Ziare.com

Kovesi a fost reclamata la Ministerul Justitiei, dupa ce a refuzat sa vina la comisia de ancheta

Luni, 10 Iulie 2017, ora 12:19

   

Kovesi a fost reclamata la Ministerul Justitiei, dupa ce a refuzat sa vina la comisia de ancheta
Comisia de ancheta privind prezidentialele din 2009 a decis, luni, sesizarea Ministerului Justitiei cu privire la refuzul sefei DNA, Laura Codruta Kovesi, de a participa la audieri.

Sesizarea Ministerului Justitiei a fost votata cu sapte voturi pentru si trei impotriva.

Totodata, lui Kovesi i se solicita sa raspunda in scris daca a fost prezenta acasa la Gabriel Oprea in noaptea alegerilor.

Propunerea facuta de deputatul PSD Liviu Plesoianu, privind depunerea unei plangeri penale, nu a fost supusa la vot. De asemenea, acesta a cerut revocarea lui Kovesi din functie.

"E nevoie de asa ceva. Nu se poate sa elaborezi un regulament, dupa care sa spui ca nu exista o corelare intre regulament si Codul Penal.

(...) Cu Inspectia Judiciara - am vazut foarte bine cum functioneaza sectia de procurori acolo. Singura mea speranta este la ministrul Justitiei. Dna Kovesi incalca o hotarare negru pe alb a Curtii Constitutionale. Daca nici acum nu este oportun, cred ca Parlamentul trebuie sa plece acasa.

Colegii au considerat ca trebuie lasata la latitudinea Ministerului Justitiei. Ramane de vazut cum va actiona dl Tudorel Toader de acum incolo. A fost incalcata o hotarare a Curtii Constitutionale. Colegii de la PNL si USR sunt avocatii constanti ai dnei Kovesi.

(...) Consider ca am fost sfidati destul de trei ori. Sa ne apucam sa ii trimitem iar scrisori este sub demnitatea Parlamentului. (...) PNL si USR il apara si pe dl Oprea, si pe dl Coldea. Din punctul meu de vedere, nu se poate face un raport final pana nu vin toate aceste persoane sau pana cand nu sunt sanctionate intr-un fel sau altul pentru ca nu au venit", a spus Plesoianu, la iesirea din sedinta Comisiei.

Iata si explicatiile unui constitutionalist

Disputa Plesoianu - Nicolicea

Deputatul PSD Eugen Nicolicea a spus insa ca nu poate fi facuta o plangere penala daca nu este indicata si o infractiune, solicitand ca Plesoianu sa spuna care este infractiunea pe care crede ca sefa DNA a comis-o.

Plesoianu a spus ca acest lucru trebuie decis de cei care au redactat Regulamentul Comisiei, acuzand ca acest for nu are suficiente instrumente la indemana. "Am fost trimisi fara arme la lupta", a afirmat el.

Nicolicea s-a aratat impotriva depunerii unei plangeri, cel putin in acest moment. "Daca este facuta se va termina ancheta dupa ce se termina Comisia. Comisia nu mai are decat 40 de zile. (...) Daca e doar ca actiune de pedepsire poate sa fie sesizat Parchetul si in ultima sedinta a Comisiei. Obiectivul nostru principal este aflarea adevarului", a spus acesta.

Liviu Plesoianu si-a retras solicitarea de depunere a unei plangeri penale, nefiind sustinuta de alti parlamentari.

O alta propunere, facuta de PNL si aprobata, a fost cea de solicitare de raspunsuri in scris de la Laura Codruta Kovesi.

"Sa nu facem obiectiv din prezenta doamnei Kovesi aici. Sa-i punem cate intrebari vrem, sa ne raspunda in scris daca nu vrea sa participe. Daca altii au putut sa raspunda in scris, si imi aduc aminte ca doamna Ana Maria Patru nu a venit la comisie, nu cred ca acum trebuie sa aplicam alt principiu, doar pentru ca ne-am facut o tinta din a o aduce pe Laura Codruta Kovesi aici", a spus liberalul Dan Vilceanu.

Comisia cere Parchetului informatii din dosarul alegerilor prezidentiale

Comisia va transmite si o noua solicitare Parchetului General, de a pune la dispozitie declaratiile facute de cei audiati de procurori, avand in vedere ca dosarul penal privind prezidentialele din 2009 a fost inchis cu neinceperea urmaririi penale. Toti cei care au fost audiati la Comisie si au refuzat sa raspunda pe motiv ca exista o ancheta in curs sau cei care au refuzat participarea din acelasi motiv vor fi reinvitati la Comisiei.

"Este public ca la Parchet a fost deschis un dosar care s-a finalizat. V-as propune sa solicitam Parchetului sa ne puna la dispozitie (...), ne lamurim cu acei invitati care au declarat deja la Parchet, acele acte sunt deja publice, pot sa vina la Comisiei", a spus deputatul PSD Florin Iordache.

Printre ei se numara Gabriel Oprea, Neculai Ontanu si Anghel Iordanescu. Membrii Comisiei urmeaza sa decida viitorul calendar de audieri.

Procurorul sef al DNA, Laura Codruta Kovesi, a refuzat din nou sa vina la comisia parlamentara de ancheta privind alegerile prezidentiale din 2009, la care era asteptata luni.

Citeste si: Dragnea: Poate Kovesi nu mai sfideaza si vine la comisia de ancheta, cea mai legitima institutie a acestei tari

Kovesi a trimis o scrisoare membrilor comisiei, in care prezinta motivele pentru care nici de aceasta data nu da curs invitatiei comisiei.

Procurorul sef al DNA spune ca nu se va prezenta pentru ca nu detine informatii cu privire la prezidentialele din 2009 care sa poata ajuta Comisia in obiectivele ei.

"Avand in vedere ca nu am cunostinta si nu detin mijloace de proba referitoare la imprejurarile si cauzele in care s-au produs evenimentele supuse cercetarii in cauza ce formeaza obiectul activitatii Comisiei, nu ma voi prezenta in data de 10 iulie 2017 - ora 11.30 la sedinta Comisiei de ancheta", se arata in scrisoarea trimisa de Kovesi.

Este pentru a treia oara cand sefa DNA refuza sa vina la audiere in comisia de ancheta privind prezidentialele din 2009.


Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Sursa: NEWS.RO

Articol citit de 5211 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
57 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

ca sa stiti!

toti angajatii publici , care primesc salariu de la stat, sunt OBLIGATI sa se prezinte la comisia parlamentara!...altfel refuzul lor de a se prezenta la comisie se considera ABUZ in serviciu si pe cale de consecinta deschidere de dosar penal! :) :)

 

"....este sub demnitatea Parlamentului..."

Care "demnitate" ?
Ce demnitate poate avea institutia numita Parlament in care romanii au cea mai mica incredere dintre toate institutiile?
Pe zi ce trece increderea in acesta institutie tinde spre zero.
Ce incredere sa ai intr-o institutie condusa de doi penali(unul chiar puscarias cu suspendare,adica la fara frecventa)?

 

declaratieie scrisa,sub juramant,detector de minciuni

asta ar trebui daca nu are nimic de ascuns si se vrea eroina justitiei si sa dea un exemplu de integritate.
nu ascunsa ca sobolanii

 

ARESTATI-O BIBICILOR ...si vedeti voi pe drku !

V

sa fie adus soros la comisie!se pune el cu draknea

teleormanu' nu-l va ierta pe soros!!!

Kovesi e platita din banii TUTUROR -multi bani

Si are atributii doar in virtutea faptului ca ocupa o functie publica. Daca nu vrea sa raspunda la o comisie a reprezentantilor cetatenilor , atunci de ce ne ia banii si ne ocupa functia publica?! Demisia!
Nu a venit de la mama de acasa cu functia , e platita de cetateni si trebuie sa respecte toate cerintele impuse de lege.
Comisia parlamentara reprezinta cetatenii romani, cei care ii platesc salariul dnei Kovesi.
Daca nu ii convine sa raspunda unor intrebari , afara din functie si sa o angajeze pe banii lor cine doreste- ANGAJATI-O LA VOI ACASA.
P.S. Pentru "desteptii" cu incalcarea separatiei puterilor in stat - 1. Procurorii,avocatii statului, fac parte din puterea executiva , ca si Guvernul si Presedintele. si
2. Comisia parlamentara nu are atributii juridice , are atributii politice - adica lamureste in fata cetatenilor aspecte care au importanta pentru acestia, pune intrebari in numele cetatenilor.

Interesant

Care cetateni ?
Aia care stau de dimineata pana seara in carciuma si beau pe caiet, dupa care se duc acasa si-si bat nevasta cu paru' ca sa se distreze ?
Aia care au votat mafia PSD nu sunt interesati decat de un singur lucru : sa li se dea bani ca sa-si plateasca datoriile pe caiet ! Aia nici macar nu stiu cine e Kovesi sau DNA-ul !
Iar vinzi gogosi pe aici, magdalenaferu !
Crezi ca daca tu stii sa scrii si sa pui un cuvant langa altul fara nici o logica, toti votantii mafiei PSD sunt la fel ca tine ! Dintre votantii mafiei PSD doar 2-3 % stiu sa scrie ! Restul sunt pe principiul : noi muncim, nu gandim, iar cat nu muncim suntem la baut !

 

@magdalenaferu

Si Parlamentul, cu sutele de deputati si senatori (pentru care majorarile salariale S-AU PUTUT FACE fara nicio amanare, ba chiar cu gaselnite suplimentare), dar si cu MIILE de angajati personali(cca 3.000), DIN AI CUI BANI este si sunt platiti? Din ai domniei tale? Din ai domnului Dragnea? Din ai PSD?

Indignarea asta sfanta nu v-am remarcat-o niciunuia din aparatorii personali ai gastii la putere cand pentru medici, profesori, functionari publici etc. nu s-au gasit bani pentru majorarile promise cu surle si trambite. Dimpotriva, constatam ca nu se pierde niciun prilej pentru a ni se explica noua, ignorantilor, cat de necesar este ca onor parlamentarii romani sa nu coboare stacheta sub anumite standarde. Ca si cand, atunci cand si-au decis drumul, nu ar fi stiut exact ca vor reprezenta forul legislativ al unei tari saracite (iara nu sarace), indatorate pana peste cap de ei si ai lor, ai uneri tari in care se moare de foame, de boli, de mizerie, de lipsuri, din care oamenii isi iau cu sutele de mii si milioanele lumea in cap ca sa poata supravietui si sa le ofere copiilor un cat de cat viitor. Cu cat pret toate astea! Cu cate sacrificii! S-au sacrificat domnii parlamentari alegand sa ne "reprezinte" in cel mai inalt for al tarii? Asta da sacrificiu!

Dumnealor, alesii neamului, au nevoie intr-adevar de multi bani, cat mai multi bani, ca sa-si umple in timp record pusculitele s(h)ifonate de obligatiile create pentru obtinerea de locuri eligibile. Vorba ceea: obrazul subtire cu cheltuiala se tine!

Noi, popoorul, avem obraz de toval, putem trai si cu firimiturile ramase de le mesele imparatesti, cu pozele maretilor conducatori in fata.

Si voi ne tineti noua lectii de moralitate? De justitie marca PSD? De decenta? De cum sa judecam cu mintea voastra, ca pana si mintii noastre ii refuzati dreptul de a mai tari libera in tara natala?!

Saraca tara bogata!

Comisia din Tara lui Peste va ramane cu buza umfla

inca odata :))) Nici un magistrat nu poate fi chemat in fata nici unei comisii parlamentare.
Comisia judiciara deschisa pe acelasi subiect (alegerile 2009) si-a incheiat "lucrarile" si a inchis subiectul. Mai raman insa cativa "japonezi" care nu au aflat ca razboiul s-a terminat :)))

"magdalenu neferos"

..Kovesi e platita din bani publici, ai dreptate.

Dar Plesoianu din ce bani e platit?

Si in timp ce Kovesi a dus in fata instantei o gramada de infractori care au fost condamnati DEFINITIV de judecatori, acest Plesoianu, de cand e parlamentar; nu a avut absolut nicio activitate in afara de cea de bagator de seama si de pupincurist al mafiotilor din PSD.

Oare care din ei isi merita banii?

Bravo Dna. Kovesi

Sunteți una din putinele persoane care tratează Parlamentul așa cum merita. Sa incerce acești frunza-verde, mate fripte sa facă și ceva util pt țara care i-a ales. Au atatea de făcut și ei iși fac ouvrage pe chestii de ambiții dragniene. Nu iși justifica nici 1/100 din banii alocați. In plus spre deosebire de postacii ăștia anonimi numele lor sunt cunoscute.

petarde fumigene

De cand parlamentul are atributii judecatoresti?
Ayatolahul draknea nu poate guverna,deficitul bugetar -minus 12 miliarde numai la legea salarizarii,investitii inghetate,investitori straini descumpaniti.
Pe mana cui a ajuns Romania!
Specialisti in risipirea banilor publici pe pomeni?

Plagiatoarea 4%(de rasul curcilor cum au spalat-o)

...nu raspunde decat la ordinele ambasadelor! Cum zicea ambasadorilor zilele trecute? "Pentru voi am facut totul, voi sa ma aparati!"

Parlament....

Cu doi sefi. Unul condamnat penal, altul cu dosar in instanta. Vor si ei sa puna intrebari unui procuror si au gasit modalitatea. Cred ca daca cei doi erau la "locul lor" adica oriunde numai in slujba cetateanului nu, Laura mergea si raspundea. Chiar eram curios, dar nu asa. Ce s-ar mai fasona astia doi si slugoii lor cu raspunsurile Codrutei....!?

gata ploshoiene,

ati rezolvat toate problemele din tara asta si v-a ramas doar comisia asta penibila care va duce nicaieri?
pe asta iti iei tu banii? voi vorbiti de demnitate?
imi este mie rusine de rusinea voastra.

 

Interesant

Comisia de ancheta este una din multel fumigene aruncate de borfasi pentru a acoperi adevaratul scop al guvernarii : hacuirea justitiei dupa chipul si asemanarea borfasilor !

@barabula 12.33

- plesoianov raspunde doar in fata dumei de stat ! :o)))

"Kovesi a fost reclamata la Ministerul Justitiei, dupa ce a refuzat sa vina la comisia de ancheta"

Asa ceva...?

Ce mie Su** ce mie Prefectura??
Sau comisia sau ministru sunt tot o gașcă de HOTI!! dar sun toti sub bagheta condamanatului Penal dRRaknea :)))
A cui e firma Tel drum?????? ce face SRI??? Cum nu se stie cine este Sefu-tu de la Tel -drum???
in democrratia RRomaniza este Posibil??

 

actiuni la purtator

Imediat dupa revolutie s-a dat legea cu actiunile la purtator care nu trebuie sa fie nominale.
Dupa aceea toti hotii si-ai facut firme.

Iertati-mi intrebarea, dar nu inteleg cum declara

...veniturile posesorii acestor actiuni "la purtator"?
Doar n-o sa spuna nimeni ca aceste castiguri sunt neimpozabile!?

pentru schmit-neamtul

il faci de ras pe d-l presedinte. atata lipsa de imaginatie si asa vehementa nu prea gasesti la romanii onesti. cei care sunt in tara. nu ca tine.

Problema

Problema nu este KOvesi daca este schimbata de la conducerea DNA sau nu !
Problema este cine vine in locul ei !
Iar mafiotii PSD daca pun mana pe conducerea DNA transforma aceasta institutie intr-una obidienta borfasilor la fel cum sunt in acest moment Guvernul Romaniei, CCR, CNA, Avocatul Poporului si lista poate continua.

 

Sa vedeti ce suparata va fi doamna Kovesi ...

iar ramane tovarasul Dragnea mofluz ?

Cu comisia Nana, VAX.
Cu comisia Geoana, CHIX.
Poate ca cu comisia TelDrum, va fi BINGOoooo !!!

Interesant

Ce spun borfasii : daca nu se prezinta inseamna ca are ceva de ascuns !
Borfasii sunt obisnuiti cu bilele la vedere !

 

ma uit pe declaratia de avere

a lui plosoianu
http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura2015.mp?idm=224&cam=2&leg=2016&pag=5

si vad la capitolul VII - venituri, radiografia matrapazlacurilor din zilele noastre:
1. un director general la o societate comerciala care castiga 275 lei/luna !! (alo! ANAFule!)
2. sotia, medic care castiga de patru ori mai mult decat salariul de baza ca medic din... atentie!: "servicii medicale" (ce o fi insemnand asta?...)
este clar ca omul stie sa-si faca loc in viata cu coatele

 

Bravo !

Bravo Laura!
Nu ai ce explicatii sa dai in fata unor borfasi penali puscariabili, corupti pana in strafundul ADN-ului!

 

Zise Macovei! )))))))) O penala o imbarbateaza pe cealalta!

))))))))))))))

marine

Despre separatia puterilor in stat stii ceva, iti spune ceva ? Daca nu consulta Constitutia Romaniei si apoi mai vorbim. Dupa ce te uiti acolo, suna-l pe tov. hmster si spune-i si lui !

O curiozitate

Bai marine !
Daca cei din comisie stabilesc ca alegerile din 2009 au fost furate (sansele sunt infime) ce urmeaza ?
Basescu este in aceeasi barca cu mafia PSD+alde si nu stiu daca nu au fost intotdeauna in aceeasi barca !
Tu de asta platesti taxe si impozite catre stat ca sa fac alesii un circ ieftin fara nici o finalitate ?
Nu-i platesti sa puna umarul la bunastarea Romaniei ?
Cu ce ajuta aceasta ancheta bunastarea Romaniei ? Aud sau ai mutit ?

ba postacule, ia pentru fikat :))) Spala Kovesi cu

voi pe jos :)))
iar tu, faci clabuci de nervi. penalele alea de care zici, cred ca trebui sa le cauti in ograda PSD-ului...

Interesant

Borfasii psdisti si aldisti turbeaza, alaturi de haznalele antena3 si rtv (si chiar b1tv) !
Cu cat sunt mai turbati cu atat mai bine !
Probabil in mintea lor de borfasi circula multe intrebari existentiale:
1. Daca pica Dragnea?
2. Daca vine Ponta?
3. Cu cine sa ma pun bine?
4. Eu ce fac daca sunt alegeri anticipate? Unde ma duc?

 

@coco ca feru magdalena ca ardeiu 10.07.2017, 13:35

coco ca ca cunoskatoare de drept constitutional iti aduc la kkunostinta cele de mai jos:
==============
"...Curtea ( Constitutionala n.n. )a stabilit că ancheta parlamentară nu are caracter jurisdictional si că dispozitiile legale criticate realizează o evidentă distinctie, pe de o parte, intre persoanele care trebuie să se prezinte in fata comisiilor de anchetă in considerarea faptului că activitatea institutiilor/ autoritătilor din care fac parte sunt sub control parlamentar si care sunt citate in acest sens si, pe de altă parte, persoanele care sunt invitate, si anume persoane care reprezintă, in virtutea functiei lor de conducere autorităti/ institutii ce nu se află sub control parlamentar, care in considerarea principiului colaborării loiale intre institutiile/ autoritătile statului au obligatia să ia parte la lucrările comisiei. In această din urmă categorie intră, cu titlu exemplificativ, presedintele Inaltei ***ti de Casatie si Justitie, procurorul-general al Romaniei, presedintele Consiliului Superior al Magistraturii, presedintele ***tii de Conturi, presedintele ***tii Constitutionale. De asemenea, pot fi invitate si alte persoane, care, spre exemplu, pot să nu aibă nicio legătură cu institutiile statului, caz in care participarea acestora este la latitudinea lor. Mai mult, in această din urmă categorie pot intra si judecători, procurori, dacă nu sunt chemati in legătură cu atributiunile, insărcinările de serviciu sau activitatea lor profesională, ci in calitate de simpli cetăteni...."

https://ccr.ro/noutati/COMUNICAT-DE-PRES-255
=============================
cum deciziile CCR sunt OBLIGATORII si neatacabile, Sefa DNA Codruta Kovesi, in cazul ankketei palavramentare pesederaste in legatura cu alegerile prezidentiale din 2009 este chemata la ankketa ca simplu cetatean, dpdv legal dansa NU este obligata sa se prezinte nici in scris si nici personal in fata palavramentarilor pesederasti al caror sef siuprem este un kkondamnat penal.
ce zici de asta specialisto? pa si pu la magdalena coco ca feru si iute ca ardeiu.

Un sfat

N-ar fi mai bine s-o judece CCR-ul lu' Dorneanu - cea mai obidienta institutie controlata de mafia PSD ?
Acolo succesul ar fi garantat deoarece aia de acolo au suspendat deja Constitutia si legile Romaniei !
Singura lege valabila la CCR este ca decizia CCR sa fie in avantajul lui Dragnea !

 

Felicitari doamna Kovesi, fiindca sfidati pe politicienii corupti!

Romanii sunt alaturi de Dumnevoastra si va sustin sa luptati in continuare impotriva acestor nemernici fara mama si fara tara, care nu se gandesc la nimic decat la imbogatire prin hotie.Circul declansat privind ancheta alegerilor din 2009 este o mare farsa pentru care coruptii incearca sa ne mai prosteasca inca odata. Shalom

 

Desteptule , te sfideaza pe tine personal

In Comisia aceea sunt reprezentanti ai tuturor partidelor. adica sunt reprezentantii tuturor.
Faptul ca , de data asta, iti place ca ii scuipa pe reprezentantii cetatenilor( de la care isi ia salariul) , nu anuleaza faptul ca te-a scuipat pe tine.

slujbasii platiti sa faca legi bune,pierd timpul

Cui foloseste sa cetcetam ce s-a ontamplat la opre acasa? nimanui!
Hai sa vedem cui aprtine teldrum!
Mult mai util sa stim cui si mai ales de ce castiga teldrum toate licitatiile la care participa?
O lege care sa oblige investitorii cu actiuni la purtator sa faca publice actiunile este mai utila pentru a opri aranjarea licitatiilor.Si pentru a stopa talharii cu salarii de functionari si averi de prosperi oameni de afaceri sa mai fure.

Un sfat

Magdalenaferu !
Aici nu esti la sedintele de partid dinainte de 1989 cand trebuia sa ai dreptate si cand nu aveai !
Marea majoritate a celor care desfasoara o munca cinstita In Romania si platesc taxe si impozite catre stat sunt alaturi de Kovesi ! N-au cum sa sustina borfasii cu probleme penale din parlament !
Si inca ceva ! Daca-i sustii pe borfasi nu poti fi altceva decat un borfas ticalos !

De cand

si pana cand au dreptul hotii si infractorii sa traga la raspundere justitiarii? Adica hotii au inventat un "tribunal" unde sa judece politisti?! Ma bufneste si rasul cat tupeu are aceasta magdalenaferu si alti postaci comunisti. Du-te mamaie la Cismigiu in parc, si arunca "fumigene" de genul asta, pensionarilor care inca mai plang dupa Ceausescu!

O curiozitate

Ce-ar trebui sa spuna un individ in fata comisiei ca aceasta sa ajunga la concluzia ca alegerile din 2009 au fost fraudate ?
Nu exista nici un scenariu in care pe baza audierilor sa se ajunga la o asemenea concluzie !
Si-atunci de ce sa se duca Kovesi ? Sa-si bata joc borfasii de ea ?

Nu e vre-un semizeu

.. ci cetățean cu aceleaș drepturi și obligații ca ceilalți, incă datoare cu și mai multă responsabilitate, din cauza funcției pe care (incă), o deține. Ar face bine să dea curs chemării.

 

...tinere

...dar e obligatorie prezenta ? e vreo lege care spune cu subiect si predicat ca e obligatorie ? din cate stiu DNA e subordonat MJ nu parlamentului...

Frosinicao@ Te poti duce tu sau familia ta sa te ancheteze o

comisi de hoti si RRomi de lui Penalul dRraknea dar nu Sefa de la DNA mai ales ca NU este OBLIGATA!!
Ai inteles ???

Da , te duci daca esti platit din banul public

Ca iei bani de la toti , si de la cei care l-au votat pe Dragnea , si de la cei care l-au votat pe Nicusor Dan .
In salariul , primele,chitanta de benzina , de SPP, de telefon nu scrie cati lei vin exact de la votantii PSD, PNL,UDMR,PMP,USR.
Daca nu vrei sa te prezinti , iti dai demisia , iar ca persoana privata e dreptul tau sa nu te prezinti.

Interesant

magdalenaferu !
Si cum ramane cu independenta justitiei ?
Pe tine daca te-ar chema la penitenciarul Jilava sa te "ancheteze" niste puscariasi, te-ai duce ?
Si aia sunt platiti din banii tai !

Nu trebuie sa se duca

Pe 24 mai 2007 Consiliul Superior al Magistraturii a decis:
"Procurorii nu pot fi citati sau obligati sa participe la comisii de ancheta parlamentara". Pana in acest moment CSM nu s-a pronuntat altfel.

Consiliul Superior al Magistraturii apără corpul magistraților și membrii acestuia impotriva oricărui act de natură să aducă atingere independenței sau imparțialității magistratului in infăptuirea justiției ori să creeze suspiciuni cu privire la acestea. Consiliul Superior al Magistraturii apără reputația profesională a magistraților.

Pe de alta parte liniile directoare ale ONU privind rolul procurorilor (cu Romania semnatara) :

Statele membre trebuie să se asigure că procurorii sunt capabili să isi exercite atributiile profesionale, fără nicio intimidare, impediment, hărtuire, ingerinte necorespunzătoare sau expunerea nejustificată la răspundere civilă, penală sau de altă natură.

24/05/2007 csm a decis!!!

e veche nea caisa! cauta una mai recenta!:) fii atent aici:
curtea constitutionala spune ca magistratii nu se pot fofila de a se prezenta la comisia de ancheta

Luati de aici .....Voi Mitici !!

Sunt de parere ca Sefa DNA trebuie sa merga Aceiasi trupa
care sprijina si hoti Parlamentari sau OUG 13,deci cam ce ar mai fi de discutat cu aceste finte?????
Penali sprijina Penali .

nu inteleg agitatia

comisia sa ceara dosarul de la parchet, in care s-a dat solutie de neincepere, si pe baza acelorasi motive sa incheie ancheta. daca nu sunt fapte penale ce spera comisia sa afle. sefa dna nu se prezinta pentru ca se considera deasupra legii si parlamentului

 

@ahmedinejad

Fara acordul CSM nu are cum sa se duca !
Iar CSM nu s-a pronuntat altfel fata de 2007 !
Cat despre deciziile din interiorul mafiei PSD (regulament parlament, decizii CCR) mai scuteste-ne !
Daca nu stii, CCR a suspendat Constitutia in favoarea borfasilor !

@ahmedinejad 10.07.2017, 13:58

judecatorii si procurorii NU sunt functionari publici desi sunt platiti din bugetul statului romanistanez.
pe de alta parte cetateanul Codruta Kovesi NU poate fi obligata sa se prezinte la ankketa pesederasta in calitatea ei de simplu cetatean, fara nici-o legatura cu sobekktu' ankketei palavramentare.
==================
"...Curtea ( Constitutionala ) a stabilit că ancheta parlamentară nu are caracter jurisdictional si că dispozitiile legale criticate realizează o evidentă distinctie, pe de o parte, intre persoanele care trebuie să se prezinte in fata comisiilor de anchetă in considerarea faptului că activitatea institutiilor/ autoritătilor din care fac parte sunt sub control parlamentar si care sunt citate in acest sens si, pe de altă parte, persoanele care sunt invitate, si anume persoane care reprezintă, in virtutea functiei lor de conducere autorităti/ institutii ce nu se află sub control parlamentar, care in considerarea principiului colaborării loiale intre institutiile/ autoritătile statului au obligatia să ia parte la lucrările comisiei. In această din urmă categorie intră, cu titlu exemplificativ, presedintele Inaltei ***ti de Casatie si Justitie, procurorul-general al Romaniei, presedintele Consiliului Superior al Magistraturii, presedintele ***tii de Conturi, presedintele ***tii Constitutionale. De asemenea, pot fi invitate si alte persoane, care, spre exemplu, pot să nu aibă nicio legătură cu institutiile statului, caz in care participarea acestora este la latitudinea lor. Mai mult, in această din urmă categorie pot intra si judecători, procurori, dacă nu sunt chemati in legătură cu atributiunile, insărcinările de serviciu sau activitatea lor profesională, ci in calitate de simpli cetăteni....)
https://ccr.ro/noutati/COMUNICAT-DE-PRES-255
=====================
panimaesh ahmed din jad?

@ahmedinejad 14:53

"nu se pot fofila de a se prezenta" !?!?!? :o)))

"Kovesi a fost reclamata la Ministerul Justitiei, dupa ce a refuzat sa vina la comisia de ancheta"

Liviu plesoianu....?

Este la fel de ticalos ca celalalt liviu pe care il cunoastem foarte bine ca fiind viitorul oaspete cazat 'a ''beciul domnesc""?Cine a auzit de el pina acum?Un neica nimeni ca majoritatea parlamentarilor din psd.Asta cistiga o franzela ca parlamentar psd,dar in lumea normala (adica fara parlamentari corupti si spagari ca el)nu ar fi capabil sa puna pe masa painea pentru copiii lui.Siktir plesoianule!

 

Prima   1   2   Ultima

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor