Cacaua previne bolile inimii

   

Cacaua previne bolile inimii
O ceasca de cacao neindulcita, cu lapte slab, este o bautura perfecta in zilele friguroase. In plus, cacaua are potentialul de a preveni bolile cardiovasculare.

Intr-un studiu realizat in Spania, 42 de persoane, barbati si femei, au baut zilnic cate o ceasca de cacao, bautura in a carei componenta intrau 40 de grame de pudra de cacao neindulcita si lapte slab. Dupa o luna, s-a observat ca cei care o consumasera zilnic aveau un risc mai coborat de boli de inima decat cei care consumasera doar lapte.

Iar cei cuprinsi in studiu aveau varste de peste 70 de ani si un risc cardiovascular crescut, multi fiind diabetici, altii fumatori, hipertensivi, cu un nivel al colesterolului marit, obezi sau cu antecedente de boli de inima in familie, dupa cum relateaza HealthDay.

In plus, in grupa celor care consumasera cacao s-a observat si cresterea nivelului de colesterol bun, acesta avand proprietati antiinflamatorii si antioxidante, dupa cum se mentioneaza in raportul aparut in American Journal of Clinical Nutrition.

De mentionat este ca participantii la studiu nu au luat vitamine sau suplimente pe durata testelor si nici nu au consumat altfel de cacao decat cea furnizata de echipa de cercetatori din cadrul Universitatii Washington din St. Louis.
Vineri, 23 Octombrie 2009, ora 22:37
Sursa: Ziare.com
Autor: Anca Serghescu

Articol citit de 549 ori

Vezi toate cele 3 comentarii
 
fara

spune:

23.10.2009, 23:38

...

Dupa cum scrieti titlul, rezulta ca l-ati angajat pe Almanahe ca jurnalist. Halal educatie!

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
2 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
2 voturi

 
Flenderik von Schlitz.

spune:

24.10.2009, 02:35

K.K.O.

Mi-am venit de acasa.D-aia unii se fac mereu de KKO.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 
Tase

spune:

24.10.2009, 20:59

Anca Serghescu

Ai facut liceul la seral, nu-i asa ? Felicitari pentru ziare.com, probabil isi aduna 'ziaristii' de printre blocuri.

Pro / Contra
- -
sub 3 voturi
0 voturi
Calitatea comentariului
- -
sub 3 voturi
0 voturi

 


Vezi toate cele 3 comentarii