Ziare.com

Dan Barna ramane presedintele USR

de Andreea Diochetanu
Miercuri, 20 Noiembrie 2019, ora 15:36

   

Dan Barna ramane presedintele USR
Dan Barna a anuntat, miercuri, rezultatul consultarii interne din USR, cu privire la oportunitatea unei demisii in contextul rezultatului sub asteptari de la primul tur al alegerilor prezidentiale.

Membrii USR au decis ca nu este cazul ca Dan Barna sa isi dea demisia din functia de presedinte al formatiunii.

Intrebarea la care au fost invitati sa raspunda online membrii partidului este: "Considerati ca Dan Barna ar trebui sa isi dea demisia de la conducerea USR?".

Astfel, 75% dintre membrii USR au raspuns negativ la intrebare, iar 25% au raspuns cu "da".

"Avem rezultatele consultarii. A fost o intrebare pe care am pus-o ca urmare a alegerilor prezidentiale, unde am avut asteptari mai mari decat rezultatul obtinut. Asa cum am rezolvat mereu astfel de situatii prin consultarea membrilor, asa am facut si acum.

Intrebarea o stiti cu totii.

75% au decis ca nu este cazul sa imi dau demisia, in timp ce 25% au raspuns cu da la intrebare (...) Decizia membrilor USR este foarte clara, echivoca, trebuie sa continuam si sa mergem mai departe", a declarat Dan Barna, miercuri, in cadrul unei conferinte de presa.

Barna a subliniat ca urmatorul pas pentru formatiunea pe care o conduce este concentrarea pe alegerile locale, care vor avea loc in iunie 2020.

"Interpretez aceasta sustinere prin faptul ca trebuie sa strangem randurile si aceasta experienta de la prezidentiale, europarlamentare, dar si istoria noastra, suntem partid de 3 ani, ne obliga sa continuam, sa consolidam si sa construim perspectiva pentru alegerile locale si o guvernare capabila, despre care am vorbit constant", a adaugat liderul USR.

El a mai precizat ca le multumeste colegilor care i-au acordat un vot de incredere.

"Este un rezultat pentru care le multumesc colegilor si care ma obliga si ne obliga sa ne intarim si sa ne concentram pe urmatoarele obiective politice ale perioadei", a completat el.

Intrebat de ce crede ca au fost si membri USR care au votat impotriva lui, seful USR a raspuns: "E normal ca in urma rezultatelor care nu au atins obiectivul pe care noi ni l-am propus sa existe si nemultumire. As fi fost ingrijorat daca era 99% sustinere. USR este un partid in care membrii isi exprima punctul de vedere si este normal ca unii sa transmita acel firesc, uman sentiment de nemultumire".

Intrebat daca are un mesaj pentru cei din partid care i-au cerut demisia, Barna a spus ca mesajul e clar: "mergem mai departe".

"Este un lucru clar si necesar: mergem mai departe. Am depasit, din punctul meu de vedere, aceasta chestiune cu efectele alegerilor prezidentiale. Continuam analiza, tragem concluzii. Mesajul general este: strangem randurile, continuam sa ne pregatim pentru alegerile locale, ne vom axa pe instruirea si pregatirea candidatilor la nivel local, pentru ca miza este mare.

Fiind un partid nou, este necesara aceasta instruire. Este o prioritate si sa intarim partidul organizational si din punct de vedere al capacitatii de reprezentare externa", a mai afirmat acesta.

In fine, Barna a indemnat alegatorii sa voteze in al doilea tur al alegerilor prezidentiale cu presedintele Klaus Iohannis.

"Avem duminica alegeri. Indemn electoratul sa iasa la vot si sa voteze cu actualul presedinte", a spus Dan Barna.

Consultarea online in USR a inceput vineri, 15 noiembrie, la ora 13:00, si s-a incheiat miercuri, tot la ora 13:00.

Aceasta a avut loc in contextul in care candidatul USR-PLUS s-a situat pe locul 3 in primul tur al prezidentialelor.

Precizam ca numarul de voturi cu care Barna a fost reconfirmat in fruntea partidului (7.189) a fost mai mare decat cel cu care a fost ales presedinte al USR (6.097), la inceputul lunii septembrie.


Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Citeste mai multe despre Dan Barna presedinte USR
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 6597 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
57 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

A dat strechea la Moskova !

.

 
 

 

Satui

Nu te-ai saturat sa vii cu aberatii pe aici ? Pentru ca noi ne-am saturat de tine.

Votati secu ...Coldea & Ardeleanu ...pupilele lor

...Barna & Ciolos !
Fara "Clodilde" in functii publice ...Se poate :)? ...v. comisioane afacerea Bechtel

USR#REZIST

este un vot OK. pana la urma Barna, care au fost injurat non-stop de televiziunile PSD si PNL si de zeci de site-uri sponsorizate PSD si PNL a facut o figura frumoasa la prezidentiale. USR nu are aplaudaci prin presa si nici nu arunca cu bani ca altii.

Sa nu uitam ca USR nu are nici un primar in tara, iar consilieri doar la Bucuresti, pentru ca nici nu se infiintase la alegerile trecute (exista doar USB care a luat 30% in Bucuresti, doar aici au avut candidati). Si daca PNL se comporta decent atunci, Firea nu ajungea niciodata primar, ci Nicusor Dan.

Din 2020, dupa locale, lucrurile vor sta altfel. Cu totul altfel...

Deci, usr-ul are 10000 de membri!

Cam putini ca sa fie la carma tarii! Nu stiu cum au obtinut ei atatea voturi ptr Parlament! Ce inseamna propaganda securista!

Ramine penalul in functie. Iese Dragnia datorita Cameluitei si

a Parcei si intra Barnia din cauza ca a furat milioane de la handicapati. La brutarie are timp sa citeasca poeziile poetilor romani. O ma ma rid.

 

flasneta lui putin

du-te acasa tovule,ai defectiuni grave la mansarda.

USR reprezinta viitorul

restul e can-can

comunistule

tot ce scrii este manipulare pur comunista (psd-ista). USR si Plus sunt viitorul politic al tarii. Incet-incet religve ca tine vor disparea din jurul nostru si sper ca in curand binele sa triumfe si pe meleagurile romanesti.
In plus as adauga ca si in cazul in care Barna ar face parte din serviciile secrete romanesti nu ar fi nici o problema atata timp cat nu este o *** de securist comunist ca tine. Nu cred ca are cineva ceva impotriva unui serviciu secret intr-o democratie. Eu ii apreciez f mult si cred ca fac o treaba excelenta.

wow

felicitari! la tot mai multe "succesuri"! Imi pare rau ca Barna nu a ajuns in turul 2. Ar fi avut sansa sa fie el raul cel mai mic...

...

Extraordinar, acum ieșiți la vot, răzbunați-vă Președintele!

 

O nulitate pentru un partid de nulitati.

Ca si suporterii, de altfel.

Vorbesti de Pisdisti si Dracita??ai dreptate ...

O nulitate si o gramade de LOSERi manelisti Sudisti!

Da vintage

mult mai bun ar fi un partid de hoti analfabeti ca psd, nu-i asa?

@Vintage 16:10. Da mai Sputnikule.

Cum ar spune si Iohannis: "Wir sind nicht perfekt, aber die Besten".
Sau cum ar spune Macron: "Nous nous sommes parfaits, mais les meilleurs".
Barna si Ciolos ar spune: "Nu suntem perfecti, dar suntem cei mai buni" :))))))))
Asa ca... asa nulitati cum suntem, macar suntem cosmopoliti, nu CA COafeza ta veorica :)))

o sa iesim cu TOTI la vot

si la locale si la parlamentare, sa dam in cap PSD de tot...

acum la prezidentiale in T2 parerile sunt impartite: unii merg cu Iohannis, altii stau acasa.

la asta evident contribuie din plin si goarnele liberale gen Rares Bogdan si compania care nu pierd un prilej sa zica ca ei au deja 80% din voturi sigur... parca sunt aceeasi care ziceau in T1 ca Iohannis ia 50-60% lejer, nu-i problema!!!... Treaba lor, parca ii vad pe seara cum cersesc voturi....!!!

Stati acasa, wert, stati acasa!

Si noi o sa stam acasa data viitoare cand mai aveti speranta ca Diaspora va scoate din mlastina si ca #REZIST vine sa fie gazat in locul vostru!

daca seara au nevoie de voturi

sa trimita la urne pe cei 1000000 de mercenari care
au votat-o,la ordin,pe vasilica in turul 1,tot seara...

daca maercenarii au apucat sa voteze la fel
ca in turul 1,se cheama ghinion cu premeditare,
joianis e liber sa mai incerce in 2024 :)

Asa o sa facem

Chiar daca tie nu iti convine. Presedintele este al nostru.

Politicieni destepti si uniti useristii!

Contrar jocului mediatic de dezbinare, crestere 10% fată de scorul din 6 septembrie, cand Dan Barna a invins-o pe Cosette Chichirău, in cursa pentru șefia USR, cu peste 65% din voturi.

 

"decizia membrilor usr este foarte clara, echivoca"...

ori este "foarte clara", ori este "echivoca" * amandoua deodata nu se poate * domnu barna, nu sunteti ruda cu doamna dancila, corect? pai atunci... * ECHIVÓC, -Ă, echivoci, -ce, adj., echivocuri, s. n. 1. Adj. Care se poate interpreta in mai multe feluri, cu două ințelesuri; neclar, confuz, ambiguu. ♦ Suspect, indoielnic.

 

Hai ca este tare!

Pe langa P.S.D.si P.N.L.aceeasi mizerie, acum avem si U.S.R.! O sa va voteze la locale si parlamentare toti acesti 75% din partid care te ,,doresc" in continuare la conducerea U.S.R. Oamenii astia nu inteleg ca tinerii din aceasta tara au dorit altfel de politica de partid in Romania, nu acelasi tinut de scaun, indiferent de rezultate. Ramai presedintele U.S.R.-istilor tai, un fel de Birou politic executiv al lui Dragnea si nu stiu daca veti mai intra in Parlament in 2020!

 

Nu fiti suparata, ca mai aveti alternative

PMP, ALDE, ProRomania, UDMR, toate partide unul si unuk

Sau, daca nici astea nu va plac, aveti Cumpanasu. Chiar si Dan Diaconescu a iesit din puscarie, poate il convingeri sa revina. Pacat ca Vadim s-a dus...

Nu smecherilor

nu o sa mai votam pe nimeni ca si pana in Mai 2019

Stai acasa si exerseaza cu aria cercului!

mentalitate ca a ta dispare tara cu totul.

Liandrule de ce ii spui asta lui Werner?!?!?

Sa stea acasa??? In care dintre ele ?!?!?!?

Stimata cucoana

Stii ce vorbesti, sau doar trancanesti in Radio-Sant!

Acum sa se apuce de treaba, fara alte dezbateri sterile si inutile.

Au sef, au obiective:
- sa sustina si sa nu incerca ei sa "erodeze guvernul", ca se va intoarce dublu impotriva lor. Sa nu uite ca nici nu au iesit din copilarie, dupa cum au aratat prezidentialele.
- sa se pregateasca cu lideri corect alesi pentru localele 2020;
- sa se pregateasca pentru parlamentarele 2020, avand (sper) si alesi locali.
- sa uite de "anticipate", ca vor bate apa in piua, dar nu va iesi unt. Sa nu-si consume energia in "lupte inutile" ca "anticipatele". Sa-si foloseasca util aceasta energie a "tineretii". Daca se vor dovedi "adolescenti rebeli" lumea ii va sanctiona la vot si la uitare.
Nici ei, nici PNL-ul sa nu-si iroseasca energia inutil cu anticipatele, ci sa guverneze si asigure guvernarea, astfel incat sa fie alesi liber in 2020.

 

Daca guvernul o ia razna, pot sa il atace cu varf si indesat

Sustinerea guvernului Orban s-a facut pe baza unui document scris ce continea anumite obiective comune.

Ce ati vrea sa faca USRPlus daca nu se alege absolut nimic din acele obiective? Adica daca guvernul Orban o ia pe aratura, scoate aramata psd-ista si baga armata pnl-ista in administratie, reutilizeaza PNDL-ul la fel de arbitrar ca PSD-ul, doar ca pentru primarii lor, merge mai departe cu alegerile de primar intr-un tur, nu face niciun efort pentru desfiintarea sectiei speciale sau pentru anularea legii recursului compensatoriu?

De ce ar trebui USRPLus sa dea guvernului Orban un cec in alb si sa ii sustina pana in panzele albe, indiferent de ce face? Ce politica e asta? Ce partid ar fi asta?

george este emotianal "instabil", adica o ia pe

aratura ,descult si dezbracat!

Un partid mai matur, Vasile.

Am zis sa nu-si consume inutil energia, in dezbateri sterile, sa sustina PNL-ul in actul de guvernare. N-am zis sa nu dezbata si sa nu voteze, cum crede.
Dar, daca incepi cu NU in FATA, e inutil sa mai pledez. Acelas narav de carcotas fara finalitate. Dezbateri inutile. Batutul apei in lighean nu ne aduce levitatia.
Am zis numai sa nu fie dezbateri steril, gen:
- alegeri anticipate;
- desfiintarea de catre politi a SS. Asta trebuie facuta legal, ca degeaba o desfiintezi tu, se schimba guvernul si se reiau toateprocesele deja solutionate de la zero, cum asistam acum la circul trei complete vis a vis de cinci complete?!
- sa nu plece pilele lor ca sa fie puse pilele PNL? Corect. Dar, macar sa fie prin concurs cinstit. La urma urmei, trebuie sa puna pe cineva, dar obligatoriu prin concurs public.
Dar, de ce nu initiati voi USR o lege, care sa spuna cam asa:
1 Functionarii publici, pana la rang de secretar de stat nu se schimba, cu nici un motiv, la schimbarea guvernului??
2 Persoana care, indiferent de functie, a incalcat pct 1 sa fie demisa prin efectul legii siobligatoriu, prin efectul legii, sa plateasca despagubiri persoanei vatamate. Nu pot raspunde institutiile, sau persoanele juridice de incalcarea pct 1;
3 alte initiative in sensul celor de mai sus?!
Fi-ti constructivi, fi-ti altfel! Asta se asteapta de la voi.

cum guvernezi fara majoritate parlamentara ?

explica,chiar sint curios :)

cei care au votat guvernul au facut-o din interesul
de a mai prinde un an de mandat,atit.
ca sa guvernezi in mod real trebuie schimbate multe
legi si nu vor reusi,apoi,peste un an,vor pierde.

in sfirsit,reiau intrebarea de baza,
cum guvernezi daca nu ai majoritate parlamentara ?

de ce nu vrei anticipate,esti parlamentar
sau ai neamuri in parlament ?

Dl. Barna are dreptate cand califica acest scor exceptional de 75%

contra 25% drept ECHIVOC :))) A avut un lapsus REVELATOR, cum se spune :)))

De abia acum imi explic de ce am primit ieri un eMail din partea domnului Ciolos, PLUS+ si Platforma 100. Incerc sa pun aici textul mesajului, care prevesteste mari schimbari in arhitectura aliantei USR PLUS+. Probabil va trebui sa fac mai multe postari :(

"Platforma Romania 100 merge mai departe cu un nou Consiliu Director!"
Platforma Romania 100 Suntem fapte (imagine).

Platforma Romania 100 (RO100) este o organizație neguvernamentală formată din cetățeni activi și dedicați, implicați civic in construirea unei Romanii puternice, prospere și europene.

Platforma Romania 100 a fost fondată in 2017 pentru a da celor peste 50.000 de susținători, care doreau să se implice in schimbarea in bine a Romaniei, un răspuns la intrebarea: eu cum pot să mă implic? Platforma RO100 s-a născut din credința fondatorilor săi - Dacian Cioloș, Vlad Voiculescu, Dragoș Pislaru, Alin Cristian Mituța și Dragoș Tudorache, că fără contribuția și implicarea cetățenilor schimbarea nu poate avea loc oricat de competenți și de bine inteționați ar fi guvernanții.

Pe 10 decembrie 2017 am lansat o idee, un concept: comunitatea locală RO100, un incubator de implicare civică la nivel local. Obiectivul comunităților locale este de a determina și a menține o implicare cetățenească amplă, care va putea să decidă ce este cu adevărat important la nivel local.

 

Esti un tradator al USR !

Sper sa castige Viorica turul II , eu o votez!
Romania este o tara de tradatori,iar tu esti un exemplu din ce eu susti!
se vede clar ca esti Jumatate sau mai mult Sudist!
Voteti VIORICA !

@movici 16:17. Cum de ati reusit sa ma demascati?

Cred ca este din cauza unei inteligente superioare, de care nici dumneavoastra nu sunteti inca constient :))))))

V-ati prins de tradarea mea doar dupa ce am publicat un mesaj primit de la dl. Ciolos, PLUS si Platforma Romania100 ?!?! Sunteti un fin analist politic. Am sa incerc sa va citesc postarile mai cu atentie.

Cert, am sustinut initiativa domnului Ciolos si continui sa o sustin, fiind o activitate de salubritate civica. Nu poti schimba mentalitatea impusa de 60+30 de ani de comunism si socialism pzdist in cateva sezoane. Faptul ca acum aveti inca drept candidat la presedintie o vasilica rodica dancila, este argumentul meu suprem. Noi, ASTIA din Diaspora nu am votat-o ca sa intre in turul 2.

Dumneavoastra, cei din Romania insa, nu ati ezitat sa o votati in asa fel incat sa mai aiba sperante de renastere pzdismul socialist. Asa ca daca vreti sa ma mai demascati, mai ganditi-va un pic inainte...

Sunt convins ca nu veti vota in turul 2.
Nu cred ca aveti atata par pe piept :)))

Ciolos e un looser. A aiurit PNL-ul in 2016 ca aia au pierdut.

Ce aiureala cu Voiculescu, Platforma 100 si alte "gaselnite" de politruc?! Ca aia a devenit Ciolos, un politruc si si-a antrenat uncenici ca Voiculescu, Paslaru, etc.
USR sa-si vada de drum, cel mult o alianta electorala cu + , altfel ii ingroapa Ciolos ca pe predecesorii de la PNL cu care s-a asociat/disociat concomitent si succesiv, ca pisica lui Schroeder.

@Gheorghe. Interesanta paralela dvs. intre Ciolos

si pisica lui Schroeder :))) Nu m-am gandit niciodata la asta :)))
Totusi, intre oameni de stiinta, fini cunoscatori ai fizicii cuantice ca noi, imi permit sa va recomand dictionarul roman-englez (sau invers) care va va indica o ortografie corecta pentru cuvintele pe care le folositi :)))

Nu domnule

Tu esti un looser nu Ciolos? Nici macar nu stiu cate clase ai trecut la scoala si daca ai cei 7 ani de acasa. Asta e treaba ta. Dar nu improsca cu gunoi in oameni. In mintea ta e numai gunoi.

+ si derivatele ei sin aliatii psd

usr cu drumul lui,+ cu al lui.

nu merg bine impreuna,au idei opuse.
cei de la + vor totul si nu fac nimic,
sint mult mai toxici decit pnl+psd la un loc.
duca-se unde cred ei ca-i mai bine,
nu sa paraziteze alte organizatii.

fara usr,ciolos freca si acum betonul in romania :)))

ce gluma de circiuma sateasca,"platforma 100" :)
o fi suta in plus la salariul minim ?

Va imbatati cu apa rece

Nu se vor produce cine stie ce schimbari in structura aliantei USRPlus, pentru ca trebuie ca AMBELE parti sa fie de acord. PLUS-ul domnului Ciolos se agita un pic mai tare, pentru ca ar dori sa capete ceva mai multe vizibilitate acum in cadrul aliantei, mai ales ca Barna nu a intrat in turul 2.

Se vor calma si cei de la Plus, fara doar si poate. Daca voiau cu adevarat sa castige electoral fata de cei din USR, cei de la PLUS puteau sa o faca extrem de simplu: Domnul Ciolos putea cere public dreptul de a candida la prezidentiale din partea aliantei. Era imposibil de refuzat, avea cea mai mare cota de popularitate in primavara. A fost alegerea personala a lui Ciolos sa nu se bage si sa ajunga sef la Renew Europe (functie foarte mare si aia), cu promisiunea ca o sa fie propunerea de premier la anul. Nu se poate insa si satul si cu slanina in pod, Ciolos trebuia sa aleaga si asa a ales.

P.S. Am vazut un sondaj recent si se pare ca PLUS a pierdut cumva si acest avantaj. Ciolos e la 24% cota de incredere, Barna e la 21%. Cei din USR ar fi fost complet idioti sa arunce un om care a condus ok partidul si a inceput sa conteze in sondaje, singurul de la USR, de altfel.

Platforma 100 Romania (urmare).

"Anul 2018 a reprezentat un moment important in istoria organizației. Am străbătut tara dintr-un colț intr-altul in cadrul proiectului "Intrebăm Romania Impreună" si am ascultat opiniile a mai bine de 25.000 de cetățeni. Apoi ne-am alăturat altor 30 de organizații civice și politice din Romania și am pornit o inițiativă cetățenească pentru modificarea legilor electorale. Pentru proiectul "Oameni noi in politică" s-au mobilizat toate comunitățile locale RO100 și au petrecut foarte mult timp discutand cu oamenii și colectand semnături. In acest timp, peste 2500 de voluntari RO100 au organizat mai mult de 200 de acțiuni civice, in comunitățile locale RO100. Este impresionant ce forță mobilizatoare poate avea simpla dorință de implicare in viața cetății! Fără personalitate juridică, fără bugete dedicate și cu minime resurse alocate, membrii comunităților locale au ales să fie ei schimbarea.

Ne uităm spre viitor cu mult entuziasm și multă speranță. Credem in continuare că putem face o schimbare in jurul nostru prin implicarea civică de la firul ierbii, prin incurajarea activării comunitare și mai ales prin promovarea unor valori oneste și autentice. Experiența construcției comunitare ne-a ajutat să ințelegem mult mai bine cat de valoroasă este puterea exemplului. De aceea am adunat principalele momente ale anului 2018 și din prima parte a anului 2019 in acest RAPORT DE ACTIVITATE.
In decembrie 2018, a luat naștere proiectul politic. Avand la bază o foarte bogată activitate civică și de implicare comunitară, PLUS este un demers pornit din nevoia de a contribui mai mult la procesul de schimbare prin participarea la decizia politică. Apariția partidului PLUS a introdus Platforma Romania 100 intr-un amplu proces de transformare.

Platforma Romania 100 in prezent
După desprinderea mișcării politice care s-a organizat in partidul PLUS, Platforma Romania 100 a trecut in cursul anului 2019 intr-o nouă fază a existenței sale, facand schimbări in structura sa de guvernanță și redefinidu-și principalele activități.

Guvernanța RO100 este asigurată in prezent de adunarea generală a celor 125 de membri asociați care in aprilie 2019 au aprobat noul Statut și componența noului Consiliu Director, format din persoane cu experiență civică semnificativă: Ana Vasilache (președinte), Ștefania Moise, George Ursachi, Cristiana Zăgreanu Cristea, Sanda Foamete și Andra Croitoru (director executiv). A fost nevoie de șapte luni pentru inregistrarea oficială a acestor schimbări la judecătoria sectorului 4 din București.

(va urma).

 

Platforma 100 Romania (urmare 2).

"RO100 continuă să fie o mișcare civică importantă prin efortul a peste 50 de comunități locale RO100. Formarea și funcționarea acestor comunități locale a fost un fenomen social extraordinar prin mobilizarea civică masivă, rapidă și extrem de eficientă a mii de oameni pe care a reușit să ii trezească din apatia civică: prieteni, colegi, vecini și chiar oameni care nu se cunoșteau, au decis să lucreze impreună pe bază de voluntariat, dincolo de interesul lor personal, pentru binele celor din jurul lor.

In viziunea actualului Consiliu Director, Platforma Romania 100 va continua să se dezvolte ca o rețea puternică, recunoscută pe plan național și internațional, de comunități locale implicate activ prin proiecte civice in realizarea Romaniei descrise de cele 10 principii ale Manifestului RO100: o Romanie fără corupție, cu o clasă politică responsabilă, guvernată cu bun simț, in care fiecare muncește și este plătit cinstit, o Romanie fără sărăcie, cu o economie competitivă, o Romanie cu adevărat educată, sănătoasă, care contează in Uniunea Europeană și in NATO și o Romanie a tuturor romanilor.

Platforma Romania 100 continuă! Haideți alături de noi in cea mai puternică rețea civică din Romania!
Suntem fapte
Susține financiar Platforma Romania 100"
19 noiembrie, 14:03.

PS Nu aveti decat sa judecati singuri viitorul aliantei Ciolos Barna.

 

politica....

a la romania.
un leader de partid care care a fost eliminat in primul tur la prezidentziale , reconfirmat la conducerea partidului ca un victorios. hahaha!!!
un presedinte care vrea un nou mandat are o dezbatere publica cu el insusi , fiind si 'moderatorul' propriei dezbateri. alt hahaha!!!
unde vedetzi voi asa ceva in alta democratzie ,sau suntetzi deschizatori de drumuri cum spunea ceausescu.

 

15% si 1,4 milioane de voturi - un rezultat bun

Mai ales pentru o alianta care are aproape ZERO sustinere in administratia locala (fara primari sau consilieri la nivel de tara), are o reprezentare parlamentara anemica (9%), nu are bani sau bugete de alocat pe mana, nu are acces la media (de fapt e mai rau: are o presa extrem de negativa cu alianta).

Da, stiu, e o mare smecherie sa prezinti rezultatul asta ca un dezastru, mai ales daca ai avantaje din asta (si sunt minim 3 grupuri de politicieni care au acest interes, nu mai detaliez)

Altfel, sa fim seriosi: Crin Antonescu a iesit pe 3 la prezidentialele din 2009 si a fost felicitat de toate lumea, nici nu s-a pus problema sa fie schimbat de la sefia PNL (a ramas acolo inca aproape 5 ani). Stolojan a luat 9% in primul tur la alegerile prezidentiale din 2000, iar anul 2004 l-a prins sef de partid si propunerea PNL pentru prezidentiale.

Deci, nu, argumentele nu stau in picioare. Cei de la USR ar fi gresit grav sa il schimbe pe Barna acum, cand urmeaza un an electoral cu miza mare pentru ei, si cand o sa fie nevoie de o conducere politica puternica pentru negociereile dure ce or sa urmeze la locale. Doua luni de dezbateri, de organizare de congres si de alegerei erau sincigase pentru USR.

daca crezi....

ca data viitoare fetzi face mai bine cu aceeasi fatza, te inseli.
nu ai o a doua ocazie sa faci o prima impresie.
impresia s-a facut acum , la aceste alegeri prezidentziale.

15% e un rezultat foarte bun, intr-adevar...

... mai ales ca e in "crestere negativa" de la 22%...:)

Continuatzi, Mai Draga... suntetzi pe calea cea buna !

Echivoc

regretabila eroare, dar trecind peste, mi se pare OK sa intrebi partidul daca doreste sa iti dai demisia. Si mai OK era sa isi dea demisia de onoare dupa care sa candideze la noi alegeri, dar, OK sa nu fim exagerati :-), contrar a ce spune hc, demisia nu este deloc obligatorie, doar pentru ca nu ai intrat in turul II, avind in vedere ca si partidul e pe locul 3. Dar era frumos sa si-o depuna, parerea mea personala.
Sper ca vor reveni acuma cu lectia invatata, si cu mai putibe aere de superioritate, cum au inceput sa aiba dupa europarlamentare.

 

Sunt de aceeași părere

Se pare insă că puterea ii imbată pe mulți, și nu sunt sigur că Dan Barna e imun. USR rămane un proiect foarte interesant, pe care l-am susținut de la inceput. Sunt de părere insă că o schimbare de lider era oportună acum.

demisia nu este obligatorie....

dar este de bun simtz.
uita-te la orice alt leader care pierde o batalie in alta democratzie.
trebuie sa-si recunoasca limitele si faptul ca a dezamagit asteptarile partidului si suporterior.
probabil isi va pastra notele de la aceste alegeri sa le citeasca data viitoare ce vrea el sa faca.
trebuie un nou leader, o alta fatza cu idei noi. un suporter care inca il vede la conducere ce sperantze are pentru data viitoare?
stie deja care este motto-ul lui in alegeri.

De bun simt

ar fi ca veorica si gaitele si cei trei patru apostoli sa se duca la Dracnea!

Deci tot după inălțime s-a decis cine conduce...

Imi plac majoritatea ideilor USR, dar nu cred că Dan Barna e potrivit să mai conducă partidul. Și nu cred că rămanerea sa la conducere va ajuta USR să crească in audiență. Insă cum partidul a decis să-l păstreze in frunte (probabil nu au unul mai inalt decat el să conducă), vom vedea ce se va mai intampla.

 

Stimate

Pe noi nu ne intereseaza ce crezi tu. Nu suntem adeptii dictonului "Crede si nu cerceta!". Noi cercetam, analizam si dupa aia vorbim. Tu nu esti de tipul "Ce scapa c... spune gura"

Prea putzin stimate, care "noi" ?

Te crezi mai multzi, ori chiar "gazduiesti" personalitatzi multiple ? :)

+=25%

usr=75%

gasca lui ciolos a tradat in turul 1 votind cu joianis
(poate si cu altii,psd de pilda),acum vrea sa-l termine
pe barna.

e timpul ca fiecare sa-si vada de drumul lui,
in romania aliantele nu merg.

 

@printul

ceri mult prea mult.
vot nul,asta-i tot ce putem face.

chiar n-ati gasit in tara asta un candidat normal ?
i-a gonit daddy cool pe toti posibilii pretendenti ?
ghinion,vorba unui clasic :)

 

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor