Ziare.com

Caricaturist Charlie Hebdo: Vomitam pe toti cei care spun dintr-o data ca sunt prietenii nostri

de Ana Ilie
Luni, 12 Ianuarie 2015, ora 15:02

   

Caricaturist Charlie Hebdo: Vomitam pe toti cei care spun dintr-o data ca sunt prietenii nostri
Un caricaturist al revistei de satira Charlie Hebdo, care nu se afla in redactie la momentul masacrului de miercuri pentru ca nu ii place sa participe la intruniri, este de parere ca valul de sustinere a revistei la nivel global vine si de la persoane care "nu au auzit niciodata de Charlie Hebdo".

Ideea ca Papa si Regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii si-au aratat sustinerea fata de revista "ma face sa rad", a declarat Bernard (Willem) Holtrop, potrivit The New York Daily News.

"Vomitam pe toate aceste persoane care spun dintr-o data ca sunt prietenii nostri", a mai afirmat Willem, pentru cotidianul olandez Volkskrant.

De origine olandeza, Willem a explicat ca revista are "noi prieteni" neasteptati dupa masacrul de miercuri: Papa, Regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii si presedintele rus Vladimir Putin, printre altii.

"Chiar ma face sa rad. In urma cu cativa ani, cateva mii de oameni au iesit pe strazile din Pakistan ca sa demonstreze impotriva Charlie Hebdo. Nu stiau ce este. Acum e invers", spune caricaturistul.

In schimb, sustine acesta, "daca oamenii protesteaza pentru a apara libertatea de expresie, atunci este un lucru bun".

Atac la Paris: Cine este Anwar al-Awlaki, cel care i-a inspirat pe teroristi

Teroristii de la Paris care au decimat redactia revistei Charlie Hebdo si apoi au fost ucisi intr-o confruntare cu fortele de ordine au sustinut ca sunt inspirati de gruparea al Qaida si de Anwar al-Awlaki.

Cei trei atacatori care au terorizat Parisul timp de trei zile au fost ucisi la mai bine de 54 de ore de la atacul asupra redactiei revistei Charlie Hebdo. Said si Cherif Kouachi au ucis 12 persoane in atacul terorist de miercuri, din Paris.

Un alt atacator, Amedy Coulibaly, a ucis o politista joi si patru cetateni evrei intr-un atentat intr-un magazin evreiesc, vineri. Amedy Coulibaly a fost ucis in operatiunea politiei franceze de eliberare a ostaticilor.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 29815 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
35 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Cu ce creionează

Acest om de cultură,caricaturist norocos?Cu vomă!

 

Nu-i asa ca sunt simpatici ?

Vomitoriu Hebdo: vomita pe papa, regina Elisabeta a ll-a a Marii Britanii si presedintele rus Putin, printre altii, dar lista cu tinte ale vomismentelor e mult mai lunga si cuprinde oameni de diverse stari, varste si rase care au toti cusurul ca nu sunt atei. Nu-i asa ca sunt simpatici ?

 

Apel la ratiune, calm, respect si buna intelegere intre oameni!

De ce trebuie sa respectam tot ce exista in jurul nostru si sa traim in armonie cu toate cele ce sunt?

Am sa incerc sa dau o explicatie, vezi detalii pe blogul, copy/paste linkul:
http://trairisicugetari.blogspot.ro/2015/01/apel-la-ratiune-calm-respect-si-buna.html

 
 

 
 

 

Serios, astia de la Charlie Hebdo,si-o cauta cu lumanarea ...!

Raman uimit...!

C.P:
Urmatorul numar din Charlie Hebdo, pregatit de supravietuitorii atentatului sangeros impotriva cotidianului satiric, va continua sa ia in vizor politica si religiile si va include "evident" caricaturi ale profetului Mahomed, spune avocatul saptamanalului, citat de AFP.

Deci nu e o problema ca vor continua publicarea revistei satirice ci insusi faptul ca vor caricaturiza pe profet in fel si chip....! Sunt iresponsabil! Faptul ca ar fi incetat sa il mai satirizeze pe Mohammed nu ar fi insemnat ca ar fi facut-o din temere ci din respect ! Ne-ar placea daca l-ar satiriza pe Mantuitor ??? Personal nu mi-ar placea dar nici nu as ucide pe cineva! Razbunarea si judecata sunt ale mele , zice Domnul Dumnezeu Iehova ! Punct !

 

Priveste caricatura

https://cabalinkabul.wordpress.com/2015/01/11/decriptarea-desenului-din-charlie-cu-treimea-care-se-anchiuleaza/

Axell si co. Inchideti Charlie Hebdo! Inchideti!

Cica Charlie Hebdo ! Astia sunt nesimtiti domn'e ! Sunt fara teama de Dumnezeu! Tu Romanule care citesti mult si vizionezi, ai fii in stare sa faci caricaturi cu Dumnezeu , Fiul Sau Iisus Hristos si Duhul Sfant in mod batjocoritor de parca ...Doamne mi-e si teama sa scriu ???? Nu nu pot sa scriu asa ceva ! Sincer ! Vizioneaza caricatura de pe site'ul trimis de Axell!
In cazul acesta pur si simplu nu regret moartea acelor oameni daca si ei au facut asa ceva ! Nu voi regreta moartea acelor care vor muri in anumite atacuri daca ei isi bat joc de Dumnezeu Iehova, Iisus Hristos si Duhul Sfant !!!!!! Sunt un simplu credincios dar sa nu isi bata joc nimeni de Dumnezeu ! Nu sunt de acord cu arabii atunci cand ucid crestini si urasc asta daaaaaaaar cand isi bat joc de dumnezeire ( auzi domn'e) nu se poate asa ceva !
Asta inseamna LIBERTATE DE EXPRESIE ?
Tu ca roman accepti asta ? Cum sa nu pedepseacsa Dumnezeu lumea !!!!! Regret moartea evreilor si tuturor celor NEVINOVATI in atacul recent dar repet , nu si a celor care fara teama de dumnezeu fac/deseneaza asa ceva ? Dar nu le este teama domnule ? Ok ! Nu cred /sunt atei DAR AI ONOARE SI RESPECT BA OAMENII CARE CRED !
sACRLIEGIU ! SACRILEGIU ! sACRILEGIU !
Sa ne rugam dumnezeului Iehova ca prin Fiul Sau Iisus Hristos sa ne ierte caci suntem pacatosi si nenorociti!AMIN!

https://cabalinkabul.wordpress.com/2015/01/11/decriptarea-desenului-

O caricatura de om. Limbajul il reprezinta. Ei parodiaza doar valorile in care nu cred. Asta e numita libertate de expresie. Daca ar parodia homosexualii, probabil ar fi discriminare.

 

Il est Charlie

Si pe "prietenul" Johannis?
Abia acum imi place de unul de la Charlie Hebdo.
Cand le-a dat peste nas la toti oportunistii...

 
 

 

adevarul despre "Charlie Hebdo"

o fituica cvasi inexistenta in franta , cu un tiraj de cateva mii de exemplare si cu vanzari de cate zeci de exemplare , finantata de comunitatea juifa din franta , aceasta fituica ataca in paginile sale tot ce considera ei ca sant dusmanii lor ( crestinismul , islamul , hinduism , justitia , mari personalitati si lideri mondiali sau chiar si franta ) toate acestea ascunse subt libertatea de expresie si libertatea presei . adevarata revista de satira frantuzeasaca este "Le Canard enchainé " revista care anul asta inplineste 100 de ani .

 

Cat se poate de corect! Charlie Hebdo nu face arta.

Pornografia asta nu-i arta. E o insulta la arta in general si la inteligenta umana in particular.

https://latuffcartoons.files.wordpress.com/2012/09/west-double-standard-on-mocking-jews-muslims.gif

Libertatea de expresie si/sau batjocura!

A te exprima asa , in orice situatie , la nivel inalt , intre prieteni sau pur si simplu sa gandesti, asa ca pentru sine , este ceva oribil si vine dintr-un caracter urat! Deci , daca el se exprima asa ca o lume intreaga sa vada , atunci nu e logic ca intre prieteni, in redactie , mai in gluma mai in serios lingvistica lor pare sa fie o intreaga voma ? Toata viata mea am fugit de oameni de tipul asta : betivi , mincinosi , oameni care nu au bunul simt , in general vorbind ! Faptul ca sunt dusi cu pluta dovedeste si ca au caricaturizat ceea ce le-a adus nenorocirea ! Nu caricaturizezi un subiect care iti aduce riscuri si probleme! De fapt, ei se asteptau la asa ceva ! Au fost iresponsabili ! Libertatea de expresie nu inseamna sa iti expui colegii/familia/prietenii la riscul de a muri si nu inseamna a lua in deradere cam tot ce se poate lua ! Libertatea de expresie inseamna a putea sa vorbesti despre oricine si orice dar in limita firescului si nu de a-ti bate joc de ce are un popor SACRU... !

 

Vive.

Trist e,ca;la virsta ta nu intelegi sau nu vrei sa-i respecti pe alti.Pastreaza-ti vomitaturile pentru mama dumneavoastra care nu tea invatat sa-i respecti pe alti.

 

O observatie de bun simt....

Tristetea asta afisata ostentativ ,mitingurile de doliu demne de regimurile comuniste ,nimic mai fals.
Tin totodata sa scriu ca Charlie Hebdo era o revista proasta ,cu ceva benzi desenate slabe ,caricaturi la fel si texte asijderea (Catavencu din anii '90 era incomparabil mai buna). Actionarii revistei ,care nu se mai vindea aproape deloc ,isi freaca mainile.

 

n-are el atata voma ...

...Bernard (Willem) Holtrop, cu siguranta are "prieteni" in lumea musulmana care n-ar tagadui o secunda pentru a-i "varsa" putina voma metalica!!

pentru mine libertatea de expresie ar trebui sa fie libertatea bunului simt!

Conventia Europeana a Drepturilor Omului articolul 10 paragraf 1 si 2 spune ca :
- Orice persoană are dreptul la libertate de exprimare.
Acest drept include libertatea de opinie si libertatea de a primi
sau a comunica informatii ori idei fără amestecul autoritătilor
publice si fără a tine seama de frontiere. Prezentul articol nu
impiedică Statele să supună societătile de radiodifuziune,
cinematografie sau televiziune unui regim de autorizare.// dupa cum se vede nimic despre "presa scrisa" doar radio,cinema si tv ./
si mai departe zice asa :
-Exercitarea acestor libertăti ce comportă indatoriri si
responsabilităti poate fi supusă unor formalităti, conditii,
restrangeri sau sanctiuni prevăzute de lege care, intr-o
societate democratică, constituie măsuri necesare pentru
securitatea natională, integritatea teritorială sau siguranta
publică, apărarea ordinii si prevenirea infractiunilor, protectia
sănătătii, a moralei, a reputatiei sau a drepturilor altora,
pentru a impiedica divulgarea informatiilor confidentiale
sau pentru a garanta autoritatea si impartialitatea puterii
judecătoresti.
---------------------------------------------
tot ce s-a intamplat la paris si in imprejurimi a fost strict problema frantei !/ a semnat carta conventiei , ar trebui sa-si armonizeze legislatia in privinta libertatilor de exprimare.
----------------------------------------------
cat priveste marsul de solidaritate desfasurat ieri la paris eu cred ca a fost o mascarada si poate chiar o manipulare !!

 

Nesimtirea se arata repede... nu rezista

"Vomitam pe toate aceste persoane care spun dintr-o data ca sunt prietenii nostri"

Inteleg ce vrea badaranul sa zica, si sunt de acord cu idea... dar, spusa in modul asta...arata ca publicatia aia nu avea nici un fel de standard, erau doar pusi pe insulte.

 

Exista limite ale libertatii de expresie

ce sunt stabilite prin lege. Daca cineva estimeaza ca altcineva a depasit limtele, atunci se poate adresa justitiei, sau poate replica in orice mod legal.
Legea e reperul intr-un stat de drept, iar intr-o democratie legea rezulta din vointa majoritatii.
Intr-o adevarata societate libera, democratica, tot ce nu-i interzis prin lege, e permis. Legile pot fi modificate daca o majoritate de cetateni doreste, legislatia evolueaza, ca si societatea.
Daca vrem sa traim intr-o societate democratica trebuie sa respectam legile in vigoare, adica trebuie sa respectam vointa majoritatii, avem dreptul sa nu fim de-acord cu majoritatea, dar trebuie sa-i respectam deciziile.


Prima   1   2   Ultima

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor