Ziare.com

Lazaroiu, catre USL: Nu va mai place articolul 103? Revizuiti Constitutia! - Interviu

de Irina Ursu
Vineri, 05 August 2011, ora 08:44

   

Lazaroiu, catre USL: Nu va mai place articolul 103? Revizuiti Constitutia! - Interviu
Presedintele Traian Basescu a invocat articolul 103 din Constitutie pentru a transmite USL ca desemnarea premierului se face de la partidul, si nu de la alianta care obtine majoritate absoluta.

In replica, Opozitia l-a amenintat pe seful statului cu suspendarea. Fostul consilier prezidential, Sebastian Lazaroiu, a declarat intr-un interviu acordat Ziare.com ca cei din Opozitie se revolta acum inutil, luand in considerare ca acest articol a fost scris "de PSD pentru PSD in 2003, ca sa ii dea puteri nelimitate lui Adrian Nastase".

In consecinta Sebastian Lazaroiu le transmite celor din Uniunea Social Liberala ca "daca nu le mai place 103, desi in 2003 le placea, sa accepte revizuirea Constitutiei pana in 2012".

Ministrul Muncii a mai declarat ca il fac sa rada afirmatiile celor de la USL potrivit carora vor reusi sa ia peste 50% in 2012. Lazaroiu spune ca sunt multe alte persoane care nu si-au pierdut simtul realitatii electorale si care stiu ca in Romania lui 2012 - 50% plus unu e misiune imposibila.

In ultima aparitie televizata presedintele Traian Basescu a invocat art.103 spunand ca USL ar trebui sa se inregistreze ca partid pentru a fi indreptatit sa dea premierul in 2012, chiar si daca ia 51%. Credeti aceasta este interpretarea corecta?

As vrea sa amintesc un lucru pe care se fac ca il uita multi din analistii revoltati ai neamului romanesc. Actuala Constitutie a fost scrisa de PSD pentru PSD in 2003. Inclusiv art.103. Care trebuia sa ii dea puteri nelimitate lui Adrian Nastase, ca presedinte al tarii si sa perpetueze PSD la putere pentru cel putin 15 ani. Daca acum era Nastase presedinte va garantez ca art.103 era foarte bun. Si analistii revoltati, care in mare parte ar fi fost in solda PSD, conform obiceiului acestui partid de a-si cumpara presa favorabila, ar fi spus: dragilor, asa scrie la carte - "partid"- partidul e partid.

Bun, dar Adrian Nastase ar spune ca ar fi respectat Constitutia in litera si spiritul ei...

Sunt convins ca asta ar spune. In situatia data. Dar inteleg ca PSD e nemultumit de textul de la 103 pentru ca nu poate beneficia de acest text. E nemultumit de textul pe care singuri si l-au scris. Sigur, pe ipoteze diferite. Daca sunt asa nemultumiti de text, daca li se pare ambiguu sau nedrept, ce ii impiedica sa procedeze la modificarea Constitutiei pana in 2012? Adica pana la parlamentare. Au ocazia sa modifice art.103 ca sa nu mai fie ambiguu si, de asemenea, sa tina cont si de vointa poporului - 300 de parlamentari, parlament unicameral. Si presedintele le-a oferit chiar si ocazia sa scape de el mai repede de 2014 reducand mandatul prezidential la 4 ani.

Sugerati un targ intre PSD si presedinte?

Nu sugerez nimic. Observ doar ca PSD vorbeste aproape zilnic de suspendarea presedintelui, cand presedintele le-a propus fara echivoc - dati o mana de ajutor la modernizarea Constitutiei si eu imi scurtez mandatul. In asa fel incat sa putem avea prezidentiale si parlamentare in acelasi timp. Sunt nemultumiti de 103, dar il pot modifica pana la anul fara nici o problema daca se inhama la revizuirea Constitutiei. Pot castiga si puncte electorale respectand vointa poporului - 300 de parlamentari, parlament unicameral. Pot desfiinta imunitatea parlamentarilor, pot elimina prezumtia de dobandire licita a averilor. Pot face atatea lucruri bune pentru ei si pentru electorat, daca ar accepta sa accelereze modificarea Constitutiei.

Poate ca o vor face...

Pai deja au spus ca dupa 2012 o vor modifica. Ca Parlamentul actual nu mai e reprezentativ si chestiuni de genul asta. Au spus ca vor sa modifice Constitutia, dar dupa 2012, nu acum.

Asta pentru ca nu au majoritate confortabila acum pentru a modifica Constitutia.

Nici ceilalti nu o au. Asta se poate face prin negociere. PSD poate spune - uite, acceptam sa respectam vointa poporului din 2009 cu conditia sa schimbam 103 in sensul dorit de noi, de exemplu sa adaugam pe langa partidul care ia 50% +1 si "alianta politica". Bine, e ciudat sa pui pe taraba vointa poporului, dar, ma rog...

Si daca ar adauga "alianta politica" in noua Constitutie asta le-ar garanta ca vor da premierul?

Nu exista aceasta garantie. Chiar si cu aceasta adaugire, tot ar trebui sa ia 50% plus unu in alegeri. Asta daca nu s-au gandit sa adauge un "art.103 b" care sa spuna ca orice formatiune care se inregistreaza cu initialele USL in alegeri primeste din oficiu 50% plus unu din voturi...Bun, dar dincolo de lucrurile astea eu incerc sa inteleg de ce nu aleg calea cea mai simpla, revizuirea Constitutiei, pentru a fi fericitii castigatori ai lozului de la Palatul Victoria.

Pai de ce nu o aleg? De ce aleg suspendarea presedintelui?

Va spun eu de ce nu o aleg. Pentru ca sunt ipocriti. Pentru ca vor sa pastreze art.103. El nu e bun acum, pentru ca sunt in Opozitie, dar ar fi foarte bun daca ar reusi sa dea presedintele tarii in 2014. Atunci nu vor avea nici o problema sa spuna: "un partid e un partid, asta e".

Credeti ca USL va reusi sa ia peste 50% in 2012?

Mie imi vine sa rad numai cand aud asta. Si aproape ca m-am plictisit sa explic de ce nu. Si credeti-ma, pe langa mine, sunt multi alti oameni, care nu si-au pierdut simtul realitatii electorale, ma refer la specialisti, si care stiu si ei ca in Romania lui 2012 - 50% plus unu e misiune imposibila.

Dar, ma rog, le urez succes...Sper sa ii creada macar activistii lor. Pentru activistii lor am un mesaj - daca, totusi, USL nu ia 50% plus unu in 2012 mai rezista inca 4 ani in Opozitie? Si o intrebare si mai grea - daca tot centru-dreapta va da presedintele tarii in 2014 - mai rezista inca alti 8 ani in Opozitie?

Deci ce sfat dati USL?

Unul singur. Daca nu le mai place 103, desi in 2003 le placea, sa accepte revizuirea Constitutiei pana in 2012.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 6252 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
103 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente
 

 

Ce functie are lazaroiu? Este ministru muncii sau tot consilierul

lui prezidel.De cand l-a pus la minister nu a facut nimic doar vorbarie pe la toate televiziunile si site-urile portocalii,cu fel de fel de paglicarii ieftine si fara substanta.
Constitutia nu a scris-o nastase in 2003,art 103 nu a fost midificat atunci ci a ramas asa din prima Constitutie a lui Iorgova si i-a priit lui BASINEL in 2004 cand a facut guvern cu prietenul Voiculescu cu care se pupa in parcarile de pe langa Bucuresti.
Pana la Lazaroiu eu nu am vazut un ministru asa jegos imbracat,neglijent si desmatat de zici ca este un bade ce vine de la o nunta de noapte,cherchelit dar grandoman,cocos si plin de sine.
A luat-o in freza de la spanioli facand drumuri degeaba la BLX si Madrid. Doar atat a avut de rezolvat real si a dat un rateu mare care ne va mai aduce in tara 500000 de rumani someri. In rest totul a facut celalat papagal ce a demisionat(legi,contracte colective de munca etc)

 

confirmare ?

Oare se confirma ca Lazaroiu este cel care il consiliaza mereu pe Basescu ? Prea de multe ori in ultimul an a fost Basescu penibil si prea multe gafe antologice a facut !

 

Poate ca Basescu o fi fost penibil,

depinde si de cel care il evalueaza, insa mai penibil decat Ponta si Antonescu luati individual, nu la gramada cum ne-au cam obisnuit deja cei doi, nu a fost niciodata.

 

 

Lazaroiu chiar mai crede ca il mai vrea careva!

Lazaroiu isi face curaj inainte de a dispare de pe scena politica odata cu multi pdl-isti. Soarta l-a aruncat in fruntea unui minister al muncii si poate vedea si singur, fara a mai fi nevoie sa-i spunem noi, ca salariatii si pensionarii sint nemultumiti de actuala guvernare. Poate sa nu ia in seama sondajele, dar cu siguranta daca ar vrea sa stie cine mai voteaza PDL, ar trebui sa iasa pe strada si cu siguranta va fi alergat de oameni.
Poate n-a invatat la scoala ca o majoritate este superioara unei minoritati. Daca in Constitutie erau mentionate interzicerea aliantelor pentru a guverna, il intelegeam. Din nefericire face o afirmatie tembela neconforma cu regula statului de drept si a unei democratii reale.

 

 

 

Nu te enerva degeaba!

Dupa cum am mai spus, cei ce folosesc bidineaua cu cxxxt prind un miros mult mai trainic si mai puternic decit cei impotriva carora o folosesc. Unui politician )si nu numai lui) Ii folosesc criticile corecte si la obiect. Bineinteles daca le ia in seama si se corecteaza. Aruncatul cu laturi nu foloseste nimanui. O zi buna !

Nu este nici o gafa

Cum spuneam si ieri, se forteaza modificarea Constitutiei, scotand in evidenta punctele ei slabe.

Nu vor putea să schimbe Constituția.

Cand increderea Președintelui,guvernului și a găștii puterii sunt SUB 10-15% inseamnă că toata banda lor e ILEGITIMĂ și trebuie inlăturată urgent.Aș avea io niște metode splendide de inlăturare a găștii care a distrus,demolat și falimentat ROmania.

Lăscărouile,fetița cu chibrituri a dat foc găștii voaștre.Așa că nu te mai preocupa de USL.Voi tre' să stingeți focul.Că arde rău.E pălălaie.Ăhă-ăhă-ăhă-ăhă-ăhă!

Cea mai frumoasă paceaură portocalie e Pora Fetidus.

Lazaroiu,singurul politician...ne pdlist,cu sange in instalatie

care se poate bate cu doua uniuni!

Fireste actuala USL nu are cum sascoata mai mult de 45%

la parlamentare,in cel mai optimist scenariu!

Dar o majoritate poate suspenda presedintele ??

Sau trebuie sa fie un partid si nu o alianta.

Bhhăiiiiiiiiiiiii,..........

....Lăscăroiule,se pare că tu ignori noțiunea de suspendare.Sau ți-e frică s-o pronunți?Tu și stăpanul tău care ați distrus,demolat și falimentat ROmania sunteți deja istorie.Faceți parte din cea mai neagră istorie a ROmaniei.

Lăscăroiule,așa cum am zis:USL=65% și evident primul ministru.Dacă din cauza fricii vă opuneți ilegal există suspendarea și-l va intoarce la popor pe falimentator.Mie mi-ar plăcea enorm.Să fie suspendat și apoi izgonit deși aș prefera o splendidă lapidare cinstită.

Pora in Fecioara de Fier.Splendid.

 

Ambidextru,

Da ce, voi sperati ca la alegerile din Romania sa voteze si poporul rus, "prieten", de mizati pe 65%? Ca din voturile romanilor, USL nu va cumula 65% nici daca considerati fiecare vot acordat USL ca fiind egal cu trei voturi; Unul pentru PSD, unul pentru PNL si unul pentru Securitate.

Mai, @darnic.

In orice sondaj, ca-i de la pdl, ca-i de la Opozitie, nu prea am vazut ca portocalii tai sa sara de 10-12%. Nu crezi ca mesajul romanilor e mai clar ca lumina zilei? Nu va mai vor si cu asta, basta. Nu mai fortati atita cu interpretarea legilor, ca vrea un presedinte huiduit sa foe cum vrea el, caci asta-i realitatea. Crezi ca daca tipati mai mult va cresc procentele?Nici vorba. Tot in jurul a 10% va invirtiti. Mai periculos este ca s-ar putea sa le pierdeti si pe acestea. Iar ca o recomandare, ar fi bine sa nu mai bagati mina pina la cot in sacul cu bani al bugetului acestei tari. Nu de alta, dar s-ar putea, daca nu chiar sigur, sa dati interviuri de dupa gratii. Ancuta a trecut aseara pe la DNA. N-au chemat-o sa faca trotuarul in fata institutiei. Iar pe acolo s-au perindat cam multi portocalii. Sa fie doar inceputul? Eu cred ca da. Au disparut cam multi bani din buzunarele noastre!

Primul ministru ...ne pdlist ,care nu se lasa calcat in picioare!

Iata mercenarii cand vad ca nu pot sa il scoata pe Lazaroiu din ecuatie si.. intransigenta,incep atacuri maidaneze,despre origini si ...fizionomii!
Tipic grupei mari de la gradinita!

 

 

 

@ darnic sau dornic?

Trebuie sa-ntelegi, realizezi ca pt pdl este o chestiune de timp sa dispara.
Politica e ca si fotbalul, cind retrogradezi pleaca jucatorii.
Degeaba sustii o doctrina care este falimentara, Apo-strofurile tale tradeaza o fire revansarda, nu este cazul acum si aici.

 

 

Votul impotriva tuturor

In ultimii 20 de ani de multe ori am mers la vot si as fi vrut sa votez impotriva celor doua persoane care candidau la sector, municipiu sau presedintie. Din pacate legea electorala nu permite acest lucru si daca dai buletinul nestampilat ti-l anuleaza. Eu as dori ca "alesul" sa intruneasca cel putin 50% din voturile exprimate inclusiv cele nestampilate considerate contra ambilor candidati. Ce parere aveti ?

@vulgarix,11;25.

Draga colega, totul este trecator pe acest Pamant, inclusiv PD-L. Da, mai devreme sau mai tarziu PD-L va dispare. Dar asta nu inseamna ca acum ar trebui sa-i alungam din tara prin metode nefiresti, nelegale, imorale, pentru a-i pune in fruntea bucatelor pe altii, in speta USL, pentru ca si USL este la fel de trecator prin aceasta lume, ca si PD-L. Problema nu este cine dispare si cine amana cu ceva timp disparitia. Problema este ca PD-L are cel putin in acest moment mai multe voturi, atentie, VOTURI, nu intentii de vot, decat USL, si pe cale de consecinta PD-L este indrituit sa conduca Romania. Vreti la butoane? Asteptati sa va dea romanii majoritatea voturilor, asa cum a facut la vremea sa si PD-L.

@darnic

Voturi impotriva PDL-ului, da , ai dreptate. Sint mult mai multe, chiar nesperat, mai multe. Va propiati de fundul prapastiei si inca va mai uitati in sus? Mare greseala, zau.

D-le Lazaroiu,treziti-va.

Daca dupa alegeri USL va obtine 51% si premierul va fi numit de la alt partid, iar va urma o perioada de instabilitate politica si implicit economica.Va urma guvernul Boc 10,11,12 etc.,suspendarea presedintelui cu totate cele aferente.In ac.perioada de criza numai asta ne mai lipseste.Cand tara noastra va reveni la normalitate?Cred ca alegatorii pot evita aceasta situatie prin prezenta la vot si eliminarea de pe scena politica a celor ce genereaza aceasta situatie, inclusiv a dl.Lazaroiu.

 

Da. dar aceiasi alegatori pot veni la vot

si pot decide ca Romania va continua cu actualii decidenti, pentru ca intelepciunea noastra, cumulata in doua milenii de existenta, ca popor cu Istoria neintrerupta pe aceste meleaguri, deci cu doua milenii de experiente faste sau mai putin faste, nu ne-ar ingadui sa dam vrabia din mana pentru cioara de pe gard.

Pe ce lume traiti voi astia portocalii?

Chiar va imbatati cu apa rece ca veti castiga mai mult de 10-15%? Laind in considerare si hotiile lui branza si baconschi. Chiar credeti ca poprul asta e atit de imbecilizat incat sa se bage iar in groapa cu r.ahat pentru o galeata portocalie si un litru de ulei? Tare ma tem ca veti avea in 2012 o surpriza atat de mare incat va vor trebui decenii sa o digerati.

@darnicOO-pentru ca esti simpatic

Legat de atitudinea lor fata de romani:
Iti spun un banc legat de 2000 de ani pe care-I invoci: “ Pe un drum de tara, pe inserat, in plin camp, merg Ianos si Soani.La un moment dat, ii ajunge din urma
un roman, care le da binete si-I intreaba :-“Sara buna.Daca nu va e cu suparare,
departe-I gara ?". Soani ii raspunde: “Sara buna. Nu stim".Romanul le multumeste si pleaca mai departe.Discutie intre cei doi: “ No, bine mai Soani, de
ce esti al “***" sin u-I spui bietului roman unde-i gara ?!". “ Mai Ianos, mai
da-l in p…a *** de roman, ca-I de 2000 de ani pe pamntul asta si nu stie
unde-I gara !!"

Nu mai era nevoie sa ne dam seama...

...ce fel de consilier i-a fost latratoiu tovarasului Basescu. Dupa timpeniile pe care le debiteaza era si normal ca seful sau sa primeasca binemeritat huiduielile.

PDL-basescu -lazaroiu-udrea si boc asta doresc instabilitate,

haos socio-politic in tara pentru ca doar astfel infractionalitatea si criminalitatea PDL-ista poate sa distruga pana la capat Romania.Se vede clar cu ochiul liber ca acesti mafioti PDL isi apara doar inetresele lor infractionale si sunt dusmanii si distrugatorii penali ai democratizarii tarii.PDL-udrea basescu boc-lazaroiu traiesc,respira si insufla peste tara minciuna de sorginte stalinist-nazista.

ulivia

Multumesc pentru aprecierile pe care mi le-ai adresat in postarea de la ora 10;39. Sunt opiniile tale, ti le respect chiar daca, in mod evident nu sunt de acord cu ele. In ceea ce priveste dialogul civilizat, pe care, in cazul meu tu il vezi exclus, cu certitudine fiecare dintre noi are propria sa definitie si viziune despre civilizatie. Asa, pur informativ, precizez ca nu mi-am facut un ideal in viata din a dialoga cu dumneata, si daca consideri ca un dialog intre noi ar fi imposibil iti respect optiunea. In ceea ce priveste scolile, eu sunt multumit de nivelul scolarizarii, ca sa-l numesc asa, la care am ajuns. Si daca eu sunt multumit, opinia altora mi se pare cel putin subiectiva.

 

@wolf22, merg si eu o statie de expres ?

pina la capat ?

@ maty48 . cand va revenii tara la normalitate...

... atunci cand Base, Boc, Udrea, Baconschi,negrutul Lazaroiu, Falca, Igas si toti pupistii in frunte cu "adevar", next777 si altii ca dumnealor vor fi dusi la ... racoare ...

Mai baieti

Am inteles, veniti voi la Putere, si bagati in puscarie sa zicem cam 10-15% din cetatenii tarii, adica cei pe care ii considerati voi, inspirandu-va din sondajele Casei de sondare Felix-Security, ca ar fi dusmanii poporului. Corect sau incorect, asta ati hotarat, asta veti face. Pana aici am citit si am auzit pana la suprasaturare "programul" USL. De la liderii partidelor componente ale USL, de la chibitii partidelor, de la zarzavaicioaicele din piata, de la pacientii sectiilor Psiho. Asta ati lamurit-o deja. Ce veti face mai departe, ca pe langa puturosii care cred in voi, si carora trebuie sa le dati bani si papica fara munca, pe langa pomanagii pe care ii veti angaja la Stat sa nu faca nimic, si va trebui sa le dati bani, va trebui, iata, sa mai dati hainute, caldurica, mancarica, si celor peste doua, poate chiar trei milioane de "infractori", pe care, asa cum deja ati anuntat, ii veti baga in puscarie. De unde veti avea bani, in primul rand, si cam care ar fi intentia voastra cu Romania in viitor, ca cu "dusmanii poporului" va veti socoti in primul an, sau chiar in primele luni de la instalarea la Putere. Ce veti mai face dupa de aruncati indaratnicii dupa gratii, -ca asta inca nu a spus-o nimeni de la voi.

@darnic

Tu dac scrii numai prostii de adormit cateii, te crezi harnic? Nu ti-e rusine sa scoti capul dupa ce bagati miinile in buzunarele noastre? L-ai auzit tu pe Latratoiu sau tovarasul Boc cum ca importam forta de minca. Degeaba te zbati sa ne convingi ca tovarasii tai au facut tot ce-i mai bun, noi stim ca nu-i asa, vrei-nu vrei. Trancanesti aiurea-n papusoi, dar mintea de comunist portocaliu tot n-o poti schimba.

Mediocritatea PDL-ista are legatura cu fiecare om

din Romania,iar darnic00 este unul din exponentii politiei politice PDL-iste a carui rol este sa contrabalanseze terorii on-line PDL-udrea basescu boc, mediocritatea si nulitatea unor comenatrii tinute ca-ntre oamnei cu mintea vidata de dezumanizarea securista a lui Basescu Traian-PDL

"darnic00 toate comentariile tale sunt submediocre,

exclud orice posibilitate de dialog civilizat si sunt adevarate dovezi ale metodelor securist-staliniste de hartuire a "dusmanului de clasa" stalinist PDL-ista
Nu prea ai trecut pe la scoal,nu-i asa darnice,voi securistii din topor "munciti" nu ganditi..."

Extraordinar cate succesuri aveti la limba rommanes

Pai, stimata doamna Irina Ursu, ma asteptam sa aveti intrebari mai pertinente pentru musiu Barbutoiu -Lazaroiu.Cum ar fI:
1- Daca la art.103 nu scrie ca au drept de vot “organizatiile" ce cauta UDMR-ul la guvernare ?
2- Conform art.62 UDMR-ul are drept de “reprezentare" in Parlament, dar asta nu presupune ca au si dreptul de vot, nefiind partid politic.
Ca si la alte “interpretari" ilogice ale Constitutiei, Marinelul cel Urat se impiedica de o parama nelegata de marinelii lui Iorgovan si din cauza
de viteza proptindu-se cu nasul lui cel coroiat in puntea vasului nu mai
vede altceva, ca de, pe langa ca sufera de deviatie oculara(cred ca l-a
batut ta-su prea mult de i-a sunat apa in cap) nu mai stie ca trebuie sa citeasca toata fraza. Asa ca “partidele reprezentate" nu-i convine si baga
inca o stramba. pentru ca asa ii place.Daca nu a scris magistru Iorgovan
COALITIE sau ALIANTA tot eu sunt cel mai tare si mai mare de langa
catarg(sau cucuruz dupa cultura care o are)
3- Si ultima.Daca este asa un vizionar dastept mister Barbutoiu sau mai pe
scurt Lăză, cand v-a facut aceste declaratii suferea de rau de mare pentru ca acest Captain Two- Faced l-a pus sa se catere pe catarg si din cauza tangajului produs nu de valuri ci de declaratiile la doua capete ale Nasosului l-a lovit vertijul ??!!

 

Vai de mine, cate vicii ii gasiti dumneavoastra acum UDMR-ului

Dar cand, patronati de exact aceeasi Constitutie se tavalea prin cearsafurile guvernamentale alaturi de PDSR, mai apoi PSD, nu vi se parea ca UDMR este nepartid, reprezentat doar in Parlament, dar fara drept de vot? Ca dupa stiinta mea exact PDSR a deschis pentru prima oara usa Palatului Victoria si au intins frumos covorul rosu, pe care sa calce triumfatori reprezentantii UDMR.

@darnicoo sunt mai harsait ca tine

1-nu i-am votat pe PSD-isti decat la oponenta cu “Zgubi".
2-nu i-am agreat si nici nu-I agreez pe acesti farisei din UDMR care nici macar limba romana nu o stiu ca lumea.
3-in alte tari, mai civilizate ca a noastra, pentru a detine o functie publica, de orice natura ar fi ea, obligatoriu este cunoastrea si vorbirea la perfectie a limbii oficiale a statului respectiv altfel NU TE ANGAJEAZA STATUL.
4-Art.6 din Constitutie-“Dreptul la identitate" vi-l citez pentru a-mi cunoaste mai bine punctul de vedere:-“(1) Statul recunoaste si garanteaza persoanelor apartinand minoritatilor nationale dreptul la pastrarea,la dezvoltarea si la exprimarea identitatii lor entice,culturale,lingvistice si religioase"
Restul e apa de ploaie.

@ darnic00

... imi placi esti simpatic pupi frumos, din punctul meu de vedere poti sa iei pe Ponta, Iliescu, Antonescu, Vadim si altii ca dumnelor si sa-i trimiti pe acestia in frunte cu Boc la coasa in Barcelona iar dupa Basescu si ai lui voi striga si mai tare pentru ca sub obladuirea tatucului nostru "Base" sa distrus tot ce era bun in aceasta tara ... nea Base a adunat in cativa ani 800.000 de euro iar noi muncim pe salarii reduse cu 43% si negrutul Lazaroiu ne vorbeste de fata cu chibriturile.

UDMR va fi totdeauna la guvernare pentru ca:

1. Asa da bine la Europa;
2. Sunt, totusi, oameni seriosi, te poti bizui pe ei, sunt stabili, nu se supara si pleaca una-doua cum a facut si PD in alianta cu PNL, si PSD in alianta cu PDL;
3. Au reusit sa se organizeze, au un electorat stabil care le permite intrarea in Parlament.
Uniunea Europeana va incuraja si va considera totdeauna ca pe un fapt pozitiv participarea activa a minoritatilor la conducerile tarilor, este o politica generala a UE. Evident, a minoritatilor care au o anumita pondere si se organizeaza corespunzator.

 

 

@XERESS

Ce patisi vere, iar te lovi Vasile ? (e calu' lui). Schimba uleiul la cutia de viteze si combate frumos. Ironizeaza, nu-i bai, daca te tine caseta de directie, dar nu jigni partenerul de confruntare de idei. La persoana a 3-a, adica Baselu, maimutoiul, tauras monta, felix, piticu, Nuti, fulguta onanescu, vadim, etc, poti sa-i porcaiesti, dar nu interlocutorul. Fii civilizat.

@mcgogosica - de cand are Basescu ochiul stramb si gaura pe obraz?

Din ianuarie 1974. Dupa ce la revelion a violat-o pe Doina Lecusescu, casatorita apoi Renea, fratele Doinei, impreuna cu un prieten, i-au aplicat marinelului pofticios o corectie dura. Au fost inaintate militiei de atunci doua plangeri, una a Doinei, de viol, si alta a lui Traienel, de lovire. Ambele plangeri au fost retrase.
Fiul natural rezultat din viol traieste, bolnav, in USA.
Amanunte de la un comisar de politie:

http://www.tashy.ro/video-marturie-traian-basescu-acuzat-de-viol-revelion-1973/

Aha, deci de atunci i se trage pofta de a viola!

A ajuns la rind poporul roman! A aflt, oare, ca poporul roman ii pedepseste drastic pe violatori? Dupa cum se comporta in ultima perioada, cred ca incearca sa scape, dar n-are cum.

Azi e vineri.

Lăscăroiule,că tot zici de PSD cu suspendarea:

ARTICOLUL 95
(1) In cazul săvarsirii unor fapte grave prin care incalcă prevederile Constitutiei, Presedintele Romaniei poate fi suspendat din functie de Camera Deputatilor si de Senat, in sedintă comună, cu votul majoritătii deputatilor si senatorilor, după consultarea ***tii Constitutionale. Presedintele poate da Parlamentului explicatii cu privire la faptele ce i se impută.

(2) Propunerea de suspendare din functie poate fi initiată de cel putin o treime din numărul deputatilor si senatorilor si se aduce, neintarziat, la cunostintă Presedintelui.

(3) Dacă propunerea de suspendare din functie este aprobată, in cel mult 30 de zile se organizează un referendum pentru demiterea Presedintelui.

Cam ce zici,stăpanul tău crea distrus,demolat și falimentat ROmania mai are tupeu să se prezinte la referendumul de suspendare și azvarlire in ocnă?Ăh?Ce zici,are?Foarte multă lume zice că,NU.
Io zic că va sta ca pe jar după ce USL v-a caștiga alegerile cu 66,6%.
Iar de suspendat va fi suspendat și umilit cum n-a mai fost nimeni in țara romanească.D'aia e frică.Și ție la fel.

Poras Fetidas la proțap.

Lasă-l pe Lăscăroiu.E la cărțile cu povești din copilărie.

Doar o mică intrebare:

Secta sectacilor ciumei portocalii,udmr,"unpr-ilegal" și minoritățile naționale altele.......AU FUZIONAT?Ăh?CÂND?
Păi,dacă nu,inseamnă că guvernul și puterea SUNT ILEGAL și ILEGITIMĂ.

Tot ce fac ăștia,Lăscăroiu și gașca, e:demagogie,minciună,ipocrizie,fariseism,ilegalități,ilegitimități,
fantasmagorie,distrugerea democrației(cată mai e) și a statului ROman.

Poras Fetidas.

 

Ambidextru

Poate la cunostintele tale despre Pora, ca despre politica vad ca nu esti prea inzestrat, ar putea fi ilegal cineva votat de popor. Atat parlamentarii PD-L, cat si cei ai UNPR, ai UDMR si ai minoritatilor nationale, altele decat cea maghiara, sunt votati de popor, deci sunt absolut legali. Si desigur si cei ai PSD, PNL, PC, sau eventualii independenti, daca ar exista. Insa intre articolu 103 din Constitutie si articolele din presa moguleasca, si emisiunile televiziunilor obediente dusmanilor Romaniei, este o evidenta discrepanta. De aceea, tot ce trebuie sa facem noi este sa decidem; cine are dreptate in acest caz, Constituia sau Antena 3?

Extras din mintea ta.

Daca am un ou in mina, am mai multe decit gaina. Baiatu, sinteti in prapastie! Ati ajuns acolo ca asa vati dorit, iar asta nu face decit sa ne bucure. Iesirea voastra la suprafata e imposibila. Cine si-ar mai dori sa faca alianta cu un partid ca al vostru aflat la putin peste 10% in prezent? Nimeni, cu siguranta.

 

 
 

Dar de unde-ai tu cunostintele astea?

Te-ai controlat si ai vazut ca esti om? De ce nu-i intrebi si pe cei din jurul tau? Pe Latratoiu, de exemplu. Cu siguranta te va scoate din dileme. Ca intre voi, amicii lui Vasile din Modrogan.

Despre locurile de munca tacere

S.Lazaroiu uita ca TOATE "aranjamentele" pdl-ului se vor intoarce si impotriva lor...sau spera ca vor fi vesnic la putere????

 

@Ambidextru 11;15.

"...USL va castiga alegerile cu 66,6% din voturi". Nu Ambidextru, 6 6 6 este "numarul de inmatriculare" al USL, nu rezultatul la urne.

Cu alte cuvinte...

....te ia... impielitatul! Vezi daca nu muncesti cinstit?

priviti la titlul articolului

ce inseamna:"Nu ma va mai place articolul 103?".....???

 

Inseamna ca atunci cand Iliescu

a introdus aceasta ambiguitate in Constitutie, i-a placut, de aceea a introdus-o, nu? De ce a introdus-o? Evident, nu din greseala. A introdus-o exact in scopul de a putea jongla cu Puterea, in functie de interesele sale si ale partidului sau. Desigur, atunci Iliescu stia ca cel mai performant sistem de fraudare a alegeruilor este cel comunist, deci omul, -ma rog, scuze pentru termenul om, -isi imagina ca tot ei vor decide Primul- ministru inca vreo 10 cincinale de acum inainte si pentru vreo intamplare de genul Fereasca Natura, ca la comunisti inca nu s-a auzit de Dumnezeu, sa aiba o portita prin care sa forteze conservarea Puterii. Ei, iata ca acum comunistii culeg exact ceea ce au semanat.

Te inseli de crezi ca poporul asta va mai suporta!

In oeice guvernare a fost pdl-ul, a fost cartoful fierbinte al acestei tari. Pe Boc nu-l putem numi prim-ministru pentru ca in afara de trompeta nu are alta calitate. Mi-l aduc aminte de cind promova ideologia comunista in cuvintarile sale din studentie. Romanii si-au dat seama, cam tirziu ce-i drept, ca au pus un comunist in ftunte, tocmai cind au crezut ca au scapat definitiv de ei.

Ce-si face omul cu mina lui

Se numeste constitutie gaunoasa, schweizer mai mult gaura decit brinza( Iosif Boda fost consilier prezidential)Sunt unii care refuza sa iasa din mentalitatea ce mi-e polp ce mi-e tei( ce mi-e partid ce mi-e alianta).Problema constitutiei noastre unu e insa articolul cu pricina, problememe ei ,,este" mult mai multe. Una de pilda ar fi neverificarea unei legi inainte de promulgare echivaleaza cu a merge la buda si a-ti da izmenele jos dupa si nu inainte cum e normal . O zi buna!

 

@un cetatean european,12;00.

Nu draga cetatene, asta inseamna ca v-a luat pe voi, nu ca ma ia pe mine. Ca nu eu sunt cu Intunecimea Sa in gasca.

Ma, tu iar minti!

Mai iesi si tu din Modrogan, cere-i voie lui Latratoiu, fa si tu ceva... ciupeste-te! Stai in bratele lui si nu mai poti scapa de el. Vezi ca este deghizat in portocaliu, si nu-ti dai seama. N-am vrut sa te ajut, dar poate asa il tragi de mineca si pe ;atratoiu, ca habar n-are sa citeasca, macar Constitutia.

 

 

Lazaroiu se blameaza singur din servilism fata de mafia PDL ?

Mi-a mila de Lazaroiu,faptele sale autodistrugatoare ne arata ce viata chinuita a avut acest slugoi al mafiotului-securist basescu traian,atat de grea incat nici macar o diploma universitara nu i-a dat o minima demnitate umana.Dar sa revenim la art.103 din Constituie ce stipuleaza ca presedintele(care,pt.ca Romania nu are presedinte?!)desemneaza priministru intai prin consultarea partidului ce are majoritate absoluta in Parlamet,daca asa ceva nu exista atunci se trece la consultarea partidelor din Parlamnet.In legatura cu investitura s-a ridicat problema daca primministru trebuie sa fie in mod obligatoriu un deputat sau un senator.In Constitutie nu este reglementat expres aceasta situatie,dar practica politica merge pe linia posibilitatii desemnarii ca premier a unei persoane independente,permitand astfel,mai ales in caz de criza, cum este acum cand PDL-ul a dovedit ca este stapanul absolut al infractionalitatii si criminalitatii romanesti,sa existe un mai larg evantai de posibilitati.Cert este ca in nici un caz viitorul premier nu poate fi un politruc complice cu mafia PDL-ista care a izolat international Romania,aruncand-o intr-un nou crunt stalinism-nazism-PDL-udrea basescu boc.

domnu Lazaroiu

acest cavaler al tristei figuri in loc sa se ocupe de ministerul responsabil de soarta celor mai napastuiti oameni isi da cu parerea despre Alba Ca Zapada. Asta arata nivelul de competenta la care a ajuns guvernul Basescu

 

dobi si baselu

Taticul tau ce a fost cand tu te jucai cu jucaria in nisip ?

Lazaroiu Sebastian este fiul unor tigani din Comanesti.Tatal hotz de buzunatre si din case a fost confdamnat la multi ani de inchisoare,maica-sa o tiganca alcoolica l-a abandonat in Bacau, astfel a ajuns la un orfelinat ,iar de acolo a fost prelucrat de securitatea ceausista sa fie ticalosul PDL-ist de astazi , arma umana indreptata de contrabandistul Basescu Traian impotriva romanilor.

 

@ Diana

Este cu atat mai laudabil daca dl Lazaroiu, fiind copil abandonat, a ajuns la un asa prestigios palmares stiintific. Nu prea vad cum l-a putut face securitatea, dupa 89, sa publice-n atat de prestigioase aparitii editoriale straine.
Iata formatia si activitatea stiintifica a dlui Lazaroiu :
"A absolvit in anul 1996 cursurile Facultății de Sociologie din cadrul Universității București, urmand apoi și un masterat in politologie la aceeași facultate (1997). A obținut in anul 2007 titlul științific de doctor in sociologie la Facultatea de Sociologie a Universității din București.

Incă din facultate a lucrat ca director de cercetare la GISO (1995-1996), activand apoi ca expert parlamentar la Senatul Romaniei (1997), cercetător la CURS (1997-1999), director de cercetare la CSOP/TNS (1999-2000) și director general la Centrul de Sociologie Urbană și Regională - CURS SA (2002-2007).

A participat pe post de expert, consultant sau director de proiect la numeroase programe de cercetare a traficului de ființe umane, a migrației internaționale, in realizarea de sondaje de opinie din campaniile electorale și măsurarea audienței TV, precum și coordonator de proiecte de dezvoltare comunitară.

In paralel cu activitatea de cercetare, a activat ca lector universitar la Facultatea de Științe Politice din cadrul SNSPA (2000-2006), profesor asociat la Programul de master in comunicare politică de la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA (din 2003), precum și profesor asociat la Programul de master in marketing și sondaje de opinie de la Facultatea de Sociologie (din 2004). Este membru al Asociației Romane de Sociologie și al SORMA, organizație profesională a cercetătorilor din domeniul marketingului și sondajelor de opinie."

Mai incet cu CV contrafacut sa dea bine la

diletanti.
Daca te uiti la CV lui nutzy,anastase,sulfina ridzi etc sunt pline realizari,cursuri,masterate doctorate si alte fite produse de epoca romantica a invatamantului romanesc cand a facut scoala si lazaroiu(1992-1995) Ma indoiesc ca un biet student era un director performant in primul an de la terminarea facultatii.
In rest cat a fost la CURS a facut sondaje masluite pt base si ai lui. Cu SNSPA m-am lamurit cred ca va pierde acreditatrea cat de cusand

@Val

Ma uimeste ca Latratoiu mai gaseste creduli ca tine! Ne arunci in fata un CV identic cu al lui bin Laden si ne ceri pe noi ca nu-l bagam in seama. Il bagam in seama, numai ca la aberatiile lui nu ai cum sa-i raspunzi, decit cu huiduieli. Daca si ageamiul asta a ajuns sa ne dea lectii de viata, cu siguranta ne dam seama de calitatea oamenilor care-l inconjoara si cred in cuvintele lui.

prietene .......

se vede ca esti fanul lui basescu !

@daina

- ia vezi tu cum faci cu postarile duble , mai ai una la inceput !!!am inteles mesaju' nu-ti plac tiganii decat daca se numesc iliescu , nastase sau vanghelie ! chestie de gust !

urmarea postarii pentru Diana e pe pagina a doua

nu s-a putut altfel ! Ziare.com nu mi-a permis s-o atasez la locul cuvenit

Niculaeda, postarile duble sunt permise unora,

altora li se cenzureaza, pe motiv ca s-ar repeta, postari unice. Depinde de persoana si de agrementul pe care site-ul i-l acorda.

Cat despre dl Lazaroiu, ii apreciez opiniile clare.

Zvoneru' băsist loazăroiu

....iar o arde sfătos pe online, numai de ministerul lui nu se ocupă. Oare ce'l califică atat de tare pe "nimeni" să'si dea cu părerea despre nimic?

Bre nea loazăroiu, matale ai treabă multă pe la minister si noi te retinem, am impresia!

 

@valeriuteodosiu

- bine ca nu esti sigur ! de unde stii ca nu scrie in timpu' liber ?

bulsit

N'a mai scris nimic din 2007, nu că ar fi dat peste cap sistemul de valori al lumii literare inainte, dar chiar n'a mai avut timp, e clar. Momentan dictează scribilor din presă cand are de comunicat o dudă, o soparlă, un fitil. Iar postul de ministru este simbolic, paravan pentru activitatea de securist propagandist.

timpul liber

Este vizibil ce face domnul Lăzăroiu in timpul liber. Deja ne-a obisnuit cu 2-3 intoxicări pe săptămană. Asta cand nu are timp liber, altfel am văzut că prestigiosul domn Lăzăroiu poate si de mai multe ori pe zi, dar numai atunci cand are timp liber ..... de la minister.


Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor