Ziare.com

PD-L si-a votat statutul fara criterii de integritate - reformistii invinsi la CNC

de Camelia Badea; Lucian Lumezeanu
Sambata, 05 Martie 2011, ora 14:29

   

PD-L si-a votat statutul fara criterii de integritate - reformistii invinsi la CNC
Conducerea PD-L a aprobat sambata, in cadrul Consiliului National de Coordonare (CNC), modificarile statutului, asa cum fusesera ele decise vineri seara de Colegiul Director, fara criteriile de integritate atat de dorite de reformisti.

Apoi, membrii CNC au adoptat in unanimitate proiectul de hotarare privind convocarea Conventiei Nationale a PD-L pe 14 mai, in care va fi aleasa noua conducere a partidului.

Criterii de integritate si de excludere prevazute in noul statut

Reprezentantii grupului reformatorilor din PD-L, Cristian Preda si Sever Voinescu, au declarat la final ca nu percep adoptarea noului statut, impotriva caruia au votat, drept o infrangere.

"Eu nu as percepe totul ca pe o infrangere. Eu, de felul meu, sunt optimist. Vad si o parte buna, ca CNC a acceptat deschiderea competitiei pentru conducerea partidului. Pe fond, raman la convingerile mele. Singurul lucru pe care mi-l reprosez este ca poate nici eu, nici colegii mei nu am fost capabili sa convingem mai multa lume", a declarat Sever Voinescu.

Preda si Voinescu, la final de CNC: Nu este o infrangere!

Ziare.com v-a prezentat principalele evenimente si declaratii de la Palatul Parlamentului

14:22 - Toti delegatii aplauda in picioare imnul partidului, iar unii chiar fredoneaza versurile.

Consiliul de Coordonare al PD-L - ce nu s-a vazut la televizor



14:10 - Premierul Emil Boc a luat iarasi cuvantul si a tinut sa sublinieze ca forta PD-L sta in "democratia lui, in disciplina lui".

14.00 - S-a adoptat cu unanimitate convocarea Conventiei Nationale a PD-L pe 14 mai, in care va fi aleasa noua conducere a partidului.

Vasile Blaga a precizat ca numarul delegatilor a fost fixat la 1.350 datorita faptului cu nu a fost o sala disponibila mai mare, respectandu-se totodata cerinta ca numarul de delegati sa fie peste 1.000.

Listele cu delegatii vor trebui definitivate si trimise cancelariei partidului pana pe 9 mai, ora 23.

13:55 - Delegatii au aprobat modificarile statutului si modificarile Regulamentului privind organizarea, desfasurarea si conducerea activitatii organizatiilor locale si judetene. Impotriva modificarilor au votat doar reformistii Monica Macovei, Cristian Preda si Sever Voinescu. De asemenea, s-au inregistrat sapte abtineri.

13:48 - Secretarul executiv al PD-L, Elena Udrea, a declarat ca este foarte bine ca se poarta dezbateri in partid pe tema modificarii statutului, dar a cerut tuturor colegilor sa nu dea prilej "teleOpozitiei" sa profite de aceste discutii pentru a ataca partidul. "Sa spunem, dar sa nu dam subiecte presei ostile si Opozitiei care abia asteapta sa atace partidul", a mai declarat Elena Udrea.

In plus, Udrea a sustinut ca sondajele arata ca multi dintre alegatori "s-au detasat de noi, dar nu au plecat in alta parte" si ca PD-L trebuie sa aiba curajul de a recunoaste erorile si de a le repara singur.

Udrea: E mai curajos si laudabil sa recunoastem si sa ne reparam greselile

13:45 - Fostul premier Theodor Stolojan spera ca PD-L sa redevina ca in 2000-2004 "acea pisica cu 7 vieti". In momentul de fata, considera el, "pisica s-a marit, a pierdut din agilitatea pe care va trebui sa o recastigam". Stolojan cere o schimbare rapida, o reactie in functie de noile cerinte ale electoratului.

13:30 - Fostul jurnalist Traian Radu Ungureanu a starnit rasete si ropote de aplauze cand a spus ca PD-L trebuie sa se relaxeze, pentru ca membrii sai "au devenit emo". A fost singurul din "aripa intelectuala" aplaudat puternic de sala.

Traian Ungureanu: Facem o figura de depresivi, suntem toti emo

13:22 - Deputatul Olaru sustine ca nu e normal "sa pierdem niciun primar, daramite 200" si a mentionat ca este cumva "la mijloc - intre mogulii partidului si reformatori".

13:18 - Lidera Organizatiei de Femei a PD-L, Sulfina Barbu, de subliniat ca "primul imperativ" este ca "PD-L sa ramana puternic", iar ea crede ca au toate sansele.

"Sa gasim echilibru intre coeziune si reforme. Cand am decis ca avem nevoie de criterii de integritate. Avem nevoie sa fie toate intr-un cod de etica", a mentionat fostul ministru al Mediului.

13:17 - "Daca ar fi sa alegem intre 100 si 200 de primari care odata exclusi s-ar duce la Opozitie, dati-mi voie sa spun ca in locul a 200 de primari, ar trebui sa ne gandim cum am lua 200.000 de voturi. Sau doua milioane de voturi. Prefer 2 milioane de voturi de la cei care in aceasta tara cred in integritate. Sa nu uitati ca la urne s-ar putea sa avem niste surprize. Toate partidele din '96 incoace s-au trezit in Opozitie, din cauza coruptiei", a fost replica lui Cristian Preda.

Cristi Preda: Pierdem 200 de primari, castigam 2 milioane de voturi

13:04 - Radu Berceanu afirma ca un partid trebuie sa faca ce crede ca duce societatea inainte pe termen lung. "Eu cred ca chestiunea cu coruptia e foarte importanta. Ea trebuie, daca e asa de importanta si dificil de gestionat, atacata cu chesiuni concrete si corecte, pasi foarte solizi si permanent in aceeasi directie. Daca mergem cu pasi derizorii, nu cred ca luptam", a declarat fostul ministru al Transporturilor.

Berceanu: Eu am cicatrice, dar din lupte pe teren, nu pe blog

12:40: - Secretarul general al PD-L, Vasile Blaga, a starnit aplauzele furtunoase ale participantilor. El a spus ca in partid e nevoie si de integritate, dar si de solidaritate, si ca PD-L trebuie sa se fereasca de populisme care ii fac rau.

Blaga, in ropote de aplauze: Vom ramane spate in spate si vom castiga alegerile din 2012

In ceea ce priveste alegerile din 14 mai, Blaga si-a exprimat convingerea ca desi vor exista mai multe candidaturi, "vom ramane spate in spate si vom castiga alegerile din 2012(...) De obicei noi castigam, adversarii fac numeroase greseli si in loc sa profitam de ele noi ne macinam intre noi. Vom castiga si localele de anul viitor, si generalele!", a declarat Blaga.

12:37 Presedintele Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, a vorbit despre necesitatea criteriilor de integritate in partid, precizand ca acestea fac partidul mai puternic, si despre nevoia ca PD-L sa isi asume o reforma mai profunda a administratiei locale.

12:25 - Prim-vicepresedintele PD-L Adriean Videanu l-a felicitat pe Emil Boc pentru modul in care a condus si partidul si Guvernul in ultimii doi ani, declarand ca acesta a salvat Romania de la un dezastru major.

Videanu: Tariceanu a sarit cu parasuta din avion, Boc a adus nava pe sol

"Fosta guvernare a imbarcat poporul roman in avion, a luat singura parasuta, s-a salvat si a dat drumul combustibilului. Guvernul Boc a reusit sa aduca nava la pamant. Domnule prim ministru, meritati aplauzele partidului", a declarat Videanu.

12:17 - Vicepresedintele Cezar Preda spune ca recredibilizarea nu vine prin prevederi in statut, ci prin decizii ferme. "Va invit sa votam statutul asa cum l-am analizat aseara pentru ca el nu face decat sa ne pregateasca foarte bine pentru ce facem in 14-15 mai. Nu suntem nici instanta, nici procuratura.

Cand vedem ca un coleg ne aduce prejudicii, sa-l suspendam. Numai ca nu am prea facut-o. Asta ne-a adus in situatia actuala. Resping orice parere care spune ca PD-L nu-si va reveni in credibilitate. Respingerea vine din ce se intampla azi. Daca PD-L pastreaza drumul si creste in forta deciziei, va ajunge unde trebuie, important e sa-i dam afara pe cei care nu merita sa fie unde sunt".

12:15 - Deputatul Cristian Boureanu le-a multumit "sincer" celor trei colegi reformisti ca timp de 3 saptamani "au provocat o dezbatere foarte puternica, care ne-a ajutat sa ne redefinim si sa gasim puterea de a discuta in interior si sa explicam in exterior. (...)Toate masurile de excludere, de sanctionare, existau in partid, dar nu le-am pus in practica fiindca necesitau raspundere umana(...) Inca o data, din aceasta discutie, partidul pleaca mai unit."

Cristian Boureanu i-a raspuns si lui Cristian Preda, care a dorit sa stie care au fost argumentele pentru schimbarea in Colegiul Director a deciziei BPN privind criteriile de integritate.

"Raspunsul scurt este simplu, domnule Preda: dezbatere democratica. Asa niste masuri propuse de trei colegi, masuri poate extraordinare sau extrem de proaste la momentul cand au fost puse pe hartie, s-au definit dupa trei saptamani de dezbatere", a spus Boureanu.

12:10 - Vicepresedintele PD-L Ioan Oltean a declarat ca a scapat de "broscoiul" PSD din gat, de care amintea in urma cu doi ani.

Ioan Oltean: Reforma propusa de reformisti ar fi distrus partidul

"Daca va uitati la mine, nu mai e in gusa mea nimic, pentru ca ce am avut am eliminat la momentul respectiv. Astazi, mai mult decat oricand, PD-L trece printr-o reforma", a declarat acesta.



11:50 - Monica Macovei considera ca partidele ar trebui sa aiba grija ca ideile politice sa fie duse la indeplinire de persoane credibile.

Macovei: Sa aratam prin fapte ca suntem altfel decat PSD si PNL

"O persoana trimisa in judecata nu are aceasta credibilitate. E ca si cum un chirurg vine sa opereze cu mainile murdare", a afirmat fostul ministru al Justitiei, adaugand: "Noi am spus tot timpul ca suntem altfel decat ceilalti, altfel decat PNL, care acum tot PSD este. Daca spuneam ca suntem altfel, haideti sa aratam ca suntem altfel. Sa aratam prin fapte".



11:41 - Cristian Preda a cerut de la tribuna ca un reprezentant al Colegiului Director sa explice public de ce vineri seara anumite modificari din statut au fost respinse.

"V-as fi recunoscator daca ati putea sa explicati care au fost argumentele care au condus ca BPN sa decida ca un membru trimis in judecata sa fie suspendat, comisia de statut sa sustina, si care au fost argumentele care au rasturnat aceasta decizie in Colegiul Director", a cerut Preda.

11:40 - Marian Jean Marinescu a prezentat raportul de activitate al PD-L.

11:30 - Emil Boc le-a spus celor prezenti ca va prezenta in regim de urgenta un proiect de lege care va depolitiza aparatul bugetar si in 4-6 luni se va recurge la o testare si evaluare personala a tuturor sefilor de deconcentrate, a secretarilor de stat si sefilor de agentii, urmand sa ramana in functii doar cei competenti.

Emil Boc s-a aratat increzator ca actuala coalitie are sanse bune de a castiga alegerile locale si generale, daca va lua masurile economice necesare si va sti sa comunice cu populatia, si a acuzat PNL ca s-a inrolat "cu arme si bagaje" la caruta socialista a PSD, abandonand dreapta politica.



11:10 - Premierul Emil Boc a declarat de la tribuna CNC ca Romania s-a confruntat cu doua provocari majore, un deficit bugetar urias si o criza economica de o duritate fara precedent. Premierul a reamintit reformele facute in ultimii doi ani, printre care legea pensiilor, legea educatiei, restructurarea sistemului bugetar, cele patru coduri juridice, si a subliniat ca Romania s-a stabilizat economic.

Boc se lauda cu revigorarea economica si anunta depolitizarea institutiilor

Emil Boc le-a multumit pedelistilor pentru sprijinul acordat in vremuri grele si a anuntat ca Romania trece in etapa cresterii economice.



11:04 - Reuniunea CNC a inceput cu intonarea imnului de partid. In sala sunt prezenti toti liderii importanti precum si democrat-liberalii "reformisti", Monica Macovei, Cristian Preda, Sever Voinescu, Traian Ungureanu. Este prezenta si Elena Basescu.

10:55 - Deputatul Alin Popoviciu a declarat pentru Ziare.com ca este de parere ca Emil Boc ar putea sa ramana premier in continuare, dar ar fi bine ca PD-L sa aiba un nou presedinte. "Domnul Boc va avea o alta imagine in 2012, pentru ca economia se reface. Bineinteles, nu vom lasa ca domnul Boc sa fie rupt de partid", a declarat el.

10:42 - Theodor Stolojan a explicat de ce nu a fost introdusa in statut prevederea privind suspendarea automata: "Partidul are de data asta posibilitatea sa ii suspende, daca dintr-o analiza rezulta ca trebuie suspendati. Dupa ce am infiintat partidul, fostii mei colegi au hotarat sa ma dea in judecata ca as fi falsificat semnaturile. Procurorii si-au dat seama ca e o porcarie, am avut 27 de reclamatii, as fi fost suspendat. Acesta e un statut echilibrat, care raspunde la toate cerintele".

Cezar Preda si Theodor Stolojan doresc ca premierul sa fie liderul PD-L

10:41 - Vasile Blaga a declarat inainte de deschiderea lucrarilor ca peste 80% dintre propunerile reformistilor au fost preluate in noul statut, iar celelalte vor mai fi discutate.



10.35 - Cezar Preda sustine ca este bine ca functiile de presedinte al partidului si de premier sunt ocupate de aceeasi persoana.

"Parerea mea personala este ca eu am un presedinte de partid care e si premier si este foarte bine acest lucru", a afirmat Preda, inaintea inceperii lucrarilor Consiliului National de Coordonare al PD-L.

10:20 - Delegatii incep sa soseasca.

Vineri seara, Colegiul Director a avut o ultima reuniune inaintea CNC-ului de azi, la care propunerea de suspendare automata din partid a membrilor trimisi in judecata a fost respinsa, subiectul urmand a fi reluat de noua conducere ce va fi aleasa la Conventia Nationala din 14 mai.

Cu toate acestea, a ramas in vigoare posibilitatea autosuspendarii la cerere, precum si suspendarea din partid a membrilor in anumite conditii, cum ar fi arestarea preventiva.

De asemenea, Colegiul Director a decis sa introduca in statut prevederea ca cei care au facut politie politica sa nu fie primiti in PD-L si a mentinut posibilitatea derogarii de la criteriul vechimii de 5 ani pentru cei care doresc sa candideze la diverse functii de conducere, aceasta urmand sa fie acordata personal, in urma unei cereri, si nu sa fie prevazuta in statut, ca si pana acum.

Initial, reuniunea CNC a fost programata in urma cu trei saptamani, dar ea a fost amanata dupa Congresul UDMR care a avut loc pe 26-27 februarie la Oradea si la care a fost ales noul presedinte al formatiunii, Kelemen Hunor. Decizia de amanare a fost luata de comun acord cu presedintele Traian Basescu, in urma intalnirilor repetate pe care acesta le-a avut cu liderii si parlamentarii democrat-liberali.

Basescu vrea sa schimbe stilul de guvernare, dar asteapta alegerile din UDMR

Motivul oficial al amanarii reuniunii CNC a fost acela ca la congresul UDMR din 27 februarie s-ar fi putut contura o decizie de iesire de la guvernare a formatiunii politice maghiare, la insistentele USL, lucru care nu s-a adeverit.

Mai mult, membrii coalitiei de guvernare, PD-L, UDMR, UNPR si minoritatile nationale, au semnat joi un protocol de colaborare valabil pana in 2012.

Protocolul Coalitiei a fost semnat - Aliatii Puterii raman impreuna pana in 2012

Neoficial, insa, se pare ca amanarea CNC a fost cauzata de numeroasele disensiuni din partid, pentru a permite negocieri si discutii intre combatanti. Astfel, exista voci care sustin separarea functiei de premier de cea de presedinte al partidului, dar si voci care spun ca Emil Boc a dovedit responsabilitate si ar trebui sa le pastreze pe amandoua.

De asemenea, propunerea lui Traian Basescu de numire a unui nou premier tehnocrat, care sa urneasca economia din loc, a fost intampinata cu mari reticente in PD-L, chiar daca au existat si lideri, chiar din randul ministrilor, care au sustinut-o.

Basescu s-a intalnit cu lideri PD-L: se cauta premier independent

Cele mai mari tensiuni interne le-au starnit in PD-L propunerile de modificare a statului si mai ales de introducere a criteriilor de integritate sustinute de asa-zisa aripa reformista, Monica Macovei, Sever Voinescu, Cristian Preda.

Desi adoptate formal in Biroul Permanent National, propunerile de autosuspendare sau suspendare automata din partid a membrilor care au probleme grave in justitie s-au lasat cu scandaluri serioase, in conditiile in care multi primari sau parlamentari ai partidului se simt amenintati de aceasta decizie, avand dosare in instanta.

Aproape 200 de primari PD-L, vizati de criteriile de integritate ale Monicai Macovei

Pe de alta parte, functia de presedinte al PD-L genereaza tensiuni in plus. In conditiile in care Emil Boc sta foarte prost in sondaje din cauza masurilor dure de austeritate luate de Guvern in ultimul an, mentinerea sa la sefia PD-L este considerata o greseala de unii democrat-liberali care spun ca partidul nu va putea recastiga electoratul cu el in frunte, fiind necesara o schimbare de lider.

Boureanu: Lui Boc ii va fi foarte greu intr-o competitie cu Blaga

Exista insa si voci care sustin ca Boc a fost un bun premier si presedinte de partid, iar schimbarea sa acum, dupa ce economia a inceput sa isi revina, ar fi o nedreptate. Pana in prezent, Emil Boc a refuzat sa faca publica o decizie personala in acest sens, afirmand ca PD-L este o echipa si ca el este un membru disciplinat al ei, urmand sa faca ceea ce se va decide in partid.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 6690 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
107 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente
 

 

PDL va reusi -- in ciuda unei opozitii furibunde -- sa aduca Romania in randul statelor "normale" , adica sa avem si la noi un comportament al autoritatilor si al mediului economic ca in tarile Scandinave , de ex.

Nu place la securisti .
Nu place la comunisti .
Nu place la oportunisti .
Nu place la ciocoimea de rit nou , la miliardarii efemeri de carton facuti la apelul de seara al lui Iliescu care , nu'asa , nu avea incredere in poporul roman la imbogatire ci in tovarasii lui de lupta pe care ii verificase partiu' temeinic inainte ....
De ce trebuia insa sa faca astia tara praf , sa o vanda la fier vechi !?
De ce trebuiau distruse fabricile , uzinele !?
De ce trebuiau strunguri noi-noute , importate din Japonia sau Germania sau America sa fie vandute la kg , la fier vechi !?
De ce trebuia sabotat in halul asta viitorul Romaniei !?
Cui a folosit bataia asta de joc , tolerarea de catre Politie si Parchet a furturilor de sus pana jos , distrugerea instalatiilor de irigatii !??
Cui a folosit tolerarea , incurajarea urcarii in functii a unor judecatori corupti care prin sentintele - hotararile - deciziile date au imbogatit pe inscrisuri falese impostori , au instrainat pe nimic din averea tari in timp ce , de ex. , adevaratilor proprietari le puneau bete in roate , nu le recunosteau drepturile evidente ?
Cum sa uitam ca s-a tolerat - incurajat atitudinea de sfidare a omului simplu care nu isi primea actele de proprietate pe pamanturile confiscate de comunistii lui Stalin si de care securisto-comunistii lui Iliescu se tineau cu ghearele sa nu le dea inapoi , asteptand sa moara batranii si sa-si ia tinerii lumea in cap ca sa puna ei mana pe ele !??
Cine a distrus statiunile din Romania !?
Cum a fost praduit de catre sindicate fondul de statiuni de recreere ?
Unde este BTT , Dle RIZEA , Dle ANTONESCU !??
Unde este proprietatea PCR ?
Unde este proprietatea UTC ?
In care buzunare s-au dus banii , in care seifuri stau actele de instrainare intocmite in fals de catre notari corupti de talia Ioanei Tariceanu ?
Unde s-au dus banii , MILIARDELE de dolari-euro obtinuti de clica lui RUSANU - CHITOIU prin returnari ilegale de TVA , cu acte false de export ?

Toate astea se stiu de oameni politici , de toti care au fost in functii , de ministri .
Si voi indrazniti sa dati in singurul om care s-a ridicat impotriva ticalosiilor care au ingenuncheat poporul roman !??

PDL va face exact ce trebuie pt a fi ALTCEVA in Romania , pt a da romanilor speranta unei vieti normale traite dupa cum munceste fiecare , nu dupa smecherii .

Doare ?

 

Aceiasi concluzie.

Oameni de nimic care au adus tara in "sapa de lemn".Boc un premier "foarte bun" de condus de la spate. Basescu apus si sterpezit incearca sa mai salveze aparentele. Nici in tara si nici in strainatate nu mai da nimeni doi bani pe el. A reusit sa amaneteze Romania la FMI.

 

RASPUNSUL ESTE PREVIZIBIL: reforma prin Stagnare! Ce sunteti copii? Securistii comunisti hoti si bacstari plini de afaceri si c.u.r.v.a.s.a.r.i.e sa faca REFORMA? Pai cu cine mai ramane partidul? CU portarII,femeiLE DE SERVICIU..si putanele dezorientate

Un lucru este foarte clar pentru oricine vrea sa inteleaga: pedelistii de frunte sunt "foarte patrioti" cand vine vorba sa-si conserve privilegiile si nesimtirea.Cum draku poate cineva sa creada ca vor accepta niste criterii de integritate si suspendarea pentru cei care au dosare penale trimise in instanta?Pai ce,vreti sa se desfiinteze ..."partidul"?Si apoi serios vorbind,de cand o "organizatie mafiota" - cum este banda de talhari pedelista - se cheama partid? JALNICI a-ti fost,JALNICI sunteti si JALNICI o sa dispareti ,naparcilor!Daca nici "taticul vostru politicdenaturat " nu va mai suporta,chiar ca a-ti devenit ORIBILI.Dar a-ti fost voi altfel decat ORIBILI? Cica "criterii de integritate" la PDL. Ha ha ha ha. Auzi colo...integritate la Basexcu. Pai securist a fost, contrabandist a fost, mincinos e in fiecare zi, demisia si-o da mereu in 5 minute, ipocrizia e la el ca acasa, mare "integru".Basexcu are voie si sa minta si sa fure. Asa stie el de mic. Poecla lui la Murfatlar era "Basexcu-Shmangla". O stia toata lumea. Dar daca l-ati votat, taceti in plm din gura si suportati-l. Haita PDL-ichelelor au eliminat "gascuta" pentru a consolida GASCA...
"Iesiti afara, javre ordinare"!!!

P.S. Nici cu cealalta gasca de comunisti stalinisti ai iliescului nu mi-e rusine! Poporule, vin alti mafioti care se dau curati ca lacrima, asta ca sa aveti capacul pus deasupra kakatului numit romanica!

Partid anchilozat de ;fosti;

Sa fim seriosi la pdl reforma se confunda cu stagnare si invers.
Sa se revizuiasaca primesc dar sa nu se schimbe nimic...

Cel mai incompetent partid de dupa '89

cu cel mai incompetent prim-ministru piticul porno care va lasa tara cu cea mai mare datorie din istorie si toti romanii datori vanduti la FMI si alte organizatii internationale mai are un singur lucru de facut pentru distrugerea totala a tarii: impartirea tarii pe regiuni asa cum vor ungurii si reducerea pragului de vot la 3% sa intre toti ungurii in toate consiile locale

@ Ghilotina. Postarea ta, inca O DOVADA a mercenariatului tau ! Oare TOV. Ba-SECU si SLUGILE SALE unde erau ? Daca esti AMNEZIC , i-ti aduc aminte ca erau in: FSN si PD ; cu o frumoasa contributie la cele ENUMERATE de tine .

LUPTA impotriva COMUNISMULUI si SECURISMULUI ????!!!

Raspuns corect: HA ! HA ! HA !

Campania Realitătii TV impotriva lui Blejnar - declansată de blocarea conturilor de către ANAF

Este lesne de inteles pentru orice privitor la Realitatea TV, desi nu mai sunt foarte multi avånd in vedere faptul că postul a căzut pe locul sapte in clasamentul audientelor, că mogulul eolian si subalternul său Sebastian Ghită i-au declarat război sefului ANAF, Sorin Blejnar. Campania media declansată de deontologii experimentati in folosirea batistei la ordinul lui SOV are in spate un motiv cåt se poate de prozaic: blocarea conturilor Realitatea Media de către ANAF pentru neplata impozitelor si taxelor datorate bugetului de stat. Informatia a apărut ieri pe blogul lui Dan Andronic, acesta precizånd că ar fi vorba de o datorie de vreo 5 miliarde de lei. Reprezentantii ANAF ne-au confirmat că institutia a pus poprire pe conturile Realitatea Media din cauza datoriilor neplătite la buget si că ieri aceste datorii au fost plătite.
Cu alte cuvinte, toată campania prin care s-a vizat constant asocierea lui Blejnar cu fenomenul coruptiei din vămi avea menirea de a-l face pe seful ANAF să deblocheze conturile Realitătii mogulului suferind de rotulită. Din păcate pentru mogul si slujitorii săi, campania nu a dat roadele scontate, Blejnar nu s-a lăsat impresionat de acuzatiile aduse de oameni aflati in arest sau care au grave probleme cu legea, iar Sebi Ghită si Vintu au fost obligati să mai caute in conturile firmelor offshore si să plătească ieri datoriile la stat.
Interesant este că, in vreme ce nu plătea datoriile la asigurările de sănătate, la pensii si somaj, Vintu isi incita armata regulată să plangă zilnic pe umărul romanilor care nu mai au bani de paine si medicamente din cauza lui Băsescu si Boc, cei care le-au tăiat ca niste ciocli banii oamenilor. Analistii lui SOV, obisnuiti să turuie ca niste masini stricate, le-ar putea explica de data asta romanilor că nu sunt bani pentru majorarea pensiilor si salariilor tocmai din cauza unor firme - ca Realitatea Media - care nu-si plătesc datoriile la stat, obligand astfel guvernul să se imprumute la FMI pentru a putea plăti pensiile si salariile bugetarilor.
Am inteles că mogulul bantuit de fantoma intoarcerii lui Popa nu mai are bani, fiind obligat să scadă si premiile pentru descoperirea "reginei“ din vămi de la 10.000 de euro la 10.000 de lei, dar, "monser“, nu te poti pretinde vanător cand ai devenit un vanat mediocru!
Avand in vedere faptul că santajul mediatic la Blejnar nu a dat roade, iar cuplul Vintu-Ghită a fost obligat să-si plătească datoriile pentru ca ANAF să deblocheze conturile si, implicit, activitatea Realitatea Media, asteptăm in perioada următoare intensificarea campaniei impotriva lui Blejnar. Nu ar fi pentru prima dată, angajatii lui SOV fiind antrenati să sară la gatul sefului ANAF si chiar să-l santajeze

mai ''ADEVAR'', tie nu ti-e rusine sa copiezi articole din presa si sa le publici aici fara a cita suesa, sau a le pune in ghilimele?Ce facui tu este INFRACTIUNE, deci schimba-ti nike-ul in "INFRACTORUL". iATA DOVADA MAI JOS, in ziarul Curentul de astazi

"Este lesne de inteles pentru orice privitor la Realitatea TV, desi nu mai sunt foarte multi avånd in vedere faptul că postul a căzut pe locul sapte in clasamentul audientelor, că mogulul eolian si subalternul său Sebastian Ghită i-au declarat război sefului ANAF, Sorin Blejnar. Campania media declansată de deontologii experimentati in folosirea batistei la ordinul lui SOV are in spate un motiv cåt se poate de prozaic: blocarea conturilor Realitatea Media de către ANAF pentru neplata impozitelor si taxelor datorate bugetului de stat. Informatia a apărut ieri pe blogul lui Dan Andronic, acesta precizånd că ar fi vorba de o datorie de vreo 5 miliarde de lei. Reprezentantii ANAF ne-au confirmat că institutia a pus poprire pe conturile Realitatea Media din cauza datoriilor neplătite la buget si că ieri aceste datorii au fost plătite.
Cu alte cuvinte, toată campania prin care s-a vizat constant asocierea lui Blejnar cu fenomenul coruptiei din vămi avea menirea de a-l face pe seful ANAF să deblocheze conturile Realitătii mogulului suferind de rotulită. Din păcate pentru mogul si slujitorii săi, campania nu a dat roadele scontate, Blejnar nu s-a lăsat impresionat de acuzatiile aduse de oameni aflati in arest sau care au grave probleme cu legea, iar Sebi Ghită si Vintu au fost obligati să mai caute in conturile firmelor offshore si să plătească ieri datoriile la stat.
Interesant este că, in vreme ce nu plătea datoriile la asigurările de sănătate, la pensii si somaj, Vintu isi incita armata regulată să plangă zilnic pe umărul romanilor care nu mai au bani de paine si medicamente din cauza lui Băsescu si Boc, cei care le-au tăiat ca niste ciocli banii oamenilor. Analistii lui SOV, obisnuiti să turuie ca niste masini stricate, le-ar putea explica de data asta romanilor că nu sunt bani pentru majorarea pensiilor si salariilor tocmai din cauza unor firme - ca Realitatea Media - care nu-si plătesc datoriile la stat, obligand astfel guvernul să se imprumute la FMI pentru a putea plăti pensiile si salariile bugetarilor..."

PD-L si-a votat statutul la CNC. Reformistii sunt invinsi

Invingerea reformistilor,adica alegerea lui Blaga la conducere,ekivaleaza cu intoarcerea partidului la 7%,adica acolo de unde a plecat.
Romanii admira pe cei care,asemeni lui Basescu,pun baioneta la ZB si ies la bataie,lucru pe care il pot face doar Elena Udrea sau Monica Macovei.

@Ghilotina & "adica sa avem si la noi un comportament al autoritatilor si al mediului economic ca in tarile Scandinave "

statutul partidului PDL stabileste clar ca partidul este un partid de dreapta care are ca scop desfintarea statului social. Intre PDl si socialismul nordic nu este nici o legatura - PDL nu incurajeaza ca femeile care au nascut sa stea acasa trei ani de zile si sa primeasca ajutoare babane de la stat, de asemenea PDL-ul nu este in favoarea ajutoarelor sociale care se dau in tarile nordice. PDL-ul este adeptul capitalismului adevarat in care fiecare este platit numai daca munceste. PDL militeaza neintrerupt pentru desfintarea statului social si instaurarea capitalismului adevarat.

Elena Udrea: "PD-L trebuie sa aiba curajul de a recunoaste erorile si de a le repara singur"

Excelent dna Udrea. Autocrita de partid si de stat este cheia successului PDL si victoria in aleheri pentru urmatorii 100 de ani. Felicitari PDL!

PDL = PSD = FSN = PCR

diferenta intre pdl si psd e data doar de numarul de trandafiri: in rest aceeasi parnaiasi isterici, cu mare drag de furaciuni si smecherii.

FSN ESTE GROPARUL ROMANIEI!

@WERT

Mai Logan de 70 de mii!

Sistemul execrabil a adus la putere insecte daunatoare care rod ce-a mai ramas din bogatia Romaniei.

Pentru a-si conserva puterea si, imunitatea, Basescu are nevoie de sustinerea unui partid. Reformistii au luat teapa pe toata linia de la Basescu - boala secolului si sechelile sale. Viol in toate felurile.

PD-L urmeaza sa ramana si pe mai departe ceea ce a fost si pana in prezent. Respectiv un partid de tip mafiot -clientelar, cameleonic din perspectiva ideologica si gata sa faca orice fel de compromisuri, inclusiv compromisul suprem de tradare a interesului national, pentru a se mentine la putere.

PDListii (comunisti si securisti de toate soiurile) sunt socialisti cu state vechi de altfel, care isi au originea in FSN si sunt mai exact schismaticii din 1992, condusi de Petre Roman, membri cu ani multi in Internationala Socialista care, daca nu ma insel, se opuneau cu inversunare intrarii PSD – organizatie internationala, pe criteriul ca numai domniile lor reprezinta adevaratele valori ale stangii din Romania.

La doar patru ani dupa ce un partid intreg si-a dat seama, intr-o noapte, ca de fapt convingerile intime care-l animau in lupta politica sunt de dreapta, acesti politicieni verticali ideologic apreciaza in mod constant ca tot ce este social-democrat este rau si tot ce este de dreapta este bun. Democrat – liberalii au uitat cei 14 ani dedicati social-democratiei si activismului in Internationala Socialista si, desi in privinta dreptei sunt la nivelul varstei la care se merge la gradinita, totusi domniile lor, cu un avant eminamente sovietic.

Spuma murdara de la putere e populata de persoane diforme fizic si moral de o proasta calitate umana: Impostori, bisnitari, analfabeti, dansatoare la bara, prostituate reciclate, securisti ratati, activisti … PCR sau UTC de mana a treia, primitivi, indivizi fara Dumnezeu, pe scurt o fauna de paraziti si pradatori cum n-a mai defilat niciodata in istoria tarii.

UDMR face agenda lui Basescu si Udrea lui, cascadorii rasului. PDL sub papucul UDMR.

Regimul Basescu se joaca cu focul.

UDMR actioneaza pragmatic, chiar cinic si fara mila (de populatia romaneasca), urmarindu-si propriile interese comunitare. Dupa care – adica, după 2012 – pe liderii UDMR e posibil sa nu-i mai intereseze participarea la guvernare, din moment ce deja se vor autoguverna. Autonomizarea-Stalinizarea.

Astazi tara avea pace daca proiectul Johannis n-ar fi fost executat in 2009 de servicii, mafia, Basescu-Bela si UDMR-PDL ca sa-si pastreze imunitatea. Geoana ar fi reusit sa merg, sa stea drept in picioare pe la reuniuni internationale si sa faca diplomatie treaza nu beata. Mai mult decat a facut Basescu in cei 30 de ani de cand bazaie in politica, si anume sa faca o politica dreapta dar asa-i cand intervine FMI-stii si SRI-stii de dreapta, gandirea comunista de toate soiurile si presa proasta care l-a promovat un presedinte balcanic - Basescu. Geoana era prea Obama pentru mii de gura-casca care cred ca nici astazi habar n-au ca tara se guverneaza cu partidele nu cu presedintele. Feritiva de oamenii mici.

UDREA - Ministrul Prostiei

In istoria de 80 de ani a tarii.
A zis azi, la plenara PD-L de la Casa Popoului.

PDL anunta astazi ca poate "cistiga" alegerile numai prin furt masiv de tot, la alegeri in 2012 !

Mormanul de carne moarta ajuns ministru isi inchipuie ca toti sunt la nivel de centura.

Dar Udrea habar n-are, ea crede ca e suficient sa ai un fund cat casa popoului. Si o gura, cat o sura.

A inceput fraudarea alegerilor

Unica sansa a PDL este cumpararea de voturi, altfel
ar ajunge la lada de gunoi a istoriei. Furtul unui milion de voturi este miza introducerii votului prin cores-pondenta.

Basescu si Guvernul lui, cascadorii rasului. Slugile bancherilor, dusmani ai poporului. Esecul politicii economice si monetare. FMI - un instrument de exploatare a poporului. Mamaliga Basescu sub papucul UDMR. Exista riscul ca Romania sa cada din nou in barbarie. Curatarea pamantului romanesc de toate insectele daunatoare care s-ar inmulti, viermii mizerabili, escrocii/speculantii, si parazitii-contrabandistii.

Basescu a falsificat si fraudat alegerile in 2004-2009 si vrea exploatarea romanilor in ca sa nu intre la puscarie cu Udrea lui. Asa ca pana la autonomizarea = Stalinismul, e demn de Gingis-Han: (crima, jafuri si violuri). Intelectualii - servitorii se cred creierul natiunii. In realitate, ei nu sunt creierul natiunii, ci gunoiul ei.

Lipsa de moralitate a unor oameni politici a constituit un exemplu nefast pentru mentalul colectiv. Punct.

 

@ azi -- in Timisoara ca maine'n toata tara ;

Stimate domn , este vorba de COMPORTAMENT , ATITUDINEA fata de cetatean .
Nu este vb de politica , de orientarea politica .

As putea sa demomntez cu usurinta cele afirmate de Dvs -- pt ca aveti o constructie inteligenta a ideii , a frazelor , dar ... daca ati pus virgula in alta parte mesajul duce altundeva .

Nu ar fi mai bine pt toata lumea sa fim cinstiti , corecti , si sa-i dam NUMAI aluia care are nevoie , sa incurajam munca si rasplata muncii si nu codoseala si milogismul pagubos ?

Sa stiti ca in tarile scandinave lenea nu este nici premiata , nici incurajata , nici intretinuta . In ciuda faptului ca acolo musteste a stat social .
Stima

Scimbare pe ici pe colo

... dar sa NU se modifice nimic ... parca asa spunea nenea Iancu. Intrebarea este urmatoarea : Ce schimbare e aia cand inlocuim niste EXCROCI cu ALTII ??? Potentialul maxim de efort al unui OM este intre 25 si 45 ani . Eu nu stiu nici un politician de MARCA TV ( pe care-l vezi tot timpul la TV)cu o asa varsta . Insusi Ion ILIESCU are 51 de ani in baza 16 care este baza a LUMII VIRTUALE iar in LUMEA REALA cu baza de numeratie 10 el are 81 de ani si spune ca se simte ca la 45 de ani...
Vreau ca FOSILELE POLITICE sa le vad prin PARcul Kiselef cu nepotei ; NU in fruntea tarii.
PS Cine n-are BATRANI sa-si CUMPERE iar cine are sa stie sa-i aprecieze... si sa-i foloseasca unde trebuie.

Mult adevar la care subscriu si-l reproduc.

;De ce trebuia insa sa faca astia tara praf , sa o vanda la fier vechi !?
De ce trebuiau distruse fabricile , uzinele !?
De ce trebuiau strunguri noi-noute , importate din Japonia sau Germania sau America sa fie vandute la kg , la fier vechi !?
De ce trebuia sabotat in halul asta viitorul Romaniei !?
Cui a folosit bataia asta de joc , tolerarea de catre Politie si Parchet a furturilor de sus pana jos , distrugerea instalatiilor de irigatii !??;
Si pe acesta tema cred ca se poate vorbii f mult.

cui a folosit?

pai uita-te in top 300 si la ceilalti imbogatiti rapid si ai raspunsul...ca sa nu mai zic de cei de afara,platiti sa inchida ochii

Ma uit si nu-mi place . Mai ales ca STIU SIGUR -- nu din auzite -- ca multe miliarde au plecat din tara catre grupari teroriste .

Si nu imi place treaba asta .

@ giulotina si satra de ciorditori portocalii, rosii, verzi , galbeni, albastri

John!
- Da, sir!
- Unde este cainele?
- Făcea politică si l-am impuscat!
- Cum ti-ai dat tu seama că făcea politică?
- Manca ca.cat in grădină.

"Ghilotina", cine credeți că mai pune preț...

Pe ce vă place și ce nu, din comportamentul "protejaților" dvs.? Ei iși văd liniștiți de "asumări" și "reformări", chiar și in lipsa unor "criterii de integritate". "Oamenii ințelepți, chiar dacă toate legile ar fi abolite, tot ar trăi in același fel". (Aristofan)

Nu este clar?

Daca nu vindeau tara pe nimic de unde mai aveam o tara condusa de hoti si pentru hoti?Nu vedeti ca toate legile sunt date doar pentru noua ciocoime si facute doar pentru ei dar sa fie respectata de prostime?Cati din cei arestati pentru evaziune sau furt ati vazut condamnati?De ce?Pentru ca au bani si sprijin politic adica sprijin de la cei cu care si pentru care fura.

Lupii moralisti?

Este bine ca se gandesc la reforme morale in pdl.In acest caz se va incepe cu RAnastase excroaca pe fata,in vazul lumii,pe tv.altfel nu are rost sa vorbim de morala in pdl.

PDL PRIN IMPLICAREA DIRECTA IN CONTRABANDA DIN VAMILE ROMANESTI NU MAI ESTE PARTID POLITIC CARE SA AIBA DREPTUL SA PARTICIPE LA ALEGERI , DE NICI UN FEL,

Daca Ministerul Ministerul Public in calca art.46 din legea 14/2003 si nu inainteaza Tribunalului Bucuresti cerere de suspendare a PDL, atunci acest minister este complice la transformarea politicii romanesti intr-o mafie ce atenteaza la siguranta publica romaneasca si europeana.

In alta ordine de idei:

1.De ce se intalnesc PDL-istii contrabandisti, mafioti penali in palatul Parlamentului?

Nu au sediu de partid?Isi decid masurile de instituinalizare a crimei organizate PDL-UDREA BASESCU BOC pe bani publici si-ntr-o institutie publica a statului roman?

2. Ce vor decide? Cum vor colecta in continuare ,cu jutorul incriminatului penal Blejnar Sorin, sume evazioniste din vami pentru PDL si pentru mituirea romanilor dezumanizati ,flamanziti si haituiti si TERORIZATI de masurile criminale,inumane de falsa austeritate bociste?

Precizare,deoarece comentariile mele sunt atacate grobian de gorilele PDL-UDREA BOC

De cateva zile, pe bani publici, politia politica PDL-UDREA BASESCU BOC si-au scos din nou gorilele la plimbare pe ziare.com ,fie ca este vorba de clona "ulivia" fie ca este vorba despre gorila cleo-patru cea care pana prin toamna anului trecut isi agata clientii de pe ziare.com, cea care ameninta cu moartea pe oricine avea curajul sa spuna adevarul despre infractionalitatea PDL-ista , infractionalitate pe care abia acum o cunoastem in intreaba sa nemernicie penala prin contrabandistii PDL-isti.

IN CONFORMITATE CU LEGEA 92/1992,LEGE A ORGANIZARII JUDECATORESTI,

Ministerul Public are in atributii conform art.26 din lege si :

" j) studierea cauzelor care genereaza sau favorizeaza criminalitatea, elaborarea si prezentarea propunerilor in vederea eliminarii acestora, precum si pentru perfectionarea legislatiei penale. ",

PDL -UDREA BASESCU BOC au creat ,perfectioant si instituionalizat de la granitele tarii si pana in toate ionstituiile autoritatii de stat romanesti crima organizaat ,terosimul socio-economic si contrabanda de orice fel.

Raspunderea Ministerului Public fata de tolerarea gruparii de c rima organizaat PDL-UDREA BASESUC BOC ,este extrem de mare si extrem de inportanta pentru viiotrul demoicratic romanesc.

Sa mai amintim ca :

"Favorizarea infractorului este prevazuta de art. 264 inclus in Titlul al VI-lea din partea speciala a Codului penal, intitulat:
Infractiuni care aduc atingere unor activitati de interes public sau altor activitati reglementate de lege. Norma de incriminare este formulata astfel: Ajutorul dat unui infractor fara o intelegere stabilita inainte sau in timpul savarsirii infractiunii, pentru a ingreuna sau zadarnici urmarirea penala, judecata sau executarea pedepsei, ori pentru a asigura infractorului folosul sau produsul infractiunii, se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la 7 ani."

Aceste aspecte trebuie sa fie cunoscute de fiecare alegator roman,determinat sa aleaga infractionalitatea politica prin derogarea de la legea 14/2003 art.46 a Ministerului Public.

"ulivia", nu vă dezinformați colegii!

Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciară (din 28.06.2004), republicată in M. Of., Partea I, nr. 827/13.09.2005:
"Art. 63. - Ministerul Public exercită, prin procurori, următoarele atributii:
....................
h) actionează pentru prevenirea si combaterea criminalitătii, sub coordonarea ministrului justitiei, pentru realizarea unitară a politicii penale a statului;
i) studiază cauzele care generează sau favorizează criminalitatea, elaborează si prezintă ministrului justitiei propuneri in vederea eliminării acestora, precum si pentru perfectionarea legislatiei in domeniu;
.............................."

Text actualizat...

la data de 25.11.2010. Actul include modificările din următoarele acte:
- Legea nr. 17/2006 publicată in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 48/19.01.2006;
- O.U.G. nr. 50/2006 publicată in Monitorul Oficial, Partea I nr. 566/30.06.2006;
- O.U.G. nr. 60/2006 publicată in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 764/07.09.2006;
- O.U.G. nr. 100/2007, publicată in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 684/08.10.2007;
- O.U.G. nr. 137/2008, publicată in Monitorul Oficial, Partea I nr. 745/04.11.2008;
- O.U.G. nr. 56/2009, publicată in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 381/04.06.2009;
- O.U.G. nr. 114/2009, publicată in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 919/29.12.2009;
- Legea nr. 202/2010, publicată in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 714/26.10.2010.

sundikos,iti multumesc,in fapt la legea 304/2004 este similara celei din legii 92/1992,

Nu este dezinformare si graba de dimineata.Ma supara foarte tare cand aceasta grupare de crima organizata,PDL-ista isi mai permite sa se considere "partid politic".

Articul 64 din lg.304/2004 ,indentic cu art.26 din lg 92/1992 gresit
enuntata de mine.

Important este alta ceva.cu toate modificarile operate ,PDL-ul nu mai poate fi oartid politic, conf.art.46 din legea 14/2003.

M-ar interesa parerea d-tale sub acest aspect pe care observ ca nu l-ai atacat.

Nu atac nimic și pe nimeni...

Doar constat niște stări de lucruri anormale pentru o societate democratică, din păcate, doar declarativ:
1. Art. 136 din nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, republicată in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 827 din 13 septembrie 2005, cu modificările și completările ulterioare, astfel cum a fost modificat prin art. X din OUG nr. 114/2009, avea următoarele prevederi:
"Incepand cu data de 1 ianuarie 2011, atribuțiile Ministerului Justiției referitoare la gestionarea bugetului ***ților de apel, al tribunalelor, al tribunalelor specializate și al judecătoriilor vor fi preluate de Inalta Curte de Casație și Justiție".
2. Ulterior, prin art. IV din OUG nr. 109/2010 privind unele măsuri financiar-bugetare, publicată in Monitorul Oficial, Partea I nr. 846 din 16 decembrie 2010, acest termen este prorogat:
"Termenul prevăzut la art. 136 din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, republicată in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 827 din 13 septembrie 2005, cu modificările și completările ulterioare, se prorogă pană la data de 1 ianuarie 2012".
3. Astfel incat, pe cale de excepție, este modificată o lege organică, menținandu-se starea de dependență financiară a puterii judecătorești, in raport cu puterea executivă și cea legislativă. Așadar se minte in continuare, cu nerușinare, atunci cand acestea susțin că, in Romania, independența justiției este o realitate.

@sundikos

Dar MAGISTRATII de ce nu raspund PENAL ???

Sunt MAI PRESUS de LEGE ??

citeste art. 97-99 din legea nr. 304/2004...

Atata timp cat M.J. si M.P. - sunt conduse de 2 INTERLOPII POLITICI - nici JUSTITIE NU AVEM .....

Totul se face la comanda POLITICA...

Dar sa iti mai spun ceva....

Sti ca Laura Codruta Kovesi -si Procurorul MARIUS IACOB care a facut-o disparuta pe ELODIA au fost la INMORMANTAREA INTERLOPULUI - procuror CIOCAN COSMN....

Iar daca spun asa ceva cred ca detin si probe cum era in CLANUL PINALTY SORIC...

"Kiatra-Neamt", vedeți și d-voastră...

Că nu toată lumea (inclusiv eu, care mă consider parte din "lume") poate avea monopolul cunoașterii, decat in măsura posibilului. De pildă eu, după vreo 20 de ani de invățătură (fără repetenție ori corijențe) și după experiența acumulată in activitate, reușesc să-mi dau seama cat de puțin știu, spre deosebire de cei care doar cred că sunt atotștiutori:
1. n-ați lămurit de unde sau cum ați tras concluzia că "magistrații nu răspund penal", pentru că, in niciun caz, "nu sunt mai presus de lege";
2. n-am "citit" art. invocate de dvs., dar cunosc faptul că art. 98 și următoarele (pană la art. 102, inclusiv), se referă la "organizarea parchetelor militare";
3. nu chiar "totul" se face la "comandă politică";
4. nu știam faptul că procurorul-general și procurorul Iacob, au fost la inmormantarea procurorului Ciocan;
5. dacă dețineți probe, in sensul celor susținute de dvs., le puteți remite autorităților spre competentă soluționare, intrucat art. 264 C. pen., sancționează fapta privind "favorizarea infractorului", iar art. 265 di același cod, sancționează fapta privind "omisiunea de a incunoștința organele judiciare".
Sper să fiți satisfăcut de răspuns.

Stimate Sundikos -- ce face PDL cu ocazia CNC sau BPN e una , actul de guvernare in triumvirat si cu sprijin parlamentar si al gruparii minoritatilor e altceva , iar experienta mea cu totul alta .

Eu nu m-am nascut si nici botezat PDList , nu imi asum nici esecurile si nici succesurile PDL .
Pe mine ma bucura efortul de a face di Romania o tara in randul lumii , asa cum toti am vazut ca exista .
Pentru a atinge acest "goal" , fiecare partid poate avea propria strategie .
Observam insa ca unii considera doctrina ca ceva care musai sa se respecte de tot tartanul ca asea vrea iei , altii ca fiind o scuza la indemana ca sa mai faca ceva smecherii , altii nici nu o stiu sau nu o baga in seama .

Dvs ati intervenit pe niste articole de lege la postarea cuiva care tine mortis sa demonstreze .... ce ?
Daca Ulivia si inca fo cativa decreteaza ei dupa enunturile mestecate incontinuu pe la tembeliziunile mogulilor ca anumiti oameni vezi-doamne sunt deja grupare infractionala .... gata si gasira textul de lege care sa le cimenteze convingerile .

Dvs insa ati demonstrat subtil OBLIGATIVITATEA fiecaruia de a reactiona si de a face ceea ce trebuie .
Ati uitat insa cumva de decesul straniu al procurorului Panait , al procuroarei Luminita Sega si altii ? Stiati ca sotul procuroarei ucisa prin intoxicatie cu substante necunoscute care i-au facut creierul praf si din care nu au rezultat decat urme de aluminiu in firele de par este JUDECATOR ? Si anume judecatorul Marius Sega (in prezent magistrat in aparatul tehnic al CSM)?

Pai cu cine ne punem noi ?

Cu cine se bate Basescu si PDL ? Cititi si va minunati . Vintu si ai lui au reusit sa fie scosi de sub urmarire penala pt ca au avut o buba la picior !??


http://jurnaldegherila.ro/?cmd=displaystory&story_id=1307&format=html

Stima

Am vazut un titlu mare pe TVR : Inflatia pe luna ianuarie este de 7%. Multumesc Internetului ca exista ; am aflat de pe goagal ca suntem ultima tara din UE din acest punct de vedere , pardon , pe primul loc la acest capitol .

Asa e , afirmatiile mele despre furaciuni nu stau in picioare - nu sunt dovedite , doar in cercetarea Parchetelor . Dar insesi aceste (ne)modificari de statut (ne)facute astazi in CNC al PDL , in care criteriile de integritate propuse de reformistii PDL au fost ocolite cu gratie duc la concluzia ca fiecare partid are coruptii lui , iar in PDL coruptii se simt la fel de protejati ca in PSD sau in PNL .

Dar te intreb , pentru ca eu nu m-am referit decat tangential la furaciuni si am expus circuitul fantomatic si extrem de netransparent a 20 de miliarde de euro : de ce nu comentezi fondul problemei - ce se putea face cu imprumutul ( autostrazi , gazoducte - Nabucco si oleoducte , centrale nucleare - Cernavoda - grupurile 3 si 4 ), cum s-au rotit banii si unde s-au dus ? Eu am expus punctul meu de vedere . Tu , iti expui lozincile si ura ta patologica catre televiziunile mogulesti .

Iti spun un secret : iesirea din criza nu se face cu taieri de pensii si salarii si cu plata acestora cu un imprumut pe care o sa-l plateasca nepotii nostri . Vom stagna mult si bine la o crestere de -0,5/+1% , adica ani buni de acum inainte , asteptand sa ne faca altcineva investitiile si infrastructura pomenita mai sus . Am avut un imprumut si o sansa . Acum , banii s-au dus . Dar avem Gilau si Turda pe autostrada . Atat . Apoi incepe parloaga cu boschetii , brusturii si scaietii ei . Omul bun si pomul copt . Si batai de palme . Iar pretul benzinei la pompa o sa creasca si saptamana viitoare . Punem pariu ?


O sa dispareti in neant , la fel ca taranistii . Fiecare taliban pe limba lui piere .

SA TRAIASCA REPUBLICA SECURISTA INTERLOPA -SCLAVA ROMANIA

Cel putin 2 ani ar trebui ca , ARMATA ROMANA - bine inteles fara INTERLOPUL de OPREA , sa preia PUTEREA ...

Nu avem o clasa politica responsabila, JUSTITIA este PRIVATIZATA POLITIC....
INSTITUTIILE STATULUI NU MAI FUNCTIONEAZA .

CRIMA ORGANIZATA POLITICA INTERLOPA conduce ROMANIA...
cu sprijinul celor 7 SERVICII...

Nu v-ați mai plictisit...

De folosirea repetată a acestor sintagme?!
Sunt de acord că niște cuvinte noi, prin fonetica lor, pot crea o reală plăcere in a le rosti sau scrie, dar există riscul de a da dependență și de a se transforma in ticuri verbale supărătoare pentru cititor.
Nu mi-o luați in nume de rău, dacă vă rog să le evitați, pe cat se poate!

@ sundikos -in totalitate sunt deacord cu dumneavoastra....

Sincer sa fiu , nici mie nu imi este usor sa le folosesc asa de des...
Dar nu am cum sa spun :

SA TRAIASCA REPUBLICA UBITA ROMANIA - cand in fiecare luna suntem victemele abuzurilor cu acte normative neconstitutionale...

Am avut ocazia personal sa vad pe data de 09.12.2010 - cum judeca " PAPUSELE POLITICE "de la C.C.R ., care au decis ca , VOTUL CADAVRELOR este CONSTITUTIONAL si ne-au trimis un INTERLOP SECURIST chirias la Cotroceni.

@ sundikos - deci pana cand C.S.M. va decide soarta penala a unui magistrat , se prescrie fapta :))

Art. 96. - (1) Statul raspunde patrimonial pentru prejudiciile cauzate prin erorile judiciare.
(2) Raspunderea statului este stabilita in conditiile legii si nu inlatura raspunderea judecatorilor si procurorilor care si-au exercitat functia cu rea-credinta sau grava neglijenta.
(3) Cazurile in care persoana vatamata are dreptul la repararea prejudiciilor cauzate prin erori judiciare savarsite in procese penale sunt stabilite de Codul de procedura penala.
(4) Dreptul persoanei vatamate la repararea prejudiciilor materiale cauzate prin erorile judiciare savarsite in alte procese decat cele penale nu se va putea exercita decat in cazul in care s-a stabilit, in prealabil, printr-o hotarare definitiva, raspunderea penala sau disciplinara, dupa caz, a judecatorului sau procurorului pentru o fapta savarsita in cursul judecatii procesului si daca aceasta fapta este de natura sa determine o eroare judiciara.
(5) Nu este indreptatita la repararea pagubei persoana care, in cursul procesului, a contribuit in orice mod la savarsirea erorii judiciare de catre judecator sau procuror.
(6) Pentru repararea prejudiciului, persoana vatamata se poate indrepta cu actiune numai impotriva statului, reprezentat prin Ministerul Finantelor Publice.
(7) Dupa ce prejudiciul a fost acoperit de stat in temeiul hotararii irevocabile date cu respectarea prevederilor alin. (6), statul se poate indrepta cu o actiune in despagubiri impotriva judecatorului sau procurorului care, cu rea-credinta sau grava neglijenta, a savarsit eroarea judiciara cauzatoare de prejudicii.
(8) Termenul de prescriptie a dreptului la actiune in toate cazurile prevazute de prezentul articol este de un an.

Art. 97. - (1) Orice persoana poate sesiza Consiliul Superior al Magistraturii, direct sau prin conducatorii instantelor ori ai parchetelor, in legatura cu activitatea sau conduita necorespunzatoare a judecatorilor sau procurorilor, incalcarea obligatiilor profesionale in raporturile cu justitiabilii ori savarsirea de catre acestia a unor abateri disciplinare.
(2) Exercitarea dreptului prevazut la alin. (1) nu poate pune in discutie solutiile pronuntate prin hotararile judecatoresti, care sunt supuse cailor legale de atac.

Citeste mai mult: http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_10135/p_6/Legea-nr-303-2004-privind-statutul-judecatorilor-si-procurorilor-actualizata-la-8102007.html#ixzz1Fky4gNfc

C.S.M. - "PROTECTIA MAGISTRATULUI de a nu raspunde penal...

Spune si mie un magistrat care are o sentinta definitiva -irevocabila si executorie in materie penala...

@Ghilotina, in PDL nu exista vointa de schimbare!

Toata enumerarea de aspecte negative gen "nu place" le intanlesti frecvent ca mod de lucru in cadrul PDL-ului.
Nu cred ca Basescu si PARTIDUL PREZIDENTIAL vor mai putea pacali electoratul pentru inca patru ani. Clasa politica actuala trebuie schimbata pentru ca de reformat nu mai poate fi vorba. Putreziciunea coruptiei s-a intins ca un cancer in majoritatea partidelor, iar PDL-ul este deja muribund.

SINGURA SHANSA ...SA SE DEZICA DE BASESCU!!!

...CA SA NU DISPARA TOTAL, CA SA DOVEDEASCA CA ESTE UN PARTID ROMANESC, PENTRU ROMANIA...TREBUIE SA SE DEZICA DE BASESCU, DE MASURILE LUI GRESITE, DE ACORDUL AIUREA CU F.M.I. !
PRESEDINTE DE PARTID - BLAGA!

BOC, LINIA A DOUA, TOTUSHI AI SANT DATORI, A INCERCAT SA PASTREZE APARENTZELE PT P.D.L.!!

ORICUM, E COMPROMIS RAU PARTIDUL ASTA, E UN CUIB DE INFRACTORI!!

DACA NU REUSESC POLITCIENII ELIMINAREA LUI BASESCU O SA REUSEASCA POPULATZIA CARE ORICUM NUMAI ARE NIMIK DE PIERDUT!

DECAT SA MURIM DE FOAME SI SARACIE, MURIM DE GATUL DISTRUGATORULUI ROMANIEIE!

 

Nu exista PD-L fara Basescu.

Domnule Maxi, dumneavoastra sugerati separarea PD-L de Basescu. Din pacate, sau poate din fericire, acest fapt nu este posibil la PD-L, cum nici la PSD nu este posibila separarea partidului de Iliescu, nici la PC nu este posibila izolarea de Voiculescu, nici la PRM nu este posibila eliminarea lui Vadim Tudor si asa mai departe. Pentru PD-L, Basescu este si va ramane borna de referinta pe drumul partidului, indiferent unde duce acest drum.

PDL= PETRE ROMAN!

SI PE VREMEA AIA ERA UN PARTID DEMOCRAT, DAR CHIAR BASESCU E CEL CARE A INITZIAT LUPTELE FATRICIDE IN INTERIORUL PARTIDULUI, DISPERAREA PENTRU CONTROL,...INJUNGHIEREA PE LA SPATE A LIDERILOR!!

ASA A AJUNS SA NU FIE UN PARTID CI O ADUNATURA DE BAGABONTZI!!

@ darnicoo

Vezi asta este ghinionul lor,fara Zeus ei nu exista iar Zeus este pe duca !!!!

 

maxi,

vedeti reteau de crima organizata a lui Blejnar Sorin-Boc -Emil-Udrea-Elena , in acest moment intregul PDL este penal.

Hai boc , ia-ti jucariile si bideul si tunde-o la Cluj , mai baietel !

Hai ca avem treaba , sa reparam stricaciunile facute de tine si "tac-tu" !

 

Ce sanse mai are Boc la Cluj ?

Ar fi interesant de vazut. Viitorul lui Boc este de profesor la Spiru Haret ( la Dimitrie Cantemir n-are loc de Udrea) si eventual membru in Consiliul Local Rachitele( daca le face sala polivalenta).

De la Consiliul National de Coordonare, de sambata, se asteaptă multe. PDL este in căutare de solutii, o parte dintre acestea poate că au fost găsite. Noile atributii ale Comiei de integritate, suspendarea prevederii că un candidat la functia de conducere

Unii analisti apreciază că CNC de azi este un hop care nu poate fi trecut cu usurintă. Noile reguli de integritate, din proiectul Statului, sunt radicale. Ele presupun ca această Comisie de integritate să actioneze orbeste, să filtreze moralitatea membrului de partid de la prima incercare de compromitere a acestuia. Filtrul Comisiei este foarte des, ii separă radical pe cei asupra cărora nu planează nicio bănuială de altii, culpabilizati doar printr-o trimitere in judecată. Ori, doar o prezentă in fata unei instante este departe de a fi o condamnare, nu toti cei ce trec prin fata unui tribunal sunt vinovati, faptul urmează să fie dovedit si judecat de justitie.
Consiliul National de Coordonare este pentru PDL, conform Statutului, "organul de conducere, decizie politică si organizatorică al PDL in perioada dintre conventiile nationale". Deci, nu este un organism oarecare. Are căderea să adopte schimbări in Programul si Statutul partidului urmand ca acestea să fie inaintate, spre ratificare, Conventiei nationale. Asadar noile propuneri privind acest filtru al moralitătii trec un prag important, in spatele acestuia, pe traseu, fiind numai Conventia natională din 14 mai. Dacă au sansa să treacă, drumul lor in continuare va fi scurt.
Conform structurii sale, Consiliul National de Coordonare adună persoane din diferite medii democrat-liberale, de la parlamentari, ministri la presedintii organizatiilor judetene ale PDL. Aceasta inseamnă si o mare diversitate de interese, de opinii, de atitudini. Multi dintre ei se vor simti lezati sau in pericol. Multora dintre ei li se obturează traseul politic. Peste toate, astfel de reguli de moralitate dau un sentiment de insecuritate.

 

PD-L E CEL MAI CORUPT PARTID DIN ROMANIA

A NENOROCIT ROMANIA , S-A ALES PRAFU

CONTINUARE

Conform structurii sale, Consiliul National de Coordonare adună persoane din diferite medii democrat-liberale, de la parlamentari, ministri la presedintii organizatiilor judetene ale PDL. Aceasta inseamnă si o mare diversitate de interese, de opinii, de atitudini. Multi dintre ei se vor simti lezati sau in pericol. Multora dintre ei li se obturează traseul politic. Peste toate, astfel de reguli de moralitate dau un sentiment de insecuritate.
In consecintă, dacă aceste reguli trec, vor trece cu mare greutate. Dacă opinia generală va fi că regulile de integritate sunt periculoase pentru cei prezenti, ca politicieni, vor fi stopate. Starea de spirit genrală s-ar putea să fie cea invocată de genialul dramaturg: "să se modifice – primesc, dar să nu se schimbe nimic…"
Aceasta inseamnă că va fi, la această sesiune a CNC, prima mare confruntare dintre grupul reformist si ceilalti democrat-liberali, refractari la vreo reformă. Proiectata Comisie de integritate inseamnă pentru unii dintre ei un seism, sau o furtună ce ***ătă apele.
Diminuarea vechimii in partid a candidatilor la conducerea partidului, o propunere a grupului de trei mai tineri membri, anuntă o reformă de partid radicală. Propunerea, in acelasi timp, identifică persoanele ce vor să preia conducerea PDL. Nu ii mai nominalizăm aici, ele sunt cunoscute, atragem doar atentia că printre ele nu se numără niciunul din greii partidului si nici Emil Boc. Dimpotrivă, Emil Boc a fost sfătuit in mod elegant, de această tanără grupare, să abdice. A accepta modificarea vechimii in partid, inseamnă nici mai mult nici mai putin să brevetezi o viitoare conducere reformistă. Va fi de acord cu aceasta majoritatea membrilor CNC?

 

Interesanta analiza dumitale . Eu sunt membru PDL si nu am cunostinta de framantarile astea , de faptul ca Dl BOC a fost "sfatuit" sa se abtina .

Da dat cu vastu' Dl BOC ?
A luat comisioane ?
A vandut tara ? Ce nu era al lui ?
Si-a lasat romanii in situatie economica dezastruoasa ca Tariceanu ?
Uite , vezi , ca simplu cetatean , nu pricep cum adica sa fie "sfatuit" de o grupare sa stea pe tusa . Nu pe Diana Tusa , ca Bogdan Olteanu , ci sa intre la depou definitiv .

Insa , intradevar ceva trebuie facut si sa speram ca se va face .
Ca de-aia e democratie si in interiorul partidului , sa fie confruntare de idei , sa tasneasca solutiile alea bune .
Care trebuiesc , avand in vedere ca inca 4 ani dupa 2012 PDL si coalitia va mai fi iar la guvernare .

Va lasa tara datoare

Boc va lasa tara cu o datorie suplimentara de vreo 25 de miliarde de euro. Este adevarat ca doar putini romani au vazut banii astia dar de platit vor plati pana s-or speti.

Ghilotina, eu nu sunt membru PDL, dar altceva este interesant: un partid are alegeri interne, in mod normal ar trebui sa comenteze, sda vina cu idei pro si contra membri de partid ca tine

aici vad ca postacii urla, ienicerii uslasi.
am sa comentez si eu cand vad ce a iesit de la aceasta intalnire, asa mi se pare normal.
astioa comenteaza rezultatul unui meci de fotbal care nici macar nu a inceput. logica de tonomat!

De unde ai scos dumneata suma asta ?

Lumineaza-ne , pls

Simplu

Imprumuturi plus dobanzi. Si n-am scos eu suma si-a tras-o PDL de la FMI si UE. Te faci ca nu sti ?

Stimate neutron , afla matale ca nu toate sumele trase de Romania de la FMI si UE au mers in consum , respectiv pensii ; marea majoritate a ramas in seiful BNR ca sa sustina cursul leului .

Ca daca intram pe inflatie nu ne mai opream si zeci , poate sute de mii de oameni X cu 3 membri/familie erau acum prin santuri fara acoperis deasupra capului .

Banii aflati la BNR ii da inapoi BNR .

"Eu sunt membru PDL" ghilotina

baaa sa-ti fie de haram tie si portocaliilor tai...succesuri la priveghi. Nu mai am de ce sa scriu sa va fie rusine portocaliilor pentru tot ce ati furat ca oricum voi nu aveti rusine aveti doar grobianism basescian de 4 clase primare! congresul pdl congresul mafiei romanesti!

Marea manipulare facuta de activisti neinstruiti , care habar nu au de economie aplicata .

1.) Suntem pe inflatie , inflatie care nu se mai opreste . Nu e galopanta , dar e suficienta pentru scaderea permanenta a puterii de cumparare . In plus , cresterea permanenta a pretului carburantilor , situatie pe care guvernul poate sa o stopeze , dar nu are interes , deoarece mai mult de 50% din pret intra la bugetul de stat - asa ca razesii vor , nu vor , o sa plateasca poate si 6 lei peste 3 luni pe litrul de benzina . Guvernul nu va interveni in stoparea acestei batai de joc pentru ca accizele astea sustin bugetul si NU evaziunea si contrabanda care dau spagile si banii negri pentru un partid care care a dus furtul peste nivelul de masterat la care ajunsese PSD . PDL si-a dat doctoratul la materia asta . Iar un presedinte care si-a facut primul milion tocmai din evaziune si contrabanda cu tigari , blugi si cafea , a avut ce sa-i invete pe cei cu colectarea spagilor din vami , colectate de vamesii marunti . Marea contrabanda , facuta cu cisternele de carburanti , cu petrolierele descarcate in Constanta , nu face obiectul colectarii spagii de niste vamesi marunti . Nu , acolo se discuta la nivel conturi in paradise fiscale exotice , pentru ca este greu de crezut ca zecile de milioane de euro date ca spaga , se fac in genti si serviete . Acesta este si motivul pentru care toate transnationalele care rafineaza si distribuie carburanti in Romania prezinta bilanturi pline de pierderi pe anul trecut si isi permit sa mareasca preturile atat de mult - guvernul acesta este directionat de coruptia generalizata si interese care sunt mai presus decat interesul de tara . M-am lungit cu vorba si nu am dat lamuririle cu banii de la FMI care , vezi Doamne , i-a luat BNR si care vor fi dati de BNR .

Primele 2 transe , care au fost cele mai substantiale din imprumutul facut la FMI , au fost varsata catre BNR , care imediat a redus nivelul de provizioane obligatorii ale bancilor comerciale , provizioane care erau depuse la BNR . Din acest moment - al reducerii provizioanelor , bancile si-au putut retrage din rezervele minime obligatorii depuse la BNR tocmai miliardele imprumutate de statul roman . Miliardele au ajuns in tarile mama , unde supraexpunerea bancilor in creditarea ilogica a boom-ului imobiliar era extrem de fragila . Romania s-a imprumutat ca sa salveze o particica din criza altor state , state care au generat aceasta criza mondiala . Urmatoarele transe din imprumut , au ajuns tot in bancile comerciale - marea majoritate - care apoi au imprumutat guvernul Boc , tocmai banii luati de acest guvern , cu o dobanda dubla fata de cea a FMI - ului . Si uite asa , romanii platesc de 2 ori dobanda , pe aceiasi bani . In plus , acesti bani "reimprumutati" au fost folositi de guvenele Boc fara a mai da socoteala FMI-ului pentru ce s-a facut cu banii - pentru ca banii erau oficial in seiful BNR care a "ajutat" bancile din Romania cu deblocarea rezervelor minime obligatorii .

continuare

Cu acesti bani deblocati si reimprumutati si lipsiti de orice control din partea FMI s-a ajuns la o folosire lipsita total de transparenta de catre guvernanti si au fost posibile excesele de tip Ridzi si Udrea , care au fost rapid musamalizate sau a fost blocata actiunea Parchetului . S-au furat miliarde de euro in numele sustinerii pensiilor si salariilor bugetofage - asta doar pana la realegerea celui care a trebuit , ca doar nu era sa inceapa reformarea grasului din carca privatului tocmai in an electoral , nu-i asa ? FMI-ul a tacut , pentru ca scopul lui nu era sa ne ajute pe noi , ci sa ne aduca definitiv la statutul de sclavi , asa ca a inchis ochii la toate deturnarile de fonduri , care culmea , ii conveneau , pentru ca nu s-au folosit in crearea unei infrastructuri puternice care sa genereze investitii majore in Romania de catre companii straine incantate de autostrazile , oleoductele sau centralele nucleare producatoare de energie extrem de ieftina , investitii care sa duca la crearea unor noi locuri de munca necesare iesirii din criza din Romania .

Am avut o sansa imensa si am avut ghinionul sa fim guvernati de niste incompetenti care s-au dedulcit la niste miliarde . Am spus-o , o repet : nici un presedinte sau prim ministru , nici un guvern nu se sacrifica pentru binele unei tari pentru un salariu mizerabil de 1500 de euro . Cine sustine asa ceva , este ori direct interesat , ori oligofren .


Cam asta este povestea banilor . Si nu vom da inapoi 25 de miliarde , ci mult mai mult , pentru ca dobanda este de 2% PE AN , nu PE IMPRUMUT .


Asa ca , REFORMA MORALA in PDL ? E ca si cum i-ai spune lui Videanu sa traiasca el si familia lui cu un singur salariu mediu pe economie , cu o indemnizatie de somaj pentru sotie si cu alocatia de copii date de guvernul Boc , iar el sa-si plateasca cu banii astia intretinerea la palatul de la Snagov si sa le dea banii de cheltuiala si celor mici aflati la studii in Elvetia , iar in plus sa iasa din iarna cu banii ramasi . Asta este REFORMA MORALA IN PDL . Ca ei ne spun ca se poate trai cu 1500 de lei - recte Videanu , dar se lupta pentru cascavalul si zgarciul de pe ciolanul guvernarii .

@ghiulotina

John!
- Da, sir!
- Unde este cainele?
- Făcea politică si l-am impuscat!
- Cum ti-ai dat tu seama că făcea politică?
- Manca CA.CAT in grădină.

 

astia portocalii

ghilotina...membrache pdl, un individ stafidit de fro 55 -60 de ani cu antecedente comunistoide si oricumm cu o cariera praf si o viata trecuta,
cob...alt relizat care are fiul in vancouver si e bine asa ca atat a fost capabil sa emigreze cum i-a cerut base...
lipseste silvia cealalta vasnica portocalie astia sunt membrii partidului care azi incearca sa faca mult zgomot ca sa poata argumenta furtul de la alegeri!...fratilor puneti mana pe ei si linsati-i unde-i prindeti amintiti-va ca ei base&boc si gasca de mafioti au furat tara complet...si pe datorie! din romania nu a mai ramas decat foamea portocalie atat.

 

Ghilotina.....uite tip de manipulare cu activist "instruit " care face referire la cazul Ridzi ,dar care uita intentionat sa spuna si de rezultatul controlului Curtii de conturi ,patronat de PSD-istul Vacaroiu si ca firmele care au incasat acei bani de la

Ministerul Tineretului sunt ale lui Voiculescu iar Ridzi nu a semnat pentru decontul lor .....cele 2 firme fantoma sunt ale lui Voiculescu iar decontul s-a facut cu semanaturile a 2 directori din cadrul ministerului
DECI ,GHILOTINA ,CINE PE CINE MANIPULEAZA AICI ???
DESPRE CE MANIPULARE VORBIM ,CIND NICI UN ZIAR ,SITE SAU TELEVIZIUNE NU A PRELUAT ACEASTA STIRE ???!!!

 

Ce vorbesti blondino de cosmar ?

Cine a beneficiat direct de concertele de 2 mai - nu fata lui tata ? Desi PROTV -ul platise tot ? S-a apucat Ridzi sa mai plateasca inca o data 2 scanduri pentru ca venea EBA sa i se faca reclama de europarlamentare . Agramata lui tata a trebuit sa fie impinsa de la spate spre succesuri , iar fraiera de Ridzi o sa plateasca tot decontul , ca a vrut sa pupe si ea odata pe cineva in kur .

Otevistule din grota -- PATETIC ! Domnule , mesteci niste notiuni alandala , le invarti ca piesele de rumy dupa care le bagi cum iti convine .

Pe inflatie -- ca sa folosesc expresia dumitale -- este toata lumea .
Inflatia exista , depinde cat e de mare .
Afirmatiile dumitale cu privire la asa-zisele furaciuni --- nu stau in picioare .
Ce asteapta tembeliziunile care altfel nu se sfiesc sa afirme orice sa trimita probele la "cremenal" ?


Mda , se adunara mister Cob .
De-aia nu mai pot eu .
Romania merge inainte stau insa si ma intreb , mercenarii penitei -- care este -- cum se uita in oglinda ?
Aud ca Mariana Ciutacu este ca barbat'su .... insa ma intreb Ciutacu ala micu , elev inca ... cum se simte printre colegii de clasa ?
Oare ii face tac'su si lui bordel , ca Mazare lui fiu'su sau Nastase la fel ? Si gata , ce dulce este viata ?

Mie imi place cum a fost la sedinta CNC . Cu impunsaturi si cu argumente . Cu "sange pe pereti" -- cum zicea Dl Blaga .
Asta vreau ! Viata !

V I A T A !

Consiliul de Coordonare al PD-L decide azi: reforma sau stagnare

stagnare reformata !!!

 

pdl a votat deja statutul

de partid identic cu celelalte, dpdv moral !

POLITICA si POLITICIENI ce se vor " BURICUL PAMANTULUI"

La NOI ca si la ALTII un SEF de PARTID cand a castigat alegerile vrea sa ocupe TOATE FUNCTIILE GUVERNAMENTALE in paralel cu cele de PARTID. Pai la NOI un sef de partid de la judet este si in PARLAMENT si in GUVERN . Care din aceste 3 SCAUNE poate el sa le ocupe bine 8 ore pe zi cand el 3 joburi a 8 ore pe zi adica 24 de ore; cand mai MANANCA, se ODIHNESTE, DOARME, se relaxeaza ??? TOTI au o mentalitate CEAUSISTA sa fie ei in toate comitatele si comitiile un fel de "BURICUL PAMANTULUI"
PS Singurul OM politic al Romaniei post decembriste a fost CONELIU COPOSU ; dar care nu are nici un URMAS...

 

reforma prin

stagnare. Ne facem ca schimbam,dam alta culoare la casa dar in interior tot hotii au ramas.

 

a decis de mult

stagnare in reforma, perpetuue ca intregul parcurs istoric al natiei.

 

Consiliul de coordonare, reforma sau stagnare?!

e problema lor interna! oricum e necesara reformarea statului si ghinionul lor e ca s-au nimerit la guvernare in perioada de criza...

 

N-au nimerit intamplator

Au luptat din greu sa ajunga la guvernare si tin cu dintii de ea. Ghinion are poporul roman pentru ca guvernantii sunt oameni incompetenti si corupti , chiar mai rau decat predecesorii lor.

adevar

Mare dreptate ai GEORGY, oare unii oameni nu inteleg acest lucru sau poate ca nu vor sa vada si sa constientizeze ca daca ei sufera acum, sufera din cauza celor care au fost la guvernare inaintea PDL-ului....ei suporta repercusiunile hotiilor PSD-istilor si a faptului ca au vandut toate companiile mari de stat care aduceau bani la Buget, iar bobarnacele le ia acum PDL-ul!

Pdl te sustin!

sunt increzator ca pdl va rezolva si aceasta problema....si haideti sa numai critikam acest partid .....pt ca nu acest partid a adus tara in aceasta situatie ,,,,da si kum sa mai spus eu am ghinionul sa fie la putere...pacat....orikm forta pdl!!!!

Induioșător!

Aproape, mi-ați "stors" o lacrimă.

Eu ma duc,

sa-mi schimb chilotii,m-am emotionat prea tare.

ce mei vreti mafiotilor din pdl si udmr?

Ce mai vreti voi de la aceasta tara. Va asteapta, insa , PEDEAPSA, caci tartorul vostru este chemat ca are dosare penale internationale.

 

ce mei vreti mafiotilor din pdl si udmr?

ghilotina va asteapta pe cei din pdl si udmr

 
 

AI GRIJA PE FOSTII MILITIENI II ASTEAPTA HINGHERII !!!!

PAZEA COB-e !!!!!

Nu-i așteaptă!

Chiar le iese in "intampinare" cu postări favorabile sau... Aaa! Era vorba de instrument, nu de colegul "Ghilotina"!

DE LA ORA 11.30

...POT VENI MASCATII CU DUBELE .

 

Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor