Ziare.com

Melescanu ii face cu ochiul lui Putin prin grupul de la Visegrad. Iohannis reactioneaza

de Emilian Isaila
Sambata, 14 Octombrie 2017, ora 12:35

   

Melescanu ii face cu ochiul lui Putin prin grupul de la Visegrad. Iohannis reactioneaza
Grupul e format din patru state: Polonia, Ungaria, Cehia si Slovacia.

Aceasta alianta s-a constituit la inceputul anilor '90 ca o reactie a respingerii trecutului comunist si crearea unei platforme diplomatice comune pentru accelerarea negocierilor de aderare la Uniunea Europeana si integrare euro-atlantica.

Alianta a fost intai o asociere in trei - Polonia, Ungaria si Cehoslovacia, devenind patru pe parcurs, in 1993, in urma divizarii ultimei in doua state, Cehia si Slovacia.

Romania rateaza aderarea la acest grup cu conduceri politice progresiste la acea vreme din cauza lipsei reformelor democratice. La conducerea tarii se afla Ion Iliescu, iar opinia publica era strivita de criza economica profunda, divizata in urma raidurilor repetate ale minerilor in Capitala, dar si in urma confruntarii inter-etnice din Targu Mures, de la sfarsitul lunii martie 1990.

Toate statele grupului de la Visegrad sunt acceptate sa devina membre ale Uniunii Europene in anul 2004, cu trei ani inainte de a fi acceptata si Romania. De atunci au trecut 13 ani, iar sistemele politice ale acestora au evoluat pe o directie neasteptata, astazi fortele politice care se opun Uniunii Europene si cer chiar parasirea ei au un rol important in societate.

Multe nemultumiri cu origini intunecate

Jean-Claude Juncker, presedintele Comisiei Europene, i-a invitat, saptamana viitoare, pe liderii celor patru state la un dineu de lucru pentru a rezolva o parte din nemultumirile lor.

Aceste nemultumiri sunt greu de descris, dar si mai greu de rezolvat pentru ca difera de la tara la tara si au motivatii si origini politice intunecate.

De exemplu, Viktor Orban, premierul Ungariei, un critic vocal al Uniunii Europene, este suparat ca reprezentantii de la Bruxelles il preseaza constant din cauza tendintelor autoritariste ale regimului sau.

Viktor Orban aproape a desfiintat presa independenta, nu vrea sa participe la efortul comun de a primi refugiati sirieni, a construit un gard ce separa Ungaria de Serbia si se opune sanctiunilor impuse de UE impotriva lui Vladimir Putin, dupa ce Rusia a destabilizat Ucraina si a invadat Crimeea.


Vladimir Putin il cultiva pe Viktor Orban, cel mai important aliat al sau din interiorul Uniunii Europene - Foto: Hepta.ro

Pe de alta parte, guvernul conservator din Polonia a intrat in conflict cu Uniunea Europeana din cauza avertizarilor acesteia din urma vizavi de politica agresiva de modificare a regulilor de functionare a Curtii Constitutionale si de impunere a unui pachet legislativ care limiteaza libertatile fundamentale ale cetatenilor.

In contra-partida, guvernul conservator din Polonia este un inamic declarat al lui Vladimir Putin. Sustine si doreste inasprirea sanctiunilor impotriva politicii interventioniste a Kremlinului si face presiuni pentru consolidarea militara a flancului de Est al NATO pentru a descuraja expansiunea militara a Rusiei.

In Cehia si Slovacia, desi reactioneaza mai ponderat, in interiorul societatii exista forte politice care critica Uniunea Europeana si multi reprezentanti politici sunt folositi de agentii Rusiei pentru a crea tensiuni intre estul si vestul Uniunii Europene.

De exemplu, campania media pornita in Cehia care sustine ca produsele care se vand in aceasta parte a Europei sunt de o calitate mai proasta decat cele din Occident. Nimeni nu a vorbit insa si de pretul acestora, care este mult mai mic in Est, in comparatie cu tarile occidentale, unde salariile sunt mult mai mari.

Vladimir Putin cauta cu disperare aliati in UE

Marele pericol pentru stabilitatea Uniunii Europene este acela ca tarile de la Visegrad, in principal, Cehia, Slovacia si Ungaria, ar putea intra pentru multa vreme sub influenta lui Vladimir Putin.

In Cehia, la sfarsitul lunii, au loc alegeri regionale, iar un om de afaceri conduce un partid anti-UE si pro Putin cu care are sanse sa castige alegerile generale.

"Cresterea influentei politice a lui Andrej Babis, o figura antisistem care, in acelasi timp, este cea de-a doua cea mai bogata persoana din tara, a starnit multe temeri. Unii se tem ca va transforma Republica Ceha - si, impreuna cu aceasta, Europa Centrala si o bucata din Uniunea Europeana - intr-o anexa a Moscovei, departe de Bruxelles si de Washington.

Altii se tem ca va conduce Praga pe calea neliberala pe care au pornit Budapesta si Varsovia", scrie revista "Foreign Policy" intr-un articol ce descrie forta politica a lui Babis.

Acest pericol l-a determinat pe Jean-Claude Juncker sa actioneze. Pozitionarea Romaniei in raport cu tarile din grupul de la Visegrad a creat si la noi in tara un conflict intre presedintele Klaus Iohannis si ministrul de Externe, Teodor Melescanu.

Acesta din urma s-a pozitionat ca un adept al aderarii Romaniei la grup, iar Ungaria, Cehia si Polonia par a ne astepta cu bratele deschise, avand nevoie de sustinere in lupta lor cu Bruxelles-ul, asta dupa ce, in anii '90, cand fortele progresiste din Romania aveau nevoie de sustinere din partea lor, au fost tratate cu raceala diplomatica.

Melescanu vrea la Visegrad, Iohannis ii pune piedica

"Am avut o intrevedere cu omologul meu ungar, Peter Szijjarto, cu care ma voi intalni saptamana viitoare la Budapesta, la o invitatie a grupului de la Visegrad.

Romania este interesata de colaborarea cu tarile de la Visegrad. Odata cu preluarea presedintiei de catre Ungaria si abordarea unor subiecte care intereseaza si Romania, cum este problema Balcanilor, in mod evident ca am fost invitati si noi sa participam. In general, ca practica, participam ori de cate ori sunt teme de interes si pentru tara noastra", a spus Melescanu, citat de Mediafax.


Presedintele Klaus Iohannis a taiat din fasa entuziasmul lui Teodor Melescanu, ministru de Externe, vizavi de intrarea Romaniei in grupul de la Visegrad - Foto: Hepta.ro

Declaratia ministrului de Externe l-a deranjat vizibil pe presedintele Klaus Iohannis, un sustinator al apropierii Romaniei de Uniunea Europeana si de Occident:

"Nu avem aceleasi pareri, in opinia mea, in acest moment, o apropiere intre Romania si grupul de la Visegrad nu este realista", a declarat sec seful statului, citat de Ziare.com. El a mai adaugat ca astfel de interventii cum a fost cea a ministrului de Externe sunt "simple texte populiste".

Reactia critica a presedintelui vine pe fondul incercarilor repetate ale ministrului Melescanu, numit de ALDE, de a realiza o mai mare apropiere a Romaniei de Rusia.

O intalnire a acestuia cu Valeri Kuzmin, ambasadorul rus la Bucuresti, din data de 13 februarie 2017, a provocat multe nelinisti atat in diplomatia romaneasca, dar si printre partenerii din UE.

In urma acestei intalniri oficiale, ambasadorul rus a dat un interviu in care s-a laudat ca a incheiat o serie de intelegeri cu Romania. Pus intr-o pozitie dificila, Teodor Melescanu a negat semnarea vreunui document, spunand ca au fost doar discutii.

Aceasta apropiere a lui Teodor Melescanu de grupul statelor de la Visegrad pare a fi o noua incercare de a realiza, indirect, o punte diplomatica intre Romania si Kremlin, iar reactia critica a presedintelui a avut rolul de a descuraja o astfel de initiativa.


Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 15638 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
45 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Tare imi este ca o sa i se "bata" ochiul lui flescaianu, in directia

lui putin sau a noului Pact de la Varsovia :)))

 

Presedintele Romaniei stapaneste Realpolitik, dragnea si alde

vreau doar sa scape de puscarie.
"Reactia critica a presedintelui vine pe fondul incercarilor repetate ale ministrului Melescanu, numit de ALDE, de a realiza o mai mare apropiere a Romaniei de Rusia."
Inca ceva: grupul de la Visegrad e format din politicieni vremelnici. Cetatenii din acele tari gandesc altfel, ii gasesti in toata Europa.
Politicienii se schimba, popoarele raman!

 

deviza membrilor grupului de la Visegrad,este:"Fiecare familie,cu

casa ei"....!.....numai una....! e normal,ca unora,nu le place.

 

copilu, născut la Craiova, infiat de un cuplu german dintr-un

orfelinat. Nu-și cunoaște părinții romani biologici. Aceasta este povestea tanărului de origine romană, Markus Frohnmaier, ales la numai 26 de ani pe listele partidului de extremă dreapta Alternative für Deutschland."
Iata cine sunt "patriotii" extremisti din Germania, Cehia, Ungaria, Polonia. Straini, adoptati, adica ieniceri, ca in califatul dragnea.

http://ziarulromanesc.de/eveniment/infiat-de-la-un-orfelinat-din-romania-iata-cine-este-romanul-ales-deputat-parlamentul-german-pe-listele-extremistilor-afd

Ziare.Com by DNA

Oricum ne vom uni cu URSS, vor arunca la fier vechi F-16 (exact așa cum am *** cu MIG-29) și vom importa noile MIG-35! Ce poate să fie mai frumos?!?😊😊😊

Propaganda ieftina,nimeni nu se apropie de rusia

nici un roman ,nici grupul de la visegrad.Toti stiu ca daca primesti cadouri i te faci prieten cu rusii mmai tarziu or sa ti ia si cadoul si tot ce ai.
Daca nu inghiti toata galustele de la UE si americani asta nu inseamna ca lumea e asa redusa sa se apropie de rusia,poti fi si la mijloc si sa negogiezi.

...noi nu ne apropiem de rusia...

se apropie rusia de noi...
daca rusia le ia ucrainienilor cadourile teritoriale ...lucru probabil...vom fi vecini atat in nord cat si in est...
poate chiar vom pescui impreuna in delta dunarii...
de aceea spun...e bine sa prevezi intentiile decat sa fii absurd si sa spui ca nu se va intampla nimic...
pe iohannis il inteleg ...el la o adica...vinde tot din romania...si se muta la casa parintilor in germania...dar noi nu vom face acest lucru...pentru ca sunte romani...aici e casa noastra...aici am sangerat...aici transpiram...noi nu am venit ca turisti...eram aici ...

iohannis vs melescanu

profesor-inspector de fizica gimnaziala ...fost primar ...vs ...diplomat de cariera...fost director sie...fost ministru de externe...fost ambasador...fost absolvent de relatii internationale...a lucrat la onu..la geneva...
este clar cine este expert in politica intenationala...iohannis...

Melescanu

Diplomat. Comunist

Bagane... si atunci si acuma tot interesele Romani

ei le avea in vedere... despre Johannis ce sa spu? o figura pitoreasca...

la 14:47..Jos palaria ! Respect !!!

...

Melescanu este comunist,n-ai ce-i cere!

Nu se compară tărtăcuța lui ,cu viziunea unuia ca domnul Cristian Diaconescu,
probabil singurul pesedist de valoare care a părăsit partidul scarbit de metodele MAFIOTE de intimidare la care sunt supusi membrii PSD(inclusiv filaj si ascultarea telefoanelor)

Melescanu excuta ordinul lui Tariceanu, cel care se uita mai mult

spre Estul salbatic a lui Putin, decat spre UE.Dragnea si Tariceanu au o repulsie nu numai asupra Justitiei Romane, dar si asupra UE.Shalom

 

Da, am o repulsie pentru sistemele nedemocratice

Rusia are un sistem autocrat mai nedemocratic decat UE,dar nu e suficient ca UE sa fie minunata.
E rau in Rusia, dar asta nu inseamna ca e bine la noi.
UE nu e un sistem democratic si degenereaza vazand cu ochii.

Democratia este un sistem mai putin eficace

decat dictatura. Asta este clar pentru toata lumea (mi se pare ca Churchill a declarat-o).

Asta nu inseamna ca dictatura este un sistem care favorizeaza bunastarea sau civilizatia. Din contra, favorizeaza numai dictatorul si asociatii sai, nomenklatura.

Banuiesc ca puteti intelege asta, desi am mari indoieli...

Cred ca romanii au inteles definitiv "fratia" cu poporul rus si cu Putin. Cum se spunea pe vremuri, romanii nu mai doresc sa imparta "frateste" cu rusii, doresc sa imparta cel putin jumate-jumate :))) Si nu intotdeauna! Imperialismul rus si-a mancat malaiul. Nostagia dv. comunista o sa va aduca multe suparari :))) La fel ca prabusirea psd-ului :)))

14:09 Te parafrazez: "Banuiesc ca puteti intelege

asta, desi am mari indoieli...".

"Democratia este un sistem mai putin eficace decat dictatura. Asta este clar pentru toata lumea (mi se pare ca Churchill a declarat-o)".

Intr-adevar, democratia stil occidental naste ipocrizie, manipulare si minciuna. Compara cazul Serbiei cu cel al Catalaniei. Gandeste-te la suprareprezentarea unui anume "popor ales" in SUA si in tarile bogate din Europa (se simt ca pestele in apa in acest sistem). Gandeste-te la pierderea puterii economice a SUA, putere ce a fost "donata" datorita "democratiei" catre China. Gandeste-te cum SUA actioneaza ca o anexa a unei etnii ce reprezinta doar 2% din populatia ei (repartizarea averilor in SUA, razboaiele din orientul mijlociu si mai nou cazul UNESCO). Vezi politica dusmanoasa a guvernelor occidentale "democratice" de coplesire a propriilor populatii cu imigranti absolut nepotriviti si incompatibili culturii locale. Vezi "coretitudinea" si "impartialitatea" mediei sistem. Vezi ingineriile sociale de promovare a deviatiilor sexuale si promiscuitatii. Tii minte cazul "Conchita Wurst" si premiul sau? Emblematic...

Dupa toate cele expuse trag concluzia ca dictatura nu este doar "mai putin eficace", dar este
si distructiva popoarelor gazda.

"Asta nu inseamna ca dictatura este un sistem care favorizeaza bunastarea sau civilizatia. Din contra, favorizeaza numai dictatorul si asociatii sai, nomenklatura."

Fraza anterioara este doar "politic corecta" dar nu si corecta. Informeaza-te despre polarizarea nivelului de viatza din tarile asa zis "democratice". Compara cu ce se intampla in China. Puterea medie de cumparare in China A DEPASIT puterea medie de cumparare in tara "far al democratiei", SUA.

Te parafrazez acum: "Banuiesc ca puteti intelege asta, desi am mari indoieli...".

Si Cine va tine sa stați in Europa??

Mutați vă in Africa se potrivește mult mai bine menatalitati voastre de "democrați " comuniști!

Marin..

Interesant este dacă te uiți la comentarii se observa un lucru: Cei ce iubesc corupția , iubesc deasemeni Rusia, asa cum este ea ca țară acum.
Usor de ghicit trolli.

Cum ne descurcam cu declaratia asta?

Junker - Presedintele CE a declarat:""Crede cineva la modul serios că ne putem gandi la Europa fără să avem ochii indreptati către marea Rusie?“

Eu cred ca nu va place Grupul de la Visegrad -fiindca au ofensat-o pe dna Merkel si atat.
Daca maine va zice Merkel sa iubiti Rusia, o sa iubiti Rusia.

Citeste mai mult: adev.ro/oxrhwl

 

.............................mai Ruginela ca nu ai cum fi Inox

...dute Ma la Conducerea Superioara de Partid si de Stat, Dragnea!Si zi-le MA ca romanii Normali la cap trebuie sa scoata Inafara Legii un Partid Comunist care acum raspopit zice ca-i PSD!Un Partid de Cumetrie,REACTIONAR,MAFIOT,ANTI ROMAN!'Normalitate' nu va fi in Romania Niciodata, atit timp cit PSD nu este Inafara Legii!'Strada',strazile Asta Trebuiau sa ceara in strada!Sau multumit cu Praful de pe Toba!Felicitari totdeauna Invingatorilor Dragnea si Clanurile de Teleorman si restul Tarii!Si ce face Tara?Se uita catre Putin? Aveti nevoie de Inapoiere,Porci de ural,Dictatura,Vodca,Obiele si pufoici?
viorel ratiu cincinnati oh usa

Din declaratia lui Juncker, la care faceti trimitere, rezultă

că este necesară reluarea relatiilor normale dintre Uniunea Europeană si Rusia, dar "fără a uita conflictele care există" intre cele două entităti si pe care Juncker le numeste in mod expres. Prin urmare, conditiile reinnodării acestor relatii sunt: renuntarea de către Rusia la anexarea Crimeii, renuntarea la sustinerea teritoriilor separatiste din Republica Moldova si Georgia, renuntarea la interventia armată din Siria.

@ Melescänealä..

"Melescanu ii face cu ochiul lui Putin ...:
Orb sä rämanä azi..!!!

 

Ca sa nu ma incurc in subtilitati

Pare ca aveti loialitati fata de UE mai mari decat fata de Romania.
In principiu, binele UE inseamna si binele Romaniei , intrebarea e :Daca in practica binele UE nu mai e binele Romaniei- ce alegeti?
UE putea sa ramana la scopurile economice si era bine , dar nu - au vrut sa o transforme in supra-natiune, succes cu asta.

 
 

@Mos Pricepi putin si postezi mult

Eu nu am niciun fel de simpatii rusesti pentru ca stiu istorie.
Eu am spus clar ce cred despre Rusia- si in prezent-autocratie , si geopolitic pe viitor - niciodata nu vom fi in siguranta.
Eu am exprimat concis indoiala mea ca voi veti apara vreodata Romania de oricine , de Rusia cu atat mai putin.
Da? Voi va vedeti de interesul vostru , care nu e cert daca are mare legatura cu interesul Romaniei.

 

 

MosGerila 14:18 tu nu ti-ai luat pastila, baiete!

atacul la Melescanu e continuarea atacului la PSD, nimic altceva.
Germania si Franta se inteleg cu Rusia peste capul tau, ca-ti convine sau nu... si SUA la fel: clantanesc pana la un anumit punct... impun sanctiuni stiind ca rusii au de toate si ca-i doare exact in curte... tin sa-ti amintesc ca sanctiunile sunt urmare a anexarii Crimeii, care Crimee a tinut un referendum in care a hotarat sa se uneasca cu Rusia... referendumul a avut loc ca urmare a loviturii de stat sustinuta de americani, Fuxx you Europe, impotriva presedintelui Ianukovici care fiind pro rus nu le-a facut jocurile... hai, pastila si plimaba ursu! In politica nu exista decat interes si interesul Romaniei, in conditiile date, nu e sa se dea-n figuri la Rusia in timp ce UE strange legaturile...

Ţările Visegrad nu sunt pro-Rusia si nici anti-UE. Nu vrea nimeni să

iasă din UE si din Nato, nu vrea nimeni in Uniunea Euroasiatică. Doar că aceste tări nu acceptă orice aberatie venită de la Bruxelles, cum a fost treaba cu cotele de refugiati (la care si Romania s-a opus). Pe viitor pot să mai apară astfel de situatii si e bine ca Romania să aibă in UE un grup cu care să colaboreze pentru o opozitie eficientă. A spune că opozitia fată de unele măsuri adoptate de UE inseamnă că esti anti-UE si pro-Putin e simplă propagandă, in care Isăilă a devenit specialist.

 

Tarile din noul Pact de la Varsovia sunt atat anti EU cat si

pro Rusia !
Romania nu face parte din categoria asta.

Absurd

Parere favorabila despre Eu, Pew Research Center iunie 2016:
Grecia - 27%
Italia - 38%
Spania 47%
Germania 50%

Acuma verifica si cifrele pentru cei din est/centru sa vezi ca sunt mult mai mari.

Problemele apar acolo unde se vrea a se trece niste linii rosii...

Si am o poza foarte sugestiva , apropo de mancarea care vine de dincolo:

http://g8fip1kplyr33r3krz5b97d1.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2017/10/0E6DDC9F-63F2-4700-83C1-024CBE530DC6-1160x1072.jpg

Am incurcat cifrele

Franta 38%.

Eu cred ca e si o criza de leadership.

Se zice in articol ca tarile din est/centru au schimbat optica dar schimbarea majora este in Vest, cum era Germania pe vremea lui Kohl sau Franta pe vremea lui Chirac. Daca ipotetic ne-am intoarce in acele vremuri oare ar mai fii fost aceste crize/neintelegeri/lipse de consens ?

"... o criza de leadership" "Furtuna" se apropie

"La vremuri noi, oameni noi"

Nu schimba situatia existenta, o situatie extrem de tensionata pe plan international. Korea de Nord va produce un "seism" al caror urmari va schimba profund oranduirea internationala a lumii. "Iranul va imparti liderii lumii in doua tabere"

Europa se va trezi in fata unor noi provocari care o pot scinda si mai mult. Mai intai lumea islamică prin ricoseu in Europa occidentală grevată de problemele de integrare (vezi grupul de la Visegrad) apoi Rusia capabila să penetreze scutul antirachetă, profitand de actiunile USA va face pasi militari concreti atat de extindere spre enclava rusă Kaliningrad cat si pe toată linia de demarcație existenta in conflictul ruso-ucrainean (nordul si sud-estul Ucrainei vor avea de suferit) iar peste toate astea o criză financiară majoră va preceda intreaga economie mondiala.

Omenirea asa cum o stim fiecare din noi, nu este pregatita pentru asa ceva. Cu atat mai putin politicienii modesti ai Romaniei de azi.

PS. Hărtile se vor schimba, insasi perceptia asupra dimensiunilor statelor lumii va fi alta.

Cei care conduc tarile

din acest grup sunt cel putin baieti destepti.O viitoare confruntare cu rusii se va desfasura pe teritoriile lor,cu milioane de victime colaterale din cadrul conationalilor nu prin Nebraska sau Ohio.Pe Iohannis il doare la basca,nu are absolut nici un apropiat in Romania,se urca in avion si pleaca pur si simplu.Ca a mai plecat unul Carol II.Dar cand face politica externa Puscalau care spune-NOI, minimum 2 persoane adica ea si inca o persoana,suntem preocupati de atitudinea dusmanoasa a Grupului de la Visegrad-nu prea mai ai multe de comentat.

 

Mailașicaru și tezauru

Mailașicaru poate vrea să forbească despre restituirea tezaurului cu rușii, că n-am mai auzit nimic de mult despre subiectu' ăsta.
2 bani ai mei...

 

D-lui Dante Alighieri 13:31, aici nu este vorba de expertiză in

relatiile internationale, ci de calea cea mai potrivită pe care trebuie să meargă tara noastră. A crede că Romania poate avea relatii la fel de apropiate si cu Rusia si cu SUA/UE este o naivitate. Romania este obligată să se alieze sau cu Rusia sau cu Occdentul. Tertium non datur! Deja Romania a ales, in conformitate cu interesele romanilor si cu imensul sprijin al acestora. Pregătirea si experienta profesională a d-lui Melescanu sunt neindoielnice. Trebuie insă să vă spun că atat inaintea anului 1989 cat si după aceea serviciile si agentii Rusieei au exercitat un puternic control asupra diplomatilor romani, iar cei din trecut care au rezistat pană astăzi sunt, in opinia mea, agreati si plăcuti Rusiei. Iohannis nu are un trecut pro-comunist sau pro-rus. Faptul că acest diplomat de carieră face o politică externă in dezacord cu a presedintelui Iohannis spune totul despre orientarea si rolul pe care-l joacă ministrul de externe Melescanu.

 

tu esti un naiv daca crezi ca Johannis a ajuns presedinte fara

sprijinul securitatii... si la fel de naiv sa crezi ca n-a facut parte din ea...
Johannissecu a gasit ca e mai bine s-o faca pe latraul la Rusia, probabil la ordinul lui Merkel... care-si vede nestingherita de afaceri, nu are nevoie de concurenti, chiar daca sunt mici, pe piata... isi asigura si el o pensie si un domiciliu la Würzburg... Romania? Dumnezeu cu mila!

politica externa a Romaniei o face presedintele, nu melescanu sau

pescarii de plevusca de pe insula belina - scrie la constitutie, vorba lui cococeanel

 

politica externa o fac institutiile specializate, care si ele,

ca tot omul, mai gresesc din cand in cand... Johannis e numai o portavoce... e nevinovat si curat ca lacrima... bine ca a mai slabit oleaca, a dat burdihanul jos, arata mai bine... macar atat...

Anti PSD

PSD ul intreg este chiar ochiul caghebeului in Romania!
Iar tatuca dinozaur caghebe ilici iliescov este si a fost sef de reprezentanta!

 

Eu cred ca site-ul asta isi cultiva comentatorii

E plin de nulitati ca dante alighieri, copilul, 4lea, iahim, magdalenaferu, trompete stravezii ale sputnikului. Pana si ziare.com e un site infiintat de servicii, de securistii care, la o adica, stiu ca, daca poti controla informatia, poti controla populatia. Asa ca gasesc ei niste filosofi de-astia de scara blocului, care declara-n CV ca au citit mai mult de 3 carti - cazul lui iahim, cred - si ii pun sa comenteze, intru fericirea poporului, sa explice ei asa, pseudo-academic, cum sta treaba cu Churchill (aci) sau cu d.racu' stie cine.
Ma, tragismu' sta in faptul ca au nimerit-o cu majoritatea romanilor: incapabili, loviti in mentalitate de 45 de ani de comunism si de aproape 30 de ani de originalitati democratice, poporul asta e atat de incult - subliniez, in parte, dar partea aia mare - incat nu i-a ajuns statul capra de pana acum, mai vrea. El ar vrea in Europa, dar mai soft asa, prin filtru rusesc. Eu sper sa fie dezamagit. Atat de dezamagit incat sa moara - sa ramana aia putini, dar capabili, iar "visul rusesc" sa redevina ceea ce a fost intotdeauna: cosmarul rezident, care motiveaza dezvoltarea in directie opusa.

 

in mare sunt de acord cu ce scrii, dar scapi un amanunt

toti bulshevicii au fost jidani cu nume schimbate si nu rusi
Lev Davidovich Bronstein cunoscut Trotzki
vladimir Ilyich ulyanov cunoscut Lenin
Jughashvili sau fiul lui juga cunoscut stalin
in germania Karl Liebknecht Rosa Luxemburg fondatori ai partidului comunist in 30
bella kun in ungaria comunista din 1920 cznd au ajuns romanii la budapesta
in romania hannah Rabinsohn cunoscuta ana pauker
silviu brukner cunoscut silviu brucan
walter neumvailer tacsu lu petre roman
s-as putea sa-ti scriu pagini intregi
chiar si rusia a fost facuta terci de ei s-acum arunca vina pe rusi
hitler a atacat rusia din motivul asta / sau unul din motive

Sunt de acord cu dv. si doresc să relatez următorul fapt:

astăzi aproximativ la ora 15,25 am postat un comentariu la articolul de fată. Nu am primit obisnuitul răspuns (comentariul dv. va apărea peste cel mult două minute) si,de altfel el nici nu a apărut. Nu este prima oară cand comentariile mele, este vorba numai din cele cu caracter neprietenos la adresa politicii Kremlinului, nu mi-au fost publicate, fără să primesc nicio explicatie. De această dată nu am renuntat si am reluat postarea aceluiasi text, care a apărut la ora 16:21. Am remarcat că un alt comentariu, apărut ceva mai tarziu, la ora 16:26, exprimand absolut aceeasi idee cu a mea, obtinuse deja cinci note maxime, in timp ce al meu, care a putut fi citit mai devreme, nu avea nicio notă. Intreb: nu cumva personalul IT sau cel care administrează saitul si care, in opinia mea poate avea acces la identitatea fiecăruia dintre noi, manevrează in mod abuziv voturile?

hahaha "doresc sa relatez urmatorul fapt" suna

profesional
ce profesie ai domn'le?
mai bine du-te si preda-te, scrie un proces verbal prin care recunosti totul, poate te iarta comisarul hrusciov

pentru 14:18

https://sputniknews.com/analysis/201710141058234396-china-economy-liberalization-plans/

 


Vezi comentarii inadecvate
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor