui sa renunte la reorganizare, un subiect pe care l-a pregatit prost, pornind de la numarul regiunilor, nu de la nevoile reale din teritoriu, astfel facandu-se de ras. "Cred ca e rational in acest moment sa abandonam acest proiect care a fost prost pregatit si care ne duce intr-o fundatura. Cred ca trebuie sa gandim...

15 comentarii
Basescu, contrazis de Cristian Preda: Antonescu avea puterea, regele era ornamental

Joi, 23 Iunie 2011, ora 13:58

Basescu, contrazis de Cristian Preda: Antonescu avea puterea, regele era ornamental

Regele Mihai / Casa Regala

Europarlamentarul PDL Cristian Preda contrazice declaratiile presedintelui Traian Basescu, potrivit carora maresalul Antonescu a ramas in istorie responsabil "de holocaustul impotriva evreilor si tiganilor", cand acesta era "doar prim-ministru". "Intre 1940 si 1944, Antonescu, dotat cu 'puteri depline', nu a fost un banal premier, ci 'conducatorul statului', Regele fiind in acea perioada pur...

9 comentarii
Cristian Preda: Este trist ca Victor Ciorbea a fost ales in fruntea PNTCD

Duminica, 19 Iunie 2011, ora 19:10

Cristian Preda: Este trist ca Victor Ciorbea a fost ales in fruntea PNTCD

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda considera ca este "trist" faptul ca Victor Ciorbea a fost ales in fruntea PNTCD. Potrivit spuselor sale, numirea lui Victor Ciorbea la conducerea PNTCD s-ar justifica daca PNL ar fi condus de Radu Campeanu, PSD de Ion Iliescu, PDL de Petre Roman, iar PRM s-ar pregati sa obtina o cincime din voturile cetatenilor romani. "Intr-o asemenea ipoteza, faptul...

17 comentarii
Cristian Preda: Decizia CCR la revizuirea Constitutiei, un cadou pentru USL

Sambata, 18 Iunie 2011, ora 09:24

Cristian Preda: Decizia CCR la revizuirea Constitutiei, un cadou pentru USL

Cristian Preda / Traian Basescu

Decizia Curtii Constitutionale de a declara neconstitutional proiectul de modificare a Constitutiei trimis de presedintele Traian Basescu reprezinta un cadou facut USL, este de parere europarlamentarul PDL Cristian Preda. Mai mult, acesta ii acuza pe membrii CCR ca au judecat constitutionalitatea proiectului "stand cu ochii la sondaje". "La noi, doar politicienii si juristii au dreptul de...

20 comentarii
Cristian Preda: Presedintele nu e postas

Joi, 16 Iunie 2011, ora 11:21

Cristian Preda: Presedintele nu e postas

Politica / constitutie

Europarlamentarul PDL Cristian Preda a respins acuzele fostului premier PSD Adrian Nastase, care a sesizat CCR afirmand ca Traian Basescu isi depaseste atributiile atunci cand modifica proiectul de Constitutie primit de la Guvern. "E evident pentru orice persoana normal constituita ca, in chestiunea revizuirii, Presedintele e asezat pe picior de egalitate cu 1/4 dintre deputati sau senatori...

3 comentarii
Cristian Preda ironic: Trecerea la uninominal a produs o imbunatatire a calitatii alesilor

Luni, 13 Iunie 2011, ora 11:12

Cristian Preda ironic: Trecerea la uninominal a produs o imbunatatire a calitatii alesilor

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda o ironizeaza pe social democrata Aura Vasile, precizand ca aceasta este un exemplu ca votul uninominal "a produs o semnificativa imbunatatire a calitatii alesilor". Reactia lui Preda vine dupa ce Aura Vasile a declarat ca pedelistii au o legatura puternica cu diavolul. "In Bucuresti, PSD a avut la alegerile din 2008 doi deputati care au obtinut 50%...

1 comentariu
Cristian Preda vrea 314 parlamentari si sistem bicameral

Joi, 09 Iunie 2011, ora 09:56

Cristian Preda vrea 314 parlamentari si sistem bicameral

Cristian Preda / Traian Basescu

Europarlamentarul PDL, Cristina Preda, nu sustine varianta presedintelui Traian Basescu de Parlament Unicameral cu 300 de deputati, dar nici a USL cu 216 deputati si 109 senatori, ci vrea Parlament Bicameral cu 314 parlamentari, adica 282 deputati si 32 de senatori. "In replica la propunerea Presedintelui, validata si printr-unul dintre referendumurile din 2009, de a reduce numarul...

10 comentarii
Preda: Votul din PE pe tema Schengen, un esec al lui Victor Ponta

Miercuri, 08 Iunie 2011, ora 17:49

Preda: Votul din PE pe tema Schengen, un esec al lui Victor Ponta

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda este de parere ca votul din PE asupra raportului Coelho referitor la intrarea Romaniei si Bulgariei in spatiul Schengen "anuleaza" incercarea social-democratilor de a bloca demersul, fiind, totodata, un "esec" al lui Victor Ponta. "E un semnal politic foarte puternic adresat statelor membre. Din fericire, a fost anulata astfel manevra pe care au...

5 comentarii
Cristian Preda: Influenta lui Basescu se vede in numirea lui Lazaroiu

Vineri, 03 Iunie 2011, ora 18:49

Cristian Preda: Influenta lui Basescu se vede in numirea lui Lazaroiu

Sebastian Lazaroiu / ministrul Muncii

Sebastian Lazaroiu este un "tehnocrat" care va face fata "onorabil" situatiei in care se afla, spune europarlamentarul PDL, Cristian Preda, adaugand, insa, ca se vede ca in spatele numirii fostului consilier prezidential in fruntea Ministerul Muncii se afla presedintele Traian Basescu. "As vrea sa salut aceasta numire, e un om competent, pe care eu il pretuiesc si ma bucur ca este recomandat...

2 comentarii
Cristian Preda ii cere lui Basescu sa nu promulge legea cu primarii alesi intr-un singur tur

Marti, 31 Mai 2011, ora 14:58

Cristian Preda ii cere lui Basescu sa nu promulge legea cu primarii alesi intr-un singur tur

Cristian Preda / Traian Basescu

Europarlamentarul PDL Cristian Preda sustine ca alegerea primarilor dintr-un singur tur nu este o decizie buna, ci luata din ratiuni strict populiste si crede ca presedintele Traian Basescu nu ar trebui sa o promulge. "Camera a votat marti schimbarea modului de alegere a primarilor. Decizia de a trece la sistemul cu un singur tur de scrutin va atomiza si mai mult reprezentarea si va...

2 comentarii
Cristian Preda: Nu exista consens in PDL cu privire la inlocuirea lui Emil Boc

Duminica, 29 Mai 2011, ora 21:34

Cristian Preda: Nu exista consens in PDL cu privire la inlocuirea lui Emil Boc

Cristian Preda / Emil Boc

Cristian Preda, europarlamentar PDL, a declarat ca nu exista consens in PDL privind o persoana care sa il inlocuiasca pe premierul Emil Boc. Intrebat daca au existat discutii in partid cu privire la inlocuirea premierului cu un tehnocrat, democrat-liberalul a raspuns ca ideea unui premier tehnocrat a fost respinsa. "Au existat astfel de discutii, precum au existat si reactii nervoase in...

9 comentarii
Preda isi acuza colegii: Unii pedelisti isi schimba parerea cu o iuteala impresionanta

Vineri, 27 Mai 2011, ora 12:47

Preda isi acuza colegii: Unii pedelisti isi schimba parerea cu o iuteala impresionanta

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda comenteaza ipoteza schimbarii lui Emil Boc din functia de premier, precizand ca unii dintre democrat-liberali, din tabara care a castigat la conventia partidului, isi schimba opiniile "cu o iuteala formidabila si cu o frecventa impresionanta". "Din 2000 incoace, premierii au fost si sefi de partid. Performantele lor politice - masurate de judecatile...

3 comentarii
Cristian Preda: Suntem intr-un moment de rascruce

Vineri, 13 Mai 2011, ora 23:09

Cristian Preda: Suntem intr-un moment de rascruce

PDL / Cristian Preda

Europarlamentarul Cristian Preda este de parere ca PD-L este "intr-un moment de rascruce", existand, insa, posibilitatea si sa nu se schimbe nimic dupa Congresul ce va avea loc in acest weekend. Preda are si o explicatie pentru aceasta situatie, anume oportunismul politicienilor. "Sunt oameni nemultumiti si de formula Blaga si de formula Boc; intrebarea este daca acesti oameni sunt gata...

6 comentarii
Preda: Macovei, Baconschi, Funeriu si Sever Voinescu trebuie sustinuti

Sambata, 07 Mai 2011, ora 22:19

Preda: Macovei, Baconschi, Funeriu si Sever Voinescu trebuie sustinuti

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul Cristian Preda sustine ca Monica Macovei, Teodor Baconschi, Daniel Funeriu si Sever Voinescu trebuie sustinuti in castigarea functiilor pe care le vizeaza in PD-L. "Faptul ca eu insumi nu candidez nu ma impiedica sa afirm ca acesti patru colegi merita sa ocupe - in aceeasi masura ca si Toader Paleologu - pozitiile la care spera", a scris Cristian Preda pe blogul personal,...

2 comentarii
Cristian Preda: Competitia din PD-L are un mic aer suprarealist

Vineri, 06 Mai 2011, ora 10:55

Cristian Preda: Competitia din PD-L are un mic aer suprarealist

Cristian Preda / PDL

Alegerile din Partidul Democrat Liberal au "un mic aer suprarealist", declara europarlamentarul PD-L Cristian Preda. El spune ca-l sustine pe Theodor Paleologu la presedintia formatiunii. "Exista doua elemente care aduc un mic aer suprarealist acestei competitii. Initial s-a pornit de la ideea ca Boc sa fie candidat, pentru ca nu va mai fi prim-ministru, au fost si alesi locali care au votat...

9 comentarii
Cristian Preda: Vadim Tudor e cultivat de mass media ca niciodata

Vineri, 06 Mai 2011, ora 00:25

Cristian Preda: Vadim Tudor e cultivat de mass media ca niciodata

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul Cristian Preda remarca faptul ca liderul PRM este mai promovat ca oricand de mass-media, ceea ce ar putea duce la concluzia ca "radicalismul de tip peremist" a devenit specificul nostru national. "Acuzat de ANI, intre altele, de fals in declaratii, Vadim Tudor se apara spunand ca nu va da explicatii Parchetului, intrucat atat el, cat si partidul sau au contribuit la...

3 comentarii
Cristian Preda il sustine pe Toader Paleologu la sefia PD-L

Miercuri, 04 Mai 2011, ora 11:05

Cristian Preda il sustine pe Toader Paleologu la sefia PD-L

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul Cristian Preda a anuntat miercuri ca il va vota pe Toader Paleologu la sefia PD-L. "La Conventia Nationala a PD-L, voi vota cu Toader Paleologu si ii invit si pe alti colegi sa faca acelasi lucru. In ceea ce ma priveste, am mai multe motive sa il sustin pe cel mai tanar dintre candidatii la sefia PD-L", scrie Cristian Preda pe blogul personal. Europarlamentarul PD-L...

13 comentarii
Cristian Preda: Regret plecarea lui Lazaroiu de la Cotroceni

Vineri, 29 Aprilie 2011, ora 13:00

Cristian Preda: Regret plecarea lui Lazaroiu de la Cotroceni

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul Cristian Preda, fost consilier prezidential, regreta plecarea intempestiva a lui Sebastian Lazaroiu din echipa de la Palatul Cotroceni. "Regret plecarea lui Sebastian Lazaroiu de la Palatul Cotroceni, desi inteleg motivele care au determinat separarea. Am conlucrat foarte bine atunci cand eu insumi m-am aflat alaturi de Presedinte, in calitate de consilier. Analiza...

2 comentarii
Cristian Preda, despre tinerii romani si sistemul politic

Luni, 25 Aprilie 2011, ora 13:54

Cristian Preda, despre tinerii romani si sistemul politic

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PD-L Cristian Preda trage un semnal de alarma, publicand concluziile unui studiu intitulat "Tinerii romani si sistemul politic: a fi sau a nu fi cetatean", care arata ca in cazul in care elevii din prezent isi vor pastra atitudinile formate acum, atunci cetatenii de peste douazeci de ani nu vor fi cu mult diferiti de cei din prezent. "Peste 20 de ani elevii de azi vor fi...

4 comentarii
Cristian Preda: Je m'en fiche cine e sef la PD-L

Luni, 18 Aprilie 2011, ora 17:39

Cristian Preda: Je m'en fiche cine e sef la PD-L

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PD-L Cristian Preda a declarat ca nu conteaza atat de mult cine devine presedintele partidului in urma alegerilor de la Congresul din mai, ci cum pot fi batuti liderii Uniunii Social Liberale, Victor Ponta si Crin Antonescu "Je m'en fiche, nu conteaza cine e sef la PD-L. Pentru mine conteaza cum acesti complotisti antidemocratici pot fi impiedicati sa ajunga la putere...

51 comentarii
Udrea nu vrea la Primaria Bucuresti. Vezi pe cine ar putea sustine

Sambata, 16 Aprilie 2011, ora 12:25

Udrea nu vrea la Primaria Bucuresti. Vezi pe cine ar putea sustine

Elena Udrea / PDL

Organizatia de Bucuresti a PD-L, condusa de Elena Udrea, ar putea sa-i arunce in lupta pentru Primaria Generala din 2012 pe Silviu Prigoana, Liviu Negoita, Sulfina Barbu sau Cristian Preda. Cele patru nume au fost inaintate chiar de ministrului Dezvoltarii Regionale si Turismului intr-un interviu acordat cotidianului Gandul. "Silviu Prigoana ar putea sa intre in competitia pentru Primaria...

10 comentarii
Cristian Preda: Atitudinea noastra in PD-L, luata ca o fronda

Vineri, 08 Aprilie 2011, ora 12:55

Cristian Preda: Atitudinea noastra in PD-L, luata ca o fronda

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PD-L Cristian Preda a precizat ca initiatorii platformei lansate recent, pentru ca PD-L sa devina "un partid popular modern", nu au strans cele 35 de semnaturi necesare pentru depunerea unei motiuni in vederea alegerilor de la Congresul din mai. De asemenea, sustine Preda, intr-un interviu acordat Mediafax, Traian Basescu ar trebui sa ramana presedinte pana in 2014....

3 comentarii
Cristian Preda, despre legea salariilor profesorilor: E plina de greseli!

Duminica, 03 Aprilie 2011, ora 23:38

Cristian Preda, despre legea salariilor profesorilor: E plina de greseli!

Cristian Preda / PDL

Eurodeputatul PD-L Cristian Preda critica legea privind plafonarea salariilor profesorilor, aratandu-se nedumerit ca ministerul Educatiei a putut sa elaboreze un proiect cu greseli ortografice si cu "formule goale de sens". Mai intai, Preda isi exprima o serie de obiectii ce tin de forma actului normativ. El spune ca a citit proiectul de lege si nu reuseste sa inteleaga cum e posibil sa se...

6 comentarii
Deutsche Welle: Reforma in PD-L - interzicerea donatiilor din afara UE

Vineri, 01 Aprilie 2011, ora 16:40

Deutsche Welle: Reforma in PD-L - interzicerea donatiilor din afara UE

PDL / alegeri PDL

Manifestul in 35 puncte redactat de Monica Macovei, Cristian Preda si Sever Voinescu invoca modelul german, care interzice partidelor sa accepte donatii din afara Uniunii Europene. Programul politic al celor 3 contine asprimi care scapa la o lectura grabita. De exemplu, la punctul 33 se vorbeste despre reformarea sistemului de finantare a partidelor politice dupa model german, scrie Deutsche...

Reforma totala in 35 de puncte. Cine se baga? (Opinii)

Vineri, 01 Aprilie 2011, ora 09:01

Reforma totala in 35 de puncte. Cine se baga? (Opinii)

PDL / Cristian Preda

Tripleta reformatoare a PD-L nu se da batuta, chiar daca nu are nicio sansa de castig. Si cred ca pana la urma Monica Macovei, Cristian Preda si Sever Voinescu au dreptate. Macar sa se aleaga apele. Democrat liberalii au de-acum pe masa concretizarea intr-un proiect de motiune a optiunii reformiste. Documentul are 35 de puncte si atinge cele mai nevralgice puncte ale societatii romanesti. E...

26 comentarii
Vezi lista donatorilor PD-L din 2010

Miercuri, 30 Martie 2011, ora 20:58

Vezi lista donatorilor PD-L din 2010

PDL / stiri PDL

PD-L a beneficiat, in anul 2010, de venituri din cotizatii de 4.349.937 de lei, din donatii - de 4.465.291 de lei si din alte surse - de 310.357 lei, totalizand 9.125.585 de lei, fata de bugetul de aproximativ 41 de milioane de lei al anului 2009. La capitolul donatii a caror valoare cumulata depaseste 10 salarii minime brute pe tara, pe primul loc se situeaza Rahmati Ahadollah, care pe 1...

10 comentarii
Cristian Preda, despre dezvaluirile WikiLeaks: USL e o noxa a Uniunii Sovietice

Luni, 28 Martie 2011, ora 17:47

Cristian Preda, despre dezvaluirile WikiLeaks: USL e o noxa a Uniunii Sovietice

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PD-L Cristian Preda a declarat ca telegramele ambasadei americane de la Bucuresti publicate de WikiLeaks, mai ales cele care vorbesc despre legatura dintre PSD, PNL si oligarhi, demonstreaza ca Opozitia se comporta pe model sovietic. "Nu-i ceva nou. Singurul lucru nou - analiza facuta de Traian Basescu corespunde cu cea facuta de ambasada americana. Exista amici ai Uniunii...

66 comentarii
Cristian Preda: PD-L are nevoie de unitate in demnitate, nu in maimutareala

Vineri, 25 Martie 2011, ora 14:02

Cristian Preda: PD-L are nevoie de unitate in demnitate, nu in maimutareala

Cristian Preda / PDL

Eurodeputatul PD-L Cristain Preda a facut, vineri, un apel la unitate in partidul din care face parte, insa a subliniat ca membrii formatiunii ar trebui sa se remarce prin demnitate, nu prin scandal. El se declara "foarte surprins" de declaratiile vice-presedintelui Valeriu Stoica, dintr-un interviu recent pentru ziarul Romania Libera, in care liderul PD-L propunea ca toti adversarii lui...

15 comentarii

 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor