Ziare.com

Monica Macovei, atacuri dure la Udrea si Melescanu. Merg pana la dizolvarea Parlamentului! Va crea o forta politica noua? Interviu video

de Ioana Ene Dogioiu, Senior editor
Miercuri, 01 Octombrie 2014, ora 12:38

   

Monica Macovei, atacuri dure la Udrea si Melescanu. Merg pana la dizolvarea Parlamentului! Va crea o forta politica noua? Interviu video
Daca nu voi fi eu presedinte, s-a terminat cu tot ce vedem acum, politicienii din toate partidele nu vor sa fie cercetati si vor folosi instrumentul "presedinte". Nu voi coabita cu nimeni, voi desemna un premier care are aceleasi principii ca mine, discut, negociez pana la o limita, spune Monica Macovei, candidat independent la alegerile prezidentiale.

Intr-un interviu acordat Ziare.com, Monica Macovei nu a exclus posibilitatea ca dupa prezidentiale sa apara o noua forta politica: "Tot acest entuziasm si capital uman creativ care e langa mine se va reflecta in ceva organizat".

Monica Macovei a emis o propunere radicala pentru reformarea clasei politice: parlamentarilor inactivi sau care voteaza altfel decat vrea electoratul care i-a votat sa le poate fi intrerupte mandatele.

Cititi in interviu cum se va raporta Monica Macovei la clasa politica si cum va apara independenta DNA in cazul castigarii prezidentialelor, dar si ce crede despre Elena Udrea, Victor Ponta, Teodor Melescanu si Klaus Iohannis.

Spuneti mereu ca sunteti singura dintre candidati care il poate invinge pe Victor Ponta. De ce singura? Ce atuuri aveti?

Trecutul meu, ce am facut pentru Romania. Eu ce am promis am facut si pe plan intern, si pe plan extern, spre deosebire de Ponta care a mintit. Eu am replica pentru Ponta. Eu vorbesc, am verb, am ce spune in timp ce dl Iohannis, de pilda, e coplesit de o discutie cu Ponta. Deci cine se gandeste la vot util in turul I pentru Iohannis greseste. Sa se gandeasca la cum va fi disputa cu Ponta in turul al doilea.


Intre mine si Ponta diferenta e ca intre alb si negru. E un om care minte, care tine baronii in spate, conduce un partid care de 25 de ani minte poporul. Eu vin cu un trecut curat, cu ce am facut pentru Romania: justitie, anticoruptie, DNA, declaratii publice de avere si de interese.


Dar dna Udrea, de ce nu l-ar putea invinge pe Victor Ponta?

Poporul roman s-a saturat sa fie mintit, pacalit si inselat, sa i se calce demnitatea in picioare si ma indoiesc ca va vrea sa voteze un candidat precum dna Udrea. Ma intreb de unde are acesti bani? Nu cred ca a fost de-a lungul anilor un exemplu de integritate, cinste, moralitate, de seriozitate pentru electorat.


Cum va finantati campania fara o masinarie de partid?

Prin contributii financiare si in munca de la cei care vor sa sprijine aceasta campanie. Toti lucreaza pro bono. Asta e ceva ce nu s-a mai intamplat. Oamenii imi spun ca e pentru prima data cand vor da un vot pozitiv.



Vor un candidat independent pe care sa-l voteze, nu mai vor partide care sunt la putere de 25 de ani in toate combinatiile. Asta e un avantaj al meu, ca nu am in spate o masinarie de partid, care nu lucreaza intotdeauna corect.



Cum veti securiza corectitudinea votului fara masinarie de partid?

Legea ii discrimineaza pe candidatii independenti, care nu au reprezentanti in sectiile de vot, dar vor fi observatori care vor fi atenti. Daca sondejele vor arata niste cifre va fi greu sa vina cu ele pe jumatate.

Deci nu va temeti de frauda? Ati fost unul dintre cei care au ridicat problema voturilor fraudate la referendumul de demitere a presedintelui.

Stiu ca se fraudeaza la vot. Dar nu ma infricoseaza acest lucru. Eu tot voi merge inainte tocmai pentru ca asta vreau sa schimb. Haideti sa schimbam jocul, sa transformam Romania!


Care sunt principalele chestiuni care trebuie schimbate in Romania?

O sa ma refer la atributiile presedintelui, in primul rand la mentinerea Romaniei pe directia vest, si in principal parteneriatul cu SUA si cu NATO. Asta avand in vedere situatia geopolitica. Avem un razboi la granita si sansa noastra de independenta si democratie este in aceste parteneriate in principal.

Atunci cand esti cap de pod cum e Romania, trebuie sa ceri partenerilor occidentali interesati in metinerea democratiei sa investeasca in Romania militar, politic si economic. Asa au facut SUA in Israel si in Coreea de Sud. Este o oportunitate extraordinara pentru Romania si din punct de vedere economic: veniti si investiti in Romania pentru a intari tara, iar acest lucru creeaza locuri de munca. Asa trebuie jucata aceasta situatie si asta as fi cerut de la inceputul conflictului din Ucraina.

Ponta s-a dus la Washington si a spus ca mentinem directia vest, dar Dusa este in China.


Fotografiile cu Barack Obama au fost o lovitura de imagine?

Irelevanta. Va arat poze cu duiumul de genul acesta. Chiar el spunea ca e simplu sa rezolvi o poza. Nu e credibil, nu-l crede nimeni, ma tem pentru viitorul Romaniei pentru ca relatiile cu China si Rusia ne pot afecta statutul de tara democratica.


Veti chema investitorii. Dar un investitor vine sa faca bani, ceea ce depinde de masurile Guvernului in principal. Are nevoie sa gaseasca o legislatie si o politica in domeniul economic care macar sa nu-i puna piedici si sa fie stabila. Ce ar putea presedintele Macovei sa faca pentru ca investitorul pe care il cheama in Romania sa gaseasca aici un mediu economic in care sa poate functiona si apelul sa aiba o finalitate practica?

Sa nu se mai schimbe legile, daca e totusi nevoie, sa se schimbe rapid, sa existe consultare, sa se termine cu birocratia, companiile trebuie infiintate intr-o zi, iar la ghiseu totul sa se rezolve cu un click sau cu un zambet si, sigur, infrastructura si autostrazi. Cu prejudiciile de la Voiculescu, Microsoft si Siveco facem sute de km de autostrada pe an fara sa avem nevoie de mai mult.


Dar presedintele nu are atributii in aceste domenii.

Cer Guvernului. Daca stabilesti ca obiectiv de politica externa ca e nevoie ca in Romania sa se investeasca masiv, e treaba Guvernului sa faca aceste lucruri.

Cereti, dar fara o forta politica partenera, care sa va sustina ideile, se poate? Vedeti o asemenea forta?

Discutam despre aceasta forta politica dupa alegeri. Deocamdata avem Guvernul Ponta.

Si l-ati putea determina sa va puna in aplicare viziunea?

Voi incerca, discut cu toata lumea, adun pe toata lumea la masa, am trecut 40 de legi prin Parlamentul European asa. Trebuie sa fac asta in interes national. Vin alegeri in 2016. Niciun roman nu vrea la rusi, sa tina PSD minte acest lucru!

Iar presedintele poate consulta populatia prin referendum. Eu vreau sa introduc votul electronic si prin corespondenta si pentru romanii din diaspora si pentru cei din Romania. Sa se voteze de acasa, din club, din discoteca, din concediu.


Forta referendumului ar trebui sa fie mare. Dar concret am vazut ce s-a intamplat cu acela din 2009 pentru unicameral si reducerea numarului de parlamentari.

O sa insistam si il punem in aplicare. Nu lasam vointa populara calcata in picioare.

Cum veti reusi acest lucru, concret? Doriti sa creati o forta politica noua, care sa va sustina?

Poate se va crea o forta politica. Sigur ca da. Nu vreau sa vorbesc despre asta acum. Nu e momentul.

E totusi foarte important, cred. Am vazut ce s-a intamplat dupa ce Traian Basescu nu a mai avut in Guvern un partener.

Tot acest entuziasm si capital uman creativ care e langa mine se va reflecta in ceva organizat.

V-ati putea baza pe fostul dvs partid, pe PDL, pe ACL?

Se vedem ce atitudine vor avea, nu am tinut nicio relatie cu PDL. Eu ma bazez pe oameni.

Politica se face cu partide.

Da, dar in acest moment sunt candidat independent si lumea trebuie sa creada, pentru ca e adevarul. Abia apoi voi vedea ce posibilitati de coalitie am pentru a pune in practica un proiect. Primul capitol din strategia mea politica e despre reforma clasei politice si primul punct este ca presedintele este angajatul romanilor, nu stapan peste tara. Romanii isi angajeaza un presedinte, isi angajeaza senator, deputat.

Propun ca parlamentarilor inactivi sau care voteaza altfel decat vrea electoratul care i-a votat sa le poata fi intrerupte mandatele. Este inadmisibil sa ceri votul si apoi 4 ani sa nu te uiti la ce vor oamenii care te-au ales sau sa faci invers decat vor ei. De asta avem 5 milioane de alegatori care nu se duc la vot si lor le spun: haideti cu mine ca impreuna castigam!


O sa facem majoritate. Trebuie sa pleci de la ceva, ce vrei, unde vrei sa ajungi si apoi iti cauti mijloacele. Sunt determinata si nu ma las. In 2006 credeati ca va intra vreun ministru la inchisoare? Se poate.


Traian Basescu a impus 10 ani un model prezidential. Ce veti pastra din acest model, ce veti schimba?

Voi fi un presedinte moderator, voi atrage atentia de cate ori se incalca legea, cartonasul rosu ca pe stadion. Voi insista foarte mult ca in spatiul public limbajul sa fie civilizat serios, fara glumite, golanii, minciuni, sa tratam romanii cu respect si decenta inclusiv prin limbaj.


I-ati cerut presedintelului Basescu sa convoace un referendum pe tema imunitatii demnitarilor. Ce imunitati vreti sa dispara?

Orice imunitate care priveste o fapta penala. Sa ramanem cu imunitate doar pentru opinii politice. Mai ales in contextul anchetei care priveste 9 fosti ministri din 4 guverne este clar ca e nevoie de eliminarea imunitatii. Iata ce reactie au avut parlamentarii Puterii. Au decis sa isi ia vacanta. Nu se va vota nici pe ridicarea imunitatii ceruta de DNA si blocheaza referendumul cerut de mine, pentru ca in procedura de declansare presedintele trebuie sa informeze Parlamentul, dar nu are pe cine informa.


CCR s-a pronuntat asupra acestei chestiuni. Exista o decizie a CCR din iunie 2011 care spune ca materia imunitatilor intra potrivit art 152 al 2 in zona nerevizuibila a Constitutiei.

Cel mai simplu este sa schimbi chiar articolul care prevede ca nu se pot schimba imunitatile. Daca poporul zice da, poporul e suveran, potrivit primului articol din Constitutie.

Dar in alte tari exista imunitate dincolo de declaratiile politice?

Sunt tari si tari. In Germania, de exemplu, parlamentarii au, dar la inceputul fiecarei sesiuni in Bundestag se da o hotarare prin care se stabileste ca orice cerere de ridicare a imunitatii ar veni se admite automat, fara verificare. Dureaza cateva ore. In Belgia se decide in 48 de ore fara sa se uite nimeni in dosare si probe. Face Parlamentul Romaniei asa? Daca se comporta altfel decat in democratii, le scoatem imunitatea.


V-a dat presedintele Basescu un raspuns pana acum?

Nu. Dar eu insist.

Cand presedintele Macovei va desemna premierul, care vor fi criteriile de alegere?

Fiti siguri cu totii ca voi desemna un premier care are aceleasi principii ca si mine. Vrem sa transformam Romania, sa nu se mai fure, sa fim tratati cu decenta, cu demnitate, vrem educatie, sanatate, economie, locuri de munca, o tara in care sa zambim cand mergem pe strada pentru ca nu mai suntem umiliti.


Si daca legislativul, alcatuit din partidele pe care le calificati recent drept o cangrena in cea mai mare parte a lor, va refuza refuza propunerile, veti merge pana la dizolvarea Parlamentului?

Categoric. Categoric.

Si consultarile ce rol vor avea?

Cat timp niciun partid si nicio alianta nu are peste 50%, potrivit Constitutiei, presedintele poate desemna drept candidat orice persoana din orice partid parlamentar sau sustinuta de un partid parlamentar. Nu mai avem USL cu peste 50%.


Ati spus ca veti asigura independenta DNA pana la capat. Dar la un moment dat mandatul dnei Kovesi va expira, iar propunerea pentru viitorul procuror sef va veni de la ministrul Justitiei. Poate dl Cazanciuc. Daca va veni cu o propunere cu care nu sunteti de acord?

O refuz.

Si pe a doua?

Si pe ea si tot asa, explicand public de ce este de neacceptat propunerea.

Pana la urma asa nu se blocheaza sistemul?

Pana la urma DNA va ramane independent. Pot sa resping de oricate ori si voi explica de ce resping. Daca nu voi fi eu presedinte, s-a terminat cu tot ce vedem acum, cu recuperarea banilor furati de 25 de ani. Politicienii din toate partidele nu vor sa fie cercetati si vor folosi instrumentul presedinte, puterea lui de a accepta o numire sau o revocare a unui procuror sef. Va aduc aminte ce a a spus Ponta: daca nu avem controlul politic asupra DNA.....


Dar si dl Iohannis va fi marioneta partidelor, a fost propus de Ponta si de Voiculescu premier in 2009, nu a avut nicio problema. I s-a parut moral? L-ati auzit criticand cele intamplate in 2012, in "martea neagra"?


Oare nu se poate termina si cu dvs presedinte? Daca va vine la promulgare o lege de desfiintare a DNA, o data o puteti trimite inapoi, a doua oara nu mai puteti. De aceea, va tot intreb pe ce forta politica va veti baza. Intr-un razboi presedinte - majoritate, presedintele are putine sanse sa castige.

Voi vedea pe cine ma pot baza fara sa renunt la principii. Nu voi coabita cu nimeni. Discut, negociez, pana la o limita. Sunt oameni in partide, sunt partide care vor sa faca asta, isi schimba atitudinea. Voi face tot ce imi sta in putinta sa fac o majoritate cat mai curata pana la alegeri si sa promovez aceste idei.


Trebuie schimbata legea care introduce ministrul Justitiei, om politic, in circuitul de numire a procurorilor sefi si propunerea sa vina direct de la CSM?

Nu trebuie schimbat nimic. CSM este format din 19 persoane care voteaza secret si in care nimeni nu raspunde. Propunerea de procuror sef al DNA si procuror general trebuie asumata de o persoana. Daca e proasta si lucrurile merg prost, stii cine e vinovat. E mai usor sa schimbi un ministru, CSM nu poti sa-l schimbi. Unde nu exista raspundere, lucrurile nu merg.


Ati pastra modelul presedintelui de a propune sefii serviciilor secrete din zona Opozitiei?

E o regula buna, democratica.

L-ati pastra pe dl Maior in fruntea SRI?

Din cate stiu despre dansul pana acum, da.


Ati socat zilele trecute aparand intr-un studiou de televiziune cu un cartus in mana. Ce ati vrut sa transmiteti?

Era un cartus din Sarajevo, unde am stat 3 ani si au murit oameni. Mesajul a fost: dragii mei, trebuie sa luptam pentru pace si democratie si respect pentru drepturile omului, pentru ca acolo unde ele sunt incalcate se naste conflictul.

Este Romania intr-un asemenea pericol?

Avem un razboi la granita de est. Pacea si democratia nu sunt date pentru totdeauna. Suntem intr-un moment in care trebuie sa fim atenti, in care avem declaratii urate si primejdioase la adresa Romaniei, ma refer la Putin. Si avem un fost sef SIE candidat la functia de presedinte, care a strans semnaturi cu ajutorul unei fundatii proruse.

Dl Melescanu spune ca nu dl Dogaru i-a strans semnaturile, daca la acesta va referiti.

Asa a spus dl Dogaru. Atunci cine a strans semnaturile? In timp ce era seful SIE, strangea semnaturi in secret. Daca e adevarat ce zis dl Dogaru, presedintele unei fundatii proruse, avem o mare problema. Si intreb: dl Melescanu pe cine a servit cat a fost seful SIE, Romania sau o alta putere?


Citeste mai multe despre Monica Macovei candidat prezidentiale
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 24398 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
77 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

"Modestia" tupeista a politrucului procuror comunist

"Daca nu voi fi eu presedinte s-a terminat cu tot"
A zis buricul pamantului,in profunda gandire comunista...
Fara tine suntem disperati,esti unica,esti cea mai cea dintr-e cele,fara tine murim,nu mai existam ca natie,tu gandesti pentru noi.
Se vede ca-i invatat ceva de la Ceusescu care tot "indispensabil" se credea...

 

De ce Monica Macovei?

Deoarece simtul adevarului, al dreptatii, al justei asezari fac parte din insasi structura ei si nu le-ar putea trada. Fara acestea, linistea, bunastarea, iubitea sunt cel mult surogate
Dintre toti candidatii, ea estea cea mai dedicata schimbarii in bine. Multi dintre ei sunt destepti, echilibrati, stiu ce sa faca, dar niciunul nu ar fi dispus sa lupte pana la capat cu monstrul - mafia politico-cleptocrata care a sleit tara. Toti ar renunta atunci cand egoismul, simtul autoprotejarii le-ar cere-o. Numai un om dominat, prin constructie, de spiritul adevarului precum Monica Macovei, poate invinge minciuna, hotia, viclenia care s-au infiltrat peste tot si poate pune bazele unei reconstructii sanatoase. Numai ea ar merge pana le capat. Si doar mergand pana la capat in fireasca reasezare a adevarului, dreptatii, vom reusi sa ne reconstruim.

 

Doamna asta construia cu entuziasm comunismul!

Acu vrea sa construiasca,cu acelasi entuziasm, altceva, ... "se va reflecta in ceva organizat"... cred ca o noua Securitate, exact ca a lui Ceausescu, din care oricum provine!

 

Meleșcanu și nesemnificativa udrea.Pilaf.

Cine seamănă furtună,minciuni și securisme se numesc procurorul ceaușist macovei,securistul mafiot băs,trepădușul tuciurescu și in general șleahta securist băsistă foarte mincinoasă și plină de demagogie aiuristică. Ceaușista bolșevică macovei n-are nico șansă la prezidențiale. Badea a previzionat că nu va luat mai mult de 1%.Eu zic că e prea mult și 0,5%.

"Monica Macovei, candidat independent la alegeri"

Diversitate mare in randul candidatilor la prezidentiale.
Toti promit marea cu sarea, dar odata alesi unii se vor face ca vor face (Udrea si neamtu' mut), altii vor desface (Pontache) iar unii vor face doar o farama din ce au promis in campanie. Chiar si asa doamna Macovei este mult inaintea celorlalti in ceea ce priveste capacitatea de a realiza ceva odata aleasa. Si chiar daca tot ce va realiza va fi sa le puna piedica alora de vor sa desfaca, eu tot o prefer.

 

As fi vrut sa mai scriu despre acest stil de

prezentare a articolului ales de dna. IED! O oroare!
Textul intretaiat de scurte secvente video (prea multe, de altfel) este dificil de citit, articolul trebuie 'scrollat' (derulat?) de nenemarate ori.
Detest aceasta punere in pagina a articolului.
Putea fi prezentata secventa video integrala, la sfarsit, fara a fi taiata ca la mezelarie.

Rade ciob de oala sparta...

De ce oare nu m-am mirat deloc atunci cand dupa ce am citit interviul am vazut numele jurnalistului care a facut-o? Nu putea fi decat dama IED! Iar asta nu e bine, fiindca in ciuda aparentelor care se intrevad din intrebari, acestea au fost indelung negociate cu Monique!!!
Interviul este lung si obositor si scoate in evidenta un om care si-a pierdut controlul si uzul ratiunii, un om care delireaza ca dupa o macheala zdravana cand creierul sta sa cedeze si sa comande niste actiuni anapoda...sa fim bine intelesi de la bun inceput : Louise se bazeaza pe 10-15 oameni pe care i-a adunat in jurul ei...jurnalisti si fosti membri PMP, " marii " intelectuali scoliti degeaba prin cele strainataturi : Tapalaga, IED, Pora, Urian, Tismaneanu,Fati, Papahagi, Baconschi, Preda, Voinescu, Paleologu, Marian Preda si alti farisei total ingrati...Monique nu va aduna mai mult de 2 % din sufragii si desi stie asta se incapataneaza intr-o actiune menita s-o scoata definitiv din politica interna si s-o faca de rasul curcilor cu ochii in crengi...vorbeste Louise de limbajul decent, dar nu remarca faptul ca toti sustinatorii sai mai sus citati au inceput sa vorbeasca public ca la cortul zlatarilor...vorbeste Monique despre Elena Udrea si despre faptul ca nu este exemplu de integritate, cinste, moralitate, seriozitate pentru electorat...de ce oare uriasa barna din ochiul sau nu-i spune ca ea insasi este de o imoralitate dusa la extrem : darul betiei, legaturi amoroase cu Tapalaga, trecutul comunist neclar, trecutul cu aderarea la servicii...asculta, babatie, cautat-ti mai bine loc de veci si " go to Bruxelles " !!!

Cel care investeste intr-un cal m o r t, aici e vorba de martoaga,

... nu poate fi decat un perdant.

@silvia_h Rank user: x5 01.10.2014, 09:18

doamna 'ingrijitoare' .... ce limbaj special aveti !

ps. daca ar fi sa aleg intre .. mai bine o martoaga decat o panarama !

@Fanfan la Tulipe-rade ciob de oala sparta

Delirant este ce se intampla in Romania de 25 de ani incoace
si daca este sa parafrazez o persoana am curajul sa spun ca
este de-a dreptul HALUCINANT.

Dna. Macovei are idei bune si dorinta de a le realiza. Ceea ce

ma deranjeaza insa, este ca le imbraca intr-un fel de 'dictatura' prezidentiala, care este contrara sistemului semiprezidential constitutional in RO. Volontarismul viitorului presedinte nu va fi suficient pentru a sparge structurile mafiote actuale; ea se gandeste ca cu o justitie invaziva, va rezolva problema.
S-ar putea sa fie o cale posibila; romanilor nu le displace dictatura, au o lunga traditie comunista si socialista.
Pentru mine, doamna Macovei este un candidat pentru care as putea vota. Ma retine doar lipsa ei de carisma, lipsa de comunicare personala. Poate ca asta este din cauza ca nu are nici o organizatie in spate, care sa se ocupe de asta si care sa o sfatuiasca. In fine, campania incepe, mai este timp pentru rectificarea tirului si alegerea celui mai reprezentativ candidat.

Haideti sa facem analiza pe text minciunilor Macov

Ca sa-ti permiti s-o critici pe Udrea indiferent de candidat, dar acum ma refer la babornita Macovei Mandela, trebuie sa ai macar 50% din realizarile ei, apoi mai poti scoate nasul si sa critici, ataci. Ce face amarata asta de procuroare comunista este jalnic, patetic si am sa argumentez ca sa nu ma acuzat, plecand de la aceasta fraza:"Nu cred ca a fost de-a lungul anilor un exemplu de integritate, cinste, moralitate, de seriozitate pentru electorat."
1-Macovei,zice despre integtritate! Adica Udrea nu a fost un ex de integritate si Moni a fost? Sa vadem intai ce scrie la carte:Caracter integru; sentiment al demnității, dreptății și conștiinciozității, care servește drept călăuză in conduita omului; onestitate; cinste; probitate" Cand nu a fost Udrea constiincioasa, integra, consecventa, demna, onesta cu romanii? Aud? Cand a facut Udrea compromisuri sau sa-si tradeze partenerii? Ori MACOVEI DA si de mai multe ori.
2-Cinste, moralitate zice Macovei! Cu cine n-a fost cinstita Udrea? Cand n-a fost morala Udrea? A trada ea, pentru functii? A inselat ea colegii, prietenii, familia, electoratul ei? In schimb Macovei DA si d emai multe ori.
3-Seriozitate pentru electorat? Cum isi permtie Mandela asta sa zica asa ceva, ia care NU are elctorat? Macovei este urata de el deoarece lumea i-a aflat trecutul si prezentul, o procuroare comunista niciodata nu va fi accpetata de electorat stiind cat de intabila este, ce-a facut ca procuror, ce caracter are, faptul ca are probleme cu alcoolul, ca este platita de Soros, ca are averi ascunse, credeti ca numai pe cele CINCI CASE le are? As. Verificati putin voi jurnalistii conturile din Elvetia, Austrra si Anglia. Veti avea surprize uriase.
Cam atat aici, voi reveni imediat cu un mini serial deSPre Macovei, daca TOT A TRECUT LA ATACURI NEFONDATE SI NEJUSTIFICATE! Haideti sa fim corecti, nu-i asa doamna Ene?! CORECTI, DA?

Udrea a furatca si Ponta si PSD! bravo Monica!!

Mnica acovei e singur care poate fi nmita politician...restul sunt infractori iresponsabili!

Una e sa vrei si alta e sa poți....

Articolul 89 din Constitutia Romaniei prevede clar: "Presedintele Romaniei poate să dizolve Parlamentul, dacă acesta nu a acordat votul de incredere pentru formarea Guvernului in termen de 60 de zile de la prima solicitare si numai după respingerea a cel putin două solicitări de investitură." Acesta este singurul caz in care presedintele poate dizolva Parlamentul, iar d-na Macovei ar trebui sa stie asta si sa nu ne "aburească" că va va face ceea ce nu poate....

Respect doamna Macovei. Romanii cinstiti va sustin

Nu vrem vanzatori de copii, amante, plagiatori, tradatori, securisti SIE la presedentia Romaniei.

Avem nevoie de moralitate si curaj dovedite.

 

Vazind 'oferta' prezidentiabililor conside ca barbatii

ar trebui sa lase misoginismul iar femeile sa-i blocheze invidia caracteristica si s-o voteze pa Macovei.

Cum sa votam ceva sinistru si bolsevic?

Mapa profesională a Monicăi Macovei, fostă Gherghescu, inlătură misterul asupra modului in care aceasta a ajuns de la Procuratura Locală Giurgiu, procuror la Parchetului Sectorului 1 Bucuresti, intr-un regim in care accesul in această unitate era dificil pentru cei care nu multumeau partidul. Din motive de sănătate (!).
Avizul i-a fost dat de Directia a V-a din Procuratura Generală sub semnătura procurorului N. Radu, care a apreciat cererea ca fiind intemeiată si a propus detasarea la Procuratura Sectorului 1 Bucuresti. Cererea a fost făcută la 13 aprilie 1984. Detasarea la un sector atat de “greu", desi s-a făcut in cursul aceluiasi an, la 13 aprilie 1984, procurorul-sef Gheorghe Diaconescu ii recomanda procurorului, pentru activitatea de la Giurgiu, “să aprofundeze studiul practicii judiciare si a literaturii de specialiatate, să-si organizeze judicios timpul de muncă in vederea solutionării cu operativitate a dosarelor ce ii sunt repartizate".

LA PARCHETUL CAPITALEI, FARA CONCURS. Din simplu procuror la sector, Monica Macovei a ajuns direct sefă la Biroul de supraveghere a cercetărilor penale efectuate de organele de politie, audiente si relatii cu presa, din cadrul Procuraturii Municipiului Bucuresti, in anul 1991. Cand, gratie faptului că nu s-a prezentat nici un candidat la cele două concursuri efectuate pentru ocuparea postului, ea a fost propusă pentru sefie de procurorul-sef de atunci al Procuraturii Capitalei, Viorel Spinu.
18 noiembrie 1993 Ninosu a dispus reducerea cu o treime a vechimii necesare, de 15 ani, pentru ca Monica Macovei, pe atunci procuror la Parchetul Tribunalului Bucuresti, incepand din anul 1991, să poată ocupa functia de procuror la Parchetul ***tii Supreme de Justitie. Ordinul a fost dat după cererea formulată de procurorul general Vasile Manea Drăgulin pentru Macovei Monica Luisa, la data de 12 octombrie 1993.

Monica e singurul candidat credibil ca presedinte!

restul sunt borfasi infractori ajunsi in politica ca sa se ascunda de justitie si sa continue jaful banului public!...da-le peste bot Monica!

Macovei e singurul candidat de incredere.

M-am uitat atent la felul cum comunica fiecare dintre principalii actori in alegerile din noiembrie. Cel putin pentru mine, Macovei e singurul candidat care poate intretine o conversatie in mod coerent si care are o experienta de care se poate folosi in functia de presedinte.

Plebiscit.

Poporul a hotarit prin plebiscit ca numarul de parlamentari sa fie de maxim 300.
Au de gind politicienii nostri sa respecte vointa poporului?
Se pare ca nici prin gind nu le trece. Nesimtirea e dusa la extrem. Si ce daca ati ales acest lucru. Noi facem ce vrem si nu ne pasa nici cit negru sub unghie de votul vostru. Ar trebui ca fiecare candidat sa-si exprime dorinta de a respecta vointa poporului sau nu. In felul acesta vom vedea de partea cui este respectivul candidat. De partea poporului sau de partea celor care nu dau doi bani pe cei pe care vor sa-l conduca.

Macovei vine din trecutul bolsevic

Juramantul COMUNISTEI Monicai Macovei
REPUBLICA SOCIALISTA ROMANIA
JURAMINT
Eu, Gherghescu Monica Luisa – procuror la Procuratura locala Giurgiu – Jur sa servesc cu devotament Republica Socialista Romania, poporul roman, sa pun intreaga mea capacitate de munca in slujba infaptuirii politicii interne si externe a partidului si statului, sa aduc la indeplinire, cu intreaga raspundere, atributiile care imi sint incredintate, sa actionez neclinit pentru intarirea si dezvoltarea orinduirii noastre socialiste, pentru apararea patriei, a suveranitatii, independentei si integritatii tarii.
Jur sa respect Constitutia Republicii Socialiste Romania si legile tarii, sa pastrez cu strictete secretul de stat, sa apar proprietatea socialista, sa actionez potrivit principiilor democratismului socialist, ale eticii si echitatii socialiste".
Acest juramint a fost depus in fata noastra, astazi 1 septembrie 1982.
------------------------------------
Ce cuvant mai poate avea justitiara “Ioana d’Arc" a Romaniei?
Fata de juramantul prezentat mai sus, cum s-ar putea crede ca o persoana care a jurat in scris sa apere regimul comunist, care a cooperat cu Militia si a dovedit preocupare pentru munca de partid comunist, asa cum reiese din caracterizarile ei profesionale, s-ar putea dezice de ce a semnat? Cum mai poate Monica Macovei sa dea lectii de democratie si sa ne reprezinte in Parlamentul European cand stim caeste angajata lui Soros, dusmanul tarii romanesti?

daca n-ajunge presedinte, Monica e buna ca premier

Iohannis ar fi bun doar ca marioneta de aratat la exterior, fiind neamt...Poate astfel am aduce Germania de partea noastra si ne-ar primi Olanda si germania in Schengen!...desigur asta presupune ca tot PSD sa intre la puscarie pt infractiunile comise!

Toti candidatii o apa si un pamant

Poate Macovei ar fi mai rasarita printre ei, dar vorga aceea, cat sunt jos iti mananca din palma, odata ce isi iau zborul si ajung sus se Kk pe tine, ca si porumbeii.

După poză, se pare ca MM are niste ani in plus fata de Udrea

... Ar trebui sa aiba si intelepciunea specifica varstei si sa fie exemplu de comportament si atitudine pentru tineri, dar se vede treaba ca n-a invatat nimic de la viata, ca viata nu i-a fost un bun pedagog.
Atitudinea aceasta de tată, de baba- radiosant de la scara blocului chiar ca nu cadreaza cu pretentia de a ajunge la Cotroceni.
Aseara, la Realitatea tv, E Udrea spunea ca primul lucru pe care l-ar face odata ajunsa la Cotroceni, ar fi sa schimbe guvernul. In aceleasi conditii, M Macovei, primul lucru pe care l-ar face ar fi s-o compromita, s-o jigneasca, s-o barfeasca pe E Udrea, pentru ca mai mult n-o duce mintea.
Si numai pentru-atat s-ajunga la Cotroceni? Nu...

Sunt dovezi publice despre Macovei

LA PARCHETUL CAPITALEI, FR CONCURS. Din simplu procuror la sector, Monica Macovei a ajuns direct sefă la Biroul de supraveghere a cercetărilor penale efectuate de organele de politie, audiente si relatii cu presa, din cadrul Procuraturii Municipiului Bucuresti, in anul 1991. Cand, gratie faptului că nu s-a prezentat nici un candidat la cele două concursuri efectuate pentru ocuparea postului, ea a fost propusă pentru sefie de procurorul-sef de atunci al Procuraturii Capitalei, Viorel Spinu.
--------------------------
198 DE RESTANŢE. Potrivit verificării efectuate in anul 1996 de seful direct al Monicăi Macovei, procurorul Adrian Vlad, aceasta avea nici mai mult nici mai putin decat 198 de lucrări nesolutionate, astfel: 5 din anul 1993, 54 din 1994, 46 din 1995 si 93 din 1996. Controlul a arătat de asemenea că dosarele nesolutionate de procurorul Macovei aveau o vechime intre 60 si 1.030 de zile si că unele dintre ele aveau ca obiect acuzatii de incălcare a drepturilor omului aduse altor procurori.

D.na Silvia, este greu sa intelegi ce se intampla,

In aceasta dubioasa lume politica de pe malurile dambovitene.Doua camarade care au luptat impreuna impotriva coruptiei promavata de Ponta, acum se cearta fara rost intre ele,facandu-i bineinteles jocul lui Ponta pentru a deveni Presedintele Romaniei. Shalom

...

...d-na silvia de regula va dau un plus la comentariile d-voastra (sunteti impotriva psdului si a plagiatorului) insa nu cred ca aveti chiar asa multe sa-i reprosati lui macovei. tineretea nu e neaparat o calitate iar faptul ca o faceti "baba" cred ca arata ca aveti ceva mai mult fata de o simpla preferinta electorala (cea a lui udrea)...

Daca chiar ar face ceea ce spune ... acum

...ar fi o buna ocazie sa scapam de toti nemernicii care ne scuipa in ochi de 25 ani din postura de parlamentari, angajati ai guvernului, ai puterii.
Si care se fofileaza prin toate partidele, precum sobolanii prin canale.

 

Treziti-va fratilor si eleberati tara de COMUNISTI

Juramantul Tovarasei Monica Luisa Gherghescu pentru apararea oranduirii comuniste si a politicii PCR. Adica ceea ce face si astazi, doar ca a mai multiplicat initialele cu GDS si PDL. Monica Luisa Macovei (fosta Gherghescu) si-a inceput activitatea de procuror in 1982 la Procuratura locala Giurgiu. La 1 septembrie 1982, cand si-a intrat in paine ca procuror, Monica Luisa Gherghescu era deja membra a Partidului Comunist Roman. Cu aceasta ocazie, in fata fostului Procuror General al Republicii Socialiste Romania, Nicolae Popovici, ea a depus juramantul de procuror comunist
---------------------------------------
Pentru cine nu-si mai aduce aminte este vorba de fostul ministru al Justitiei defunctei Aliante DA, “civila" GDS, “anti-corupta" pana-n maduva oaselor, care nu ne prea poate lamuri din ce banuti de criza isi tine junele copil pe la Londra, inca de dinainte de a deveni euro-parlamentara PD-L (pe liste, ca pe vremea PCR si FSN). Cumva din cei “economisti" prin “mijloace specifice" in Macedonia?
------------------------
Dupa ce a distrus ce a nimerit prin Romania, Macovei a ajuns in Macedonia (corect: FYROM), “tara" fondata de Soros, ca sincurista a mogulului international. Ce a facut pe-acolo, stie mai multa lume decat isi inchipuie ea. Militand demagogic impotriva votarii de liste in alegeri a ajuns, bagata fiind pe lista – la fel ca si acum – europarlamentara, impreuna cu tovarasa sa Renate Weber, fosta presedinta la “Soros Open Network Tatuka Soros le-a impartit pe partide – un ou la PDL, un ou la PNL. Alina Tatiana Mungiu Pippidi ot Balti a turbat, saracuta, ca nu a reusit sa acceada si ea pe lista PDL pentru a reface in caldarea de la Bruxelles Troika sorosistelor, supranumite si cele “trei hipo-gratii"

newoevil, 14:07 - n-am facut-o "baba" pe Macovei, nici vorba! Am

... comparat-o doar cu babele barfotoare de la scara blocului, ceea ce e cu totul altceva. Eu sunt mai in varsta decat Macovei, asa ca-i exclus. Reciteste te rog, ce-am scris!

Asa cum hotul striga : hotii !

si comunistoizii securistoizi de azi, fostii... striga: Fara comunisti !

ai luat- o razna,cu maxima veselie

pe mine ma intereseaza ce are de gind sa faca
monica nu cee ce presupui tu ca a facut.
elena e dama bine,atit,basescu s-a pripit,
mai bine o ascundea undeva.

insa discutiile astea nu au sens,nici in 20
de ani nu vom avea o femeie presedinte.
udrea e slabuta la mansarda,e la nivelul
ecaterinei andronescu :)

De ce nu am avut-o pe Monica Macovei in 1996?

Daca am fi avut sansa sa alegem in 1996 pe cineva ca Monica Macovei astazi Romania ar fi fost inaintea Poloniei si cei 4 milioane de Romani care umbla pribegi prin Europa la cules de capsuni ar fi avut o sansa in tara lor!
Curaj Monica!"Nu pot politicienii fura cat pot romanii vota!"

 

Doamna cu petarde !! Tablou alegoric..

Nu putem uita petarda de la PE cu 1,5-2 milioane de voturi fraudate. O tradare a intereselor Romaniei pentru ca asa cerea partidul !! Nu putem uita nici petarda cu Mandela. Nerusinarea mai bine zis !! Aia cu cartusul, in schimb, o putem uita !! Penibila !
Doamna Monica va castiga aici, pe ziare.com cateva stelute. Atat. Pentru ca un Presedinte arata altfel..

Tupeu si obraznicie la comunista

Ca tupeu la Macovei sa intrebe de unde are Udrea bani care dupa cum se vede are cea mai modesta campanie, prefera sa ajute daca are un banut pe copii fara carti si ghiozdane. As intreba-o cu ce bani a umplut tara de bannere, mash-uri afise in campanie? De la Videanu, de la Microsoft, de la EADS.. de unde? Doi. Dar casa luata cu japca proprietarilor adevarati si data mamei ei, cum este? Apoi, de unde are Macovei atatia bani pentru CINCI case, nu mai zicem cat costa intretinerea lor, impozite, dari curente.... De unde? Oare nu-i este rusine acesti procuroare comuniste sa se intrebe de Udrea cand ea, este MULT MAI bogata. Am citit declaratia de avere, Udrea are doar o casa si aia pusa la vanzare si cateva actiuni la un sediu.Faceti diferenta apoi judecati, inclusiv spaima asta de Macovei, ce naibba!!!

....

Monica Macovei isi propune , din start , obiective pe care nu le poate realiza, numai daca incalca Constitutia , astfel se poate constata ca presedintele nu poate demite premierul , presedintele nu poate dizolva parlamentul ,presedintele nu poate legifera votul electronic ,presedintele nu poate influenta justitia.Prin urmare e limpede ca Monica Macovei isi propune sa incalce Constititia , sau se bazeaza pe naivitatea unora ca tine.

38.000 mandate de interceptare

au fost ascultati mai mult de 100 de mii.
mai e posibila vreo competetie loiala in tara ?
cand ne vor fi arate cartusele de la revolutie,
ca s-au tras vagoane de munitie ?

 

@eleanu-30.000 mandate....

Mai,draga,munitia existenta in dotarea unitatilor militare,de
orice sorginte ar fi ele,trebuie improspatata la anumite intervale de timp.Se vede ca n-ai facut armata.

eleanu

raspunsul la o intrebare nepusa e spam.
sunteti zilierul politicianului ?

Un discurs mult, mult prea intransigent

M-a speriat pana si pe mine. Cu asemenea mod de comportare va fi suspendata de parlament imediat. Ca parlamentul te suspenda aiurea, fara motiv, in dispretul oricarei legi am vazut. Iar dna Macovei in calitate de presedinte, NU poate dizolva parlamentul fara un motiv temeinic, cum ar fi respingerea in serie a propunerilor de prim ministri. Dar aici e o capcana. Parlamentul poate aviza a treia propunere, chiar facuta "la misto" si dupa aia sa te tii. Nu asa se face politica. Poti adopta asemena atitudine, la limita despotismului, numai daca te sprijina legislatia. Or la noi legile au fost facute de parlamentari in FOLOSUL lor! Daca vrei sa desfiintezi un sistem mafiot, asa cum e la noi, ii ataci unul cate unul, nu pe toti odata. Daca faci greseala si-i ataci la gramada ii coalizezi si se obtine ceea ce avem acum.

 

Ai dreptate, MM are nevoie de mai multa diplomatie.

Ea face unele greseli in sensul acesta si are nevoie de sfaturi acordate cu buna credinta, de care ar trebui sa tina seama.
Dar, in ceeace este esential, nu are concurenti. De la diplomatie la viclenie, de la viclenie le inselatorie sunt niste pasi mici, pe care 99% dintre politicienii romani ii fac cu prea mare usurinta.
Ma asteptam ca toti ziaristii, intelectualii, societatea civila care, declarativ, aveau aceleasi principii, sa faca zid in jurul ei. Din pacate, pusi fatza in fatza cu realitatea, s-au dat dupa cires!

Va crea o forta politica cu oameni ca dansa...

...o sa fie cam subtirel partidul...unde mai gasesti in Romania oameni cu principii morale ca la dansa...la noi 90% din populatie nu se gandeste decat la sine...

 

@mcquin

...prietene...ti-ai rezervat prima pozitie...ai aruncat doua vorbe negandite...stiai ca nu vei putea primi replica...

...oare cu cine seameni?...iti spun eu...ponta si antena3...

 

vai de mine ...

a zis ceva rau de urdea ?????!!!
asa ceva .. imediat iese chioru si o 'dezbraca' de tot !!!

 

Votam DNA, confiscarea extinsa a averilor, anulare imunitate pt hoti

Agenda Macovei
...

 

Votati ..usl/acl-psd/pnl/pdl/pmp ...FSN - Hotie Transpartinica

Inamicul public nr.1
...dna
... ...confiscarea extinsa a averilor
... ... ...anulare imunitate pt hoti
... ... ... ...Monica Macovei
...

O adevarata placere

sa-i vezi pe basisti cum isi dau in cap unul la altul ! Daca as fi avut nesansa sa am tumoarea basista la cap, mi-ar fi fost rusine cu asemenea candidati. Sa fim seriosi, Iohannis, Macovei ca sa nu mai vorbim de blonda lu' Base fac de rusine insasi ideea de politica de dreapta. Cum mai spuneam pe aici, Ponta e candidatul care se pliaza cel mai bine pe mentalitatea romanilor. De aceea, cu sau fara voia postacilor basisti de pe net, va fi noul presedinte.

 

@Kalle 09.31

"Ponta e candidatul care se pliaza cel mai bine pe mentalitatea romanilor"
- pai d'aia e shi in dosaru' microsoft , din cauza mentalitatzii ! :o(((

"Monica Macovei, atacuri dure la Udrea si Melescanu. Merg pana la dizolvarea Parlamentului! Va crea o forta politica noua? Interviu video"

Lasa-l tu pe Ponta

si mai bine zi-ne tu ce candidat al dreptei este credibil si merita votat. Inteleg ca te simti frustrat ca nu ati fost in stare sa gasiti in toate partidele voastre antipesediste un candidat care sa impuna respectul romanilor. In sinea ta si tu stii ca veti pierde lamentabil cu asemenea candidati, care se lupta toata ziua intre ei. Asa-i ca sunteti ca-n filmele cu prosti ?

TU tovarase activist de partid Niciolae si

Monica Macovei ati facut parte din acelasi partid inainte de 1989!!
Ghici care partid?!?!?!?

Doamne fereste!

...

Ce frumos ne spune

cum va instaura o dictatura personala, peste Constitutie, peste principiul separatiei puterilor, toate in baza legitimitatii pe care i-o da trecutul ei de procuror comunist fica de procuror comunit, probabil din anii RPR "stat de dictatura a proletariatului" !!

Nu exista alta sansa,daca vrem cu adevarat schimbare.

Fratilor,nici un alt candidat nu vorbeste de ridicarea imunitatii (de fapt existenta automata a ridicarii imunitatii ,ca in germania) pentru parlamentari.Aceasta,adica ridicarea automata aimunitatii,trebuie sa fie conditie esentiala pentru candidatura la o functie in parlamaent.Eu merg chiar mai departe decit d-na macovei si spun ca fiecare candidat la un post de senator sau deputat sa semneze o declaratie prin care sa fie de acord cu ridicarea imunitatii,in cazurile de savirsire a a unor fapte penale.Eu nu va pot intelege!Ce spune rau aceasta femeie?de ce nu va convine ridicarea imunitatii?de la coruptie pleaca totul(sau aproape totul).ce are in plus geoana fata de alegatorul din dabuleni?nimic.iar daca alegatorul din dabuleni fura sau eludeaza fiscul,poate fi cercetat fara nici o problema.Si atunci daca geoana face acelasi lucru,de ce nu poate fi cercetat?fiindca nu vrea parlamentul?Pai parlamentul este suma parlamentarilor alesi de populatie sa o reprezinte.Cum ma reprezinta pe mine sau pe tine,sau pe oricare alt roman parlamentul,daca il protejeaza pe geoana care afurat si a eludat fiscul?Intr-o situatie ca aceasta eu cred ca tot parlamentul trebuie sa plece,sa isi dea demisia si sa aibe loc alegeri anticipate.Ati vazut declaratiile de avere.Vin parlamentari saraci lipti in primul an,si la terminarea mandatului pleaca plini de terenuri,case,apartament,conturi pline,etc.Si atunci va intreb de ce nu va convine ce spune si ce vrea sa faca d-na macovei?Sunteti de acord ca parlamentarii ministrii sa fure cu milioanele de euro(ati vazut ca luau spaga cite 3 milioane de euro?),bai nu uitati ca acolo sunt si banii vostri,ai mei,ai vecinului,iar noi sa acceptam ca prostii?Votati-l tot pe ponta daca vreti sa fiti furati in continuare.daca vreti parlamentari care sa fure,sa insele,sa minta,sa primeasca spaga si sa nu le pese de voi,ba sa-si mai bata si joc de "prostime",atunci votati-l pe ponta si ramineti cu psd-ul.Va spun insa un lucru,cu ponta presedinteveti regreta amarnic!

 

10 ani tara a fost condusa de un securist,de ce nu si de un procuror

Sansele dnei MM sunt mici, foarte mici. Vreo 7,4 milioane de romani nu uita circul care l-a facut la UE ca sa se anuleze votul lor. Ma tem chiar ca scorul va fi penibil de mic.
Pe de alta parte, daca ar ajunge prin absurd presedinte, cu maniera asta radicala, inflexibila n-are nici o sansa sa reziste mult nici domnia sa nici Romania.

 

albescule...

...dezinformezi exact ca postul tv la care te uiti...

...Macovei a facut scandal in PE ptr cele 1.5milioane de voturi fraudate (cifra e exagerata, sunt de acord)...nu pentru a se anula voturile celor 7.4 milioane de romani harnici (bine ca printre ei erau multi morti de mult, altii prin strainatate, altii nici nu trecusera pe la sectiile de votare)...

Nu exista alta solutie in acest moment.

Dur,intransigent,fara compromisuri cu politicienii corupti(majoritatea),este singurul mod de a sanctiona clasa politica(coruptia exista si toate partidele politice o practica) fata de faptele penale pe care le comite.Voi vorbiti fara sa judecati.

exclus FSN ...votati DNA ...Macovei

...


Prima   1   2   3   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor