Varza si broccoli reduc riscul de cancer de vezica

   

2007 12 11 Varza si broccoli reduc riscul de cancer de vezica din New York. In cazul nefumatorilor, acest risc se reduce cu pana la 73%. Varza si broccoli contin izotiocianati, substante despre care se stie ca pot preveni riscul anumitor forme de cancer. Gatite, aceste legume isi pierd efectele benefice. "Prin preparare termica, cantitatea de izotiocianati se reduce cu 60% sau chiar 90%", a precizat pentru dailymail.co.uk dr Li Tang, coordonatorul studiului. La studiu au participat 275 de ... citeste toata stirea
Luni, 10 Decembrie 2007, ora 22:00
Sursa: Jurnalul National

Articol citit de 153 ori

FacebookTwitterLinkedin
 
Nu exista comentarii postate de utilizatori.