O noua cercetare, arata ca un consum moderat de cafea in timpul sarcinii, nu favorizeaza pierderea sarcinii, relateaza Reuters Health. Rezultatele acestei cercetari, vin ca o confirmare a studiilor efectuate anterior.
Totusi, cercetatorii atrag atentia asupra faptului ca femeile care au participat la studiu au consumat o cantitate de cafea relativ mica, echivalentul a mai putin de 2 cesti de cafea pe zi in prima perioada si mult mai putin in restul perioadei de sarcina.
Continuare in:
Copilul.ro