Ziare.com

A murit din cauza unor anticonceptionale

de Camelia Badea
Joi, 25 Iunie 2009, ora 17:24

   

A murit din cauza unor anticonceptionale
O britanica de 33 de ani a murit la trei luni dupa ce a inceput sa ia un anumit tip de pilule contraceptive.

Decesul a fost provocat de formarea unui cheag de sange care a blocat una dintre arterele importante care alimentau cu sange plamanii, scrie Daily Mail.

Helen Schofield (foto) s-a prabusit in mijlocul strazii in luna februarie, in timp ce se afla la plimbare cu mama ei, si a murit in scurt timp la spital.

Kay Schofield, mama victimei, a declarat ca fiica sa a luat timp de trei luni Dianette la recomandarea medicului ginecolog, fara sa fie avertizata asupra unor posibile efecte secundare, nicidecum sa i se spuna ca ele ar putea sa ii puna viata in pericol.

Si totusi asa s-a intamplat. Medicii legisti au stabilit ca pacienta a decedat in urma unui masiv tromboembolism venos iar administrarea de Dianette a fost un factor important in producerea lui.

Autoritatile medicale au deschis o ancheta pentru a se stabili in ce masura anticonceptionalele incriminate ar fi dus la decesul femeii, in conditiile in care aceasta nu suferea de alte boli, fiind doar supraponderala.

Un purtator de cuvant al firmei producatoare, Bayer, a anuntat deschiderea unei investigatii, precizand insa ca administrarea oricarui tip de pilula contraceptiva creste riscul formarii unor cheaguri de sange.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 2821 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
Nu exista comentarii postate de utilizatori.


Platforma pentru solutionarea online a litigiilor