Vinul protejeaza pielea de radiatii

   

Vinul protejeaza pielea de radiatii
Vinul rosu este recomandat chiar si bolnavilor de cancer, in cazul acestora un pahar inainte de sedinta de chimioterapie fiind benefic.

Si asta pentru ca vinul este in stare sa limiteze efectul toxic al terapiei cu radiatii, dupa cum relateaza MSNBC, citand Reuters.

Studiul, efectuat in Italia, care a concluzionat ca un pahar de vin, zilnic, inainte de chimioterapie este bun, a fost realizat pe 348 de femei diagnosticate cu cancer la san.

Tot secretul sta in polifenolii si taninele continute de bautura, a explicat Dr. Gabriella Macchia, de la Universitatea Catolica din Campobasso.

In cazul femeilor care consuma un pahar de vin inainte de sedinta de chimioterapie, riscul ca pielea lor sa sufere de pe urma toxicitatii radiatiilor este redus cu 75%, fata de cel al femeilor care nu beau.

Efectul vinului asupra pacientelor bolnave de cancer la san poate fi generalizat si in cazul altor bolnavi de cancer, el neafectand eficacitatea radiatiilor menite sa lupte cu tumoarea, a mai spus cercetatoarea.
Miercuri, 02 Septembrie 2009, ora 20:05
Sursa: Ziare.com
Autor: Anca Serghescu

Articol citit de 520 ori

Vezi toate cele 3 comentarii
 
VCT

spune:

02.09.2009, 20:10

ati incurcat-o din nou

CHIMIOterapia nu are nimic de-a face cu radiatiile!
Poate vorbiti de RADIOterapie!
Madam' Serghescu, va recomand mai putin vin rosu inainte de a scrie articole! OK? Nu ne jucam cu termenii... Ca invata lumea gresit si apoi asa ramane!

Pro / Contra
5
Total de acord
5 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

 

ruginitu

    raspunde:

02.09.2009, 20:18

VCT ! Grozav spirit de observatie aveti !

Va multumesc in numele "lu'" ziare.com !
Deci, daca teroristii "dau" o mica bomba atomica, ne putem salva scufundindu-ne intr-un butoi cu vin rosu !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

Moldoveanu

spune:

03.09.2009, 00:42

Da ??????

Atunci rominii vor fi ultimii care vor suferi de cancer de piele. Apropo ! nu se specifica daca efectul este mai bun pentru vinul din SURCELE. In acest caz 90% din populatie este PROTEJATA !

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
1 vot
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
1 vot

 


Vezi toate cele 3 comentarii