Ziare.com

Anul destramarii USL si alte profetii

de Lucian Lumezeanu
Duminica, 01 Ianuarie 2012, ora 18:12

   

Anul destramarii USL si alte profetii
2012 ar trebui sa fie anul destramarii USL. Anul in care PSD se cearta cu PNL si merg separat in alegeri. De unde stim? Ne-au spus-o cei de la Putere, de la Sebastian Lazaroiu incolo.

A fost un adevarat refren al propagandistilor PDL. Al unora dintre ei. Asa sa fie? Se va destrama USL? Uitati aici o profetie. Uniunea Social Liberala nu se va sparge, cu exceptia unor situatii extreme. Va rezista pana cel putin la alegerile din 2012.

De ce? Din doua motive. Primul ar fi acela ca pentru asta, ar trebui sa avem alti lideri in fruntea PSD si PNL. Victor Ponta si Crin Antonescu au pariat totul pe cartea USL. Unul ar trebui sa fie premier, cel de-al doilea, presedinte. In situatia contrara, in care fiecare din cele doua partide ar fi de capul sau, cei doi lideri ar trebui sa se lupte nu doar cu actuala Putere, ci si intre ei. Neconvenabil. Daca USL se va rupe inainte de alegeri, va fi insemnat ca fie Victor Ponta, fie Crin Antonescu nu mai e seful partidului sau.

Al doilea motiv e acela ca ar fi o uriasa eroare politica. Nu e de facut nici in cazul in care scad simtitor, din cauza faptului ca e cam tarziu. Ar fi nevoie de un urias scandal care sa-i terfeleasca fie pe Victor Ponta, fie pe Crin Antonescu, de o scadere in sondaje sub 40% si de aparitia unor lideri capabili sa faca schimbarea asta.

Daca USL se rupe in anul alegerilor, atunci partidele lui componente se pot astepta sa se trezeasca in Opozitie. Pentru ca ar da dreptate PDL, care spune ca nu sunt in stare sa managerieze. In plus, ce s-ar mai intampla cu toate pregatirile de pana acum? Cu toate repartizarile pe judete? Ar fi un dezastru si ar arunca PSD si PNL in haos. Mai rau, le-ar face de ras. Asa ca ruperea USL inainte de alegeri nu se va intampla, sa fim seriosi.

Alte profetii despre USL

Putem profeti insa alte lucruri. Ca USL va incepe sa se destrame imediat dupa alegeri. Daca le pierde sau castiga cu un scor care nu-i permite sa guverneze, se rupe imediat.

Chiar si daca le castiga cu un scor confortabil, care-i da posibilitatea sa dea premierul pe care-l vrea, USL va intra in proces de disolutie. Nu se va rupe imediat, dar va incepe. Odata marele inamic PDL doborat, USL va trebui sa treaca la treburile guvernarii, pentru inceput. Primul motiv de cearta. Apoi, PSD si PNL vor trebui sa gandeasca in perspectiva. La 2014. E greu de crezut ca la acele alegeri USL va mai exista. Un Crin Antonescu drept candidat al USL la presedintie, dupa doi ani de guvernare si fara un mare dusman de tipul actualului presedinte cu care sa se bata ar avea mari probleme in a castiga.

Sigur, nimic nu e imposibil, insa mentinerea unitatii USL pe termen lung, daca va castiga alegerile din 2012, e o sarcina infinit mai grea decat castigarea alegerilor. Dupa un timp, s-ar putea sa ne trezim in fata unei situatii in care nimeni nu va mai vrea USL.

Si despre alegeri

E clar, 2012 e anul USL. Alegerile sunt in mana ei. Nu le poate castiga PDL, le poate pierde USL. Sigur, oricat de mare e diferenta intre ele acum, lucrul asta nu e exclus. PDL are in mana toate atuurile. Va veni cu o noua propunere de premier, va trasa colegiile asa cum vrea si va putea sa-si sporeasca scorul.

Omul-surpriza al lui 2012

Cert e ca PDL nu va sta cu mainile in san in 2012. Un partid inca bine organizat si disciplinat, cu acces la resursele tarii si cu fraiele puterii in mana nu poate fi scos din calcule. Va trage tare. Anul 2012 e anul marii batalii. Peste cea din 2008 si chiar peste cea din 2009. Traian Basescu, Victor Ponta si Crin Antonescu isi joaca soarta in 2012.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 8529 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
97 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

kosasu vascauti -const

sa dea bunul DUMNEZEU sa se intample ,nu au ce cauta la conducere timp de 20 de ani asa sa ajute dumnezeu pe usl-psd sa se desfiinteze .LA MULTI ANI ,.Cu stima kosasu barcelona

 

Victor Ponta si Crin Antonescu isi joaca soarta in 2012.

Nu.Ei si-au jucat soarta in 2012 cand au infiintat USL.Articolul mi se pare corect si cred si eu ca USL se va destrama in 2012 si odata cu destramarea acestei aliante "contranaturii" vor dispare si cei doi "lideri".

 

Eu sunt convins ca va fi un dezastru pentru lolek&bolek

Ce sa faca cei doi "Gigi contra"ce face puterea nimic nu este bun si iei nu sunt in stare sa vina cu o rezolvare.Va fi vai de capul lor si a partidelor care le conduc.Ma gandesc la pnl cum a fost aruncat de pe "linia dreapta" in cea de stanga.Acest mizerabil si puturos a facut un Cernobal din pnl.rusineeeee dragi liberali ca va lasati condus de acest repetent ordinar si daca credeti ca va face ceva la urmatoarele alegeri inseamna ca sunteti naivi adica mai pe romaneste prosti

Lumezeanu,nu numai ca profeteste ca USL nu se va destrama pana

la alegeri,dar ii transmite si...sugestii!

Chiar daca,prin aportul naivilor educati de Antena3

si RTV,usl va castiga 2012,nu va putea face majoritatea

absoluta si deci nu va putea da premierul,o situatie

mai *** decat pierderea clara a scrutinului!

Personal,cred si nu ca as fi un dusman al acestei

uniuni nascute din ura,frustrare,aroganta si invidie,

ca ar fi mult mai indicat ca ea sa se descompuna

acum,urgent!

PNL ar avea timp sa se refaca si sa spere la o alianta

de dreapta,cu sanse mari de guvernare!

Oricum razboiul va fi total in acest an...romano-roman!

Cat desprte PDL,misiunea nu este prea dificila,cu

conditia sa nu se auto...faulteze gratis si

contra...timp!

misery loves company

stati linistiti. nu se va destrama nici un usl. fiecare partid din coalitia de opozitie (a se intelege gasca de interese) va fi sigur perdant daca candideaza solo.

2012 – anul revenirii la normalitate

2012 nu va fi un an usor. Competitia politica se anunță nu doar foarte dura, ci și foarte urată. Vom depăși insă această competitie, toti aceia care credem in aceleasi valori, pentru care merită să ne batem. Sper că anul 2012 va fi anul in care Romania va reveni la normalitate in care Constitutia este cea dintai lege a tării.

 

La multi ani Romania

USL va castiga cu siguranta .2012 - anul schimbarii

 

 

kosasu vascauti jud ialomita

bravo si foarte bun comentariu .LA MULTI ANI si multa sanatate

Ce-mi place cum va consolati!

@kosasu broscauti de botosani stereotip pdl.
Acesta este nivelul, nu putem avea pretentii la mai mult
Cu astfel de valori defileaza pdl.
Ce mult va doriti disparitia USL !

Dl. Vascauti din jud. Teleorman,

Tot vise cu Basescu aveti si-n prima zi a anului 2012?

.

... cei dezamagiti de actuala guvernare veneau cu siguranta spre liberali ... mariajul liberalilor cu Iliescu si Voiculescu va pastra un segmrent inperdicribil in zona electoratului !

Anul destramarii USL si alte profetii

Dezastru , fratilor!Bag seama k de acum inainte-or sa ne "conduca" si vanesele si mamele omidele-n politica!!! e clar,, nu mai avem oameni capabili politici!!! k nici asta de acum ce au indatorat TARa nu-s decat niste LICHELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Anul destramarii USL ...

Pai sa vedem, avem motive sa credem asta? Avem. Am vazut dorinta boronilor tuturor partidelor de a pune mana pe putere, am vazut in 2008 cum s-au transformat peste noapte PDL si PSD din cei mai inversunati dusmani in partide cu viziuni apropiate, am vazut cum Dan Voiculescu este declarat un om onest si prieten de catre liderul unui partid fondat de fosti puscariasi anticomunisti si care a eliminat din randurile sale pe fosti colaboratori Toacmai de aceea nu cred ca USL are alt liant in afara celui de a accede la putere. Tocmai de aceea nu cred ca in momentul in care va realiza ca nu are cum sa castige 50%+1 va mai exista. Nu ca nu ar dori Crin si Victor, ci pentru ca nu vor mai dori baronii din spatele lor. Se va ajunge exact ca in 2008 si probabil ambele partide -PSD si PNL- vor negocia prin spate o alianta cu PDL. Si cel mai probabil liberalii, fara Antonescu, vor fi marele aliat al PNL la formarea viitorului guvern.

Chiar daca usl-ul s-ar destrama,PNL-PC-ul vor castiga detasat

alegerile ,asisderea PSD-ul lui Victor Ponta,fara hrebenciuc si iliescu ion este unicul partid soicial-democrat din tara ,deci are electoratul sau stabil.In ultimul timp Dan Voiculescu a facut dovada ca este cel mai bineintentionat politician din Romania,el tace si face si ceea ce face face foarte bine,creaza valoare si lasa oamnei de reala valoare sa se afirme liberi.Prima dovada este ANtena3-CNN,urmaza fundatia dan voiculescu cea care nu se lauda cu ajutorul dat,cu adevarat, copiilor dotati ,ajutor pentru care sute de romani ii multumesc.stim despre ce vorbim,stim ca nu Dan Voiculescu in persoana ci oamenii din jurul sau pot schimba situatia mizerabila facuta in tara de criminalul ,terorist international, Traian Basescu.Nu fac politica PC-ului,va spun ceea ce romanii gandesc,unica mea politica este apararea drepturilor omului si judecarea si condamanrea teroristului international Traian Basescu si ai complicilor lui PDL-UNPR-isti.

Zi sam ori...

.

PDL-istii ameninta cu moartea,cati romani vor muri

pentru ca mafiotii lui basescu sa ramana la osul puterii?PDL-istii sunt si lasi,nici sa scrie clar si concis ceea ce ameninta nu au curajul.Penelopa a scris :" zi sam ori"adica "zi sa mori".Pana si limba romana este asasinata de PDL-isti.

"Vorbeste bine!!!???"

USL nu vine cu ceva deosebit ca tactica, ca imagine...sunt ideologii diferite, in domeniul economic sunt la poli contrare...nu se aseamana ca sa se adune...dar cea mai mare nepotrivire este ca cei doi presedinti seamana in dialog, barfitori, apeleaza la jidgniri, obiectivul lor este:"jos Basescu!!" in loc sa vina cu ideea ajutorului cetateanului, explicatii economice si multe alte necazuri romanesti...Ura si barfa lor o poate avea si ultimul neprofesionist politic....Am intrebat un politician de ce l-ati ales pe Crin Antonescu?? nu aveati liberali mult mai educati?? raspunsul m-a dezamagit..."vorbeste bine!!"....nu stiu la ce s-a referit!!??

 

Ce avem noi aici, FESTIVAL de pupinc.... portocalii,

"Dragi" membrii ai Camorrei portocalii, am o stire foarte proasta pentru voi, si foarte buna pentru poporul roman, USL se dezvolta, se intareste, si este mult mai unita ca oricand.
Voi "stati linistiti pe locurili voastre", ca poporul prin USL va rade Camorra portocalie si bord... unpr-t de la putere, cu unguri cu tot, si o va trimite acolo unde ii este locul(locatie de stat din patrimoniul min justitiei, exemplu: jilava), poporul isi va reveni din IARNA PORTOCALIE, si va lua masuri ca niciodata sa nu mai ajunga la putere ca acum, o organizatie de tip MAFIA.

rezon!

jos camorra- sus mafia! pleaca-ai nostri-vin ai nostri. pai mai merita atunci schimbarea cand tot hotia stapaneste tara? ca tot aia ne jefuieste pe noi si'nainte si dupa douaj'doi. pecereul pemerist este acu' ori pendelist ori uslamist. aceeasi marie cu alta tichie. patrascanu' la jilava - brej jos din mazoleu- pingelica impuscat-ilici iliescu'mparat sarac- capitanu' la palat, s.a.m.d. pentru ieternitate. macar aia care's acu' la guvernare au burtilii pline de mancare ca cei din opozitie, de atata inanitie vor veni sa stranga fumaritu' pana'n bordeiu' lu' stan amaratu' daca vor stapani foncieritu' si perceptoritu' ca si iei merita de la patrie sa-si umple burtile sparte....

USL-ul este conform politicii europene,social-liberale .

"Jos basescu"nu o spune USL-ul ci o spune peste 90% dintre romani.Oamenii il urasc pe asasinul Traian Basescu nu din vina ca USL spune "jos basescu"ci pentru faptele criminale savarsite de Traian Basescu ,de t.a.r.f.a Udrea si toti complicii lor.Din nefericire usl-ul nu are duritatea pe care ar trebui sa o aiba si sa discute clar,transant in Parlament complicittaea lui traian Basescu la terorism international cu toate dovezile existente ale EDA si CIA,dar si imoralitatea schiloditului basescu cel care a violat femei ,beat fiind.Un asemena individ nu poate face politica nici unde in lume ,cu atat mai putin in Romania.

 

Marea problema a romanilor nu e destramarea USL ci castigarea

alegerilor de catre PDL si ramanerea lui Boc si a Udrei inca 4-5 ani la guvernare .

 

Nu, Lol.

Marea problema a romanilor este daca cei doi mascarici vor ajunge la putere.Atat PSD, cat si PNL, ne-au demonstrat ca pot duce tara la dezastru -intr-o perioada de avant economic!Au furat, au vandut cu avantaj numai pentru ei, tot ce a fost mai bun in tara noastra; vezi Petrom, Romtelecom si alte coroane ale economiei romanesti.In fiecare oras sau judet au fost inchise si demolate numeroase intreprinderi care asigurau locuri de munca pentru localnici.Actuala putere a fost nevoita sa faca fata unei crize mondiale care a afectat si tara noastra in conditiile in care liberalii ajutati din umbra de psd-isti au lasat tara cu o lipsa la buget de 5,8% , in urma unei perioade de avant economic(economia duduie, afirma un ministru liberal).Vrem sa ne intoarcem la o perioada de minciuni si ipocrizie ca pe vremea guvernelor NAstase si Tariceanu? Atunci vom suporta consecintele aducerii la putere a unor politicieni hamesiti si haotici asa cum ne promit uslashii.De unde vor avea ei fonduri ca sa-si onoreeze promisiunile mincinoase, cand TOATA Europa ia masuri de austeritate?

Mai, Tapalica

Vezi tu masuri coerente si politicieni satui in PDL?

Vor lua fonduri de la mafia portocalie...

De calculat frumos cat au furat cu stadioanele, nocturnele, patinoarele si parcurile de la sat! Punerea sub interdictie de a parasi tara a mafiei portocalii, termen de returnare scurt sau bulau! Legi penale speciale pentru nenorocititii astia, cu zeci de ani de puscarie pentru crimele economice! Sa vezi ca atunci cand si-or vedea pielea pe bat or sa-si aduca banii inapoi de prin Elvetia si Insulele Cayman numai sa scape! (De fapt Udrea intra oricum la subminarea economiei nationale cu toate tampeniile astea pe post de "investitii publice" in perioada de criza.) Apoi, mai lent, aducerea economiei negre spre suprafata...

Omiduto, coerente sau incoerente, masurile PDL ...

...au mentinut tara pe linia de plutire. Sa nu ajungem ca Grecia. Sau mai rau. Daca erau "astialalti", n-aveau nicio retinere sa ne scoata si din UE. Pe motiv de "interese nationale". Dadeau drumu' la tiparnita de bani si ne faceau pe toti miliardari. Cum a facut Vacaroiu acu' un deceniu si ceva. Eram cu totii milionari, de nu mai puteam numara zerourile de la coada lefurilor si pensiilor, dar saraci lipiti...

alte profetii

Dar daca va castiga alegerile si dupa aceea se destrama?Partenerii de faceri sau sotii de multe ori rezista la greu si se despart cand dau de bani.Sau amintiti-va alianta DA.....
Pentru USL va fi greu daca va castiga.(sic!)

paradox politic

impreuna nu rezista, separat sunt tot la fel.

Urata problema, ramanerea Camorrei portocalii la putere durere

Vom intra ca in IARNA nucleara, cu tonalitati portocalii.

si reversul ?

cam identic . dar cu alte ...........tonalitati !

Reversul nu ar fi identic, prietene Falcon

Romanii nu mai voteaza pesedistii, iar liberalii sant compromisi, deci aceeasi soarta cu pesedistii, nemaivorbind de pecisti, care o vor lua-ng ura, incepand cu voiculescu si terminand cu ultimul asa zis conservator. Asa ca executantul scrie aiurea, ca sa nu adoarma. Baga-l la origini, nu in seama.

Nimeni nu-si "joaca soarta" in 2012!

Romania este, totusi, tzara compromisurilor!

 

D ILIU

Ba ne-o cam jucam cu toti, si daca nu soarta, cativa ani din viata, tot ni punem la mezat!

aiurea

... si Jucatorul , ce va face ???

USl, conform actului de nastere, este destinata destramarii

Succesul gonflabil al caricaturii de asociere, dintre socialisti si liberali, avea termen mediu de viata max im trei luni. Evident ca in acest timp, de preferat cat mai rapid, efortul de a castiga indecizia si teribila confuzie a politicului sistemizat, din perceptia tulbure a alegatorului de rand, era usor suplinit de orice curent de aer cald cu rol de ascensor. Dupa aceasta perioada de gratie "increderea" capitalizata electoral urmeaza cursul de decadere asociat meritoriu celor 2 formatiuni politice; indiferent de voci, zambete si reasezari disciplinare de partid, cele 2 componente ale uniuni stangii cu dreapta au in spate o istorie proprie, personala, exemplificativa. Care nu mai convinge pe nimeni; poate in zonele rurale si desprinse de bruma noastra de civilizatie originala sa mai aibe un ecou stingher, sau in mintile vascoase ale tovarasilor care nu pot evolua: pur si simplu.

 

Ai dreptate Nlticus,

USL se va destrama, daca nu inainte de alegeri, dupa alegeri in mod sigur. Nu poti uni stanga cu dreapta oricat te-ai stradui si chiar, in conditiile in care, atat stanga, cat si deapta este formata din aceeasi tovarasi. PDL un alt partid impotriva firii, va avea aceeasi soarta, nu cat sunt la putere, desigur, dupa ce vor ajunge in opozitie, speram si la acele vremuri.

Esti un pic naiva ..

cine este USL? PSD si PNL? Nu cred, mai degraba Ponta si Antonescu. Nu-i subestima pe Patriciu, Iliescu si Nastase. Cand spectrul ramanerii in opozitie va fi clar, USL se va destrama. Portocalii trambiteaza mereu ca usa a ramas deschisa pentru liberali, Basescu l-a reevaluat pe Patriciu .. asa ca se poate face o predictie un pic mai "completa" ... la toamna un guvern galben-portocaliu, cu un Antonescu retrogradat la pozitia pe care i-o recomanda intelectul si un PSD cu Adrian Nastse presedinte, adica un partid de maximum 20% in uramatorii 10-15 ani.

Boxiro, o.miduta este, intr-adevar naiva

Dar nu mai aduce vorba de bombonel, mai ales in ideea de presedinte a pesedeului. Functia aceasta este pregatita ptr un alt prostanac, in persoana felcerului de la capitala. Bombonel are de ispasit o pedeapsa, amice si nu va putea accede la alte functii, cel putin 5-7 ani, timp in care iliescu va fi oale si ulcele, iar sperantele lui bombonel vor fi spulberate. Ai dreptate spunand ca urmatoarea alianta va fi cu liberalii, in conditiile in care Absentescu va fi inlaturat, iar acest lucru se va intampla in aceasta primavara, cu siguranta. Patriciu este un personaj important in PNL, deocamdata, insa nu va accepta vreo functie tocmai datorita afacerilor sale. Nu se poate exclude o lucrare in dezavantajul adormitului, ptr ca prea este vocal, ducand multi membri la exasperare, asa ca...urmatorul presedinte liberal va fi un necunoscut, deocamdata. Nu trebuie subestimat nici Diaconescu de la UNPR, desi multi il critica acum. Vom avea parte de o toamna foarte fierbinte.

....

USL se va destrama dupa ce va castiga alegerile.

 

Curat...Caragiale!

"Ca dumneata, bobocule, mai rar cineva!"
"Ei! cum le spui dumneata, să tot stai s-asculți; ca dumneata, bobocule, mai rar cineva."
"Omul, bunioară, de par egzamplu, dintr-un nu-știu-ce ori ceva, cum e nevricos, de curiozitate, intră la o idee; a intrat la o idee? fandacsia e gata; ei! și după aia, din fandacsie cade in ipohondrie"

Articleru' cand n-are ce scrie se apuca sa faca..."profetii". dar nu oricum, ci cu voie de la partid.

Auzi acolo "profesionalism" de analiza!

"2012 ar trebui sa fie anul destramarii USL. Anul in care PSD se cearta cu PNL si merg separat in alegeri. De unde stim?
Ne-au spus-o cei de la Putere, de la Sebastian Lazaroiu incolo."

Halal!

 

pai nu vazusi ca e semnata de un....

...uslas care si-a dat foc la valiza cocotat pe-o banchiza sa se prinda de baliza? lumeeee, lumeeee.....

Mda,

Nu vreau sa pariez pe castigator, pentru ca nu vreau sa castige.
Va urmari castigul cu orice pret, va faulta pe fata si pe la spate, va schimba reguli si drumuri, se va face luntre si punte, va fura si va insela, va minti si va amagi, va face orice ca sa castige.

 

Usl-ul este...

Un butoias de pulbere,trebuie manipulat cu mare grija pt ca s-ar putea face explozie. Pe pirotehnician il cunoastem.Scapa cine poate.Ps.(fitilul v-a fi aprins la momentul oportun cu urarea :sa explodati bine....

 

Daca puneti baza pe vorbele lui Lazaroiu ...

... ! Prostii !
Nu cred ca dl Lumezeanu ar fi vreun viitor ghicitor in ghioc, stele si apa de canal in legatura cu USL-ul.
Daca Usl-ul isi vor schimba teme discursului atunci ar fi o posibilitate sa castige alegerile, daca tema va fi tot aia de anul trecut cu "jos Basescu si jos Boc, ce punem in loc vedem noi" atunci probabil ca vor face o hora cu pdl-ul, fara udmr !

 

he, he, he,...

...vanessian melisan lumezeanu' - ghicitoru' care ia banu' si profeteste cu toptanu' ca ca toptangiu traieste cand scrie lumezeneste fraierii de-i dumireste cand nush si felix il plateste....
deocamdata mai e inca in libertate ca-i la pubertate, om trai si-om vedea cand la maturitate el va plati pentru geamurile la pubertate sparte....

@Falcon-etti,imi ridici mingi la fileu;PRM...

...a participat la guvernare in guvernul Vacaroiu mai putin de un an,cu trei secretari de stat(Toma Nastase - Turism, Sever Mesca - Cultura - si Mitzura Arghezi - Consiliul pentru Problemele Romanilor din Strainatate) si un prefect.Vadim a criticat pe atunci complicitatea PSD cu cercuri ale mafiei arabesti,care se ocupau cu trafic de tigari,alcool,si preluare a unor parti din economia romaneasca de catre ofiteri de informatii(sub acoperire)sirieni(Zaher Iskandarani,Omar Haissan,iti zic ceva,alzheimer-ica)?
Complicitate cu clanurile mafiote pe care a preluat-o acum basescu,pe filiera cu clanurile tiganesti(cam la fel au facut toate partidele ,,romanesti",care s-au aliat cu voi,iredentistii maghiari,cu tiganii,cu reprezentantii minoritatilor,mai putin cu interesele nationale ale romanilor).
Ti-e clar acum,Falcon-etti,sau vrei sa-ti desenez?

te rog nu-mi desena pe i.maidan

ca oricat te-ai stradui tot unul rosu-maroniu are sa-ti iasa. cu vadim pe post de motz.
ati facut de rusine si notiunea de nationalism, reducand-o la valoarea unei recuzite de balamuc ! multi ani si multe medicamente, jeturi de apa rece si camasi capitonate va urez, cat mai dese !

Lăzăroiu,un Brucan ori o baba Omida portocalie!

Recunosc,mie nu-mi prea venea să cred că alianta se va
realiza!Asta după figura din 2008,cand PSD si PNL păreau
logoditi,dar PSD a rupt logodna ca să-i facă pe POFTĂ presedintelui si a trăit CONSENSUAL cu PDL ,pană Nica
a prins de veste că dispar auto-buze!Nici intr-un caz pe
motiv de doctrină!
Am fost mult mai MOTIVAT eu să cred că "merge",după ce la unpÂrŢ veneau in valuri turisti politici si deci PDL
putea rezista la o plecare a maghiarilor.
Să stăm cum vreti si să judecăm corect:două aliante ce
par discutabile si anume PDL care contine PDul social
democrat reunit cu partea cea mai discutabilă a PSDului,
pe deoparte si PNLul de centru dreapta reunit cu marele REST al PSDului care mai contine elemente discutabile.Si
e de recunoscut că mai sunt elemente discutabile si la
PNL!Ca in orice grupare!
Asadar,pentru ce ar fi buni de mentinut o aliantă care
si-a dovedit PUTEREA,fată de o alta dată la Nufărul si mult remaniată după plecările pomenite?
Si totusi,trebuie lăsat electoratul să decidă,dacă
tot mimăm democratia din UE !

 

exact cum spui: mimam democratia ue

cat despre liberali...poate din istorie sa citim cate ceva, ca de prezent nimic; exceptie face ielita liberata a lu conu Dinu. Iar ca uniune politica, deci responsabila in actul politic romanesc de conducere, ptr ca si opozitia face parte din acelasi sector decizional, nu gasesc nici un motiv national de coexistenta determinata, cat de cat logic; foamea de putere, seaca, a celor 2 jucatori nu are numic nobil sau nationalistic in justificare; numai potologarii financiare si un urias apetit vulgar pentru putere. Mimam la greu pentru ca nu stim decat sa numaram bani; si nici nu are cine sa ne invete ce exista in spatele acestor bani. Nu crezi ca am dreptate si ca justificarea ta de aliatura naroada este depasita ???? 2012 ne spune ceva.

Tocmai!Nici puterea si nici opozitia,

Nu par a avea PUTEREA de a infăptui ceva care să rupă
ghinionul,pe care romanul si l-a cam atras cu voie ori,
fără de voie!
Am atatea situatii locale ce-mi intăresc starea de amărăciune;găsti de consilieri din tot paratul spectru,
manipulări josnice...Si asta si pentru că legea-HM!-
elecorală e prea permisibilă,pentru că partidele au criterii vagi de a-si alege oamenii spre a fi votati,
chiar de la nivel local!
Iată că de 20 de ani,masoritatea primarilor comunali din zona fostelor urbe industriale,sunt subingineri,
tehnicieni care au activat si ca activisti pcr sau la
sindicat si care au fost si primari psd,iar acum sunt pdl!Puteau să-si schimbe RĂSADUL?
Eu văd doar niste alegeri cu mult mai multă responsabilitate a oamenilor care VOR CÂSTIGA BANI după
urma votului unor naivi!Traseismul după alegeri este ceva ce nu TREBUE INGĂDUIT!

Nationalismul-crestin,deglobalizarea revenirea...

...economiei romanesti la Romania,sunt SINGURA SPERANTA a Romaniei.altfel,usl va face ce face acum pdl-udmr-punr(si ce critica la ei),va face ce pdl a criticat la psd, la pnl(si face si mai abitir decat ce au facut )ei la randul lor;
promisiuni neideplinite,minciuni,ipocrizie,spagi,comisioane,taxa de protectie,camarila de partid,subordonarea economiei romanesti strainilor,privatizari tradatoare,nepotism,neprofesionalism,incopetenta,rea vointa,gheara masoneriei sugrumand economic si spiritual Romania si sufletul poporului roman.
Aceiasi mascarici,aceleasi obiceiuri,ascunse sub alt nume si alte falduri.
Aceiasi Marie cu alta palarie

mai i. mardan

vezi ca te bate secretarul tau general, funar. ca i-ai bagat fostul partid la guvernare si de te spune la vadim nu mai primesti veci copyright la tricolorul si romania mare !

@Falcon,maghiarule,partidul-balama partas la distrugerea...

...economica,sociala,morala a Romaniei,prostituata de serviciu care s-a murdarit de mizeria tuturor partidelor romanesti,este UD(a)MRu.
Nationalistii maghiari au sprijinit toate guvernarile tradatoare,toate privatizarile frauduloase,toate masurile de distrugere a sistemului social din Romania,pentru a-si vedea visul cu ochii,,recastigarea patriei pierdute la 1918".
Asta pe cand nationalistii romani din parlament s-au opus.
Asa ca voi,UDeleMeReu nu aveti dreptul sa comentati.
Cat despre asa zisul,,secretar general Funar"la care faci tu aluzie ca as apartine,amice,NU LOCUIESC IN ROMANIA de aproape 9 ani si nu sunt afiliat politic cu nici un partid politic,insa optiunea mea este nationalist-crestina,oricum s-ar numi partidul care o reprezinta; prm,noua dreapta,axa neamului,vatra romaneasca,you name it...
Nationalistii romani nu au luat parte la conducerea dezastroasa a Romaniei,nu au fost cu nimic partasi la tot raul facut tarii(dimpotriva,s-au opus),rau care e nimic fata de ce va urma in 2012,cand urmarile actelor necugetate vor ajunge la un punct maxim.
asa ca Falcon-etti,ai pierdut o buna ocazie de a tacea

sa iti aduc aminte, daca suferi de alzheimer

pooolitic: nationalistii tai au avut permanent felia lor fetida in actul de konducere din timpul domniei lui ilici. cu pregnanta in guvernarea vacaroiu, cea mai paguboasa perioada postlovilutionara, denumita si guvernul patrulaterului rosu, insa cei mai de folos i-au fost comunistii aia ros-ca.chii( "cei care au imbracat camasa mor.tii, pentru patrie si popor") lui iliescu in lupta din spatele frontului, prin mizera prestatie patriotica a lui WC tudor si a haitei sale de hiene rosii, in campaniile de demonizare a opozitiei anticomuniste, din 90 si pana in prezent , tot timpul.( "da-ti-mi un sediu si ajutoare ca sa fac o gazeta si praful o sa se aleaga din taranistii astia si toti tradatorii astia de tara" - citat aproximativ din cererea lui nomine odiosa, catre alta la fel,numita petre roman, prim-sinistru al primului guvern neocomunist postceausist)

Usl in 2012:la pamant

Dle Lumezeanu bateti campii!!!
USL cade vertiginos in opinia publica pentruca s-a dovedit gaunoasa fara alternativa la actuala guvernare care a scos tara la lumina!Cine vreti sa conduca tara?Doi comici de care rade populatia inteligenta!Bula-Tonta care imediat ce deschide gura toarna ...Bulisme ,sau Antenescu Bidon Gol,un individ mai gol intelectual decat vidul absolut?
Cand vezi ca 27% din"sondati"sunt pentru Antenescu Bidon Gol te intrebi ce IQ pot avea acesti sferto-docti cu pretentie de "intelectuali"(majoritatea situati la limita semi-intelectualilor:ingineri,pensionari cu pretentii de intelectuali,care stiu doar sa ceara,fite etc)!
In mod curios ,in societatea romanesca s-au inversat opiniile politice:oamenii modesti,sub influienta expati-lor au devenit mai lucizi si inteligenti in obtiunea politica!Teo

 

@bay... teo

Tu la inteligenta numai cu kosasu te compari de p-aici.
Nimeni, nimeni... esti chiar nimeni.

Andrei,

Nu fi rau, Teo si Kosasu fac tot deliciul formului, fara ei nu am vedea intreg pericolul propagat de PDL.

mamitzo,......

“mda, nu vreau sa pariez pe castigator, pentru ca nu vreau sa castige. va urmari castigul cu orice pret, va faulta pe fata si pe la spate, va schimba reguli si drumuri, se va face luntre si punte, va fura si va insela, va minti si va amagi, va face orice ca sa castige." mamitza omiditza
“andrei, nu fi rau, teo si kosasu fac tot deliciul formului, fara ei nu am vedea intreg pericolul propagat de pdl." mamitza omiditza
..... imi place de tine ca esti modesta, ai involuntar umor si dantura de un alb sralucitor. restul este insa ....cam chior.

Iete ca se gasira andrei si o.miduta sa comenteze

Din incultura se naste incultura si nimic mai mult. Acest andrei nu are habar cum il cheama, dar comenteaza expunerile altora, care-l depasesc cu mult prea mult, ptr a face o comparatie. Omiduta este cam de aceeasi treapta, dar se da mare analista, cu toate ca, in prostia ei, nu stie sa faca diferenta dintre un pepene rosu (PSD) si unul galben (PNL). Si totusi, hartia le suporta mizeriile, doar unii oameni cu ceva clasa se plictisesc, citindu-le ineptiile. Halal opozitie, halal sustinatori.

USL-ul s-a nascut mort

A murit inca din faza de conceptie, pe mana lor, din trei motive mari si late:
1.-Atat PSD cat si PNL si-au ales foarte prost capeteniile de trib. Doi politicieni foarte slabi, imaturi,pentru aspiratiile lor la primele functii in stat. Valabili, poate, doar la organiztiile de tineret ale celor doua partide.
2.-Au pornit la drum cu un singur scop declarat:"Jos Basescu", sculati-va voi de pe fotolii sa ne asezam noi.
3.-Au mizat exclusiv pe nemultumirea oamenilor pentru masurile dure de austeritate pe care guvernul a fost nevoit sa le ia. In acest scop s-au folosit de toata tehnica din dotare (televiziunile mogulilor, sindicate, bugetari frustrati,pensionari din cadrul armatei inspecial). In aceste campanii furibunde, in care Voiculescu stabilea termene pana cand presedintele Basescu trebuia dat jos, s-au opus la toate initiativele si Legile promovate de guvern, folosinduse de minciuna , manipulare, duplicitate, etc, etc.
Acum dupa 3 ani de guvernare, cand guvernantii au reusit sa stabilizeze tara, evitand derapaje grave, cand alte tari urmeaza exact pasii facuti de Romania, oamenii incep sa inteleaga adevarul despre struto-camila USL si aceasta este explicatia caderii libere a USL. Minciunile promovate de USL, sustinerea unor teze total contrare masurilor guvernului, ne arata ca acestia nu aveau si nu au solutii pentru a scoate tara din criza. Lozinca "Jos Basescu" nu mai e suficienta, chiar daca au mai adaugat pe Boc si Udrea. Toate organismele internationale lauda modul curajos in care presedintele Basescu si coalitia de la guvernare au reusit sa stopeze declinul si chiar sa incepem cresterea economica , in acelasi timp cu scaderea deficitului de la 5,8% la cca 4 %.
Zbuciumul USL de a darama guvernul este datorat tocmai de teama ca actuala putere e pe cale sa reuseasca redresarea Tarii. Ceiace se v-a intampla mai pregnant in 2012. Pana la alegerile din noiembrie guvernul are posibilitatea sa mai adauge noi reusite economice. Unele chiar substantiale. Iar toate acestea vor aduce Usl-ul pana-n toamna la 35%, ceiace inseamna dezastru pentru ei. Pe buna dreptate, deoarece au avut comportament antinational, in cele mai multre cazuri. Si de fapt reflecta strategia total gresita in cele 3 directii principale aratate la inceputul comentariului.

spanacus...

...du-te si te culca: esti beat!

Trebuie sa fii cel putin prost.

U.S.L.ul nu se va destrama nici o data pina cind acest basescu impreuna cu gasca lui nu se va duce dupa gratii.
Eu cred ca acesti indivizi care mai cred ca aceasta adunatura va mai ajunge la putere vre-o data sint cel putin prosti.

La care adunatura te referi, Vasilica?

.

Iată nolticus,cum se manifestă fanatici ,

Care doresc cu ardoare destrămarea USL!Nu pentru binele tării,ci pentru a-si păstra BUBA si ai lor privilegiile.
Privilegii ce se răsfrang si asupra lor.Ei nu vor dialog,ci doar masa plină de bucate pentru ei!Asa cum
au altii pană in 2004!
Se poate realiza o guvernare si pentru populatie,in acest caz,sau numai pentru ei?

 

Cu tot respectul ...

te-ai intrebat pana acum de ce a castigat Basescu in 2009? Poate la fel o sa ne intrebm si dupa toamna lui 2012. Nimeni nu este vinovat ca o anumita parte din electorat, nemultumita de ceea ce i se ofera, ajunge sa aleaga din rele pe cel mai mic. Nimeni nu este vinovat ca o parte din cei care l-au votat pe Basescu in 2009 au facut-o doar pentru ca Geoana era prea ..hai sa zicem slab. Cum nimeni nu este vinovat ca liderii USL sunt Ponta si Antonescu. Trebuie scimbata puterea ? DA. Dar atat timp cat optiunea este USL, de fapt, Ponta si Antonescu, eu si multi ca mine o sa zicem PASS. A spus bine Lumezeanu .. nu se poate vorbi de a castiga alegerile de catre PDL ci de a fi pierdute de catre USL. Pentru ca depinde strict de ei.

Dar in 2004,de ce Băsescu?

Era Năstase mai slab?
Da,ai dreptate!O bună parte a răspunsului-fără a lua in seamă si perspicacitatea la fraudă!-se găseste in NORMA
pe care si-o impune populatia.Si care poate fi bună ori rea din mai multe motive obiecive ori subiective.Ori din
naivitatea criteriilor ce duce la alegerea normei!Este
că depinde de EDUCAŢIA votantului,nu neapărat in sensul
Instructiei,ci al modului cum isi cenzurează viata lui?
Realmente,imi face plăcere să dialoghez civilizat,
cu argumente in urma trăirilor personale sau ale
părintilor,bunicilor,indiferent de optiunile politice!

in 2004 nu era nastase mai slab,

dar basescu parea mai putin ticalos. insa nu toate momentele si alegerile sunt identice, iar gradul de aprehensiune in ecuatia electorala va conta enorm, ceea ce nu reprezinta un avantaj pentru usl

pericolul cel mare,genocidul impotriva romanilor vine la USP

De aceea asasinii PDL-UNPr bat cu surle si trambite pe usl sa nu se vada ca USP-ul teroristului din dec.1989 Oprea Gabriel este deja militarizat,inamrmat si asteapta doar ordinul lui traian basescu sa traga in romani.


Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor