Consumul de fast-food duce la depresie

   

Consumul de fast-food duce la depresie Libertatea
Cati dintre noi nu am consumat macar o data in viata mancare de tip fast-food? E gustoasa si gata preparata, insa are foarte multe contraindicatii. Printre acestea se mai adauga si depresia. Astfel, persoanele care mananca alimente bogate in grasimi, dulciuri si prajeli, risca sa se imbolnaveasca de depresie, potrivit BBC.
Peste 3.500 de persoane cu varsta mijlocie au participat la studiul realizat de cercetatorii de la Colegiul Universitar din Londra. Jumatate dintre subiecti au consumat ... citeste toata stirea
Luni, 02 Noiembrie 2009, ora 14:20
Sursa: Libertatea

Articol citit de 45 ori

 
Nu exista comentarii postate de utilizatori.