Ziare.com
UDMR si minoritatile au semnat pactul national la Cotroceni. Iohannis: PSD si ALDE continua sa se indeparteze de interesele cetatenilor

Marti, 23 Iulie 2019, ora 17:09

UDMR si minoritatile au semnat pactul national la Cotroceni. Iohannis: PSD si ALDE continua sa se indeparteze de interesele cetatenilor

Klaus Iohannis / presedinte

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, si liderul grupului minoritatilor din Camera Deputatilor, Varujan Pambuccian, au semnat marti, la Palatul Cotroceni, Acordul Politic National pentru consolidarea parcursului european al Romaniei, lansat si asumat de presedintele Klaus Iohannis. Acordul a fost semnat intr-o prima faza pe data de 13 iunie, de catre presedintii PNL - Ludovic Orban, USR - Dan Barna, PRO Romania - Victor Ponta si PMP - Eugen Tomac. In discursul tinut cu ocazia ceremoniei de astazi, presedintele Klaus Iohannis a subliniat ca proiectul propus de el este si "un angajament pe termen lung pe care clasa politica si-l ia fata de cetateni", in conditiile in care in 26 mai "romanii au votat pentru respectarea valorilor europene". "Intr-o democratie consolidata, politicienii sunt cei care asculta vocea cetatenilor si actioneaza in consecinta", a subliniat presedintele Iohannis, mentionand ca aspiratiile cetatenilor romani...

3 comentarii
UDMR se plange de Romania la Consiliul Europei in scandalul Valea Uzului

Joi, 27 Iunie 2019, ora 15:25

UDMR se plange de Romania la Consiliul Europei in scandalul Valea Uzului

UDMR / stiri UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, si liderul grupului UDMR din Camera Deputatilor, Korodi Attila, au transmis printr-o scrisoare oficiala adresata presedintelui si vicepresedintilor Adunarii Parlamentare a Consiliului Europei (APCE), grupurilor politice ale Consiliului Europei si liderilor delegatiilor nationale ale statelor membre ale UE, punctul lor de vedere cu privire la scandalul din Valea...

1 comentariu
Kelemen Hunor: Nu exista majoritate parlamentara cu noi pentru a trece o motiune de cenzura

Marti, 04 Iunie 2019, ora 16:35

Kelemen Hunor: Nu exista majoritate parlamentara cu noi pentru a trece o motiune de cenzura

Politica / motiune cenzura

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat marti ca parlamentarii Uniunii sunt pregatiti sa sustina o motiune de cenzura, insa a aratat ca in prezent nici cu senatorii si deputatii formatiunii sale nu exista majoritate pentru ca aceasta sa fie adoptata si sa cada Guvernul Dancila sustinut de PSD si ALDE. "O motiune de cenzura este binevenita oricand, in fiecare sesiune parlamentara. Nu neg...

8 comentarii
Kelemen Hunor, despre modul incredibil cum a trecut legea spalarii banilor: O porcarie! Nu poti sa repeti votul pana cand iti iese

Miercuri, 24 Octombrie 2018, ora 14:31

Kelemen Hunor, despre modul incredibil cum a trecut legea spalarii banilor: O porcarie! Nu poti sa repeti votul pana cand iti iese

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Liderul UDMR, Kelemen Hunor, a criticat faptul ca Legea pentru combaterea spalarii banilor a fost votata miercuri de doua ori, in Camera Deputatilor, la cererea PSD, dupa ce prima data a cazut la doar doua voturi diferenta. "A fost o porcarie. Prima data a picat", a declarat Kelemen Hunor. "Votul nu se reia. Nu poti sa repeti votul pana cand iti iese. Inseamna ca distrugi tot ce inseamna...

5 comentarii
Cum e cand te ia gura pe dinainte

Sambata, 10 Martie 2018, ora 10:29

Cum e cand te ia gura pe dinainte

Politica / politica interna

Cu cat esti mai de seama, mai ajuns si mai televizat, cu atata sunt cei din jur mai atenti la ce spui, la cum explici si cum rostesti. Cine vorbeste despre ce nu cunoaste, rosteste ce n-a inteles sau nu stie sa faca deosebire intre sintaxa si suprataxa, acela risca sa intre usor in gura lumii. Au patit-o persoane insemnate, nu spun care. In cele de mai jos, majoritatea sunt persoane...

13 comentarii
Intalnire intre PNL, UDMR si minoritati, inainte de votul de investitura pentru Guvern (Surse)

Luni, 29 Ianuarie 2018, ora 11:20

Intalnire intre PNL, UDMR si minoritati, inainte de votul de investitura pentru Guvern (Surse)

Politica / guvern

Presedintele PNL, Ludovic Orban, se intalneste luni cu liderul grupului deputatilor minoritatilor nationale, Varujan Pambuccian, si cu presedintele UDMR, Kelemen Hunor, pentru a discuta despre votul privind investirea noului Guvern, au declarat pentru Agerpres surse parlamentare. Cele doua intalniri au loc inainte de plenul comun al Parlamentului privind investirea Guvernului Dancila. In...

2 comentarii
UDMR anunta ca nu sustine modificarile propuse la Codul Penal si Codul de Procedura Penala

Vineri, 29 Decembrie 2017, ora 12:04

UDMR anunta ca nu sustine modificarile propuse la Codul Penal si Codul de Procedura Penala

UDMR / senatori

UDMR nu este de acord cu cele mai recente propuneri de modificare ale Codului Penal si de Procedura Penala, mai ales cu "ideea nebuna" de a impune un prag de 200 de mii de euro pentru infractiunea de abuz in serviciu, au declarat presedintele UDMR, Kelemen Hunor, deputatul Attila Korodi si senatorul Barna Tanczos. Cei trei politicieni UDMR au declarat pentru Maszol.roca modificarile propuse...

27 comentarii
Kelemen Hunor, despre OUG 13 si 14: E un haos total, nu exista doi juristi care au aceeasi parere

Miercuri, 15 Februarie 2017, ora 12:09

Kelemen Hunor, despre OUG 13 si 14: E un haos total, nu exista doi juristi care au aceeasi parere

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, spune ca ar fi redundant sa mai fie dat un vot in Parlament pe OUG 13, dar spune ca "pentru linistea oamenilor poate ca trebuie facut acest lucru". El propune modificarea Regulamentelor Camerei Deputatilor si Senatului. "Situatia de drept in acest moment e foarte clara, nu exista Ordonanta 13 in vigoare, exista Ordonanta 14 in vigoare, deci din acest punct...

6 comentarii
Kelemen Hunor, la Congresul UDMR: Credem in nevinovatia lui Marko Attila si suntem intru totul solidari cu el

Vineri, 17 Aprilie 2015, ora 18:29

Kelemen Hunor, la Congresul UDMR: Credem in nevinovatia lui Marko Attila si suntem intru totul solidari cu el

Kelemen Hunor / UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a avertizat, vineri, ca pericolul renationalizarii este mai mare ca oricand in Romania si a transmis un mesaj de solidaritate cu deputatul Marko Attila, spunand ca Uniunea crede, in continuare, in nevinovatia acestuia. "Am adoptat legi prin care am redobandit o parte considerabila a bunurilor care au apartinut comunitatii maghiare, de exemplu, padurile care...

11 comentarii
Kelemen Hunor n-a reusit sa il convinga pe Marko Attila, deputatul fugar

Sambata, 28 Martie 2015, ora 18:19

Kelemen Hunor n-a reusit sa il convinga pe Marko Attila, deputatul fugar

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a dezvaluit, sambata, ca in urma cu cateva saptamani a discutat cu colegul sau Marko Attila si a incercat sa il convinga "de anumite lucruri", fara succes insa. Declaratiile au fost facute la Zalau, liderul UDMR refuzand sa dea mai multe detalii pentru ca discutia respectiva a fost una "privata", relateaza agentia Agerpres, preluata de Vocea Transilvaniei....

2 comentarii
Aberatia zilei: Vinovatiile imposibil de dovedit

Joi, 12 Martie 2015, ora 17:55

Aberatia zilei: Vinovatiile imposibil de dovedit

Laszlo Borbely / deputat

Liderul UDMR, Kelemen Hunor, crede cu tarie in nevinovatia fostului ministru Laszlo Borbely atata timp cat "nu exista o hotarare definitiva" a instantei, dar acelasi Kelemen Hunor (impreuna cu ceilalti colegi deputati) face imposibila existenta hotararii definitive despre care vorbeste. "Eu cred in nevinovatia fiecarui om, pana cand exista o hotarare definitiva. Pana cand nu exista o...

5 comentarii
Deputatul fugar Marko Attila nu a comis nicio ilegalitate, sustine liderul UDMR, Kelemen Hunor

Duminica, 22 Februarie 2015, ora 07:49

Deputatul fugar Marko Attila nu a comis nicio ilegalitate, sustine liderul UDMR, Kelemen Hunor

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Deputatul UDMR Marko Attila nu a comis nicio ilegalitate atunci cand a plecat din tara, sustine presedintele UDMR, Kelemen Hunor. "Statul roman in acest moment, nu are nimic de facut pentru ca in Parlament s-a dat un vot, este arestabil dl Marko si procurorul nu a cerut arestarea si nu a impus nicio interdictie. El poate sa fie si in Australia, Noua Zeelanda, si in Budapesta, si la New York,...

15 comentarii
Udrea, Adrian Sarbu si Kelemen Hunor, in vizorul CSM: Cum au afectat justitia

Miercuri, 18 Februarie 2015, ora 13:19

Udrea, Adrian Sarbu si Kelemen Hunor, in vizorul CSM: Cum au afectat justitia

Stiri / justitie

Inspectia Judiciara a constatat ca declaratiile facute de deputatii Elena Udrea si Kelemen Hunor, liderul UDMR, si Adrian Sarbu, actionar majoritar al Mediafax Group, au afectat independenta justitiei. Purtatorul de cuvant al IJ, Tamara Manea, a precizat miercuri ca in urma verificarilor efectuate de Inspectia Judiciara s-a concluzionat ca afirmatiile publice facute de Elena Udrea, Kelemen...

6 comentarii
Kelemen Hunor: UDMR nu va vota ordonanta privind migratia alesilor locali

Joi, 28 August 2014, ora 18:55

Kelemen Hunor: UDMR nu va vota ordonanta privind migratia alesilor locali

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat, joi, dupa o reuniune a grupurilor parlamentare ale formatiunii sale, ca senatorii si deputatii UDMR nu vor vota OUG privind alesii locali, adoptata, joi, de guvern. "Noi, de ani de zile, spunem ca este o boala cronica in politica romaneasca migratia politica. La nivel parlamentar nu s-a putut rezolva din cauza Constitutiei, iar la nivelul...

1 comentariu
Deputat UDMR: Ramanerea lui Kelemen la Cultura, "o situatie schizofrenica". Ce spun posibilii inlocuitori

Miercuri, 16 Iulie 2014, ora 07:31

Deputat UDMR: Ramanerea lui Kelemen la Cultura, "o situatie schizofrenica". Ce spun posibilii inlocuitori

Kelemen Hunor / ministrul Culturii

Ramanerea lui Kelemen Hunor in Guvern ar fi reprezentat "o situatie schizofrenica", pentru ca acesta este si initator al Minority SafePack, este de parere deputatul UDMR Mardon Arpad. Presedintele UDMR a spus, la sfarsitul saptamanii trecute, cand si-a anuntat demisia din cele doua functii ocupate in Guvern - ministru al Culturii si vicepremier -, ca nu poate sa ramana si in Guvern, si ca...

3 comentarii
Chitoiu scapa de urmarirea penala: Ce spune seful UDMR despre cum au votat maghiarii

Marti, 11 Martie 2014, ora 16:41

Chitoiu scapa de urmarirea penala: Ce spune seful UDMR despre cum au votat maghiarii

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Liderul UDMR, deputatul Kelemen Hunor, nu a participat la votul dat, marti, in Camera Deputatilor, in cazul solicitarii procurorilor de incepere a urmaririi penale pe numele fostului ministru de Finante Daniel Chitoiu si sustine ca nu stie nici cum au votat colegii sai de grup. "Nu stiu, nu am fost aici, am fost la minister. Noi nu impiedicam functionarea justitiei (...) Nu m-am ocupat de...

6 comentarii
Kelemen Hunor ii raspunde lui Bogdan Diaconu: PSD mereu face valuri antimaghiare

Duminica, 27 Octombrie 2013, ora 13:53

Kelemen Hunor ii raspunde lui Bogdan Diaconu: PSD mereu face valuri antimaghiare

Kelemen Hunor / UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a raspuns duminica, de la marsul secuiesc, acuzatiilor aduse de senatorul Bogdan Diaconu, apreciind ca PSD-ul face de fiecare data valuri antimaghiare, raspunzand astfel acuzatiilor deputatului Bogdan Diaconu. "Nu sunt de acord cu nimic ce spune acest domn. Nu e in fisa postului sa comentez. PSD de fiecare data face valuri antimaghiare", a declarat liderul...

4 comentarii
Rezultate alegeri parlamentare Harghita 2012

Luni, 10 Decembrie 2012, ora 14:07

Rezultate alegeri parlamentare Harghita 2012

Alegeri / rezultate alegeri parlamentare 2012

Liderul UDMR Kelemen Hunor a obtinut un scor zdrobitor in Harghita, fiind ales deputat cu 79,4% din voturile exprimate in colegiul sau. De altfel, in acest judet, UDMR si-a adjudecat sase din cele sapte mandate de parlamentar. Biroul Electoral Judetean Harghita a anuntat luni ca UDMR a castigat sase colegii cu peste 65%, transmite Agerpres. La Senat, UDMR a fost votat de 83.097 de...

Rezultate alegeri parlamentare 2012: UDMR are 10 deputati si sase senatori alesi direct

Luni, 10 Decembrie 2012, ora 03:13

Rezultate alegeri parlamentare 2012: UDMR are 10 deputati si sase senatori alesi direct

Alegeri / rezultate alegeri parlamentare 2012

UDMR va avea in viitorul Parlament zece deputati si sase senatori alesi in mod direct in colegii din judetele Harghita, Covasna, Mures, Bihor si Satu Mare, intre ei fiind Kelemen Hunor, Borbely Laszlo si Marko Bela, arata numaratoarea paralela a Uniunii. Reprezentantii Biroului de presa al UDMR au declarat, duminica noapte, corespondentului MEDIAFAX, ca in judetul Harghita sunt cei mai multi...

1 comentariu
Kelemen Hunor: Niciun senator sau deputat UDMR nu va vota impotriva guvernului

Joi, 26 Aprilie 2012, ora 15:07

Kelemen Hunor: Niciun senator sau deputat UDMR nu va vota impotriva guvernului

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Liderul UDMR, Kelemen Hunor, a declarat, joi, ca parlamentarii maghiari vor fi prezenti vineri la dezbaterile si votul motiunii de cenzura a USL, dar nu vor vota impotriva Guvernului Ungureanu. "Vom fi prezenti, vom asigura cvorumul in sedinta camerelor reunite, vom lua cuvantul si vom spune ce avem de spus. Nu vom vota impotriva guvernului. Niciun deputat, niciun senator UDMR nu va vota...

10 comentarii
Kelemen, despre votul in cazul Borbely si distrugerea carierelor in instanta

Marti, 10 Aprilie 2012, ora 16:47

Kelemen, despre votul in cazul Borbely si distrugerea carierelor in instanta

Kelemen Hunor / UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, nu a dezvaluit cum va vota formatiunea sa la votul pentru avizarea de catre Camera Deputatilor a inceperii urmaririi penale pentru fostul ministru al Mediului, Laszlo Borbely, insa a acuzat justitia ca distruge cariere politice. "Nu am ajuns nici pana in comisie, la momentul potrivit vom spune care e parerea noastra. In cazul ministrilor, e o procedura...

6 comentarii
Korodi, noul ministru al Mediului: Nu e o sansa, e responsabilitate

Marti, 10 Aprilie 2012, ora 15:00

Korodi, noul ministru al Mediului: Nu e o sansa, e responsabilitate

Attila Korodi / stiri Attila Korodi

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a confirmat, marti, ca deputatul Attila Korodi e propunerea formatiunii pentru a ocupa postul de ministru al Mediului, ramas vacant dupa demisia lui Laszlo Borbely. Ulterior, premierul Mihai Razvan Ungureanu a semnat decizia de numire a acestuia in functie si a trimis-o presedintei, iar Traian Basescu a semnat-o, astfel incat Attila Korodi e noul ministru al...

2 comentarii
Parlamentarii UDMR vor sa ramana la guvernare. Liderii maghiarilor incep negocierile in coalitie

Marti, 07 Februarie 2012, ora 20:41

Parlamentarii UDMR vor sa ramana la guvernare. Liderii maghiarilor incep negocierile in coalitie

Kelemen Hunor / UDMR

Grupurile reunite de senatori si deputati ai UDMR au decis sa accepte propunerea conducerii Uniunii de a incheia un nou protocol pentru ramanerea la guvernare. "Eu am pledat pentru iesirea din coalitia de guvernare; au mai fost colegi care si-au exprimat dubii pentru ramanerea la guvernare, iar multi au sustinut necesitatea anticipatelor, dar, pentru ca stim ca Traian Basescu nu va accepta...

6 comentarii
UDMR sustine comasarea doar daca se mentine actualul sistem electoral

Marti, 06 Decembrie 2011, ora 19:15

UDMR sustine comasarea doar daca se mentine actualul sistem electoral

Kelemen Hunor / UDMR

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a anuntat, marti, dupa o intalnire cu grupurile parlamentare reunite, ca Uniunea sustine comasarea alegerilor doar daca se mentine actualul sistem de alegere a senatorilor si deputatilor. "Noi nu am cerut, nu am dorit comasarea alegerilor locale cu cele parlamentare in 2012, dar intelegem argumentele, in primul rand argumentele financiare, argumentele...

5 comentarii
Hunor: UDMR agreeaza sistemul mixt de vot

Marti, 08 Noiembrie 2011, ora 22:32

Hunor: UDMR agreeaza sistemul mixt de vot

Kelemen Hunor / UDMR

Presedintele UMDR, Kelemen Hunor, a declarat, marti, la finalul intrevederii pe care a avut-o la Camera Deputatilor cu grupurile parlamentare ale formatiunii pe care o conduce ca schimbarea sistemului electoral si comasarea alegerilor trebuie sa fie adoptate legislativ impreuna si ca sistemul mixt de vot ar reprezinta varianta pe care udemeristii o agreeaza. "Am discutat despre comasarea...

3 comentarii
UDMR cere eliminarea "caracterului national al statului roman" din Constitutie

Miercuri, 02 Noiembrie 2011, ora 07:41

UDMR cere eliminarea "caracterului national al statului roman" din Constitutie

UDMR / stiri UDMR

Deputatii UDMR au depus, marti, un amendament la proiectul de lege privind revizuirea Constitutiei, prin care se elimina caracterul national al statului roman, cu toate ca dispozitiile legii fundamentale privind caracterul national nu pot face obiectul revizuirii. Articolul 1 din Constitutia actuala a Romaniei prevede, la alineatul 1, ca "Romania este stat national, suveran si independent,...

15 comentarii
Conditiile UDMR inainte de a face o noua nominalizare la Sanatate

Luni, 08 August 2011, ora 17:33

Conditiile UDMR inainte de a face o noua nominalizare la Sanatate

Petru Lakatos / stiri Petru Lakatos

Deputatul UDMR Peter Lakatos a declarat pentru Ziare.com ca liderul formatiunii, Kelemen Hunor, poarta in aceste zile negocieri cu premierul Emil Boc in vederea unei noi nominalizari la sefia Ministerului Sanatatii, existand trei conditii pentru ca totul sa decurga fara probleme. "S-a decis ca presedintele UDMR, Kelemen Hunor, sa poarte discutii cu primul ministru, pentru a vedea cum...

8 comentarii
Dusa acuza UDMR ca incinge spiritele in Harghita

Luni, 20 Iunie 2011, ora 11:57

Dusa acuza UDMR ca incinge spiritele in Harghita

Politica / maghiari

Liderul deputatilor PSD, Mircea Dusa, a declarat luni ca, in urma declaratiilor "aberante si iresponsabile" facute de reprezentantii UDMR, in judetul Harghita s-au "incins spiritele", si a opinat ca se va ajunge atat la radicalizarea maghiarilor, cat si a romanilor. "M-am intors de o ora din Harghita si inclin sa-i dau dreptate (n.r. lui Kelemen Hunor): spiritele s-au cam incins pe acolo, la...

3 comentarii
Kelemen Hunor: UDMR nu sustine reducea TVA la alimentele de baza

Duminica, 27 Martie 2011, ora 20:17

Kelemen Hunor: UDMR nu sustine reducea TVA la alimentele de baza

Kelemen Hunor / presedinte UDMR

Presedintele UDMR Kelemen Hunor a declarat, duminica, la Sfantu Gheorghe, ca Uniunea nu va sustine in Camera Deputatilor reducerea TVA la alimentele de baza, in schimb va sustine adoptarea unui proiect de lege ce vizeaza reducerea contributiilor sociale la angajator. Kelemen Hunor a mentionat ca proiectul de lege va fi inaintat spre adoptare cel tarziu in luna mai si prevede reducerea...

22 comentarii
Attila Korodi: Kelemen Hunor este cea mai buna varianta pentru UDMR

Duminica, 27 Februarie 2011, ora 17:20

Attila Korodi: Kelemen Hunor este cea mai buna varianta pentru UDMR

Attila Korodi / stiri Attila Korodi

Deputatul UDMR Attila Korodi a declarat, duminica, de la Oradea, in cadrul Congresului UDMR, ca deocamdata nu se pune problema iesirii de la guvernare, iar Kelemen Hunor reprezinta cea mai buna varianta pentru conducerea Uniunii. In legatura cu zvonurile unei ruperi de PD-L, Attila Korodi a declarat ca deocamdata "se va analiza capacitatea de guvernare a PD-L-ului, capacitatea de a duce la...

3 comentarii
Dubla cetatenie, motiv de disputa intre UDMR si Tokes

Marti, 21 Decembrie 2010, ora 09:02

Dubla cetatenie, motiv de disputa intre UDMR si Tokes

UDMR / deputati

Dupa ce Kelemen Hunor si Eckstein Kovacs Peter au anuntat ca vor candida pentru conducerea UDMR, pentru aceasta functie ar putea sa apara un al treilea candidat, in persoana deputatului din Covasna, Gyorgy Olosz. El nu a exclus posibilitatea de a se inscrie in cursa pentru sefia Uniunii si a admis ca are o colaborare constanta cu partidul lui Viktor Orban, ceea ce este normal intrucat...

9 comentarii
Kelemen Hunor vrea o Camera a Deputatilor si o Camera a Regiunilor

Vineri, 23 Octombrie 2009, ora 17:00

Kelemen Hunor vrea o Camera a Deputatilor si o Camera a Regiunilor

Kelemen Hunor / deputat

Presedintele executiv al UDMR si candidat la prezidentiale, Kelemen Hunor, propune ca Parlamentul sa fie impartit in Camera Deputatilor si Camera Regiunilor, sustinand ca formatiunea pe care o reprezinta nu este de acord cu un sistem unicameral. Kelemen Hunor a declarat, vineri, la Arcus, judetul Covasna, ca UDMR nu este de acord cu initiativa unui referendum privind sistemul unicameral de...

9 comentarii
Kelemen Hunor: Guvernul se chinuie sa adapteze realitatea la legi si nu invers

Marti, 13 Octombrie 2009, ora 12:50

Kelemen Hunor: Guvernul se chinuie sa adapteze realitatea la legi si nu invers

Traian Basescu / presedinte

Presedintele executiv UDMR, Kelemen Hunor, a declarat marti de la tribuna Camerei Deputatilor ca referendumul propus de Traian Basescu este inutil deoarece este facut in graba si nu punctul final al unui demers pregatit de specialisti. "Pentru ce atata preocupare brusca pentru impunerea unui referedum care ar trebui sa fie punctul final al unui demers pregatit de specialisti? Referendumul ar...

5 comentarii
Doi parlamentari UDMR cer demiterea prefectului de Harghita

Sambata, 22 August 2009, ora 19:20

Doi parlamentari UDMR cer demiterea prefectului de Harghita

UDMR / prefecti

Doi parlamentari UDMR, deputatul Kelemen Hunor, candidat al Uniunii la Presedintie, si senatorul Gyerko Laszlo, ii cer premierului Emil Boc "sa-l elibereze din functie" pe prefectul de Harghita, Constantin Strujan, pe care il acuza ca a facut afirmatii defaimatoare la adresa comunitatii maghiare. Cei doi parlamentari UDMR semneaza un comunicat, remis sambata, intitulat "'Lauda' mintilor...

12 comentarii
PNL nu participa la sedinta la care Anastase cere suspendarea Comisiei Udrea

Miercuri, 19 August 2009, ora 14:25

PNL nu participa la sedinta la care Anastase cere suspendarea Comisiei Udrea

PNL / stiri PNL

Secretarul Camerei Deputatilor, liberalul Mihai Voicu, a declarat miercuri, pentru NewsIn, ca, alaturi de ceilalti colegi ai sai membri in Biroul Permanent, nu participa la sedinta pe cazul Comisiei Udrea, urmand sa lipseasca si chestorii Kelemen Hunor (UDMR) si Nicolae Banicioiu (PSD). "Liberalii nu participa la sedinta Biroului Permanent al Camerei Deputatilor, deoarece nu exista prevedere...

23 comentarii
Candidatul UDMR la presedintie, Kelemen Hunor, inca locuieste cu parintii

Marti, 30 Iunie 2009, ora 21:40

Candidatul UDMR la presedintie, Kelemen Hunor, inca locuieste cu parintii

Politica / stiri politice

Candidatul UDMR la presedintia Romaniei, Kelemen Hunor, nu doar ca a reusit sa bata recordul stilului de viata iliescian "sarac, dar cinstit", insa, in ciuda varstei si a functiei de presedinte executiv al unui partid de dreapta, inca traieste cu parintii! Asadar, potrivit declaratiei de avere postate pe site-ul Camerei Deputatilor, candidatul la functia suprema in stat nu numai ca nu are...

13 comentarii
UDMR nu va avea candidat la Primaria Bucurestiului

Marti, 08 Aprilie 2008, ora 19:20

UDMR nu va avea candidat la Primaria Bucurestiului

UDMR / primari

UDMR nu va avea candidat la primaria Capitalei, a anuntat, marti, deputatul UDMR Kelemen Hunor in cadrul unei emisiuni difuzate de Realitatea Tv. "Nu vom avea un candidat in Bucuresti. Poate in 2012. La timpul potrivit vom lansa si noi un mesaj catre maghiarii din Bucuresti, cu cine sa voteze", a declarat Kelemen Hunor, adaugand ca nu este exclus ca PNL sa fie partidul pentru care va opta...

7 comentarii
Kelemen Hunor: Romanii din Harghita si Covasna ar trebui sa invete maghiara

Miercuri, 12 Martie 2008, ora 16:19

Kelemen Hunor: Romanii din Harghita si Covasna ar trebui sa invete maghiara

Kelemen Hunor / deputat

Deputatul UDMR Kelemen Hunor a declarat ca asteptarile maghiarilor cu privire la Tinutul Secuiesc se rezuma la autonomie locala si descentralizare, pas considerat benefic pentru oricare dintre comunitatile si regiunile istorice romanesti. "Sunt convins ca si motii ar vrea sa aiba un cuvant de spus daca este vorba de lucruri care ii privesc pe ei", a mai adaugat deputatul la News FM. El...

88 comentarii
Kelemen Hunor, sef de campanie la UDMR

Miercuri, 13 Februarie 2008, ora 18:45

Kelemen Hunor, sef de campanie la UDMR

Kelemen Hunor / UDMR

Udemeristii l-au ales chiar pe presedintele executiv, Kelemen Hunor, sa se ocupe de campania pentru pregatirea alegerilor locale, a anuntat liderul deputatilor de la aceasta formatiune, Marton Arpad, potrivit NewsIn. Mai mult, echipa de la europarlamentare a fost pastrata, in mare parte, avand acelasi lider, pe presedintele executiv al UDMR, Kelemen Hunor, ajutat de vicepresedintii Kovacs...

1 comentariu
UDMR are un nou presedinte executiv

Duminica, 10 Iunie 2007, ora 00:36

UDMR are un nou presedinte executiv

UDMR / deputati

Consiliul Reprezentantilor Unionali si Consiliul Consultativ al UDMR, intrunite in sedinta comuna la Tg Mures, l-au desemnat, sambata, pe deputatul Kelemen Hunor presedinte executiv al Uniunii. Acesta l-a inlocuit in functie pe Takacs Csaba, care a fost presedinte executiv 14 ani. Numirea lui Kelemen s-a facut la propunerea presedintelui UDMR, Marko Bela. Predarea de stafeta s-a facut cu...

1 comentariu
UDMR ar vrea sa fie in noul guvern

Vineri, 08 Iunie 2007, ora 14:14

UDMR ar vrea sa fie in noul guvern

UDMR / deputati

Deputatul Uniunii Democrate Maghiare din Romania (UDMR) Kelemen Hunor a atras atentia, vineri, in debutul consultarilor cu presedintele Traian Basescu, ca Uniunea lipseste din propunerea avansata de seful statului pentru formarea unui nou guvern. Liderul UDMR i-a amintit lui Traian Basescu faptul ca, in 2004, UDMR a acceptat invitatia de a se alatura, la guvernare, Aliantei DA, la vremea...

10 comentarii
Noi verdicte la CNSAS

Joi, 02 Noiembrie 2006, ora 16:22

Noi verdicte la CNSAS

Kelemen Hunor / deputat

CNSAS a dat, joi, inca sase verdicte de necolaborare cu fosta Securitate. Cei sase sunt cei sase sunt: senatorul social-democrat Ilie Sarbu, fost ministru al Agriculturii, deputatul UDMR Kelemen Hunor, senatorul PRM Eugen Mihaescu, senatorul PSD Mihail Popescu, fostul sef al SMG, deputatul PSD Catalin Voicu si Marius Petrescu, secretar de stat si presedinte al Agentiei Nationale de Control al...

2 comentarii

 
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor