Ziare.com

Guvernul tehnocrat, modificat inainte de a fi votat: Cu ce ministri se duce Ciolos in Parlament si ce spun partidele

de Alexandra Sandru; Diana Robu
Duminica, 15 Noiembrie 2015, ora 20:49

   

Guvernul tehnocrat, modificat inainte de a fi votat: Cu ce ministri se duce Ciolos in Parlament si ce spun partidele
Premierul desemnat Dacian Ciolos a anuntat duminica lista ministrilor pe care spera sa primeasca votul in Parlament. Ciolos a tinut sa precizeze ca este un guvern cu oameni cu experienta pe domeniile pe care i-a propus, competenti si cu integritate. Totodata, este foarte probabil sa avem primul Guvern al Romaniei cu o treime femei.

Vezi cine sunt ministrii din Cabinetul Ciolos

In doar cateva ore, insa, a trebuit sa schimbe un nume din echipa sa, dupa ce pe Internet au inceput sa circule fotografii cu Andrei Baciu, propunerea pentru portofoliul Sanatatii, in lenjerie intima, din vremea in care era fotomodel.

Premierul desemnat a spus ca va analiza daca este posibila majorarea salariilor bugetarilor cu 10%, asa cum a votat deja Parlamentul. Totodata, a precizat ca daca va face schimbari la nivelul administratiei va fi pentru eficienta, si "nu de dragul de a face o activitate", promitand ca se va consulta cu politicienii inainte.

Ciolos a avut duminica intalniri cu liberalii si social-democratii, obtinand de la ambele formatiuni promisiunea sustinerii in Parlament la votul de investitura. Si UDMR a anuntat ca va sustine Guvernul, insa Kelemen Hunor a atras atentia ca el a constatat ca PSD a ramas in continuare la guvernare, prin Vasile Dancu.

Ramane acum de vazut daca toti ministrii vor trece de audierile din Parlament cu bine sau daca Guvernul Ciolos va mai suferi si alte modificari.

Ziare.com v-a prezentat, in format LIVE TEXT anuntul lui Dacian Ciolos, dar si cele mai importante reactii si declaratii despre acest subiect:

20:47 - Noua Republica anunta ca nu sustine Guvernul Ciolos.

"Partidele vechi, PSD si PNL, fug de guvernare, sperand sa castige alegerile in anul viitor fara sa deconteze politic o guvernare nepopulara. Guvernul Ciolos va fi, dupa eventuala investitura, un guvern de uniune nationala nerecunoscut de marile partide care nu vor sa-si asume guvernarea in situatia in care masurile populiste anuntate de Guvernul Ponta, nu au sustinere bugetara", se arata intr-un comunicat remis Ziare.com.

20:28 Dacian Ciolos a schimbat nominalizarea pentru Ministerul Sanatatii trimisa Parlamentului in aceasta seara. Noua propunere este domnul conferentiar universitar doctor Patriciu Achimas-Cadariu, in prezent director al Institutului Oncologic Cluj-Napoca.

20:26 - Noua propunere a premierului desemnat, Dacian Ciolos, pentru postul de ministru al Sanatatii ar fi Patriciu Achimas-Cadariu, seful Institutului Oncologic "Prof. Dr. Ion Chiricuta" din Cluj-Napoca, dupa ce Andrei Baciu, propus initial pentru acest portofoliu, a fost retras.

20:01 - Premierul desemnat Dacian Ciolos a decis sa nu il mai includa in Cabinetul sau pe Andrei Baciu, pe care il propusese pentru postul de ministru al Sanatatii, decizia fiind luata in urma controverselor aparute in spatiul public dupa nominalizarea acestuia, au declarat pentru Mediafax surse oficiale.

"In urma controverselor aparute in spatiul public, primul ministru desemnat a decis sa nu il mai includa pe Andrei Baciu pe lista propunerilor de ministri care va fi trimisa la Parlament in aceasta seara (duminica seara -n.r.) ", au declarat sursele citate.

19:41 - Monica Macovei atrage atentia ca Guvernul Ciolos are cel mai puternic mandat popular avand in vedere ca s-a nascut in urma protestelor.

"Tragedia de la Colectiv a dus la o solidaritate sociala extraordinara si la proteste masive in strada. Guvernul propus azi s-a nascut la presiunea strazii si, de aceea, are cel mai puternic mandat popular. Un mandat ‪#colectiv, care trebuie sa respecte cerintele strazii", a scris pe Facebook Monica Macovei.

19:23 - Pe Internet circula mai multe fotografii cu ministrul propus al Sanatatii, Andrei Baciu, care se pare a avut si o cariera ca model, pozand pentru reclame ale unor firme precum Hugo Boss. In unele fotografii el face reclama la lenjerie intima.

18:17 - Dragnea a fost intrebat daca PSD a facut propunerea pentru nominalizarea lui Vasile Dancu.

"Nu, PSD-ul n-a facut nicio propunere dl-ui Ciolos, nici de ministru, nici pentru alta functie administrativa. In schimb, pentru noi, nominalizarea dl Vasile Dancu ca si vicepremier si ministru al Dezvoltarii Regionale e un lucru bun care ne da incredere ca pe acea zona programele vor continua fara ca cineva sa blocheze dezvoltarea", a spus Dragnea.

18:11 - Dragnea anunta ca PSD va sustine Guvernul Ciolos in Parlament pentru investitura.

"CExN recomanda grupurilor parlamentare ale PSD din Camera si Senat in conditiile in care maine si poimaine ministrii desemnati vor avea o prestatie buna in comisii si vor demonstra ca sunt oamenii portiviti la locurile potrivite recomanda sa voteze pentru investirea acestui guvern. In ceea ce priveste sustinerea proiectelor ulterioare, PSD va monitoriza fiecare ministru. Orice derapaj va fi sanctionat foarte serios!", a anuntat Dragnea.



17:55 - Si Vasile Blaga a luat cuvantul dupa discutiile cu Ciolos. "PNL va vota la investitura echipa domnului Dacian Ciolos si ii va sprijini in continuare proiectele. Va trebui insa sa obtina si sprijinul altor partide politice", a spus Blaga.



17:54 - Ciolos a spus ca ar fi pastrat doi ministri din Cabinetul Ponta - Bogdan Aurescu si Sorin Cimpeanu - dar nu a vrut sa fie discutii.

"Eu, in constituirea echipei, am considerat ca pot sa fie anumite indoieli legate de anumite persoane, am preferat sa renunt. Tocmai de asta, ca sa nu existe nicio conotatie, pentru doi ministri pe care, initial, din motive de competenta, ma gandeam sa-i mentin in Guvern, am preferat sa renunt, tocmai ca sa nu existe nicio suspiciune de negociere cu un partid sau cu altul. In conditiile in care va trebui sa guvernam, increderea este esentiala. Daca nu pornim cu incredere de la inceput, este foarte greu", a mai declarat Ciolos.

17:53 - Ciolos a tinut sa faca noi precizari despre cooptarea lui Dancu in echipa guvernamentala.

"Am spus foarte clar ca echipa am format-o singur, n-am negociat cu niciun partid, niciun membru, si am spus foarte clar ca prezenta dl Dancu in guvern nu e legata de nicio negociere cu niciun partid politic. E alegerea mea personala, ii cunosc competentele. El e un ministru tehnocrat intr-un guvern tehnocrat si am asigurat si PNL-ul de intreaga transparenta a actului guvernamental", a spus transant Ciolos.

17:49 - Copresedintele PNL Alina Gorghiu a spus ca Ciolos le-a prezentat principalele lucruri pe care doreste sa le faca si ca liberalii sunt de acord cu ele.

"Ne-a prezentat un decalog, un set de prioritati pe care Guvernul le are. Le uram succes si ii asiguram ca vom fi alaturi de acest guvern in orice proiect care este in interesul Romaniei", a spus Girghiu.

17:42 - Ciolos a terminat intalnirea cu liberalii. Alina Gorghiu a spus ca nu il invidiaza pe Ciolos dar ca ii ureaza succes.

17:40 - Raluca Turcan, vicepresedinte PNL, spune ca "Guvernul Ciolos este un guvern care pleaca de la premisa de a scoate coruptia, birocratia si incompetenta de la masa guvernului si din administratia publica".

"Este un guvern care are o mare responsabilitate si care trebuie sa se concentreze pe cateva obiective clare, asumate de intreaga clasa politica. Unii oameni sunt de o calitate exceptionala. Oameni bine cunoscuti, ca domnul Motoc, ca dna Guseth, Violeta Alexandru, dar si altii. Dl. Curaj, de la Ministerul Educatiei, este un om dedicat sistemului de educatie. Am convingerea ca va milita pentru un buget mai mare pentru cercetare, de cel putin 1%. Imi doresc ca acest guvern sa performere si sa raspunda asteptarilor societatii!", a scris pe Facebook Raluca Turcan.

17:17 - Andrei Baciu, propunerea lui Ciolos pentru functia de ministru al Sanatatii s-a declarat onorat si a spus ca vrea sa rezolve cat mai multe dintre problemele din sistemul sanitar, precizand ca isi doreste sa aplice in tara ceea ce a invatat in strainatate.

Baciu e specialist in chirurgie cardiaca si toracica.

"Sunt onorat de aceasta nominalizare. Datorita campaniei 'Drepturile pacientilor' am putut sta de vorba cu multi dintre bolnavii internati in spitalele din Romania. Asa am inteles care sunt problemele cu care se confrunta sistemul sanitar in acest moment", a declarat, pentru Mediafax, Andrei Baciu.

17:07 - Elisabeta Lipa, propusa ministru al Tineretului si Sportului, a facut prima declaratie dupa ce a fost anuntat oficial ca va face parte din echipa lui Ciolos.

"Sunt onorata. Prioritate mai mare pentru mine nu poate exista decat calificarea mai multor sportivi la Rio. Mai avem sportivi si ii vom sustine ca sa se califice si sa cucereasca medalii. (...)

Nu s-a pus deocamdata problema bugetului, dar ma voi zbate ca sportul sa aiba un buget gratie caruia sa ne prezentam onorabil la Jocurile Olimpice. Cunosc ca sporturi precum box, judo au finantarea blocata. Daca trecem cu bine de Parlament, ma voi ocupa. A venit pe nepregatite numirea mea... Sunt constienta ca este vorba despre maximum un an de zile, dar va promit ca fotoliul de ministru nu ma va schimba in niciun fel. Sunt o luptatoare", a spus Lipa pentru dolcesport.ro.

16:54 - Apar primele contestari, cel vizat fiind ministrul propus pentru Educatie si Cercetare, Adrian Curaj.

Sindicatul I.N.F.L.P.R. "RADIATIA" din Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Laserilor, Plasmei si Radiatiei (INFLPR), sustine ca de multe ori a atras atentia asupra "abuzurilor, santajului si amenintarilor" lui Adrian Curaj la adresa cercetatorilor.

"Ne exprimam consternarea ca urmare a desemnarii d-lui Adrian Curaj pentru ocuparea functiei de Ministru al Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice. Sindicatul nostru a demascat in ultimii 3 ani abuzurile, santajul si amenintarile acestuia la adresa cercetatorilor, toate culminand cu taierile masive de fonduri pentru contractele de cercetare in derulare, cu peste 50% an de an incepand cu 2013. Mai mult, Sindicatul a actionat in instanta Ministerul, UEFISCDI si pe Adrian Curaj si Tudor Prisecaru, Presedinte al ANCSI. Actiunile abuzive ale acestora fac obiectul Dosarului 4267/2/2015 aflat pe rolul Curtii de Apel Bucuresti.

Cu adevarat periculos este faptul ca in data de 24 martie 2015 a fost depusa o plangere penala la DNA impotriva acestora pentru savarsirea infractiunilor de abuz in serviciu, amenintare si santaj. Desi am facut doua cereri, pe 9 aprilie 2015 si 10 octombrie 2015 pentru a afla numarul dosarului si numele procurorul desemnat in acest caz, cererile au ramas fara raspuns.

Protectia de care se bucura aceste persoane ne ingrijoreaza, atat din cauza incredintarii domeniului educatiei si cercetarii pe mana unei persoane asupra careia exista dovezi covarsitoare ca a savarsit fapte de natura penala si coruptie, cat mai ales pentru suspiciunile ca, in aceste conditii, procesul civil nu se va desfasura in mod corect", se arata in comunicatul sindicatului.

COMUNICATSindicatul I.N.F.L.P.R. "RADIATIA" din Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Laserilor,...

Posted by Sindicatul "Radiatia" on Sunday, November 15, 2015


16:50 - Lista de ministri ai Cabinetului Dacian Ciolos va fi depusa, duminica, la Parlament, urmand ca luni dimineata sa aiba loc o sedinta a conducerii celor doua Camere, unde se va decide calendarul audierilor ministrilor in comisiile de specialitate, au declarat, pentru Mediafax, surse politice.

Cel mai probabil, sedinta Birourilor Permanente reunite va avea loc luni dimineata, la ora 09:30. Ulterior, in cursul dupa-amiezii, vor incepe si audierile ministrilor, care ar putea continua si in ziua de marti.

16:26 - Kelemen Hunor spune ca a constantat dupa prezentarea listei cu componenta noului Guvern Ciolos ca PSD a ramas, in continuare, la guvernare.

"Am constatat ca PSD a ramas la guvernare in continuare, deci spatele pentru activitatea guvernamentala, pentru initiativele guvernului anul viitor, este asigurat", a spus liderul UDMR.

16:25 - Kelemen Hunor a declarat, duminica, pentru Mediafax ca, inainte de oricine, premierul desemnat Dacian Ciolos merita un vot pozitiv si din partea UDMR pentru a incepe activitatea guvernamentala.

"Asa cum am vazut numele ministrilor, un lucru este clar, Guvernul Ciolos va avea voturile necesare pentru investire si va avea o majoritate larga asigurata pentru urmatorul an, din acest punct de vedere nu cred ca vor fi probleme. Majoritatea celor propusi sunt tehnocrati, adica nu au avut o activitate politica, dar exista si exceptii. Respect decizia si alegerea premierului desemnat pentru fiecare portofoliu.

Luni vom analiza in grupurile reunite ale UDMR, va veni si Dacian Ciolos la ora 15:30 la noi, si vom lua o decizie daca il sustinem sau nu. Dar propunerea mea este sustinerea pentru investitura a Guvernului Ciolos, inainte de oricine, premierul desemnat merita un vot pozitiv si din partea noastra pentru a incepe activitatea guvernamentala", a spus Kelemen.

16:12 - Mediafax anunta ca Ciolos participa si la sedinta conducerii PNL, dupa ce a terminat de discutat cu social-democratii. Premierul desemnat a ajuns la sediul PNL din Aleea Modrogan in jurul orei 16:00.

16:06 - O noua reactie politica vine de la deputatul Remus Cernea, care atrage atentia ca acesta este un guvern cu mandat limitat, de un an, si ca important este ca dupa alegerile de anul viitor sa se produca cu adevarat schimbari.

"Acesta este un guvern cu sarcini limitate de gestionare a treburilor curente ale tarii si de organizare a alegerilor de anul viitor. Marele pericol pentru Romania este ca alegerile sa nu aduca nici o schimbare de substanta", a scris pe Facebook Remus Cernea.

15:41 - Presedintele PSRo Mircea Geoana spune ca, desi echipa lui Ciolos este buna, formata din profesionisti, va trebui lucrat la obtinerea majoritatii parlamentare pe proiectele guvernamentale.

"Desi, in mare parte, premierul desemnat a venit cu o lista solida de profesionisti, nu exista suficienta claritate cu privire la majoritatea care va sustine Guvernul, dupa consumarea votului de investitura. Din punct de vedere politic, principala provocare va fi sa-si creeze o majoritate explicita care sa voteze proiectul de buget si care sa-i permita sa guverneze fara o continua negociere cu partidele politice. O buna comunicare cu partidele nu poate fi un substitut pentru o majoritate explicita", a scris Mircea Geoana pe Facebook.

15:35 - Apar primele reactii politice. Europarlamentarul Cristian Preda se arata foarte incantat de componenta noului Executiv.

"Dacian Ciolos a anuntat un guvern cu multi ministri competenti. Sunt incantat sa vad ca revine in politica din Romania Costin Borc, sunt bucuros ca prietenul Vlad Alexandrescu e ministrul Culturii, sunt convins ca Violeta Alexandru si Cristina Guseth vor folosi in mod inteligent experienta dobandita in ONG-uri de mare prestigiu, e incurajator ca Mihnea Motoc va asuma mandatul atat de dificil de la Aparare si e o incantare ca un fost student de la FSP, Dan Stoenescu, devine ministru. Le urez tuturor mult succes!", a scris pe Facebook Cristi Preda.

14:51 - Ciolos a ajuns la PSD, participa la sedinta Comitetului Executiv National.

"Nu este intentia mea de a rade tot", le-a spus premierul desemnat social-democratilor. "Ceea ce a fost bun o sa pstram dar ceea ce ar trebui adaptat pentru mai multa eficienta o sa schimbam dar nu inainte de a discuta cu dumneavoastra, partidele si Parlamentul", a continuat el.

14:15 - Ciolos incepe conferinta:

- Sunt in masura sa va prezint astazi lista membrilor Guvernului pe care o sa o propun Parlamentului. Am urmarit sa aleg oameni cu competenta, experienta pe domeniul pe care l-am propus sa-l conduca.

- Am urmarit sa avem si un echilibru de genuri, cred ca este unul din rarele propuneri de Guvern al Romaniei care are o treime din membrii propusi femei.

- Am urmarit sa fie oameni profesionisti, integri, deschisi spre dialog.

Costin Grigore Borc - Vice prim-ministru si ministru pentru Economie

Vasile Dancu - Vice prim-ministru si ministru al Dezvoltarii Regionale

Mihnea Motoc - Ministerul Apararii

Petre Toba - Ministrul Afacerilor Interne

Lazar Comanescu - Ministerul Afacerilor Externe

Anca Dragu Paliu - Ministerul Finantelor Publice

Cristina Guseth - Ministerul Justitiei

Adrian Curaj - Ministerul Educatiei Nationale

Marian Costescu - Ministerul Transporturilor

Claudia Ana Moarcas, - Ministerul Muncii

Andrei Baciu - Ministerul Sanatatii, un tanar medic chirurg

Achim Irimescu - La Ministerul Agriculturii

Victor Vlad Grigorescu - Ministerul Energiei

Aura Carmen Raducu - Ministerul Fondurilor Europene

Cristiana Pasca Palmer - La Ministerul Mediului

Marius Raul Bostan - La Ministerul Comunicatiilor

Vlad Alexandrescu - Ministerul Culturii - a fost si ambasador al Romaniei in Luxemburg

Elisabeta Lipa - Ministerul Tineretului si Sportului

Violeta Alexandru - ministru delegat pentru Consultare Publica, se va ocupa de dialogul social clasic, dar as vrea sa mergem dincolo de asta si sa am un minister care sa discute cu societatea civila organizata.

Ioan Dragos Tudorache - Seful cancelariei primului ministru, jurist de profesie

Dan Stoenescu - ministru delegat pentru Diaspora, un tanar diplomat, activeaza in cadrul Ambasadei Romaniei la Madrid.

Ministru delegat pentru Relatia cu Parlamentul, nefiind un guvern politic nu am putut sa propun un membru de partid, asa ca am ales un om tanar care lucreaza in Parlament - Ciprian Bucur.

Relatia cu Parlamentul nu va fi asigurata doar de ministrul delegat, ci de tot guvernul, inclusiv de mine.

Sper eu maine-poimaine sa finalizam procesul de audieri. Sper ca marti sa incheiem procedurile si votul de investitura.

Intrebari

Despre Vasile Dancu: Este fost membru al PSD, dar nu pentru asta l-am ales, ci pentru experienta si viziunea pe care le are in domeniul pe care l-am propus. Cred ca va avea un aport semnificativ in Guvern.

Despre majorarea cu 10% a salariilor pentru bugetari - Nu pot sa va spun acum pana nu am o analiza a bugetului. Nu am intentia sa vin si sa tai din buget sau diferite propuneri. Dar nici nu vreau sa pun in pericol credibilitatea Romaniei. In masura in care constructia bugetului o va permite vreau sa mergem cu acele masuri care au fost luate in Parlament.

Despre schimbari de oameni - Nu venim sa schimbam de dragul de a schimba. Am spus de la inceput ca vreau o echipa eficienta si profesionista. Nu pot fi decizii din start de a schimba sau de a nu schimba doar de dragul de a face o activitate.

Aici e vorba de o imbunatatire a functionarii administratiei. Sa facem o evaluare a modului in care organizarea este sau nu eficienta si cum putem introduce anumite criterii care sa duca la eficientizarea actului administrativ.

Tot ce e bun o sa preluam, ceea ce credem ca trebuie adaptat o sa facem, dar toate vor fi rezultatul unor consultari si unor dezbateri.

Cum i-a propus Iohannis sa fie premier si daca propunerea lui a venit de la Bruxelles: S-au spus si alte lucruri in presa, cum sa fi anuntat si desemnat Bruxellesul? Eu am avut cu dl Iohannis despre implicarea mea dar nu despre pozitia de premier. Asta am discutat doar cu o zi sau doua inainte de a-mi face propunerea formala.



14:11 - Premierul desemnat a discutat pana in acest moment cu liderul PSD Liviu Dragnea, dar si mai multi ministri din guvernul interimar in biroul presedintelui Camerei, Valeriu Zgonea.

13:56 - Surse Ziare.com spun ca la Ministerul Justitiei va fi numita Cristina Guseth. Ea conduce ONG-ul Freedom House.

Guvernul si programul, discutate cu Juncker si Tusk

Actuala situatie politica din Romania implicit formarea si programul noului guvern a fost unul dintre subiectele discutiilor pe care premierul desemnat le-a avut sambata cu presedintele Comisiei Europene, Jean Claude Juncker si cu presedintele Consiliului European, Donald Tusk, in timpul unei escale pe care inaltii oficiali europeni au facut-o la Bucuresti.

"A fost, in primul rand, o intalnire amicala, pentru ca au fost cei doi presedinti pe care ii cunosc de mai de mult, dar am profitat si am discutat si despre situatia politica din Romania, despre constituirea noului guvern si mai ales despre programul de guvernare, in contextul in care, in perioada urmatoare, o sa avem unele negocieri cu Comisia Europeana si legate de buget, si am avut deja o prima discutie cu presedintele Juncker pe acest subiect", a declarat Dacian Ciolos pentru Mediafax.

In cursul acestei dupa-amiezi, impreuna cu Prim-ministrul interimar domnul Sorin Cimpeanu, am avut o intalnire cu Pres...

Posted by Dacian Ciolos on Saturday, November 14, 2015


Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 40986 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
91 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Cu guvernul Ciolos, Romania a castigat deja o prima victorie.

A intrat inapoi in randul tarilor europene, cu un premier mai mult decat frecventabil, bine introdus in mecanismele bruxeleze.

Sper ca guvernul pe care l-a format sa aduca romanilor guvernarea de care au nevoie, sa le permita sa isi ridice nivelul de viata prin munca perseverenta, nu prin mariri de salarii populiste fara sustenabilitate sau spagi institutionalizate.

Vazut de "afara", acest guvern pare sa ofere o buna tranzitie spre u tara guvernata pentru romani, nu pentru interese de partid. Oricare ar fi el!

 

Toarasi, domne, osa vie vremuri prea grele, casa nemai putem bucura

de ce bine neva fi daca guvernu asta care a castigat la masa verde, osa joace bine meci de meci.

Traiasca victorian alegerile lu dom doctor Wponta !

p.s. Actuala situatie politica din Romania implicit formarea si programul noului guvern a fost unul dintre subiectele discutiilor pe care premierul desemnat le-a avut sambata cu presedintele Comisiei Europene, Jean Claude Juncker si cu presedintele Consiliului European, Donald Tusk, in timpul unei escale pe care inaltii oficiali europeni au facut-o la Bucuresti.

 

Cel mai important resort este cel al Finantelor

pesedeaua impreuna cu oprea au lasat fantani otrovite, au dat in stanga si in dreapta gauri nesustenabile la buget.
Sunt curios cine este de acord sa conduca acest minister, cum crede ca va calma "pohtele" sparlamentarilor.

 

Si Justitia ar fi importanta.

Ca daca socialistii, sa-i numesc asa elegant pe comunisti, socialistii deci dau bani de pomana bugetarilor, ca nu a crescut productivitatea muncii bugetarilor cu 10%, nu a crescut chiar deloc, cred eu, deci pe acest tronson merite justificate ZERO, iar mult trambitata crestere economica nu este de 10% ci de ceva peste 1%, insa si asa cresterea economica este sustinuta de sectorul privat nu de cel de Stat, birocratul in cel mai fericit caz nu impiedica cresterea economica dar el, din postura de bugetar nu poate genera crestere economica. Insa ceva bani pentru bugetarii premiati de PSD pentru slugarnicia acestora fata de PSD ar putea fi exact la PSD. Banii furati de Ponta si camarila sa, banii furati de demnitarii acestui partid, banuii furati de alti trepadusi de partid pusi de veghe la robinetele de bani negri si canalizarea acestor bani spre PSD ar putea genera multi bani pentru majorarea stupida de salarii in sectorul bugetar. Dar Justitia trebuie acum sa caute si sa gaseasca banii furati. Si fireste sa si aplice pedepse conforme cu Legea, hotilor. De aceea spun ca Justitia ar fi acum chiar mai importanta decat oricand.

Toate ministerele sunt importante

Sper sa fie un guvern competent care sa poata indrepta ceea ce Ponta si incompetentii au facut rau.In guvern pentru Romani si nu pentru parlamentarii hoti si clientela politica a baronilor infractori.

Legea nr. 46/2003, legea drepturilor pacientului

ministrul sanatatii trebuie sa schimbe imediat articolul 21 al acestei legi:
Art. 21
Toate informatiile privind starea pacientului, rezultatele investigatiilor, diagnosticul, prognosticul, tratamentul, datele personale sunt confidentiale chiar si dupa decesul acestuia.

Toate acestea nu trebuie sa fie confidentiale fata de familia pacientului mort. Dupa ce pacientul a murit familia, urmasii sai legali trebuie sa aiba acces imediat la toate recordurile medicale. ei vor trebui sa plateasca decit pretul copierii acestor medical records, adica citva bani pentru fiecare pagina pe care o doresc.

Da ,Justitia e importanta!

Cu atat mai important este ministrul care o conduce! Eu deabea astept ca sa vad cum pe explica madam Guseth (Macovei 2 ) cum a fost cu "lovitura de stat" din 2012,liberalilor si pesedistilor din comisia juridica!Nu de alta dar eu nici azi cum poate fi data o lovitura de sta prin vot in parlament!Nici macar hortararea abuziva falsificata de trecere de la Monarhie la republica din dec.'47 nu este numita de istorie "lovitura de stat",desi s-a schimbat forma de guvernamant!

A ajuns Comanescu ministru plin la Externe. O caciula cam...

... mare pentru un diplomat ceausist, fara viziune. In schimb, este un tip civilizat, bun executant.

- Guseth la Justitie? De ce? Doar pentru ca... e sotzietate tzivila? Nu e rau, dar as fi pus pe cineva din CSM.

Comanescu si ai lui

Sotietatea tivila cred ca este incantata!
Ma refer mai ales la pitipoancele isterice din piata; din pacate in piata au fost si ele, desi Blaga revendica piata ca fiind a liberalilor

Dezamagitor! Cu PSD in continuare la guvernare, noi, tara, nu avem

... nici o sansa. Ce-am asteptat, ce-am sperat si ce-am primit. Nu scăpăm de comunisti, nici o sansă.

Domnule Kelemen Hunor

Nu stim cum ati aflat dumneavoastra ca PSD este in continuare la guvernare. Poate aveti sfatuitori pe la Budapest si se uita aia la alt meci. Problema este cam asa. Paduri nu mai avem. Lati dumneavoastra o pauza de vreo 100 de ani si intre timp vom avea din nou padure. Si atunci, da, il punem pe Verestoy Attila, "drujba lui Dumnezeu" exact la ministerul ala cu drujbele, sa nu mai fiti invidiosi pe hotii din PSD. Pana atunci draghe, lipsiti-ne de placerea de a face parte din Guvernul Romaniei. Ca nici bun fost, nici plecut fost, draghe.

Ceea ce rezulta din majoritatea comentariilor e ca lumea

nu are incredere in clasa politica, ceea ce nu e deloc de mirare, reiese oricum din majoritatea sondajelor, si pe buna dreptate.
Cred ca ținand cont de asta, daca tot rămanem la o democrație reprezentativa si nu putem trece la una directa, in care sa putem vota prin internet tot ce se decide-n Parlament, ar trebui măcar sa cerem schimbarea Constituției pentru a deveni o republica prezidențiala, unde președintele sa aibă puteri mult mai mari decat Parlamentul.
Atunci președintele ar putea intotdeauna sa numească un premier, ca acum, si-n felul asta sa existe șanse mai mari ca si președintele si guvernul sa aibă aceeași viziune, sa tragă-n aceeași direcție.
Mi se pare ca e de preferat sa dam mai multa putere președintelui, care e ales in mod direct, prin vot universal. Candidații partidelor de pe listele electorale sunt de cele mai multe ori necunoscuți de alegatori, iar odată ajunși in Parlament, votează oricum la comanda partidelor. Nu constituie decat o masa de manevra.
Problema la noi e tocmai faptul ca puterea e impărțita in mod aproape egal intre președinte si Parlament si asta creează multa ineficienta.

Ce constatam pe scurt si dintr-o data.

Sindicatul TRALALA si mai stiu eu cum, il reclama pe domnul Adrian Curaj, desemnat Ministru in Guvernul Ciolos, ca in sfarsit au si ei ...curaj si i-au tras domnului Ministru o "lacrimatie" la DNA. Acum sa vedem nu neaparat cine este ministrul, ca despre astia mai aflam noi macar tangential cam ce sunt si cum sunt, ci cam ce si cum ar fi treaba cu Sindicatul asta. Sindicatele, toate cele care functioneaza sau practic nu mai functioneaza dar apar in listele sindicatelor, infiintate in cadrul institutiilor agentilor economici bugetari, sunt obediente PSD-ului. Absolut toate sunt sindicate rosii, aliniate la cheremul PSD. Si daca PSD le cer sa faca greva, fac greva indiferent daca au sau nu au motive. De asemeni daca li se cere sa iasa in strada, ies in strada, indiscutabil. In compensatie PSD ofera locuri prin Ministere si chiar prin Parlament liderilor sindicali. De exemplu, Mitrea, Ciorbea, Todoran, fosti presedinti ai CNSLR-FRATIA au primit de la PSD functii de parlamentari. Si acum, indiferent cine este domnul Grija, este clar, PSD-ul a comandat scurt sa-l "tunda" sindicatul si sa-l toarne, aproape 100% in mod fals, la DNA. Ca cu aia pe care i-a adus domnul Ciolos da la Bruxelles e mai greu. PSD nu are sindicate si acolo. Dar aici au baietii sindicate, terfelesc noul Guvern cum pot si ei. Cu sindicatul.

Ce-mi place ...

Victor VIOREL Ponta, rosteau persiflant liberalii si pedelistii, Băsescu si Iohanis, Pora, Turcescu si Bot, Cărtărescu si Liiceanu, amuzandu-se copios de fiecare dată. Ponta a plecat si locul i-a fost degrabă ocupat de tehnocratul propus si sustinut de societatea civilă de la Bruxelles: Dacian JULIEN Ciolos. Să vezi acum distractie! :))))))))

Sunt in totalitate de acord cu pozitia sindicatului RADIATIA, in....

....ceia-ce priveste numirea lui ADRIAN CURAJ la invatamant.
Omul are dosar penal si nu trebuie ca DNA sa ceara parlamentului arestarea lui ci de la bun inceput, trebuie renuntat la numirea sa, astfel ca justitia sa-si poata face treaba.
O fi el braza buna dar in ce burduf este tinuta ?

poate acum, cand avem un premier "curat", ne-penal, cum era Ponta,

lucrurile se vor schimba in bine.
desi sunt unii "intelighenti"care sustin ca Ponta a adus cresterea economica in Romania (cred ca pe Marean666 l-a indus in eroare ca Ponta a demolat autostrazi, crezand ca aveam prea multe), spre ca Ciolos sa profite de expertiza lui si sa faca ceea ce trebuie.
gata cu pomenile pentru puturosi !
fac o parafraza la un slogan de dupa '90: "postaci ! dati tarii cat mai mult carbune !"

 

@julian ,, da poate

poate ..

Tovarasul frizer Dragnea 'Pauker' ameninta in cel

pur stil leninisto-stalinist ca va sanctiona guvernul Romaniei? Cit il mai suporta pamintul si romanii?

"Orice derapaj va fi sanctionat serios!" Ce spui mai comunistule ?!?!? Inca mai crezi ca te adresezi guvernului dr Viorel, cind ii convocai pe ministri la dat raportul in crama din beciul vilei?

Mai baiatule, inghite-ti flegma si ascunde-te. Dragnea este acum Voiculescu II. Sper sa iti dea DNA un premiu greu de dus. Cu executare, escroc electoral ce esti!

Ati bagat in pamant socialismul in doar trei ani! Ceea ce nu ma deranjeaza, dar trebuie sa recunosc ca aveti 'talent' la scufundari... L-ati matrasit pana si pe tatucu Iliescu, mumia rosie :)))

Nu e suficient ca retrage candidatul!

Trebuie sa ne explice de ce, initial, l-a propus pentru Min Sanatatii?
Nimic nu putea sa-l recomande pe un tanar rezident care, din patru ani de dupa absolvirea facultatii, trei i-a petrecut in Franta. Nici nu putea cunoaste realitatea sistemului sanitar din Romania, dar sa-l conduca?!!
Este important pentru a sti ce fel de prim ministru va fi Ciolos, sa aflam cum a ajuns sa incredinteze ctat de usuratec sanatatea romanilor? Percep asta ca o bataie de joc!

Toarasi,domne,adevaru ieca tinerii trebe promovati,da nici asa, casa

puie un stagiar pa post da ministru, care nare nici doctoratu si chiar daca ie gradat, mai mult da sulocotinent, nucreca ie.
Pai pa dom doctor Wponta cand la pus sef peste ministri, dansu avea doctoratu si creca iera si Maior peacolo.

Sa traiti !

p.s. Noua propunere a premierului desemnat, Dacian Ciolos, pentru postul de ministru al Sanatatii ar fi Patriciu Achimas-Cadariu, seful Institutului Oncologic "Prof. Dr. Ion Chiricuta" din Cluj-Napoca, dupa ce Andrei Baciu, propus initial pentru acest portofoliu, a fost retras.

Sa nu uitati un lucru esential.

Toata clasa politica este impotriva lui ciolos,chiar daca pe fata dau toti din coada si se gudura.Nemernicii din psd vor incerca sa ii faca viata cit mai grea,sa il puna in situatii cit mai dificile si neplacute.Impreuna cu ei vor fi si tariceanu,sau oprea,sau hunor,sau blaga.Si basescu este gata sa il stringa de git numai sa isi impuna ideile lui,iar daca nu va accepta va incerca sa il discrediteze.Totul depinde acum de cit de bun organizator este ciolos,cit de bine isi va putea tine ministri in mana si cum va putea sa gereze situatii dificile ca bugetul anului viitor,cresterea economica,atragerea de noi investitii,scaderea somajului.Doua lucruri il vor ajuta,daca este capabil:sa creasca la maximum cota de recoltare a taxelor si impozitelor si absorbtia fondurilor europene.In felul acesta va avea bani la buget.Apoi,va trebui sa investeasca o mare suma de bani in infrastructura,sa termine tot ce nu au putut coruptii si penalii dinaintea lui(unde este sova,sau tariceanu sau ponta sau rus?).In orice caz,va avea o viata grea tot anul viitor!

marirea salariilor facuta pe fuga de PSD e un gest

care arata clar cat il iubesc astia pe Ciolos.
nici nu ne puteam astepta la altceva din partea astora. cand vezi cati se bucura pentru asta, iti dai seama ce sustinatori are PSD-ul...
vreau sa cred ca Ciolos si echipa lui vor face lucruri bune pentru tara, dar in acelasi timp, am sentimentul ca penalii PSD-isti vor incerca din rasputeri sa le puna frana.

Exact in dos il doare pe Ciolos...

...de amenintarile condamnatului penal Dragnea.
In timp ce pe Dragnea il paste o condamnare definitiva (poate chiar cu executare), Ciolos poate oricand sa renunte la politica de pe Dambovita ( cu un salariu de 1.500 de euro ) si sa mearga inapoi la Bruxelles, pt un salariu de 15.000 de euro.
Asa ca, Dragnea face si el valuri in borcanul cu muraturi al PSD-ului.
Penibil!

Nu domnule ! In guvernul CIOLOS vor intra PSD-isti

.... resapati in...tehnocrati !
Cred ca va fi o noua marie cu aceiasi palarie.
Bine ca va tine doar un an.

Si acum o stire noua, dar noua de tot.

Este ora 17;50, la ora 18;00 vine domnul tovaras Dragnea de la PSD sa ne spuna daca sustin ei sau nu sustin, cel putin la procedura de validare a noului Guvern Ciolos. Acum PSD asteapta ca toata Natiunea sa asteapte cu gura cascata sa afle ce si de ce. Ca chiar ar fi important. Nu. Asa ca eu, va spun acum. DA, PSD va vota PENTRU in Parlament, chiar daca unii si altii au cuvantast pe la televiziuni ca PSD are sange in instalatie si voteaza CONTRA. Sigur, peste cateva minute Dragnea va va spune ca la Partid; votam Da, vrem Nu facem BINE. Nu, PSD este acum in maro si nu au curajul sa-si arate muschii. De aia vor vota DA. O sa vedeti.

PSD face circ ptr fraieri!! Dragnea a vrut

Dezvoltarea de cand se stie, si uita ca si Cilolos ia dat-o!! Supararea lui Dragnea da bine la public !! Cu mici exceptii tehnocratii lui Ciolosi sunt politicieni din lina 2 care au asigurat continuitatea de dupa Ceausescu in diferite ministere!!

Dupa cum observam Ciolos este un Boc si mai insistent,mai

penetrant,un om cu experienta europeana,cu relatii la varful Europei,un roman bineintentionat,care cred eu va face schimbari majore pe termen mediu !Un lucru nu am inteles-Dancu,desi un socialist mai cizelat,ce sa caute intr-un guvern de tehnocrati?

Pentru o societate stabila si prospera este indicat nu numai un
guvern de tehnocrati,dar si un parlament cu o componenta tehnocrata.
Romanii,am vazut ca isi bagapiciorele in politic,iar daca vor fi consecventi,vor merge pana la capat cu manifestatiile pana la inlaturarea politicului din treburile statului,aceasta plaga care a produs atata discordie in sanul aceluiasi popor,in mod gratuit si pagubos,asistand la imbuibarea prin furt a celor care au ajuns in functii politice!!
Cetatenii secolului civilizat si cibernetic nu mai au nevoie de poltic pentru a trai in liniste si decent!
Deci,romani-cereti insistent plecarea politicienilor la vetrele lor!
Un stat are nevoie sa fie condus de oameni curati,capabili cu experienta,bine intentionati si nu recrutati din ideologii partinice!!
Jos partidelle politice!

PS.
Rugam mass-media sa nu ne mai bage pe gat reclame,ca vomitam.Ne chinuim minute pana sa ajungem sa citim si sa scriem un mesaj!
Destul!
Cei care comanda reclame sa le puna intr-u colt al ecranului si cine doreste, sa le acceseze,nu sa ni le bage pe gat in fiecare moment!

 

aiurea

:)
un guvern de nota 2.5.
guvernele lui ponta au fost de 0.5

 

 

Lipa asta are grad de general...plus ca are idei comuniste ...

.

Ciolos da cu Dincu in...

..fasole.

 

Nu neaparat!

La urma urmei, niciun ministru, oricat ar fi el de smecher, nu poate trece peste parerile si deciziile premierului care l-a numit in functie.
Asa ca, daca Ciolos l-a numit pe acest Dincu intr-o functie de ministru si vicepremier (ca sa/si asigure votul PSD in parlament), nu inseamna ca, automat, il va lasa pe acesta sa-si faca de cap. Daca sta cu ochii pe el, si daca-l prinde cu cioara vopsita, il poate demite intr-o jumate de ora si apoi PSD n-are decat sa faca spume.

Deocamdata Ciolos are nevoie de votul parlamentului ca sa poata sa-si inceapa mandatul. Mai departe vom vedea.

ILUZII!! Daca acum a facut un compromis ca sa

fie acceptat guvernul, atunci va face intotdeauna un compromis - Ciolos va executa ordinele PSD caci fara el guvernul pica !!

si credeti ca USL ul nu-i da votul ?

Traiasca noua infratire a Marelui USL nulocrat..... de azi.
..........
'Calatoria continua'..... inca 25 de ani.....?!

ciolos nu are nimic de pierdut

pozitia de prim ministru temporar pana la alegeri nu reprezinta nimic pentru el, mai ales ca trebuie sa se descurce cu aberatiile guvernului anterior si un parlament dominat de psd. in schimb, daca psd-ul il deranjeaza isi da demisia si provoaca alegeri anticipate cu scandal de principii cu psd-ul . asa ca psd-ul va trebui sa faca ce zice ciolos.

UN GUVERN PLESNIT

din bici, pentru toata lumea, doar pentru cei care au iesit in strada, NU! Un guvern de securisti, masoni si vectori ai Germaniei, Frantei si S.U.A! In acest fel, Romania este indemnata sa coboare, usor, usor, catre razboi civil! Din nou! Sa-l vezi pe Dancu vice-prim-ministru este ca si cum l-ai avea pe Oprea, in jilt! Sa o vezi pe d-na inginer Guseth in locul Laurei Stefan, absolventa de Drept la Cambridge, in varful Justitiei, este raspunsul obraznic dat de SISTEMUL SECURIST, de genul "v-am facut, din nou, fraierilor!" P.S. Personal, nu ma asteptam la altceva de la Ciolos, baiatul serviciilor! Sa-l vizionam cand va avea loc numirea Procurorului-General si al D.N.A? Peste cateva luni!

 

Oircare ar fi fost decizia lui Iohannis

si oricare ar fi fost componenta guvernului, e clar ca oricum n-ar fi mulțumit pe toata lumea.
Important e sa mulțumească majoritatea, asta-i esențial intr-o democrație.
Interesul lui Iohannis e ca guvernul premierului propus de el sa faca treaba buna si lumea sa fie mulțumita, pentru a vota si peste un an un guvern cu o viziune cat mai apropiata de a lui.
Peste un an lumea va trage linie si va decide ce vom face-n continuare. Dar nu cred ca Iohannis are alte interese, pentru ca totuși si realegere lui peste 4 ani depinde tot de cat de mulțumita va fi lumea in general, lumea oricum nu face prea mare distincție intre atribuțiile președintelui si ale guvernului cand votează. La alegeri aproape toata responsabilitatea cade pe umerii președintelui. Deci el e conștient ca viitorul lui politic depinde in mare măsura de performanta guvernului, nu de ce-ar vrea unii din afara, asa cum insinuează multi. Deocamdată-n Romania, la alegeri, puterea de decizie o are populația, nu altcineva. Nu vine nimeni din afara sa bage voturi in urne sau sa falsifice rezultatele, ca dovada ca Iohannis a caștigat deși guvernul PSD a organizat alegerile.

DRAGULUI CEZARAM,

Nu trebuia sa "multumeasca pe toata lumea", ci pur si simplu sa NU MINTA romanii, care aprindeau lumanari pentru nevinovatii arsi de vii! Peste gropile deschise, ficusul numit de servicii la Cotroceni, ofera TOATA puterea in Romania, haitelor de securisti si masoni, infratite, de aceasta data! Pe mine chiar nu ma intereseaza cat de simpatizat si pupat este Premierul Romaniei! M-ar fi interesat sa vad ca este INDEPENDENT, ca are intr-adevar PUTERE si ca NU MINTE! Ca toti de dinaintea lui! Si, din nefericire pentru noi, a dovedit ca este la fel! Nu fotografiile cu Junker agatat de el sau cu Tusk, incalzesc romanii! Aceasta reclama desantata nu-i adauga aura necesara fetei ciupite de varsat de vant! Ai fi uitat de chipul lui daca, intr-adevar vedeai ca lista numelor a fost propria lui opera! Nu a generalilor securisti si maestrilor de rit 33, transfrontalieri!!

Guvernul este inechitabil politic!!

Daca PSD-ului i s-a dat un minister, in mod rational si corect fiecarui partid parlamentar trebuia sa i se ofere un minister!!

Dincolo de faptul ca acest guvern are persoane dubitabile el nu are o conduita echitabila fata de partidele parlamentare!! Ori dai la toti ori la niciunul!! Este de-a dreptul suspecta resemnarea si suposenia celorlalte partide .. Sau poate a primit fiecare partid cate un minister si nu-l identificam noi care si cum????

Cred ca mai nimerit la sanatate era Cio mu.

Nu putea face 'nici un rau' guvernului.

E clar.De fapt era si previzibil.

Singurul ministru tehno este dna Lipa ca stie sa vasleasca si prin apele tulburi ale Romaniei.Cu propunerile facute de specialistul in cultura papusoilor in zona Salaj s-au impacat toate.Si lupul adica Gestapoul conducator SRI care a luat felia cea mai mare cu Dancu,Toba,Motoc,Comanescu,si inca cativa,capra adica multinationalele care au dat paralele in campania lui Kiolannis Voda,adica oficinele spionajelor straineze ,adica Lafarge la economie unde e energia,ala de la telecomunicatii si ala de la transporturi,apreciez totusi bunul simt a lui Kiolannis care nu a insistat ca la Mediu si paduri sa puna reprezentantul direct a lui Holzindustrie,si varza reprezentantii FMI si BM pe la celelalte ministere strict supravegheati de gestapovistii Sri daca nu sunt si ei cu ceva grade.
Deocamdata guvernul lui Kiolannel Voda pleaca cu un mare handicap,incompatibilitatea uriasa in care vor fi fostii salariati ai grupului Lafarge,Telekomm inc si nu mai stiu cum se cheama ala cu transporturile care se vor ocupa exact de ministerele unde multinationalele au interese directe.
Acest CPUN de uniune nationala va continu raptul general la care este supusa fosta Romanie dansand o hora a hotiei transpartinice intr-o veselie a poporului brucanian demna de o cauza mai buna.
Imi pare rau ca isterica securista de Laura Stefan a refuzat,cica zice dansa functia,ca mi-a incurcat planurile sa o cunun cu Kovessi.Oferta ramane valabila totusi si in civil.
Daca guvernul trece cu 89 procente ii propun lui Kiolannis Voda sa-l faca pe Coldea Maresal cu 7 stele.

 
 

Esential e ce va face, nu cu cine.

Sa-i dam totuși o șansa si peste un a tragem linie si atunci oricum vom vota pentru un nou Parlament.

Nu ne oprește nimeni sa formam deja un partid cu oameni integri care sa inlocuiască actuala clasa politica. Daca suntem atat de nemulțumiți de actuala clasa politica, si pe buna dreptate, atunci ar trebui sa fim capabili sa formam un astfel de partid care sa caștige alegerile peste un an. Daca nu suntem capabili, n-aveam de-ales decat ce e mai puțin rău din clasa politica existenta.

Clasa politica provine din randul societății, n-a fsat adusa de undeva din afara. Ea reflecta nivelul actual al societății. O clasa politica 100% curata vom avea probabil atunci cand societatea va fi 100% curata, cu siguranța noi nu vom mai trai atunci.

Totu-i relativ, a alege ce-i mai bun e intotdeauna exact acelasi lucru cu a alege ce-i mai puțin rău.
Pentru ca toata lumea sa fie mulțumita, ar trebui sa avem 20 de milioane de guverne, fiecare sa-si facă guvernul lui.

Stimate domn.

Subscriu total la idee si ma inscriu si cu bani la o asemenea constructie.Cu o singura conditie,sa functioneze politica de cadre ca pe timpul comunistilor in anii 50.Ca de aia au stat la putere fara scandaluri in interior zeci de ani.Ca daca nu-i trada rusii si astazi comunistii erau la putere cu politica lor de cadre in aplauzele poporului.

Stimate domn hamurabi.

O spun din start. Este o idiotenie ceea ce sustii dumneata, cu scuzele de rigoare. Ziceti ca la noi s-au amestecat rusii si am cam sfeclit-o din cauza aceasta cu comunismul. Dar in alte tari, stimabile, in care rusii erau departe, gen Elvetia, Olanda, Belgia, UK, Suedia, Portugalia, si multe altele, de ce comunistii astia buni nu au avut si nu au succes? Dar Cuba, de ce a avut "succes"? Dar Nord-Korea? Scutiti-ne va rugam cu Kolhozul dumneavoastra. Comunismul nu a fost bun nicodata si nicaieri. Si nici nu va fi. Demonstrat de un Adevar istoric.

@Cezaram

Daca vrei sa faci ceva, alegi pe cei mai buni dintre cei buni, nu poti face treaba cu incopetenti. Desigur ca Guvernul Ciolos are nevoie de sprijin politic, desigur ca nu poate trece peste partidele politice, are nevoie de ele, dar, ce fel de Guvern de tehocrati e asta? Mai repede cred ca e un Guvern de avarie, un Guvern pus anume ca partidele sa-i incheie sontac-sontac mandatul. Se gandesc ca acuma nu-i un moment prpice sa faca pe zmeii, dar pana la alegeri lumea uita si dau ei o spoiala sa iasa iar ca noi nouti in fata alegatorilor.

incompatibilitatea ministrilor

Nu stiu cum vor putea rezolva problemele de incompatibilitate. Daca ar renunta la a reprezenta grupurile respective si ar reprezenta Romania AR FI PREA FRUMOS!
Imi inspira mai multa incredere un presedinte de multinationala decat un prof.dr. !

Un presedinte de multinationala

care pleaca de la 15.000 de euro pe luna sa lucreze la statul care e furnizorul multinationalei respective cu 1500 de euro pe luna trebuie bagat la puscarie inainte de a ajunge in biroul unde semneaza.Capisci.

"TEHNOCRATUL" BIROCRAT

al U.E, vrea sa impace si capra si varza! In stilul Junker! Si priviti cum arata Europa cu Junker la carma! P.S. U.S.L traieste, sistemul e fericit! Merge la furat in continuare! Cu Dacian Ciolos, de aceasta data, in frunte! Pacat de copii aia nevinovati, arsi de vii! P.S.1. Dupa acest anunt, ma mir ca nu l-a numit si pe Piedone in Guvernul sau! Dupa Dancu, putea sa-i numeasca toti colegii din S.R.I si S.I.E! Sincer!

 

Pesedelele dau mita si 'cash' sau doar..

..voturi ?

Un singur semn de intrebare.

Nu cred ca petre toba este cea mai indicata persoana ptr. ministerul de interne.In opinia mea,trebuia cautata o femeie isteata si destul de hotarita si puternica,capabila sa conduca acest minister.Pentru ca aceasta femeie trebuia sa inlocuiasca toti sefii si adjunctii de departamente din politie si jandarmerie in prima saptamana.Si toti sefii de la judete in saptamana urmatoare.Ar fi fost o "chestie" foarte interesanta,nu credeti?

 

S-o puna pe doamna aia care a injunghiat

militianul sef care dorea sa o violeze.Ca a mai stat si de buna voie inainte nu se pune si nu se trece la CV.

 

bravo

Pai singura care indeplineste cerintele tale (isteata, hotarata,capabila,puternica,buuuna si devreme acasa) este... Elena Udrea. Astfel, ajunsa sefa la M.I. ar fi scapat de toate dosarele, si-ar fi recapatat averea si l-ar fi pus pe traienel seful Politiei Rrome.

CIOLOS ARE "MERITUL",

UNICAT! - in istoria Romaniei recentului sfert de secol, de a face din Ministerul Justiei un O.N.G! Nu cred ca-si da seama ce efect va avea aceasta numire a unei sefe de O.N.G, ce primeste bani de la Stat, in fruntea Justitiei Romaniei! Sau isi da???!!!! Cu asupra de masura! P.S. Sincer, dragilor, as dori ca un ziarist de investigatie, serios, cu state vechi in meserie, sa ne spuna ce dependente are birocratul european, Dacian Ciolos?! Ca sa nu ramana proasta "strada"!

 

Vom vedea activitatea lui Ciolos, cel mai nelegitim guvern!!

Momentan si-a asigurat alegerea prin bagarea in guvern a reprezentantilor tuturor! Cu toate astea ma astept sa REMANIEZE guvernul asta imediat ce se va vedea cu sacii in caruta, si sa-si puna pe cei care ne-au vandut mai mult! Ce mai conteaza o magarie in plus la el sau la iohannis?

Observ ca toti sustinatorii de pe ziare.com ai acestor penali(si ai celor portocalii), nu stau in Romania! ))))
Unelte care vorbesc romaneste!

Mareane, ce facusi ma ??? cum postasi, cum iti

luara astia din puncte :)))))
ce t ederanjeaza ? ca Ciolos nu l-a numit si pe Ponta ? pe Sova ? pe Dragnea ? Sarbu ?
mai enumera tu niste penali de-ai vostri, ca aveti asa de multi incat le pierd numarul...
asa cum Ponta demola autostrazi, tu postezi ca sa-ti ia ziare.com din puncte :))))
ia spune, cine a avut curaj sa-l reclame pe Curaj la DNA ?
pe cine ai tu la Sindicatul I.N.F.L.P.R. "RADIATIA" ? mm ? mmm ??

 

@JulianDoe

Omule bun, renunta la "prietenia" cu Marean.
Este evident din modul in care scrie ca este un domn invatzat si citit dar este si mai evident ca ce scrie este ori la comanda ori din convingerea ca niste penali chiar ne vor binele. Apreciez ca nu raspunde niciodata cu jigniri, asta putand fi insa un indiciu ca nu-i convine sa-i fie sterse comentariile deci si posibilii maruntei pe care-i ia pe ele. Sau e bine-crescut, cu atat mai mult pacat de el ca vede numai rosu in fata ochilor.

Teatru tv.

Dl. Ciolos vrea sa ne prezinte un PSD cu fata umana, care vorbeste frantuzeste, nu ruseste, si care nu se panicheaza de groaza si oroare in fata UE. A scotocit prin toate ungherele PSD si a gasit o duzina de insi suficient de scosi in lume si capabili sa faca o prima impresie buna. In ministere ii asteapta o armata de pesedisti grosi la sorici si care, vorba lor "nici nu se dau jos din pat fara 50 de mii de coco" Urmeaza o piesa de teatru interesanta: Goongg !!!

 

Jijidoe, rau ai ajuns, sa stai mereu dupa mine! ))))

Daca asta e serviciul tau!))))))

Premierul desemnat Dacian Ciolos a anuntat duminica lista ministrilor pe care spera sa primeasca votul in Parlament. Ciolos a tinut sa precizeze ca este un guvern cu oameni cu experienta pe domeniile pe care i-a propus, competenti si cu integritate. Totodata, este foarte probabil sa avem primul Guvern al Romaniei cu o treime femei.

 

 

PERSONAL, AM FOST

interesat de numirea de la Justiei! Pentru mine a fost indicatorul bunei-credinte a acestui om al serviciilor! In rest, oamenii sistemului sunt din nou la carma! Oficial! Prin vointa "strazii"! Perversi, baietii, au dorit sa fie legitimati de "strada"! Pe mormintele proaspat deschise pentru cei mai frumosi tineri ai natiei! Arsi de vii! RUSINE, coane Ciolos!

 

Intreb si eu ce ministru avem la Finante?

Nu intreb pe toata lumea, doar pe Julien, pretenul meu!
Repede, ca nu stau dupa tine!!)))))

Toarasu nea Marin, lasati domne politica si poneti mana si votati

Nu vedeti ca va scade rezervele valutare da puncte dela Banca Ziare.com ?

SA TRAITI !

P.S. Europarlamentarul Cristian Preda se arata foarte incantat de componenta noului Executiv.

"Dacian Ciolos a anuntat un guvern cu multi ministri competenti. Sunt incantat sa vad ca revine in politica din Romania Costin Borc, sunt bucuros ca prietenul Vlad Alexandrescu e ministrul Culturii, sunt convins ca Violeta Alexandru si Cristina Guseth vor folosi in mod inteligent experienta dobandita in ONG-uri de mare prestigiu, e incurajator ca Mihnea Motoc va asuma mandatul atat de dificil de la Aparare si e o incantare ca un fost student de la FSP, Dan Stoenescu, devine ministru. Le urez tuturor mult succes!", a scris pe Facebook Cristi Preda.

Guvernul domnului Ciolos poate reprezenta o reala sansa pentru toti.

Sunt convins ca au fost selectionati pentru calitati cheie in domeniile lor de expertiza. In orice caz, nu poate exista nici cea mai mica comparatie cu cele mai penale si rablagite guverne Pont I, II si III.

Nu pot decat sa ii urez succes premierului Ciolos si cabinetului sau. Astept cu interes si reactia parlamentului :))) Care trebuie sa fie un pic zdruncinat in acest moment. Acest parlament isi traieste acum ultimul an de existenta in formula actuala si cu compozitia pro-comunista evidenta.

 

Gata?...

s-a dat OZU (ordin de zi pe unitate) ce sa scrieti? Sunt sigur ca guvernul a fost rezultatul unei democratii bine ancorate in spatiul romanesc... :))

Carnavalul din Rio cu nudisti culesi de pe Facebook ;-)

si fulare ideologice Burberry


Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor