Ziare.com

Publicatie din Israel: Romania a facut mult pentru recunoasterea Holocaustului, dar negarea persista

de Alex Varzaru
Sambata, 01 Februarie 2014, ora 23:33

   

Publicatie din Israel: Romania a facut mult pentru recunoasterea Holocaustului, dar negarea persista
In timpul vizitei din 2005 la Memorialul Holocaustului din Statele Unite, presedintele Romaniei s-a gasit in situatia de a se ciocni cu cateva adevaruri dureroase. Uitandu-se la o fotografie ce infatisa soldati nazisti care ii scoteau pe evrei din trenurile mortii, Basescu a fost socat si s-a intristat.

De decenii, sistemul educational din tara sa a ascuns adevarul despre complicitatile romanilor in asasinarea concetatenilor lor evrei, scrie Why Israel.

Acum, se afla in Washington unde vedea exact contrariul. "Timp de 50 de ani, am fost invatati ca Romania nu a facut asa ceva, ca nu am fost implicati in Holocaust. Si totusi vedeam asta acolo, si trebuia sa suport realitatea", a declarat Basescu intr-un interviu la Palatul Cotroceni, pe 18 ianuarie anul acesta, inaintea unei vizite de trei zile in Israel.

Fost capitan de nava in marina comerciala in regimul dictatorului comunist Nicolae Ceausescu, Basescu, acum in varsta de 62 de ani, si-a terminat vizita in Israel pe 20 ianuarie, dupa ce se intalnise cu presedintele Shimon Peres si presedintele autoritatii palestiniene Mahmoud Abbas.

Dar vizita la Washington de acum 9 ani e cea care l-a convins pe Basescu sa sporeasca eforturile de reamintire a Holocaustului, scriu jurnalistii israelieni. Sub conducerea sa, Romania a recunoscut mult din contributia sa la Holocaust iar evolutia a facilitat integrarea sa in Uniunea Europeana si a ajutat la strangerea legaturilor cu Israelul.

De atunci, mai multe monumente nationale au fost ridicate si au fost adoptate legi pentru restituirea proprietatilor evreiesti confiscate. Cu toate acestea, intarzierea retrocedarilor si o persistenta publica in negarea Holocustului, chiar si in mediul academic sau printre membrii guvernului, au intunecat reputatia tarii si ameninta sa eclipseze eforturile facute de Romania pentru corectarea politicii de negare din timpul lui Ceausescu.

"Cei mai multi romani cred ca Holocaustul s-a intamplat, dar multi inca au credinta ca romanii nu au participat la asta", spune Liviu Rotman, istoric la Universitatea Bucuresti. "Ungurii sau germanii, dar niciodata romanii, in ciuda dovezilor evidente", arata profesorul.

In jur de 750.000 de evrei traiau in Romania inainte de Holocaust si aproape jumatate au fost ucisi. Trupele romanesti sunt de asemenea responsabile pentru masacrarea a zeci de mii de evrei ucrainieni in Transnistria.

In 2012, un politician care nega ca evreii au suferit in Romania in timpul Holocaustului a fost numit intr-un post de ministru in ciuda protestelor grupurilor evreiesti, amintesc jurnalistii citati. Politicianul, Dan Sova, si-a cerut scuze ulterior si a spus ca afirmatia sa a fost rezultatul nestiintei.

Cateva luni mai tarziu, un europarlamentar roman a negat Holocaustul intr-o emisine televizata. In 2013, un istoric cunoscut a spus ca "e o minciuna imensa" ca un numar mare de evrei au fost ucisi in regiunile aflate sub control romanesc, ceea ce a dus la concedierea sa dintr-o universitate germana. Luna trecuta, o televiziune romaneasca de stat a fost amendata pentru difuzarea unui colind de Craciun care vorbea despre arderea evreilor, mai enumera sursa citata.

Romania a platit un pret pe plan international din cauza acestor incidente. SUA si Israel au condamnat episodul cu colindul. Anul trecut, Comitetul Evreiesc din Ucraina a acuzat refuzul Romaniei in recunoasterea uciderii evreilor ucrainieni pentru a respinge accesul tarii in Alianta Internationala pentru Memoria Holocaustului, o alianta de 30 de tari.

In interviu, Basescu nu a incercat sa minimalizeze problema. "Inca se fac greseli in declaratii si atunci criticile trebuie sa fie mai puternice decat laudele primite pentru pasii pozitivi. Lucrurile bune trebuie facute, ele sunt normale. Dar erorile facute, in special de catre politicieni, trebuie aratate", a spus presedintele roman.

Nici chiar dosarul lui Basescu nu e imaculat. El si-a cerut in repetate randuri scuze pentru un incident din 2007 in care a fost inregistrat in timp ce vorbea despre o jurnalista ca despre "o tiganca imputita". In interviul sau, Basescu a tinut sa arate ca eforturile sale de comemorare se indreapta si spre "cealalta minoritate afectata de Holocaust, minoritatea rroma".

In privinta recompensarii, Romania nu a facut prea multe. Tara a dat comunitatii evreiesti 33 de milioane de dolari, o suma care reprezinta doar o fractiune din sutele de milioane cat valorau bunurile furate minoritati evreiesti si pe care statul roman a promis ca le returneaza.

"In ultimul an, a aparut o incetinire a procesului de retrocedare, care are insa legatura cu problemele economice din Romania. Asa ca guvernul ne amana, trimitand procesul in instanta si catre negocieri pentru a micsora despagubirile", spune Nachliel Dison, directorul executiv al World Jewish Restitution Organization.

Basescu spune insa ca tara sa a fost prea increzatoare cand s-a angajat sa suporte despagubirile chiar inainte de prabusirea pietei imobiliare in prima parte a lui 2013. El spune insa ca este hotarat sa se tina de cuvant in legatura cu retrocedarea proprietatilor confiscate, dar numai dupa ce economia o sa isi mai revina putin.
"Este un proces extrem de dificil, dar ambitia noastra este sa aplicam acest principiu", spune Basescu.

In ciuda somajului redus, Romania este unul dintre cei mai saraci membri ai Uniunii Europene si sufera de o hemoragie a muncitorilor calificati. In vizita sa in Israel, Basescu a incercat sa sporeasca legaturile economice, care au fost in valoare de 400 de milioane de dolari in 2013. In Israel exista si 500.000 de vorbitori de limba romana, una dintre cele mai mari comunitati din diaspora romana.

Unii dintre ei sunt prieteni din copilarie care l-au reintalnit pe Basescu in timpul ultimei vizite. "Au venit sa ma viziteze la hotel si ne-am vazut", a spus presedintele Romaniei.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 4249 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
61 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

pai ,

- daca persista , inseamna ca e ceva !

 

Romanii si Holocaustul

Majoritatea comentariilor la acest articol sunt de un antisemitism frenetic ! Toti rasistii de serviciu s-au adunat sa ne explice cum e cu evreii si Holocaustul si sa insire toate cliseele antisemite de 200 de ani incoace. Romanii, ca si alte popoare din estul Europei au fost si sunt(dupa cum se vede aici) profund antisemite si rasiste si au contribuit copios la Holocaust . Mai multa educatie in scoli,mai multa istorie si mai putine gogosi patriotice n-ar strica in asumarea unor greseli istorice, pe care multa lume le-a facut, dar numai romanii refuza sa si le asume !

 

incredibil,cum o tara asa de mica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

si neimportanta este lidera halocastului mondial!!!!!!!invinuita de 4 holocasturi....evrei,unguri,roma,si intelectuali mai tirziu pe vrea lui dej si ceausescu!!!!!!!!!!!!!!!!incredibil dar adevarat..............................

 

dezinformari, minciuni!

In Romania anilor 1940, din cauza razboiului, crimelor legionareilor, et., au muurit doar 15000 de evrei!
Asta nu inseamna holocaust!
Cifrele sunt din cercetarilor evreilor care au trait in ROmania!
http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2006-08-05/evreii-din-romania-in-timpul-lui-antonescu.html

Traducere:

Politicienii romani platiti/sustinuti de noi au facut mult pentru recunoasterea holocaustului, dar populatia, istoricii, si cei ce stiu adevarul persista cu negarea. Faceti ceva !!!!

Faceti ceva cu holocaustul Hiroshima si Nagasaki !

Acolo nu a primit nimeni despagubiri banesti!

Adevaratii crestini din Romania...

... (la recensamant, peste 95% din Romani s-au declarat crestini) au invatat ca Hristos a fost evreu, deci nu pot fi impotriva evreilor.

Totusi, Romanii si nu Ceausescu - asa cum s-a mintit la "proces" - au participat la actiuni de genocid, holocaustul facut de Romani continua si astazi: de la asasinarea lui Ceausescu, populatia Romaniei ar fi putut dubla, ar fi putut ajunge azi la peste 40 de milioane de Romani. Cauza? Avorturile. Pe sleau: popor de hoti si de cu rve!

Desteapta-te, Romane!

Bietul de tine

Te iert, in clasa 1-a mi-a spus mamuca sa nu calc nici din greseala pe rame, cand ma duc la scoala.
A ramas un reflex asa ca ai scapat.

In Israel exista si 500.000 de vorbitori de romana

Exact aia care nu le ies lor la numaratoare! Totzi cei care au plecat din Romania in 1940 si urmasii lor!
Deci nu prea au murit evrei din Romania in Holocaust! ...

 

@curat-murdar

- acolo era vorba de razboi !

romania a contribuit masiv

la exterminarea evreilor,iar cine zice ca nu este adevarat ori este mincinos ori sint ingnoranti,in general in romania findca nu sint multi crestini au apucaturi pagine,ca si chinezi,rusi si alte popoare pagine.Nu este de mirare de ce americanii ii suporta pe evrei,findca au si cei mai multi crestini ca procet din lume,nu pupatori de icoane ca ortodocsii si catolicii.

Nu sunt de acord.

Romania a contribuit doar limitat, si atunci a facut-o numai impinsa de la spate de Germania. Sa nu uitam ca era o tara asa-zis aliata, dar in realitate una ocupata de wehrmacht. Si sa mai retinem ca miscarea legionara, cea mai virulent antisemita forta politica interna de inspiratie nazista a fost decapitata de Carol al 2-lea si apoi terminata metodic de Antonescu. Evreii romani din Israel stiu lucrurile acestea de la parintii si bunicii lor si de aceea nici nu se inghesuie sa acuze Romania de vreun mare Holocaust.

"americanii ii suporta pe evrei"

Bine zis, ii suporta ca si pe altii, nu inseamna ca-i iubesc. Cat despre ortodocsi, perciunatii vostri sunt mai habotnici decat pupatorii de icoane.

 

Holocaustul a fost opera lui Hitler!

Romania anilor respectivi nici macar nu au trimis trenuri cu evrei spre lagarele de concetrare!
Acest lucru a fost recunoscut de multzi evrei care au locuit in ROmania!
Hitler parca avea si el origini evreesti ...deci Holocaustul a fost o chestie de-a lor, fatricida si urata!

 

Un pic de ajutor a primit si 'pictorul'---

Cazul ROMANIEI:
http://www.jewsagainstzionism.com/antisemitism/holocaust/gedalyaLiebermann.cfm
...On Feb. 16, 1943 Roumania offered 70,000 Jewish refugees of the Trans-Dniestria to leave at the cost of $50 each. This was publicized in the New York papers. Yitzhak Greenbaum, Chairman of the Rescue Committee of the Jewish Agency, addressing the Zionist Executive Council in Tel Aviv Feb. 18 1943 said, "when they asked me, "couldn't you give money out of the United Jewish Appeal funds for the rescue of Jews in Europe, I said NO! and I say again, NO!...one should resist this wave which pushes the Zionist activities to secondary importance." On Feb. 24, 1943 Stephen Wise, President of the American Jewish Congress and leader of the American Zionists issued a public refusal to this offer and declared no collection of funds would seem justified. In 1944, the Emergency Committee to Save the Jewish People called upon the American government to establish a War Refugee Board. Stephen Wise testifying before a special committee of Congress objected to this proposal.
During the course of the negotiations mentioned above, Chaim Weizman, the first "Jewish statesman" stated: "The most valuable part of the Jewish nation is already in Palestine, and those Jews living outside Palestine are not too important". Weizman's cohort, Greenbaum, amplified this statement with the observation "One cow in Palestine is worth more than all the Jews in Europe".
Cam asa cu Holocaustul acela---

Am priceput in mare unde bat ei...

Daaa asta ce inceamna?! "One cow in Palestine is worth more than all the Jews in Europe".?? Potzi sa traduci pentru mine!?
Mersi! Vezi ca vaaca nu e voie sa scrii!

Holocaustul a fost opera evreilor sionisti. Un scenariu

departe de a fi perfect (e deajuns sa studiezi fizic toate asa numitele lagare de exterminare) si impus cu forta de cei platiti gras s-o faca!

ONE THIRD of the HOLOCAUST
http://www.youtube.com/watch?v=taIaG8b2u8I

Subscriu.

Daca in Romania s-ar fi produs vreun Holocaust, diplomatul suedez mare salvator de evrei Raoul Wallenberg venea la Bucuresti, nu se ducea la Budapesta.

Apropo de Budapesta,

cand vor inceta sa ne puna in carca si victimele din Transilvania de nord?

 

 

Nu mai injura in halul asta! Ce-i in capul tau!?

Uite ca Hitler chiar era evreu!
http://www.ziare.com/magazin/stiri-magazin/hitler-avea-origini-evreiesti-si-africane-1037203

da,cine injura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

????????????????????????????????????????

Si asta ce era?

"Our race is the Master Race. We are divine gods on this planet. We are as different from the inferior races as they are from insects. In fact, compared to our race, other races are beasts and animals, cattle at best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us as our slaves."
Menachem Begin Israeli Prime Minister 1977-1983

Unii n-au mai deschis cartea de istorie demult !

Hitler avea evrei in familie. Era descendent si al unor evrei pe linie materna.

"aducea acasa sapun facut din evrei"

da, ma, il cumpara drogheria lui Itzic din coltul strazii:-))
Negarea holocau$tului...daca ar putea ei sa vada ce gandesc oamenii...ce gandea Basescu sau altii care sunt obligati sa particpe la comemorarile lor:-))
Adica de ce trebuie sa plangem noi pentru m.o.r.tii lor? Adica de ce ne-ar interesa pe noi holocau$tul lor? Ii intereseaza pe ei dramele altora? Cand o sa termine cu holocau$tul lor, cu vaicareala si cersitu bani, proprietati, opere de arta? Au primit si copiii, si nepotii, si stranepotii.

ce gandea Basescu ?!??!?

Basescu e tot evreu, de fapt kazer!
Asta explica ura lui impotriva romanilor ...
http://ioncoja.ro/textele-altora/biografia-lui-traian-basescu-braunovici-i/

@Westrop: "vaicareala si cersitu ban"i

Ai uitat de furturi si inselaciuni. Asta este specialitatea lor... Dupa ca re mita. Unde trebuie si unde tine...E de-ajuns sa studiezi comunismul si ai o imagine perfecta a sionismului evreiesc.

@Grob

Toate padurile au uscaturi, nu numai padurea evreiasca. De exemplu la noi, as spune ca megafurturile si inselaciunile comise de conationali de-ai nostri in dauna populatiei depasesc de departe infractiunile similare comise de unii evrei in Romania sau Israel. Desigur, asta nu inseamna ca cineva ii poate acuza pe romani ca sunt hoti sau escroci in masa.

@tatamare

daca spui ca bunicul tau a luptat la stalingrad inseamna ca ti-a spus si cati romani au murit si nu doar la stalingrad. (bunicul meu a fost ranit in "incercuirea de la cotul donului, salvandu-si plutonul. *** nostri cine-i mai plange?! sunt sute de mii de romani morti in al doilea razboi, pe urma comunismul a omorat sute de mii si apropo cei mai multi veniti de la rusi erau de origine evreiasca (pauker,neulander,tatal lui tismaneanu, al lui patapievici, etc). despre ce vorbim atunci?! dupa '90 "stapanesc" foarte multe in Romania (ci si lumea) prin interpusi cam ce vor mai mult?! ai facut afaceri cu vreun evreu?!
deci mai usor cu evreii care sunt cei mai cei si ei saracii nu au nici o vina.

sa mai faca, pina se va crede ca a fost adevarat...

.

 

MAE sa nu stea cu limba-n gura!

Sa publice in revista respectiva un punct de vedere, sa prezinte adevarul adevarat!
Ca nu exista in cimitire atatzia evrei catzi zic astia ca au murit!
Inainte de WW2 era 13 milioane pe planeta! Hitler a impuscat 6 milioane si acum sunt iarasi 13...
Ceva nu e corect aici!
Mor foarte multi evrei dar populatzia nu scade, inseamna ca nu au murit atatzia cat zic ei!
http://www.financiarul.ro/2012/07/30/harta-evreilor-cati-mai-sunt-in-lume-si-unde-locuiesc/

@RETINE !

1. Nu "negarea persista" ci ... creste !
2. Cu cat ne dati mai insistent lectii cu atat va uram mai mult !
Mai ales generatia tanara care nu are interese politice ca cei ca basecu si altii cu urme de "J" in ei !

ce era jeane din ferentari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

era prim ministru al poporului sfint,poporul ales de dumnezeu pe lumea asta si voi veneticilor nul veti invige nocioadata oricit ati minti si insela!!!!!!!!!!!!!!

 
 

 

@bunicule ce este ala sfant?

Eu stiam ca este "nicolae" ! nuielusa ! Care mai trebuie folosita impotriva voastra sa nu va mai considerati "alesii"! Aaaa, alesi la holocaca da, ca faptele voastre o cer permanent !

Tatamare atzi pierdut Slava lui Dumnezeu cand l-atzi ucis pe Mesia!

Iisus Hristos e fiulul lui Dumenzeu care a murit pe cruce pentru mantuirea omenirii!
Evreii, rabinii l-au ucis si nu l-au recunoscut drept Mesia, erau orbi, plini de mandrie si orgoliu ...
Pana nu se intorc la Dumnezeu, pana nu se crestineaza, pana nu primesc botezul lui Dumnezeu ... o sa sufere in continuare!

 

Articolul

domnului Alex Varzaru, simplifica rudimentar datele problemei. Incadrarea in aceasta notiune holocaust, trebuie facuta in PRIMUL RAND, prin amploarea lui regimului comunist, pana undeva la inceputul anilor 1960. Dimensiunea acestuia nu poate fi contestata si practic a fost recunoscuta de acelasi regim comunist in 1964, prin amnistierea totala, si repunerea in drepturile civile a celor eliberati. ,,Curiozitatea,, insa incepe in 1944 cand partidul comunist ro. avea cca. 700 de membri. (date oficiale arhivate) Din acestia, mai bine de 300 erau evrei, veniti ca pasageri pe tancurile armatei rosi. si cca. 50 alogeni. TOTI acestia au fost instalati progresiv la conducerea partidului si in fruntea securitati, justitiei, etc. Enumar numai pe stalin cu fusta, ana pauker, fosta Hanna Robinsohn si pe vasile luca nascut Laszlo Luka. Arhitecti terori staliniste ce au condus la asasinarea si mare suferinta a cel putin 200.000 de concetateni ai nostri, au fost realizata numeric si ,,calitativ,, de aceasta factura. Aceasta este singura explicatie plauzibila ca crimele comunismului nu sunt puse in discutie serios si cu atat mai putin tragerea la raspundere, cu excepti nesemnificative la nivel inferior de executie, in acest imediat sfert de veac. Daca poporului roman i se cere imperativ acest episod, mai mult decat discutabil si prin simplu fapt ca in intreaga perioada comunista, cand condamnarea regimului fascist al maresalului Antonescu, reprezenta tema predilecta a propagandei comuniste, condusa ,,intamplator,, tot de un evreu, DE CE NU SA FACUT ATUNCI. Singurul rationament este ca istoria apropiata nu se doreste cunoscuta, ramanand un intreg spatiu liber pentru ,,pedalarea,, cu cateva imagini produse de reale accidente ale catorva romani iresponsabili, asa cum au avut/au toate popoarele.

 

macsi ai uitat istoria????????????????????

sau o fabrici,sau poate habar nai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nu romani lau crucificat,???????????nu romani lau linsat?????????????de ce dai vina pe evrei?????erau si ei pasalic roman cum ati fost si voi pasalic turcesc 600 de ani!!!!!!!!!!!!trezestete odata.............

 

L-atzi ales pe BARABA!

E istorie, Pontiu Pilat s-a spalat pe maini de sangele lui Hristos!
V-a lasat pe voi sa-L salvatzi sau sa-L ucidetzi!

 

bai tataie

ce pana mea te intereseaza pe tine de 'tara aia' stai linistit unde esti vezi-ti de treburile tale si lasa-ne pe noi in 'tara aia' invata engleza si citeste ziare de acolo... phhhrostul nu e phhhrost destul daca nu e si fudhhul

A fost.

Eu nu stiu ca n-am prins vremurile alea dar daca doi iti spun ca esti beat trebuie sa te duci sa te culci.Problema sau dilema este cand scap de aceasta acuzatie,eu si urmasii mei.Nu vad iesire din situatie decat sa ma prezint benevol si eu la nemti la gazare.In felul asta tot timpul vom gasi un presedinte al nostru care ne acuza tot pe noi.Ca da bine international sa fii holocaustoid.Eu stiu ca pentru orice fapta nu poti fi pedepsit de doua ori.Cred ca trebuie totusi sa existe o limita decenta atat in acuzatii cat si in recunoasteri.

 
 

astia vor...

sa platim noi si copiii nostri forever pentru ceva ce poate sa intamplat... Hitler era evreu ca si Lenin Stalin si cca 70% din cei care conduc Romania. SUA nu cred ca mai este nevoie sa amintim ca este condusa de evrei. Un simplu search releva acest lucru: follow the money si religia lor. Nu ma refer la sinagoga de pe strada ci la masonerie cei care conduc. Soros este evreu cu un imperiu cladit pe sange evreiesc, se stie ca a vandut evreii la germani apoi le-a luat averile si a cladit un imperiu zionist. Trebuie sa facem diferenta intre tipuri de evrei in primul rand.Sunt totusi 12 triburi si fiecare cu ideea/crezul sau. Fiecare cu Dumnezeul sau aici remarcand faptul ca multe triburi au fost influentate de catre religia din Egypt... Unii slujesc la Dumnezeu alti la Satan etc. Deasemenea cum pot ei sa imi ceara mie sa fiu tolerant fata de alte rase etc cand in zoaie este un articol http://www.ziare.com/international/israel/premierul-israelului-criticat-dur-pentru-ca-isi-lasa-fiul-sa-aiba-o-iubita-neevreica-1279818

totul este o minciuna pentru a dezbina si conduce...

conduc bancile, cinematografia, real estate, marile coorporatii, politicul, vaticanul (80% evrei) etc...
la sfarsit se implineste vorba aceea despre GYOM... dar vine timpul cand vor raspunde in fata la Abba si uppsss....

Peace & God bless!

 
 

si va mai intrebati de ce va uraste toata lumea...

Pe langa sionisti exista si evrei ca tine, rasisti, plini de ura si fanatici religios, pe care evreii civilizati ii dispretuesc si ei. V-a numit Yahve popor ales atunci cand v-a circumcis ca sa va insemne (ca pe cireada) ca erati lucratorii lui. De popor sfant n-aveti nimic, doar niste locuri biblice.

Cand traia Nicolae Ceausecu, nu erau publicatii?

Trei intrebari adresate Soarelui Sapientei preaglorios:
Vaporul incarcat cu evrei a fost lasat de catre regimul military al maresalului IA sa transporte refugiatii in Palestina. Aramata britanica nu le-a dat permis de acostare in Palestina; stia ca nava va fi scufundata de catre sovietici odata alungata in afara apelor turcesti. Judeca cu este chestia aceea ca in Romania a fost holocaust? De ce nu a se recunoaste holocaust sovietic si britanic asociat cu acest episode?
Avand in vedere ca vietile pasagerilor au fost salvgardate de catre admin. romaneasca si ei au fost ucisi de catre ALIATI, se poate trage concluzia ca a fost un inceput de holocaust din partea Angliei si Rusiei Bolsevice. Se impune o intrebare, de la cati evrei in sus se poate numi, uciderea de evrei, holocaust?
Deportarea evreilor neimpamanteniti (indivizi ce nu aveau cetatenie romaneasca) in Transnistria, de catre administratia romaneasca (regimul de dictatura militara) nu era un act similar masurii americane de deportare a japonezilor? Care este diferenta? A lasat, administratia SUA, vreo nava cu "refugiati niponi" sa paraseasca coastele americane?
Acel "holocaust al intelectualilor" despre care vorbesti de catre cine a fost mandatat? Cine au fost politaii NUMERO UNO ai regimului bolsevic instaurat in Romania?
In timpul lui NC, Romania era singurul stat comunist care avea relatii cu Israel si Germania Federala. Romania era tara laudata si respectata de catre Israel si SUA. Foarte respectata, era la ONU. Presedintele de atunci al Romaniei era primit cu cele mai mari onoruri in Israel si SUA. Nu erau publicatii, in Israel, la vremea aceea?

Pentru tatamare rabin perciunos

Pentru milioanele de romani , unguri , polonezi , cehi , slovaci etc ucisi in lagare si inchisori dupa 1944 de guverne instalate de rusi in care proportia evreilor atingea intre 70 si 90 % nu exista condamnare de genocid ?Guvernele din tarile de mai sus au cerut scuze in mod repetat pt greselile comise in timpul razboiului impotriva evreilor , din partea evreilor auzit-ai balmajita vreo scuza tzatzamare-rabine pt crimele comise , asta spune totul despre caracterul veninos al perciunosilor nu ? !E o diferenta ca de la cer la pamint cite trenuri au pornit spre lagarele germane din tarile vecine si Romania unde Hitler a fost infruntat de Antonescu iar pierderile evreilor au fost minime ,iar in Israel comunitatea venita din Romania e cea mai numeroasa dupa cea din Rusia !In loc de multumiri , aduceti acuzati , in loc de scuze , pretenti , pai asa gindea si primul terorist ce a aruncat o bomba in parlamentul roman ,rezultind morti si raniti Max Goldstein al vostru care a fost exemplul negativ de la care invata azi arabi,,,Nu sintem antisemiti dar o critica constructiva a sionismului va va aduce poate cu picioarele pe pamint ,istoria adevarata va creaza cosmaruri ?Adevarul va da frisoane ?

 

Dovezi???

Mai incet cu Holocaustul in Romania.Dacă din 750000 evrei au fost uciși jumătate de unde mai sunt 500000 de vorbitori de romană in Israel.Despăgubiri pentru evrei de acord,dar cine despăgubește romanii pentru pierderile suferite in război(de orice natură ar fi ele)?

 

13 milioane de evrei detin 90% din banii de pe planeta!

Asta e zeul lor, banul, dupa bani se roaga, dupa bani alearga toata viata!
Scrie si in Biblie: "radacina tuturor relelor e pofta de argintzi!"
Evreii sunt campioni mondiali la lacomie!
Ciudat e ca articolele astea apar imediat dupa vizita lui Basescu in Israel, ... il platim pe Basescu sa-si denigreze propria tzara, propriul popor?!

@ma(r)csi

- inseamna ca sunt mai desteptzi ca restu' care detzin 10% !

Se inmultesc in laborator:-)

.

Da, iar Israelul...

face eforturi disperate sa indeparteze comunismul implementat de ei in Romania!

 

Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor