Ziare.com

Klaus Iohannis face prima mutare pentru a bloca modificarea Legilor Justitiei. Ce urmeaza?

de Emilian Isaila
Sambata, 06 Ianuarie 2018, ora 16:41

   

Klaus Iohannis face prima mutare pentru a bloca modificarea Legilor Justitiei. Ce urmeaza?
Discursul de la sedinta de vineri, 5 ianuarie, a Consiliului Superior al Magistraturii, una in care membrii si-au ales conducerea pentru 2018, a reprezentat prima mutare a presedintelui Romaniei in incercarea de a bloca atacul PSD-ALDE asupra sistemului de justitie.

Multi s-au intrebat ce va face Klaus Iohannis dupa ce legile modificate in Comisia Iordache si, apoi, votate in plen, au parasit Parlamentul? Ce optiuni are presedintele? Ce strategie va aplica? Ce sanse de reusita?

In opinia mea, Klaus Iohannis a avut un discurs puternic in fata membrilor CSM, criticand Comisia Iordache, dar scotand in evidenta importanta deciziei Curtii Constitutionale in ce priveste rezolvarea acestei crize din Romania.

Desi pare a nu avea multe optiuni, in spatele fiecarei fraze rostite de presedinte acesta a lasat sa se intrevada o posibilitate de remediere a situatiei.

Curtea Constitutionala a ajuns in punctul in care isi va decide viitorul

Iohannis a criticat in termeni duri ceea ce s-a intamplat in Parlament, sugerand ca judecatorii CCR ar fi trebuit sa-si asume responsabilitatea si sa nu lase ca sistemul parlamentar sa fie facut tandari de interesele unui partid politic, validand functionarea unei comisii speciale care sa modifice legi. Dar in spatele acestei critici, Klaus Iohannis a oferit Curtii Constitutionale posibilitatea sa remedieze situatia, in joc fiind chiar credibilitatea acestei institutii.

"In ansamblu, insa, am si acum speranta ca aceste legi vor fi imbunatatite. Am speranta si increderea ca la Curtea Constitutionala judecatorii se vor apleca cu timp, cu mult profesionalism si cu multa obiectivitate asupra celor contestate, iar in cazul in care anumite chestiuni vor trebui clarificate, cred ca si Parlamentul are puterea sa recunoasca ca anumite lucruri s-au intamplat fara discutii publice suficiente, fara transparenta, asa cum o asteapta toata lumea, si se pot adapta articolele in asa fel incat legile sa fie de folos celor care functioneaza sub autoritatea lor", a subliniat Klaus Iohannis in discursul tinut in fata membrilor CSM.

Dar presedintele a facut mai mult de atat. Acesta a transferat catre CSM o mare responsabilitate, aceea de a garanta independenta justitiei in orice situatie, cerand Consiliului sa amendeze ca si pana acum orice incercare a PSD de a-si subordona Justitia.

"Dumneavoastra, CSM, conform Constitutiei, garantati independenta justitiei in Romania. Sigur, aceasta sintagma, garantare, in contextul in care atributiile CSM sunt cele care sunt, este o sintagma foarte puternica, cateodata mai puternica decat CSM. Dar, trebuie sa spun un lucru clar si vreau sa luati ca atare. Eu sunt foarte multumit de cum a stiut CSM, si in 2017, dar si in anii dinainte, sa actioneze si sa se implice pentru a garanta independenta justitiei in Romania", a spus presedintele.


Klaus Iohannis prezideaza sedinta CSM in cadrul careia s-au desfasurat alegeri pentru desemnarea conducerii Consiliului pentru anul 2018, foto Presidency.ro


Planul lui Klaus Iohannis se bazeaza pe rabdare si incredere in institutiile statului

Desi nu a prezentat o foaie de parcurs, Klaus Iohannis a lasat sa se inteleaga faptul ca nu va face niciun compromis in ce priveste Legile Justitiei si nu va negocia cu Liviu Dragnea, initiatorul din umbra a acestor modificari. Dar ce va face concret?

Va astepta decizia CCR, iar daca aceasta blocheaza modificarile sau, macar, o parte importanta dintre ele, se va asigura ca decizia judecatorilor va fi acceptata de Parlament, inainte de a promulga legile.

"Mai mult nu voi spune astazi despre continutul propriu-zis al acestor legi fiindca astept sa se pronunte Curtea Constitutionala, si atunci cand legile vor ajunge la mine pentru urmatoarea etapa - care poate sa fie promulgare, sau contestare la Curtea Constitutionala, sau retrimiterea in Parlament -,atunci ma voi referi si la continutul acestor legi, respectiv la articole pe care atunci le voi considera demne de o atentie aprofundata", a spus presedintele in discursul sau.

In cazul in care CCR da unda verde "prostiilor" din Comisia Iordache, atunci, exista o mare posibilitate sa asistam la o explozie a protestelor comparabila cu cea din perioada Ordonantei 13.

Nemultumirile la adresa PSD, asul din maneca presedintelui

Contextul e creat de nemultumirile tot mai mari la adresa PSD. E de asteptat ca in urma unor miscari de strada, Comisia Europeana sa puna o presiune tot mai mare asupra Guvernului Romaniei, dar sa apara si o noua reactie a Departamentului de Stat, mult mai dura decat cea transmisa in luna noiembrie.

Daca lucrurile vor merge pe acest fagas, in opinia mea, seful Executivului va amana aplicarea acestor legi exact ca in cazul Ordonantei 13, incercand in extremis sa detensioneze situatia.

Mai mult, daca se va ajunge in acest punct, cred ca majoritatea parlamentara PSD-ALDE va fi istorie. E practic imposibil pentru un partid condus de un condamnat penal cum e PSD sa reziste la o noua revarsare de furie a multimii, la presiuni internationale, dar sa supravietuiasca si luptelor interne.

Discursul lui Klaus Iohannis este unul care sugereaza institutiilor chemate sa garanteze existenta statului de drept, in special CCR, sa nu se lase surprinse la fel ca in cazul Ordonantei 13 si sa evite o criza care ar putea fi mai mare in comparatie cu cea din 2017.

"Si romanii s-au suparat (in 2017). Au fost cele mai mari demonstratii publice pe care le-am avut dupa Revolutie. Nefericita Ordonanta 13 a fost hotarata in Guvern, pe urma a fost retrasa, pe urma au urmat nenumarate discutii, in fine, acel Guvern s-a dovedit a fi de scurta folosinta, si a fost schimbat iarasi, foarte neuzual, de propriul partid. A urmat al doilea guvern, in primul an de dupa alegeri, deja un semn de oarecare, sa zicem, neclaritate in cadrul coalitiei de guvernare", a amintit Klaus Iohannis.

PSD a dezamagit si peste 70 de procente dintre cetateni considera ca ne indreptam intr-o directie gresita. Contextul social de acum este impotriva partidului care a castigat alegerile. Aceasta e marea sansa a Romaniei.


Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 36595 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
71 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

ce-a cautat la CSM, daca vrea Justitie Independenta, nepolitizata,

poate spune cineva?

 

Blegoao@ tu ca activist politic , incerci pe tote caile sa

desinformezi la maxim!
Nu sunt multi ce pica pe manipularea ta...cel putin din cei ce gandesc sau au o scoala terminata!
Cei ce nu stiu in ce tara traiesc sau care este capital ...sau se spala la Paste si Craciun daca au nevoie sau nu pica cu siguranta pe desinformarea ta!
Presedintele sa exprimat foarte clar-pentru cei ce inteleg Romaneste-si a explicat exact care este situatia din politica Romaniza Sudista din care si tu faci parte!

 

Corect!

"Curtea Constitutionala a ajuns in punctul in care isi va decide viitorul"
Nu are de ales: sau devine Curtea Constitutionala a statului de drept Romania sau devine CeCeRe dragnea cel penal!

 

CCR sa n-aiba treaba cu politica! nu tre sa fie nici CCRdragne

a, nici CCRjohannis... vad ca devine CCRJ in timp ce tipa ca din gura de sarpe ca nu vrea CCRD.

...

Presedintele Romaniei a tinut o cuvantare inveninata la CSM. Iohannis a avut un discurs nesigur si labartat, caracteristic iesirilor sale din ultimii ani. A ridicat in slavi CSM, ICCJ si parchetele, dar nu a scos niciun cuvant despre infioratoarele abuzuri si despre incalcarile grave ale drepturilor omului. Iohannis a dat subtil indicatii CCR si i-a infierat pe cei care indraznesc sa critice Justitia. El insusi fost “penal", Werner a reluat placa cu “penalii" din politica.

Patrula, nu vreau sa te las neinformat :)))

Am sa-ti spun un secret: presedintele Romaniei, domnul Klaus Werner Iohannis, nu este afiliat nici unui partid din Romania sau de peste hotare. Este presedintele TUTUROR. Deci interventia sa pentru a incuraja CSM sau CCR de a isi face treaba conform atributiilor si oblogatiilor lor constitutionale NU ESTE O interventie POLITICA!

Sper ca esti capabil sa retii asta, macar cateva zile. Nu te mai uita la mocirla3, astia isi bat joc de tine. Adevarul este in poporul suveran, nu in parlamentul rosu pzdist.

Pensula Bengoasa

Era un banc: Ce incepe cu P se termina cu ULA si are par? Raspuns:Pensula.

Presedintele NU e o persoana politica si atributiile sale constitutionale ii permit sa participe la sedintele CSM! Presedintelui este seful statului real, nu paralel. Ala paralel e a lui Dragnea si Tariceanu si se mai cheama si GIO in care Dragnea e bulibasha! tariceanu e o coada de topor bolshevica si daca el isi poate permite sa delireze si sa inventeze state paralele atunci oricine poate spune ca el el si Dragnea sint agenti cominternisti de-a lui Putin! Ei, asta e cu mult mai grav!

Bengosule, mai lasa minciunile ca deja esti penibil! Presedintele Iohannis NU este penal in nici un fel! Procesul in care numele lui este amintit este intr-o cauza CIVILA, care este cu totul altceva! Iar cauza in sine este una minora, procese de restitutie au fost cu miile in RO si nu a fost nimeni condamnat ci doar anulata restituirea ceea ce s-a intimplat si in cazul sotiei Presedintelui!

Dar daca te deranjeaza penalii atunci ar trebui sa sari cu gura pe Dragnea si altii pesedisti cu condamnari. De fapt pe tine si trolii de serviciu NU va deranjeaza asta pt ca ii sustineti la greu. Pt voi nu conteaza cinstea, corectitudinea, principiile democratice si ale statului de drept reale, voi militati pentru o Republica de tipul Transnistria, poate Coreea de Nord sau chiar parte din Federatia Rusa. Asta visati voi, ca si Dodon!

Desteapta-te romane!

Bengosul escroc

N-are nici o nota, ii dau un 1 și brusc are nota 3,6. Escrocherie psd.

Bgan 06.01.2018, 13:03

bine ca au votat, pacat ca n-au facut altceva pe el ;))...
persedintele tre sa fie neutru politic, un penal care se duce si-si declama crezul politic la CCR trebe DAT AFARA!

@Bgan

Referitor la optiunile politice ale ziare.com,mi s-a intamplat acelasi lucru:i-am acordat 1 lui Blegosu dar,surpriza,punctajul final a crescut!
Referitor la "nedumerirea"lui Pensula,referitoare la "ce a cautat la CSM(presedintele tarii ales prin sufragiu universal!!!)daca vrea Justitie independenta,nepolitizata"
ii raspund si eu:
prezenta presedintelui tarii la CSM s-a facut in perfecta conformitate cu prevederile legale,tocmai pentru a fi intarita si sustinuta independenta justitiei!
CCR se afla in fata unui examen decisiv pentru viitorul sau:ori isi face datoria fata de popor si apara independenta justitiei conform constitutiei,izoland agentii PSD ca Dorneanu,ori se indreapta spre desfintare sub presiune populara!Teo

Pai ar trebui sa stii: astia au 10 nickuri,...

...cu 2-3 postacesc si cu toate puncteaza-depuncteaza.

Presedintele Johannis a fost prea elegant cu mafia alde-psd-

udmr, spunand "prostiile" comisiei ciordache ! Dar a fost ferm si echilibrat, dand posibilitate celor din ccr sa redevina CCR ...

MCTL-cine mai injură!

Fiți calmi, incă mai avem de sărbătorit! Ca să nu mai vorbim de ciuma roșie care a pus mana și pe CSM, ce vorbești..., stai să vezi cum le pune doamna Dogioiu cătușe ...😊😊😊

Mai sint si alte optiuni daca CSM nu face trebuie.

Facem o noua revolutie, ii bagam pe PZD-isti unde merita si pornim pe un nou drum de centru-dreapta. Pe Dragnea il bagam intr-o celula la strada sa vina lumea sa-l vada pe bani ca sa recuperam banii furati de el.

"Klaus Iohannis face prima mutare pentru a bloca

modificarea Legilor Justitiei. Ce urmeaza?"

Urmeaza 1 Aprilie.

Interzis a se publica pe Ziare.Com by DNA via Cipru!

Judecatoarea Gabriela Baltag l-a criticat pe Klaus Werner Iohannis in sedinta Plenului CSM din 5 ianuarie 2018, dupa ce presedintele Romaniei a avut un discurs inveninat si si-a atacat adversarii politici, dar si pe cei care indraznesc sa-i critice pe magistratii ticalosi.
Gabriela Baltag a tinut sa-i reaminteasca lui Werner ca in 2015 a avut la CSM un discurs in opozitie totala cu cel de acum, in care spunea, printre altele, ca nu mai doreste anchete spectacol. Baltag i-a reprosat presedintelui ca si-a criticat adversarii politici in timp ce vorbea despre Justitie si i-a transmis ca spera ca in 2018 factorul politic sa nu existe in cadrul CSM:
“Am nostalgia discursului sustinut de dumneavostra la sedinta CSM din 2015, cand, judecator de scaun fiind, v-am ascultat asa cum va ascult si azi. Am sperat ca il voi auzi si astazi. Nu s-a mai repetat. Am fost dezamagita sa aud astazi ca, vorbind despre Justitie, ati adus critici partenerilor dumnevoastra politici. Speram ca 2018 va aduce un alt discurs in care factorul politic sa nu existe in Consiliu. Acesta este mesajul din partea unui judecator de scaun de peste 20 de ani".

 

D-na Baltag este membra CSM, da?

Putea fi deranjata daca Iohannis ar fi atacat CSM-ul, daca ar fi criticat justitia.

Dar nu, dl Iohannis a atacat politicienii care...atacă justiția! Si, ce sa vezi, asta a dezamagit-o pe madam Baltag ! Păi, de ce stimata doamnă, de ce ați sărit, dl presedinte a sarit in apararea Dvs !

Sau... mi-e prieten justitia, dar mai prieten mi-e Antena 3 unde am scaun rezervat?

poa s-o faca unde-i convine, si in baie, pe buda,

nu la CCR: iti intra asta-n cap? Poti intelege ca CCR trebuie sa faca justitie, nu politica?

@Pensula

Presedintele a fost la CSM nu la CCR si are nu doar dreptul ci si datoria sa apere Justitia si statul de drept impotriva atacurilor venite din politic! Ce a facut grupul infractional PSD a depasit cu mult limitele bunului simt, ale regulilor si cutumelor parlamentare si chiar ale legilor si ale constitutiei! Adica se vede CLAR cum se incearca incalecarea Justitiei si asa ceva NU este permis in Romania membra UE si pe calea pe care a inceput-o din 90 incoace! Orice abatere de la aceatsa politica este practic un act de tradare! Voi postati dar habar n-aveti de fapt ce se intimpla si care e situatia reala a Romaniei!

Desteapta-te romane!

De mică,

Madam Baltag se antrenează la sărituri,mai ales la frunți inalte!Acum, e motivată de apariții foto-genice langă Gadea și trupa de desant anti bun simț.

Te repeti cu acelasi comentar de mai multe zile in sir:)))

Nimic nou pe la tine???
Bantuie un vand pe la Dv.:)))
Asa ceva dauneza grav cititorilor de pe Ziar.com
si interesul meu a lasat mult pentru acest Ziar .

voi va primeati plicul de la Udrea... a declarat e

a, cu gura ei, ca a platit postaci cu plicul si tot cu plicul a sustinut acest site...
Johannis, in calitate de presedinte trebuie sa fie factor independent de politica, unificator, nu sapator de transee intre tabere...
cam ingrata pozitie, din moment ce el a ajuns acolo pus de o grupare politica... ca soldatul rus pus pe soclu de Armata Rosie

Este evident ca pensulei i s-a zbarlit...

...parul inrosit de Ciuma Rosie si spune doar porstii!
Si vazand ca si bengoasei ii pasa cam acelasi lucru, mai-mai ca ii cred acelasi multinick!

bengosul2007 Rank user: x5 06.01.2018, 12:13

nu-i un fost penal... e un PENAL SADEA ocrotit temporar de functie... zboara din functie, zboara si ocroteala si il ascund baietii la mititica nu numai pentru casa ci si pentru uzurpare de calitati, ca ca penal n-avea ce sa caute la presedintie.
Pofta nesaturata de putere a acestui individ penal a murdarit pentru totdeauna scaunul prezidential al Romaniei

Sunt 2:Bengosul, pensula

Iși reiau la nesfarșit litaniile lor psdiste. S-a ajuns intr-o situație care in europa era de neconceput. Un partid cu mijloace financiare grotești, caută sa iși mențină posibilitatea sa continue hoțiile, ingloband in randurile lor flamanzi de fonduri ilegale. BNR face observația ca din cei 10mil € imprumutați de ro numai 30% au ajuns la consum. 70% au intrat in gaura nesătulă a psd și susținătorilor lui.

Pensulo, iti raspund comentariului de la "pozitia

...rezervata", fiindca ma frapeaza prin porstie crasa. Intrebi tu "ce-a cautat la CSM (presedintele), daca vrea Justitie Independenta, nepolitizata,poate spune cineva?
Pai bine pensulo, presedintele e EXACT singura persoana care trebuia sa fie acolo, fiindca presedintele e pe deasupra partidelor, reprezinta pe romani, nu un partid!
Ponimaite daraghie?

Pensula - presedintele la CSM?

Simplu.
Presedintele nu este membru al unui partid politic.
Presedintele, cf Constitutiei mediaza intre autoritatile si puterile statului.
Acum la CSM presedintele a semnalat ca politicul vrea sa incalece justitia si si-a declarat disponibilitatea de a apăra justitia de interventia brutala a politicii.

Ce te deranjeaza?
Aaa, faci parte din acel politic care vrea sa se suie pe justitie? Atunci, scuze, n-avem ce discuta!

 

Johannis a ajuns in scaun sprinjinit de un partid, tre sa fii

chiar naiv de tot, beton, sa sustii ca odata cu inscaunarea si-a schimbat naravul devenind independent politic... cu discursul de la CSM isi incepe campania si are nevoie de SPRIJIN POLITIC pentru un nou mandat, intelegi Ciuca, bibicule?

Pensula - discutam pe documente

Presedintele nu este membru al vreunui partid politic. Punct.

Presedintele

Are legitimitatea celor 7mil de votanti romani, care au votat pt el. Sunt de 2,4 ori mai mulți decat cei ce au votat psd-alde in “victoria istorică" . Așa ca ciocul jos postacilor psd.

 

Mircius nu te chinui prea mult sa explici ceva Manelistilor

Sudisti din Guvernul Drakne -realitate....
Aceste finte sunt rupte de logica realitate si mai ales nu au pic de Bun Simt....majoritatea profita de Pensii speciale!

Intrebarea se pune totusi

pentru cine isi varsa bengosul, pensula, Hamurabi, marin, cetateanul european, precum si citiva altii laturile pe ziare.com. Este clar ca nu pentru noi, in special pentru ca ei reduc problemele la lozinci infantile, insulte la addresa autorilor, sau pur si simplu minciuni gen goebels.

lucianp 06.01.2018, 12:49... bai Merlucius, ultima

postare la acest articol, ca n-are rost sa dau cu capul in beton:
1) Johannis a fost ales de 60% din alegatori, restul nu l-au vrut, nu este alesul lor, chiar daca e democratie si nu fac scandal. Unii din cei care l-au ales isi dau cu pumnii in cap dar asta e treaba lor...
2) rolul parlamentului e sa faca/modifice legi, ca de aia e putere legislativa...
Actuala configuratie parlamentara este reactia la cocotarea unui penal in functia de presedinte al Romaniei si a fost aleasa exact ca sa schimbe reglementarile basisto-macovosto-pruniste care au facut din Justitie sluga politicului. Acest punct din platforma PSD.ALDE a fost trambitat permanent, determinant pentru castigarea alegerilor...
Orice altceva este numai gargara si propaganda de partid.
Legile schioambe trebuie schimbate, justitia tre sa fie legata la ochi, drepturile omului nu sunt bagatela lui pruna...

@Pensula mea 12.13

- numai iliescu era apolitic troll-ule ! :o(((

"Klaus Iohannis face prima mutare pentru a bloca modificarea Legilor Justitiei. Ce urmeaza?"

@Presedintele a punctat succint, dorind sa fie finut, dar apasat ...

...pe principiile corecte a le Statului de drept - care inseamna in primul rand independenta Justitiei. Fara justitie independenta, dar si corect interpretata de procurori si judecatori, nu avem un stat de drept civilizat. In aceasta situatie ne autoexcludem din Clubul UE si NATO!!!

Dar, justitia nu-si poate face treaba, conform Constitutiei, daca avem un Parlament care face legi pentru apararea hotiei!!!

Asa ca Presedintele asteapta Deciziile CCR - dupa care isi rezerva dreptul sa intreprinda urmatorii pasi pentru ca in Romania sa nu fie posibile asemenea aberatii legislative. Acestea amputeaza posibilitatea ca Justitia sa mai poata sa-si indeplineasca rolul firesc.
In aceste vremuri, cand tehnologia informatiei a atins niste culmi nemaivazute, cand smenarii s-au perfectionat la maximum in afaceri oneroase, de regula pe spatele Statului,este de neimaginat sa vii cu legi care impiedeca efectiv justitia sa poata dovedi vinovatii!!! Practic nu se mai justifica, ca Statul sa cheltuie sume uriase cu armata de personal din justitie, fara ca aceasta sa mai fie eficienta...

Atunci sa declaram ca tara aceasta este raiul hotilor - care pot fura oricat fara sa raspunda in fata nimanui!!!

Si toate acestea in numele dreptului omului - care vezi doamne- ar fi afectate daca organele indrituite sa lupte cu aceste fenomene isi fac treaba.

Trebuie spus apasat ca SRI si Justitia nu agreseaza in vreun fel pe oamenii simpli, cinstiti, care nu au nimic de ascuns. Ei pot vorbi la telefon orice, nu intereseaza pe nimeni atata timp cat nu afecteaza drepturile celorlalti. Ori politicienii plang pe umerii poporului ca sunt oprimati, ca le incalca cineva, Statul paralel, drepturile!!! Aberatii grosolane pentru poporul neinformat, care nu pricepe manipularea la care este supus.

 

si a primit automat replica, tot finuta si tot apasata, de la

BALTAG...

@Pen-sula, replica prietenei tale , Baltag, este

...amestec in politica si nu interventia Presedintelui!
Presedintele este mediator intre puterile Statului si ese obligat sa sesizeze derapajele grave din societate!

In acest caz Presedintele a constatat ca Dictatura parlamentara vrea sa incalece Justitia si a venit in ajutorul lor, al CSM, ICCJ, magistrati, etc.

Dna Baltag s-a suparat ca Presedintele apara justitia, pentru ca ea este implicata politc pana in gat! Atat ea cat si madam Garbovan, Ciuca si inca cativa care au "scaunul" de magistarati la LU-JU, in sala de judecata de la A3!!! Intelegi Dle postac din "Statul paralel" cu conducerea la LU-JU??? Pentru Statul paralel sunteti voi, astia care-l invocati...

Tu

ai ph-ul prea ridicat chiar si pentru un psd-ist. Parte din atributiile prezidentiale este sa medieze problemele aparute intre institutiile statutului, dar cea mai importanta datorie a sa este sa serveasca tot poporul, nu numai pe cel psd-it, pentru ca pe el poporul l-a ales direct.
Parlamentul actual nu are nici o legitimitate in incercarea sa de a schimba legile justitiei pentru ca nu a mers la alegeri cu aceasta platforma. Data fiind controversa legata de actiunile anti justitie este nevoie ori de referendum pe tema legilor justitiei, ori alegeri anticipate. Orice altceva este numai gargara si propaganda de partid.

Baltag aia n-a punctat NIMIC, s-a scremut la ordin

...ca sa zica ceva contra.
Ce zice ea ca a spus Johannis in 2015 NU vine IN CONTRADICTIE cu ce a spus acum, cele doua afirmatii se completeaza reciproc.

@Pensula mea 13.47

"Johannis a fost ales de 60% din alegatori, restul nu l-au vrut"

- in logica asta putem spune ca la parlamentare , 82% nu i-au vrut pe peesedisti ! ce parerea ai !? :o(((

nu, nu sunt de acord cu felul in care manipulezi

realitatea.

realitatea e ca la prezidentiale 60% din votanti au fost pentru Johannis si ceilalti 40% pentru Ponta, in timp ce la parlamentare 54% au fost pentru PSD-ALDE, restul pentru celelalte partide... ca conteaza numai cei care voteaza...

NU VOTEZI? NU EXISTI!...

Nu mi se pare ca Domnul Iohannis ar fi facut vreo miscare.

Este traseul normal al legilor, acela de a fi examinate de catre CCR care poate cere modificari de constitutionalitate de corectat in parlament. Dupa ce totul este examinat si declarat constitutional corect, legile trec spre analiza si eventuala aprobare de catre presedintele tarii.

Doar in acest moment, dl. Iohannis poate face ceva ! Sa le respinga in bloc sau partial, sa ceara avizul Comisiei din Venezia... si chiar sa dizolve parlamentul pentru motive diverse!

Deocamdata dl. Iohannis a indemnat CSM si CCR sa isi asume responsbilitatile care sunt ale lor si i-a asigurat de sustinerea sa personala. Repet deci ca mingea este acum la aceste institutii, nu in mana presedintelui.

Scorul ramane ca ieri: Romania:0 - psd:1
Suporterii Romaniei sunt rugati sa isi incurajeze echipa cat mai vocal si cat mai organizat. Va fi o repetitie generala pe 20 ianuarie, nu?

 

Stan Rank user: x5 06.01.2018, 18:20... totusi n-ai raspuns la

intrebare: CE CAUTA JOHANNIS LA CSM? Creerul pe bigudiuri, picioarele in apa rece si daca tot spui ca raspunzi, raspunde, nu bate campii ca avea dreptul sa fie acolo... problema e ce-a cautat acolo, ce-l mana pe el in lupta cand nimic n-avea de spus?

Tu crezi ca esti bine la mansarda?

Pai ti-am raspuns, era persoana cea mai potivita sa fie acolo, exact pntru ca CSM este o entitate apolitica, ca si Presedentia,
Deci se afla acolo EXACT pentru a sublinia si sprijini apolitismul Justitiei!

Lui MosGerila, MosCrăciun, SantaKlaus 06.01.2018, 13:01

"Am sa-ti spun un secret: presedintele Romaniei, domnul Klaus Werner Iohannis, nu este afiliat nici unui partid din Romania sau de peste hotare."
Și eu spun un secret: Nici un președinte al Romaniei postrevoluționare nu a fost afiliat nici unui partid, dar toți au rămas fideli partidului ai cărui membri au fost. Unii au fost chiar atat de dezafiliați incat au condus practic guvernul, prin oameni de paie ... Alții au ales "democratic" noul șef in partidul care i-a susținut in alegeri. Toți au coabitat cu "drag" cu partidele din opoziție aflate la guvernare. Insă numai unul a protestat in Piața Universității imbrăcat in geacă roșie. Ca să medieze conflictele și să fie imparțial .. Evident!
http://www.rfi.ro/presa-romaneasca-92586-revista-proteste-oameni-frig-geaca-rosie-republica

Aoleu nene, ce chestii spui, cam toti presedintii

...din lume au fost oameni politici si au demisionat temporar din partidele lor pe timpul mandatului. Exemplele de presedinti TOTAL apolitici sunt anecdotice, precum "Sweet Micky" in Haiti.

Stan Rank user: x5 06.01.2018, 20:51 tu singur nu

crezi ce spui... adica Johannis nu e implicat politic, s-a dus acolo sa se laude reciproc presedintia si CSM-eaua?
Asta s-o spui lu mutu!
Individul asta, care acum e presedinte n-a fost niciodata impartial, un factor de consens intre actorii politici... inca inainte de a se inscauna a declarat ca nu poate sa presedinteasca cu fostul adversar Ponta la carma guvernului, ca lui ii trebuie guvernul sau... si s-a dedat la toate murdariile posibile, in final ajungand sa se cocoate pe spinarea victimelor de la #Colectiv pentru a-si atinge scopul... avand in vedere ca raportul tragediei a fost lasat de anchetatori si de "Justitia Impartiala" in coada de peste, la 2 ani si ceva tot mai bajbaie Brownian in cautarea gazului "necunoscut" si a pietrei filosofale care sa-i scoata din rahcurcatura, sunt convins ca a fost mana lui Johannis... la fel cum a disparut Flota fara ca ministrul de resort sa stie ceva, cum au ars la Rouen 37 de nave si daca si-ar fi tinut gura nici azi nu s-ar sti vinovatul, la fel a luat foc #Colectivul fara ca Johannis sa aiba habar... din pacate nu-i flecar ca basu...
Si tu-mi vinzi mie si celorlalti pe ziare.com cinstea si corectitudinea apolitica a lui Johannis... s-a dus la CSM sa admire robele magistratilor... du-te si te plimba...

@Pensula mea 17.17

- psd a fost votat de 18% din cei cu drept de vot , verifica ! :o(((

"Klaus Iohannis face prima mutare pentru a bloca modificarea Legilor Justitiei. Ce urmeaza?"

trebuia sa va duceti la vot, nu sa dormiti in papu

ci... Dormitori de astia sunt in ambele tabere, nu stii cati din cei ce nu s-au prezentat ar fi votat cu una sau alta din parti... basistul din tine nu se poate abtine sa-si adjudece merite nejustificate si sa improaste laturi...

Klaus Hotzomannis a facut

ceva foarte important pentru democratia romaneasca viitoare-s-a dus ca politruc la CSM si si-a tras glontul de aur singur in picior.A balbait un discurs politic de portar de la Cotroceni din care s-a inteles un singur lucru-are nevoie de justitie sa-si elimine adversarii politici.Culmea e ca nici pe strada nu se mai poate baza ca i-a pacalit si pe aia de au stat luni de zile in frig.Adica baschetbalista a facut spectacolul de rigoare cu Ordonanta 13 si a uitat sa-l mai continue cu trimiterea acuzatilor in justitie.Prietenii stiu de ce,nici un judecator nu lua in seama mizeria de dosar baschetbalistic.Frica e mare pe Klaus Hotzomannis ca SRI s-a infipt bine in guvern si PSD,nu uitam ca -Helvih-era mare fan USL si nu mai are nevoie de el ca presedinte sa fie toata ziua criticat.Ineptiile cu independenta justitiei in societate tine numai in Romania,cat timp o societate este condusa POLITIC prin parlament,rege-regina in monarhiile constitutionale,si presedinte nu exista independenta justitiei ci aceasta conlucreaza cu politicul.Toader a dat pe goarna ce nu trebuia,dar dupa votul din CSM,-problema revocarii baschetbalistei este la Klaus Hotzomannis,deci orice om normal la cap intelege ca propunerea lui a fost facuta si data la Puscalau sa decida.Astazi Hotzomannis isi ia geaca rosie degeaba ca nu-l mai cred manifestangii ca e cu ei,altfel DNA-ul isi facea treaba cum trebuie si-l belinarea pe Dragnea si Tariceanu.Dar nu o face si Hotzomannis e doar de forma contra uslamistilor ca el era premierul GRIVCO.

 

Hamurabi

Nu imi vine sa cred ca ai reusit sa pui atitea cuvinte impreuna. Sigur te-au ajutat taticu si unchiul tau securistii.

Trebuie sa-ti desenez

ca sa intelegi ca cei pomeniti sunt decedati de zeci de ani si nu au avut nici o legaura cu Securitatea,ca daca aveau Romania era ca Cehia astazi,fiecare dintre ei valorand la cap cat 100 de Coldea.Problema este sa citesti de mai mute ori ce am scris si sa intelegi pentru TINE ca eu nu am nevoie de aprecierile nimanui.Fac aici voluntariat pentru propagarea principiilor democratiei si in Romania.Ca am timp si bani proprii din ce trai.

@Hamurabi, iar minti cu nerusinare!

Aici puteti vedea marturisirea lui Hamurabi:

"L-au luat pe bunicu

ca militienii mergeau gratis cu autobuzul lui frate-su.Sper sa intelegi sistemul.Numai ca nu au nimerit omul bun ca tata si unchiul erau unul maior si altul capitan la securitate.Las-o moarta cu protectia saracei parasute agresate de pensionari."

Puteti vedea aici: Hamurabi Rank user: x2 14.04.2015, 20:11

http://www.ziare.com/stiri/bataie/imagini-socante-femeie-snopita-in-bataie-in-troleibuz-de-un-grup-de-pensionari-video-1358223

Desteapta-te romane!

bai scaraotki, n-ai inteles decat gara din discuti

e... bunicul nu-i bunicul lui si9 cu tigara electronica era femeia, nu maiorul secu...

Eu sunt foarte multumit de cum a stiut CSM, si in 2017, dar si in anii dinainte, sa actioneze si sa se implice pentru a garanta independenta justitiei in Romania"... de parca cineva i-ar fi cerut parerea...

auzi Isaila?

Vorbaria de la CSM ti se pare "mutare" ? Nu poti face distinctia dintre o gafa uriasa si un demers legal din partea presedintelui?

 

trollica nu meriti bagat in seama, dar iti fac un favor...

...si te intreb: care-i "gafa uriasa"?

pensulica, ia d-acilea:

1) Preshul Romaniei a fost votat de 6 meleoane juma da romani, OK?
La asa procent, mucles bre!
Poa sa faca cam ce vrea muschii lui, ca poporu i-a dat dreptu, DIRECT-prin vot.
Ia dat mai multe drepturi decat jagardelei pesediste, votate de juma din procentele preshului. Punct.
2) Il acuzi matahale pe presh de partizanat politic? D-aia nu are voie sa se implice? Pai eu de ce dreaku l-am votat bre, sa doarma in timp ce fura alde pesedeaua? Matahale crezi ca d-aia l-au votat meleoanele alea, sa semneze ca notaru tampeniile voastre de asa zise legi??
3) Da tanti asa zisa judecatoare cu nume taios, baltag (!), cand apare la teveurile aservite putorii, e OK? Asa trebuie sa se comporte un judecator bre?
-Sa se implice politic, ai?
-Sa apara seara de seara la teveurile penalilor? Adicatelea colegii ei ii baga la zdup si ea le face audienta, e frumos bre?
4) Mi se pare mie sau tanti asta cu nume de toporishca e doctoranda la UAIC?
Mi se pare mie sau e doctoranda lu furnizoru de diplome fara valoare, savantu de renume mondial zis tudorel toderash?
Ma refer la ala de-si zice prof universitar, si care nu are nici o lucrare publicata in strainatate?
OK are in Moldova Sovietica, da aia e tot pamant romanesc...
Rushine la tine bre!
IQ nul la tine bre!
IQ nul la voi, toti trompetii alde pesedoi de pe la noi!!!

 

6 meleoane de chercheliti pe feisbuc, suparati pe Ponta care

n-ar fi trebuit sa manance seminte (sau floricele, nu mai stiu exact ce) in campanie dar in mod sigur nu trebuia sa afirme asa ceva!
Romania are un penal protejat de justitie in fotoliu prezidential, un hot smart care si-a insusit ilegal o casa dar care striga hotii si care culmea!, tine spiciuri de moralitate in CSM... privighetoarea... politrucul celor 60% ce l-au votat...

penibila pensulica,

"6 meleoane de chercheliti pe feisbuc" l-au votat pe Iohannis...
Trei meleoane, printre care te numeri si tu, chercheliti de prostiile de la ghitza teve si antena trei, au votat alde pesedeaua...
PS Dupa mintea bine ascutita (la facultatea privata) a lu matahale, democratie inseamna sa hotarasca trei meleoane pentru sase.

Acțiunea din program:Justiție in ajutorul nostru...

Așa este concluzia incepand cu ianuarie 2017 și pe care o propune alianța votată de 3,5 milioane de inși,de la care PSD-ALDE iși beau puterea;dar nu-și pot trage sufletul din demers,căci s-a recunoscut că...TOCMAI parlamentul impune așa ceva,la 28 de ani după mișcarea NECESARĂ,condusă de Iliescu.De ce e atacată de populație?După logică,faptele s-au derulat:
1.Nici Legea in vigoare nu e mulțumitoare;are multe
colaborări,parțial necesare dar in termeni maleabili,cu SRI de exemplu și sincope la Instanțe,ba chiar s-au creat frane.
2.Procedeul alianței,e jignitor din pornire,atat la adresa Procuraturii Generale cu DNA și DICOT,dar și cu relațiile față de CSM,ICCJ,CCR căci,cine plămădește,nu ARE valoare de practică(iată și președinte revocat ca ministru și diverși juriști ne practicieni...).
Rămane REMEDIEREA,dar gustul amar se menține pe multe chestini reluate ca in EPOCA de Auu..,cand erau bine văzuți diverși denunțători motivați.Și mai sunt...

 

@Pensula lui Hamurabi las- o jos ca macane

Pai de unde sa stie mai Hamurabi gradele de rudenie ale unor calatori aiurea in tramvai ca doar nu e baba Vanga reincarnata. Hamurabi a scos porumbelul din timpenie, crezind ca ne impresioneaza cu genealogia lui securistica, si asa si-a dat un auto gol. Banuiesc ca acum isi da cu tesla in Daea pentru prostia comisa.
Bai dar tu cu Hamurabi va potriviti asa de bine, de ce va luati ma, ca e pacat sa stati asa desparti asa unu in Canada si celalat in Transnistria. Poate iti dai seama ca impreuna a-ti avea doi neuroni, si poate a-reusi sa articulati macar propozitii simple.

 

hai flit! Citeste si reciteste postarea, pana iti pica fisa...

eu nu pot citi pentru tine... cand consideri ca ai inteles anunta-te!
In orice caz, Johannis cel cocotat pe #Colectiv, cel pentru care "A fost nevoie să moară oameni ca Guvernul să demisioneze" ca sa-l puna pe Cccilos in fruntea guvernului propriu, asta nu merita sa fie presedintele Romaniei... desfid pe oricine afirma ca este neangajat politic si ca s-a dus la CSM de flori de mar...

https://youtu.be/RChjOnXMxdQ

http://www.rfi.ro/sites/default/files/styles/inside_content/public/articol/iohannis-la-protestul-din-bucuresti-impotriva-gratierii.jpg?itok=yLNGWIpW

Ba nene flit yourself

Citeste cuvintele exacte in postarea lui Nosferatu, de mai sus. Este clar precum cristalul, Hamurabi a spus cu gura lui ca tatal si unchiul sa au fost securisti. Tu ai lacune grave de intelegere a unui text scris, fiind ceea ce se numeste analfabet functional, si in loc sa te superi pe mine ar trebui sa te superi pa aia care te-au trecut prin scoala, gen intrat bou si iesit ***, dar si mai bine te-ai inscrie la vreun curs postliceal ajutator. In orice caz dupa cum functionati tu si Hamurabi in tandem voi imi amintiti de Badea si Gidea

Puscarie pentru Ciordache si clica!

Astia din PSD daca vor sa supravietuiasca trebuie sa se lepede de toti care in principiu le pateaza numele cu fiecare miscare noua pe care o fac. Oare Ciordache si inca cativa ca el nu realizeaza ca la un moment dat, cu toata imunitatea lor de moment, ceea ce incearca ei este in fond un act criminal impotriva propriului popor, iar ei urmeaza sa sfarseasca la puscarie mai devreme sau mai tarziu?

 

Suspendarea lui Iohannis

Demiterea e floare la ureche. Dar nu se va ajunge acolo. Va urma o lunga perioada de negocieri intre tabere, cu "independenta justitiei" pe masa, de care ii doare-n trei litere si pe aia si pe ailalti. Timp in care armatele de ziaristi colonei obiectivi la comanda vor fi asmutite una pe alta si propunerile de "mai dati ba si voi ca n-ajunge" vor fi si de colo si de colo. Dezinformarile vor curge fluviu, postacii vor avea de lucru 24 din 24, cladirile ambasadelor vor urla la luna de frica pierderii unor afaceri zdravene cu muuuulti de 0 prin jungla romaneasca, timp in care vor petrece linistite in compania unor bastinasi ultracinstiti, era sa zic "penali", iar noi vom castiga praful de pe toba. Iar "magistratii" se vor manca unii pe altii incercand sa se infunde prin puscarii. Noroc cu medicii, care fac greva printr-o mare durere-n *** de toata lumea si vor contribui decisiv la insanatosirea naturala a natiunii.

 

FelicitarI, Dyana !!

Foarte corecte remarcile dumitale. Sunt bazate pe argumente consistente, nepartizane, bine cantarite.

Povestea cu presedintele "tuturor romanilor" este basm de adormit copiii. Ce daca (PRESEDINTELE) nu mai e membru de partid (!), "inima"-i apartine partidului care la propulsat in scaun si securitatii caruia i-a fost alesul. Postacii ne vrajesc cu "atitudinea neutra" a presedintelui; nu exista asa ceva: Sa i-o spuna lu' mutu' - "ca renuntat la membria de partid". Presedintele este flasneta securitatii (o putere importanta din umbra, NEALEASA, o casta alcatuita din fratii si cumnatii fostilor securisti vanzatori de neam si tara), …..cum sunt si postacii pro-presedinte (foarte vizibili), lefegii pirana care injura de mama focului, pocesc nume si aduc invective: Vedeti pea cesti grobieni dupa cum o trateaza pe o femeie, pe Magdalena Feru: au vocabularul “de vestiar" al DERBEDEILOR.
Bugetul foarte ff generos al apararii din care parte leului o ia securitatea pentru a-si plati latratorii, hei-rupisti. A spus-o mistar prezident cu gura lui; ceva de genul, bugetul "apararii" trebuie sa fie consistent. A mai spus-o chiar pe selau, citez din memorie, "unii isi inchipuie (ca daca au castigat alegerile, nota mea) - se referea la executive - ca ei conduc Romania". A se citi, Romania este condusa de NOI, securitatea …. si ai nostri, nu de cei ce au invins in alegerile parlamentare. Halal democratie. Pai, nu are dreptate ala care vorbeste de existenta "statului Paralel" ?

Numai un REGE poate fi neutru, un factor de echilibru al puterilor de guvernare autentic, nepartizan, echidistant fata de partidele politice si aparator al tuturor cetatenilor, un sef de stat acceptat de toata suflarea mioritica.
Un presedinte este recunoscut doar de cei 50% care l-au votat, serviciile din umbra au grija ca scorul la alegeri din al doilea tur al prezidentialelor sa fie echilibrat, aproape de jumatate, si sa vina "surpriza" cu votul din diaspora, adica de la cei care au parasit de fapt Romania, unde securitaea manipouleaza la greu….opiniile politice si masluieste rezultatul alegerilor.
Traiasca Regatul Romaniei. Aceasta e singura formula de guvernare care ii reconciliaza pe romani, ii uneste, singura administrare care poate reinvia increderea in viitorul neamului, in perpetuarea statului. Administrarea repubicana aduce numai dezastre, vrajba intre cei ce ar trebui sa aiba grija si iubire unul de altul, ….incapabil sa sadeasca in sufletele cetatenilor incredere in viitorul copiilor si generatiilor urmatoare.

bre delene,

Da cand era iliescu presedinte, de ce ziceati bre ca e neutru politic, ca e preshu tuturor romanilor?
-Deci, daca ai fost pesedoi si esti ales presh devii neutru instant!
-Daca insa ai fost cumva penelist, nu mai esti neutru pana mori!
PS valene, da moale mai esti in varfu capului bre!!!

Dii yana, dii iapa tatii!

"Suspendarea lui Iohannis" ar insemna iesirea lu alde pesedeu de pe scena politica.
Incercati bre, hai incercati, va rog eu!
PS Bre fato, da moale mai esti in varfu capului daca vorbesti de suspendarea lui Iohannis!!!
PPS Un hint pentru matahale: sase meleoane e mult mai mult decat jumate din trei meleoane, cat mai are alde pesedoaia!

Invizibilul Rank user: x5 07.01.2018, 09:59.. cata

de vezi ce-i in capul tau si dupa aia ocupa-te de al meu...
Cu toate tinichelelelele ce si le-a agatat de coada traseistul Johahahahahannis n-are ce cauta la CSM...

@Dyana, iar ai prins o zi proasta, probabil dupa o noapte

...nedormita! Ai momente cand esti sclipitor si altele cand ai mintea intunecata, confuza ca si textul la care ma refer. Cu toate ca in proportie de 50% ai dreptate...


Platforma pentru solutionarea online a litigiilor