Un burger mancat vineri poate fi vinovat de senzatia de foame pana luni

   

Un burger mancat vineri poate fi vinovat de senzatia de foame pana luni
Ai putea crede ca o greseala mica, in ceea ce priveste alimentatia, n-are ce sa-ti faca, atat timp cat esti dispus sa incerci macar sa mananci corect apoi. Din pacate, cercetatorii au aratat ca un burger mancat vineri amplifica senzatia de foame pana luni.

Explicatia este ca lactatele, mancarea de tip fast food si milk shake-urile nu se aseaza direct pe solduri, asa cum se spune, ele avand mai degraba treaba cu creierul, dupa cum relateaza Daily Mail.

Dupa cum au explicat cercetatorii americani, aceste alimente care contin grasimi saturate pacalesc creierul, in asa fel incat acesta nu mai trimite organismului senzatia de satietate, care ar trebui sa se traduca prin ridicarea de la masa. Rezultatul, lipsiti de aceasta informatie vitala, continuam sa mancam mult mai mult decat avem nevoie.

Mai rau este ca informatia ramane blocata timp de mai multe zile, astfel ca intreaga alimentatie se da peste cap.

Dr. Deborah Clegg, de la Universitatea Texas, care a coordonat studiul, a explicat: In mod normal, organismul nostru stie cand am mancat indeajuns, dar asta nu se mai intampla si cand mancam ceva bun".

Explicatia consta in faptul ca, lovit de acizi grasi, creierul devine rezistent la insulina si leptina, dupa cum au aratat experimentele realizate pe cobai.

In special un anumit tip de grasime este specialist in "pacalirea" creierului, acesta gasindu-se in unt, branza, lapte su carnea de vita.
Miercuri, 16 Septembrie 2009, ora 10:04
Sursa: Ziare.com
Autor: Anca Serghescu

Articol citit de 654 ori

Vezi toate cele 2 comentarii
 
Clauzemburg

spune:

03.10.2009, 04:10

Vesnica pomenire pt articol

Ma convins articolul sa nu mai mananc iaurt kiar si degresat si mai ales cipsuri facute acasa care erau singurele otravuri pe care le mai mananc , pt ca ma ajutau sa mananc de 5 ori mai multe rosii ardei castraveti , sa mananc 3 kg legume crude integrale ( nu fara fibre cum e la sucuri ) , pe zi .
Am trimis articolul la infumuratii de angajati care citesc mailurile clientilor la Milka si probabil o sal mai folosesc la campanii anti lactate , anti junk fud .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 
Clauzemburg

spune:

03.10.2009, 04:10

Vesnica pomenire pt articol

Ma convins articolul sa nu mai mananc iaurt kiar si degresat si mai ales cipsuri facute acasa care erau singurele otravuri pe care le mai mananc , pt ca ma ajutau sa mananc de 5 ori mai multe rosii ardei castraveti , sa mananc 3 kg legume crude integrale ( nu fara fibre cum e la sucuri ) , pe zi .
Am trimis articolul la infumuratii de angajati care citesc mailurile clientilor la Milka si probabil o sal mai folosesc la campanii anti lactate , anti junk fud .

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

 


Vezi toate cele 2 comentarii