Ziare.com

Oameni pasnici au fost ridicati de jandarmi la Topoloveni: De frica protestatarilor, Dragnea isi transforma vizitele oficiale in vizite private (Video)

de Redactia Ziare.com
Vineri, 17 Mai 2019, ora 13:50

   

Oameni pasnici au fost ridicati de jandarmi la Topoloveni: De frica protestatarilor, Dragnea isi transforma vizitele oficiale in vizite private (Video)
Jandarmii argeseni au dat dovada, vineri, de o agresivitate neobisnuita pe strazile din Topoloveni, Arges. Oameni care filmau cu telefoanele mobile pe spatiul public, in asteptarea lui Liviu Dragnea, au fost bagati in duba si dusi la politie pentru legitimare, cu toate ca erau pasnici si prezentau buletinele de bunavoie.

Neobisnuit a fost si faptul ca vizita in localitate a presedintelui Camerei Deputatilor nu a fost anuntata oficial de PSD, doar de presa locala.

"Liviu Dragnea, presedintele PSD si ministrul Agriculturii, Petre Daea, vin astazi in Arges. Cei doi vor merge la Topoloveni, unde, la ora 10.00, au intalnire cu toti primarii PSD din judet. Dupa sedinta, Dragnea si Daea vor vizita obiective agricole din Arges, finantate prin APIA si AFIR", a scris Universul Argesean.

La ora anuntata, mai multi cetateni au venit in zona Casei de Cultura, unde urmau sa fie prezenti oficialii de la Bucuresti, si au inceput sa filmeze pe strada cu telefoanele mobile, lucru care i-a deranjat pe jandarmii adusi in numar neobisnuit de mare.

Rezistenta TV a transmis live pe Facebook imagini incredibile. Daca la inceput jandarmii s-au comportat decent, permitand accesul in zona si inregistrarea libera de imagini, de la un moment dat incolo au inceput sa devina agresivi si sa faca exces de zel. Un tanar care afisa un banner impotriva PSD a fost ridicat si dus in duba, inconjurat de foarte multi jandarmi, desi voia sa se legitimeze de bunavoie.

"Avem drepturi si libertati (...) De ce puneti mana?", a strigat un cetatean.

"De-al dracu'", i s-a raspuns, conform imaginilor transmise live.

Oamenii care filmau au fost rand pe rand impinsi si dusi la duba.

Cateva replici:

"Uitati buletinul!", spune un barbat.

"Mergeti la masina. Veniti cu mine!", raspunde jandarmul.

"Nu ma mai impingeti!", cere un alt barbat.

"Mergeti la politie sa va legitimati. Asa e ordin! Nu va imping, mergeti dvs", ii da replica jandarmul.

Transmisiunea live a continuat si in duba, dar s-a incheiat la Politie, unde celui care filma i s-a cerut sa inchida telefonul mobil pentru ca inregistrarea de imagini in institutie e interzisa.



UPDATE 12:40 - USR anunta ca pregateste plangeri penale pentru abuzul inregistrat azi la Topoloveni.

"ABUZ FARA MARGINI AL JANDARMERIEI ARGES. Au bagat in dube toti protestatarii de la Topoloveni, fara absolut niciun motiv in afara de clasicul 'pentru ca pot'. Tertipul legitimarii nu tine pentru ca oamenii aveau cartile de identitate la ei. Dubele erau noi si frumoase, pe banii celor luati cu forta in ele.

Pregatim plangerile. Oricum va veni reforma peste ei.#26Mai", a scris pe Facebook Vlad Gheorghe, unul dintre cei loviti de jandarmi la protestul din 10 august.

De asemenea, deputatul PNL Ovidiu Raetchi condamna actiunile jandarmilor.

"Conducerea la sectie, la duba, suprimarea libertatii unui manifestant pasnic care se legitimeaza este un abuz care plaseaza Jandarmeria Romana in randul fortelor de represiune de tip sovietic, nu al celor din Uniunea Europeana", spune liberalul, care le transmite un mesaj jandarmilor: "Nu acceptati sa savarsiti abuzuri impotriva cetatenilor si in favoarea lui Dragnea, pentru ca ele nu vor putea fi musamalizate la nesfarsit de Carmen Dan. Toate regimurile autoritare au un final, iar faptele ilegale ale Jandarmeriei raman consemnate".

Citeste mai multe despre: Opozitia reactioneaza la abuzurile Jandarmeriei de la Topoloveni: USR pregateste plangeri penale, PNL spune ca incepe dictatura.

UPDATE 13:50 - Jandarmeria Arges a transmis, la solicitarea Ziare.com, ca 10 persoane au fost "conduse la sediul politiei pentru stabilirea identitatii si luarea masurilor legale".

"Persoanele vor fi sanctionate contraventional pentru participarea la o adunare publica nedeclarata si refuzul parasirii zonei la solicitarea jandarmilor", se arata in comunicatul citat.

De frica protestatarilor, Liviu Dragnea si-a transformat vizitele electorale in vizite private

Dupa ce PSD s-a confruntat cu proteste vehemente la mitingurile organizate in tara, se pare ca Liviu Dragnea a decis sa calatoreasca pe furis, sustinand ca vizitele oficiale ar fi evenimente private.

Purtatorul de cuvant al Jandarmeriei Arges, capitan Tanase Ionel Flavius, a explicat pentru Ziare.com ca evenimentul din Casa de Cultura avea caracter privat, iar jandarmii au fost chemati pentru a asigura ordinea in afara cladirii.

De asemenea, acesta ne-a spus ca ramane de vazut daca cei ridicati vor fi sanctionati pentru protest neautorizat.

Intrebat de ce se ocupa Jandarmeria de un eveniment privat, purtatorul de cuvant ne-a spus ca ei nu au fost chemati pentru ce se intampla in Casa de Cultura, ci doar pe spatiul public, adaugand ca au fost chemati de primarie si precizand ca o sa revina cu un raspuns oficial.

Reamintim ca si joi, la Targu Mures, oamenii legii au facut exces de zel, incercand sa intimideze oamenii pasnici veniti la un protest spontan, printre care si un tanar de 17 ani.

Citeste si:


C.B.


Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Citeste mai multe despre jandarmi Topoloveni Dragnea vizita
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 23289 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
48 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Mama ei de "DEMOCRATIE" pisdista !! asa sa ajuns??

Penalul Porkar "cel mai iubit fiu al poporului" nu mai poate sa se desfasoare,100 de drogati cu ochi rosii il urmaresc prin toata tara 😁😂🤣😁😂

 

Ce se intampla cu acest site? Propaga ura si incita la violenta prin

articolele, dar mai ales prin comentariile unor postaci, platiti sau neplatiti, pe care le publica! Cred ca multi postaci sunt chiar ziaristi care publica si articole pe site! In loc sa faca propaganda ca oamenii sa vina la vot, sa informeze cititorii despre programele electorale ale partidelor, ziaristii platiti de cineva scot in evidenta numai cazuri de nerespectare a legii catalogandu-le ca fiind abuzuri ale jandarmeriei!!!

 

Ei, cam despre asta e vorba

Turcia lui Erdogan, Rusia lui Putin, Romănia lui Dragnea

Va mai ganditi daca mergeti sau nu la vot pe 26 mai?

 

nu i-a trimis nimeni acolo

la vot sa isi arate muschii nu pe strada aiurea. si protestele au o limita. au timp sa topaie la intrunirile partidului pe care il sustin.

Draknea sa faca o vizita de 3 ani la Jilava

infractorul trebuie sa faca o vizita de cel putin 3 ani la Jilava.

si acolo va fi pazit strasnic...

Fost securist, nomenclaturist?

Dormi cu carnetul de partid sub perna si cu poza lui ceausescu deasupra patului? Nu fii sfios, recunoaste. Ce au facut la Topoloveni? Off, melancolia vremurilor in care nu aveai voie sa ai pareri, idei. Dispari psd-ist obosit.

Să ințeleagă jandarmii că ei sunt plătiți din banii romanilor și nu

... din buzunarul infractorului teleormănean.

Ce fac jandarmii, execută ordinele infractorilor? Jandarmii sunt

... plătiți bine, din banii noștri, să ne apere pe noi și interesele noastre, nu sa-i apere pe hoții care conduc țara.

Dupa 10 august 2018 au incetat protestele

Dupa 10 august 2018, cand cu gazarea, au incetat protestele masive si se socoteste că asta e metoda de a-i stăpani pe romani.

Zi neagra la Topoloveni!

Astazi 17.05.2019 la Topoloveni am avut una dintre cele mai negre zile de dupa 1989.Zi comparabila cu mineriadele si jandarmiada.
Azi la Topoloveni Constitutia Romaniei a fost abrogata!
Azi la Topoloveni democratia a fost abolita!
Azi la Topoloveni sa instaurat Statul Politienesc!
De azi inainte Romania va fi condusa prin decrete date de PSDragnea&Ciracii!!!
Azi la Topoloveni PSDragnea a procedat la fel ca si PCR-Ceausescu in Timisoara!
Oricand PSDragnea poate instaura Starea de Necesitate.Intrunirile mai mari de 3 persoane sunt interzise,a patra persoana va fi impuscata!!!
UE si NATO vrem sa fim aparati de haita rosie!
Singuri nu mai facem fata.

Așa ceva ...

"Participau la o adunare publică nedeclarată. Au afișat bannere și au scandat lozinci."
Legea este și pentru huliganii rezist, pe bune!

pentru "inovator" Rank user: x5 17.05.2019, 12:51

citat din zicerile tale: "scot in evidenta numai cazuri de nerespectare a legii catalogandu-le ca fiind abuzuri ale jandarmeriei!!!"
Pai mai virtute pesedista, nerespectarea legii de catre jandarmi este abuz!!!
"Libertatea cetatenilor de a-si exprima opiniile politice, sociale sau de alta natura, de a organiza mitinguri, demonstratii, manifestatii, procesiuni si orice alte intruniri si de a participa la acestea este garantata prin lege. Asemenea activitati se pot realiza numai pasnic si fara niciun fel de arme" este un citat din Legea 60/1990. Valabila si pentru jandarmi si pentru pesedistii aia cocliti.

Vor ieși alți protestatari, alți și alții! Să nu creadă L Dragnea,

... infractorul teleormănean, că asmuțind jandarmii ca pe niște caini pe romani, o să le inchidă gura și romanii nu vor mai ieși in stradă.

Omul viseaza la democratii a la Putin sau Erdogan

Este exact cum ziceam mai sus.

Omul si partidul pe care il sustine viseaza la pseudo-alegeri odata la patru ani, in care castiga iar si iar partidul de guvernamant. Iar cand nu castiga, se anuleaza alegerile, vezi localele de la Istanbul de acum doua luni.

In rest, mucles. Nu ai voie sa protestezi, e interzis. Te salta de pe strada daca faci asta. Chiar daca esti pasnic si ai doar o pancarta in mana, chiar daca te legitimezi imediat.

Si, concret, sa vedem si abuzurile: Jandarmii nu au voie să legitimeze persoane decat dacă ele comit sau există temeiuri concrete și suficiente că s-ar pregăti să incalce legea. In niciun caz arbitrar. Transportul la secție se poate face DOAR dacă persoana refuză legitimarea, in condițiile de mai sus.

Două abuzuri intr-un același pachet. Totul pentru linistea lui Dragnea.

Regimul Dragnea face ce stie el mai bine:

ABUZURI!

Dragi romani

daca nu va mai place ce se intampla acum in tara noastra, iesiti la vot si mai ales nu mai votati psd.Numai asa vom putea schimba ceva si asta trebuie sa inceapa de acum, de pe 26 mai 2019!!!Altfel, vorbe goale...

 

Cat mai permiteti domnule presedinte Iohannis ca draknea sa

foloseasca jandarmeria ca pe armata sa privata?
De cand o persoana romana si europeana trebuie dusa cu duba la sectie ca sa i se citesca cartea de identitate?
De cand are dreptul cineva in tara asta saracita de sobolanii rosii sa ia oamenii de pe strada si sa-i duca la marginea localitatii, poate prin paduri si baragane, ca sa nu-l deranjeze pe CRIMINALUL NICOLAE LIVIU DRAGNEA?
Toate astea se vad in Diaspora si nu vor ramane fara consecinte.
Nu vom mai vota DECAT pe cei care protejeaza poporul roman si care se obliga sa fie in slujba lor, NU INVERS!

AJUNGE! Sa crape sobolanii rosii cu gura deschisa si cu labele in sus!
Romani, votati NUMAI pe cei care sunt de partea voastra!
Si neaparat de doua ori DA la referendum.

Daca au fost abuzati de jandarmi, sa dea in

judecata jandarmii care au comandat si executat actiunea, pe persoana fizica. Pentru ca, inainte de a fi jandarm asti om, si gandesti cu capul tau daca e bine ce faci.

Dom'le, si io sunt pentru contra ca

hastagistii ăia plătiti de Soros si de agenturili străine să scape numa' cu o amandă banală!
Să fie pusi să dee cu sucsematu', ca să se afle uneltirili dujmanilor boborului, urcati in tren si trimisi direct in Siberia, la reieducare!
Să le easă democratia din cap!

Te inseli.

Armata si jandarmeria tin de ministere diferite, aparare si interne. Presedintele nu are autoritate asupra internelor.

.

... cată vreme țara noastră este condusă de Dragnea, de Nișcoricea, Codrin Ștefănescu, Rădulescu-Mitralieră, Viorica Vasilica Dăncilă și mulți aliii de același calibru, niște simple rețineri sant o bagatelă.

Oare ar fi mai bine?

Chiar daca am facut armata la Jandarmi,acum ma gandeam ca ar fi mai bine ca aceasta arma a ministerului de interne s-ar desfiinta,pentru ca e inutila.In ultima vreme nu auzi decat cum jandami raspund brutal si incalcand legea retinand oameni pentru legitimare,ei nu au auzit de libera exprimare?Nu actioneaza decat la comanda pentru protejarea coruptilor,foarte rar mai auzi ca un grup montan de jandarmi ajuta oameni,in rest il apara pe Dragnea.Daca sunt inutili pentru populatie eu zic ca ar fi mai bine sa fie desfintati.

 

Corect

Raspund la comanda Sefului pus de Partid. Ca atare este supus PSD. au trecut doar anii de la revolutie incoace, nu e nicio democratie.

oare o fi mai bine fara jandarmerie si fara politie ??

Eu as spune ca nu !Stiti care este deviza Elvetieio tara ,o mare democratie in Europa si in lume :" Justice et Police " deci Dreptate si Politie , in sensul ca nu se poate asigura una fara alta , ele se completeaza reciproc pentru o buna functionare . Nu intru in detalii , sunt apolitic convins !

Crima Organizata

Daca vrem democratie, arma hotilor numita jandarmerie desfiintata.

 

Musai. Plus poliția locală.

...

Adevarul

Subscriu ambele sunt niste bate ale politicienilor locali.
Sa elimini politisti cu experienta de 10-15 ani si sa angajezi militieni si jandarmi cu zero scoala e o "reusita"!
O adunatura de nebuni si analfabeti !

Dacă nu aici, atunci unde ?

Pentru că aici este cel mai penal primar din Romania, agramatul Boțarcă, multimilionar, desigur (dintr-un sărăntoc mecanic auto), intaiul hoț dovedit de voturi (vezi episodul Călărași din 2004, mușamalizat de Tărăcilă și mafia PSD). Gunoaie...

 

va supunei votului majoritatii

daca aia vor penal atunci penal savurati timp de 4 ani sau pana il aresteaza. in democratie minoritatea nu are drept de decizie

Habar n-ai, amice!

Nu vor, numai că acolo primăria este o organizație de tip mafiot, iar cine nu e cu ei e amenințat, bătut (da, la propriu, un polițist a incasat-o chiar, de la mecanicul pomenit), dat afară de la locul de muncă și tot așa.

nu-i asa taica!

nicaieri in Europa, ca nu vorbim de Madagascar sau Cornul Africii, nu exista principiul: "pentru ca putem!".
Lipseste din vocabularul politicienilor. Doar pesedistii pot, ca-s aliati cu alde si prm-ul ungurilor. Si au tupeu nemarginit.
Da las' ca se duce tupeul lor, cu tot cu persoana fizica, la Jilava. Sa de-a Dumnezeu!

Esti un memo-rex...you wish..inca vremurile cand

faceai acelasi lucru in vremea lui ceausescu..si mai rau n-au apus in capatana ta securista...de ne-am intalni tete a tete ai inlemni si te-ai cai...am vazut destui ca tine..si-au facut la fel...du-te tata si caieste-te pt ce-ai facut impotriva poporului pasnic!

"De-al dracu'" sau "De-al dragnea'" ?

Cred ca s-a atins limita saturatiei. Carmen Dan trebuie debarcata urgent.

 

Domnule presedinte Iohannis, ce spuneti de asta? Daca nu ma insel

sunteti Seful Suprem al Fortelor Armata, din care face parte si jandarmeria. Puteti solicita o ancheta interna pentru a vedea cine a ordonat actiunile jandarmilor de azi din Arges, sau din celelalte zile, de la Iasi, Braila, Tg.Mures, etc. ?

Sunteti GARANTUL LIBERTATILOR romanilor. De asta v-am ales, in ciuda sutelor de kilometri si a orelor la cozile ambasadelor! Diaspora va intreaba direct: Ce faceti pentru asigurarea protectiei romanialor si a respectului dreptului lor legitim de a protesta?

Duminica 19 mai asteptam raspunsul Domniei Voastre in Roma, Londra, Milano, Barcelona, Paris, si chiar si in pasnica Elvetie, la Zürich. Si de asemenea in nenumarate orase din toata tara!

O sa permiteti iar Jandragneriei microfoniste, flausatului si analfabetei sa ne gazeze, sa bata, sa dea cu tunurile de apa? Eu va spun ca noua nu ne este teama de ASTIA si nici de Jandragneria lor. In schimb Dumneavoastra ar trebui sa va fie teama de ei si de reactia care se va produce prin neimplicarea Dumneavoastra!

 

O mica eroare aici

Jandarmeria nu tine de armata. Sunt ministere diferite: aparare si interne.

Asta si Mos Gorila sunt responsabili cu propaganda

Comunista, bineinteles.

I-AI TURNAT, BA !

.

Comandantul Jandarmeriri Arges!

Tocmai am vazut C.V.-ul comandantului jandarmeriei Arges. Se numeste Lupescu Gheorghe si este doctor!?in drept si licentiat in drept la Universitatea Bioterra Bucuresti unde este si profesor univesitar!? Poate daca ii vedeti C.V.-ul o sa ramaneti masca, cum am ramas si eu, restul.......

 

Ia uite si declaratia lui. mizerabila si ea

"Purtatorul de cuvant al Jandarmeriei Arges, capitan Tanase Ionel Flavius, a explicat pentru Ziare.com ca evenimentul din Casa de Cultura avea caracter privat, iar jandarmii au fost chemati pentru a asigura ordinea in afara cladirii"

Bai, frate, pot sa chem si eu jandarmeria cand ii fac botezul celui mic? Si vin daca ii chem? Ce e mizeria asta? Si in ce vizita privata era Dragnea? Era in campanie electorala, nu era la carciuma cu iubita.

"Liviu Dragnea, presedintele PSD si ministrul Agriculturii, Petre Daea, vin astazi in Arges. Cei doi vor merge la Topoloveni, unde, la ora 10.00, au intalnire cu toti primarii PSD din judet. Dupa sedinta, Dragnea si Daea vor vizita obiective agricole din Arges, finantate prin APIA si AFIR", a scris Universul Argesean.

Asta e vizita privata? Deja se incalca drepturi fundamentale aici. Ai dreptul a ii spune sefului partidului de guvernamant ce crezi despre el, indiferent in ce tip de vizita abereaza el ca e in orasul ala si de ce crede Jandarmeria despre asta.

Solutia

E simpla! Societatea, partile sanataoase ale ei, trebuie sa riposteze! Lucrezi undeva si ai in subordine o sora, frate, fiu, mama, tata de jandarm? Lasa-i fara loc de munca! Sa-i hraneasca jandarmul din banii pe care ii primeste pentru a fi lacheul hotilor! Fiecare jandarm are potentialul de a ajunge la un moment dat un mic Hitler! Trateaza-l ca atare! Povestea aia cu "capul plecat, sabia nu-l taie": e cel mai nociv lucru pe care am fost invatati sa-l credem!

 

Mai e un pic si le pica coroana de spini tov dragnea =dictator si

jandarmeriei=SECURITATE comunista ! Dupa aia trebuie identificate toate elementele astea nocive din securitate si trimise la plimbare..vor ajunge fie batausi, fie hoti, fie bodyguarzi la dragnea in celula!!!! Ori sa-i vezi cum o iau valea in Europa la munca sau poate ..la furat ca astia de muncit habar n-au !!!! Execrabili acesti indivizi in frunte cu tov sulieman de tiliorman..iti pica capatana cat de repede !!!

 

urgent canalu bucuresti-marea neagra sa le dea de lucru la toti

agresivii astia ! domnu general de armata,ala care ai fugit cu luminita in turneu la rio,cand ai de gand sa te intorci spre patria muma ?! daca o mai abuzezi mult pe luminita s-ar putea sa nu mai ai unde te intoarce ca sa fi general ! diktatura militara a culturii,civilizatiei si istoriei,ultima solutie ! baaah,nu ma npinge,c-ametesc,bibicule ! io sunt nenea iancu !

 

@ printul Rank user: x5 17.05.2019, 13:35

sa ma cah pe linea ta regala!
Poti sa ma semnalezi cu comentariu nepotrivit dar nu pot sa suport "prostia" celor care comenteaza ca tine. Esti un tip inteligent care se vinde pe "trei arginti"! Cip...

 

Citeste bine legea!

Cred ca cei sanctionati nu manifestau in mitinguri organizate, asa cum cere legea! Asta nu inseamna ca ei n-au voie sa-si exprime vointa politica, dar pentru asta ar trebui sa respecte si legile care guverneaza o tara!

domnu' Bercea,

da-le peste bot sobolanilor disperati, du-te la vot!
#Dragnea#Tariceanu#

Ati ajuns sa "inovati" si prevederile legale clare:

Constitutia Romaniei SUSTINE DREPTUL ROMANILOR la adunari publice nedeclarate, organizate sau neorganizate.
ARTICOLUL 39 - Libertatea intrunirilor
Mitingurile, demonstratiile, procesiunile sau orice alte intruniri sunt libere si se pot organiza si desfasura numai in mod pasnic, fara nici un fel de arme.

Chiar si inferioara juridic Lege 60/1991 PERMITE adunarile publice NEDECLARATE:
NU TREBUIE DECLARATE in prealabil adunãrile publice al cãror scop il constituie manifestãrile cultural-artistice, sportive, religioase, comemorative, cele ocazionate de vizite oficiale, precum si cele care se desfãsoarã in EXTERIORUL sau in incinta sediilor ori a IMOBILELOR persoanelor juridice de INTERES PUBLIC sau privat.

Iar pentru cei care umbla cu CEDO-n gura:
"Jurisprudenta CEDO: cazurile Oya Ataman impotriva Turciei 2007 si Bukta impotriva Ungariei 2007.

Manifestantii nu au respectat procedura notificarii prealabile in vederea desfasurarii protestului, ce avea ca scop promovarea drepturilor omului, iar demonstratia a fost dispersata intr-o jumatate de ora de catre politie prin folosirea fortei si a gazului lacrimogen in primul caz si prin forta in cel de-al doilea caz.

“Curtea reaminteste ca “in lipsa actelor de violenta din partea manifestantilor este important ca autoritatile publice sa dea dovada de o anumita toleranta fata de reuniunile pasnice, pentru ca libertatea de intrunire asa cum este garantata de articolul 11 din Conventie sa nu fie lipsita de insasi esenta sa." Asadar o adunare publica, desi era ilegala din punctul de vedere al notificarii prealabile, care are un caracter pasnic nu poate fi dispersata. Curtea a mentionat ca nu exista nici o dovada care ar sugera ca manifestantii ar fi prezentat vreun
pericol pentru ordinea publica in afara de o perturbatie minora care inevitabil se produce la oricare adunare desfasurata intr-un loc public.

Daca in anumite circumstante speciale se justifica un raspuns imediat la un eveniment politic sub forma unei demonstratii, dispunerea dispersiei pe simplul motiv al nerespectarii procedurii notificarii prealabile constituie o masura disproportionata si o incalcare a art 11 din Conventie, prin urmare statului ii revine obligatia de a garanta posibilitatea tinerii de demonstratii spontane. In aceste conditii, lipsa notificarii prealabile nu constituie un motiv suficient pentru a dispune dispersarea.

In plus, Curtea apreciaza ca atunci cand o adunare publica se desfasoara intr-un loc in care nu este suficient
spatiu in afara carosabilului pentru a grupa toti manifestantii, ocuparea partii carosabile este perfect legitima intrucat dreptul fundamental la libera intrunire prevaleaza in fata circulatiei auto. Circulatia autovehiculelor se poate face si pe alte rute ocolitoare."

Now what? Ce facem fara zacusca taraneasca de Topoloveni !

Putem sa o cumparam pe cea de Raureni?

 

Magiunul, dar magiunul nu mai e?

Il exporta astia pe tot la capitalisti ,sau l au mancat ei pe tot?


Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor