Ziare.com

Ambasadorul Rusiei, despre scutul de la Deveselu: Am primit asigurari ca e indreptat contra Iranului, noi credem altceva

Miercuri, 21 Septembrie 2016, ora 23:19

   

Ambasadorul Rusiei, despre scutul de la Deveselu: Am primit asigurari ca e indreptat contra Iranului, noi credem altceva
Ambasadorul Rusiei la Bucuresti, Valeri Kuzmin, a declarat ca tara sa considera scutul de la Deveselu ca fiind un pericol, in ciuda asigurarilor primite de la NATO ca este un sistem pur defensiv, si a explicat de ce.

"Noi am fost intotdeauna impotriva acestui scut. Ni s-a spus: 'Stati linistiti, nu este indreptat impotriva dumneavoastra!'. Am primit asigurari ca este indreptat contra Iranului. Atunci noi am spus asa: 'Daca nu este indreptat impotriva noastra, noi credem altceva'. (...) Dupa parerea noastra, in acele lansatoare pot fi puse rachete cu raza medie de actiune care pot primi incarcatura nucleara", a aratat Kuzmin, intr-un interviu acordat TVR 1.

Scutul de la Deveselu: Rusia acuza SUA ca fac un joc "foarte periculos"

Potrivit ambasadorului, Rusia are informatii ca in rachetele scutului de la Deveselu pot fi incarcate focoase nucleare.

"Cum a spus presedintele rus Vladimir Putin intr-un interviu recent, noi avem aceasta informatie ca in acele rachete, din acel scut, pot fi incarcate focoase nucleare. Eu pot sa va asigur ca in curand in aceste lansatoare pot fi incarcate rachetele cu focoase nucleare. Va asigur ca nu exista niciun osbstacol de realizare a acestui plan.

Daca Romania ne asigura ca acest scut nu va fi folosit in modul acesta, eu accept mesajul trimis, dar din pacate, pentru dezvoltarea relatiilor bilaterale, asta nu este suficient. Trebuie sa existe niste acorduri interguvernamentale obligatorii", a detaliat diplomatul rus.

Avem scut la Deveselu: Putin ameninta si vorbeste despre o cursa a inarmarii (Video)

Valeri Kuzmin a vorbit si despre relatiile dintre Rusia si NATO, recunoscand ca in ultima perioada "s-au agravat mult".

"Sunt de acord, din pacate in ultimul timp relatiile dintre Rusia si NATO s-au agravat mult. Romania s-a trezit, se poate spune asa, in centrul acestor dificultati fiindca pe teritoriul Romaniei sunt amplasate lansatoare terestre ale sistemului strategic american de aparare antiracheta.

Aceasta complicare a relatiilor, daca vreti, nu este legata numai de amplasarea rachetelor la Deveselu sau de planurile privind intarirea flancului estic al NATO care sunt discutate activ si care chiar sunt initiate la Bucuresti. Din pacate acest proces este foarte lung. El a inceput la sfarsitul anilor '90, acum aproape 20 de ani, cand, in pofida asigurarilor anterioare date Rusiei, liderii NATO au trecut la infaptuirea strategiei de extindere a Aliantei, de apropiere a zonei de responsabilitate a NATO de frontierele Federatiei Ruse", a precizat ambasadorul rus.

Propaganda rusa contraataca: Scutul antiracheta de la Deveselu - o cheltuiala inutila, nu va functiona


Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 4777 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
25 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Mai baieti, va este teama? Aveti dreptate. Stati linistiti la

voi in tundra, si nu va fi nici o problema.
Aveti inca votka? Perfect. Da zdrovie (здоровье)!
La anu' si la multi ani, vidange!

 

Oh, ce supărat e rusul...

Stai mai rusule liniștit! Aveți și voi destule rachete nucleare cit să transformați toată lumea in cărbune. Doar nu crezi că va fi vreun invingător in cazul in care se ajunge la asta, nu?

De fapt toata gargara asta e argument pentru negocieri prin alte părți in alte chestiuni.
"Vreți să faceți aia? Pai vă dăm voie dacă și voi faceți asta..."

 

Din pacate,

.. rusul are dreptate. Cine a aprobat acest scut este de vina ca tara noastra a ajuns o tinta. Ne-a mancat in fund, o sa vina vremea cand cineva ne va scarpina. Dumnezeu sa ne ajute!

 

Ponta isi curata unghiile si va va scarpina.

:(

Ne "VA" scarpina?

Deci tu ai iluzia ca, daca locuiesti in alta tara, o sa ai imunitate la bombe rusesti? Fii cuminte Cristofor! Elimina-l pe ponta din ecuatie ca deraiezi de la subiect.

Cat despre Romania, vad ca te doare-n cot. Postezi doar sa te afli in treaba!

O singura bombita cu hidrogen ar putea

fi si inceputul si sfarsitul razboiului III.
Staful lui e prea las ca sa riposteze.
Cu conditia sa fie lansata in locatia exacta unde se afla Putin. Ar fi de preferat ca Merde-Merkel sa fie in vizita la el.
Nu m-ar deranja ca aceasta unica bomba sa fie lansata de la Deveselu.

 

Floricica tatii, e la mintea cocoselului

neastamparat ca propagarea apocaliptica a unei asfel de erectiuni va conduce la corolarul urmator,

"De trec fo doi, trei ani,
Le-o punem si la Romulani."

Forica rank user 5, la 01:11,

"Uite acusi, acusi, acusi,
Le vom da p**a la rusi."

Tara "noastra"....

Serios?!?! Tara "noastra" a devenit tinta de cand cu scutul? Hai, un pic de sinceritate, te rog: te referi la Rusia cand spui asta, nu? Ca doar si articolul asta spune: Rusia e tinta...scutului! Asa, si cum spuneai dumneata, Romania a devenit tinta de cand cu scutul...Ca doar in ultimii 200 de ani am tot avut "scut", nu? Tezaurul, Basarabia, Sovromurile...toate au fost din cauza "scutului", nu? Eh, uite de-asta, un rus bun nu poate sa fie decat unul mort!

Normal

..ca a devenit tinta. Doar nu-ti imaginezi ca tu indrepti rachete spre Rusia si ei vor indrepta spre tine trandafiri. Esti infantil, amice!

Romania va juca in deschidere

Mai exact, Rusia va deschide ostilitatile contra NATO cu o lovitura preventiva impotriva tintelor cele mai apropiate: Romania si Polonia. Asta asa, ca sa scape de grija ca "ceva" le-ar putea perturba rachetele lor intercontinentale. Dupa aia cel mai probabil aia mari o vor da la pace. In nici un caz SUA nu va incepe un razboi termonuclear cu rusii (care ar reprezenta sfarsitul intregii lumii civilizate) de dragul romanilor sau al polacilor, si asta indiferent de vrajelile din tratatul de aderare NATO.

Pana mai anu' trecut rusii nu-i bagau in seama pe romani nici cu spatele. Acu', de cand cu scutul lui peshte prajit, Romania a ajuns "tinta piept nr. 4". Au spus-o chiar Putin de la bun inceput. Daca cineva are impresia ca rusii blufeaza, ar face bine sa mai citeasca ceva istorie...

Singura chestie pozitiva a intregii afaceri ar fi faptul ca, la o adica, zona de interes a rusilor e undeva in Oltenia, mai exact in zona pe unde s-a rasturnat carul celebru... N-ar fi chiar asa o paguba... :))

ASA este cu Basarabia, Tezaurul si Sovromurile ...

ASA este cu Basarabia, Tezaurul si Sovromurile ...

... ispravile Rusilor PANA in 1964 si mai stiu INCA si despre Ispravile lor in Anii 1981 - 1989 ca sa ne bage FOAME ...

Dar, Ailaltii, TOT Occidentu' adica ne "tutui" de 27 de ani, de ii depasira de departe pe Rusii Primitivi la furat ...

Intreaga paguba facuta Romaniei in 27 de ani,
face cat pagubele suferite de la tot felul de LIFTE Invadatoare in intreg Secolul trecut si mai mut de atat ...

NU spui Adevarul Intreg :
NU ajungeam ASA, daca Rusii nu ne livrau Alorlalti in 1989 ...
Acum se uita si EI ca Milogu'N
Traista, CE prostie au facut ...

Trebuiau sa :

- aleaga o cale a la Chinoise, plina de "succesuri".

Sa LASE Polonia, Romania, Bulgaria sa se dezvolte puternice militar si economic, da NEUTRE cu Neutralittetea Garantata de ambii Licurici, spre folosul :

- Ambilor Licurici, departe fiind unii de altii, sigur ar fi stat cuminti,
NU ca acum, cand SUA se cufuresc in fata Barlogului Ursului si tot ele ii cer sa faca Dreacului Curat ca miroase de pute ... :)

- si al celor TREI tari Neutre si linistite, la Locu' LOR, fara baze Militare viitoare TINTE de Bombe Atomice TACTICE, de proba reciproca ...
CUM s-a putut aranja cu Cuba, se putea si se (mai) poate si acum ...
Garantii recioproce licuricesti si Lumea se va putea dedica dezvoltarii ...

Chestia ca trestia este :
CINE si DE CE nu vrea si se joaca cu Focu' Nuclear ?

Imbatati de Tehnologie Militara Noua, alde tunul EM si alte asemenea Dume gen Reagan cu Stars War ?
Fac SI Ailaltii asa ceva sau si mai ale Dreacu' ...

Eu cred ca Unii se CRED mult mai destpepti decat sunt si NU inteleg NIMIC din Stiinta si Tehnologie,

ca NU asculta de savantii LOR, in aroganta izolarii de Restul Populimenarilor LOR !

AU cumva Vectori Purtatori de Plecare de pe TerraSI Alte Planete locuibile ?

dap,ca de obicei vorbiti in plus::)

din fericire macar acuma cu toata propaganda ruseasca,nu vor incepe nici un WW3,mai ganditiva,un WW3 va distruge intreaga omenire si din fericire nu s-a gasit inca nebunul sa inceapa asta

 

Esti un mare optimist,

adica speri ca jumatate de sticla este plina cu un lichid potabil.

nu optimist,realist

un vechi proverb romanesc spune "ciinele care latra nu musca"iar rusi latra cam mult:))una este sa ataci o tara care nu este afiliata la Nato si alta e sa incerci sa te joci cu focul:) iar Putin a aratat ca nu-i asa de nebun
Ce poti sa faci trebuie si ei prin vorbe sa incerce ceva,poate asa,cred ei rusi,va mai scadea presiunea care-i asupra lor

Nu-ncepe nici un razboi

O lovitura preventiva contra Romaniei si Poloniei nu echivaleaza cu WWIII decat in mintile prea infierbantate ale unora fara multa imaginatie...

Nu-i graba insa, rusii vor astepta sa termine si polacii cu instalatiile lor, ca sa rezolve ambele tari dintr-o lovitura. N-au de ce sa se grabeasca si sa strice orzul pe gaste... :)

Mai bade Anghelovskii

Tu esti din aceeasi grupare infractionala a postacilor platiti cu ruble ca hc-ct si vidanjovskii!

Prietenii...

Tot ce fac Rusii,o fac din prietenie pentru vecini !

Rachetele de la Deveselu

Garanteaza securitatea si ar fi trebuit sa creasca investitiile. Daca rachetele ar fi reprezentat vreo securitate ar fi trebuit sa se vada in investitii. Razboiul pornit de rusi a destabilizat intreaga zona si la noi s-a ajuns de la zeci miliarde dolari investitii inainte de razboiul din Ucraina la doar 2-3 miliarde anii trecuti. O pierdere pe care Rusia ar trebui sa si-o asume si sa nu procedeze la fel ca si cu tezaurul. In plus au mai facut si miscari de trupe in Transnitria si recent si Renault si-a retras investii existente. Dupa incheierea conflictului comunitatea internationala ar trebui sa acorde Romaniei despagubirile care se cuvin din partea Rusiei.

 

Esti glumetz tare... :)

Ce treaba au rusii cu pierderile Romaniei ? De ce nu te duci sa te plangi la UE ca si la Marele Licurici, ca doar astia au inceput toate sactiunile ?!

Mult succes cu cersitul despagubirilor...

Daca o statuie de lemn a lui Brancusi e 20 milioane de dolari

Valoarea exponatelor din tezaur multe chiar din aur si mult mai vechi depaseste de mii de ori valoarea lor in aur. Romania va continua acest dialog care nu duce nicaieri si nu va cere sanctiuni internationale pentru plata miilor de miliarde de dolari care reprezinta valoarea tezaurului? Unii au spus ca tezaurul a fost trimis in Germania, dar cum se poate discuta de asa ceva, sa vinzi ceva ce nu iti apartine?

 

Tezaurul e la rusi si nu pleaca nicaieri.

E despagubire de razboi, si puteti sa va dati voi cu fundul de pamant inca 100 de ani ca nu o sa vedeti un chior inapoi...

Vezi ca NU esti pregatit de Postack PRO Rus ...

Vezi ca NU esti pregatit de Postack PRO Rus ...

... cum TE dai ... :)

Mai curand INVERS, fie ca stii, fie ca NU ... :)
Tezaurul NU este despagubire de razboi ! Adica pentru W W 2 ...

1. Alea au fost STABILITE la paris in 1947 la 300 000 000 de USD de ATUNCI, ACUM fac in juruu' lu' aproximativ MINIMUM 20 Miliarde (Bilions)USD.

2. CAT au furat Rusii cu Alde Sovromurile, de ZECE ori, asta inseamna deci, 200 de Miliarde (Bilions) USD actuali ...

3. PLUD Rezerva de aur de al Tismana ceruta de ion Anonescu de la Hitler pentru petrol ...
Si asta furata de Rusii lu' Matalee ...

4. Si distrugerea Uzinelor :

- Republica,
- Campaia Turzii
- Combinatul de Oteluri Speciale Targoviste
Asa, ca IN My Dick, VOI, Rusii vaeti sa NE dati :

- SI Tezaurul Furat de Lenin
- SI toate pagubele de mai sus
- SI despagubirile pentru 28 Iunie 1940,

cand ati furat tot, basca omorurile de soldati si functionari romani la care i-ati indemnat pe Altii, afara de 7000 de Romani Ucisi special la Fantana Alba.

Daca vreti Pace si "Pretenie" adevarate, vesnice.

Ca va iau de dindarat Ailaltzii, daca mai stati in Rautate primitiva si far' de Creier cu Vecinii ...

Ia mai gand-itzi-va-vatzi :

Daca ailaltzii, fiind mai Zmeckers decat voi, ca asta este specialitatea lor milenara ii aduna pe Chinezi si ii inarmeaza nuclear limitat pe Japs ?

Numai si numai ca sa va termine pe voi si sa va imparta intre ei ...
Eu nu vreau asa ceva !

Ca dupa Aia NE iau la Their DICK si pe Noi, Romanii.

Ne "tutuiesc" ei de 27 de ani, de cand NE ati vandut cinic si scuze - dar nu am alta rima - *** LOR,

CAT timp mai au Sfieli Nucleare fata de voi si tot NE au "tutuit" la lesin ...
Dar daca raman ei Jupni Absoluti AICI ?

je-gurile astea de rushi au un tupeu fantastic..

ei invadeaza o tara vecina, ocupa un teritoriu din aceasta ca asa vor muschii lor si se mai mira ca unii din vecinatatea lor isi pun problema unei protectii suplimentare. Adica ar fi trebuit sa stam cu mainile in san si sa nu facem nimic!!??

 

NU Ba, "Patriotule" DacCare-Esti ... :)

NU Ba, "Patriotule" DacCare-Esti ... :)

Nu sa stam cu Brancile in San !

Sa NE dezvoltam puternic militar si economic,

NU Ba, "Patriotule" DacCare-Esti ... :)

Polonia,
Romania,
Bulgaria,

si sa fim NEUTRI garantati de ambii Licurici, daca sunt condusi de Tipi Destepti.


Platforma pentru solutionarea online a litigiilor