Ziare.com

PNL, de ce te-ai intoarce? Marele test (Opinii)

de Ioana Ene Dogioiu, Senior editor
Luni, 05 Ianuarie 2015, ora 23:47

   

PNL, de ce te-ai intoarce? Marele test (Opinii)
Incetarea guvernarii Ponta este, in opinia mea, si am mai spus-o, o chestiune de interes national.

Pentru ca vorbim despre un premier si un guvern care nu numai ca si-au dovedit repetat incompetenta, nu numai ca sunt discreditati in afara tarii dupa organizarea votului din strainatate, dar care au ajuns si la performanta incredibila a emiterii de reglementari in interes personal.

Si cea mai recenta dovada este chiar ordonanta care permite renuntarea la titlul de doctor, care serveste strict interesul premierului Victor Ponta.

Cred ca a-i lasa lui Victor Ponta tara pe mana in continuare din calcule politice si electorale ar reprezenta o culpa impardonabila si chiar o complicitate la orice erori va mai comite actualul guvern. Una este sa nu poti sa rastorni Guvernul si alta sa nu vrei. Si se pare ca PNL a reusit sa iasa din oala cu sarmale si sa se gandeasca serios la actiuni politice ferme. Dar de la plan la fapta e cale lunga, iar pana la o fapta de real succes in interes national, cale si mai lunga.

O prima tema de discutie ar fi felul in care poate fi preluata puterea. Sigur ca ideal ar fi, dupa cum spun copresedintii PNL, prin alegeri anticipate. Si m-am declarat repetat o sustinatoare a acestei variante. In egala masura nu cred, din pacate, ca ea este realista in actualul sistem constitutional romanesc.

Pentru a ajunge la anticipate e nevoie sa pice la investitura doua guverne consecutive, dupa care presedintele poate, dar nu este obligat, sa dizolve Parlamentul. Este clar ca aceasta procedura, cele doua voturi negative de investitura, trebuie sa aiba in spate un acord politic ferm in sensul anticipatelor, adica o majoritate care sa vrea sa renunte la mandate. Altfel, oricand se poate strange o majoritate conjuncturala, care sa treaca in extremis un guvern numai pentru a evita anticipatele, un guvern pe care sa-l rastoarne dupa scurt timp si tot asa.

Se poate gasi o astfel de majoritate? Ma indoiesc. Parlamentarii PNL pot miza pe faptul ca isi vor reconfirma mandatele. Dar restul nu. Si nimeni nu-si taie craca de sub picioare singur.

Apoi, daca nu schimbam legea electorala actuala, degeaba facem anticipate. Dupa ce o modificam, mai trebuie sa treaca 6 luni pana la organizarea de alegeri pe noua reglementare. Deci una peste alta am putea ajunge cu termenele la anul. Si pana atunci guverneaza, cum guverneaza, Victor Ponta.

Asa ca singura solutie fezabila este reconfigurarea majoritatii cu ce avem, pana sa ajungem la alegerile din 2016 cu o lege electorala noua.

Nu e o fericire, nu e o situatie ideala, dar eu discut in termeni realisti. Ca filosofia binelui in politica putem sa o tot facem fara sa ajungem niciunde. Dar, atentie!, una este sa reconfigurezi o majoritate din partidele existente si cu totul altceva sa incepi sa aspiri traseisti pe care sa ii vopsesti sub culorile tale, asa cum s-a intamplat de atatea ori pana acum. De-abia aceasta a doua varianta mi s-ar parea inacceptabila.

Pe de alta parte, preluarea guvernarii de catre PNL ar reprezenta automat un bine garantat. Nici pe departe. Cu atat mai mult cu care am vorbi, cel mai probabil, despre o majoritate cu doza ei de solutie imorala. Poate reprezenta un bine numai daca liberalii, care ar reprezenta principala forta a noii majoritati, au inteles profund, au metabolizat integral lectia votului din 16 noiembrie. Adica nevoia de schimbare reala.

Ce inseamna asta? Inseamna, cred, ca guvernarea PNL poate fi un castig pentru tara numai in masura in care va reusi sa fie un cu totul alt fel de guvernare. Nu numai in raport cu guvernarea Ponta, ci in raport cu toate guvernarile anterioare. Eu nu cred ca esenta acestui alt tip de guvernare sta in program, pentru ca nu am vazut pana acum program de guvernare care sa nu-si propuna lucruri bune peste lucruri bune.

Dupa cum nu cred ca electoratul, ajuns totusi la o anumita maturitate in majoritatea sa, asteapta sa ploua cu carnati peste tara. Si nici nu cred ca ar mai accepta promisiuni fanteziste.

Daca guvernarea PNL va fi una buna sau rea va depinde covarsitor de oamenii care vor guverna efectiv si de atitudinea lor fata de cetateni. Nu astept tehnocrati pentru ca solutia tehnocrata mi se pare o pacaleala, o descarcare comoda de raspundere a aceluiasi politic, care sa se ascunda in spatele unor figuri sterile, avand o marja de actiune foarte redusa si dependenta de sustinerea majoritatii politice. Adica tot politicul face, dar nu politicul raspunde.

Cred ca PNL are o sansa sa convinga numai daca vine cu figuri noi, competente, necompromise, fara istorii controversate. Oameni care sa fi produs ceva in viata lor in afara de vorbe. Daca incepem cu aceleasi nume ponosite, daca iar o luam cu baroni si baronasi sau prelungirile lor, mai bine lipsa.

De unde sa scoata PNL acesti oameni noi? E treaba lui. E testul lui. E treaba premierului desemnat al PNL, Catalin Predoiu - pe care, in baza bilantului de ministru al Justitiei, sunt dispusa sa il creditez si din punctul de vedere al competentei si din cel al integritatii - nu numai sa scrie constiincios la programul de guvernare, ci sa si caute asiduu acesti oameni noi in cele doua partide reunite. Nu-i are in partide? Sa-i aduca. Aceasta e incercarea, nu umplerea unor foi albe cu obiective pe care sa nu aiba cine sa le puna in practica. Iar incercarea PNL este sa accepte necesitatea acestei reforme a guvernarii ca pe o pilula amara, dar inevitabila.

Nu vreau sa mai aud lamentatii despre greaua mostenire, disculpari cu nu se poate, cu oamenii care astia sunt si nu altii. Cine nu poate, nu stie sau nu are cu ce sta in Opozitie.

Si nu e nevoie doar ca noul guvern sa fie doar integru si competent. Trebuie sa fie cu adevarat respectuos fata de cetatean. Sa fie constient pe deplin si in fiecare clipa ca nu poporul este menit sa-l slujeasca pe el, Guvern, ci exact invers. El este slujitorul smerit al poporului. Un guvern care sa comunice corect, sa justifice fiecare decizie, sa se stea pe masa cu agenda reala a cetateanului si a mediului de afaceri.

Daca PNL reuseste aceasta reinventare, da, poate sa ofere o sansa interesului national. Daca nu, mai bine lipsa.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 7525 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
41 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

De teama că tara ar merge bine, partidele nu renuntă măcar un an

la guvern si parlament.
Disparitia acestor două hidre ar salva Romania.

 

Noul PNL = 99% vechiul PDL

Noul PNL la guvernare ar insemna de fapt GUVERNAREA PDL . Adica vechea haita de incompetenti , de semianalfabeti si de pungasi care au facut prapadul national in cei trei ani de guvernare portocalie . Pentru ca PNL-ul actual ( dupa ultima schisma liberala cand liberalii adevarati au migrat spre Tariceanu ) este doar decorul in spatele caruia se afla adevarata si bine organizata structura de partid , aceea portocaliu-securista . Romanii sunt inca marcati de fosta guvernare nociva PDL , mai ales ca toate vechile figuri compromise inca mai misuna la vedere .

 

Eu mizez pe intelepciunea poporului-cea de pe urma

Daca se va ajunge la anticipate se va forma o majoritate fara psd,punr.Sigur,d.na Ene sunteti mult mai informata dar asa cum la alegerile din turul 2 romanii sau mobilizat,o mai pot face o data pentru binele lor.Nenorocirea ar fi ca partidele creditate pentru o noua majoritate sa nu faca curatenie in ograda.Ar fi o maciuca in cap care ar nauci pe romani.

 

Coana eneee venirea pdl la butoane ar fi interesul national?

Vad ca tot o ardeti cu interesul national al pdl si statul de drept pdl-ist.
Nu prea mai sunt prosti pe care sa le umpleti mintea de gogoase.
Mai usor cu pianul pe scari caci bate la ochi cu toata puterea in mina unui partid

Domnule Traian Basescu,va rugam nu ne puneti

rabdarea la incercare!...intrerupeti concediul!
Echilibristica lui Iohannis dauneaza grav democratiei!

Majoritatea analistilor de curte,politicienilor migratori,a celor cu ADN socialist,a tonomatelor cointeresate,o suduie pe doamna Udrea, un ministru performant,o femeie onesta,inteligenta,care stapaneste arta dialogului si care merita sa ajunga la Cotroceni!
Orice comparatie cu Iohannis,sau Ponta este caduca la calitatile amintite mai sus!
Precizare:pentru ca numai camasa de pe om poate fi credibila pentru stapan,daca se va dovedi(personal nu cred)ca doamna a colaborat necurat in cadrul unor afaceri,sa suporte rigorile legii!

Guvernul Plagiatorului poNta trebuie sa dispara!!!

Cum trebuie sa dispara ESTEM treaba voastra a celor din opozitie!!!daca PDL si PNL isi unesc fortele atunci totul v-a merge bine. Alegeri anticipate??? Da si iarasi da pt ca atunci se v-a vede ce vrea poporul si nu inetelegerile pe sub mina al Mafiotilor din USLA !!!

Blegosul ,marin 2134,Maxi,tot prossti ati ramas si

in 2015.Mai ușor cu manipularea si cu ma -ta
ai luat-o prin fata?? acum poti si pe la spate zigane!!!
05.01.2015, 21:48

mari 2134 ,..cel mai mare ydoot are progam
zilnic cu ma-sa!!
Tampitu lui suca zapacitul din capul satului
Citat marin.......
Romania a fost condusa 10 ani de un bautor fruntas
..mafiot in relatiile cu parlamentari, ziaristi, copii, securist in relatia cu trecutul de care am vrut sa scapam toti, infractor in relatia cu mult cautata Justitie independenta, si NIMENI din astia care se proclama oripilati de un amarat de plagiat, (care in nici un caz nu a provocat Romaniei paguba nici a mia parte din cat a provocat clanul Basescu) nu a zis un cuvant de rau!! TOTI au acceptat surazand disparitia flotei, acordarea de vile, palme si injuraturi celor care le erau contra, privatizarile cu mita de MILIOANE de euro, pentru ca pentru ei astea sunt mai putin grave ca un plagiat!

Imi pare rau ca injuraturile sunt interzise ca altfel v-as zice eu ceva..tipilor astia cu valorile de doi lei!!

banul de 2 bani...un alt mare proo
st sa trezit

Doamne,fricami/e diun blat cat casa intre PNL si PSD !

Cind PSD/ul se pregatea de inlaturarea guvernului PDL, alta/era miscarea, se prezenta programe de guvernare (mincinoase desigur),paraseau sedintele, ba chiar nici nu mai veneau prin parlament. Ori/ce miscare facea PDL/ul, era dezbatut si combatut pe toate posturile tv.
Ce face acum marele PNL ? Mucles, mai iese ca astazi cu o "conferinta de presa", in rest ?
Atept cu nerabdare momentul cand d/nul Traian Basescu da tonul si directia unei opozitii clare concreta si hotarata.

Gand la gand cu bucurie!

Ai dreptate Turcitule, iata ca astazi si chiar mai consistent, maine, Traian Basescu a luat deja decizia si ne arata si directia in care nu vrea sa mearga - directia PMP-ului condus de Elena Udrea. Si la o adica de ce ar dori sa mearga Traian Basescu pe linia PMP-ului faurit chiar de catre domnia sa? Se stie ca la ultimile alegeri, PMP ar fi obtinut 5% din voturi, auzi tu Turcitule, 5%. Astazi ai motive de bucurie - PMP este cotat la doar 3% incredere, iar Traian Basescu nu mai doreste sa intre in partidul Doamnei Udrea. De fapt ce doreste Traian Basescu? T.Basescu doreste sa nu intre in PMP, ci mai degraba in Fundatia Miscarii Populare si asta pentru a nu isi alatura imaginea de cea a imaginii maculate a Elenei Udrea. De fapt Traian Basescu doreste sa aiba mai mult timp pentru cresterea nepotilor. Ce se va intampla cu PMP? Disolutia. Elena Udrea are deja probleme grave cu Justitia - se pare ca Dorin Cocos si-a dat drumul la gura si in acest moment, un urias tsunami se apropie de tocurile cu pantofi cui ai Elenei Udrea. Cand va dispare si Elena Udrea din fruntea PMP, cam ce crezi tu Turcitule ca se va intampla cu acest partid?

Dacă nu știe dizabilitățile portocalii...

...vombații portocaliu-securist-mafioți s-au vopsit in galben,Brătienii au dat in hepatită după ce hoții băsiști le-au furat terenurile,și chirăie la toate colțurile că "noul" pnl(vechiul nu mai există) care de fapt e vechiul pd născut din PCR, că guvernarea adunăturii de hoți pompos intitulată "marele pnl" poate fi un caștig pentru țară!!! Ferească Sarsailă de acești indivizi,că ăștia-s in stare să-i fure și Iadul. Pentru care țară?Aia care o vroia inapoi procuroarea bolșevic-ceaușistă!?De parcă Romania a aparținut țarii ei și a hoților securist băsiști! Ăștia n-au avut nimic și niciodată cinstit,incepand cu flota și Nana pană la imensele hoții din retrocedări-macovei,aghiosescu,pricop,videanu,udrea,cocoș...n-au in viața lor vreun lucru cinstit. Pe scurt : hoții securist băsiști,vombații portocalii, nu au ce căuta in Romania.Să se care unde i-a trimis stăpanul lor,securistul comunist aghiosescu,adică pe pustii. Tovarășă ene,te faci că uiți că mafia portocalie a urcat TVA-ul la 24%,cel mai scump din Europa și din lume, și ar vrea să o mărească la 29% cum a promis?Te faci că uiți că mafia portocalie a promis că va tăia salariile,pensiile și alocațiile și vor inchide spitalele și școlile?Că vor tăia toate pădurile și vreascurile, și vor mări la maxim toate impozitele și taxele?

Da,ăsta-i marele test,tovarășă ene.

Iata cum căprarul Blaga a anuntat că sustine un parlament bicameral

... cu un număr mai mc de parlamentari.
Adică, trebuie să intelegem că si trădătorii noului PNL nu vor respecta vointa romanilor exprimată la referendumul din nov 2009.
Si stiti de ce? Pentru că propunerea vine de la domnul Băsescu...

Mai ușor cu manipularea !

O guvernare se evaluează in primul rand prin rezultatele economice obținute. In rest, totul este propagandă și manipulare politică, doamna Iona !

 

 

Tovarășa ene pompează un test,citez:

"Cred ca PNL are o sansa sa convinga numai daca vine cu figuri noi, competente, necompromise, fara istorii controversate." Culmea e că ene are dreptate. Deci "noul" pnl=vechiul pd din Internaționala Socialistă N-ARE nicio șansă să convingă cu ipochimene NOI, COMPETENTE,NEcompromise și fără istorii controversate ca bleaga,falcă,scripcaru,videanu,bercean,anastase,igaș,cocoș,udrea,bica,kovesi,stanciu,vass(urmașa comunistei ghizela vass),predoiu,alifie unguilă și mulți alți indivizi extrem de dubioși(unii au dosare grele). Singura lor șansă extremă ar fi o lovitură de stat pe jos,intre scaune,pe sub mese,intre somiere...toți acești hoți sunt total compromiși,anul ăsta vor lua drumul ocnei...Pe ei vrei să convingă lumea?Vai de capul ălora care-i vor vota!
De fapt vombații portocaliu-securisto-băxiști sunt campionii de necontesta ai stupidității.

la ciolane inainte....

Sincer, am mai mare incredere in Ponta decat in astia doi.
"Firma de pază deținută de ginerele și cuscra președintelui PDL și-a mărit cifra de afaceri, in doar doi ani, de 341 de ori."
Daca asta-i tot ce au de oferit cei de la PNL, mai bine Nu.

 

fara Basescu nici o motiune sau ...lotiune,nu

poate darama guvernul,chiar daca Ponta nu mai are ...doctorat!

Si...

cand ma gandesc cine-i sufla-n spate PNL, m-apuca frigurile...Brrr! Sunt simpatizant PNL dar in curand cred ca voi fi ...fost...

 

Dizabilități portocalii.

"Noul" pnl este fix vechiul pd din Internaționala Socialistă vopsit in galben după ce a fost portocaliu-culoarea hoților.

Eu n-o să mă mai intorc in pnl in veacul vecilor chiar dacă ii vor flitui pe hoții portocalii.Cand te-ai manjit o dată,o vei face și pea a,și pe a treia oară....etc...cum să votez eu VREODATĂ cu videanu,berceanu,anastase,falcă,bleaga,scripcaru,predoiu,bok...etc...acești indivizi care au spoliat Romania,a tăiat salariile și pensiile,a inchis școlile și spitalele...au indatorat Romania cu cca 100 de miliarde de euro...cum să votez eu acești grețoși?Mai bine-l votez pe Vadim decat pe aceste ipochimene...

Da cu felix votezi?

Daca nu am uitat, votezi un singur candidat la senat si unul la deputati.Doar daca ai votat de mai multe ori[turism electoral]poti vota mai multi.Ceea ce nu ma mira deloc.Dar cu cei care au fost securisti si comunisti ?Pnl va veni cu oameni noi pentru ca depasesc 50%.

 

Sa va intre-n cap, vouă noilor liberali ca voi n-aveti nici un merit

... n-aveti nici un merit ca Iohannis a ajuns presedinte. Nici un merit. Fara votul nostru, al băsistilor, Iohannis nu iesea presedinte. Să tineti minte că pe Iohannis l-au facut presedinte Facebook si diaspora. Asa ca sa nu va jucati si voi cu votul romanilor, să nu ignorati dorinta romanilor exprimata in nov 2009.
Si, spre deosebire de voi, noi, basistii avem si scoala, facută pe bune, suntem inteligenti, activi, competenti, muncitori. Sa va fereasca bunul Dumnezeu sa ignorati votul romanilor.

Tremuricii

Astia de la noul PNL cred ca i-a uitat lumea si mizeaza pe varianta mai veche care a mers la cei din PD-L, care se mutau de la stanga la dreapta - ca titirezul (de socialisti la populari de nu mai intelegeau aia de la Parlamentul European nimic), doar doar sa ramana la putere cu lozinca: "La vremuri noi, tot noi".
Lumea l-a votat pe Johannis pentru ca l-a vazut / sperat ca om nou. Daca e doar paravan ca sa ii puna la putere pe cei vechi, poate sa mearga la slujba si la tremurici, ca nu mai iese a doua oara.

 

Inlaturarea PSD de la guvernare este o concluzie logica a esecului

fracasant de la "prezidentiale"si a prabusirii in sondaje!
Alegerile anicipate se vor lovi de fripturistii din parlament care vor respinge orice vot de neincredere care-i va duce la pierderea ciolanelor!
Exista o solutie de fortare a alegerilor parlamentare:
organizarea unui referendum de catre presedinte,in mod constitutional,care sa reitereze si votul masiv national pentru un parlament cu max.300 membrii!
Desigur,in baza aberantei constitutii iliesco-irgovaniene,referendum-urile sunt consultative(exceptie demiterea presedintelui!!!),desi in mod contradictoriu,aceeasi constitutie confirma referendum-ul ca una din formele(alaturi de alegeri)prin care poporul suveran isi exprima vointa!!!!
Dar impactul social asupra "celui mai corupt si dispretuit parlament din lume"va fi decisiv,altfel urmeaza presiunea strazii,mult mai distructiva pentru actuala putere!
Pana atunci,in blocajul actual,in care PSD a adus la limita disperarii populatia,iar PNL ezita sa preia cartoful fierbinte,cea mai inteligenta solutie ar fi un guvern apolitic,format exclusiv din specialisti,care transpartinic si fara riscuri politice,sa repare tot ce a distrus PSD sub inepta guvernare a lui Ponta!Teo

 

ACL se agita degeaba ! Pe langa ca nu are un program de

..guvernare, nu are nici o majoritate parlamentara!! Pentru o eventuala guvernare ar trebui sa se alieze cu diferite partide minuscule, chiar extremiste, doar cu scopul de a avea 51%! Apoi incearca tu, PNL, sa treci o lege cu o majoritate asa de firava! Va fi imposibil, va fi o continua lupta intre partidele coalitiei de guvernare iar Romania va avea cel mai mult de suferit. Asa au patit toate tarile care n-au avut un guvern SOLID! Iar mai solid ca PSD nu e nimic! Faptul ca a castigat Iohannis nu inseamna ca PNL-PDL au devenit brusc curati, cinstiti, iubiti, agreati, de incredere, etc.

Dar la visat e liber..!! :))(ati vazut cu cat a fost aprobat Bugetul 2015, adica sustinerea pe care o are PSD?)

 

Ai dreptate tovarasu´! Marele partid PSD e format

numai din oameni curati, cinstiti, iubiti, agreati, de incredere, etc. Aveti dreptate sa va umflati in pene fiindca ati fost smecheri si crinu un fraier. Fara alianta cu PNL si crearea USL azi nu aveati parlament majoritar. PNL-istii isi merita soarta, le puteti rade-n nas. PSD, partidul cu cei mai multi penali, corupti, semianalfabeti, lider plagiator, mincinos, incompetent isi bate joc in continuare de tot si toti. Numai o minune ca cea din 16 noiembrie poate scapa tara de PSD si plagiator. Pana atunci, bucurati-va asadar!

Trambitasul Marin2134 nu stie ca ACL nu mai exista

Iaca cucul sta in copac si canta fara rost.

 

 

vrabia malai viseaza....

,,, ponta va guverna pina in 2016 cind va organiza alegerile parlamentare. Rezultatele economice il sustin pe....ponta.

 

@banul

La ce "rezultate economice"va referiti?
La cele emise de INSE,unde Ponta si-a plasat,ca peste tot unde a putut,servitorii proprii?
Sau la realitati palpabile ca:fenomenala realizare a 20 de km.autostrada in 2014?
Apoi,despre puterea de cumparare, reala nu statistica,intrebati gospodinele!
Ametite de"bunastarea pontista"pana si batranele pensionare care se uitau la Antenele voiculesciene,au votat contra plagiatorului!
Fara a mai vorbi de marasmul moral al societatii romanesti condusa de un plagiator(caz unic in lume)care emite legi(OUG)menite sa-i permita lui insusi sa
renunte la doctoratul plagiat,devenit notoriu pe plan international ,pentru a se salva de consecintele juridice?
Sa fim seriosi!Teo

 

 

romanii sunt prea saracii

ca sa imbratiseze prea curand politici liberale. Ponta a majorat, pana acum, pensiile, salariile, ajutoarele sociale, a restituit banii furati functionarilor de pdl-isti in guvernarea lor, etc. doamna unsa noua presedinta a pnl nu prea sta pe picioarele ei. va cam dati pe mana curvitilor lui Basescu.treaba voastra. va asteapta ceasuri rele. a prelua guvernarea acum, este o greseala. il spalati, pana la alegerile de la anu, pe ponta de toate greselile.

 

Degeaba a majorat si a dat Ponta cu o mana...

... ca va ia inapoi cu doua. Inflatia va mananca pana la oase. Fara investitii si relansare economica reala, pomenile pe care vi le da sunt firimituri, nu bucati de paine. Mai usoara era viata in vremea lui Boc, cand banul, asa putin cum era, avea valoare. Insa matale n-ai cum sa pricepi, vezi doar firimiturile aruncate de Ponta. Daca iti tin de foame, e perfect!

Faina asta cu "mai bine era pe vremea lui Boc.."!!

Dai-o Martoranei sa o treaca pe lista ei de aberatii, ca sa fie toate la un loc!

Catalin Predoiu a zis ca trebuie facut tot posibilul ca PNL sa intre la guvernare inainte ca DNA sa ajunga la el! Prietenii stiu de ce!!

Situatiunea e cam asa,

Iata vine Alinutza,
Sa-i arate Joihannisului....motiunea.
Diasporeni si pensionari,capsunari si cocalari,etc,v-au dat astia o teapa de zile mari.Eu mi-am facut datoria sa va previn ca singura scapare a Romaniei este boicotarea totala a votului.Acum o sa va bagati unghiile in Faisbuc ca de fapt ati ales o restauratie si in loc de un Escu e un acelasi tip de politician numai ca e cu Nis.Individul care joaca rolul de batator de matanii prin toate bisericile este doar interfata grupului infractional alcatuit din toate partidele fie de opozitie fie de la putere.Cu cateva zeci de noi veniti majoritatea de taraie brau prin politica sunt aceiasi de 25 de ani.Acum spun ce va ziceam eu ca o sa spuna,ca de fapt votul pentru Joihannis este un vot dat lor,Alinutzei,Bleaga,etc.
Daca pana acum m-ati jignit voi facandu-ma comunist si prorus de astazi am eu dreptul sa va fac inconstienti,fara cultura si viziune politica absolut defel.Sunteti doar niste bieti zgaraietori de ecrane de tablete si telefoane ht.
Astept dihaspora manaca-ti-as sa ma combateti si sa-mi spuneti ca Alinutza si gasca lor,
pe pamant coboara,
Sa-i invete pe diasporani politica usoara.

 

Repede, repede guvern pina nu observa lumea

Cine este johanis.
Este un presedinte slab condus dr mru,
Este,, Papusa preasfintita ''
Un fel de becali care miine poimiine cinta cu popii prin biserici.
Hai cu interesul national cit mai repede!

 

Si cine este Johaniss, dupa mintea ta?

??

mai compromis ca PDL nu exista

Nu exista in Romania un partid mai compromis ca PDL, care si-a batut joc de o tara intreaga, slarii si pensii taiate dupa bunul plac, miliarde de euro furate de la FMI, iar acum vor sa vina din nou la putere. Eu nu zic ca guvernul Ponta e foarte bun, dar nu se compara cu ceea ce a fost, adica guvernul PDL condus de Boc. asa ca pliscul mic.

 

Marea anestezie

Iohannis nu este o enigma, asa cum se spune, doar ca multora le este greu sa accepte adevarul evident - USL a invins ! Constructia de la Grivco s-a dovedit castigatoare cu o mica updatare, fara Dan Voiculescu insa cu Vasile Blaga, fara Crin insa cu Alinuta. Lovitura de stat din 2012 continua in liniste si cu calm, acum aproape nu mai exista opozitie interna iar cancelariile europene nu mai au de ce sa se nelinisteasca din cauza caracterului torential al actiunilor de preluare - Iohannis este un smooth operator iar Ponta pare admirativ "deci asa se face ?!" Justitia redevine o marioneta dar firele nu mai sunt la vedere iar piesa isi pierde dramatismul si redevine spectacol pentru copii, nu pentru adulti. Hai copii, asezati-va fiecare pe locurile voastre !

 

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor